To nie jest żaden moduł komfortu tylko jakaś część jakiegoś pseudo alarmu.
Oczyscić fosolem i pocynować.
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
niech klient sprawdzi sobie w folderach (ross-tech) bo program powinien zapisać takie zabiegi
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Witam. Po numerze nadwozia ma być sterownik komfortu 1c0959799b 05e.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Zapytaj na fcp.pl są tam goście obeznani z tematem na pewno poradzą
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
Zobacz co się dzieje pod dywanami, pod nogami kierowcy, to to samo co passat b5.
Błędy jakieś w module komfortu ? kodowanie ?
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Zimne luty w module komfortu pozdrawiam
Witam Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. i tutaj się Kolega myli. Udało się zrobić jedno i drugie.
Tak w tej puszce masz modół komfortu.Z tego co widzę na zdjęciach był problem z wilgocią.Do sprawdzenia wiązka oraz wtyczki modułu.Gnijąca elektryka to powszechny problem tego modelu.
Dzień dobry, czy ktoś ma opis wiązki do modułu komfortu do Skoda Fabia I 2005 rocznik? Chciałbym zamontować otwieranie z pilota i najlepiej byłoby się tam podłączyć, zamki mam elektroniczne.
Błąd pokazywało w module komfortu?
W żadnej Fabii 2 nie ma modułu komfortu.
Nr vin się nie zgadza. http://pl.realoem.me/Skoda/CZ/OCT
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Dziś rano okazało się, że samochód nie odpalił, lekko zachechłał. Jeszcze 3 dni temu odpalał na strzał. Został wyciągnięty akumulator, po ok 12h założony nowy (poprzedni miał już 5 lat i awarię zrzuciłam na wiek). Niestety po włożeniu nowego akumulatora okazało się, że jest problem z alarmem. Po zamknięciu samochodu z pilota po ok 30 sek 2 sygnały (z...
Sprawdź moduł komfortu.
Witam. Dla wszystkich potomnych, Moduł znajduje się za schowkiem po stronie pasażera. Dziekuje za zainteresowanie. Temat zamykam. Pzdr
Dzisiaj udało mi sie zakodować domykanie szyb za pomocą tego programu opisanego wyżej ;D Leon z 2003 to działa!!! Także chciałem to zrobić w golfie brata z 2001 roku i nie dało rady tym programem chyba zbyt stary moduł komfortu
http://de.openobd.org/skoda/octavia_1u.h...
Jeśli chcesz mieć działające to musisz mieć moduł konfortu o ile kupiłeś orginalne elektryczne szyby.
Powinien być zamienny bez problemu jednak musisz pamiętać o odpowiednim kodowaniu modułu.
Vin prosze na pw
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Dokładnie tak, jak w opisie.
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Jak są błędy w module to też będzie pobór prądu.
Wszystkie opisane usterki zawiadywane są przez magistralę CAN, więc koncentrowałbym się na funkcjonowaniu magistrali CAN modułu komfortu.
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
Podepnij urządzenie diagnostyczne i sprawdź moduł komfortu.
Witam, czy ktoś posiada schemat połączeń/kolory przewodów modułu komfortu skody fabia 1 (siemens 5wk48212d)? Potrzebuję wyciągnąć sygnał otwarcia drzwi kierowcy aby wysterować sygnalizator włączonych świateł. Pozdrawiam Marcin
Po wymianie modułu komfortu udało się zakodować pilot.
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
Bo widzi przycisk jako cały czas wciśnięty. W parametrach modułu komfortu będzie to widać.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
kluczyk który teraz mam był u fachowca krjry stwierdził " to nie od tego samochodu jest". Tym bardziej potrzebny nr. komfortu bo jeszcze się okaże, że moduł nie obsługuje pilotów.
Buzerw liczniku powie czy mikrostyk w drzwiach.Zimny lut jest też często na przekaźniku w module komfortu.
Dołączę się do tematu. Czy moduł 6Q0959 433 h posiada radio do pilotów ? Serwisówka raz podaje że np. 6Q0959 433 h 2R jest bez radia i funkcji alarmu a 6Q0959 433 h 33 jest z radiem i alarmem. Jak rozumieć dodatkowe oznaczenia pogrubioną czcionką ? U mnie jest 6Q0959 433 h 2Q Niby bez radia i LDH.
Cześć, mam ten sam model Octavii z takim samym modułem komfortu. Czy może udało Ci się rozwiązać problem z dołożeniem pilotów, bo na forum Skody piszą, że do tego modułu w Octavii nie da się dołożyć samych pilotów, trzeba kupić piloty z osobnym sterownikiem? I teraz nie wiem co robić. Pozdrawiam.
Modułu komfortu jako takiego to tam nie ma. Jest bordnetz nad nogami kierowcy.
Cześć. Spróbuj podmienić Climatronic. Może problem jest w module komfortu, moduł znajduje się za schowekiem po stronie pasażera.
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Problem jest taki że trzeba ściągnąć tapicerkę z drzwi które nie chcą się otworzyć. Nic nie da wpinanie się w przewody w słupku bo zamek jest podpięty do modułu komfortu który jest w drzwiach, więc przewody od zamka (siłownika) nie wychodzą na zewnątrz drzwi. Jeżeli działa szyba w drzwiach to problem będzie w zamku, jeżeli szyba nie działa to można...
...sprawdziłem masy - wydają się być w porządku. Możesz napisać coś więcej o sprawdzeniu modułu komfortu?
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
Cześć! Byłby ktoś tak miły i przesłał mi schemat modułu komfortu (zintegrowany z bordnetz nad lewą nogą kierowcy) w Skoda OCTAVIA II 2007 rok 1.6 tdi. Chodzi mi o to, która kostka za co odpowiada i jakie są poszczególne wyprowadzenia. Znalazłem w sieci jakiś schemat, ale zupełnie mi nie pasuje. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Proponuję sprawdzić lutowania elementów w module, czasem występuje zimny lut, trzeba obejrzeć pod dużym powiększeniem. tak właśnie miałem.
Pod wykładziną pod nogami kierowcy masz moduł komfortu..Sprawdź czy piny we wtyczkach nie zzieleniały
Komfortu moduł?
Witam wygląda to na brak zasilania, moduły w drzwiach nie mają zasilania a moduł komfortu nie widzi komunikacji
Cześć! Byłyby ktoś tak miły i podesłał mi schemat modułu komfortu W Skoda OCTAVIA II 2011 rok 1.6 tdi. Chodzi mi o to która wtyczka odpowiada za kierunkowskazy i jakie są poszczególne wyprowadzenia. znalazłem w internecie jakiś schemat od Golfa ale zupełnie mi nie pasuje. Pzdr Kuba
Minęło trochę czasu mam podobny problem na pewno to wina nowego zamka może trzeba zakodować moduł komfortu ?
Na początek jak masz możliwość pokaż identyfikację w VCDS.
Dioda w drzwiach nie jest od alarmu.Wersje bez też ją mają. Rozumiem że to alarm fabryczny?Jeżeli vcds nie pomoże to trzeba będzie zmienić moduł komfortu.
Czhciałbym dołożyć oryginalne elektryczne lusterka d w/w auta. Czy to się podpina do modułu komfortu i ew. czy trzeba coś w nim uaktywniać?
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
W dniu dzisiejszym zamontowałem drugi sterownik PDC. Niestety dalej te same objawy... zostaje moduł komfortu lub wiązka ?
Rok fabiany ? Błędy w komforcie ? Błędy w w innych modułach?
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Fabia nie ma modułu komfortu, nad nogami kierowcy siedzi bordnetz.
Szukam speca który mi podpowie, czy do przełożenia boczków z pełną elektryka muszę również przełożyć wiązkę od modułu komfortu?
Raczej w tej skodzie będziesz miał moduł komfortu (pełna elektryka), dlatego też nie połączysz się z centralnym bo nie ma jako takiego osobnego modułu. Centralny jest zintegrowany z modułem komfortu. Pozdrawiam Repa
Do wymiany przekaźnik czarny kwadratowy NEC w module komfortu !!
tak można to zrobić w nowszych samochodach które mają kodowanie obsługujące takie funkcjie
Sorry, przeoczyłem. Jeszcze nie mam pilota. Na razie chciałem doprowadzić do stanu obecnego (czyli z oryginalnymi kluczami) auto z nowym modułem komfortu.
Witam. Może ktoś mógł by mi pomóc w takiej sprawie. Nabyłem do Fabii elektryczne lusterka oraz podnośniki szyb (wraz ze sterownikami, wiązkami i wyłącznikami, które znajdują się w drzwiach), nie mam natomiast modułu komfortu. Czy jest szansa połączenia z pominięciem tego modułu? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
Dzięki za info. Faktycznie po resecie akumulatora błąd zniknął. Temat rozwiązany:-). Pozdrawiam Andrzej
Bezpieczniki są sprawne Dodano po 35 A może to być np moduł komfortu?
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Moduł komfortu mają tylko pojazdy grupy VAG i ten moduł steruje elektroniką nadwozia. Tak, moduł komfortu jest tylko w VW/Audi/Skoda/Seat. Podobną robotę w np Renault robi UCBIC/UCH, w PSA jest to BSI i tak dalej. W fiat/alfa romeo/ lancia jest to moduł NBC, W BMW jest to moduł ZKE, JBE bądź FRM, Nissan ma technologię Renault. W Renault i Nissan moduł...
Test modułu komfortu powinien wyjaśnić przyczynę usterki
Dziekuję za pomoc,co do dźwieku jest to tykanie z przerwami-czy to moze dotyczyć modułu komfortu? Dziękuję
zbada moduł komfortu Tak należy postąpić. wstępnie wygląda na - brak komunikacji CAN!
A co sie dzieje z autem?
Przy okazji sprawdź kable w przelotce z kabiny do drzwi, oraz okablowanie w drzwiach. Zdarzało się ze gniły styki w samym module komfortu.
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
W moim module komfortu niema takiej możliwości.
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Moduł komfortu tam jest na płytce jeden przekaźnik odpowiedzialny za to
Moduł komfortu znajduję się po lewej stronie kolumny kierowniczej pod deską rozdzielczą.
Ten pierwszy to tzw Bordnertz, jest nad lewą nogą kierowcy. Popatrz na Allegro jak wygląda to będzie wiadomo czego szukać. Moduł komfortu jak jest to nad padałem gazu po prawej lub lewej. Poszukaj jak to wygląda na Allegro to będziesz wiedział czego szukać choc tam zazwyczaj wszystko jest modułem komfortu lub BSI.
Tak, dokładnie. To na 100% nie jest przekaznik na swiece gdyż ten znajduje się w okolicach akumulatora w tym aucie. Błędów w ecu brak. Moduł komfortu tez nic.
Kolego , a w skodzie radio nie powinno się połączyć z modułem komfortu w celu odkodowania?
Da się. Nie ma znaczenia marka Seat, Skoda, Volkswagen. Znaczenie ma wyłącznie typ modułu komfortu. Pierwszy pilot nie będzie współpracował z typ modułem.
Brak odpowiedzi nasuwa myśl że żle sformułowałem problem. Czy w danym modelu sterowniki szyb powinny być diagnozowane osobno czy poprzez moduł komfortu. Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.
Wygląda na problem z modułem komfortu. Masz jakąś możliwość diagnostyki ?
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. NIe ma tam czegos takiego. Tak jak wyżej, kable potem zamek. No może jakimś cudem moduł drzwi. Przydała by się jeszcze diagnoza komfortu.
moduł komfortu skoda skoda octavia moduł komfortu moduł komfortu skoda superb
nawigacja medion odblokowanie vailant czujnik wyłączenie timera
informatyka przemysłowa informatyka przemysłowa
Dlaczego łączy się trzecią nogę potencjometru ze ślizgiem? Budowa odbiornika UKF z układem UL1496