Dobrze radzą na forach,wymień lub napraw ten przkaźnik.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Witam. Zobacz prv. wiadomość. Pozdrawiam.
Skoda Octavia 1.9 TDI po odpaleniu strasznie zgrzyta. Ciężko określić, skąd ten zgrzyt dochodzi. Po odpaleniu czy podczas odpalania? Daj ten dźwięk to posłuchamy.
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Tak właśnie gnije pin.Pociągnij za ten kabelek co widać na zdjęciu jest zardzewiały.Podejrzewam ze odpadnie a pin zostanie. Dwie metody naprawy. 1. Kupić na szrocie wtyczkę z kawałkiem wiązki i przelutować. 2. Ten jeden zgnity kabelek wlutować bezpośrednio w moduł-ja zwykle tak to robię.
Crash czasami pomaga na ten błąd
To nie do końca tak działa. Wszystko się zgadza poza tym że styk zasilajacy jest po wyłączeniu wycieraczek zwierany z masą. Wycieraczka ma silnik komutatorowy i magnesy stałe ,z rozpędu jest więc prądnicę a zwarcie gasi prąd i robi za hamulec. Uszkodzenie przełącznika jest więc realną przyczyna,ale warto zajrzeć do samego silnika pod pokrywę.Wszystkie...
Układ jest samoodpowietrzający.
Sprawdzić ustawienie koła wałka rozrządu na fasolkach. Pewnie jest przestawione i dlatego Ci nie odpala.
Można .
Chyba lepiej wziąć pewne 480k od pewnego właściciela, niż niepewne "168k", skręcone z 600k przez Turka pod Berlinem.
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=... Może to Cię naprowadzi.
Wtyczki takie same jak w Passacie B5, Golfie 4, Seat Leon... Było na forum
Nie zawsze.
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Forum VWgolf nie mam obecnie tam aktywnego konta.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Jakie jest napięcie akumulatora mierzone pod obciążeniem?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Powodzenia.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Tak, o to chodzi.
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Sprawdź koło wolnobieżne alternatora
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
To co masz tam jako podpis ,źle. :D Zapomniałeś powiedzieć o czyszczeniu.
Tego kolego nie wie nawet wróżbita Maciej. :) Poszukaj innego auta. Na start pakować 2-3tys bez sensu.
Sprawdź instalację, zmierz wartość rezystancji czy zmienia się ze zmianą położenia pływaka.
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
Sprawdź, czy na bezpiecznikach po włączeniu świateł jest napięcie. Tylko sprawdź probówką, nie miernikiem. Jeśli będzie napięcie, to oznacza przerwę w obwodzie.
Pewnie immobilizer blokuje prace silnika jeśli masz drugi kluczy to spróbuj nim odpalić
Raczej nie przekaźnik, tylko czujnik położenia wału.
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
38MM Taki zestaw powinien być ok ( D4-846C autofren ).
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Nad pedałem hamulca.Trzeba zdjąć te płyty osłoniajające znad nóg kierowcy
Błędy ze sterowników są?
Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
Wymiana rozrządu w tym silniku jest co 90tys. km. Żadnych kółek na wale się nie wymienia,tylko pasek,pompę wody, rolki i napinacz,dobrze też jest wymienić pasek wielorowkowy.
Samemu raczej nie dasz rady, zadzwoń do ASO ale innego niż ten twój.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
Zaczal bym od wymiany oringow na zaworze rozprężny. I wtedy sprawdzać nosem
Witam,jezeli olej pokazal sie w intercoolerze dopiero po zmianie turbiny to raczej nie z odmy bo na starej tez przeciez miales podłączoną odme....Jezeli to turbina po regeneracji to ona przepuszcza olej ze smarowania.Odme mozesz puscic wolno.... Wymyj rure łączącą turbo z intercoolerem, pojezdz troche i jak znowu bedzie zaolejona tzn. że puszcza jednak...
Proponuje udać się gdzieś na odczyt błędów ABS i raczej będzie wszystko wiadome.
Przpustnica ci się moze spalic, i moze Ci spalic tez bezpeiczniki. Miałem tak w Touranie, staneła klapka, spalił się motorek i spalilo tez bezpieczniki od wentylatorów, a ze było t o w lato to wracałem 40km prawie godz, z climą na maxa i otwartymi szybami. Przepustnica ma się zamykac jak gasisz silnik.
Podgrzej opalarką rurkę.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
WD-40 ma zerową skuteczność jeśli chodzi o usuwanie tlenków, za to bardzo dobrze je utrwala. WD-40 to dobry środek do mycia i odtłuszczania, są do tego dedykowane środki, jak np. KONTAKT. Skrobanie to ostateczność, poza tym brak styku może występować w miejscu połączenia przewodu z elementem stykowym. Wypadałoby też przemierzyć wiązkę, może przewód...
Możesz próbować ustawiać samemu gruszkę ale szczerze mówiąc może być ciężko jak masz możliwość żeby zrobił to kto inny za małe pieniądze to się nie zastanawiaj A piasek z gruchy to brak osłony wychodzi pod silnik
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
Tak na postoju, najlepiej w dwie osoby. Chodzi o "poszarpanie" silnika i nasłuchiwanie czy w coś nie stuka. Parę razy na 1 parę razy na R - takie pojedyncze stuki.
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Może ten podejdzie.
sprawdź przekaźniki o ile dobrze pamiętam 109 jest odpowiedzialny za zaworek gaszenia
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
To wada fabryczna tych klap gaszących, mgiełka oleju z turbiny i z odmy gromadzi się akurat tam gdzie mieszka silniczek, przekładnia, potencjometr i reszta elektroniki w tym podzespole. Obecność oleju nie oznacza uszkodzenia turbosprężarki, po prostu "ten typ tak ma"
Do trans-serwis: Z całym szacunkiem kolego wiem co to jest łożysko ślizgowe i z czego zrobione (brąz spiekany z dodatkiem grafitu, nasączony próżniowo olejem), zapamiętałem w technikum jeszcze ;) , niemniej jednak ja pisałem o tym, że nigdy się nie spotkałem aby uległo zatarciu i w efekcie nastąpiło rozerwanie główki korbowodu, kiedy w silniku było...
Bezpieczniki wszystkie sprawne?
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
38906019PF 0281015334 oryginal
Masę sprawdź czy pasuje to wtedy reszta też powinna.
Hasło notlauf i parę godzin czytania. A tym błędem ukł. komfortu się nie przejmuj, jeśli wszystko związane z nadwoziem działa (zamki, szyby, oświetlenie wnętrza itd.).
wylacznika awaryjnego nie ma,odpalać bez oleju nie wolno ale i to nie zablokuje zapłonu. była to nieświadoma próba odpalenia bez oleju i myślałem że jest powodem zablokowania zapłonu Dodano po 9 Bez oleju absolutnie NIE WOLNO ODPALAC AUTA!!! GROZI TO ZATARCIEM SILNIKA!! skoro nie odpala a akumulator był odłączony moze ma immobilaiser i po prostu musisz...
Tu masz dokładnie rozpisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
Hej. Okazało się że były wyrobione tulejki na rozruszniku. Koszt ok. 150 .
Octavia 30mm wielokąt, fabia 36 mm wielokąt.
masz tu opis
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
Jeśli 3 tygodnie to już trup. Odkręcić i tak będziesz musiał dla wymiany. Nalot na stykach trzeba wyczyścić. Możesz odłączyć dodatkowy do odpalenia ale ten rozładowany pewnie zasiarczony a może nawet zamarzł i pękł, także odradzam ratowanie go w ten sposób.
Ja też nie daję kleju.
OK, a co powiecie na to: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/sk...
Cały mechanizm do sprawdzenia. Może się przytarł i stawia większy opór dla silnika, a może już sam silnik ma wytarte tuleje i ciężko chodzi.
W silnik wkrecane są M10 W łapę wkrecane są M12x1,5
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Z wycieraczką problem może leżeć w samej manetce, można wyczyścić i zobaczyć czy pomoże ale raczej wymiana.
Masz drugi klucz i czy też nie działa? Próbowałeś go zaprogramować?
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
To jeszcze sprawdź najlepiej suwmiarko głębokość "cyngla"na biegu wstecznym w skrzyni biegów nie wiem jak to fachowo się nazywa i porównaj z czujnikiem czy przy tej głębokości się załącza . Ile pinów ma ten czujnik 1 czy 2 ?
Przynajmniej te dwa z pękniętą izolacją są całe. Zdjąłem centymetr izolacji w miejscu pęknięcia i sprawdziłem. Być może inne są przerwane. Można to sprawdzić bez zdejmowania tapicerki? Czy skupić się na wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy? Sprawdzać każdy kabelek, w jaki sposób? Jesteśmy w dziale "Początkujący", wiec proszę o podpowiedzi na tym poziomie.
Zbieżność to nie geometria. Geometria to kąt wyprzedzenia zwrotnicy, kąt pochylenia koła oraz właśnie zbieżność. Nie wszystkie parametry mają możliwość regulacji, zależy od auta.
a sprawdz czy plyn dobrze dochodzi gdy jest zimno na dworze.
na początku sprawdź instalację can do sterownika abs
Dwie opcje. Ciężko pracuje zwora elektromagnes lub uszkodzoną sprężyna w zworze. Dwa przednia tuleja źle nabita tj. ona ma taką małą przerwę aby ciasno wchodzić. Jeśli była krzywo wbitą lub zostały zadziory w głowicy to będzie się blokować. Tuleja ma numer sbu9022. Po montażu musisz złapać za zęby i ręką wyciągnąć jeśli tak będzie to masz ok.
Powinno bez problemu dać się wymienić. Oczywiście jeśli stara zdejmie się bez problemów ;). Pozdrawiam.
Sprawdź złącza w lewym progu ( trzeba zdemontować maskownice progu) Masz kontrolkę spalonych żarówek na desce rozdzielczej? Jeśli tak, wymień żarówki na sprawne, bo te 5V może być napięciem kontrolnym żarówek, jak obwód sprawny, wtedy podaje 12V. Sprawdź złącza lampek oświetlenia tablicy.
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Czesto elektryczne "czary" w samochodzie to problem masy w danej części samochodu.
Zawór EGR do kontroli czy nie zacięty, jak za mało tlenu dostaje to może kopcić.
Skoda octavia 2 tdi 2007 rocznik przedlift
Zerknij na to i sprawdź napięcia na wtyczce. Wszystko opisane na ostatniej stronie.
zegary skoda octavia skoda octavia światła skoda obroty octavia
wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie coding ibiza wentylator chłodnicy scenic
Lokalizacja sygnalizatora akustycznego w Toyocie Yaris Jak rozebrać drukarkę Samsung SCX-3205 krok po kroku