Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Jakie jest napięcie akumulatora mierzone pod obciążeniem?
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
Nie możesz się wpiąć byle gdzie tam gdzie pojawia się napięcie po zapłonie. Bo zależy co leci na tym obwodzie i jakim prądem można go obciążyć.
Sprawdź, czy na bezpiecznikach po włączeniu świateł jest napięcie. Tylko sprawdź probówką, nie miernikiem. Jeśli będzie napięcie, to oznacza przerwę w obwodzie.
Vag odczyt i test
Zwykła manualna dodam jeszcze, że na kostce od czujnika do przekaźnika jest przejście, ale nie daje napięcia, wentylatory też nie działają
...........................................
jak bezpiecznik ok, same lampy ok, po zmostkowaniu z prawymi lewe też świecą to kable też ok - zostaje albo jakiś przekaźnik który jest po przełączniku albo sam przełącznik.
W podszybiu to nie czujnik tylko włącznik cieplny, jak na zewnątrz plus to zwarty. Na wyjściu z presostatu napięcie ok 10V to stan, że jest ciśnienie.
Jest bezpiecznik od haka Westfalia.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
Zrób czymś normalnym odczyt błędów i wstaw je z opisami.
To jest klima manualna,w panelu?
Naprawiło się samo Bez naprawy
Zerknij na to i sprawdź napięcia na wtyczce. Wszystko opisane na ostatniej stronie.
Przewód na akumulatorze ,minus
Sprawdź czy na pewno jest sprawna żarówka, oraz czy dochodzi napięcie do lampki.
Zamarzniety akumulator to trup
No cóż , nie zabieraj się do tej roboty jak nie rozumiesz podstawowych rzeczy. 15 , to napięcie 12V po kluczyku , 30 , bezpośrednio z aku. , 31 , minus /masa/ itd...
Zmierz napięcie na akumulatorze
Raczej nie bo odłączasz napięcie.
Odłącz wtyczkę z regulatora napięcia na próbę, sprawdź przelotki klapy bagażnika, światła osłon przeciwsłonecznych.
Moduł komfortu dziala. Zła instrukcje pobrałem z internetu na temat gniazda 7 pinu do haka i podłączyłem mase odwrotnie bo w książce Westfalia jest 3 jest masa, a 5 tylne światła. Gdzie może być przyczyną braku napięcia, przerwany kabel.
Napięcie spada bo masz zwarcie na lini zasilania 5v z ECU . Jak problem wystąpi odpnij pedał gazu wepnij miernik w kostkę i mierz napięcie. Odpinaj po kolei czujnik wałka , przepustnice i jakie tylko czujniki znajdziesz jak napięcie skoczy do 5v to uwalony czujnik. Jak nie zwarcie na kablach. U mnie w bse zwarcie robiła nowa przepustnica zamiennik....
Sprawdź żarówką np H7 miernik może pokazać napięcie.
witam załącz p.mgielnie i sprawdz napięcie z tyłu na siwym z białym pasem po wyjęcu wtyki z lampy tak jak kolega wcześniej pisał brak przekaźnika
Dokładnie. Częstym przypadkiem są zimne luty na przekaźniku który daje napięcie na zaworek i ecu. Problem z licznikiem to już inny problem nie związany z odpalaniem.
Ja sprawdzałbym w ten sposób, że "po nitce do kłębka" czyli znaczy to, że nawet jak bezpieczniki są dobre to nie znaczy, że napięcie do nich dochodzi. Potem szukał dalej aż doszedłbym do źródła.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Skoda Octavia I rocznik 2002 2.0 Benz/Gaz po przekręceniu kluczyka jest cisza, silnik nie kręci, słychać cykanie pod maską, po wielu próbach odpalenia nadal to samo, akumulator jest sprawny, trzyma napięcie.
Na jednej i drugiej przepustnicy tak samo ginie napięcie?
Sprawdź wtyczki sterownika gazu czy nie ma tam zaśniedziałych styków, one powodują spadek nie wielkiego napięcia i komputer szaleje.
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu?
Problemem okazała się śniedź na wtyczce przy komputerze.
Sprawdź złącza w lewym progu ( trzeba zdemontować maskownice progu) Masz kontrolkę spalonych żarówek na desce rozdzielczej? Jeśli tak, wymień żarówki na sprawne, bo te 5V może być napięciem kontrolnym żarówek, jak obwód sprawny, wtedy podaje 12V. Sprawdź złącza lampek oświetlenia tablicy.
Witam, mam prośbe o rade jak bezpiecznie rozmontowac moduł, tzn jak wyjac PCB by nie uszkodzic elektroniki.
Raczej te napięcia są ok,dlatego że to jest can comfort i w audi ,vw pewnie skoda też can low jest ok,0.5 a high ok 4.5 .can tracking czyli abs,esp, silnik itd ma mieć po 2.5 volta na obu . Miernikiem sprawdzamy czy can żyje ,nie jest to jakaś precyzyjna diagnoza ale jak wypniesz wtyczke ze sterownika i masz te napięcia znaczy że ok. Dodano po 32 ze...
Nie ma czegoś takiego jak "minusowa masa". Ujemny biegun baterii, jest połączony z nadwoziem, którego potencjał stanowi punkt odniesienia, czyli masę. Co i jak sprawdziłeś. Dysponujesz próbnikiem elektrycznym? Multimetrem?
Czujnik jest jeden z trzema wyjściami, pomimo spięcia na krótko nic się nie dzieje nie startuje wentylator ani sprężarka zupełnie jakby nie dochodziło napięcie.
A może pasek jest za bardzo napięty? Czasami tak bywa. Jak sprawdziłeś napięcie paska?
Jakie jest napięcie na aku jak odpalasz? Może spadek jest za duży? Podepnij kable rozruchowe z rana i sprawdź.
Na odłączonej wtyczce powinno być bodajże 10V, jutro sprawdzę u siebie napięcie oraz oporność czujnika.
Ale sprawdzałem prąd w tej kostce co jest podłączona do pompy i tam nie ma prądu przynajmniej na mierniku nie było widać napięcia
ZObacz czy włącza się pompa paliwa i czy napięcie dochodzi do wtryskiwaczy.
sprawdz też żarówką, między białymi przewodami, czy jest napięcie
błąd wyskakuje od razu po włączeniu zapłonu,po skasowaniu ponownie wyskakuje napięcia prawidłowe
Potrzebowałbym schemat silnika bo akurat skończyła mi się licencje na hgs-data i nie mam do końca miesiąca. Jak odczytać napięcia sterownika ?
A świece żarowe kolega sprawdzał czy wszystkie sprawne w 100% ,dość często okazuje się że jedna całkowicie uszkodzona a inna już słabo grzeje .radzę dobrze sprawdzić najlepiej wymontować i sprawdzić pod napięciem akumulatora około 5 sekund wystarczy na święcę w Oktavi . Dodano po 6 Dodatkowo sprawdź czy pojawia się napięcie na przewodzie świec podczas...
a czy jest napięcie na bezpieczniku? może wlącznik świateł
Żaden z czujników nie wydaje dźwięku w jakimkolwiek przypadku. Dzisiaj wypiąłem wtyczki czujek ze sterownika pozostawiając tylko "zasilającą" i sprawdziłem wyprowadzenia zasilające gałąź przednią i gałąź tylną zasilania czujek (przód piny 1 i 2, tył piny 8 i 11) i niema zasilania, brak napięcia.
Wymieniony został środek skrzynki bezpieczników ( tej pod maską) usterka zniknęła, Nie było widać jakichkolwiek śladów uszkodzenia a jednak podczas sporadycznego występowania usterki, pomiar napięcia wskazał napięcie wchodzące 12,8 a wychodzące 10,9 działo sie tak jedynie podczas pojawienia sie usterki. W sytuacji gdy auto nie gasło napięcie wychodzące...
Kolego mierzyłeś jakie dochodzi napięcie do kostki i czy masa dobra ?
Witam. Jeżeli pali na krótko, to sprawdź właśnie stacyjkę czy podaje napięcie,jak również wiązkę silnika czy coś nie przegniło.
Za 130, to taka śmieszna "lambda"
Witam dziś w octavii II 05r pojawił się problem z kierunkowskazem tylnym lewym, nie działa, wszystkie po za tym są ok, żarówki oczywiście tez ale jest napięcie na tej lampie tylko 4,5V na każdym pinie, masa, przekaźnik tez jest ok co może być przyczyną, manetka, jakiś sterownik ??
(at)koleskit regenerowalem w niewłaściwej firmie i mają problem z reklamacja ostatecznie odeslalismy ale chce się upewnić Dodano po 1 (at)jarroq napięcia są i nie spadają podczas hamowania Dodano po 11 (at)jarroq w tym po stacyjce ma być też cały czas napięcie?
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Przekaźnik wymieniony. Może coś bliżej o tym braku napięcia na sterowniku, gdzie tego szukać?
octavia 1.8T
Witam Jaki jest sposób diagnozy niesprawnego działania napędu / impulsatora/ szybkościomierza w Skoda octavia I lifting po 2000r czy możne być przyczyną braku wskazań prędkości . Kabel posiada zakończenie wtyczką 3 pinową gdzie wskazane są +,-i A/ czy na pinach powinno wystąpić napięcie . Proszę o poradę .Janusz
Wszytko oprócz radia wróciło do normy.. jutro profilaktycznie wymienię wszystkie bezpieczniki...nie znam przyczyny tych kłopotów ale wiem że nie odpalała jak kolega wyżej napisał z powodu braku napięcia na liczniku ..
Sprawa prosta led niewłaściwie sterowane. Powinny być sterowane napięciem +15 i napięciem 58 czyli postojówki.
Miernik słabiutki, ale spróbuj zmierzyć napięcie pod obciążeniem [z podłączonym siłownikiem]
Dzięki bardzo sprawdzę jeszcze do ilu spada napięcie na akumulatorze podczas uruchamiania auta, ale to nie dzisiaj.
Czujniki sprawne. Wentylatory też. Ciśnienie jest . Bezpieczniki całe. Napięcie dobre. I tak około😊
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
Po zmianie ciśnienia konieczne jest dobranie nowych mnożników. A jak się je dobiera, czym się kierować? Poczytałem też o sondzie lambda. Ze zdobytych informacji wynika, że mam zbyt bogatą mieszankę (za duże napięcie na sondzie lambda, tj. 1,27V). Wnioskuję, że zmniejszenie ciśnienia gazu spowoduje zmniejszenie napięcia.
Witam Generalnie nie naprawiam elektryki samochodowej ale jestem u rodziny i Brat posiada taki samochód jak w temacie postu. W samochodzie wszystko działa po za światłami stopu, sprawdziłem bezpieczniki, żarówki, włącznik który jest podłączony do pedała hamulca. Wszystko jest Ok, z tego co wnioskuję do przełącznika nie dochodzi napięcie i nie wiem teraz...
Witam Czy sprawdzałeś masę na silniku,mogą być podobne objawy.Sprawdź napięcie akumulatora jak włączysz rozrusznik.
Problem rozwiązany. To była spalona cewka.
Napięcie pewnie mierzyłeś miernikiem na kostce. Zmierz jakąś żarówka
cześć, ja też muszę przełączyć kamerkę, bo drenuje mi akumulator - w który bezpiecznik się wpiąłeś - który ma te 2 opcje pozycji przed/po zapłonie? W tych bezkluczykowych systemach chyba idzie napięcie na skrzynkę, jak tylko wykryje kluczyk w okolicy, żeby drzwi się dało odryglować itp.
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
Napięcie dochodzi jest 12.4v przy odpalonym 14.2v,bezpieczniki wszystkie sprawne sprawdzone miernikiem (probówka to nie miernik). Ogólnie na przewodzie sygnałowym nie ma nic w sensie nie podaje żadnego napięcie z tego co wiem powinno być tam max.5v. Jeżeli chodzi o czynnik w klimatyzacji to komputer powinien podać jakaś wartość za zależności ile czynnika...
A w ramach ciekawostki mogę dodać, że naładowal by swój akumulator tak jak należy, gdyby przejechał samochodem bez przerwy jakieś cirka 13tys km ze średnia prędkością 80km/h (jak to w trasie). Kolega to się aby na pewno dobrze czuje? Skoro sterowniki "plują" się o zbyt niskie napięcie, to w trybie pilnym do przepatrzenia połączenia masowe akumulator->nadwozie->silnik,...
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Znajdź przewody na których pojawia się napięcie po załączeniu świateł pozycyjnych oraz mijania i do nich podłącz.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Przy napięciu powyżej 15V błąd poduchy murowany. Jakie masz ładowanie?
Zmierz woltomierzem jakie jest napięcie na takiej "słabo świecącej" żarówce a jakie na "prawidłowo świecącej".
Witam Pacjent Skoda Octavia 3 1.6 TDI 2013r Witam mam problem z dwoma kodami błędów które nie moge usunąć błąd 8277 Błąd 19204 Podejrzewa ze te błędy maja cos wspólnego ze sobą poniżej wstawiam logi. Prosze o pomoc AI: Czy możesz opisać, jakie objawy lub problemy zauważyłeś w samochodzie w związku z tymi kodami błędów? Nie zauważyłem objawów AI: Czy...
Ja bym szukał przyczyny w tym przekaźniku, z tego przekaźnika wychodzą napięcia 5V o ile się nie mylę?
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Mnie zastanawia zachowanie prawidłowej biegunowości gdy urządzenie zasilane powinno być napięciem zmiennym.
To nie silniczek trzyma przycisk, tylko deadlock, taka zapadka w siłowniku. Od strony przednich drzwi możesz się dostać do gumowej przelotki, którą idą kable do tylnych, zobacz czy się nie przełamały i czy jest napięcie na czerwonym z białym paskiem i czerwonym z niebieskim
Trzebaby sprawdzić poduszki. A może napięcie ładowania jest powyżej 15V.
Możecie powiedzieć gdzie można znaleźć schemat? Co do przekaźnika to sprawdzałem przekaźnik 100 i jest sprawny. Zastanawia mnie tylko ta kontrolka od wspomagania czemu się wyświetla. Ktoś mi kiedyś powiedział, że przy zbyt niskim napięciu akumulatora odcina wspomaganie i ze względów bezpieczeństwa samochód nie daje odpalić silnika. Dodam jeszcze tylko,...
Tzn jak wyciągam pływak ze zbiornika i później go wkładam i podłączam to jakiś czas jest dobrze, jutro jeszcze spróbuje raz jeszcze wyciągnąć pływak i powtórnie podłączyć wtyczkę. Czy na wtyczce powinno być jakieś napięcie, jeśli tak to jakie?
Podłączenie B+ alta nie powinno iskrzyć.Wychodzi na to że alt kradnie prąd ,jest jakieś zwarcie w nim. Jak będziesz miał miernik to pomierzyć spadek napięcia na przewodach a jak dalej ładuje słabo to alt na stół.
A co mówi bortnetz? 6 ohm jak na żarówkę od podświetlenia tablicy to moim zdaniem za mało i pewnie drze japę że zwarcie do masy przy większym napięciu po odpaleniu auta.
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
witam miałem podobny przypadek sprawdzić wtryski gazowe a jeżeli ok to może być cewka wysokiego napięcia u mnie była cewka
Sprawdź czy dochodzi napięcie na elektromagnes sprężarki, jeśli nie to trzeba sprawdzić sterowanie jego I czy czynnik jest w układzie.
Musisz dojść do sterownika na podłużnicy i jego przetrzepać na początek tam posprawdzać napięcia ia ciągłość zgodnie ze schematem
Daj jeszcze masę na obudowie ECU. Dziwna usterka. Wygląda na typowy spadek napięcia, ale skoro to nie ginie to siedzi ECU.
przekaźniki napięcie skoda octavia napięcie ładowania skoda octavia skoda octavia immobilizer
kolimator dioda laserowa świecący głośnik stycznik bezpiecznik
Niedziałające przyciski 2-9 w pilocie WIWA MAXX H.265 Przeróbka baterii żelowych na litowo-jonowe: co zmienić?