Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Pewnie rozrusznik do naprawy.
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Dwie opcje. Ciężko pracuje zwora elektromagnes lub uszkodzoną sprężyna w zworze. Dwa przednia tuleja źle nabita tj. ona ma taką małą przerwę aby ciasno wchodzić. Jeśli była krzywo wbitą lub zostały zadziory w głowicy to będzie się blokować. Tuleja ma numer sbu9022. Po montażu musisz złapać za zęby i ręką wyciągnąć jeśli tak będzie to masz ok.
Kostka pod stacyjką,rozrusznik,instalacja(zasniedzi... zaciski rozrusznika) do przeglądu.
Naprawiłes to bo mam identycznie i nie wiem co jest ;/
Akumulator do sprawdzenia ( wiesz może jaką masz pojemność akumulatora?) Po akumulatorze do sprawdzenia kable(czy pod izolacją nie są "zielone") - o ile rozrusznik dobrze zregenerowany.
Usterka stara i prościutka do naprawy - wystarczy przeczyścić i przesmarować wałek po którym biegnie sprzęgiełko.
Zanim zaczniesz wyjmować rozrusznik to zdejmij jedną z klem akumulatora.
Za twoją radę zostaje latanie z miernikiem. W jakim to języku? Kolego,do diagnozy tego wozu potrzebna jest tylko probówka 12V. Wyjście 50 ze stacyjki i pomiar na cewce rozrusznika jak już ktoś wspomniał.
Tą idącą z lewej podłużnicy nad rozrusznikiem.
No to jak bardzo wążna ta sprawa, to oddaj auto do naprawy. Bo jak do tej pory to się nie wysiliłeś - nie sprawdziłeś nic. Wiesz chociaż w którym miejscu masz rozrusznik?
Rozrusznik sprawdzałeś ?
Sprawdź jeszcze czy pompka pracuje gdy kręcisz rozrusznikiem.
Odepnij kość od wtryskiwaczy.
Takim odpalaniem zajedziesz rozrusznik.
Można zmienić też kodowanie na automat.Ale zacznij od rozrusznika.
Problem udało mi się rozwiązać. Pomogła wymiana rozrusznika.
Sprawdź czy przekaźnik rozrusznika jest sprawny i czy jest załączany.
Sprawdź kąt wtrysku. Sprawdź spadki napięcia na aku ,rozruszniku itd. O świece to bym się martwił poniżej -10 stopni.
pewnie rozrusznik umiera
Ktoś wie co to może być? Może aku rozrusznik?
Zacznij od VAGa bo wróżymy z fusów.
Dobrej jakości tulejki po wymianie nie wymagają ponownego obrabiania / rozwiercania /
Wiązka przeciera sie koło rozrusznika i pod akumulatorem .
Brakowało 2 bezpieczników 20A oraz bezpiecznik od zapłonu był 15A, a nie 20A, dodam że kolega mechanik sprawdzał bezpieczniki w silniku, a ja tam nie zaglądałem. 😂😂
Pewnie się rozrusznik zepsuł.
Problem masz we wiązce koło rozrusznika.
Wszystkiemu był winien rozrusznik. Kupiłem drugi i jest OK. Elektromechanik źle naprawił rozrusznik.
Usterka nie jest związana z rozrusznikiem, chcesz mieć nowe szczotki to kup szczotkotrzymacz, jeśli nie to załóż stary, różnicy w kręceniu nie będzie. Było o tej usterce 87677667896 razy na elektrodzie, poszukaj.
Może rozrusznik się kończy.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Zmierz napięcie na akumulatorze
Rozrusznik lub przewód wyzwalania
Sprawdź ładowanie,oraz ile volt ma akumulator po dłuższym postoju. Można też zmierzyć ile volt jest w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Hej. Okazało się że były wyrobione tulejki na rozruszniku. Koszt ok. 150 .
Moja skoda mimo wymiany akumulatora, rozrusznika dalej ciezko odpala. Podczas odpalania słyszę dzwiek jakby szorowania niewiem jak to opisac. Filtr paliwa wymieniony. Świece żarowe sprawdzone.
Zasilania i masy na ecu są i nie znikają a wentylator włącza się w chwili jak rozrusznik zaczyna kręcić
Instalacja elektryczna w okolicy rozrusznika do spr/naprawy.
rozrusznik wraz z cewka itd A co ma cewka(automat rozrusznika?) z rozrusznikiem do niemożności odpalenia na pych bo nie rozumiem??? Przecież na pych odpalisz nawet z wyjętym rozrusznikiem.
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Coś nie tak ze stacyjką, pewnie wyrobiona kostka. Na próbę, bez pośpiechu spróbuj przełączać kluczykiem na poszczególne pozycje stacyjki, obserwując kontrolki i reakcję rozrusznika. Pewnie potwierdzą się moje przypuszczenia i kostka stacyjki będzie do wymiany chyba, że uszkodzona będzie też część mechaniczna, to wówczas cała stacyjka.
Dodam jeszcze, że czujnik temperatury wymieniony na nowy oryginał, tamten przekłamywał teraz jest jak trzeba. Miałem kiedyś taki sam przypadek z Leonem na pd i tam rozrusznik załatwił sprawę.
Witam, skoda octavia 1.6 AKL + LPG, na zimno dług kręcę rozrusznikiem i wyskakuje błąd czujnika wału, 3 różne czujniki podmienione, wiązka przedzwoniona, sterownik Siemens, rozrząd sprawdzony. Co to może powodować ?
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Jeśli akumulator jest dobry i klemy dobrze wyczyszczone i skręcone, masa przy silniku dokręcona a rozrusznik nie kręci (kontrolki przygasają) oznacza uszkodzenie rozrusznika (tulejki) zablokowany wirnik.
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
Wiązka najczęściej w okolicy rozrusznika. Kilka kabli łatwo trafić, ponieważ kable wtryskiwaczy są że sobą w skrętce.
Mam pytanie do kocur234 , co to było zepsute, bo w mojej skodzie zadziało się tak samo. Nie wyświetlają się żadne kontrolki, rozrusznik kręci, autko nie pali. Świeci tylko kontrolka otwartych drzwi. Pozdrawiam . Może ktoś ma też taki problem. Pomóżcie...
Opisz pracę rozrusznika. Po kolejnym odsłuchaniu może to być bendix w rozruszniku. Rozrządu jesteś pewien na 100% ?
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
AGR nawet z miauczącym rozrusznikiem z reguły odpala przy dodatnich temperaturach.
Skoda Octavia I 2005 1.9 TDI 110 KM 74 kW - nie odpala. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie jest to raczej kwestia akumulatora, bo go wymieniłem ok. miesiąca temu, dla pewności go naładowałem i nadal nic. Dodam, że zdarzało się, że w trakcie jazdy auto traciło moc, co odczuwałem jako nagłe szarpnięcie (przyhamowanie), a nawet w trakcie jazdy...
Kol Omnibuss po naprawie alternatora posiadł akumulator calkowie rozładowany Ale mu zapalił z rozrusznika, czyli nie był całkowicie rozładowany.
Witam, mam problem z odpalaniem Skoda Octavia 3 2,0 TDI 150km 2015r. Auto raz odpala normalnie a czasami nie chce odpalić za pierwszym razem, rozrusznik kreci, odpala po kilku próbach, komputer nie pokazuje żadnego błędu. Przerabiał ktoś ten temat? PROSZĘ O POMOC..
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Proponuję zacząć od wyczyszczenia klem na akumulatorze, kabla masowego , połączeń rozrusznika i zabezpieczeniem ich jakimś smarem do złącz elektrycznych.
Owszem, wstawiłem alternator ze Skody Octavii. Rozrusznik też robiłem. Ale to rozrywka w porównaniu np. z błaganiem u mechanika dlaczego remont taki drogi np. za zrobienie bypassa na sterowniku w Volvo 2 godziny roboty wziąłem 500zl. Niech płacze. Stare trupy są wytrzymałe i części są bezczelnie tanie.
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Zmierzyłem ciśnienie na tandem pompie i jest 1 bar podczas kręcenia rozrusznikiem czyli go nie ma, po zatkaniu powrotu wzrasta do ponad 7 barów. Czyli co pompowtryski do sprawdzenia na stole?
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
Wywala błędy typu sterownik źle zakodowany nic po za tym. Najtaniej można oszukajkę na czujnik temp płynu zrobić , następnie rozrusznik i ostatecznie mapę.
Trochę ot: rok 2007 kupuję mazdę 626 2.0D rocznik 2000, dostaje nowy akumulator Varty, w roku 2012 akumulator ,,przesiada się'' do identycznej Mazdy (ale rocznik 2001), którą użytkuję do dziś....i nigdy nie podładowywany, autko używane różnie, najczęściej kilkanaście kilometrów dziennie w Warszawie, co kilka dni robi kilkadziesiąt km poza miastem, zero...
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Zamykam temat. Okazało się, że niesprawny był rozrusznik. Jakiś magik montował alarm, tak że zareagował na walnięty rozr., co nie powinno mieć miejsca. Auto sprawne, dioda przestała wariować. Daro31ie dzięki za pomoc!!!!!!
Miałem podobny problem i rozwiązanie to zmiana map a powód to podobno zaśniedziałe styki albo rozrusznika albo alternatora o ie dobrze pamiętam. Po zmianie nie było problemu.
Wiesz zam przypadki w których poprawa rozruchu poprzez układ z czujnikiem temperatury pozwoliła na wieloletnią eksploatacje bez ruszania pompek, które do tanich nie należą. Myśle że przycyzn jest kilka: - lekkie zużycie silnika - stan popmpowtrysków - stan rozrusznika i akumulatora. - opracowanie map wtryskowych bez uwzględnienia lekkiech odchyłek przy...
Mi kiedyś Octavia prawie się zapaliła z winy mechanika, objawem było przygasanie silnika i kontrolek na dużych wybojach. Samochód był ze dwa razy u mechanika z innymi objawami i pojawił się wspomniany problem. Tylko, że nie miał on nic wspólnego z ingerencją tego mechanika. Wcześniej jeszcze u poprzedniego właściciela inny mechanik przykręcił odwrotnie...
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
Kostka stacyjki? Skoro zapłon się włącza i rozrusznik kręci to napewno nie kostka. Trzeba szukać czego brakuje, ale jak mówisz że to sporadycznie to będzie ciężko.
Mój problem z elektryką w skodzie polega na tym, że brak wspólnego jest zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania,41- wycieraczki tylnej szyby,42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i jest wyłączany na czas rozruchu...
Witam, powiem krótko. Wymieniając bezpiecznik w Mojej Skodzie natknąłem się na dziwny przycisk, który bezmyślnie przycisnąłem. (Znalazłem informacje że może być odpowiedzialny za alarm), na chwile obecną po przekreceniu kluczyka rozrusznik kręci, ale nic więcej. Poradźcie mi proszę co mogę zrobić aby to.naprawic. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam. Mam taki problem ze skoda octavia 2, 1.9 TDI, 2005 rok. mianowicie czasem zapali, raz na 5 razy. Kontrolki się zapalają, rozrusznik kreci. W Silniku błędów brak, w sterownikach pobocznych błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Gdy nie chce zapalić sterownika silnika interfejs nie widzi. Przekaźniki pod maską podmienione bezpieczniki sprawdzone...
Witam czy może mi ktoś podesłać co najlepiej odciąć który kabelek gdzie się on znajduje i co odcina w skodzie octavia 1.9 tdi 2008 rok do dodatkowego zabezpieczenia pojazdu mam zamontowany alarm który odcina rozrusznik ale chce założyć ukryty wyłącznik i nie wiem co odciąć z góry dziękuje nr gg 843216 ew.m.jaczyk(at)poczta.onet.pl
Jak olej do tdi to tylko 505.10. a jeśli chodzi o te pompowstyski to pytam , a dlatego gdyż rodziców octavia 1.9tdi na pompowstryskach też tak gługo łapie temp( po ok 10km) dopiero jest ledwo 70.Mam doczynienia z wieloma mechanikami ale po rozmowach doszedłem że pompowtryski tak mają i tyle , czy w seatach czy vw czy skoda . Jeden nawet znalazł sposob...
Mam problem z odpalaniem mojej skody jakiś czas odpalała mi dosłownie po jednym przekręceniu od jakigoś miesiąca muszę kręcić tak ok pół minuty jak zapali i zgasze to wtedy jusz zapali o raz to się dzieje przy zimnym silniku i przy pirwszym odpalaniu jaka to morze byc przyczyna
Dziękuję wszystkim. Pozostaje w wolnej chwili do sprawdzenia rozrusznik i alternator, gdyż pomimo prawidłowego już poboru prądu ciężko kręci po nocy gdzie temperatura nie spada poniżej -2 °C
Odpiąłem czujnik paliwa i płynu chłodzącego, niestety kontrolki nadal mrugają. Zastanawiam się nad masą klemy ale rozrusznik kręci bez problemu i auto pali. Chyba pozostaje jednak awaria licznika. Mam pytanie czy może być licznik z anglika?
NIe szukaj problemu w przekażnikach tylko w wiązce. Zazwyczaj wiązka przeciera się przy rozruszniku, lub pod akumulatorem. Niestety trzeba rozciąć oryginalną izolację i sprawdzać, ale możesz też przedzwonić wiązkę od sterownika do dannego podzespołu, tylko schematu będziesz potrzebował.
Jeżeli silnik zgaśnie, tak jak planujesz, czyli po prostu zapowietrzysz układ, nie kręć rozrusznikiem w nieskończoność tylko zalej najpierw filtr paliwem lub odpowietrz innymi polecanymi sposobami. Poczytaj o odpowietrzaniu układów common rail żebyś sobie syfu nie narobił.
Mianowicie,kiedy wracałem z pracy, silnik mego samochodu wszedł na bardzo wysokie obroty. tj. na czerwone pole -pracował tak ok 20 sekund,po czym się wyłączył. W lusterku zaobserwowałem wielkie kłęby siwego dymu. Zaznaczę, że olej w silniku nadal jest. Gdy próbowałem go uruchomić, nawet nie kręcił rozrusznik. Co może być przyczyną awarii? Czy to już...
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Witam Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Problemy zaczęły się jeszcze w mrozach. Wsiadam do auta przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki się palą a rozrusznik nic cisza. Światła nie przygasły wszystko działało tak jakby prąd do rozrusznika nie dochodził. Przekręciłem ponownie auto odpaliło. Kilka razy sytuacja...
Zgadza się, tylko ja nie jestem instalatorem i mam podstawowe pojęcie o elektryce (zwłaszcza samochodowej). Przydała by mi się rozpiska do czego który kabel. Z kostki (tatn ds100) wychodzi ich chyba 8. A czy ten moduł ma wogóle możliwości programowania, np. takich rzeczy jak auto-ryglowanie po uruchomieniu rozrusznika? czy to jest prosty moduł sterujący?
Witam, Mam problem ze Skoda Octavia II otóż postanowiła że nie będzie odpalać . Po przekręceniu kluczyka startują wiatraki, rozrusznik kręci ale nie odpala, brak kontrolki silnika , w VCDS bład brak komunikacju z ECU. Nie jestem profesjonalistą ale lubie wyzwania i zacząłem weryfikować co potrafię. Sprawdziłem pod maską i pod kierownicą bezpieczniki...
Korby nie założę bo silnik 126p, jedyne co przychodzi mi do głowy (bo skrzynia przy przerzucaniu musi się obracać a ta jest jako I i na ostro spięta z silnikiem potem sprzęgło i druga skrzynia) to podnieść za tył żeby koła były w górze, wykręcić świece, na II skrzyni wbić jedynkę i kręcić rozrusznikiem. Wtedy próbować zmieniać biegi na I skrzyni i obserwować...
Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi odpalić. W momencie gdy dodam gazu na pedale, obrotomierz jakby wchodzi na wyższe obroty i auto odpala. Informacja o zachowani się obrotów podczas kręcenia jest trochę dla mnie niezrozumiała, bo i mnie tego nie obserwowałem. Co do kłopotów z...
Witam . Wszystko w porządku to pojęcie ogólne, ogólne wizualne sprawdzenie bezpieczników.Należy sprawdzić czy jest napięcie na bezpiecznikach odpowiadających za te odbiorniki .Jeżeli nie ma, to może być uszkodzona stacyjka, lub przekaźnik ,który podaje napięcie na te bezpieczniki (wycieraczek ,dmuchawy ,szyby ).Brak świateł mijania i drogowych ,może...
Adapter to kawałek elektroniki który zamieni sygnały cyfrowe z magistrali CAN (raczej bardzo skomplikowane) na normalne sterowanie jak w starszych autach. Masz wtedy wyłączanie radia kluczykiem, podświetlenie i ew. inne funkcje np. sterowanie zkierownicy. Ominąć się nie da bo w nowych autach wszystko jest sterowane magistralą i nie ma skąd podebrać...
tak wiem ale sterownik odpowiada za ten zawór więc jeśli przekaźnik będzie uszkodzony nie poda napięcia na sterownik a ten nie odblokuje zawór ( dobrze kombinuje ?? ) tak miga ( ale podczas kręcenia rozrusznikiem miga ponownie bez stałej częstotliwości ) ale jak podam samostart na dłużej to silnik pracuje tylko ten przekaźnik bardzo hałasuje Auto stało...
rzecz w tym że nie można go teraz wogle odpalić, co chodzi o błędy to jest tak: kasuję je w silniku 01, dają się skasować poczym wystarczy że na chwilę zakręcę rozrusznikiem błędy te same znowu sie pojawiają, dodam że czasami auto odpala na 1-2 sekundy, próbowałem już adoptować ponownie ecu do immo niestety bez rezultatu
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Witam mam problem z odpalaniem skody oktavi jest założony zaworek zwrotny między filtrem a pompowtryskami , jak mam cały bak to mi zapali od razu a jak wskazówka pokazuje pół baku to już nie chce odpalić załapie a za chwile zgasnie ,zaworek zwrotny wymieniłem filtr paliwa także a problem dalej jest rozrusznik tez sprawdzałem jest dobry .Może ktos by...
rozrusznik skoda octavia przekaźnik rozrusznik skoda octavia octavia rozrusznik
ustawienie regulatora pokojowego termet power acoustik mozilla instalka
Uszkodzenie zamrażalnika w lodówce - wyciek gazu Powerbank do zasilania kamery IP WiFi - Anker, RAVPower