Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Nie zacisnięta a zgrzane. Trzeba zalutować.
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Wymiana na nową.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Który rok Skody? Jakie ma oznaczenie silnika?
Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
Z wycieraczką problem może leżeć w samej manetce, można wyczyścić i zobaczyć czy pomoże ale raczej wymiana.
W b8 wychodzi , bo 3 miechy temu wyciagalem
A po co wymiana podswietlenia na led ? Po co ra cala walka bo ja nie rozumiem ?
Witam Przymierzam się do zakupu samochodu Skoda Octavia z 2002 roku 2.0 benzyna 115KM do którego są dwa kluczyki, ale tylko jeden otwiera auto "na odległość". Sprzedawca twierdzi że trzeba wymienić baterię i będzie OK, moje pytanie do Was jest takie czy ten kluczyk czasem się nie rozkodował/rozkoduje po wymianie baterii i jak to jest z immobilizerem...
Wymieniałem w Octavii 2.0 benzyna. 2 litry oleju wystarczyło i jeszcze troszkę zostało. Przypuszczam, że i tu będzie podobnie. Moim zdaniem, gdy nie znana "pojemność" skrzyni biegów, kupić 2 litry i wymienić, gdy będzie nieco za mało zawsze można dokupić jeszcze litr i uzupełnić, nic złego się nie stanie gdy przejściowo przez chwilę poziom będzie niższy.
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/2160381000_... https://obrazki.elektroda.pl/4921320400_...
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
Czy benzyna ekstrakcyjna da radę pytam ponieważ tak na szybko to powiedzieli mi 2000zł za czyszczenie jakąś specjalną maszyną. Jeśli będzie olej koloru ołówkowego, nic innego nie zostaje jak płukanie w wyspecjalizowanym warsztacie. Inna opcja nie przejdzie, chyba że chcesz zmieniać compresor za kompresorem. Skraplacz też do wymiany, w nim jest osuszacz.
Nie, termostat kilka dziesiąt złotych a wymiana w zależności od warsztatu.
Dziękuję za odpowiedź. Doszukałem się szczegółów. Temat uważam za zakończony. http://obrazki.elektroda.pl/2737974100_1...
Tak wymiana zamka.
Witam.Prwdopodobnie masz zimne luty w okolicy stabilizatora(5-cio nóżkowy) prawy górny róg licznika(najczęstsza usterka)Ewentualnie w najgorszym wypadku wymiana na nowy.Powodzenia
jaki rok produkcji samochodu ?
Powinno się wymieniać co 90 tysięcy lub co 4 lata. Biorąc pod uwagę, że autko nie jest już nowe trzymałbym się tych wytycznych. Podobnie z olejem... Ja w octavii 1.9 TDI 130KM wymieniam olej co 10 tysięcy a rozrząd co 70 tysięcy.
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
Powinno bez problemu dać się wymienić. Oczywiście jeśli stara zdejmie się bez problemów ;). Pozdrawiam.
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
Witam, posiadam Skodę Octavię Y z 2016 roku, 1.6 TDI. Podczas pełnego skrętu kołami, nie wiem czy to wspomaganie, pojawia się straszny pisk, wręcz jęk. Skoda ma elektryczny układ wspomagania, więc wymiana płynu itd. nie wchodzi w grę. Czy czeka mnie wymiana całej pompy? Pozdrawiam.
Wymiana przekazniczka
Wymiana zaworu EGR.
Nastawnik wałka rozrządu czyli zmienną fazę rozrządu
Z tego co się dowiedziałem to mówili że mam wymienic na standardowe takie co są montowane oryginalnie w Octaviach.
Wystarczy przegrać pamięć eeprom. Najłatwiej zrobić to po BDM.
I po tym jak wywaliło płyn było go pełno pod zbiorniczkiem. Jeśli to ma jakieś znaczenie. Rozumiem jeśli zbiorniczek kruszy się to wymiana?
Mam taki sam samochód i miałem bardzo podobne objawy (gasł silnik np. na skrzyżowaniu). Ratowałem się wówczas ruszaniem wiązki do cewki. Pomagało na krótko. Wymiana kostki też pomogła na krótko. Ale wymiana cewki (odsuwałem ten pomysł ze względu na koszty) rozwiązała problem.
Witam, przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w Octavii 2 silnik 1.9 tdi, 105 km, kod silnika BJB. Krótkie pytanie - czy wałek składany jest z dużym kołem zębatym pływająco czy jest może na klinie ?
dzięki za sugestie
Może być że jest tam dioda,w fabii ktoś kiedyś rozbierał i pękła mu nóżka,tak miałem raz.
wymiana licznika
W dyskusjach była wzmianka iż wymiana płynu wycisza stuki oraz by nie stosować strokate płynu VW lecz ATE DOT 4 SL.6 o ile to prawda. Zalecana wymiana płynu przynajmniej co dwa lata lub średnio co 30–40 tysięcy a w przypadku eksplantacji w górach lub z przyczepką interwał skracamy.
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
Nic, jedyne trwałe wyjście to wymiana wtyku na wiązce i wkładu lampy + zabezpieczenie połączenia chemią. Pomoże też zadbanie o to, żeby w aucie było sucho.
Problem udało mi się rozwiązać. Pomogła wymiana rozrusznika.
to raczej wymiana zdemontuj i zobacz czy się rozprężają może jedna poszła i jedna prawie daje radę demontaż to chwila a koszt wymiany też niewielki 30-50 zł max
No sprawdzona bo firma istnieje już z 8 lat albo więcej 1k zł za reg. mi powiedzieli więc chyba nie tanio na allegro najtansze od 700zł(ew. zapytam w boshu bo tez zaczeli naprawiać). Z allegro nie chce 2 razy kupiłem i raz dość szybko zaczęła olej puszczać raz b.dobra (to loteria wiadomo). Tak poza tym to nie ma tam jakiś "pułapek" typu sitko w dopływie...
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Jak robi się samemu, to można się bez problemu zmieścić w całości z pompą wody w 400-500zł- to nie jest duża kwota za spokój. Tak zawsze mamy wieksze ryzyko holowania, ogromnych zniszczeń w silniku, straty czasu, -a takie przygody lubią się zdarzyć gdy się spieszymy i lepiej żeby to nie było przy wyprzedzaniu z nadjeżającym pojazdem z naprzeciwka.
Wymiana wiązki do sterownika pomogła
wymiana na nowey
Nie wiem czy masz FB, ale z tego co zauważyłem, najłatwiej znaleźć takie części właśnie na grupach. Sporo osób też na części ściągała angliki. Jeżdżenie po szortach i targowanie się o każdą śrubkę, gdzie jeszcze sam masz sobie wyjąć bywa uciążliwe. Popatrz też na OLX i na Sprzedajemy pl, można szukać też rozbitego w okolicy.
Zadam jeszcze jedno pytanie Czy próbował ktoś ten sterownik naprawiać czy pozostaje tylko wymiana?
A wcześniej jak było?
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Niestety wizyta u mechanika i nie tylko skasowanie błędu lecz również pomiar ciśnienia w układzie smarowania, jeżeli wszystko będzie ok. to wymiana oleju i filtra.
Ok to stanowczo wyczerpuje moje pytanie, dziękuję za pomoc.
Pomogła wymiana termostatu :) Działa do dziś.
Na koszu wentylatora na jednej z łopatek, ale to raczej ciężko do naprawienia. Wymiana.
to jest do wyczyszczenia ? i przesmarowanai ? czy tylko wymiana ? Chyba ze tylko wymiana uszcelnien ?
Czyli za 500 chcesz subwoofer w skrzyni, wzmacniacz, kable i wytłumić drzwi? Powodzenia !
Powinien to łyknąć bez problemu. Jeśli chcesz mieć spokojną głowę to dolej znów ropy na maxa tak żeby jeździł na jak najmniejszej mieszance . Lub wymiana filtra i spuszczenie wszystkiego z układu .
Wymiana "środka" skrzynki bezpieczników znajdującej się pod maską.
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Samej ramki nie wymienisz, trzeba cały wyłącznik.
Wymiana pompy.problem rozwiązany
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
2005 r. Silnik 1.9 TDi
Albo przelutować pamięć eeprom
Jedna reparaturka to 280zł za naprawdę dobrą jakościowo i jakieś 3-4 dni roboty. Powiedziała, że były robione wymiany serwisowe + 2 lata temu rozrząd, sprzęgło-dwumas-turbo nieruszane i nie było problemów. Po drugiej stronie na progu brak rudej. Wymiana silnika była bez papierów.
powinien być z boku na chłodnicy od wody .
A pompowtryski vdo? Regeneracja w szesnasto zaworowych to jakaś paranoja. Często to tylko wymiana końcówek niestety. Jaki masz kod silnika?
Najpierw okazało się, że przy wymianie pompy tandemowej zerwano gwint i nie przylegała jak trzeba. Ale po naprawie gwintu wyszło, że to nie to. Pomogła regeneracja pompowtrysków i wymiana uszczelnień.
Filtr paliwa się wymienia. Teoretycznie co 50 tyś km. Kosztuje jakieś 50pln a wymiana do trudnych nie należy.
Wymiana sondy na oryginalną używaną rozwiązuje problem.
Okopcona świeca druga od lewej sugeruje coś innego... Zrób mu płukankę i zalej cerateka jak nie pomoże to tylko wymiana pierścieni i uszczelniacze zaworowe...
Niestety tylko wymiana na 4 kanałowy.
Odczytaj błędy. Wymiana w ciemno generuje tylko koszty.
Może u góry ma nieszczelność (otwór) - jest uszkodzona struktura i "łapie" powietrze przy niskim poziomie paliwa. Wymiana kubka powinna pomóc.
Wymiana egr na nowy. Pomoglo
Wymiana uszczelnień pompowtryskiwaczy. Auto po tygodniu postoju nie zapowietrza.
Temat założony był 5 października . Auto od 10 dni śmiga. Pomogła wymiana pompy.
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Miałem podobny przypadek u siebie, a przyczyną była poluzowana jedna wsuwka złączki na żarówce. Delikatne ściśnięcie pomogło, chociaż na krótko. Teraz czeka mnie wymiana złączki.
A jakie masz objawy tego 'padu' ? Pozdr.
W mojej skodzie miałem tak samo , wymiana baterii nic nie dała . wpadłem na genialny sposób -odłączyłem akumulator na parę minut i pomogło, wszystko działa
Czyli tak jak mówiłem. Pozdrawiam.
Jeśli korba jest wykrzywiona to jest duża szansa, że wał też się lekko wykrzywił i stracił wyważenie, a wtedy i tak bardziej opłacalna jest wymiana silnika...
Czy wirnik sprężarki obraca się luźno? Palcami? Jeśli tak, i w oleju nie ma opiłków, moim zdaniem wystarczy wymiana samej sprężarki.
Dosyć często siadają czujniki poziomu płynu w tych zbiorniczkach - niestety TYLKO wymiana całego zbiornika.
Coś kojarzę ze tam tak jest ze mały jest od klimy i duży może włączyć się wtedy jak by mały nie dawał rady a większy jest od chłodzenia silnika
Mnie pomogła wymiana czujnika jak pisze kolega powyżej.
Wszystko co piszerz jest do sprawdzenia, łącznie z przeplywką. Gorzej z zaworem N75 (tu proponuje podmianke). Wystarczy podjechac do fachowca znajacego VAGa (wcale nie musi to bys skoda) i wszystko to sprawdzi.
To czasem nie jest ten rocznik skody gdzie sterownik wentylatorów był montowany w samych wentylatorach? A sygnał PWM z sterownika był wysywałany własnie do tych wentylatorów?? Należałoby sprawdzić czy sygnał PWM dociera do wentylatorów jeśli tak to naprawa sterownika lub wymiana wiatraków.
wymiana mechatroniki.
Bas chyba też dużo traci przez takie plastiki ;] Jakby to Linda powiedział ..."co Ty wiesz o basie , przy seryjnych głośnikach pędzonych radiem" :) Co dokładania do mat, to jakoś dziwne miałem wrażenie że napiszesz zamiast STP , że użyjesz dekary i stąd moja prpozycja. Jeśli więc już idziesz w modyfikacje, to jak najbardziej kupuj ten dystans lub ......
Czyli wymiana czy naprawa ? jakie koszty mniej więcej ?
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
Jak chcesz się pobawić to coś takiego https://allegro.pl/oferta/stacyjka-klucz...
nie jestem pewien co do rocznika ale w podobnym przypadku w w/w modelu sprawe rozwiazała wymiana mikrowyłacznika w zamku
Możesz też iść w drugą stronę wymiana na serowo dwukomorowe lub zmiana pompki o mniejszej średnicy już daje efekt.
problem jest dosc prosty- w ukladzie czasowym (pod kierownicą "podwójny" przekaźnik) jest zanieczyszczony styk jednego z przekaźników ( zwarty przy niewłączonym zasilaniu) - zeby było dziwniej brak styku oznacza nieprzerwaną pracę wycieraczek przy prawidłowej pracy z układem czasowym. do naprawy bublowatego przekaznika wystarczy nóż (lub wymiana na...
Łożysko oporowe. Nie wiem jaką masz skrzynię i mnie jest pod kapslem za lewym kołem wymiana ro 20 minut roboty.
wymiana skoda octavia skoda octavia wymiana rozrząd wymiana oleju skoda octavia
ublock origin podłączyc kondensator silnika silikon usunąć
stabilizator mosfet wyłacznik bistabilny
Czujnik położenia wału w Polonezie 1.9 Diesel - podłączenie i diagnostyka Podłączenie obrotomierza w Polonezie 1.9 diesel