Chyba lepiej wziąć pewne 480k od pewnego właściciela, niż niepewne "168k", skręcone z 600k przez Turka pod Berlinem.
Potwierdzone silniczek do wymiany. Oddaj swój na gwarancję. Ja kupiłem oryginalny.
Witam. Zobacz prv. wiadomość. Pozdrawiam.
Zaczal bym od wymiany oringow na zaworze rozprężny. I wtedy sprawdzać nosem
Cycykator nabulgotnicy zaczyna się psuć.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Forum VWgolf nie mam obecnie tam aktywnego konta.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Dobrze radzą na forach,wymień lub napraw ten przkaźnik.
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
Crash czasami pomaga na ten błąd
Tak właśnie gnije pin.Pociągnij za ten kabelek co widać na zdjęciu jest zardzewiały.Podejrzewam ze odpadnie a pin zostanie. Dwie metody naprawy. 1. Kupić na szrocie wtyczkę z kawałkiem wiązki i przelutować. 2. Ten jeden zgnity kabelek wlutować bezpośrednio w moduł-ja zwykle tak to robię.
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Sprawdzić ustawienie koła wałka rozrządu na fasolkach. Pewnie jest przestawione i dlatego Ci nie odpala.
Sprawdź, czy na bezpiecznikach po włączeniu świateł jest napięcie. Tylko sprawdź probówką, nie miernikiem. Jeśli będzie napięcie, to oznacza przerwę w obwodzie.
Błędy ze sterowników są?
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Objaw wygląda na czujnik obrotów wału.
Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Jakie jest napięcie akumulatora mierzone pod obciążeniem?
Można .
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=... Może to Cię naprowadzi.
Podgrzej opalarką rurkę.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku i jak to sprawdzic przy pomocy Vag com? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Samym programem nie ustawisz.
Masę sprawdź czy pasuje to wtedy reszta też powinna.
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Sprawdź koło wolnobieżne alternatora
Sprawdź instalację, zmierz wartość rezystancji czy zmienia się ze zmianą położenia pływaka.
Sprężarka bez sprzęgła i zawór z tylu na 2 piny?
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Gdzie może być problem ? Bezpieczniki sprawdzone? Awaria spryskiwacza i wycieraczki wystąpiła jednocześnie?
Wymiana rozrządu w tym silniku jest co 90tys. km. Żadnych kółek na wale się nie wymienia,tylko pasek,pompę wody, rolki i napinacz,dobrze też jest wymienić pasek wielorowkowy.
Pewnie immobilizer blokuje prace silnika jeśli masz drugi kluczy to spróbuj nim odpalić
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Octavia 30mm wielokąt, fabia 36 mm wielokąt.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
38MM Taki zestaw powinien być ok ( D4-846C autofren ).
Możesz próbować ustawiać samemu gruszkę ale szczerze mówiąc może być ciężko jak masz możliwość żeby zrobił to kto inny za małe pieniądze to się nie zastanawiaj A piasek z gruchy to brak osłony wychodzi pod silnik
Tego kolego nie wie nawet wróżbita Maciej. :) Poszukaj innego auta. Na start pakować 2-3tys bez sensu.
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Witam mam poważny problem ponieważ zostawiłem na tydzień moja skode na parkingu i wczoraj wsiadam i pojawiła się pomarańczowa kontrolka (trójkąt z wykrzyknikiem w kółku zakończony strzałką tak jak kontrolka ASR) próbowałem ją wyłączyć przyciskiem ASR ale to nic nie dało, do tego silnik mi klekocze jak traktor gdy dodam gazu i brakuje mocy(przyśpieszenia...
Witam, dostałem odczyt od autoryzowanego serwisu skody. Chcialem zrobic akcje fabryczna, ale z racji tego bledu nie zrobili (ponoc mogli wyzerowac blad, ale nie chcieli tego zrobic. Samochod jest z rooku 2011. Przebieg ma duzy (prawie 300 tys). No i dusi sie przy wzroscie obrotow z jalowego na niskich biegach. Tak sie zlosliwie zlozylo, ze mialem ostanio...
skoda octavia immobilizer nawiew skoda octavia ogrzewanie skoda octavia
zrobić własne głośniki zawieszanie obrotów schemat instalacja mazda
zasilacz impulsowy airfryer który
Zmywarka nie otwiera się i pika po zakończeniu pracy Brak połączenia z Integra 64 i rejestratorem kamer przez TP-Link i DDNS