Zobacz co się dzieje w skrzynce bezpieczników pod maską.. Tylko rozbierz całą kompletnie.. Nie raz w octavi 2 stamtąd robiły się przeróżne komedie..
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Trzeba zrobić synchro immo - sterownik
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
A co w parametrach?
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Diagnoza interfejsem i analiza błędów. Silnik odczyta byle gówienko za kilkanaście/kilkadziesiąt zł.
Witam mam problem z Octavia 1.6 75 km 98r. benz+gaz gaśnie mi silnik na biegu jałowym czyli na skrzyżowaniu zaczynają obroty skakać jeśli nie przytrzymam gazu to potrafi zgasnąć ostatnio zaczął dusić się podczas jazdy zero reakcji na wciskany gaz silnik gaśnie już nie raz mi zgasł wjeżdzając na rondo czy skrzyżowanie wymieniłem niedawno świece kable...
Sprawdź jeszcze sprężanie w cylindrach - lubią się zawory wydechowe wypalać. No i przy okazji jeśli nie był wymieniany to rozrząd. Mimo, że łańcuch to miałem przypadek że po 24 tys km (od nowego auto z salonu) przeskoczył. Mam taką fabię tylko 2005, czasami na luzie się zapala ten żółty helikopterek i auto nie pali na jednym cylindrze, gasze, odpalam...
No właśnie mechanik mówił jeden i drugi że nie mieli żadnego błędu na komputerze. Pierwszy skasował bez sprawdzania to i drugi nic nie znajdzie do ponownego wystąpienia. Usterka sporadyczna. Zwiesił się egr lub geometria a po ostygnięciu puściło i teraz działa. Można sobie gdybać teraz. Czasem czujnik wału na ciepło się psuje a jak ostygnie odpala.
Przelutuj pamiątkę do takiego samego sprawnego licznika.
Dobra, dopiero to do mnie dotarło. Moja wersja nie ma start-stopu.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Wygląda na to, że silnik dławi się powietrzem, ale nie koniecznie. Na początek spróbuj ustawić wlot powietrza do filtra tak, aby podczas jazdy powietrze było zasysane przez silnik a nie "wpychane" pędem samochodu. Jeśli to nie pomoże to sprawdź ustawienia paramertu "CUT - OFF" w sterowniku gazowym jeśli jest ustawiony zbyt nisko, to przy wymuszonym...
W kluczyku oprócz baterii i żarówki powinna być jeszcze mała "cegiełka" - jest to chip immobilisera - może spadł ci kluczyk na ziemie i chip się zgubił(tylko wtedy gdy kluczyk się "otworzył"
Ok - w końcu się udało...potrzeba było na to kilka godzin, ale w końcu rzeczywiście blokada 'puściła' i dokonano prawidłowego zakodowania sterownika. Dzięki za podpowiedzi i wyjaśnienia!
Daj zdjęcie komory silnika bo wg mnie tam jest 1.9 tdi ma pompowtryskach (kod ATD). Jak kręcisz i nie odpala to wskazówka obrotomierz się podnosi?
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
Problem była stacyjka. Po wymianie problem zniknął. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
Witam, podczas jazdy na autostradzie silnik nagle zgasł , stało się to podczas hamowania silnikiem i nie dał się już uruchomić. Po zasznurowaniu do garażu , spróbowałem jeszcze raz zakręcić , i auto na 5s odpaliło z przeraźliwym piskiem i zgasło.Gdy zdemontowałem dolot tuż przed kolektorem ssącym auto zapaliło i pracowało normalnie tylko ten przeraźliwy...
musisz posiadać nanometr to sprawdzenia ciśnień czy jak auto odpali to musisz pompować pedałem gazy???by nie zgaslo
Z tego co wiem to niestety dolot szczelny ale sprawdzę dla pewności i dam znać. Tak samo na LPG i PB. Co do instalacji gazowej to powiem szczerze, że nie wiem jaka to instalacja też dam znać ale zakładana była w zeszłym roku i podobnież jakaś dobra.
Witam Mam pytanie dotyczące wyżej wymienionych silników, czy są one awaryjne czego mogę się spodziewać po zakupie auta z tym silnikiem. Chodzi mi głównie o temat stuków w silniku który kończy się wymianą tłoków czy to są pojedyncze przypadki czy wada fabryczna . Jakie przebiegi wytrzymują te silniki. Z góry dziękuje za informacje.
Witam serdecznie, dzis ze znajomym mamy dosyc ciekawa zagadke, kolega posiada fabie 1.2htp ktora mozna powiedziec prawie zawsze po przejechaniu ok 10-20km`podczas jazdy w pewnym momencie zaczyna szarpac i calkiem gasnie silnik. Auto postoi 2 minuty na poboczu pokreci sie ja 2-3 razy i auto znow pali jedzie normalnie bez ubytku mocy jak gdyby nic sie...
Witam Panowie mam problem z moją octavia 18t RS z 2002 r a problem polega na tym ze jak uruchomie rano auto czy tez popołudniu i ruszam jest oki ale po dojechaniu do świateł lub skrzyzowania auto gaśnie czasem bywa tak ze po przekrecweniu kluczyka auto odpali i juz jest oki ale czasem jest tak ze autko wogóle nie reaguje na przekrecenie kluczyka zero...
A czego brakuje? Iskry, paliwa czy kompresji ? Od tego należy zacząć, Ale ostatnio widzę na forum dziwny trend olewania porad ludzi z większą ilością czerwonych punktów pod nickiem
Mam skodę fabie silnik 1200 12v, benzyna. Po lekkim dotknięciu na gaz samochód gaśnie. 2 komputery nie wykazały błędów. Czyszczona była przepustnica, wymienione świece i filtr paliwa. Proszę o pomoc.
WITAM wszystkich .Mam dużą prośbę jestem posiadaczem skody octavii 1.6 mam problem z silnikiem tego autka otóż na zimnym silniku odpala a potem spadają obroty i gaśnie i tak z cztery razy aż nie nabierze temperatury a jakbym chciał dodać gazu to nic kompletnie nic po chwili dopiero wchodzi na obroty ale między czasie szczeli w rurę ssącą powietrze na...
Witam serdecznie. Nie jestem specjalistą, postaram się opisać problem najdokładniej jak potrafie. - Auto odpala dosłownie na sekundę po czym gasnie. - Przy próbie ponownego odpalenia silnik kręci ale nie odpala (nie wydaje nawet dźwięku "chechlania") - Przy odpalaniu na pych auto z pierwszego biegu łapie momentalnie i dalej jedzie bez problemu, nie...
Skoda Fabia 1,4 68 km od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jadąc z góry, lub po prostej dosłownie dotykając pedału gazu, zaczyna szarpać. Przestaje po wdepnięciu gazu, dzieje się tak na każdym biegu gdy prędkość na danym biegu jest mała np. na 3 jadąc po prostej drodze około 40 km/h, 4 okoo 50km/h. dodatkowo zauważyłem na komputerze trochę większe...
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
Witam wszystkich, Mam problem ze Skodą Octavią 1,6 75KM z przebiegiem ok. 110 tyś. Gdy silnik jest zimny nie ma problemów z uruchomieniem silnika. Gdy silnik na chwilę wyłączę po nagrzeniu(np. na stacji benzynowej) i próbuję ponownie uruchomić to mimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem silnik nie pracuje. Gdy wreszcie silnik trochę ostygnie i uda...
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Witam, Mam taką oto usterkę: Auto stało na parkingu wsiadam rozrusznik kręci auto nie pali za 7 razem zapala podczas jazdy czkawka jakby się dusił. W końcu na światłach staje na dobre męczę rozrusznik do końca akumulatora dzwonie po szwagra podpinamy nowy aku kreci zapala. Jadę do mechanika VAG nie pokazuje błędów wszystko ok poza jednym, przerywa czasem...
Witam, znalazł ktoś może rozwiązanie problemu falujących obrotów? Mechanik przeczyścił i zaadaptował przepustnice jednak to nic nie dało, grzebał coś jeszcze ale rozłożył ręce i samochód oddał mówiąc że nie jest w stanie dojść do sedna problemu. Auto z odpalaniem nie ma problemu ale gaśnie po kilku sekundach, tak jak i na benzynie tak i na gazie. Jazda...
Witam, na wstępie zaznaczę, że jestem blondynką i dla mnie te tematy to czarna magia dlatego proszę o jakieś w miarę zrozumiałe wskazówki. Mam problem ze skodą fabią 1.4 mpi (2001 r.). Podczas postoju obroty skaczą, aż w końcu silnik gaśnie i da się go odpalić dopiero po wyłączeniu świateł i odczekaniu 5-10 minut. Świece zostały wymienione chociaż wcale...
Skoda Fabia 1,2 12V gaśnie po dodaniu gazu i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy ale bez efektu. Przewody podciśnieniowe są szczelne. Po odłączeniu wtyczki z czujnika podciśnienia silnik zachowuje się normalnie, po wpięciu zaraz zaczyna nawalać.
Witam. Ostatnio pojawil sie taki problem ze samochod przy 2500obr-2600obr np. II lub III bieg przerywa na moment po czym wszystko jest dalej ok. Przepustnice czyscilem..i robilem nastawy podstawowe jednak problem dalej sie pojawia. Z tego co mi wiadomo niezbedne jest wykasowanie nastawow wyuczonych.... Moze mial ktos taki problem i wie jak to zrobic...
Skoda Octavia II TDI 1.9 rocznik 2005 - kod silnika BJB - przebieg 216 tys km -: - 3 tygodnie temu auto zgasło w trasie i nie odpaliło więcej - świeciła się tylko kontrolka świec żarowych - auto odholowane do mechanika - po całodniowych poszukiwaniach wymieniony jeden z trzech przekaźników w komorze silnika oraz polutowany jeden z kabli po skrzynką...
w mojej skodzie silnik gaśnie gdy się zagrzeje pózniej trudno go zapalić gdy ostygnie wszystko jest ok czy to może być czujnik halla może ktoś zrobi zdjęcie gdzie on się znajduje ja gowymienić ile kosztuje
Wygląda to na zwarcie przewodu sygnałowego do masy. W błędach jest przekaźnik grzania świec,coś z nim było robione?
Nieprawidłowo zmostkowłeś zasilanie świateł stop . Przy pedale hamulca masz podwójny przełącznik,jeden dla stopu drugi dla sterownika silnika i modułu ABS.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
Jeśli tak "serwis" do tego podszedł to moja rada zmień serwis :) Bo wg. tego co piszesz to jest to jakis kiepski serwis :) Co do gaśniecia to czy nie świeci kontrolka usterki silnika? Może warto było by podłaczyć pod komputer i diagnozować, odczytać usterki jeśli są itd.
wygląda na to że problem z immobiliserem. Typowy objaw-silnik zapala na 2 sekundy i gaśnie.
Mogę się mylić ale bramka CAN siedzi tam chyba w liczniku i w nim może być kłopot. W liczniku lub w CAN GATEWAY będzie widać w blokach pomiarowych z czym dokładnie jest problem - gdzie nie ma komunikacji (coś ok kanału 25 lub 125 w zależności czy patrzymy w liczniku czy w CAN GATEWAY). Przydało by się podstawić inny licznik i to sprawdzić, chociażby...
na początek możesz sprawdzić zasilanie do licznika w tej małej kości jest stały plus i po zapłonie jeżeli jest zasilanie to daj zarobić komuś kto robi w temacie
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Immobilajzer.P
JA bym stawial na pompe paliwa sprawdz cisnienie.
Sprawdzone - po zatkaniu dolotu na przepustnicy silnik gaśnie bez problemu, po zgaśnięciu czuć jeszcze silne podciśnienie i nie słychać żeby którędyś dostawało się powietrze. Przejechałem się jeszcze i zrobiłem małego "log-a" z pracy sond. Pierwsza połowa to obroty jałowe, później kawałek z normalnej jazdy, silnik nagrzany: https://filmy.elektroda.pl/68_1738849343...
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
vag to program do diagnostyki samochodów audi vw skoda seat opisz dokładniej samochud jaki silnik rok i td. to ci pomoge jesli nie masz wogule pojecia co do immo to lepiej popros kogos lub podjedz na warsztat bedzie taniej i szybciej bo bez wydatku na jaki kolwiek kabelek sie nieobedzie
witam ja w tym temacie też mam coś do dodania otóż skoda felicja 1.3 mpi z immo odpala na 2,3 sekundy i gasnie po podlaniu paliwa na przepustnice silnik chodzi normalnie ale gdy przestanę podlewac gasnie dodam że ostatnio rozpadł mi się kluczyk od stacyjki był w nim taki srebrny kwadracik wiem że jest on napewno od immo ale mam go nadal w kluczyku i...
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
Witam posiadam fabie 1 1.4MPi gdy włączę silnik chodzi na wolnych obrotach ale gdy wczącze nawiew to obroty silnika zaczynaja falowac I po 30 sekundach gaśnie silnik.
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
Witam od niedawna stałem sie posiadaczem skody felici 99 1.3 MPI. I mam z nią problem. Podczas jazdy skoda zgasła wymieniłem czujnik temperatury i czujnik położenia wału korbowego zmieniłem świece na NGK, przejechałem 1500km i objaw znów się powtórzył, ale co ciekawego odkryłem że kiedy podniosę maskę i stuknę delikatnie kluczykiem w cewkę auto zapala...
Przeczyszczę jeszcze raz a jak problem wróci to wymienię wtryskiwacze - co sądzicie o barracudach? Mam jeszcze jednen problem przy aucie żony ale nie wiem czy lepiej nie otworzyć nowego tematu: Skoda Superb 1 silnik 2.0 115 km i instalacja Agis:( Co jakiś czas podczas jazdy na LPG zaczyna szarpać - pomaga przełączenie na benzynę i powrót za 10 sekund...
Witam, Skoda octavia 4X4 , 2007 rok , silnik benzyna 2,0 FSI. Jeździł i zapalał bez problemu obecnie mam problemy z uruchomieniem. Zapala i natychmiast gaśnie , lampki na tablicy lekko migają. Podejrzewam , że immobilizer utrudnia rozruch. Czy znajdzie się rada ? Z góry serdecznie dziękuję.
skoda octavia gaśnie silnik silnik gaśnie luzie skoda skoda fabia gaśnie silnik
reset elm327 generator colpittsa zastosowanie bezpiecznik scenic
ładowarka solarna ładowarka solarna
Hikvision DS-KIS704EY – brak podświetlenia przycisku w panelu bramowym, diagnostyka LED Mata obecności pasażera – działanie, diagnostyka, typowe usterki BMW, Toyota, Mercedes