https://www.youtube.com/watch?v=fRTOlgpW...
gdzie jest przerywnik (przekaznik awaryjnych ) https://fixmycarinfo.com/skoda/rapid/wir... tu masz kpl schemat ale poszukaj sam bo tam jest 3268 stron .
Probowales wlaczyć radio po odpaleniu auta?
Sprawdzałeś je wzrokowo czy pod obciążeniem ? Np: żarówką H4 lub mechanicznie spróbować je delikatnie podważyć.
Żeby sprawdzić w całości czyli także strojenie i obiór nie należy zapomnieć o podłączeniu głośników. Ma problem z uruchomieniem (włączeniem) radia. Tu wystarczy to, co napisałem. Kompletne sprawdzenie poza "własnym" samochodem wymaga kodu. Głośniki, antena to truizm.
Jest w MAP.
To jest zawór EVAP a puszka to zasobnik sytemu EVAP. Jest to system wychwytywania par paliwa z baku. Potem przy prac silnika w odpowiednich warunkach zawór się otwiera się pary paliwa są wpuszczane do dolotu (za przepustnicą) i ulegają spaleniu (nie marnują się ).
Jeśli mowa o masie sygnałowej (nie grzalkowej).....to masa stała....
Ta dedykowana instalacja może mieć zablokowany sterownik. Więc nic nie podziałasz. Starsze dawały się odblokować. I można było wsadzać dowolne wtryski. U ciebie może być z tym problem.
Wymienicie pół samochodu, a problem i tak zostanie.
Restet ustawień w menu z pozycji radia..
Dobra, dopiero to do mnie dotarło. Moja wersja nie ma start-stopu.
Witam, Skoda Rapid 1.4TSI na pasku kod silnika. Sporadycznie raz na ok 1tyś km pojawia się błąd P2177 (system Too Lean Off Idle Bank 1 - zubożona dawka paliwa na biegu jałowym) Auto jeździ poprawnie. W czym może być problem?
Witam. Udalo sie cos podziałać z ta kamerka cofania ? Pytam bo ja właśnie do sibie do rapida spaceback dodałem kamerke tylko nie wiem jak ja zakodowac aby działało:( Mam radio 5JA 035 871C
Oddaj auto - wada ukryta.
Witam, Może ktoś podpowiedzieć gdzie znajduje się antena nr 2 w skodzie rapid 2014 spaceback 1.2 tsi? Wymieniłem antenę na nową, jednak dalej nie wykrywa anteny nr 2. Dzięki z góry za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5842741800_...
A cieknie z tej rysy?
Potem zauważyłem, że na moim akumulatorze jest naklejka, żeby najpierw podłączać + a potem -.. Wszystkie tego typu informację są tylko w jednym celu - by zmniejszyć ryzyko niebezpieczeństwa. Jeśli na początku połączysz oba minusy akumulatorów, a potem trzymasz kabel plusowy, podpięty z jednej strony do akumulatora - to jeśli wypadnie Ci on z ręki,...
Witam, Problem rozwiązany, proszę o zamknięcie, jedyne co zostało to przeciągnąć kabel od kamerki przez peszel w bagażniku muszę pomyśleć jak to rozwiązać. Pozdrawiam. Podłączyłem poprawnie kostkę.
Posiadam radio 5JA035192S. Wersja oprogramowania 0501 Skoda Rapid 2015. Próbuję zaktualizować, aby rozwiązać problem z Bluetooth Audio w telefonach Samsung. Od Samsung Galaxy S9, S10 i S20 nie mogę uruchomić media audio. Nagrałem już kilka płyt pobierając soft z różnych miejsc. Prędkość x4. Za każdym razem mam błąd płyty CD. Aktualizacja się nie rozpoczyna....
Wstaw zdjęcie tego radia i kostki zasilającej.
Zależnie od klasy są śruby 8.8 czy 10.5 i 12.9 w tablicach znajdziesz do gwintu i klasy. Klucze mają do 4% błędu bez wzorcowania.
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Kod silnika to CBZB. Rok samochodu koncowka 2013. Ewentualnie gdzie mogę się dowiedzieć który to jest EA? Moim zdaniem jest to EA111.
Witam, mam problem z zamkiem centralnym w Skoda Rapid NH3 2016 1.2 TSi. Nie zamykają się drzwi z pilota. Zapasowy teraz nie działa, ale z kluczyka się zamykają. Pomoże ktoś? Jedyne co zrobiłem to wymieniłem baterie w pilocie i dalej nic nawet dioda na pilocie nie świeci to samo na drugim pilocie.
Nie wiem jak się to skończyło u autora tematu, ale napiszę jak ja to załatwiłem (pisałem o tym wielokrotnie), bo chyba też masz ten problem. Po pierwsze jak pojawił się błąd P0420, to sprawdziłem na stacji diagnostycznej, czy mają zastrzeżenia do jakości spalin. Ponieważ nie mieli, więc nie brałem pod uwagę wymiany katalizatora. Ponieważ na nieistniejącym...
Witam, na chwilę obecną problem z nie wyłączającą się dmuchawą rozwiązany. Winnym okazał się moduł BCM 6R0 937 086 R , w moim przypadku wystarczyło tylko odpięcie i ponowne podpięcie przewodów. Moduł znajduje się za skrzynką bezpieczników i przekaźników nad pedałami po stronie kierowcy. Możliwy jest demontaż modułu bez rozbierania kokpitu. https://obrazki.elektroda.pl/7185623100_...
Sprawdź w parametrach jakie masz podciśnienie jak występuje usterka.
Vag od razu po odpaleniu pokazuje 14 ponad wiec ładuje alternator go chyba. Ale to chyba dwie rozne sprawy prawda? Mam jakis podobny aku w domu. Kurcze jednam jestem 3 tyg po gwarancji. Cholerny swiat i dzisiejsi producenci. Dodano po 15 W zasadzie to pod moją watpliwosc wpada jedynie kwestia tych bledow, przepustnixy polozenie, lewe powietrze czy missfire...
To jest dość wysilony turbodoładowany silnik (1.2 105KM 175Mn od 1500 obr./min). Z uwagi na spory i nisko położony moment obrotowy, jeździ się tym podobnie jak małym dieslem. Jak dla większości współczesnych samochodów tej klasy optymalna prędkość podróżna to ok 110-120km/h (~3000 obr./min), powyżej tej prędkości znacznie i bardzo szybko wzrasta zużycie...
Dobrze mój błąd nazewniczy. Natomiast ten filmik widziałem i w tym miejscu u mnie nie znajduje się ten silniczek.
I wszystko jasne.
Dziękuję za tak szybką podpowiedż myślę że to będzie dobry wybór zwłaszcza przy tak wyżyłowanych silnikach . Pozdrawiam.
Nrf to przepakowana chińszczyzna. Do 1.6 zawszę kupuję orginalny lub wahler.
Wprawdzie nie znam tego samochodu ale radziłbym przeczytać instrukcję użytkowania. Być może że jest tak jak u mnie czyli ustawienie ramion do pozycji obsługowej dźwignią uruchamiania. A nawet znalazłem na str 224.
Napewno jakiś błąd musiał być skoro zapalała Ci się kontrolka swiec żarowych.
Już tyle kombinacji, pieniędzy i nic, żałuję ze go nie sprzedałem w grudniu. Od lat powtarzam komu i gdzie mogę że cały VAG to już szrot, ludzie mnie linczują, hejtują a czytając choćby tylko Elkę wywniosokować można sobie to samemu. Skody to nietaniutkie autka trzepane na masę i trzepane tak, aby jak najszybciej się posypały, szkoda że mało ludzi...
Jak podasz na szybę włączy sie AC. Osuszanie szyby.
Dzięki bardzo, idę spróbować:-)
Skoda Rapid / Octavia. 1.6 TDI albo 1.0 TSI. Silniki o pojemnościach 1.8 i do tego wolnossące to już prawie prehistoria.
Dokręć porządnie z wyczuciem śrubę spustową, a filtr tak żebyś go nie zniszczył :) wiem, że to może trochę amatorskie stwierdzenie, ale ja nigdy się w sumie nad tym nie zastanawiałem :) Na Twoim miejscu też bym się tym długo nie zamartwiał. Przesmaruj uszczelkę od filtra olejkiem dokręć fest, za 15 minut sprawdź czy jest okej i gitara, ze spustem to...
Polecam Skoda Fabia i Skoda Rapid z własnego doświadczenia. W Fabi popsuły się łączniki stabilizatora i wymieniłem akumulator. Rapid działa bezawaryjne od 2018 jak wyjechał z salonu.
Hej, ma ktoś jakieś informacje odnośnie tego problemu, mam podobny w skodzie rapid 1.2 LPG
Silnik 1.3 ze skody favorit z rocznika 1991 a gaźnik ze skody rapid rok 1989
Mam problem w skodzie rapid 135 1.3 89r. mianowicie jak odpale i dodam gazu to zaczyna stukać a niekiedy nawet pojawi sie pisk. Słyszałem że to mogą być panewki ale chce sie bardziej upewnić dlatego pytam - co to może być? Pozdrawiam !!
Wszystko powinno być wyświetlane jak dotychczas. Serwis coś spaprał.
http://obrazki.elektroda.pl/8461947500_1... Witam Posiadam cały zestaw MDI oryginalne z skody rapid z całym okablowaniem i po podłączeniu nic nie działa w moim aucie proszę o pomoc jak to podłączyć.
Witam! Posiadam Skoda Rapid 1.6 TDI CXMA. Problem polega na tym, że występuje błąd P00AF 00: 9127 - Jednostka przestawiania turbosprężarki 1 P00AF 00 [10100111] - zablokowanie MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 268304 km Data: 2025.06.14 Czas: 17:57:00...
Chyba kazdy producent oferuje aku "zwykle", jak i hybrydowe, wapniowe czy inne o zwiekszonych pradach rozruchu, mniejszym samorozladowaniu, z magicznym oczkiem itp. Ich zalety mozna poznac na stronach producenta, natomiast o wadach z wiadomych wzgledow nikt nie wspomina. Jako ze stoje wlasnie przed wyborem akumulatora do swojego samochodu moje pytanie...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
rapid skoda rapid instrukcja kontroler rapid
konica podajnik zacina wymiana grzałki pilot magic power
klejenie podsufitki electrolux mruga start
Xerox WC6605 - Niebieski toner nie drukuje po czyszczeniu Przestrojenie radia z OIRT na CCIR: kalibracja i skala