A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Jak nie ma ładowania, to do roboty. Trzeba usunąć usterkę. Palcem na odległość nikt miejsca nie wskaże. Do sprawdzenia alternator, regulator napięcia.
Przewód z kabeloczkiem wychodzący z regulatora, to jego zacisk S (sense), pomiar napięcia na śrubie B+ alternatora, kondensator przeciwzakłóceniowy, również podłączony do tego zacisku ma za zadanie niwelować zakłócenia o częstotliwościach radiowych (harmoniczne). Bez niego słyszalne są zakłócenia w radiu na falach średnich (ktoś ich jeszcze słucha ?...
Witam. Problemem jest poduszka powietrzna kierowcy. Po przekręceniu stacyjki poduszka uzbraja się, kontrolka gaśnie na sekundę i zapala się znowu na stałe. Chce się dowiedzieć czy można usunąć tę usterkę samemu i w jaki sposób, czy raczej czeka mnie wizyta w ASO. Problem zaczął się od uszkodzenia regulatora napięcia (wysokie napięcie).
Szczotki są dobre, bo sprawdzalem i mialy ok 8mm. A może wiecie jakie powinny być napięcia między regulatorem a lampką kontrolną?
Witam. Problemem jest poduszka powietrzna kierowcy. Po przekręceniu stacyjki poduszka uzbraja się, kontrolka gaśnie na sekunde i zapala się znowu na stałe. Chce się dowiedzieć czy można usunąć tę usterke samemu i w jaki sposób, czy raczej czeka mnie wizyta w ASO. Problem zaczął się od uszkodzenia regulatora napięcia (wysokie napięcie).
A tam jak się okazało na wolnych obrotach mam napięcie 16-17 V. Regulator napięcia.
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
Nie - pierścienie to początek i koniec tego samego uzwojenia. Może warto rozebrać alternator i sprawdzić te pierścienie. Albo kupić nowy regulator napięcia.
Witajcie, W mojej skodzie chyba przestał działać alternator. Akumulator rozładowuje się podczas jazdy, napięcie podczas pracy silnika jest niższe niż przy wyłączonym silniku, przy podwyższonych obrotach jeszcze niższe. Dziwne jest to, że nie zapala się kontrolka akumulatora (zapala się podczas rozruchu silnika). Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie, to...
albo od skody , w skodach felicia tez były montowane alternatory boscha
Wymieniłem regulator napięcia
Może masz żle wyregulowany regulator napięcia ładowania.Sprawdzałeś go?
temat zamknety przyczynąbył regulator napięcia dzięki koledzy za pomoc
jak by była padnięta dioda to by sie żarzyła kontrolka od ładowania może to być regulator pozdrawiam
O ile zbyt niskie napięcie, brak ładowania może mieć różne powody, o tyle za zbyt wysokie odpowiedzialny najczęściej jest regulator napięcia lub jego słabe styki.
co do cen to się zgodze z amd64 .co do napięcią to u szwagra niedawno wskoczyło na 20V akumulator poszedł w piz.. w sklepie sprzedawca mówił że mają spory zbyt na regulatory bo felcia tak ma
Na początek sprawdziłbym jak wygląda ładowanie na benzynie , bo może okazać sie , że problemem jest instalacja LPG , jeśli nie będzie różnicy to zacząłbym od wymiany regulatora napięcia a potem sprawdziłbym mostek
Pewnie coś skopali .... Jeśli żarówki świecą jaśniej jak kiedyś, wewnątrz auta też świecą jaśniej, to znaczy że jest za wysokie napięcie i za chwilę spalisz sobie: - radio - elektronikę silnika - inne żaróweczki ciężko dostępne jak w desce rozdzielczej czy od przycisków szyb Przy dłużej takiej pracy na podwyższonym napięciu akumulator może ulec uszkodzeniu....
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
większe to transil, mniejsze to zenerka, oba na 17V Wymień regulator napięcia, albo nie odpalaj skodziany ze spawarki.
Teraz żeby nie było to chcę zamieścić mniej więcej swoje raporty ile przejechałem. Przed jakąś ingerencją w samochód, przejeżdżałem około 400km na całym zbiorniku i mocno wyczerpując rezerwę. Teraz przejeżdżam ponad 550km i to jeszcze ze zblokowanym lekko tłoczkiem (chyba mówi się na to że tłoczek się "spiekł") i przez to hamulec mi lekko hamuje + do...
Do wymiany szczotki, nowe mają ponad 20 mm. Do sprawdzenia też stan ślizgu ze względu na wiek możliwe iż przynajmniej jeden ma głęboki rowek co utrudnia przepływ prądu. Regulator napięcia jest dostępny w zestawie ze szczotkami dlatego warto go wymienić.
zmienić regulator,jak to nie pomoże to sprawdzić narięcie na końcówkach alt.jak jest za niskie pomimo zman regulatora to przeciąć ten biały kabelek od regulatora i wsadzić w szereg diodę 3A
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam Skodę Felicie 1,3 MPI z 1999r. Od jakiegoś tygodnia przy wysokich obrotach świeci się kontrolka ładowania, przy niskich lampka się tylko lekko żarzy. Wymieniłam już alternator i regulator napięcia, natomiast problem dalej występuje. Bardzo proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Z góry bardzo Wam dziękuję....
Pewnie uszkodzony alternator (regulator napięcia, zużyte szczotki, uszkodzona któraś z diod wzbudzenia). A tej spalenizny pod opornikiem nie dało się wyskrobać (oczyścić)?
Zmierz napięcie na alternatorze. W ten sposób będziesz wiedział czy alternator nie ładuje , czy po drodze do akku gdzieś napięcie ucieka. Ja stawiałbym na mostek diodowy lub (i) regulator napięcia. Najlepiej zawieź go do jakiegoś elektryka to Ci sprawdzą dokładnie.
Dioda zapewne , jak z wydajnością świateł kiedyś spotkałem się z przypadkiem gdzie altek się sypał i prawdopodobnie regulator ładowania powodował że dawał większe napięcie co powodowało świecenie świateł mocniej . Widać było w nocy .
Witam Też miałem awarię termostatu po 4 latach użytkowania samochodu. Wymiana w ASO na oryginalnych częsciach. Kolejny, czwarty już rok bez problemu. Natomiast na etapie diagnozowania termostatu wyszło, że pompa wody też już dogorywa i została wymieniona. A czy kupowałeś termostat w ASO czy kupowałeś oryginalny czeski w sklepie? Bo to może być klucz...
Nie rozumiem po co ta cała panika. Ten typ regulatora przepuszcza maksymalny prąd przy napięciu 14.3 więc dopóki akumulator się nie naładuje to alternator musi się pogrzać.P
napięcie na akumulatorze w zakresie od 0 do 14?? praktycznie niemożliwe, powtórz pomiar porządnie dociskając końcówki miernika do zacisków akku lub używając sprawnego miernika. nawet gdyby regulator napięcia był do d... napięcie na akku nie spadło by do 0. Napięcie na akumulatorze przy uruchomionym silniku powinno być w okolicach 14.2, 14.4 V.
Mam dwa pytania: 1.Wiem, że prawnie zmiana żarówek na HID jest niedozwolona.Trzeba spełnić mnóstwo wymogów (stabilizacja, spryskiwacze), a mimo to jesli w roku produkcji auto nie było homologowane do HId to i tak jest to nielegalne :( Chodzi mi jednak o to, że ludzie kupują takie żarówki i montują je do aut. Jaki ma to wpływ na wiązkę światła (ustawienie)...
Witam, Auto (Skoda Felicia) stało dwa dni na mrozie. W aucie jest centralka Python (model nieznany) i nowa syrenka (stara miała ułamany zamek). Od dziś, po przekroczeniu 2000 obrotów, syrena zaczyna wyć. Jestem umówiony na serwis, ale serwisant naciska, że to regulator napięcia w aucie - co osobiście wykluczam, bo nie ma innych objawów podwyższonego...
12,6V ładowania - to praktycznie brak ładowania, proszę zmierzyć napięcie bezpośrednio na śrubie alternatora, regulator napięcia decyduje o wartości wyjściowej, może słaba masa na silniku albo długi i za cienki przewód plusowy od aku do alternatora ?
Witam. Przygód z alternatorem ciąg dalszy. Po niedawnych problemach zmieniłem regulator na jezpol i było w miarę uzyskałem coś około 14.3 - 14.4v (specjalnie zamontowałem dzienne żeby utrzymać taki stan ładowania)oczywiście przy wyłączonych światłach nawiewie i.t.d. Ostatnio zauważyłem spadek przy tych samych wyłączonych odbiornikach napięcie ładowania...
wiem, że 200 Wat to nie tak dużo ale w dwóch autach już alternatory mi poszły przez ten sprzęt. Poprzednim była skoda felicia i tam naprawiane były diody alternatora. E-tam w felicjii to normalne bez sprzętu też lecą diody, natomiast jeżeli są skoki napięcia a kontrolka się nie zapala wymienić regulator napięcia i już.P
Mam Skodę Felicię. W tych autach regulator świadomie jest ustawiany na 13,8 V. Mimo że niektórzy producenci akumulatorów nie dają gwarancji, jeżeli napięcie w instalacji auta jest ponizej 14 V. Ale 13,8 V jest na zaciskach akumulatora. Na zaciskach żarówek jest ok. 13,2 V na skutek spadków napięcia w przewodach i stykach przekaźników, bezpieczników...
Wymiana szczotek w regulatorach napięcia alternatorów Magneton 55a, montowanych standardowo w samochodach Skoda Felicia 1,3, oraz ewentualna modyfikacja regulatora.
Witam wszystkich, Problem jak w temacie ładowanie alternatora skoda felicia 1.3 mpi alternator magneton 70A ,a mianowicie ładowanie alternatora przy pracy na wolnych obrotach i włączonych światłach mijania wynosi około 13.80V czasami 13,83V a gdy pracuje więcej odbiorników tzn. np. podgrzewanie tylnej szyby i światła mijania to już napięcie spada do...
Brat ma tę Felicje i problem nienajlepszej wydajności instalacji elektrycznej to "ten typ tak ma". Akumulator jest ciągle niedoładowany od kiedy musimy jeździć na światłach cały rok. Ale to jest wina instalacji elektrycznej (za cienkie kable) a nie alternatora. Pomaga zamontowanie: - Czesi zaoszczędzili na kablach i ten od alternatora daje ogrome straty...
skoda felicia regulator skoda felicia napiąć skoda regulator napiąć
toyota radio zasilać sprzęgło drży projektor błąd
ekspres siemens parkside ładowarka
Czy można zatynkować półśrubunek? Analiza i alternatywy Łożyska do pralki Bosch Maxx WFL2060PL: jakie wybrać?