sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Podłącz do przewodu: sterowanie siłownikiem anteny.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
Zakupiłem używane radio Stream Ta wersja nie ma AUX. Z nutkami zamiast GEO ma AUX.
Podłącz miernik a się przekonasz.
Witam, Bede montował hak do swojego samochodu. Myślę że sobie dam z tym radę ale mam takie pytanie. W zestawie wiązki z modułem montaż jest przewidziany na szybkozłączki ale słyszałem że serwisy nie używają takiego rozwiązania tylko wlutowują się ? CZy faktycznie to jest lepsze rozwiązanie ? I jesli tak to wygląda tak że ściągają izolację z przewodu...
Pozwolę jeszcze sobie zamieścić taki tekst z Wikipedii: "W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać...
Tak ,pewnie kabelek nie podłączony.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Biały - czarny Brązowy - brązowy Zielony - niebieski Dodatkowo podłącz pod VAG-a i sprawdż w AIR BAG-u.
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Witam. Potrzebuję pomocy co, jak i do czego podłączyć. Pacjent to Skoda Octavia 1. Do podłączenia jest taki mały wariat Alpine SWE-815, który jest subem aktywnym. Radio to Kenwood KMM-BT306. Jeżeli ktoś mógłby poinstruować mnie, który kabelek gdzie podłączyć, byłbym wdzięczny i z góry dziękuję za pomoc
W skrzyni jest czujnik prędkości, może wtyczka nie podłączona.
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Mój pomysł, to sprawdź co źle podłączyłeś.
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
Dzięki. Tak zrobiłem.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Moduł do wymiany - bezwzględnie! Następnie podłącz i sprawdź błędy.
Stały plus.
Radio GMS w samochodzie skoda Octavia instalacja podłączona prawidłowo sprawdzona przez montera z kierownicy nie podłączone TA jest wyłączone i po wymianie radia na drugie nowe i włączeniu AF zaczyna przeszukiwanie podczas postoju czyli to samo co przy pierwszym
Witam :) Kupiłem TT APEXi Nie mam pojęcia jak go podłączyć. Samochód do którego chciał bym go podłączyć to Skoda Octavia I 1.9TDI 110km. Dodaję w załączniku zdjęcia stacyjki, i urządzenia. Proszę o pomoc (schemat podłączenia).
Mam problem ,zakupilem na allegro lampke oswietlenia do skody octavii i probuje ja podpiac do wersjii classic,no i wlasnie jest problem bo na lampce jest wejscie na 6 wtykow a w podsufitce mam 3 wtyki.czy da sie z tym cos zrobic?
Tester podłącz.
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/2409276200_... A i to Moduł typu AFC do monitorowania świateł przyczepy w pojazdach z instalacją elektryczną typu CAN/BUS. Odpowiedzialny m.in. za kierunkowskazy przyczepy. Montaż modułu odpowiada m.in za sygnalizację uszkodzonych żarówek kierunkowskazów w przyczepie.
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
Możesz, sam też tak kiedyś drutowałem.
Dobra , a jak to podłączyć do przekaźnika
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Od radia powinno się zaczynać modyfikacje audio w samochodzie. Pod seryjnym to nie zagra jak powinno, w ogóle to wątpię żeby seryjne radio miało wyjścia rca więc nie będzie jak wzmacniacza podłączyć
GPS zużywa tak mało prądu. Że to bez znaczenia. Gdzie podłączyłeś. Sprawdź bezpieczniki.
A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
Hej, Temat mega stary, ale ja sie naszukałem rozwiązania, więc opiszę może komuś jeszcze się przyda. Chodzi o podłączenie AUX do radia STREAM (bez mp3) Otóż - wersja STREAM nie ma fizycznie AUX (pomimo ze w oprogramowaniu jest) Wersja STREAM MP3 - ma AUX Zdjecie mojego radia http://obrazki.elektroda.pl/1694344500_1... Jak zobaczycie...
Chodzi ci o emulowanie sygnału drugiej sondy?A wiesz jak relizowana jest kontrola stanu kata? co jakis czas ecu przeprowadza test konrolny czyli najpierw wzbogaca mieszanke zeby zuzyc caly tlen z kataliztora, druga sonda rejestruje mieszanke bogata po czym zubaża mieszanke, katalizator gromadzi w tym czasie tlen ( im ma wieksza pojemość tym wiecej go...
Znajdź przewody na których pojawia się napięcie po załączeniu świateł pozycyjnych oraz mijania i do nich podłącz.
Sam nie bardzo rozumiem jak mierzysz. Zrób tak: pozamykaj auto, zdejmij jedną klemę (może być -) podłącz miernik, poczekaj 30min i zobacz jaki jest pobór.
uszkodzony pływak prosto z sklepu :((( drugi okazał się ok owszem poprawnie sadziłem pin 1 i pin 3 wykorzystywane są
No brawo, wreszcie odkryłes pin 4 , c2 kontrolka przyczepy. Jakie C2? Pokaż mi na schemacie to oznaczenie C2. A jeżeli chodzi o przerywacz to mam 1U0953235E i póki co kontrolka nie działa mimo jej podłączenia.
Nie no spoko luz... Jutro panowie zakładamy temat jak uaktywnic kontrolkę wycieraczek,stopu,ogrzewania tylniej szyby z pisczykiem itd........ Byle było co "oglądać" na naszych zegarach!!! Na święta I SYLWESTRA!!! 2011R. Dodano po 7 na dodatek proponuję kontrolke od zawilgoconyvh dywaników niech mruga i piszczy na maxa jak bucirów nie wytrzemy.....A...
8 lat na tych wtryskiwaczach póki co i teraz pierwszy problem się pojawił. Co do czyszczenia wtryskiwaczy to mogę prosić o jakieś sugestie? Wymontować i benzyną ekstrakcyjną wyczyścić tam gdzie jest podłączony wężyk?
:D Temat zakonczony. Wszystko smiga. :wink:
Skoro mówisz że włączysz je po wyjęciu kluczyka to chyba coś nie tak masz je podłączone.
Podjadę jednak do warsztatu to nie jest duży koszt wymiany a szkoda aż tak ryzykować. Musze tylko zregenerować wcześniej listwę do podłączenia świec.
Skoda Octavia 1.9 TDi 2001, silnik AGR
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
A mase sprawdziłeś? Kompa to trzeba podłączyć w pierwszej kolejności ;)
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
Kod błędu i jakie oprogramowanie było podłączone.
1.9 tdi 110. Jak podłączyć zamiast elektomagesu?
Witam, W Skodzie Octavii Tour potrzebuję podłączyć kabel od czujnika otwarcia maski do alarmu. Fabrycznie taki czujnik jest zamontowany w samochodzie, prowadzą od niego przewód brązowy (masa) i brązowo-czerwony sygnałowy. Tylko nie wiem gdzie go szukać w środku w samochodzie, czyżby nie był podciągnięty. Może ktoś z Was będzie wiedział. Pozdrawiam
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
Zobacz sobie miernikiem czy rozłączyło wszystko czy może jest rozłączona masa lub plus jednego przewodu. Będzie mniej do roboty.
Dla potrzebujących w temacie.... dokumentacje montażowe w języku angielskim lub niemieckim. Pliki dla : Mazda 6, vw touran, passat b6, skoda octavia 1 gen.
Emulator zmieniarki dedykowany do tego konkretnego radia?
Hej. Prośba do forumowiczów o pomoc. Posiadam Skodę Octavia 2019. Próbowałem podłączyć adapter do zasilania kamery (Adapter zasilania VIOFO Hardwire ACC) do bezpieczników z użyciem przejściówek (ATC). Kabel ACC wraz z przejściówką podłączyłem do bezpiecznika nr. 47 - wycieraczka tylnej szyby. Bezpiecznik gniazda wycieraczki tylnej umieściłem w przejściówce...
Miernik słabiutki, ale spróbuj zmierzyć napięcie pod obciążeniem [z podłączonym siłownikiem]
Podłącz się do zaworu bezpośrednio z aku i nim postrzelaj lub jak masz generator wysteruj jak wtryskiwaczami. Jak nie pomoże to szukaj sprężarki.
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Być może navi wcześniej miała podłączony tuner TCM wtedy sygnalizuje defekt. O ile wiem tylko VAGiem można wykasować TCM z ustawień.
Witam, mam ten sam problem, przełożyłem już lampy wszystko jest ok, lecz po odpaleniu silnika zaczynają migać. Jak zrobić tą adaptacje za pomocą VCDS i czy sam komp wystarczy czy muszę zmienić kostki pod ori xenon?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Zdjęcie wystarczy czy patrzyć z tyłu radia?
Witam Czy moglby mi ktos pomoc i podpowiedziec dokladnie jak mam podlaczyc podgrzewane lusterka w skodzie octavi combi 1.6 ?? tylko tak jasno co i jak. Dzieki
Witam.Auto jak w tytule.Trafiło do mnie z uszkodzonym czujnikiem położenia/prędkości wału.Klient twierdzi ,że po montażu gazu ma problem z uruchomieniem zimnego silnika.Po wymianie auto chociaż zimne odpaliło od strzała,ale następnego dnia znów ten sam problem.Czy własciwym jest podłączenie przez "gaziarzy" przewodu szarego sygnału obrotów (instalacji...
Przekaźnik nie robi cudów jakie opisałeś.I nie ładuj aku z podłączonymi klemami.
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
nie może być inaczej rozwiązane-to jest standard
Sugeruje podłączyć jakie obd jesli coś pokażę tam szukać. Może być naewt taki na smartfon czy coś.
Temat: Radio 2 DIN – działa cały czas, rozładowuje akumulator Cześć, Mam problem z radiem 2 DIN (model Q8) w Skodzie Octavii. Radio nie wyłącza się całkowicie – po wyłączeniu przyciskiem przechodzi tylko w tryb standby i wystarczy dotknąć ekranu, żeby znów się uruchomiło. Problem w tym, że działa nawet przy wyłączonym zapłonie, przez co rozładowuje...
WItam. Czy komuś w koncu udało sie założyć te xenony do octavi? Jeśli tak to czy może opisac jak to zrobił i co poza samymi lampami należy dokupić by wszystko było ok? Proszę o radę, bo lamy mam na stole io nie moge z nimi nic zrobić. pozdrawiam i czekam na porady!!!
To ciekawe, że nigdy nikt nic znajduje, a jak przyjdzie co do czego to wszystko jest. A wystarczyło wpisać OCTAVIA...
Masz możliwość podłączenie pod kompa??
Podłącz Vaga i sczytaj błędy.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
mam i mierzyłem bezpośrednio na tym połączeniu serwo-pompa vacum i tam kolo zaworka zwrotnego jest kikut i pod to podłączyłem vacuometr. A tak po za Tym to wężyki mam wszystkie nowe. Może ten wężyk łączący popmpe vac z serwo może jest nie szczelny po niedzieli spróbuję podłączyć vacuometr bezpośrednio do pompy i wtedy sprawdze bo dziś nie miałem jak...
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Rozrusznik do wymiany-na 99% przerobiłem to wielokrotnie-aby się upewnić wymontuj i podłącz na krótko.
witam potrzebuję do podłączenia na stole pinout licznika do octawii 2003
Należy fizycznie sprawdzić podłączenie wiązki alarmu z samochodem.
Zrobiłem zworkę na kablach od ściemniacza. Ściemniacze popsuł się. Ale już wszystko działa. Podłączyłem ze sobą dwa kabelki.
Panowie podciśnienie źle było podłączone. Teraz śmiga suuuuuuuuper :)
Podłączyć interfejs do LPG i odczytać błąd odpowiednim programem.
A w sieci nic nie ma?Kiedyś widziałem fotoporadnik dla golf 4 więc powinno pasować.
Witam mam problem z moim autkiem skoda octavia 1 1,9tdi 90km mianowicie samochód długo kręci jak już zapali to strasznie kopci nie ma mocy i swieci się kontrolka ASR . Po podłączeniu vaga wyświetla błąd 17656 co to może być pomocy !
Dzieki bardzo za podpowiedź myślę że skorzystam z tej porady jak nie znajdę rozwiązania innego natomiast wolałbym podłączyć pod przewód oryginalny w skodzie. Nie musiał bym ciągnąć drugiego kabelka. Czy może ktoś zna jaki sygnał lub napięcie idzie tym oryginalnym kabelkiem lub do czego jest podłączony. No i przedewszystkim jak on wygląda czy jest wpięty...
Podłączenie cewki przekaźnika pod DFM czy L ? wydawało by się że DFM (sterownik) ? Dodano po 59 L (kontrolka), a czy nie uszkodzi się sterownik silnika jak podłączę pod DFM ?
Mam problem z autem po kolizji: 1. Z zamka biegnie dwużyłowy kabel - brązowy oraz brązowy z czerwonym paskiem. Jest to czujnik otwarcia maski, jednak nie mogę znaleźć odpowiedniego kabla w instalacji 2. Z auta biegnie w okolice czujnika 1, brązowy oraz brązowy z zielonym paskiem 3. W osobnej wiązce biegnie brązowy i biało-czerwony 4. Chcę podłączyć...
Przy tym podłączeniu potrzebny emulator zmieniarki.
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
wszystko działa oprócz domykania szyb przy przytrzymaniu przycisku Przewód z impulsem "domykanie" należy podłączyć do przewodu "zamknij"
skoda octavia podłączyć komputer skoda octavia podłączyć radio radio skoda octavia podłączyć
laguna wolne obroty normstahl programować pilot toshiba system operacyjny
mikrokomputer cobra1 piecyk gazowy
Jak skleić starą pokrywę gramofonu? Tabela błędów bez kodów - przyczyny i rozwiązania