Jeżeli diagnostyka nic nie wykazuje a załączają się wentylatory to sprawdź czujnik temperatury zewnętrznej i jego okablowanie w tym modelu jeżeli nie ma czujnika wentylatory cały czas chodzą,chyba ze sam wentylator pada,ewentualnie masz gdzieś uszkodzone jakieś złącze i woda po prostu robi zwarcie
Spoko, poczekam. sprawdzilem przed chwila czujnik na chlodnicy 3 pinowy, kable czerwony, czerwono-bialy i czerwono żółty. Kabel czerwono biały ma zwarcie do masy, a chyba tak nie powonno być?
W module masz zapewne grube 2 zasilające i ze 2 cienkie sterujące.Tak kojarzę.Możesz wypiąć wtyczkę i na grube na krótko podać zasilanie.Jeżeli moduł ma w sobie zwarcie to wentylatory będą kręcić.Można go rozebrać czy mosfety nie strzeliły wtedy.
Nic Ci nie ma do powiedzenia bo układ klimatyzacji manualnej nie jest diagnozowalny. Zobacz czy masz na 4 pinowej wtyczce plusa na pinie 1 i 3. Zobacz czy jest plus na 14 pinowej wtyczce na pinie 4 i plus po zapłonie na pinie 9. Masa to 6 pin. Zasilanie i masę sprawdź żarówką min 21W. Dziwi mnie Twoje stwierdzenie - zamiennik o takim samym numerze...
pozostaje sprawdzic w schemacie elektrycznym czy twój model ma włącznik termiczny w układzie wentylatorów A ma ktoś może schemat?? A i dlaczego wywala ten błąd: 18080 P1672 Silnik dmuchawy chłodzenia silnika, prędkość 1 - otwarty obwód zwarcie do masy. Kable sprawne sprawdzałem już kilka razy czy czegoś nie przeoczyłem. Są dwa wentylatory duży i mniejszy,...
Czujnik temperatury lub Sterownik wentylatorów na lewej podłuznicy zwarty . Termostat niee .
Sprawdzić czy sterownik silnika widzi temperaturę z czujnika na silniku, gdy jej nie widzi to tak właśnie sie dzieje. Sprawdzić co jest na zielonym cienkim przewodzie idącym do dużego wentylatora - to jest przewód za pomocą którego sterownik silnika reguluje prędkość. Gdy będzie zwarty do plusa to wentylatory będą się kręciły.
Hmm... Tylko interesuje mnie, dlaczego błąd jest tylko w climatronicu? Gdyby LIN był np zwarty to nie walily błędami wszystkiego co jest na nim?
Diesla ciężko zagrzać żeby wentylator się włączył, nawet latem.. Jak na klimie chodzą oba to jest ok. Możesz ściągnąć wtyczkę z termowłacznika na chłodnicy i zewrzeć piny - w ten sposób wymusisz 1 lub 2 bieg wentylatorów.
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam, podbiję temat mam podobny problem, octavia 1997 ac manual nie włącza w ogóle wentylatora chłodnicy, nawet gdy pokazuje 108stopni na chłodnicy. Wentylator i przewody go zasilające sprawne, ponieważ gdy załączę klimatyzację oba wentylatory startują na pełnej mocy. Czujnik temp na silniku wygląda na sprawny, na vagu wskazania podobne do tych miernikiem...
mam ten sam schemat. To jest chyba z autodaty. Według niego sprawdzałem. Tylko mam inny czujnik temperatury wewnętrznej. Bo nie stykowy tylko termistorowy. Dzisiaj sprawdze przy sterowniku czy mam wszystkie potrzebne sygnały i napięcia. Po kolorach może się uda.dam znać wieczorem. Od napełnienia klimatyzacji zacząłem. Więc jest pełna. A wentylator nie...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
bezpiecznik wentylatora skoda octavia zwarcie wentylatora octavia zwarcie
schemat schneider odwrócić polaryzacja zwrotnica piece metal
Wymiana gum maglownicy - jak to zrobić? Zegar LED świeci słabo w dzień i razi w nocy - przyczyny