musisz zmienić kodowanie sterownika. W elsie masz podanie właściwe kodowania.
Święta racja - to zapłon! Ta wiedza jest warta dużo pieniędzy (ok. 800 zł mi to wyszło). No szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten temat :-(. Opowiem Wam swoją historię. Kupiłem piękną Skodę Fabię z 2002 roku. 1.4 MPI, z instalacją LPG. Piękna, żółta. Alufelgi. Wszystko było dobrze dopóki nie oddałem auta do wymiany parownika. Przy okazji wymienili...
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Czyli w zależności od roku produkcji wychodzi co 90 , lub co 120 tyś km.
Cześć wszystkim, dziś rano podczas jazdy, niecały kilometr od startu zapaliła mi się ikonka kontroli trakcji, a zaraz potem check engine. Samochód stracił trochę na mocy i ogólnie nim telepie jak na fotelu do masarzu. Pacjent: Skoda Octavia II FL Kombi, 1,6 MPI. Przeszukawszy forum i internet przy tych objawach wychodzi, że to może być cewka, kable...
Tak,jest to taki zestaw,dwie zębatki z tworzywa sztucznego,plus jedna mosięzna na wałku.Nie mam jak zrobić foto tego.Jeżeli bedziesz miał tudności z nabyciem to moge to kupić.
Ja tez mam favoritke z 1991r i pali mi okolo 10l LPG plus minu 1l. Ale zauwazylem ze licznik przebiegu troszke oszukuje i pokazuje okolo 900m za kazdy przejechany kilometr :). pozdrawiam uki
AAAAA o to chodzi - to TAK - licznik pokazuje poprawnie - czyli przejadę kilometr i na przebiegu przybywa 1 km - no chyba że się myli, ale to by trzeba było już pewnie sprawdzać z metrówką, bo sprawdzając w czasie jazdy między białymi słupkami co stoją przy drodze co 100 metrów to przybywa na liczniku 0,1 km (czyli nie budzi wg. mnie żadnych zastrzeżeń)...
https://www.youtube.com/watch?v=fRTOlgpW...
Standardowy problem, jeśli nie bardzo się czujesz na siłach mogę zrobić :D :D :D
Spróbuj tym do kasowania kilometrów w lewo godziny a w prawo minuty.
Można .
Czy w tym silniku jest egr?
Daj zdjęcie zegarów.
Jakie jest napięcie akumulatora mierzone pod obciążeniem?
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Czy to jest standard? Nie jest to nic nienormalnego w tych temp. Diesle tak mają... pzdr
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp ....... czysty horror jak się takie rzeczy słyszy od ponoć "wykwalifikowanych" serwisantów, takie stwierdzenie jak "jeśli jest w pompie" to mnie normalnie rozbraja no i to drugie "za dużo rozkręcania" 8-O nic tylko takich fajtłapów...
Tak, o to chodzi.
Komp do auta i jazda obserwować parametry bieżące silnika. Wygląda jakby turbo odcinało, a przyczyn wiele i na odległość to ciężko diagnozę postawić. Napisałeś, że błędów brak, OK, a co z live data? Tam masz podstawę diagnostyki.
Sprawdzić ustawienie koła wałka rozrządu na fasolkach. Pewnie jest przestawione i dlatego Ci nie odpala.
Podgrzej opalarką rurkę.
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
wtryskiwacze do góry wylotem gazu ? nie można gorzej.
120-140 na zimówkach Fabią - gratuluję dobrego samopoczucia. Ostatnio moożna tanio kupić opony rodzimej produkcji tyle że nie leżą na półkach ( są za tanie) tylko z tyłu sklepu. Ja ostatnio kupiłem polskie Kormorany za 160 zł bruto ( 14x175x70) mniejszjsze będą tańsze. Przypominam o zasadzie że zimówki powinny być takie same lub węższe jak letnie (...
Masę sprawdź czy pasuje to wtedy reszta też powinna.
Sprawdź instalację, zmierz wartość rezystancji czy zmienia się ze zmianą położenia pływaka.
Witam! Mam taki problem i być może ktoś z Was miał podobny i podzieli się rozwiązaniem. Skoda Fabia 2 rocznik 2008 po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto "umiera", na desce brak stanu licznika, zegara, centralny zamek nie reaguje. Po ponownym włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do pozycji 1 po około dwóch sekundach auto wraca...
38MM Taki zestaw powinien być ok ( D4-846C autofren ).
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Czyli VAG KKL, żaden ELM.
Dzień dobry. Proszę o sprawdzenie poprawności odczytu pamięci z licznika VDO Skoda Fabia pamięć 93c86 i potwierdzenie przebiegu 305583 km
Ale szarpałeś silnikiem na biegu? Chodzi o lekkie dodawanie gazu na ręcznym tak żeby szarpać silnikiem parę, potem na R parę razy czy w którąś ze stron poduszki nie amortyzują. Ewentualnie może któryś z przegubów, podnieś koło i i zobacz czy nie ma nadmiernych luzów przy obrocie - ale na to bym nie stawiał.
Ja też nie daję kleju.
Tego kolego nie wie nawet wróżbita Maciej. :) Poszukaj innego auta. Na start pakować 2-3tys bez sensu.
A ciśnienie jakie masz na cylindrach ? chyba zdajesz sobie sprawę że to auto zrobiło grubo ponad milion kilometrów ?
WD-40 ma zerową skuteczność jeśli chodzi o usuwanie tlenków, za to bardzo dobrze je utrwala. WD-40 to dobry środek do mycia i odtłuszczania, są do tego dedykowane środki, jak np. KONTAKT. Skrobanie to ostateczność, poza tym brak styku może występować w miejscu połączenia przewodu z elementem stykowym. Wypadałoby też przemierzyć wiązkę, może przewód...
Octavia 30mm wielokąt, fabia 36 mm wielokąt.
Elektryczny napęd
Tutaj masz filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=kM2U1mme... A co do zbieżności to powinieneś ustawić. Każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć się jej ustawieniem. Nowy sworzeń czy silentblock się tak łatwo nie podda naporom opony gdy ją ściąga do środka lub na zewnątrz, dlatego łatwo się zastanowić czy lepiej wydać 50-60 zł na...
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Zestaw naprawczy łącznika 05E 198 701 A. Czyszczenie nagaru pomogło ?
Witam posiadam skoda yeti 2.0 110 km zaczęła spalać 8 litry ropki na biegu jałowym często 9500...10000 obrotów . Czy ktośmiał taki problem . Pozdrawiam
To jeszcze sprawdź najlepiej suwmiarko głębokość "cyngla"na biegu wstecznym w skrzyni biegów nie wiem jak to fachowo się nazywa i porównaj z czujnikiem czy przy tej głębokości się załącza . Ile pinów ma ten czujnik 1 czy 2 ?
Witam. Fabia na pompowtryskach ma chyba tylko ten jeden silnik ATD o moccy 74 KW. Co do wentylatora chłodnicy to potrzebujesz mechanika.
kilometr nabijać kilometr skoda octavia licznik kilometr corsa kilometr
grzałka panel słoneczny czytnik klawiatury modele spalinowe
obliczenia pętli zwarcia cobra1 gerber
Wyrzuca paliwo przez korek kosy spalinowej - przyczyny i rozwiązania Panasonic SA-PM4 pilot – programowanie, kody, synchronizacja REMOTE 1/2, uniwersalny pilot