Podaj literowe oznaczenie silnika i rocznik.Można po nr vin w aso sprawdzić. Po co ci taka wiedza? Masz jeszcze zamontowany ori w aucie?
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Pin 16 w kostce t20 sterownika
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Witam.Rozetni wiazke za modułem tą która wchodzi do zamka powinien tam być zielono -czerwony i chyba niebieski - czarny ,a jak sie myle to napisz jakie tam są to ci napisze (chwilowe podanie masy przez kontrolke 5V powino spowodować zamkniecie lub otwarecie zamków) .
Błędy ze sterowników są?
Nie można się z tobą dogadać kolego.
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
na początku sprawdź instalację can do sterownika abs
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Kup drugi sterownik i zakodu j immo.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Wymieniono sterownik silnika.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Jeśli się połączysz to będziesz widział parametry jak są ustawione będziesz mógł sobie zrobić kopię ustawień do pliku i w razie błędnych ustawień wrócisz do poprzedniej wersji.
Jaki jest powód wymiany sterownika?
Co do modułu, to wiele pozornie identycznych modułów ma inne płytki, więc ciężko będzie znaleźć identyczny Masz szukać po numerach i koniec. Każdy moduł ma numer i tylko po nim masz szukać.
Dzięki za podpowiedź, piny polutowane, nadal to samo. Poszukam sterownika, czy może być pod fotelem kierowcy.
Opis znajdziesz na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/3929911200_...
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Witam, mam pytanie, gdzie znajduje się sterownik wentylatorów chłodnicy Skoda Octavia 2 1.9 TDI kod silnika BXE. Czy jest możliwość, że jest w wentylatorze dużym, bo tak mi powiedział jeden mechanik. Ale im więcej o tym czytam, tym bardziej w to wątpię.
Witam, Temat do zamknięcia, powodem był przetarty przewód ze sterownika do przekaźnika.
Problem rozwiązany przerwany przewod do sterownika
Gdzie szukać tych sterowników
Sprawdzić wiązkę przy skrzyni biegów
Używam kabla hex-v2 dual K & Can, chińczyka ale nigdy nie miałem problemów z komunikacją z samochodami. Dodatkowo próbowałem innym interfejsem, identyczny objaw - zero komunikacji. Ma ktoś schemat kabli we wtyczce obd, żeby sprawdzić zasilanie ? W jakiej kolejności wypinać sterowniki?
No to zostaje w takim razie czujnik ciśnienia na stronie wysokiego ciśnienia ( to na podstawie jego wartości sterownik załącza wentylatory ,moduł wentulatorów oraz same wentylatory.
65535 to kod uszkodzonego sterownika. Nic nie pomoże, kasowanie błędów w obecnym stanie.
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
sprawdź masy na sterowniku
Jak nie przyjmuje to nie da rady, sterownik tego nie obsługuje.
Oprócz kierunków jeszcze światła przednie źle działają. VCDS-em sprawdzisz nr sterownika.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Wymiana wiązki do sterownika pomogła
Jak klient przyniesie pod pachą tylko dwa sterowniki, to jak odczytasz z licznika? Mówię o otwieraniu sterownika w przypadku martwego ECU.
"robek" ciśnienie jest ok czynnik naładowany. Wiecie gdzie jest umieszczony sterownik?
sprobuj sobie wgrac ponownie wsad za pomoca odisa to powinno wyczyscic sterownik
Napisz jaki masz rok tego auta i pojemność , Może mam takiego bina - to sobie go możesz wgrać JDM- programatorem .
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
Sensor jak sensor może być odczytaj motorole to naprawimy/ustalimy co i jak żeby było ok,poza tym sensor z vw a nie z skody!!! 1J0 909 603 Siemens 5WK4163 VW3 HC11E20
Tam wentylatory mają swój sterownik.
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
Samego sterownika to nie dotykałem, ale wiązka do sterownika była mokra.
Nie rozumiem..., dane skody to octavia I kombi, 1.6 BFQ, sterownik na siemens.
Jakie błędy zarejestrowane w sterowniku ?
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Może trzeba zmienić kodowanie?
błąd z checksum error jest do dopisania ale w calosci. Dodano po 7 albo immo off
Wymiana sterownika na drugi i zakodowanie go vcds wedlug starego sterownika pomogło.
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
A może próbować emulować temp. Potencjometrem przy sterowniku?
Brak zasilania sterownika.
Sprawdz przewody z klapy gaszacej do sterownika
Może i masz rację ale warto spróbować a co najwyżej klient kupi sobie nowy sterownik.
Spróbuj sequent PD (plug & drive).
Czyli jednoznacznie można powiedzieć że sterowniki do wymiany? Jak wygląda sytuacja z dopasowaniem? na które symbole w sterowniku muszę zwracać uwagę kupując używki>?
przekaźnik daje plus ( przez bezpiecznik), mase zapina sterownik
mam vag com i nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika /skoda oktavia 1.9tdi/czy ktoś może mi pomóc próbowałem na rózne sposoby i nic.
Wentylator powinien działać cały czas przy włączonej klimie. Sprawdź sterownik wentylatorów. Pozdrawiam.
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
dzięki za sugestie
W trybie aktualizacji sterowników wskaż ścieżkę do płyty z VAG.
Przepraszam szukałem w tym czasie manetek i zły numer skopiowałem nr sterownika 1K0953549DA
Sam czujnik okazał się sprawny, przyczyną była szklanka wody (!sic) w sterowniku silnika. Pozdrawiam
Temat zamknięty
Czy zapala Ci się lampka od ABS.
Wiem po co jest miernik ale dzisiaj na to auto już nie było czasu,gość tylko chciał diagnozę,jutro przyjdzie pora na nie ,Dzięki
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
W moim przypadku za nie działający silniczek tylnej wycieraczki były szczotko trzymacze ( jedna szczotka się zawiesiła ), po wyczyszczeniu szczotko trzymaczy wszystko śmiga jak trzeba i cieszę się działającą tylną wycieraczką skoda octavia 2 lift
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Miałem dokładnie taki objaw w takim aucie i w tym roczniku. Sterownik uszkodzony . Poszedł do naprawy.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/8811158900_... Jak widzisz Skoda nie przewiduje sterownika jako oddzielnej części zamiennej. Jest zintegrowany z silnikiem. Zrób tak jak napisałem wcześniej i będzie ok.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Zastosowałem zwykłą, białą pastę silikonową (termoprzewodzącą), mam nadzieję, że nic się nie przegrzeje. dzięki zamykam temat
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Możesz, sam też tak kiedyś drutowałem.
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Jedyna opcja to wysterowanie testerem diagnostycznym poprzez test elementów wykonawczych. Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/8275402900_... Sprawdź przejście tego pinu do sterownika czy nie zgnił po drodze.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
No i wyszło szydło z worka auto w końcu padło całkiem co się okazało po podłączeniu vag okazało się 01087 błąd brak komunikacji sterownika z przepustnicą czyli rozumiem własnymi siłami nie jestem nic zrobić.
okazuje się że szukam nie tej usterki ktoś mi podał że przekaźnik pompy jest pod maską okazuje się tym jedynym przekaźnikiem jest główny podający sterowanie i po połączeniu styku głównego włącznikiem wszystko działa bez błędów dlatego komp.nic nie pokazywał bo urywała się łączność i teraz należy znaleźć łączność między sterownikiem a cewką tego przekaźnika...
powodem usterki był uszkodzony sterownik silnika - zamykam
Albo niech wymieniają jedną sztukę albo niech zamontują inne. Polecał bym Barracudy. O wiele taniej wyjdzie o ile obsługuje je sterownik. Zależy co jest do wyboru w sterowniku.
Sam błąd 65535 nie wyskoczył, wyskoczył przez to że diagnozowałeś sterownik kabelkiem za 30zł. Wcześniej tego błędu tam nie było i lampka od poduszek się nie świeciła. 65535 to nie crash data tylko uszkodzenie wsadu sterownika.
Zaznaczona na schemacie "nożyczkami" pętla jest rozcięta czy w całości ?
DZIĘKUJE
Błąd nastawnika na pompie. Problem ze sterowaniem, zacięty, lub stoi w położeniu maksymalnym. Może być uszkodzony sterownik (tranzystor).
Co do jednego się myliłem - szyby elektryczne nie dają się otworzyć bez modułu komfortu ze środka - z konsolki na drzwiach - jedynie mogę je otworzyć wszystkie naraz z klucza w drzwiach. Same się również zamykają jak się zamknie samochód. Czyli te funkcje akurat nie pochodzą z modułu komfortu, a pewnie z wewnętrznych funkcji wykonawczych sterowników.
Przy uszkodzeniu czujnika położenia wału powinieneś mieć zapisany błąd w sterowniku silnika.
zdaje mi się że Trawik ma rację w dżwiach kierowcy zespolony ze sterownikiem szyb
sterownik skoda octavia skoda octavia sterownik silnika skoda octavia usterka sterownik
edifier r1280t wymiana zawiesi koszt renault pasek klimatyzacji
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Regulacja podświetlenia szyb Audi A6 C6 2006 2.7 TDI Spawarka przestała działać, potem działa normalnie - przyczyny