Wskazówki do zdjęcia.
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
Odpinałeś wszystkie wtyczki od licznika?
Dzieki Dodano po 23 Jest brak napięcia, który bezpiecznik odpowiada za podświetlenie zegarów. Może nie działa regulator natężenia światła. Czy bezpiecznik osobny pod zegarami o coś odpowiada
Koszt zegara to ok 200zł.
Witam, ostatnio miałem bardzo powszechny problem z zegarami w skodzie Octavii 1U, a mianowicie chodziło o niedziałające wskazówki od prędkościomierza, obrotomierza, temperatury oraz paliwa. Znalazłem na internecie że może pomóc poprawienie zimnych lutów, lecz po poprawieniu ich auto zaczęło się zachowywać jakby odpalenie blokował immobiliser i dodatkowo...
żadna tajemnica, to zimno...
Prawdopodobnie czujnik temperatury zewnętrznej podłączony jest bezpośrednio do zegarów. Choć może być również tak, że jest podłączony do panelu sterowania klimatyzacji. Zanim zaczniesz "grzebać" głębiej, rozbierając przy tym pół samochodu, spróbuj zrobić to o czym pisałem wcześniej. W WV JETTA 2008 wyjęcie zegarów na około 5 minut rozwiązało problem.
Test zrób zegarów, pewnie dioda pada.
Wyjmij zegary i wyślij. W czym problem?
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
Ktos juz sobie poradził z tym problemem? Czy to wina zegarów czy bordnetz modułu?
Miałem ten sam problem u mnie były przepalone zimne luty byle elektryk powinien to naprawić mnie kosztowało 50zł tylko sam wyjołem zegary.
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Witam, w jaki sposób jest możliwe wykonać test zegarów w Skoda Octavia 1 1.9 TDI 74kW AXR, rok 2007. Auto posiada jedynie krótkie kodowanie co uniemożliwia od tej strony ugryźć problem. Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem, dopisanie kodu c++? Może kabelkologia? Może przerobił ktoś już temat i ma jakieś ciekawe pomysły na to?
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Pierwszy przekaźnik od lewej jest sprawny, jakby nie był sprawny do by w ogóle zegary nie wystartowały.
Pin ok na innym wsadzie poszlo.
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów.
Tak ma być Nie całkiem. Jak jeżdżę nimi dobre 20 lat, to jeszcze nie widziałem że by temperatura przekroczyła te 90 stopni na zegarach.
Standardowy problem w Oktaviach - zimne luty deski rozdzielczej.Wystarczy rozebrać lutownica i naprzód :) Tylko prędkościomierz nie działa? a inne zegary?
Czujniki wchodzisz w sterownik silnika engine i patrzysz jaka temp i w zegary instrument cluster i sprawdzasz przy np 60 stopniach czy sa te same. Spadek napiecia przy rozruchu.
takie same zegary i przelutuj pamiec. bedzie ok. nawet anglik. nie zakodujesz uzywanych zegarów.
Oddaj zegary do naprawy.
Octavia 1 i nic nie zostało rozłączone koło zegarów. Pozostałe oświetlenie działa.
Skoda Octavia 2011 rok, 1.6 tdi. Nie działa cyfrowy wskaźnik prędkości ( tylko on). Zegary działają poprawnie. Pozostałe funkcje czyli temperature, spalanie, dystans pokazuje normalnie. Gdzie szukać usterki?
Trzeba przelutować 3 rezystory które podgrzewane się poprzez stabilizator umieszczony z drugiej strony płytki drukowanej.
Masz już rozpiskę to zaraz będziesz wszystko wiedział na jednym plusie chodzi poprawnie i szukaj w okolicach stabilizatora
potrafi się wyłożyć wiązka w okolicach podszybia . rozwala ją zimowy płyn do spryskiwaczy , ostatnio widziałem upalone przez to zegary
Nie dam sobie ręki odjąć, ale bez licznika powinien odpalić. Myślę też że było grzebane ale nikt się nie przyznaje teraz. Jeden raz miałem przypadek że licznik był martwy, ostatecznie okazało się że ABS sieje po Can, po jego odłączeniu Skoda Octavia ruszyła.
niestety brak napięcia próbowałem multimetrem, i totalne ZERO Skoro nie masz zasilania na czujnik prędkości to co się czepiasz zegarów???
Ale to jest mentalność polskiej wsi. Musi być coś z VW tu tylko skoda ale dalej VAG bo go w niedzielę rówieśnicy przed mszą nie będą tolerowali. Na początku pisze że potrzeba proste i tanie auto a tu pod koniec bo go zegary fascynują. Widziałeś inne auta w środku poza VAGZami. Zobacz jakie mają ładne zegary. Fiat 125o miał ciekawe rozwiązanie zegarów....
padł zegar i nie będzie diagnozy bo idzie przez zegar , zegar do roboty
Zegary do naprawy lub wymiany...
Nie pomoże. Problem nie w nim. usunięcie usterki to 20 min lacznie z wyjęciem zegarów, i na upartego może się obejśc bez lutownicy
Ustaw pompe zegarem a nie vagiem!
Po lewej stronie kierownicy,tuż pod zegarami,o ile dobrze pamiętam.
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. (at)ElektrodaBot
Sprawe juz rozwiazalem okazalo sie ze spalony byl tranzystor w zegarach tak jak pisal ariel2232.
Za autora tematu nikt tego nie zrobi mowa o pomiarach, jak nie ogarnia tego to do elektryka samochodowego.
Dzień dobry, od paru dni mam następujący problem - po otwarciu samochodu, czy włożeniu kluczyka do stacyjki, deska rozdzielcza działa jak trzeba (kontrolki, liczniki, podświetlenie, strzałki kierunkowskazów itp.). Po sekundzie od uruchomienia silnika wszytko na desce rozdzielczej gaśnie - ale samochód nadal działa poprawnie, kierunkowskazy, światła...
Podpiąć pod komputer i sprawdzić temperaturę na czujniku i zrobić test zegarów może źle pokazują.
Jeszcze teraz zauważyłem że w tej kostce od tego światelka na jednym ze styków jest stały plus a na drugim jak zewrzesz z masą to widzi drzwi. Dodano po 4 Sprawdzałem nr 15 jest dobry i jak go wyjąłem to zegary zdechły.
Spróbuj tak: Naciśnij przycisk kasowania kilometrów, trzymaj go wciśniętego w tym momencie przekręć zapłon, trzymając dalej ten przycisk przekręć go w prawo (jakbyś chciał ustawić minuty w zegarze), puść przycisk, wyłącz zapłon
Witam. Jednak bardzo nietypowe pytanie, ale mając Skode wiem, że w lewo tzn. przeciwnie do ruchu wskazówek zegara sie otwiera, natomiast w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara się zamyka drzwi kierowcy, pasażera odwrotnie. Tylko nie wiem dlaczego takie pytanie, mogę się domyśleć że kluczyk jest niesymetryczny. Ja mam kluczyk dwustronny symetryczny...
Alternator daje 14 V, slyszalem ze te zegary maja jakas wade fabryczna. Na czym ona polega?
Odpowiadając na to, co pisaliście, to akumulator był zmieniony 2 razy, u elektryków byłem 2, ponoć najlepsi w mieście i robili kombinacje z bezpiecznikami, z rozłączniem, z zamkiem, lampkami itd. Ale zauważyłem dzisiaj, że jak zgaszę samochód, to zegary obrotomierza, paliwa i temperatury się zatrzymują tam, gdzie były podczas gdy auto było odpalone....
Witam, Prośba o pomoc w temacie Podczas jazdy opada mi wskazówka obrotomierza do zera . Jeśli opadnie do zera to działa ale wskazania pokazuje od zera. Czasami wszystko jest ok a czasami to się dzieje. Co może być przyczyną? Dzieje się tak tylko z obrotomierzem. Inne zegary działają bez zarzutu.
Witam serdecznie wszystkich, szukam pomocy przy naprawie Skoda Octavia 1,6 benzyna 1998 r. Zaczęło się od opadających wskazówek zegarów, naprawiłem to, polutowałem stabilizator, wskazówki działają. Problem polega na tym, że silnik nie odpala, tzn. odpali na sekundę i gaśnie, wywala błąd zablokowany sterownik. Dziwne, że lampka immo gaśnie po przekręceniu...
Dzięki kolego za odpowiedź. Problem w tym że stary zegar kabel normalnie widzi mogę wszystko na nim odczytać.
Nie można całości wgrać z karty SD? Jest wejście. Jeśli trzeba to nagram bez problemu, udało mi się pobrać jakiś soft 5238 (ponad 400MB), ale nie mogę znaleźć map, nawet te z 2020 będę lepsze niż te co są teraz. Widziałem gdzieś na YT kombinację przycisków uruchamiającą update. Jak zmienić antenę GPS i o co chodzi z tym "przechwytywaniem" SIM? Czy to...
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Witam udało się komuś to zgłębić? Wymieniłem zegar na Anglika i rzeczywiście vcds em zmiana jak w starszych zegarkach nie robi różnicy dalej siedzi w milach
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
czyli nie przewody wychodzące nad uszczelką ze zbiornika, tylko wewnątrz? (nie jest tam prosto się dostać) a bezpośrednio przy zegarach też się da?
Sam króciec? Ten przykręcany do reszty obudowy termostatu? Masz jakieś zdjęcie tego króćca? Temp. otwarcia termostatu to 105*C, ale bez zasilania grzałki. I nie patrz na to co pokazują zegary, bo nie odpowiada to faktycznej temperaturze. To jaka ona jest podejrzysz po podłączeniu diagnoskopu do silnika. Przy 105*C zegary też będą pokazywać 90*C.
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Jako amator, w którego rodzinie od lat są samochody grupy VAG powiem w ten sposób - zwykły KKL + CAN z Viakena w zupełności wystarczy. Nawet jak przyjdzie Ci kiedyś potrzeba zczytać EEPROM z zegarów czy ECU to ten spokojnie powinien wydać. Do podstawowej diagnostyki VCDS, bo do kombinowania musisz już poszukać bardziej wyspecjalizowanych programów....
vag pokazuje przerwanie polaczenia w terminalu 15 a na schemacie nie ma zadnego odejscia od terminalu 15 tak jak np od terminalu 30 itd...generalnie zostaje przy uwalonej 15tce Dodano po 28 http://obrazki.elektroda.pl/8787368200_1... Dodano po 1 tak jak widac nic nieodchodzi z terminala 15 jakies pomysły co myslicie o ecu jak by byl...
Witam ja mam taki sam problem ze Skoda Octavia wymontowałes pokrętła i ten plastik bo chciałem wymienić żarówkę a żarówka jest dobra więc bo sprawdzałem 2 razy a po wymianie żarówki wcale nie działa nawiew 1,2,3,4 na krótko wentylator działa w bezpieczniki nr 25 jest prąd bo sprawdzałem próbuwka 12/24V więc zostało wymienić panel nawiewu na inny.moje...
Dzieki. Bede sprawdzal. Pozdrawiam Dodano po 3 Witam ponownie. Tak jak koledzy napisali przekaźnik 109, kupiłem zamiennik TOMPRANa i pali, kontrolka świec też się zapala. W weekwend wyciągnę zegary i poprawię luty (przez to prawdopodobnie zegary opadają). Jeszcze raz dziękuję i Pozdrawiam
Dzień dobry mam takie małe pytanie posiadam octavie w najbogatszej wersji z tempomatem i komputerem pokładowym ale 1/2 fis. Znalazłem zegary z pełnym komputerem czy podejdą do mnie czy cze ba coś ciągnąc jakaś instalacje. Co pełen fis pokazuje czego nie ma 1/2
Witam. Kupiłem samochód, który nie grzeje wewnątrz (nie podnosi się nawet zegar temperatury). Myślałem,że to termostat, więc go wymieniłem a temperatura nie reaguje.Proszę o pomoc.
Dodam, że w chwili mrugania kontrolek zegarów od czasu, do czasu słychać stukanie w okolicach przepustnicy. Na krótki okres czasu pozbywam się problemu zegarów, gdy próbuję docisnąć, wysuszyć okolice sterownika bsi, lecz silnik dalej nie odpala.
No wydaje mi się, że tak, bo po co byłby taki duży wyświetlacz między zegarami? Wydawało mi się zresztą, że jak byłem z ojcem to auto oglądać, to gość się tym bawił i wyświetlał różne rzeczy, tylko nie zwróciłem uwagi jak.
Trzyma immo, opcji jest kilka, dopisanie nowych zegarów do ECU i kluczy, wyłączenie całkowicie immo w ECU, zastosowanie emulatora immo.
(at)koleś kit bład jaki zastałem w liczniku chyba nie związany to znaczy :01336 układ komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy. Licznik produkcji VDO takie "Teves" to miałeś na myśli układ jakis ? Dodano po 2 prędkość leci prostokątem, To znaczy ? :) Jak pisałem w ECU prędkośc w parametrach jest. W Zegarach juz cały czas pokazuje 0km/h.
Zorientuj się, jak masz zrealizowane mocowanie małego koła rozrządu do wału głównego(korbowego). nie Znam oznaczenia silnika, ale w tej rodzinie były problemy ze zrywającymi się klinami na zębatce małego koła rozrządu.. Czy to nie oznaczało by, że silnik jest już trupem. Rozrząd byłby zdaje się przestawiony, a on czasem jednak odpali. Mechanik sugeruje...
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
Ja rozebrałem ten włącznik i była dioda od podświetlenia tego znaczka ale była i żarówka , tylko nie było żadnych oznaczeń widać.Żeby to była taka jak do podświetlenia zegarów było by oki. ale ona jest na takich drucikach jak dioda. i tu jest problem
Witam , posiadam skodę octavie z 2005 roku z dużym komputerem w zegarach . Po odpaleniu samochodu na komputerze wyświetlany jest napis " wegfahrsperre aktiv" Co to oznacza ? Że IMMO jest rozkodowane ? Czy kluczyk nie jest zsynchronizowany z IMMO ? Samochód jest po przekładce
Witam, Skoda Octavia 2 Potrzebuję zmienić przebieg w takim liczniku jak w załączniku, nie chodzi o cofanie a zmianę przebiegu na plus, około 100k km Vag Commander nie tyka przebiegu, teoretycznie w 07 Kombi -> instrument zmienia niby przebieg ale nie zapisuje się w zegarach, macie może informacje jaki eeprom tam siedzi ewentualnie jakim oprogramowaniem...
Podczas jazdy przy bardzo nagrzanym silniku miga kontrolka. Czujnik wymieniony, na zegarach pokazuje ponad 3 bary, Moze ktos moal cos podobnego w Tych motorach? I jeszcze na czym polega modul sterujacy cisnieniem oleju ktory wymyslilo vw??
Witam. Posiadam skodę octavie 4x4 1.9 TDI 2006 r. i dziś wyskoczyło mi na wyświetlaczu między zegarami taki komunikat "geschwindigkeit überschritten"? Ktoś się orientuje o co chodzi bo nigdzie nie mogę znaleść. Jak to usunąć? Ma to związek z jakąś prędkością ale nie mam pojęcia o co chodzi.
wyświetlacz nie ma znaczenia tylko jak nie zmienisz gatewaya to drzwi będą odwrotnie pokazywać, wsadów nie zamieniaj między zegarami bo są różne, zmień cały licznik i po problemie pozamienaj viny i immo id i jeździsz, i napisz że to skoda II
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
Często zdarza się, że uszkodzony czujnik temperatury ma stałą rezystancję, w takim przypadku sterownik silnika "widzi" temperaturę cieczy ok 70 °C, dawka paliwa jest zbyt mała aby uruchomić silnik na mrozie. Jeszcze jedna uwaga, w grupie VW powszechnie montowany jest podwójny czujnik temperatury cieczy, we wspólnej obudowie znajduje się czujnik, który...
W 2012 roku kupiłem sobie Fiata z jtd 8v. Na zegarach miał jakoś 248k km. Przebieg nie był dla mnie istotny nigdy, więc nie wnikałem. Jakiś czas po zakupie, gdy miałem kłopot z przepływomierzem, podłączyłem go do kompa. Wyszło wtedy, że auto miało 560k km, było skręcone o jakieś 220k km. czy to coś zmieniło, nie. Jeździłem nim nadal, aż do 2020 roku....
a nie lepiej załozyc zegary orginalne od T4 po 1999 niebieskie i niema immo, i do konsoli pasują i ładnie swiecą na niebiesko jak w golfie czy passacie
Witam, Mam problem z Skoda Octavia II 2012 lift TSI 1.8 benzyna. Wskaźnik paliwa nie pokazuje prawidłowego stanu. Ciągle leży na minimum, po przekręconym zapłonie minimalnie się rusza.,rezerwa sie nie świeci. VCDS wyświetla prawidłowo testy. Wymieniono czujnik paliwa, zegary. Na VCDS błąd wskazuje na zbyt wysoką rezystencje. Które piny w liczniku i...
Powiedz nam jeszcze jakie masz zegary/liczniki z pół fis?? A jak jest ze wskazaniem poziomu paliwa?? przy niższym zasięgu wskazówka od poziomu również spada??
https://www.google.pl/search?q=bezpieczn...
Witam, mam taki problem, że podczas jazdy przestały mi działać zegary tzn. tylko wskaźniki analogowe czyli prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa oraz temperatury. Zjechałem na parking zgasiłem silnik i chciałem uruchomić go ponownie niestety bez efektu tak jakby immobilizer odcinał. Nie wiem co to może być, Proszę o pomoc. Skoda Octavia 2011...
Kolego to masz szczęście ze PIN posiadasz. Opcje sa 2 Tachol namieszał ci we wsadzie wiec na początek to trzeba odblokować immo potrzebny Interfejs VAG i procedura adaptacji kluczy znajdziesz opis na elektrodzie. Jak juz odpalisz autko to przejedz sie nim i zobacz czy wszystko ci działa na zegarach bo tak mi sie zdaje ze nie tylko PIN sie wywalił :)
Wyjmij bezpiecznik od zasilania zegarów włóż ponownie.Jeden jest +15 .Mi tak kiedyś pomogło w octavii przy wyjęciu licznika na podłączonym akumulatorze.Nie pamiętam tylko czy robić to przy zapłonie,ale to sprawdzisz.
Witam wszystkich.Potrzebuję schematu elektrycznego instalacji kierunkowskazów Octavia sedan z 29.03.2012 silnik 1.6 75kw. Poprzedni właściciel samochodu miał stłuczkę i ktoś mu podobno podłączył przedni kierunkowskaz z tylnym co skutkuje szybkim mruganiem na zegarach. Niestety nie potrafił powiedzieć co mu zrobił elektryk. Wie tylko tyle,że jakaś kostka...
Witam, po wymianie rozrządu w 1.9 TDI silnik AHF, ciężej pali na zimnym i ciepłym. Rozrząd ustawiony na 100% poprawnie, rozjechał się tylko trochę kąt wtrysku i to chciałbym poprawić. Teraz w blokach pomiarowych basic settings w drugim polu oscyluje około 60, z tego co wykopałem powinno być 50-51, jeśli to prawidłowa wartość to po poluzowaniu koła na...
Masz termowłącznik w górnej czesci chłodnicy po prawej stronie.Czujnik temperatury w kruccu ktory wymieniłeś to dwa czujniki w jednym...jeden podaje temperaturę na zegary,drugi do sterownika silnika-co oznacza ze mimo poprawnej wartości na zegarach ECU może "widzieć"inne wartosci ...Sprawdz diagnostyką trmperaturę jaka jest podawana na zegary i ECU.Druga...
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Nie lepiej poszukać 407 z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy. Taki właśnie mam, z 2004, sprowadzony z Austrii, 136KM. Nigdy więcej, tylko ciągle dokładam, same błędy, pali od groma + niewygodnie się jeździ i zegary jakieś przedpotopowe. Wymieniłem świece żarowe + rozrusznik bo padł + zaślepiłem EGR + wyrzuciłem fizycznie DPF...
Witam ;) mam pytanie odnośnie Skody Octavii 1.9 tdi 90 km z rocznika 1999. Od kilku miesięcy przestały działać liczniki. zegar chodzi i przebieg kilometrów ale wskaźniki nie reagują! Co jakiś czas zadziałaja na chwile. Dziwne jest to ze jak odłącze bezpiecznik odpowiedzialny za działanie liczników to wtedy działają ale nie nabija mi licznika kilometrów...
Problem polega na tym, ze nie da sie zgasić samochodu kluczykiem. Przy zapalonym silniku przekręcam kluczyk w pozycje wyłączenia, wyjmuje go ze stacyjki a silnik dalej pracuje i świecą się lampki zegarów. Nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale pare dni wcześniej coś sie stało ze światłami mijania. Teraz działają tylko pozycyjne i długie w pozycji przytrzymywanej.
Cześć, silniki jak wyżej najgłośniejszy będzie 1.6 w trasie powyżej prędkości 110 km/h, jeżeli patrzysz na koszty i liczy się każdy litr na pewno w mieście i spokojnej trasie 1.6 spali najmniej z nich wszystkich, seat ma najmniejszy luk załadunkowy skoda w hat. ma wielka klapę załadunkową jeżeli masz w te trasy zabierać dużo toreb, dla dzieci zabawki...
wiem że to logiczne żeby nie reklamować konkurencji na płycie jest tylko napisane Tele Atlas DE 2005 TravelPilot DX szukam właśnie w necie tej mojej navi ale to jakaś typowa była bo widziałem ją w innych Audi A6 tak samo zamontowane jak u mnie skoro nie można dogrywać nowych POI to nieciekawie... będę musiał jeszcze TravelPilot 300 wozić.... sama navi...
I tu mam pytanie jak będzie wyglądać kwestia podłączenia, mam podstawową wersje bez żadnych komunikatów w zegarach czy też multifunkcji w kierownicy (tzw. wersja "GOLAS"), na gps'ie też mi specjalnie nie zależy. To wystarczy dołożyć plus 12v na pin SAFE i będzie śmigać.
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Jak dobrze zrozumiałem z tego opisu, to zimny silnik w 15 st. odpala i podgrzewasz czujnika do 28 st. i nie odpala, a dalsze podgrzewania tego czujnika powyżej niż podałeś odpala, z tym, że jakim...
Właśnie pojawił się problem. Przekręcam kluczyk, włączam światła mijania. Nie zaświeca się odpowiednia kontrolka przy zegarach i nie mam świateł mijania. Wszystkie pozostałe światła są. Sprawdziłem już bezpieczniki i żarówki. Sprawdziłem przełącznik świateł. Tak wizualnie styki wyglądają idealnie. Nie ma upalonego styku. Ale Xz jest wilgotny i jest...
Niestety. Nic to nie dało Co nie dało? Rozbebeszyć instalację idącą w peszlu koło rozrusznika i naprawić ją. Niestety nic nie znalazłem, Jedną wiązke wyciągnąłem całą i w domu na stole przy lampie szukałem przetarć, korozji, wszystkiego. Nic nie znalazłem. Drugą wiązkę która też tam idzie rozbebeszyłem ze wszystkich izolacji i też nic nie znalazłem....
zegar skoda octavia skoda octavia kontrolka zegar octavia zegar
radmor schemat zasilacza sterownik vaillant elektroda hydrofor wodociąg
Lokalizacja bezpiecznika wentylatora Renault Espace IV Węże przelewowe VW LT 2.5 TDI - wymiary i specyfikacja