te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Poczekaj dłużej, moduł centralnej elektryki chwilę zwleka po wyłączeniu zapłonu.
Zestaw naprawczy łącznika 05E 198 701 A. Czyszczenie nagaru pomogło ?
Leszek, sprawdź kable na ciągłość, jeżeli ok, to pościągaj te metalowe zakucia.
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Jak już sam napisałeś winna cewka lub świeca na 4 cylindrze. Jeśli szarpie silnikiem jazda nie wskazana.
Czujnik temperatury lub Sterownik wentylatorów na lewej podłuznicy zwarty . Termostat niee .
Sprawdź wąskie od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi. sygnałowego nie sprawdzisz probówką. takie rzeczy to oscyloskop, ale przeglądnąć wstępnie wiązkę musisz. Natomiast on idzie bezpośrednio ze sterownika więc oporności i na zwarcie można sprawdzić, nie mam niestety przy sobie schematów żeby Ci podesłać
Kompletny remont silnika rozwiązał problem.
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
wylacznika awaryjnego nie ma,odpalać bez oleju nie wolno ale i to nie zablokuje zapłonu.
Kodowaniem się nie da.
Jak znajdę moduł zapłonu
Ja te sprawdzania błędów robiłem przy wyłączonym czujniku wałka korbowego. Jest nowy i bez zmian...
Gdybys ty miał jakieś pojęcie o silnikach i teście szczelności to nie zadawalbys pytań o kolejność zapłonu
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Bardzo dziękuje za pomoc. Mam pytanie czy jest możliwość samodzielnego wyjęcia i np. osuszenia tego sterownika czy należy zaholować auto do elektryka w celu wymiany? Wszystko zależy czy masz dwie lewe ręce. :D
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Nie możesz się wpiąć byle gdzie tam gdzie pojawia się napięcie po zapłonie. Bo zależy co leci na tym obwodzie i jakim prądem można go obciążyć.
w ECU pokazywało błąd wypadanie zapłonu na jednym cylindrze - tylko co dalej ?
Na pewno w normalnych warunkach nie trzeba ale u ciebie występuje anomalia w postaci 1.Sterownik wykrywa temperaturę prawidłowa do przełączenia na gaz np 35 st 2.Pracuje jakiś czas na gazie 3.I nagle ten sam sterownik dostaje sygnał z czujnika temperatury że temperatura cieczy spada np do 30 stopni 4.Następuje awaryjne wyłączenie sterownika gazu bo...
przekaźniki podmieniałem poza tym przekaźnik po przekręceniu zapłonu załącza się
Mam 24 letnią sondę w 1.8t 180hp ajl i działa, co nie znaczy że Twoja musi być sprawna. Sprawdzałeś zawór sterujący turbiną i wężyki ? Kiedyś miałem przypadek zacinającej się klapy w turbinie ale to było na gorącym jak było ciepło na dworze. Masz w aucie LPG ? Na jakim jeździsz oleju , może "szklanki " wiszą ? Kurde przyczyn może być wiele , gdyby świece...
przekaźnik 109 nie jest od zaworu pompy,tylko od zasilania sterownika.Nie psuje się po wymianie silnika,chyba że zbieg okoliczności.Mignie kontrolka silnika po włączeniu zapłonu?
Dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem. Po wymianie aparatu na właściwy i ustawieniu zapłonu wszystko ok.
Witam, i jaki był powód? Gdzie szukać rozwiązania? Mam podobny przypadek.
odcięcie zapłonu -alarm coś świruje
SKODA Octavia II, liftback rocznik 2007 Pojemność silnika: 1984 cc/ 110,00 kW Po włożeniu kluczyka/włączeniu zapłonu nie zaświeca się deska rozdzielcza. Auto się uruchamia na chwilę i gaśnie nie nabierając obrotów. Normalnie działa radio, oświetlenie, alarm. Od czego zacząć?
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
Witam. Mam podobny problem. Po włączeniu zapłonu ja się lewa kontrolka od kierunkowskazów, gdy włączam prawy, obydwie się zapalają i kontrolka od tempomatu trochę. Gdzie szukać przyczyny?
Woda w kostce wentylatora też potrafi takie cuda działać po wyłączeniu zapłonu. Po włączeniu zapłonu z reguły nie ma problemu.
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
Przy włączaniu zapłonu, też może się testować (zamknąć i otworzyć).
Wypadanie zapłonu nie oznacza tylko winy zapłonu. Mieszanka uboga to sonde lambde np.
8-mki nie ma bo to podstawowa wersja. 47-my raczej sprawdzałem( bo wydaje mi się że wszystkie po kolei sprawdzałem) i +12volt było bez "zapłonu". Jeszcze się z czymś takim nie spotkałem ale sprawdzę tą 47-mkę skoro tak piszesz.
Trzeba sprawdzićw etce, ale wygląda na inne koło zamachowe.
Przepływomierz paliwa? :) Falowanie czy wypadanie zapłonów? Jeżeli to się dzieje gdy jest wilgotno to maska w górę odpalić silnik i pryskać płynem do mycia szyb w celu ustalenia miejsca które ma na to wpływ. Tam pękają cewki zapłonowe i może to jej wina tyle że wtedy było by wypadanie zapłonów a nie falowanie.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Wypadanie zapłonu może mieć wiele przyczyn np: lewe powietrze, nieszczelność komór spalania (zawory), egr, brak kontaktu na połączeniach elektrycznych. W pierwszej kolejności sprawdzić parametry silnika podczas pracy.
Tester co pokazuje?Vcds pokazuje jeżeli to wypadanie zapłonu to w czasie rzeczywistym liczy.Więc na szybko podmianka cewki i świecy.Kompresja?
błąd wyskakuje od razu po włączeniu zapłonu,po skasowaniu ponownie wyskakuje napięcia prawidłowe
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Jak są stare sparciałe wężyki to potrafią się zsunąć. Mam takiego klienta ze starym berlingo, przyjechał na wypadanie zapłonów a jak się okazało wężyki były obok nie na króćca w kolektorze.
Brakowało 2 bezpieczników 20A oraz bezpiecznik od zapłonu był 15A, a nie 20A, dodam że kolega mechanik sprawdzał bezpieczniki w silniku, a ja tam nie zaglądałem. 😂😂
Jesli nie chce zapalic i nie pojawia sie kontrolka swiecy przy włączeniu zapłonu , to problem robi Przekażnik 109 . Do przelutowania bądz wymiany .
Witam. Problem jest w przełączniku pod kierownicą.Jest możliwość regeneracji w pewnym sensie,w zależności czy jest zabrudzony ,czy mocno nadpalony.Jak przełącznik przeczyścisz, to konieczne jest dołożenie przekaźnika ,by odciążyć nadwyrężony przełącznik ,a zarazem poprawić zasilanie świateł mijania.Dobrym rozwiązaniem jest dołożenie przekaźnika na światła...
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
Zrób test z zapłonem dopiero działaj dalej, tak pompa jest tam gdzie napisałeś.
Radio jest podpięte przed zapłonem tak kupiłem ,ale czy to może rozładowywać baterie, że po dwóch dobach postoju nie chce zakręcić.
Witam. Autko jak w temacie, na pokładzie duże radio z mp3 radio- domyślam się, że sterowane po CAN. Moje pytanie: czy istnieje możliwość wyłączenia(ominięcia) logiki zapłonu? Właściciel chce, żeby mógł włączać i wyłączać radyjko niezależnie od położenia bądź braku kluczyka w stacyjce. Czy VAG coś poradzi?
To może tak: Zlokalizuj przekaźnik grzania świec, włącz zapłon i sprawdź czy słychać jak cyknie... Jesli nie to sprawdź czy na 42pinie sterownika po włączeniu zapłonu pojawia się masa która to ten przekaźnik załącza.
-iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) Otóż to jest to o czym pisałem (czy na pewno w cylindrze, bo na pewno w odpowiednim momecie), i podałem sposób na sprawdzenie tego nie wymaga żadnego skomplikowanego sprzętu, wystarczy radykalnie zmniejszyć odstęp na świecy i sprawdzić. Nie piszę tego gołosłownie,...
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Było jak byk "cylinder numer 4- wypadanie zapłonów" to na coś podmieniał to co w tej litani?
Ta klapa gasząca nie odpowiada za ASR tylko za łagodne (bezwstrząsowe) gaszenie silnika, zamyka się ona na 3 sekundy po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję OFF a następnie ponownie się otwiera i ot jej cała rola, coś niezrozumiale opisujesz pozycję klapy : "przepustnica się zamyka...silniczek po wyłączeniu zapłonu cały czas próbuje ją domknąć...jak...
I jak, udało Ci sie ogarnąć tą wiązke?? Jak poradziłeś sobie z włącznikiem stopu? Jakis czas temu ubierałem w wiązke Gofa V po powodzi no i właśnie przez ten cholerny przełącznik pedału hamulca poddałem się, a autko 2 miesiące czekało na odpowiednią wiązke bo nigdzie nie mogłem takiej dostać. Miałem tam identyczna sytuacje jak u Ciebie, przełącznik...
no dobrze, jednak jak otwieram ręcznie kluczem przekręcając w zamku to nie powinien się zapłon załączyć? Czy jak otwierasz kluczem ręcznie to po otwarciu drzwi lub przekręceniu klucza w stacyjce alarm piszczy czy nie. Jeżeli piszczy to tak jak napisałem uprzednio, jeżeli nie piszczy a zapłon jest blokowany to nie wiem co się dzieje. O ile pamiętam...
Witam! Proszę o pomoc Octavia 2 2006 1.6fsi odpala i gaśnie po sekundzie nie świeci nic na desce tzn. po przekręceniu zapłonu nie pokazuje kontrolek ,przebiegu i radio nie pracuje. Autem przyjechałem normalnie do domu bez problemu a tu dziś taki kaprys.. proszę o jakieś wskazowki
Cytuję z instrukcji... "Lampka kontrolna miga: Jeżeli wystąpiła usterka czujnika poziomu oleju silnikowego, po włączeniu zapłonu zostanie to zasygnalizowane sygnałem akustycznym i kilkakrotnym zaświeceniem się lampki kontrolnej."
Gaz jest sekwencyjny ale jakiej firmy czy w tym stylu to nie mam pojęcia, tak podpinałem, jest błąd 609 stopień końcowy zapłonu 1. Po wymianie tych elementów które wymieniłem nie znika.
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w Skodzie Octavia I 1.9 TDI - 74kw (17-08-2006) Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kręci (nic się nie dzieje), kontrolki się świecą, akumulator jest sprawny - tak wiec jest to problem z zasilaniem. Od kilku dni obserwowałem, że przy odpalaniu silnika po przękręceniu zapłonu auto czekało kilka sekund zanim zaczynało...
Walczyłem z tym w moim Audi A3 - to też VAG i VCDS. Początkowo poszedłem tą samą drogą co ty i efekt był identyczny - wkurzające trzykrotne mignięcie po załączeniu zapłonu. Rozwiązanie okazało się proste: znalazłem punkt w VCDS który przełączył żarówki w reflektorach halogenowe na LED i problem zniknął, a spalona żarówka LED jest prawidłowo wykrywana....
Witam ponownie. Zwracam się z uprzejma prośbą do użytkowników samochodów Skoda Octavia II 1.9 TDI. Mój problem jest taki, że nie wiadomo czemu po wyłączeniu zapłonu wciąż działa mi pompa ABS-u. Nawet po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie przestaje ona chodzić. Nie wiem w czym tkwi rzecz i proszę Was o konsultację. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Potrzebuje pinologie do licznika skoda octawia z 2000r. benz 1.8 Objaw taki że po wyłaczeniu zapłonu resetuje sie przebieg dzienny, zegarek wraca na 00:00, MFA takze sie zeruje. Podejzewam brak jakiegoś zasilania. Chociaż zauważyłem że czasami po wyłaczeniu zapłonu zegarek nie zanika, ale po ponownym włączeniu zapłonu automatycznie ustawia sie na 00:00.
Ustawiłem dziś zarówno radio analogowe jak i opcję cyfrową w obu przypadkach żadnej zmiany w działaniu tego chińskiego złomu. Także podłączyłem opcję ACC jak i illumination od podswietlenia na + po stacyjce. Teraz po wyłączeniu zapłonu radio "gaśnie". Zobaczę rano czy akumlator będzie nie rozładowany jeśli tak to po "temacie".
Pin 2 i 1 1 - masa 2 - 12v po zapłonie.
Po włączeniu zapłonu pojawia się napis SAFE i za chwilę można wpisać kod.radio działa. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu trzeba za każdym razem wpisywać kod. Zasilana 2*+ na stałe. Może ktoś coś doradzić ?.
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
Co oznacza kontrolka samochodu z kluczykiem? Po przekręceniu zapłonu zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem. Samochód wchodzi na 1 tys obrotów po czym obroty spadają i gaśnie.
Zapytam wprost: zapaliła Ci się kiedykolwiek ta kontrolka po włączeniu zapłonu?? Jeśli jest to octavia pierwszej generacji to błędy silnika wskazuje kontrolka świec żarowych ( ale podaj jeszcze oznaczenie silnika dla pewności)
Witam.Mam poważny problem orietuje się ktoś w skodzie octavia 1.6 AAE .Bo mam poważny problem z silnikiem nie mogę go uruchomić zimnego czy ciepłego.Wymieniłem przewody wysokiego napięcia,filtr paliwa,palec aparatu zapłonu ale nic nie dało.Sprawdzałem czy jest iskra na świecach i też poraszka.Co może być?Miał ktoś taki przypadek?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Mam w tej chwili dokładnie taki sam problem. Trzy warsztaty już sobie odpuściły. Przeczyścili przepustnicę silnika, teraz chcą zmienić cewkę zapłonu silnika, a co dalej to się zobaczy. Mój telefon 537436015. Prośba o kontakt i chwilę rozmowy. Pzdr Przemek
Byłem dzisiaj u gazownika i bardzo się zasmuciłem. Panowie od razu z grubej rury powiedzieli, że jeżeli wtryskiwacz jest winien wypadania zapłonu na cylindrze nr 3, to trzeba wymienić wszystkie wtryskiwacze na raz, ponieważ jak wymienię jeden to nie da się wyregulować instalacji. Stwierdzili, że mapowanie dotyczy wszystkich wtryskiwaczy na raz i nie...
Witam. Mam problem z Skoda Octavia II 1.9 TDI 105 KM 2006 r. Samochód nie odpala, po podłączeniu interfejsu diagnostycznego jest brak komunikacji z ECU. Sprawdziłem wiązkę idąca do ECU i sam ECU z zewnątrz i wyglądają dobrze. Znalazłem podobne tematy, ale u innych osób załączały się wentylatory chłodnic po włączeniu zapłonu, u mnie tego nie ma, ale...
Witam, Auto: Skoda Octavia 2001 Wymieniłem zestaw wskaźników na 3B0 920 827 z Passata B5, przekodowałem i wszystko działa jak powinno, ale . . . nie działa ostrzeganie o zapalonych światłach przy wyłączonym silniku, co powinienem jeszcze przekodować ?? poprzednia deska sygnalizowała to bez problemu i teraz łapie się na tym że mam światła włączone jak...
Kolego po zmianie aparatu należy ustawić zapłon.
[quote="kortyleski"flaszkę ze szwagra kolegą wypijcie a auto zostawcie. Błędy to nie diagnostyka auta.popsujecie tak że będzie drogo. I po co?[/quote] To może podzieliłbyś się ta cenna wiedzą...? Jeśli chodzi Ci o pompowtryski to nie mam zamiaru ich ruszać tak jak napisałem powyżej pierwsze co to sprawdzę pompkę paliwa w zbiorniku, powinna ona uruchamiać...
Przy temperaturze ponad 10 stopni może się nie zapalać. Ale ja bym jeszcze poszukał lewego wyłącznika zapłonu, zabezpieczenie antyzłodziejskie, to takie proste w robocie było przeciąć czarno- filetowy kabel w skrzynce bezpieczników i wpiąć w ten obwód wyłacznik z odkurzacza. :)
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
Jestem posiadaczem zagatkowego autoproblemu-mianowicie Autko pali bez problemu po nagrzaniu się silnika wskażnik mija pierwszą kreske tą większą zaczynają się małe problemy po ponownym odpaleniu trzeba pokręcić troche dlużej zanim zapali ale po odłączeniu termostatu ktory ma 4 piny i chyba w sobie 2 termistory , wskażnik temperatury nie dziala ale autko...
Dodano po 46 Jeżeli zmostkujemy oba wejścia po stronie radia i podłączymy do stałego plusa to wówczas radio będzie działało niezależnie od kluczyka w stacyjce (możemy je włączyć i wyłączyć tylko ręcznie - przyciskiem na radiu, tracimy funkcję automatycznego włączenia i wyłączenia radia w reakcji na sygnał ze stacyjki). Moje pytanie dotyczy sytuacji...
Racja, w połowie przypadków opis powinien brzmieć „zmieniłem na inny”, a nie na nowy. Szczytem pecha był znajomy, któremu zdiagnozowaliśmy cewkę, wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Zamiast do sklepu pojechał na złom i trafił na cewkę uszkodzoną tak samo. Po dwóch dniach kopania był bliski podpalenia auta.
Zrobiłem zdjęcie sterownika, ponieważ nie chciało mi się wypisywać wszystkich oznaczeń: http://obrazki.elektroda.pl/9870054800_1... Zmierzyłem napięcia z wypiętym sterownikiem na wiązce z 14 wtykami. Powtórzyłem te pomiary trzy razy, pierwszy raz to bez zapłonu tak jak samochód stoi z wyłączonymi wiatrakami, na większości było 0V, a...
Pierwszy sygnalizuje brak ciśnienia oleju (czerwony) drugi jego niski poziom (żółty). żółty znaczek sam znika po uzupełnieniu poziomu , czerwony to serwis. Dodano po 3 Gdy pokrywa komory silnika zostanie otwarta na dłużej niż 30 sekund, lampka kontrolna wyłącza się. Jeżeli nie został dolany olej, lampka kontrolna włączy się ponownie po przejechaniu...
A więc tak. Mierzę napięcie między 1-4 Przy wyłączonym kluczyku - 0V Przy włączonym - 3V ! Między 4 pinem a plusem na aku - 12V (czyli niby masa ok) Sprawdziłem opór między minus na akumlatorze a 4 pinem - 500 ohm ?? Nic z tego nie rozumiem. Wygląda, że nie mam napięcia podanego, a dokładnie jest to tylko 3V zamiast 12V. A po drugie czemu między masą...
Witam Problem polegał na tym, że gdy było gorąco system PDC działał, ale po postoju w nocy nie chciał pracować. Po włączeniu wstecznego biegu, słychać było jedynie 2-3 sekundowy pisk. Tylko raz od włączenia zapłonu, następnym razem tego dźwięku już nie było. Jednak za każdym razem na chwilę na wyświetlaczu radia pojawiał się zarys auta, dokładnie w...
Tam mam podłączony separator, może zostać czy go dać na + po zapłonie?
Proszę o pomoc zaawansowanych właścicieli bądź mechaników chcących pomóc w problemie. Pacjent: Skoda Octavia Tour 2021 1.6 MPI z silnikiem o symbolu BSE , moc 75 kW z fabryczną instalacją gazową Landi Renzo. Objaw: szarpanie i nierówna praca silnika zarówno na gazie jak i na benzynie. Na gazie trochę mocniej nasilone objawy. Włączona kontrolka spalin...
No to szukaj uszkodzonej wiązki skoro bezpieczniki ok. Rozumie że tego "+" szukałeś na włączonym zapłonie?
Witam . Wszystko w porządku to pojęcie ogólne, ogólne wizualne sprawdzenie bezpieczników.Należy sprawdzić czy jest napięcie na bezpiecznikach odpowiadających za te odbiorniki .Jeżeli nie ma, to może być uszkodzona stacyjka, lub przekaźnik ,który podaje napięcie na te bezpieczniki (wycieraczek ,dmuchawy ,szyby ).Brak świateł mijania i drogowych ,może...
Napiecie doplywa. Na ilu przewodach jest zasilanie i które stałe czy po zapłonie?
Mechanik samochodowy pyta o taką rzecz.
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc i napisać względnie podesłać na maila schemat podłączenia alarmu w Skodzie Octavi 2000r 1.9 TDI., a konkretnie gdzie podłączyć przewód od wyłączników drzwiowych i ewentualnie odcięcie zapłonu. Resztę już podłączyłem. Szukałem w schematach ale jest tam tylko od 2001 i po angielsku a z tłumaczeniem nie brdzo sobie radzę....
M36 to jest immobiliser 24V. U ciebie jest analogowa bezpilotówka compact Meta Max 2000. Gniazdo i klucz elektroniczny, to awaryjne wyłączanie systemu. System uzbraja się w pełni po ok.25s, początkowo pulsując szybko, a po tym czasie dioda zwalnia częstotliwość mrugnięć. Samochód odpala, ponieważ serwisy często nie podpinały blokady zapłonu, która jest...
wypadanie zapłonu skoda octavia przekaźnik zapłonu skoda octavia schemat skoda octavia zapłonu
zasilacz kontroli dostępu pasek rozrząd citroen delphi interfejs
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Oprogramowanie do projektowania zwrotnic głośnikowych z Dayton Audio iMM-6 Opóźnienie w załączaniu wzmacniacza Omnitronic P-1500