Witam, Mam elektryczne szyby do skody felicii, przy silniku jest moduł sterujący. Oto schemat (niestety po czesku) http://obrazki.elektroda.pl/7141067800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6009205400_1... Moduł (J295) ma wyjścia T15a/2 - +12 po włączeniu zapłonu T15a/5 - Nie mam pojęcia co to ?? T15a/6 - Masa T15a/10 -...
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Samemu raczej nie dasz rady, zadzwoń do ASO ale innego niż ten twój.
Witam Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. i tutaj się Kolega myli. Udało się zrobić jedno i drugie.
https://obrazki.elektroda.pl/8811158900_... Jak widzisz Skoda nie przewiduje sterownika jako oddzielnej części zamiennej. Jest zintegrowany z silnikiem. Zrób tak jak napisałem wcześniej i będzie ok.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Pilota już dodałeś ? Sprawdzałeś czy czasem na starym module nie idzie zaprogramować pilota ?
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Sprawdź przewody w przejściu do drzwi moze są jakieś przetarte , sprawdz czy przy zamykaniu kluczykiem wszystko działa prawidłowo , czasami zdarza się że wkładka w drzwiach się zacina i modół komfortu glupieje i np nie dziala zamykanie otwieranie z pilota. . Sprawdz tez czy przypadkim do modułu komfortu nie dostala się woda.
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
W Skodzie jest specjalny moduł który steruje pracą wentylatorów czy ta awaria występowała jeżeli wcześniej używałeś klimatyzacji?
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
To nie jest oznaczenia modułu a silniczka sterującego. Moduł zapewne jest oznaczony od 1J0 ... I moduł nie znajduje się w drzwiach. Więc jedyna opcja kupno używanego silniczka jeżeli on się zepsuł.
Przepustnica się nie zacina? Była czyszczona? Ew. może czujnik położenia ma problem, moduł był sprawdzany?
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
W Skodzie jest specjalny moduł ktory steruje pracą wentylatorow czy ta awaria występuje jeżeli wcześniej używałeś klimatyzacji?
W Octavii II moduł komfortu znajduję się pod kolumną kierownicy. http://obrazki.elektroda.pl/3249442700_1...
Wszystkie opisane usterki zawiadywane są przez magistralę CAN, więc koncentrowałbym się na funkcjonowaniu magistrali CAN modułu komfortu.
Uszkodzony moduł od sterowania szyb. Nie jest on diagnozowany. Przerabiałem to w Skodzie Fabii.
Jest dwie wersje tego (podobnie jak sterowania szyb) ale obydwie mają podłączenie masa, +12V po stacyjce i sterowanie. Jak się nie mylę to predlift i polift albo coś w tym stylu. Jeśli chodzi o konkretny protokół sterowania, to nie zajmowałem się tym, bo zakupiłem przejściówkę do sterowania chińską nawigacją na Androidzie i jakoś to działało (jakoś,...
Z tego co pamiętam do bezpiecznika 58 i 46 przychodzą dwa czerwone przewody. Na bezp. nr 58 miałem 1,5V, a na nr 46 - 12V, a mimo to szyba pasażera nie działała. Tak więc zastanawiam się czy czasem nie uszkodził się centralny moduł który steruje chyba pracą szyb.
Musisz się podłączyć do przewodu co steruje z wkładki,sterowanie masą.
dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota z tego modułu wysteruj bezpośrednio motor siłownika w klapie, z pominięciem jego sterowania
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
No właśnie... ale miałem nadzieję że może z modułu sterującego oświetleniem jakiś sygnał da się wykorzystać nawet po przetworzeniu...
Własnie wróciłem z serwisu Po diagnostyce wyszło ze jest przerwa w module sterowania klimatyzacją
Moduł komfortu mają tylko pojazdy grupy VAG i ten moduł steruje elektroniką nadwozia. Tak, moduł komfortu jest tylko w VW/Audi/Skoda/Seat. Podobną robotę w np Renault robi UCBIC/UCH, w PSA jest to BSI i tak dalej. W fiat/alfa romeo/ lancia jest to moduł NBC, W BMW jest to moduł ZKE, JBE bądź FRM, Nissan ma technologię Renault. W Renault i Nissan moduł...
Mam fabie I i otwór którym mogę przejść do kabiny jest z prawej strony schowany za kokpitem... wiąże się to z rozbieraniem deski. Boje się tego ze jak poskładam to wszystko to zaczną mi trzeszczeć plastiki. wkoncu to skoda
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
To co steruje centralnym zamkiem, zamykaniem szyb z pilota itd ?
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
Czy gubi tylko sterowanie tym przekaźnikiem czy gubi komunikację z innymi modułami? Bez poprawnej diagnozy będzie długo, drogo i męcząc się.
Najpierw sprawdź czy nie jest zielono we wtyczce drzwi a potem w drzwiach kierowcy jest moduł co steruje szybami i zamkiem. Jest on uszkodzony a najczęściej w nim pada kwarc.
Witam wpadłem przypadkowo na ten temat a zdarza się często z tego co sprawdziłem sam to działa to tak mod 6Y w drzwiach kierowcy budzi się od +15 z stacyjki on budzi pozostałe moduły drzwiowe cyferką i steruje też po tej samej lini szybami radzę sprawdż + 15 br/bu a nast. moduł
Z tego co mi wiadomo nie zrobisz tego VAG`iem Ten czeski program obsługuje tylko jeden rodzaj jak pamiętam modułu komfortu. Może akuratnie obsłuży Twój. Ja u siebie robiłem właśnie VDS-PRO pod DOS`em Jest jeszcze opcja z tego co widzę w sieci zrobić VCDS`em pod windowsem.
Przed podjęciem decyzji o wymianie modułu silnika szyby, zdiagnozuj to auto, bo może się okazać iż masz problem w zamku, a do puki sterownik nie wykryje ciągłości obwodu zamka, albo nie pozna jego pozycji, nie wystawi napięcia na sterowanie zamkiem.
Witam powerm nie porównuj golfa 4 do tego superb-a to zupełnie inna platforma . W skodzie jest moduł centralnej elektryki (09) który zarządza światłami sterując nimi współczynnikiem wypełnienia . Najpierw przydało by się zrobić diagnostykę tego modułu jakie błędy wywali i test wykonawczy . Pzdr
Pierwsze co bym przegrzebał to kabelki w harmonijce , drugie sprawdził mechanizm zamka klapy bo plastik is fantastik ale nie na zawsze . A na końcu zajrzał bym do modułu ,który nim steruje bo elektronika bywa niestety coraz bardziej zawodna ...
musi być coś w drzwiach - jakiś moduł zwierajac do masy przez opornik nie - rowniez nie dziala
Sprawdź czy wyłączniki nie były zalane słodkimi napojami, chemią do prania tapicerki etc.. U mnie właśnie był przypadek zalania włącznika sterowania szybami po stronie kierowcy prawdopodobnie chemią od prania tapicerki. Wszystkie styki dosłownie "zarosły" zielonym nalotem. Też zacząłem od sprawdzenia wiązki jak się okazało trochę na wyrost bo przewody...
nie działa zamykanie auta z pilotów. 1. Czy otwieranie z pilotów działa? 2. Czy sygnał, zamykanie/otwieranie trafia do antenki modułu komfortu (jeżeli zdalnie sterowany centralny zamek jest zamontowany fabrycznie)? 3. Czy centralka zamka dodawana była oddzielnie. 4. Czy oba piloty sprawdzono na testerze sygnału z pilotów?
Z tego co pamiętam to schemat od Golfa 4 nie pasuje. Przekaźnik sterowany jest z modułu komfortu. Skoro terkocze to wygląda że coś nie łączy. Ustal czy znika mu plus czy masa.
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Wiesz co kolego troszkę za późno napisałeś. Bo już rozebrałem pól tapicerki i co najciekawsze zrobiłem tak jak kazałeś i chodzi tylko na 4 biegu. Co teraz bo moje dwie opcje się nie sprawdziły. A może ten moduł sterowania silnika dmuchawy??
Osobiście polecam immobiliser bezobsługowy(z pilotem).Jak coś tańszego to blokada sensorowa.Obejść to wlutowć się w moduł komfortu w drzwiach,wiertło,silikon i wyprowadzić te sterowanie z szyby.
Nie pytałem o to czy szyby działają tylko czy są bo w przypadku auta bez szyb jest inna instalacja. Podmień moduł komfortu. Wygląda to tak jakby moduł nie wysyłał do sterowników w drzwiach rozkazu o zamknięciu/otwarciu - ta informacja idzie po CAN. Bagażnik działa bo ta jest normalny siłownik. Najlepiej było by odczytać błędy z modułu komfortu. Czy...
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
O ile dobrze pamiętam coś około 3 V. Skoro dmuchawa pracowała nawet przy wyłączonym zapłonie (pierwszy post) to oznacza nic innego jak zwarcie tranzystora "głównego" w module, czyli moduł do wymiany. Wymieniłem sporo tych "rezystorów", nawet wczoraj w Volvo S60 (identyczna usterka), ale jak dotąd jeszcze nie spotkałem się z uszkodzonym panelem sterowania....
Ok, ale w fabii jest juz tzw.moduł komfortu, który steruje oświetleniem wnątrza. Pytanie czy pod ten moduł istnieje możliwość podłączenia alarmu w sposób o którym pisałem w poprzednim poście?
P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc 01336 - szyny danych dla systemu Comfort 01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony Możliwe przyczyny CAN-Bus wadliwych danych Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-Gateway Coding Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość...
Wymiana. Sprawdź czy w ogóle idzie zakręcić ręką śmigłem każdy z wentylatorów. Sprawdzić na krótko czy wentylatory działają - podać na nie zasilanie z akumulatora. Na chłodnicy masz 3 pinowy przełącznik termiczny - sprawdzić czy jest tam zasilanie (plus na czerwonym grubym przewodzie) i czy startują wentylatory gdy to zasilanie zepniesz z pozostałymi...
W serwisie zdiagnozowali, że popsuł się jeden z modułów odpowiedzialny za sterowanie zamkami i trzeba go wymienić. Mam nadzieje, że wiedzą co robią i będzie już dobrze.
dzień dobry, potrzebuję porady; chcę sparować telefon z radiem Bolero w Skodzie Yeti . Radio ma przycisk telephone oraz sterowanie z kierownicy ( głośność, słuchawka telefoniczna). przy próbie sparowania z Nokia Lumia telefon wykrywa : SKODA, podaje PIN do radia, ale radio w ogóle nie reaguje. przy próbie z IPhone s6 telefon nie widzi radia, to samo...
1177 Moduł sterujący silnikiem uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 537 Regulacja Lambda ( Kontrola czujnika tlenu ) poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 635 Podgrzewana Sonda Lambda przed Katalizat uszkodzenie (Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym) - BŁĄD SPORADYCZNY
Witam wszystkich. Spalił mi się moduł centralnego zamka, oryginalny od nowości. Miałem 4 drzwi zamykane/otwierane z 2 pilotów. Bez opcji z szybami, bez bagażnika. Awaryjne przy tym mrygaly a jak auto było zamknięte, w środku na desce migala dioda. Zamykanie/otwieranie mechaniczne drzwi kierowcy zamykało/otwierało wszystkie. Teraz tak - poszedłem do...
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam.
Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji. Ale przerobienie tylko kabli przy tym module sterującym? zgodnie z instrukcja na sterowniku?
Być może moduł lub padło sterowanie, może kabel sie gdzieś przetarł, sprawdził bym też miejsce gdzie kable wychodzą z drzwi do samochodu przez taką gumową osłone.
Oryginalnych alarmów to raczej w felicji nie było.Zakładany pewnie w salonie i to jest mylne myślenie,że to jest jakiś tam oryginał.A do szyb to musisz założyć moduł.A kable musisz szukać przy przełącznikach i pewnie chodzą plusem.A jak kupisz moduł to będziesz miał opisane na czym polega sterowanie plusem lub masą.
najpierw to chyba trza by przywrócic stan pierwotny, dalej bedziemy myśleć, moze jakies błedy sa w module, a jak nie to sprawdzić trzeba sterowanie, byc moze ze jest cos z przelacznikiem blokowania szyb.
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pozwólcie, że zadam jeszcze jedno pytanie: Podłączenie przekaźnika, o którym pisze "primera": sterowanie przekaźnikiem z czerwonego kabla (od modułu zapłonowego), a załączany przewód czerwono-czarny (z akumulatora), czy tak?
Jeśli chcesz mieć działające to musisz mieć moduł konfortu o ile kupiłeś orginalne elektryczne szyby. Moze nie musi, ale powinien, no chyba, ze zrobi sobie sam uklad elektroniczny odpowiadajacy za logike sterowania. :-)
koleś kit chyba jednak piszesz o traktorze. Jak to nazywasz moduł ma każda skoda. Jaki sygnał chcesz sprawdzać? Myślę, że piszesz o kompie (EKU). Brak zasilania na komp to zupełna cisza pod maską. Co do modułu to jest moduł komfortu ale to inna bajka. Komputer steruje steruje pracą silnika i jego osprzętu na podstawie informacji z poszczególnych czujników....
Problem może być z zamkiem , wiązką lub modułem sterowania szyby co przerobiłem na własnej skórze. Więc pozostaje jednak udać się do odpowiedniego dobrego warsztatu , niekoniecznie ASO.
Witam, wiem że temat wałkowany kilka razy,przeszukałem wszystkie wątki i nic. Octavia II błąd 01426 E221 Brak klaksonu oraz sterownia radiem w kierownicy. Taśma (zwiajak) nowa. Bezpiecznik w komorze i w środku sprawdzone. Piny w module oraz wtyczkach ok. Podpowie ktoś coś?
Witam. Mialem ten sam problem. Skoda Octavia 2 climatronik. Z dnia na dzień przestał działać nawiew. Na panelu mozna bylo regulować moc i wszystkie inne przyciski działały, ale silnik dmuchawy milczał. Po podpieciu napięcia bezpośrednio to wentylatora, wentylator pracował. Wymontowalem moduł elektroniczny, który jest przykrecony w obudowie wentylatora...
Pioneer AVH-P3300BT chyba nie posiada nawigacji? Przecież napisałem wyraźnie, że z modułem Audiomedia, na którym bez problemu lata Automapa. Moduł w pełni sterowany z poziomu jednostki głównej, i na aukcji wisiał ten zestaw nowy.
Po co ci przekaźniki? Przecież ten uniwersalny wyłącznik się doskonale do tego nadaje. Pin 3 do modułu, a piny 1 i 5 odpowiednio do masy i zasilania. I wtedy masz naprzemiennie na wspólnym plus albo masę. Koniec.
Tak jak wcześniej już pisałem układ zachowuje się w ten sposób że nie reaguje na sterowanie z radia (Skoda Symphony). Radio widzi układ jako zmieniarkę ale nie załącza muzyki. Zachowuje się jakby nie było komunikacji między procesorem a modułem mp3. Układ mam zrobiony na Atmedze w wersji przewlekanej na płytce uniwersalnej i już parę razy sprawdzałem...
Witam. Na krakowskiej giełdzie kupisz centralny zamek Titan(1master+3slave) za 65zł +40-60 zł za moduł sterowania przez pilota. Ale najlepiej podpiąć to pod alarm.
Podpinałem pod kompa i nie chce się połączyć z drzwiami ani modułem komfortu!a ze silnikiem na przykład się łączy! prąd do lampki jest wygląda jakby sterowania masą nie było! pod fotel jeszcze nie patrzyłem ale zobaczę!a jeśli to moduł to czy da się go jakoś naprawić?
Witam to pierwszy mój taki problem .Zobrazuje go : silnik 1,2 htp rok 2006 odpala dobrze gdy sterownie pompy uruchomi ją (otwarcie drzwi lub przekręcenie kluczyka i odczekanie.Problem w tym że mnie zakażdym razem pompa uruchamia się i podaje paliwo.oczywiście dzieje się tak po dłuższym postoju.według schematu elektrycznego jest przekażnik pompy paliwa...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Skoda Fabia 1 1.9 TDI 100 km. Nie działa mi klimatyzacja manualna, po wciśnięciu guzika AC świeci się. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 00898 activation AC compressor zwarcie do plusa. W poprzednim roku działała i w pewnym momencie podczas jazdy przestała działać. Wymieniłem sprężarkę klimatyzacji...
Dla Ciebie to tylko jedna literka a różnica może być kolosalna - brak syreny alarmowej, brak dozoru wnętrza itp. Jeżeli auto posiada taką samą ilość elektrycznych szyb, zgadza się rodzaj nadwozia to powinien zadziałać nie licząc elementów wypisanych wyżej. Np moduły w Passatach są identyczne ale z kombi nie pasuje do sedana, tak samo jak np z Golfa...
Trochę mi ta wersja B nie pasuje - być może z modułem TMC nie jest kompatybilna a jak widze nowszy licznik więc i komunikacja po CAN przez tuner box powinna iść.
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. Dochodzę do wniosku, że nie powinieneś więcej zabierać głosu. Zapłon przestawiony, 3 cylindry "palą", a 4 nie chce przez to? O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli...
Witam was! Mam taki problem: chcę zamontować centralny zamek na pilota. Kupiłem tylko moduł do sterowania (2 przewody zasilanie, 3 - otwórz, zamknij, kanał) ponieważ fabrycznie był już zamontowany centralny na kluczyk. Czy ma ktoś schemat do centralnego zamka na kluczyk (Skoda Felicja)? POZDRAWIAM!!!
Witaj jak kupie sam modem can bus :https://allegro.pl/oferta/iso-can-bus-d... to będzie pasował do tego radia ? wczoraj podłączyłem mikrofon zewnętrzny i dzisiaj testowałem z telefonem łączenie radia z tel mam ale mikrofon zewnętrzny nie działa czy to przez ten moduł canbus.
Witam. Kupilem golfa IV z alarmem (jak w temacie), niestety alarm ten sluzy tu jako modul sterowania centralnym zamkiem. nie ma podlacznej syreny ani odciecia. poszukuje opisu wyprowadzen lub schematu tego alarmu. dodam, ze alarmy te czesto byly montowane w skodach. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam Obawiam się ze to nie jest moduł alarmu tylko keyless...
Auto w wersji angielskiej po przekładce (takie już kupiłem kilka lat temu). Rocznik 1998, nr VIN: TMBZZZ1U8XX151382. Fabryczny centralny zamek, elektryczne 4 szyby, elektryczna klapka wlewu paliwa. Dołożony alarm (APS 400MX) który sterował też centralnym zamkiem. Bez wyraźnej przyczyny przestało działać zdalne zamykanie tylnej klapy. Sprawdziłem siłownik...
Na złączach jest zasilanie, masa. Jest także połączenie z magistrala CAN. Brak błędów w obu sterownikach drzwi. Działa komfortowe domykanie szyb z kluczyka(przekręcając w zamku). Działa także otwieranie/zamykanie z programu VCDS. W blokach pomiarowych VCDSa widać także stan przycisków otwórz/zamknij po ich naciskaniu. Jednakże brak jest jakiejkolwiek...
Postanowiłem dokończyć temat pilotów do mojej Octavii i chyba nic z tego co pisał jerrydzwonkow. W moim module komfortu 1c0959799A oczywiście nie było trzeciej wtyczki na której jest antena, rozebrałem moduł, sprawdziłem na którym pinie jest antena wychodząca z układu radia 434MHz, kupiłem samą wtyczkę i dolutowałem kawałek przewodu i pojechałem do...
Gdyby pojawiła się fala elektromagnetyczna to nieliczne samochody by jeździły. Mercedes W123 200D Fiat 126p Aston Martin DB5 Toyota Corolla E90 Citroen 2CV Skoda 120 Porsche 356 Mini Willys MB FSC Żuk ........... Gdzieś czytałem że są jakieś folie anty fali elektromagnetycznej? Gdyby pojawiła się fala elektromagnetyczna to najlepszy jest rower, bo...
Na moje oko jest brak jakiegoś zasilania No właśnie nie bardzo, bo jakby ECU nie miał zasilania to wtedy wentylator startuje w trybie awaryjnym, chyba że i on nie ma zasilania po kluczyku. I to by potwierdzało brak sterowania przekaźnika głównych obwodów silnika i sterownika silnika. Ten przekaźnik daje + po zapłonie także dla modułu wentylatora. Obstawiam...
Bardzo prosto. Do sterownika dochodzą grubymi przewodami plus i minus, oraz cieńszymi sterowanie. Teraz nie pamiętam co jest zmienne, czy plus czy minus. Ale - ze sterownika wychodzą tylko dwa grube przewody zasilające pompę paliwa. Przewód z wyjścia brązowy łączysz z przewodem zasilającym też brązowym. Drugi przewód z wyjścia (prawdopodobnie czerwony)...
To nie wina siłownika tylko szyny CAN w części która za to odpowiada czyli moduł komfort- i tu powinienem użyć słów potocznie uznanych za obraźliwe w stosunku do projektantów z Mlada Boleslav. Miałem podobny problem w czasie ferii, bagaże wybierałem po złożeniu kanapy tylnej. Na szczęście można założyć linkę jako awaryjne otwieranie. Siłownik bagażnika...
To tak: Do diagnozy sprawdź bezpieczniki: nad akumulatorem pod pokrywką od lewej licząc: trzeci 40A oraz ósmy 30A oraz Stały + z aku do sterownika jedenasty 5A (bez niego nie będziesz miał biegu 1) Po sprawdzeniu bezpieczników pora sprawdzić moduł 1J0919506M https://obrazki.elektroda.pl/1448291700_... Na wtyczce 6 pniowej 1 to stały...
Witam, Panowie kupiłem uniwersalny moduł sterownik szyb elektrycznych Proxima ssm2 mikroprocesorowy z przekaźnikami itp. Pozwala sterować szybami plus je programować. Jednak mam problem z podłączeniem ponieważ oryginalne przełączniki, silniki itp były sterowane poprzez CAN. Wiem że można ów przełączniki przerobić by współpracowały z tym modułem, tylko...
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Odłącz włącznik, powinny zgasnąć. W tym aucie jest zwykły przełącznik (niema modułu który steruje światłami) Jak świecą dalej to ktoś musiał dodać "coś od siebie". Pozdrawiam Ps. Sam pod ten włącznik podłączałem swój automatyczny włącznik i działa bez niczego już kilka lat.
Prawdopodobnie jest to canowski HPV z dodatkowym modułem sterowania zamkiem centralnym. Pokrywa maski daje trzy sygnały jeżeli jest podłączona dodatkowa krańcówka, w przypadku krańcówki fabrycznej czytanej przez can lub syrenę WFS może to być sygnalizowane czterema sygnałami i tak najprawdopodobniej jest w Twoim przypadku.
skoda moduł sterować silnik moduł sterować skoda octavia moduł skoda
wykrywanie zwarcia trzeszczy dotknięciu bascom maskowanie bitów
bateria piaskowa bateria sodowa
Brak grzania wody w zmywarce Siemens - przyczyny Passat B6 2.0 TDI - Check Engine i przerywanie silnika