Czyli moim zdaniem wypadanie zapłonów jest spowodowane właśnie tą kompresją. Obstawiam że dół silnika do roboty.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Filtr paliwa kiedy wymieniany.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Kod silnika ! Lancuch nie przeskoczyl ? Bywaly tam takie cuda.
Sonda odłączona - bez zmian. Sonda podmieniona - bez zmian. Rozpięty wydech przed katalizatorem - bez zmian. Nie mam siły już na ten silnik.
skoda fabia 1,2 silnik AWY nierówna paraca na biegu jałowym swiece wymienione, wtryski działaja, jest iskra na wszystkich swiecach, choc jak odłącze cewke 2 mała reakcja zmiany pracy silnika.
Problem z kablami sprawdz otulinę kabelków czy się nie łuszczą bo mają trochę czasu a wilgoć robi swoje.
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Proszę sobie sprawdzić stan połączeń modułu cewki z przewodami do świec. Jak połączenia nie są utlenione, to dobrze przeglądnąć stan wiązki silnika oraz przewodów do świec. Jest duże prawdopodobieństwo, że jakiś "gryzoń" typu kuna testował sobie uzębienie na przewodach. Mają zęby jak szpilki, więc tak na pierwszy rzut oka może to być niewidoczne. Polecam...
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Może zacznij od podania jaki masz aktualnie alternator (model marka) i na podstawie jego mocowań i wymiarów może ktoś dobierze podobny. ps tak duża modyfikacja prawdopodobnie uruchomi szereg problemów typu nierówna praca silnika przygasanie auta na jałowych obrotach...
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
Dzięki za odpowiedź. Samochód kupiłem na wiosnę z przebiegiem 84 tyś. km. W książce serwisowej jest napisane, że świece były wymieniane przy przebiegu 60 tys. km., a co do silnika krokowego to nie mam pojęcia, bo nie jest napisane by było coś robione. Jeden przewód od świec jest taśmą izolowany, tak jakby coś było przy nim robione. Gdy kupiłem samochód...
Po pierwsze z tym olejem nic nie rób, jest to normalne i nic złego się nie dzieje. Zwłaszcza jak auto jeździ na krótkich odcinkach. Ten temat masz wielokrotnie opisywany na forum. Hałas w Twoim silniku mógł być spowodowany tak wieloma elementami, że szkoda pisania. Polecam dobry warsztat, zwłaszcza, że uskarżasz się na nierówną pracę silnika. Guzik...
Ogólnie mierzyłem opór na wszystkich i każdy ma około 17.5 oma. Odpinanie podczas pracy silnika nie daje też żadnego rozwiązania.
(at) Playton Nie miałeś wcześniej błędów 'uboga mieszanka' ? Ja bym reklamował, po roku nie powinna się skopać. Z którego roku auto? Jaki kod silnika?
Masz uszkodzony czujnik MAP. Na zgaszonym silniku ile wskazuje?
Bo prawdopodobnie z tą nierówną pracą sonda nie ma nic wspólnego
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność. Absolutnie nie tak. W tej skodzie sprawdził bym czy nie ma błędu odnoście obciążenia silnika.
Witam.Samochód gdy jest zimny nie chce odpalić za pierwszym razem trzeba go kręcić kilka dobrych chwil a gdy już zapali praca silnika nie jest równa.
jakąś wiązkę przewodów robili mi już ze 2 lata temu na przegladzie gratis podobno Skoda tak zalecała bo gdzieś się woda zbierała. czy o ta wiązkę chodzi???
Jeżeli mruga kontrolka od świec to oznacza że sygnalizuje zapisanie błędu w sterowniku silnika. Odczytaj go. Podłącz żarówkę zamiast jednej świecy i zobacz czy przy odpaleniu zimnego silnika świeci - będziesz widział czy sterownik podaje zasilanie na świece.
Wymiana czujnika temperatury zakończona skasowaniem błędu nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. W dniu dzisiejszym przy -2 stopniach Celsjusza samochód nie mógł odpalić, a gdy się to udało silnik pracował nie równo. Na desce rozdzielczej za to zapaliła się "kontrolka poślizgu". Dopiero ponowne uruchomienie silnika spowodowało równą pracę silnika bez...
nie wiem czy już po problemie u ciebie bo w moim wypadku pomogła dopiero wymiana wiązki kabina -silnik była kiedyś akcja serwis ale nie dla 'wszystkich'
Jeżeli masz jakieś pojęcie o elektronice lub masz znajomego który ma to proponuję przyjrzeć się czujnikowi temperatury silnika.Objawy na niego wskazują ale ASO powinno było to zdiagnozować.Nawet jeżeli nie występuje błąd to trzeba go sprawdzić pod kątem narastania lub spadku oporności. Winą może być że przy danej temperaturze nie pracuje poprawnie wraz...
zacznij od podstaw świece przewody najprościej w nocy zapal silnik otwórz maske i będzie widać iskry o ile to przebicie na przewodach
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Przy takim ciśnieniu ciężko żeby spalał dobrze na tym cylindrze a co za tym idzie żeby nie było wypadania zapłonu , jakiś błędów z tym związanych czy nie równej pracy silnika. Poza tym po wykręceniu świec i po ich stanie też już powinieneś coś widzieć.
Witam. Kupiłem parę dni temu auto Skoda Fabia 1.2 2012 benzyna LPG. Odpaliłem rano silnik i widzę, że świeci się na niebiesko kontrolka temperatury płynów i silnika. Po kilku minutach zgasła. Poprzedni właściciel twierdzi, że jest tak od nowości auta. Podobno jest to informacja, że silnik jest zimny, żeby go nie zajechać przez pierwsze minuty. Czy tak...
Szukam pomocy? W czasie pracy silnika pali się kontrolka wspomagania,ale słychać nierówną pracę pompy.Płyn jest .I czasami w czasie jazdy pojawia się wspomaganie ,ale do chwili zgaszenia silnika.jak zgaszę i odpalę jeszcze raz to znowu nie ma.pompe rozbierałem ale do silniczka nie wchodziłem.Ma jakiś naciek na obudowie.Komputerem sprawdziłem to pokazało...
Hej, hej. Apropo ciekawych historii z długim użytkowaniem jednego paska/łańcucha to ja mam taką historię. Mój przyjaciel ma Skodę Fabię z 2005 roku. Silnik 1.4 16v. Na pasku, nie na łańcuchu. I właśnie zerknąłem na to forum, żeby się dowiedzieć ile taki pasek może wytrzymać, bo mój przyjaciel przejechał na swoim (w 2 lata) już 102 tysiące km i mówi...
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Co Ty gadasz? To info normalnie sprzed miesiąca, Fabia 1.6 2019, ASO Gdańsk Plichta. Wyjął ECU z auta, podłączył na blacie pod instalację, podłączył się kompem i diagnozował. Pytam co to? a on na to: emulator auta, ECU zachowuje się tak jak by był teraz w aucie.
Witam, Dotyczy: Skoda Fabia 1, 2007r 1.2benzyna 47kW Proszę Was o pomoc Przy każdym odpaleniu zimnego silnika towarzyszą nierówna praca i silne telepanie auta. Przy lekkim przegazowaniu wszystko ustaje po okolo10 sekundach, jeśli zaś nie nacisnę gazu to potrwa to dłużej (okolo 5sekund)i sam zgaśnie. W momencie kiedy silnik sie nagrzeje nie ma problemu...
Mam nie równą pracę silnika po uruchomieniu samochodu. Posiadam kabel do podłączenia z komputerem. Posiadam tylko Windows 10. Czy jest jakiś program aby to wykonać?
Przypadkowo natrafilem na ten watek... o tym silniku vw niemozna za wiele dobrego powiedziec... sa z nim same problemy poczawszy od rozrzadu. Przyjrzyjcie sie tej fotce http://forum.fordclubpolska.org/showthre... http://forum.fordclubpolska.org/attachme... Przebieg-75kkm silnik vW 1.2 samochod skoda...
Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego...
16556 - Trym paliwa; Bank 1 P0172 - 35-10 - System Too Rich - Przerywany 16705 - Czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) P0321 - 35-10 - Nieprawdopodobny sygnał - przerywany Wejdz na tą stronę i poszukaj kodów p172 to wskazanie o nie szczelności ukaldau evap Taka średniej wielkości puszka połączona z listwa zasilania paliwem i linia powrotną do zbiornika....
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Najpierw Podłączyłem auto pod komputer i skasowałem błędy. Żaden nowy do tego czasu się nie pojawił. Przegoniłem samochód po autostradzie, gdzie udało mi się uzyskać temp. 90°C, ale później gdy jechałem poniżej 100 km/h to szybko spadała. Skutek tego był taki, że czujnik przestał wariować, ale silnik był niedogrzany, tzn....
Witam, mam Skodę Fabię Combi II rocznik 2008, od roku czasu mam problem z nierówną pracą silnika. Okazało się, że jest uszkodzony wtrysk. Po wymianie na 1-2 miesiące silnik pracował poprawnie. Później zaświeciła się kontrolka "Check", okazało się, że wysiadły kolejne 2 wtryski. Byłem już w kilku serwisach i potrafią tylko wymieniać te wtryski, a po...
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Skoda Fabia, 2006r. , silnik 1.2 typ BMD. https://obrazki.elektroda.pl/4799747500_... Objawy: - zapalona kontrolka check engine, - nierówna praca silnika na jałowym, - podczas ruszania na zimnym silniku szarpie tak mocno, że czasem gaśnie oraz brak mocy, - lekko mokre wszystkie 3 świece (NGK wymieniane 3 miesiące temu), - po podłączeniu...
Niestety pod znaczkiem nie było nakretki, jednak oazało się ze trzeba bylo mocno pociagnać żeby zdjąć tą pokrywę, ponieważ są tam takie sprytne gumowe zatrzaski (bolce), dzieki ktorym szybko mozna zdjąć wielokrotnie całą pokrywę razem z filtrem powietrza, nie niszcząc zatrzasków. Okazało się, że przepustnica była baaaardzo zabrudzona, nawet musialem...
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Czy po odpięciu zasilania od cewki zapłonowej powinien pojawić się błąd DTC i zapalić się kontrolka MIL, czy jest on generowany tylko w momencie jej rzeczywistego uszkodzenia? Podobna sytuacja występuje też w momencie odpięcia zasilania z wtryskiwacza - brak jakiegokolwiek błędu. Oczywiście występuje spadek mocy i nierówna praca silnika. Za każdym razem...
Witam, Znajoma posiada skode fabię z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową. Bardzo często pojawiają się jej błędy check engine, silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo a podczas jazdy szarpie i przerywa. Kody błedów jakie mi się udało odczytać: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim:...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Witam, VW Polo IV 2005 - 1.4 16V BKY (montowany również m.in. w Skoda Fabia) Od kilku miesięcy mam problem z autem; - Przy przyśpieszaniu w 3 na 10 przypadków silnik nie przyśpiesza płynnie tylko zaczyna szarpać , problemy występują na każdym z biegów i w każdym zakresie obrotów, szczególnie po redukcji biegu lub hamowaniu silnikiem. Wciskam gaz zaczyna...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Wskazuję na cewki zaspolone,niestety na nowe co masz na myśli ja mam Fabie i objaw mam podobny. U mnie jest cewka nałożona na świece.
Skoda Fabia 1,2 hpi. 2003 Witam wszystkich mam problem z silnikiem a dokładnie z jego pracą. Obroty silnika są nierówne, najczęściej spadają w dół, szarpie silnikiem, a od wczoraj zauważyłem, że gdy gwałtownie pusze nogę z gazu, to słyszę dziwne tak jakby zassanie powietrza. Po zdjęciu osłony silnika ustaliłem, że ten dziwny dźwięk wychodzi z przepustnicy....
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
nierówna praca silnika skoda fabia skoda fabia nierówna praca silnika skoda fabia nierówna praca
ekspres delonghi uszkodzony spieniacz monter elektronik regulacja obrót szlifierka
klimatyzacja galanz device sleep
Jak skasować błąd ERR9 w wadze AP-1 MX? SnowRunner - Kompatybilność z kontrolerami Logitech Saitek