Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Witam. Zajrzyj tutaj: http://felicia.autokacik.pl/
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
Witam. Najprawdopodobniej uszkodzony jest moduł zapłonowy.
Elementem odpowiedzialnym okazał się zespolony moduł zapłonowy
Sprawdzić ciśnienie sprężania - jeśli w normie wymienić moduł zapłonowy
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Wygląda na to, że kable podpięte prawidłowo (czerwono-czarny bezpośrednio z akumulatora, czerwony z modułu zapłonowego). Padnięta centralka?
Skoda felicja 1.3 MPI dławi się i silnik gaśnie w czasie jazdy tak jak po wyłączeniu kluczyka czasami zdarza się że nie chcę zpalić po dłuższym postoju a czasami pali bez problemu.Wymieniona była pompa paliwa i moduł zapłonowy na świecach ,czujnik temperatury też był wymieniany problem nadal istnieje
koledzy problem ze skodą polega na tym że nie ma iskry a do modułu dochodzą trzy plusy i jedna masa ( na włączonym zaplonie) i nawet podczas kręcenia rozrysznikiem te plusy nic zię nie zmieniają cały czas stałe co robić i gdzie szukać przyczyn ?
Po ponownym podpięciu kompa tak jakby wgl nie łączy się z samochodem, może coś z tym kablem jest nie tak. Zrzucałem klemę na 10 min i nic nie pomogło. A jak sprawdzić ten sterownik? Sprawdzę jeszcze raz te bezpieczniki bo tylko sprawdziłem od zaworu AKF systemu wtryskowo zapłomowego, od pompy paliwa i od modułu zapłonowego.
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
tak, przerywacz jest mechaniczny. Obracający się wałek przerywa go 4 razy na obrót. W razie czego mogę również wykorzystać inny typ (favorit/felicia) gdzie nie było styków ale jakaś cewka i magnes. Ten drugi miał kabel w ekranie (dwie wsuwki) i był łączony z dodatkowym modułem zapłonowym (też ze skody favorit). Oba typy aparatów mam w garażu, moduł...
Spojrzyj np.na samochodzik BMW serii7. Każda świeca ma swoją cewkę a jest tych świec 6 szt.Cewkami steruje komputer.Pomijając większe koszty takiego rozwiązania posiada ono wiele zalet-brak mechanicznego rozdzielacza zapłonu,mniejsze obciążenie poledyńczej cewki,ponieważ cewki są z reguły montowane bezpośrednio na świecach odpadają długie przewody WN...
Przyczyną braku iskry może być : 1.Brak zasilania. 2. Uszkodzenie aparatu zapłonowego. 3. Uszkodzenie cewki zapłonowej. 4. Uszkodzenie modułu zapłonowego. Trzeba będzie po sprawdzić wszystkie elementy wymienione wyżej ,każdy z nich mógł spowodować powyższą usterkę.Częstą usterką w favoritkach jest uszkodzenie modułu zapłonowego.
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
w tej skodzie tego czujnika nie znajdziesz bo go tam nie ma lepiej odpowiedz czy działa pompa paliwa czy jest iskra na swiecach czy moduł zapłonowy podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika położenia koła zamachowego itp
Przeczyściłem papierkiem ściernym prawie wszystkie styki czujników i złączek, (autko ma już swoje lata). Podstawiłem też inny moduł zapłonowy, bez zmian. Jutro kupię nowy czujnik i zobaczymy co się zmieni.
Prawdopodobnie padł moduł zapłonowy albo czujnik halla w aparacie zapłonowym Proponuję sprawdzić czujnik
Najprawdopodobniej będzie to modół zapłonowy, musisz zobaczyc czy wychodza z niego impulsy na cewke.
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu http://www.zelmot-electric.pl/ Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć oznaczenie 4226,oraz nalepkę z napisem...
Witam sprawdz czy z modułu przychodzi impuls do cewki Pzdr
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji. Możliwe że jest coś z tym modułem zapłonowym w którym jest zatopiona cewka , że się nagrzewa albo coś ??
Thomasch tam jest moduł zapłonowy w jednej obudowie z cewką. Najprostsza diagnoza to podłączasz kontrolkę DIODOWĄ między czany(+) i zielony(k) przewód i po kręceniu rozrusznikiem dioda ci miga.
Mam podobne objawy - Fela 1.3 MPI 99r+ LPG. Na spadek obrotów przy dodawaniu gazu pomogło wykasowanie błędów lambdy. Jeden standardowy (wysoka/niska wartość), a drugi wyskoczył mi jak mi gazu zabrakło i od tego czasu zaczęły się jazdy w stylu jadę 80 km/h na benie dodaję gazu a auto hamuje mi silnikiem. Niestety nie udało się rozwiązać 3 problemów:...
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Szukam schematu elektronicznego czechosłowackiego modułu zapłonowego od Skody Favorit. Wygląda on tak. http://obrazki.elektroda.pl/9320648100_1...
Pisze na module Champion i ma wyjscie 4 kabli 2 grubsze i 2 cienkie
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Nie było by błędów na kompie tego modułu zapłonowego? Czytałem wątki o zapalaniu skody na zimnym w zimie, i nie widzę, żeby komuś się to udało rozwiązać. Skoda jest u mnie od nowości, nigdy z nią nie było problemów, a teraz takie kwiatki...
Jasnobrązowy kabel we wtyczce i opcjonalnie masa z obudowy cewki do silnika - taka cienka plecionka. Domyślam się że pali nowe cewki? A konkretnie moduł zapłonowy? Nowe cewki dostępne w sklepie są kiepskiej chińskiej jakości. Kup używaną od dowolnego vw seat skoda i będziesz zadowolony
Mam jeszcze pytanie bo odpisał mi sklep w którym kupilem ten moduł i czy jest możliwe aby po plusie zapłonowym pojawiała się masa czy to kompletna bzdura? https://obrazki.elektroda.pl/3189303000_...
W samych 1.4 były listwy, moduły i fajkocewki, na podstawie katalogów da sie porównać ale trzeba znac konkretne kody silników.
Mam pytanie, czy zmieniałeś kąt zapłonu? Zrobiłem ten układ z linka którego podałeś (skoda 120) i kąt zapłonu zmienił się drastycznie. Znacznie zwiększyłem też przerwę na świecach (z 0,6 na 1mm). I albo jest to efekt placebo albo rzeczywiście lepiej odpala, i lepiej chodzi.
Ja też tak miałem w felicii 1,3 mpi, na zimno palił bez problemu a jak sie zagrzał tak do ok 80stC to gasły mi gary 2 i 3. okazało się że siadł moduł zapłonowy, który jak był zimny to dawał iskrę, a na ciepło już nie chciał. w każdym bądź razie ja bym szukał z zapłonie
Witam. Walcze juz od dłuższego czasu ze swoim komputerkiem gazowym AL 700. Chodzi o to ze tylko jak auto jest zimne to po odpaleniu autowskakuje samo na gaz mimo tego ze nie uzyska obrotów + temperatury. Na lekko rozgrzanym silniku jest ok wszystko. Dzis sprawdziłem całą płytkę od komputera wyglada na ok. Zaniosłem taki ciepły komputer z domu do zimnego...
Miałem kiedyś podobny problem w innym samochodzie. Okazało się,że uszkodzony był moduł zapłonowy. Jak samochód był zimny, było wszystko ok. Natomiast po rozgrzaniu zaczął wariować. Pod wpływem temperatury elektronika w module nie zachowywała się tak jak powinna. Może i u Ciebie jest podobne uszkodzenie. Pozdrawiam
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
Witam, Przy uruchomieniu po nocy silnik odpala ale po paru sekundach gaśnie .Dopiero po kilku próbach zaczyna pracować normalnie .Gdy silnik jest ciepły nie ma tego problemu. Po podłączeniu vag, nie pokazuje żadnych błędów, wymioniony został moduł zapłonowy i z tego co wiem wykonano też adaptację. Niestety nic to nie dało, a problem pozostał. Wiem,...
Witam forumowiczów, Przywracam do życia autko jak w tytule. Zrobiłem kapitalny remont silnika, jednak jedna usterka sprzed remontu pozostała- silnik dławi się i szarpie podczas przyspieszania w okolicach 2-2,5tys obrotów. Czasami wyraźnie szarpie, czasami staje na np. 2 tys obrotów i nie chce się dalej wkrecac pomimo wcisnietego pedału gazu w podłogę....
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej. Tu nie ma przewodów zapłonowych. Jest moduł do przekazywania napięcia założony bezpośrednio na świece. Dodano po 3 Wymieni cewki zapłonowe co są na świecach .I po sprawie :) cewka jeśli jest uszkodzona to po prostu nie działa. A tu czasem przerywa , wygląda na...
Witam. Mam skodę fabie 2002 rok, 1.4 mpi 50kW 68 km kombii. Założona niedawno instalacja gazowa firmy STAG. i od tego czasu... wymieniłem sonde lambde, moduł zapłonowy, a mimo to szarpie na zimnym silniku na gazie. Po rozgrzaniu jakby usterka znikała. Podpiełem się pod vaga, ale nie ma żadnych błedów poza tym, że jakiś problem prądowy z lambdą. Czy...
Witam !!!! Miałem do czynienia z takimi objawami. Przeważnie jak nie widać samochodu, to głównie występują 2 rzeczy. Albo coś się dzieje z czujnikiem halla, modułem zapłonowym. Jeżeli nie to, to jak to w naszym kraju bywa, częstą przyczyną gaśnięcia samochodu, jest po prostu słabej jakości benzyna. Wytrąca się z niej woda, ewentualnie może być zatkany...
Czasami auto gasło, a po chwili z powrotem odpalało. Ostatnio też tak się stało. Po dwóch minutach zgasło, ale już nie odpaliło. Nie wiem co jest przyczyną. Czy komputer, czy cewka z modułem zapłonowym, a może coś innego? Wymieniłem cewkę na używaną, ale dalej nie działa. Ale może jest popsuta. Czy może coś innego jest odpowiedzialne za brak iskry....
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Tu masz ciekawą ofertę na przepływkę ponoć nowa z pudełka i cena ok https://allegrolokalnie.pl/oferta/bosch-... One są drogie, bo ich nie ma, ale kupowanie Delphi, Vika, jakieś SKV itd to bezsensu bo to nie działa prawidłowo. Ten silnik działa tylko na osprzęcie Boscha (sonda, przepływka, czujniki...
Witam jeśli dobrze rozumiem to mówimy o kablu łączącym aparat zapłonowy z modułem znajdującym sie koło cewki.Kabel ten nie jest przerwany ,co prawda jego izolacja przy aparacie zapłonowym jest zniszczona i rdzeń jest odsłonięty ale to stare auto i kabel też więc to nie stało sie z dnia na dzień i nie wiem czy ma taki wpływ bo do tej pory auto odpalało.Przy...
Sprawdzaliśmy po zdejmowaniu fajek ze świec jak pracuje.Po zdejmowaniu pracował silnik.Po zdjęciu kolejnej zgasł. jak zdjęliście czwarty to mogł faktycznie zgasnąć. Jest szansa, że zabiliście końcówke mocy modułu zapłonowego. Iskra teraz jest ? Zdejmij kopułkę i zobacz, czy ośka aparatu nie ma luzu, w jakim stanie jest kopułka i palec, przemierz kable...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
Brzmi jak problem z cewką zapłonową. Tam jest taki zintegrowany moduł, fajna sprawa bo nie potrzeba przewodów WN wymieniać, ale problem o którym piszesz był dość częsty. Podmienić cały moduł (ten nasadzany na świece) z innego auta, powinno pomóc.
Witam. Wiem ,że jest już sporo postów na temat braku iskry w faworitce, ale nie ma takiego który by rozwiał mój problem. A mianowicie nie ma iskry, wymieniłem aparat zapłonowy, moduł zapłonu i dalej nic. Prawdopodobnie cewka jest dobra (tak stwierdził mechanik) ale chciałbym się przy niej chwilę zatrzymać Czy po włączeniu zapłonu na kablach cewki z...
dzięki za sugestię. Pomiar kompresji oscyloskopem kiedyś to widziałem w jakiejś mądrej książce. Jeśli cylinder ma dobrą kompresję, to stawia większy opór rozrusznikowi niż cylinder z kompresją złą. Analizując przebieg napięcia na akumulatorze (tego jak ono siada podczas rozruchu) można mieć jako takie (porównawcze) pojęcie o kompresji. Tyle teoria,...
Mam Skode Favorit 135L 91r z problemem zapłonu. Kupiłem ją od dziadka (jakiś miesiąc może dwa temu) ma tylko 23tys przebiegu licznik niekręcony możecie być pewni. ze dwa tygodnie stała w garażu i dwa tygodnie temu wyjechałem i działała jak należy paliła za pierwszym razem. No i akumulator padł. Trzy dni była odpalana na popych. W końcu doszło że jadąc...
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki (Szczególnie jak problem jest na obrotach 1500-2000...
panowie skoda zaczyna jeździc coraz lepiej:) auto długo stało, od nowosci ma 36000km!!! Dzis wymieniłem świece, filtr powietrza, oraz moduł bo dziadek dał nowy:). Zrobiłem jakies 150km i sie pewnie troszki przepalił. Biegi jakby ciut dłuższe. Od dzis bede zrwacał uwage zeby nie jeździc ponizej 2000obr. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony.
:roll: Czy GL-118 to nie jest przypadkiem moduł zapłonowy od poloneza? Coś mi się kojarzy, że gdzieś widziałem opis jak go wykorzystać... Znalazłem: http://skoda3city.dobis.pl/?strona=warsz... Pozdrawiam Andy
Witam. Są to kabelki do samochodów Vw, skoda, audi, seat do cewki beru z modułem o numerze 040 402 001. Pasują np. do silnika vw 1.6 aft 101KM. Dodam tylko, że w mojej ocenie należą do kabelków z "górnej półki" ze względu na miedziane rdzenie zatopione w silikonie co czyni je raczej bezawaryjnymi.
Witam serdecznie pomocników. Problem mam ze Skodą favorit 136l, mianowicie po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach samochód szarpie (dławi się) po dodaniu gazu.Im bardziej rozgrzany tym nie da się jechać.Na wysokich obrotach jeszcze jako tako. Jeszcze na zimnym puki jest ssanie da się jechać w miarę płynnie. Problem ten nasilał się już parę miesięcy...
Niestety tak właśnie jest, co gorsza moduł ten dostaje napięcie z iskrownika przekraczające 200V, także nie da rady, trzeba by chyba przetwornicę robić. Moduł ze Skody też nie chce działać, obecnie jestem w kropce :/
Czytałem podobne wątki, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Opiszę sytuacje po kolei. Podczas kilku dni deszczowych (bardzo wilgotno) syn zauważył, że jego skoda na gazie strzela (w okolicach filtru powietrza) i pracuje tak jakby nie chodził któryś cylinder. Na benzynie było zdecydowanie lepiej. Wymieniłem mu świece. Znowu deszcze, znowu to...
Witam, Pytanie mam takie, ponieważ przerabiam silnik m20b27, chciałem zastosować aparat zapłonowy starego typu z m20b20 w celu kompletnego pozbycia się komputera, jednakże znajduje się w nim impulsator, o którym nic nie wiem. Z tego co widzę po zdjęciach to ten aparat podobny jest do aparatu zapłonowego jaki stosowany jest w Skodzie Favorit (jeżeli...
witam mam problem z uruchomieniem skody felicji silnik 1.3 rok 1998 samochód jest po uderzeniu, ale zjechał do warsztatu o własnych siłach, silnik pracował normalnie,uszkodzeniu uległa jedynie karoseria, osprzęt silnika nie uległ uszkodzeniu. jeszcze przed przystąpieniem do naprawy samochodu nie można było uruchomić. Po sprawdzeniu iskra jest tylko...
przeciez moduł jest razem z cewką zapłonową a to wszystko wygląda tak http://www.allegro.pl/item123686532_modu...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
więc musisz zrobić układ niwelujący zjawisko styku wielokrotnego. A może założyć aparat zapłonowy z modułem od favoritki?
http://allegro.pl/item1147876441_cewka_z... coś takiego mam
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam! Ostatnio zepsuł mi się licznik w mojej skodzinie, zakupiłem więc na allegro używany. W mojej wersji fabrycznie był zamontowany zegar, jednak postanowiłem założyć obrotomierz z innej favoritki ;) Mój opis będzie przydatny tym, którzy mają wersję z zegarkiem a chcą założyć obrotomierz. A więc od poczatku, po zdemontowaniu zegara okazało się, że...
Za pomoc jestem wdzięczy zarówno Tobie jak wszystkim, którzy tu coś wnieśli. Jako znający się na elektronice i niemający z nią problemów, prosiłem o pomoc w kwestiach mechaniczno elektrycznych. Staram się zrozumieć pewne mechanizmy zapłonu by w przyszłości nie zadawać banalnych pytań, które zapewne są takowymi dla Ciebie. Z wypowiedzi wnioskuję, że...
pierwsze felicje jak wyszły można było na gaźniku spotkać ale to inny region eksportowy szczególnie na Rosję a tu kolega by napisał czy to mpi czy monowtrysk w jakim stanie świece, moduł zapłonowy, jakie luzy na zaworach, czujnik położenia wału, czujni temperatury
Witam Mam 2 pytanka: 1) Jaki opór powinien być na cewce od aparatu zapłonowego w Skodzie Favorit?? Mierzy się ją na kablu który idzie od apratu zapłonowego do modułu (u mnie ten kabel jest biały) i opór wynosi 8000 omów. W książce wyczytałem że powinien wynosić 3500 +- 400 favo do 02.91 lub 7000+-500 Favo po 02.91. Mój rocznik to '91. 2) Podczas jazdy...
>Strumien swiadomosc... 839291 839292 Sprężyna powrotna (dość silna) została usunięta i teraz do przestawienia w dowolne położenie potrzebny jest jedynie niewielki nacisk. Z drugiej strony (pod deklem) jest parę trybików i coś co może nawet być silniczkiem krokowym ale służy chyba jedynie do tzw. automatycznego ssania ew. może do informowania modułu...
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Witam, zaproponowana modernizacja jest skazana na niepowodzenie ,powodów jest kilka ,wymienię najważniejszy CZ generuje WN w momencie zaniku prądu w pierwotnym uzwojeniu ( cewki chłoną dość sporo prądu na pewno więcej niż 2 A ),przy zasilaniu z akumulatora jest możliwa praca ale zachodzi pytanie czy nie należałoby zmienić tranzystora T1 na darlingtona...
Temic Telefunken Beru ewentualnie bosch To są oryginały, mają mieć to logo producenta,i zwrócic uwagę, bo sa podróby Temic'a-krój liter ten sam, ale nazwa Temc Po hurtowniach jest dużo modułów Hans Pries, maja czeski napis na pudełku, i sa podobno brane ze Skody. Beru ma miec napis taj jakby odlany na plastiku, nie nadrukowany!
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
Witam, Ponieważ pojawia się następujący błąd: Control Module Part Number: 032 906 030 AG Component and/or Version: MARELLI 1AV F012 Software Coding: Work Shop Code: 1 Fault Found: 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-00 - Open Circuit - nie mogę przeprowadzić procedury przywracania ustawień podstawowych zgodnie z tym co napisano tutaj, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
moduł zapłonowy skoda moduł zapłonowy skoda favorit honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy
atmega8 analog input podłączenie jednej świetlówki wózka widłowego
thx202 zamiennik inżynieria środowiska
DeLonghi PrimaDonna S - Alarm ogólny i brak napojów mlecznych Yamaha S-Max 250 2009 - Wymiana modułu a stary kluczyk