Witam, mam taki sam problem lecz Vag nie wykazuje mi żadnego błędu. Zimny silnik odpala na benzynie, natomiast ciepły nie chce odpalić na benzynie, muszę odpalać na gazie. Posiadam sekwencyjną instalacje gazową. Sprawdzałem VAG-iem ale nie wykazał żadnych błędów. Pompę paliwa wymieniłem 2 tys. km temu. Problem z odpalaniem nie jest regularny. Przejrzałem...
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie 1.4 (tzn tej firmy) i smigala ok. Tu masz cos co mozna zakladac:
Witam. Posiadam skodę Octavie 2011 1.6tdi . Przestała palić z plaka łapie. Wyświetla błąd brak ciśnienia paliwa. Stała u fachowca jakiś czas i nie ogarnoł tematu. Sprawdziłem- bezpieczniki ok., w kostce od pompki paliwa przy zbiorniku nie ma prądu zarówno podczas włączonej stacyjki jak również podczas kręcenia. Nie ma schematów i nie potrafię dotrzeć...
Odkręciłem filtr paliwa wypuściłem z niego całą zawartość i na nowo zalałem paliwem. Teraz mniej szarpie, jeszcze dziś spróbuje trochę pojeździć, może się rozjeździ, może faktycznie kiepskiej jakości paliwo lub zebrała się woda w zbiorniku, auto stało trochę z mniej niż połowa zbiornika paliwa. Dodam jeszcze, że auto nabrało mocy. Błędów w silniku nie...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. Tak takie odcięcie zapłonu niczego nie spowoduje i nie koniecznie przy stacyjce można odcinać skoro masz obawy że łatwo się tego tam doszukać, natomiast samo ECU jest prawdopodobnie...
Przebieg to rzecz względna ja osobiście autem 5 letnim dużo droższym i to w dieslu przez ostatnie 2 lata zrobiłem może 15 tyś km po mieście i kto mi zabroni? Nie interesuje mnie że ma filr dpf i że pali od pazdziernika do kwietnia pewnie z 15 lub 20 litrów na 100km, a do pracy mam 2km. Taka sama sytuacja tylko w drugą stronę kto mi uwierzy że jezdzilem...
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...
Witam. To może i ja podłączę sie do tematu, jako, że posiadam dość stary silnik 1,9D a tematem zainteresowałem sie przy okazji szukania informacji na temat DFD (Double Fueled Diesel). Zaznaczam, że jak narazie mam wątpliwości, co do działania systemu a do tego jego wpływu na silnik. A więc zacznę od moich wątpliwości. Zakładając, że wydajność systemu...
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
Skoro dusi się, to może z braku ciśnienia paliwa? Sprawdzić filtr paliwa oraz stan pompy paliwa. Dusi się po wciskaniu pedału gazu?
Witam. Zauważyłem ostatnio że zaczyna ubywać mi płyn chłodnicy. Dziś zacząłem szukać w którym miejscu ....i znalazłem.Mianowicie z pod metalowej rurki która wchodzi do silnika w okolicy termostatu , pod pompą paliwa. Pytanie co mam odkręcić żeby wymienić w niej oring i jakiej średnicy on ma być. Dołączam foto...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Witam wszystkich, Mam skodę octavię z 2010r. z silnikiem 2.0tdi +dsg- auto gaśnie podczas jazdy tak jak by brakowało paliwa(wskaźnik wskazuje jeszcze 1/4 a nawet 1 kreskę nad 1/4 w zbiorniku) po dolaniu paliw auto odpala i jedzie dalej wszystko jest ok. Wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku na nową(w starej był brudny filtr wstępny tak że nie dało się...
Zobacz jakie jest rozmieszczenie i oznaczenia przekaźników w głównej skrzynce w komorze silnika. Tu mam przykład z Golfa V : Jest ujęte, że przekaźnik pompy paliwa jest na pozycji A3 i ma numer 167 ale dla innych silników niż BXE. ETKA dla Skody wskazuje również 167 ale tylko dla silników BCA i BGU i opisuje jedynie przekaźnik roboczy na pozycji A1...
Witam, Przeszukałem forum ale niestety nic konkretnego nie znalazłem. Posiadam Skodę Octavia II 1.6 tdi rok prod. 2011r. Chciałem założyć dodatkowe zabezpieczenie i szukam schematu elektryki oraz wytycznych gdzie znaleźć przewód zasilający pompę paliwa, czujnik sprzęgła i czujnik lewych drzwi (od strony kierowcy). Chciałem odciąć zasilanie pompy paliwa...
Witam chodzi o cisnienie paliwa w Octavi 2.0TDI 2012r odpalal gasl podlaczeniu kompa wystapiła roznica pomiedzy cisnieniem zadanym i cisnieniem rzeczywistym wynosila ponad 100bar wiec oddalem pompe wysokiego cisnienia do regeneracji dodam ze przed demontazem pompy wymienialem filtr paliwa ktory byl czarny i byly w nim opilki a takze wyskoczyl blad czujnika...
Witam jestem właścicielem skody octavi 1,9 tdi 130 koni 6 biegów na wtryskach. Mój problem jest taki że auto gaśnie podczas jazdy na luzie na zimnym silniku na ciepłym. Wymieniłem czujnik położenia wału i przekaźnik od pompy paliwa wszystko na nowe. Problem się zaczął gdy przejechałem przez garb z i przód auta mi się mocno odbił i usłyszałem uderzenie...
Witam, mam Octavię 1.8T (jak w temacie) w gazie BRC. Dałem temat do tego działu, bo moim zdaniem tutaj jest coś nie halo z elektryką. Szukałem podobnych tematów tutaj na forum ale chyba żadne nie rozwiązuje mojego problemu. A problem dość dziwny. Ogólnie auto (jeśli chodzi o silnik) sprawuje się bez zarzutu. Odpala, jeździ all ok. Ostatnio z miesiąc...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Wyjmij przekaźnik pompy paliwa. Zrób mostek/zworkę pomiędzy pinami 17 i 23 (oznaczenie w gnieździe przekaźnika). Jeżeli pompa działa i auto odpala to zobacz czy po włączeniu zapłonu - przekręceniu kluczyka w stacyjce - pojawia się plus na pinie 19. Sprawdź to za pomocą żarówki wpiętej między masę a ten pin - nie używaj miernika do sprawdzenia bo może...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
Witam, mam taki problem otóż wskaźnik paliwa nie wychyla się do końca, tzn maksymalnie pokazuje 50% pojemności. Podejrzewając uszkodzenie drabinki rezystorowej w zbiorniku wymontowałem moduł pompy paliwa, sprawdziłem miernikiem nie ma żadnego uszkodzenia na rezystorze, ścieżki nie są uszkodzone, zbiornik paliwa był prawie pełen. Wszystko wygląda na...
Witam skoda jest z 2003 roku silnik nie odpala ponieważ nie dostaje paliwa pompa słychać że pracuje ale nie podaje paliwa po rozebraniu zauważyłem że paliwo jest pompowane nie przez przewód ale przez otworek umieszczony obok wtyków elektrycznych na górze pompki po stronie szerszego styku okrągłym otworkiem dodam jeszcze że znajomy ostatnio wymienił...
Skoda Octavia II TDI 1.9 rocznik 2005 - kod silnika BJB - przebieg 216 tys km -: - 3 tygodnie temu auto zgasło w trasie i nie odpaliło więcej - świeciła się tylko kontrolka świec żarowych - auto odholowane do mechanika - po całodniowych poszukiwaniach wymieniony jeden z trzech przekaźników w komorze silnika oraz polutowany jeden z kabli po skrzynką...
Próbowałem już chyba wszystkiego . Napiszę , ze sporo kasy już zostawiłem w takim serwisie jak Bosch i dalej problem. Powyżej 3 tys obrotów a samochód ma muła . Wciskam gaz do podłogi i nic . Do 2 tyś to jeszcze jako tako . Maks 120-130 km . Wymieniony zawór N75 , sprawdzone wężyki , EGR itd . Samochód nie dostaje prawidłowej dawki paliwa , obcina ją...
Witam, Pozwolcie ,ze szybko nakresle sytuacje: Kupilem auto na aukcji jako "uszkodzone mechanicznie". Po odebraniu auta, zauwazylem ze stan oleju w silniku byl przekroczony o 150%. Silnik pracowal nieregularnie i dosyc glosno, po sciagnieciu obudowy klawiatury wyszly najaw "wybite" szklanki. Wymienilem szklanki i zabralem sie za odczyt kata wtrysku...
Domyślam się zatem że koszty mogą sięgnąć nawet 2000zł wiec rzeczywiście jest to nieopłacalne, pozostaje jeszcze tylko jedno ale - dlaczego komputer pokazuje mi to spalanie chwilowe i średnie bardzo zaniżone / falszywe tzn. jak jadę np. na piątym biegu po prostej drodze i mam 2000 obr/min to spalanie chwilowe pokazuje 2litry/100km - jest to wartość...
Witam;) Jestem posiadaczem Skody Octavii 1.6 8v glx 99r. (przed liftingiem) Samochód wyposażony w instalacje sekwencyjną "Auto gaz cenrum. Ostatnio samochód po prostu przestał palić podczas jazdy. Scholowałem samochód i objawy są następujące: -kontrolka gazu nie świeci -brak napięcia na pompie paliwa -Vag nie wykrywa samochodu Co już sprawdziłem: Bezpieczniki,...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Witam W samochodzie została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wtryski listwa z czujnikami wszystko wymyte zbiornik paliwa wypłukany. Po wymianie samochód chodził zaledwie 1h rano nie do odpalenia kreci i nic. Zostały wyciągnięte wtryski zawiezione do sprawdzenia okazało się ze są sprawne. Pompa podczas kręcenia daje 400bar w pompie zero opiłków....
Witam po sprawdzaniu bezpiecznikow w o2 jest brak napiecia na pompie paliwa na przewody jak sie podlaczy pompe samochod pali. gdzie szukac przyczyny? Wczesniej byl blad na vag klapa gaszaca silnika i okazal sie spalony bezpiecznik po jego wymianie bylo ok a pozniej po sprawdzniu bezpiecznikow brak napiecia. pomocy
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
Witam wszystkich.Mam problem ze wskaźnikiem paliwa który nie działa.Po podłączeniu pod komp. wyrzuca błąd czujnik poziomu paliwa no i ok.Po wyciągnięciu pompy próbowałem na włączonym zasilaniu poruszac pływakiem i nic się nie dzieje potem zewrzeć styki pływaka i tu pytanie czy powinno coś się dziać ze wskaźnikiem na desce?Proszę o pomoc bo mam już nowy...
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
Hejka. Mam skode octavie 1 z 1998roku silnik 1.6. Benzyzna i gaz. Zostala wymieniona pompa paliwa oraz mechanizm zapłonu. Przez pierwsze 2 dni czasem szalały obroty na biegu jałowym. Natomiast teraz jest inny problem, na biegu 3,4 i czasem 5 nie da sie utrzymać obrotow 2tys ponieważ szarpie autem. Trzeba puścić wtedy gaz, albo przyspieszyć żeby bylo...
Problem opisany wyżej, jak narazie sprawdziłem i wiem że to nie wina immo. Załączam filmik jako pomoc.
Witam na forum. Problemem jest gasnący silnik Skoda Octavia 2 1,9. Wyłącza się przekaźnik pompy paliwa przy bezpiecznikach. Pod maską zamontowałem wyłącznik, który łączy styk główny przekaźnika, samochód można uruchomić i tu jest moje pytanie skąd jest włączany ten przekaźnik.
Witam i proszę o pomoc, na samochodach się znam trochę bo naprawiam je ale nie o to chodzi a mianowicie znajomy posiada samochód skoda octavia 2005r silnik 1.2 12v. Postawił samochód do warsztatu bo zapaliła się kontrolka chek. Podpieli tam kompa i stwierdzili że jest uszkodzona sonda przed katalizatorem 5-cio przewodowa i wymienili na nową orginał...
Pabloo23 nie napisałeś jakie masz oznaczenie silnika ale jeśli masz taki sam elektrozawór N75 jaki zapodał na fotkach (at)marcom to masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i Twój problem jest natury czysto elektrycznej a naprawa polega na sprawdzeniu gniazdka oraz wtyczki przy tym elektrozaworze oraz wiązki przewodów elektrycznych idącej od niego...
Skoda Octavia 1.9 TDI 110 km nie pali jak postoi z 3 godziny lub rano. pompa była sprawdzana jest ok, wtryski ok, akumulator ok, filter paliwa ok, świece nowe bosch ok, zapłon ustawiony na 5 stopni. Musze pokrecic z 5 sekund jak postoi z 3 godziny a powinien od strzała. ratujcie bo już nie mam pomyslu :):):)
Witam Posiadam skode octavie 1.9 tdi 2001 kod silnika ASV o mocy 110 KM. Auto sprawuje sie bez zarzutu poza jednym niepokojacy objawem. Mianowicie kiedy silnik sie juz nagrzeje, czyli po ok 5 minutach jazdy, przy zmianie obrotow(mocne dodanie gazu i obnizenie obrotow) na nizszych biegach (od 1 do 3) daje sie slyszec dziwny dzwiek dochodzacy z lewej...
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Witam. Chciałbym zainstalować zabezpieczenie w postaci odcięcia ECU i pompy paliwa w postaci przycisku zwiernego i dwóch przekaźników zwiernych po 30A. Chciałbym wykorzystać jako włącznik przycisk od otwierania szyby. Bazuje na schemacie Czy ten schemat bezpiecznie pozwoli mi podłączyć te przekaźniki? Jakich przewodów użyć do tego (grubość)? Czy przewód...
Witam. Czy ktoś może podnosił wewnętrzne ciśnienie pompy wtryskowej za pomocą elektrycznej pompki do paliwa?
Witam. Od niedawna posiadam Octavie 1.9 tdi 110km. Odkąd mam to auto po nocy mam problem z odpaleniem. Oczywiście pierwsze co to myślę sobie że gdzieś się zapowietrza lub paliwo cofa się do baku i dalej tak sądzę. Przejrzałem przewody paliwowe które są jak nowe. Po odłączeniu czujnika temp samochód troszkę lepiej pali z rana lecz to dalej nie to samo....
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Witam, na wstępie chciałem wyjaśnić iż mam świadomość, że być może ponawiam tematy które były już kiedyś poruszane na forum i ktoś będzie chciał mnie o tym uświadomić, ale jest jedna rzecz która wyróżnia moje zapytanie mianowicie: Posiadam Skodę Octavie 1.6 Benzyna z 1997 r. Od jakiegoś czasu przy mokrej aurze silnik szarpał nie zależnie od prędkości,...
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
Witam, mam problem z autkiem Skoda Octavia 1.9tdi rocznik 2000 przedlift. Od jakiegoś czasu miałem problem, samochód zapalał jak natura chciała, lecz czasami gdy go zgasiłem po krótkiej/długiej jeździe i chciałem go odpalić to była losowość. Ostatnimi czasy, odpaliłem go pojechałem do sklepu ok. 3km gdy chciałem odpalić nagle kaput: problem był taki,...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
Wiec tak, gwarancja była na wtryski. Powiedzieli, że u nich wyszło wszystko ok. Załączyli wydruki, ale w takim układzie po kiego dzwona robione od nowa było kodowanie wtrysków (generowanie nowego kodu wtryskiwacza dla sterownika) . Prosiłem o przepłukanie układu paliwowego za pierwszym razem, to zamiast wypłukać szynę i pompę, zrobiono płukanie activ...
Witam, jak w temacie auto po FL 2003 rok. Nie pokazuje (w parametrach licznika) prędkości, nie nalicza przejechanych km. Dodatkowo wskaznik poziomu paliwa tez jakby nie ma stabilizacji co zakręt to wskazówka "lata". W autach do FLtnigu pomagała wymina bezpiecznika F7 10A tutaj bezpiecznik jest ok. Licznik w tescie zegarów vcds działa ok zadnych odchyłek....
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Mam ciekawy przypadek Octawii 1.9 z 2007 roku na pompkach. Parkowana przodem pod górkę, nawet lekką po nocnym postoju odpala po 10-cio sekundowym kręceniu. Zaparkowana przodem niżej pali od strzała. Podczas wymiany filtra zauważyłem,że ma czarny kolor. I teraz czy wymieniać uszczelniacze na pompkach czy tandem pompę, dodam że pompa paliwa Lucas. Klient...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Sztomel napisał: coś się tak uparł na wymianę N109 (...) wystarczy go wykręcić, rozebrać tak jak na pokazanej na pierwszej stronie fotce i dokładnie wypłukać w benzynie ekstrakcyjnej, przedmuchać i zamontować ponownie w pompie paliwa, to że komputer go wykazał nie znaczy, że nadaje się do wymiany, DZIEKI wielkiee Sztomel,,,,,, zawór N 109 zostal dobrze...
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Witam wszystkich i wielkie dzieki z gora za pomoc. Mam skode po wymianie pompy paliwa zaczolem miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku czujnik wymienilem i nadal ma ten sam problem. sadza po roku produkcji to pewnie masz na mysli pompe wtryskowa ... czy wymiana byla na nowa ? jaki kod silnika ?
Witam . Muszę wymienić termostat i pewną tajemniczą uszczelkę(dołączam foto) która znajduje się w korpusie silnika pod pompą paliwa , przy termostacie. Mówię że "tajemniczą" bo pytałem na forum jak się do niej dostać , ale nie uzyskałem odpowiedzi. Ale nie o tym chciałem... Gdy już wymieni termostat i tą uszczelkę to powinienem odpowietrzyć układ. ....czy...
Drążąc dalej temat oddałem starą przepustnicę do naprawy oraz nową do sprawdzenia i okazało się że obydwie są sprawne. Przeciągnąłem wiązkę bezpośrednio od ECU do przepustnicy "na krótko", zrobiłem 2 rundy i wszystko pięknie brak błędów na ECU aż tu nagle auto zgasło. Na kompie błędy: - przekaźnik główny; - sterownik silnika; Auto nie odpalało, pogmerałem...
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
z tlumika srodkowego na laczeniu, dzisiaj juz nic nie zrobie, jutro sprawdze przepustnice, może sie zblokowała, ale podejrzewam zapowietrzenie ukladu paliwowego, z filtra paliwa jak wychodzi taki przezroczysty wężyk który idzie do pompy, to widac w nim taki bombel powietrza to normalne? dodam, ze samochod czesto jezdził na rezerwie prawie do zera Dodano...
Witam. W mojej skodzie Octavii 2 z 2008 planuje założenie odcięcia zapłonu na sterowniku kd2006 wyciągniętym z poprzedniego auta które poszło do kasacji. Teraz moje pytanie na który obwód najlepiej założyć. Na pompę paliwa odpada bo jest LPG (chce mieć możliwość awaryjnego odpalenia na LPG). Myślałem nad odcięciem obwodu bezpiecznika 1 zasilającego...
Witam Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej(Przekaźnikow, bezpiecznikow) do Skody Octavii II 1.6 mpi 102km z 2005r. Od pewnego czasu wariują mi zegary tzn wszystkie możliwe kontrolki migają, wraz z sygnałem dźwiękowym, nawet gdy silnik nie jest uruchomiony. Wczoraj rozładował się akumulator i po naładowaniu i zapaleniu samochodu nie można było...
nie wiem czy to jest elektryczna pompa po czym to poznać ? Dodano po 2 jak jest cały bak paliwa to zapala bez problemu jak tylko wskazówka pokaże pół zbionika tak nie chce zapalic
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
Dokładne objawy: Po otworzeniu drzwi kierowcy słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa, po przekręceniu stacyjki silnik odpala i pracuje chwilę i gaśnie jakby brakowało paliwa. Na gazie uruchamiając awaryjnie skodzinka pracuje normalnie(czyli układ zapłonowy odpada). Około 2 miesiące temu miałem takie same objawy ale po kilku minutach wszystko ustało....
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Problem prosty, albo ci siadła pompa paliwa albo wtryski benzyny albo wtryski gazu ci popuszczają. Dodano po 50 Spróbuj pojeździć ze 2 dni tylko na benzynie zobacz czy ma moc i czy będzie dobrze odpalać.
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
Witam. Otórz miałem dzisiaj taki problem w mojej 1,9 TDI 110KM 2000r. Wracając z pracy podjechałem na stację zalać ON. Po zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu kluczyka przestała się zapalać kontrolka od świecy żarowej, oczywiście nie odpaliła. Swiece sprawne, przed zimą wymienione, ale na krótko też nie pali, bezpieczniki OK. Dopiero po podaniu...
Zajrzyj do pompy zapewne tam znajdziesz odpowiedź. Sprubuj z 2-3 razy włączyć zapłon niech dobije paliwa i wtedy odpal.
ZObacz czy włącza się pompa paliwa i czy napięcie dochodzi do wtryskiwaczy.
nie faluje obrotami, trzyma ładne i równe. odpala również od strzała ale jak wsiadę i ruszę to straszny muł, jechać się nie da jakby tam silnik od malucha siedział. czuć że silnik nie ma siły jakby coś go hamowało ale jak osiagne te obroty na 1 biegu 2.5k a na 2 2.8k i pociagne go tak przez chwile na tych obrotach odzyskuje pełna moc. szukałem po forach...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Najbezpieczniej dla ciebie i kieszeni to obwód rozrusznika. Bo inne obwody mogą sypać błędami i vcds pojdzie w ruch. Po raz kolejny wypisujesz bzdury w tym dziale, nie mając większego pojęcia o czym piszesz. W tej Skodzie oprócz rozrusznika bez błędów można odciąć jeszcze przynajmniej trzy obwody - piętnastkę na module, sterownik silnika i pompę paliwa....
(at)mateklos Błąd czujnika poziomu paliwa wykasowałem już jakiś czas temu i póki co się nie pojawił ponownie. Jeżdżę z reguły od rezerwy do rezerwy. Nigdy też wskaźnik poziomu paliwa mi nie świrował. Będę sprawdzał co jakiś czas czy błąd powraca. Na dniach powinna mi sie zapalić rezerwa, to sprawdzę czy cos tam wskoczy. Ewentualne może być przyczynną...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Ustal typ silnika. Sprawdź akumulator. Sprawdź filtr paliwa (i co w nim jest itp). Odpowietrz układ paliwowy. A reszta w tematach powyżej -miłej lektury (warto przeczytać do końca). U mnie dźwięk "szurania" to było łożysko na napinaczu alternatora -takie rzeczy musisz sprawdzić sam. (pompa wodna, rolka napinacza paska rozrządu itp). Najpierw jaki silnik...
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
silnik jest w LPG instalacja stag i na wolnych obrotach chodzi jak szwajcarski zegarek gdy przełączę na benzynę powyżej 3tys to szarpie ale mniej pompa paliwa w baku dobrze podaje i dobrze odpala czy może to być wina immobilizera? mechanicy go niby odłączyli ale samochód ma zajoby czasem że odpalić nie chce a gdy go się zamknie i otworzy to odpala od...
Czy taka skoda to ma pompę paliwa w baku? A jeśli ma, to czy słychać jej pracę?
Nie wiem na ile to wspólnego - octavia przy temperaturze powyżej 12-15 stopni i przejechaniu kilku, kilkunastu kilometrów przy przyśpieszaniu przerywała i czasami gasła. Po dwóch latach i wymianie różnych części okazało się że to pompa paliwa, po wymianie wszystkie objawy ustąpiły.
Dlaczego nie odpala? A co sprawdziłeś? -paliwo dochodzi (pompa pracuje)? -iskra jest? -zasilania prawidłowe(bezpieczniki itd.) Trzeba wykazać minimum inicjatywy, nie da się naprawić na odległość, jeżeli nie masz chęci lub możliwości to autko do warsztatu.
Witam! Szukałem rozwiązania na forum lecz nie znalazłem rozwiązania więc zaczynam. Skoda po odpaleniu rano na "tyk" po przejechaniu kilkunastu metrów zaczyna szarpać przez około 3sek potem przestaje na 5sek i znowu zaczyna. Tak przez pierwszy km potem wszystko wraca do normy. Dawki paliwa nie przekracza (+ - 080) Mam drugi samochod z tym samym silnikiem...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
witam mam octavie 1.6 GLX benz/gaz i ostatnio miałem podobny problem a mianowicie samochod na gazie jechał w miarę w pożądku jednak na benzynie juz przy 3000 dostawal muła i więcej nie szedł: reset komputera nie pomógł, wymiana filtra paliwa również, pompa była w pożądku i problemem była właśnie wcześniej wymieniona sonda lambda i po jej wymianie wszystko...
Wiesz, Vectra w ogóle jest wykonana podobnie jak Ford z jakichś takich dziwnych materiałów. Mało przyjemne. Aczkolwiek pomimo napraw raz na jakieś 2 tyg darzę ją sentymentem. Bardzo fajne zawieszenie przy jeździe na wprost - i dość wygodne na naszych dziurawych drogach. Niestety w ciasnych zakrętach śmierć w oczach... Zawiecha stalowa więc części są...
Też tak myślę. Kupić auto z najprostszym benzynowym silnikiem o pojemności 1.4, 8v i szybko przy twoich przebiegach się zwróci instalacja gazowa. Tylko trzeba porozmawiać z gazownikami na temat silnika, bo nie wszystkie konstrukcje się do tego nadają. Najlepiej żeby silnik miał hydrauliczną regulację zaworów i miał odporne zawory na podwyższoną temp....
Witam wszystkich, Niedawno stałem się posiadaczem Skody Octavii 1- 1.9tdi z 2008r. Mam problem z niedziałającym światłem wewnątrz, w bagażniku oraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Bezpieczniki sprawdzałem nie są poprzepalane. Jednak dziwi mnie brak prądu w skrzynce w miejscach tych właśnie bezpieczników. Zdjąłem również pokrywę lampy wewnątrz,...
Jest kilka ważnych reguł których należy przestrzegac przy montażu tych urządzeń .Ważny jest samochód w którym montujesz i ważny jest typ agregatu.Porady powyżej swiadczą o tym,że ich autorzy byli użytkownikami tych urządzen.Napisz jaki typ agregatu -jesli mam ,poratuję cię instrukcją pozdro. Ja dopiero będę przyszłym użytkownikiem - narazie studiuję...
Proszę o analizę: (od 168 sekundy dynamiczny i potem po przerwaniu i wznowieniu logowania) Interesują mnie tak na prawdę 3 rzeczy: 1) przepływomierz, wydaje mi się że daje za mało powietrza (silnik 2.0 115KM AZJ w skodzie octavii), może ktoś potwierdzić? 2) sonda lambda: w gr 031 sa ponoć wartości lambda których rząda ECU (drugi wiersz) i daje sonda...
To ja też się dorzucę z małą statystyką, mamy Octavie z silnikami jak w temacie w firmowej flocie i moja opinia jest taka (piszę o rocznikach około 2011-2013r). Silnik posiada bardzo dobrze wyczuwalną dynamikę, wydaje się większa niż podane 140KM, jest to nowoczesny diesel więc z punktu widzenia napraw i kosztów z tym związanych nie będzie tanio, to...
A dodam, że często jeżdżę na ukraińskim lub rosyjskim paliwie tj paliwie gorszej jakości. ? Do takiego jakościowo paliwa najlepiej nadaje się prosty konstrukcyjnie diesel - rotacyjna pompa wtryskowa i zwykłe wtryski, np. taka Octavia 1.9 TDI 110 KM + ewentualnie chip ~ 140 KM jeśli będziesz czuć niedosyt mocy. Do 23 tyś możesz jeszcze popatrzeć za...