Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
sygnały prędkości musisz pociągnąc bezpośrednio z ABSu. Sygnał biegu wstecznego jest w głównej wiązce pod deską rozdielczą która wchodzi do komory silnika (za centralką elektryczną. Jutro napiszę dokładnie w którym pinie masz szukać sygnałów prędkości. Nie zakładaj przejściówki ISO z sygnałem GALA (można ją sobie wsadzić...)
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
A moze to .....
Błędy ze sterowników są?
I kolejny problem z tym radiem nie łapie sygnału GPS. 5v wychodzi z radia ?
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
Bypasy zrób. Tak jak Ci mówiłem.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
Czyli zbiorniczka i czujnika nie ruszałeś?
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
pisze tak: hi input (high level input) accepts 1v-10v input from the headunits speaker output. the amplifier will automatically wake-up when the input is greater than 1v co oznacza: Hi input(w tym przypadku wejście na sygnał) pracuje (przy sygnale o amplitudzie w zakresie) od 1 do 10 Volt, przy sygnale z wyjścia słuchawkowego (myślę ze chodzi tutaj...
Ginie zasilanie na sygnał po kręceniu stacyjki.Coś jeszcze znika?
z pilotów nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Wszystko jest fabryczne, natomiast dioda w drzwiach nie miga. Co do centralki, nic mi nie wiadomo, a piloty jeszcze nie sprawdzałem na testerze sygnału.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy kabel) i odhaczyć ptaszka przy okienku sygnał stacyjki podłączony
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
A czy coś doinstalowałeś w miedzy czasie - kamerkę cofania, rejestrator drogi, ładowarkę do telefonu? Cośco korzysta z przetwornicy 12/5 albo zsila sięz 12 ale ma przetwornicę w sobie? U mnie podobne objawy ustąpiły po wyrzuceniu drugiego rejestratora drogi z tylnej szyby.... :cry: Pozdr. J.
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Mam pytanko, gdy mam wlaczone swiatla i otwieram drzwi nie wlacza sie ani switlo w srodku samochodu ani dzwiek ktory sygnalizuje wlaczone swiatla. Jak nazywa sie czujnik ktory jest za to odpowiedzialny??? Dzięki za pomoc
sprawdz wiazke ,to dosc czesta przypadlosc w skodach. sygnal z czujnika poziomu plynu idzie bezposrednio na zestaw wskaznikow Dodano po 1 jak zewrzesz to nie zgasnie bo on musi wykrywac rezystancje a nie zwarcie .
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
Przełącznik steruje przekażnikiem,sprawdż czy z wył dochodzi sygnał sterujący.
Aaa, ten. Środkowy to sterowanie, skrajne plus i masa. Masę poznasz po tym, że gra do aluminiowej podstawy.
Witam, udało się ustalić przyczynę usterki, czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli?
Hej, Jak najlepiej sprawdzić czujnik? Rozumiem że on jest w zbiorniku?
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
kontrolka ładowania tam szukaj albo odwróć sygnał
możecie napisać gdzie znajduje się czujnik skrętu i ew metody zdiagnozowania - sygnały? ( skody nie widziałem na oczy - koledze zdycha )
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
Niedawno kupiłem skode felicję , niedzała sygnał dziwiękowy ( klakson ) i niewiem gdzie się znajduje DZIĘKI
1330 sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału
Witam ponownie. Może któryś z kolegów podpowie ile jest czujników temperatury w silniku BGU i gdzie są usytuowane\ czy jest jeden czy 2 jeden udało mi się ustalić jest po prawej stronie na przewodzie gumowym silnika, zadziwiające jest to ze przewód chłodnicy jest zimny a włącza się wentylator ..., może uszkodzony jest sam termostat? ??????? Pomiar temperatury...
Usuń brzeczyk w tablicy przyrządów :)
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
Witam mam mianowicie problem z immobilizerem w skodzie octavia 2003r 1.6 benzyna. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go samochodzik na desce rozdzielczej mruga, auto odpala i zaraz gaśnie. Należy kilka razy przekręcić kluczyk w pozycje zapłon dopiero za którymś razem załapuje. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd słaby sygnał z transpondera czy coś...
A te 13 podczas pracy układu klimatyzacji czy na postoju kiedy Klima nie chodzi, nie jest włączona ? ( prawidłowo nabity układ na postoju bez włączania powinien mieć 5-6 bar) Dodano po 11 Prawidłowe wskazania niskiego ciśnienia powinny mieścić się przedziale 0,5 do 3 barów, a wysokiego od 6 do 17 a czasem nawet 25 bar ale to podczas pracy - włączona...
Mmm sorry tak mi się wcisnęło.....a do czego Ci potrzebny schemat silnika?które zasilanie ginie?jest brak sygnału czy 12V?co z przepływomierzem?również ginie sygnał?
Możesz spróbować zewrzeć kostkę od czujnika poziomu cieczy chłodzącej i sprawdzić czy nadal piszczy. Trzykrotny pisk z licznika może być sygnałem o niskim poziomie cieczy.
W silniku z kombika masz tylko plus minus oraz sygnał do pracy silnika.
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
Szukam schematu radia Skoda Symphony Grundig, kaseta 1U0035161D. Potrzebuję wlutować się w głowicę kasety, żeby podać sygnał audio z telefonu i nie bardzo mogę bez schematu. Może ktoś już rozwiązywał ten problem?
Jak otworzysz drzwi pasażera, to też nie ma oświetlenia? Sprawdziłeś to?
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
Na stronce http://felicia.autokacik.pl/klub.php masz dział Zrób to sam i dokładny opis podłączenia i działania obrotomierza w Feli MPI Sygnał jest, o ile pamiętam, bezpośrednio ze sterownika silnika. Pozdro
Proszę o pomoc.Nie mam w samochodzie świateł mijania,drogowych i sygnału dzwiękowego.Bezpieczniki sprawdzone,żarówki dobre- pomocy!
Witam Montuję radio Skoda Symphony w Octawi 2003, ale niestety wersja polska nie posiada szyny CAN we wtyczce radia. Radio to potrzebuję tej szyny do wykrywania stanu stacyjki i podświetlenia. Czy ktoś wie na jakie piny w radiu trzeba podać sygnały CAN? Dzięki.
koleś kit chyba jednak piszesz o traktorze. Jak to nazywasz moduł ma każda skoda. Jaki sygnał chcesz sprawdzać? Myślę, że piszesz o kompie (EKU). Brak zasilania na komp to zupełna cisza pod maską. Co do modułu to jest moduł komfortu ale to inna bajka. Komputer steruje steruje pracą silnika i jego osprzętu na podstawie informacji z poszczególnych czujników....
po przejrzeniu całego schematu elektrycznego nie znalazłem nigdzie tego obwodu (T10e/8) i nie wiem skąd się tam bierze i jaki sygnał (tzn czym to jest sterowane)
A masz możę kolory przewodów na tym czujnikui któryjest sygnałowy Podziękowania i pozdrowienia
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy. Są tam mikrostyki, podające sygnał zamykania/otwierania.
Signal Outside Specyfications oznacza że sygnał poza zakresem
...................,......
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
Skuteczniejsza od LED będzie żarówka 0.6-0.8 W. Druga sprawa , czujnik wału/ wałka nie musi mieć przerwanego obwodu ,wystarczy że powstanie przesunięcie sygnału poza tolerancję zapisana w mapie wtrysku. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić dwa parametry - synchronizację sygnałów z czujników...
Daj zdjęcie gniazd radia i naklejki z ich opisem. Komfort tam nie ma nic do radia. Pozgłaszanie powinno działać z sygnału Galla.
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
Witam, czy ktoś posiada schemat połączeń/kolory przewodów modułu komfortu skody fabia 1 (siemens 5wk48212d)? Potrzebuję wyciągnąć sygnał otwarcia drzwi kierowcy aby wysterować sygnalizator włączonych świateł. Pozdrawiam Marcin
jak nie liczy kilometrów to sygnału nie dostaje
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Sprawdź czujnik oscyloskopem i w razie potrzeby wymień, jeżeli czujnik generuje prawidłowy sygnał to przetrzep wiązkę.
1- wymienić przełącznik,2-sprawdż przewody przy sygnale,ew.sygnał się kończy.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Dioda mruga na wszystkich trzech przyciskach. Działa otwieranie i zamykanie drzwi , nie działa tylko klapa. Jak sprawdzić w komforcie czy vag widzi sygnał z pilota?
Witam. Mam Radio SKODA AUTO DX Blaupunkt BNO 881 1U0 035 191 B. Po włączeniu nie ma podświetlenia, jak czymś przyświecić ekran, to widać, że pojawia się napis Skoda i za jakiś czas się wyłącza. Sprawdziłem wszystkie zasilania na procesorach, sygnały na szynach, wszystko ok. Rozumiem, że raczej poszło oprogramowanie, więc potrzebuję wsad AM29F400, ale...
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
Niestety, ale alarm dalej wyje dając 4 sygnały. Czy nie wykrywanie pozycji bagażnika może być przyczyną alarmu? Czy ktoś wie jaki sygnał powinien dawać alarm otwarcia bagażnika?
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Pozostaje sprawdzić czujnik temperatury płynu , położenia wału i przepustnice-złącza i sygnały ew. rezystancje
Da się,umasować kabel na którym idzie sygnał pomiaru paliwa
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
To masz do sprawdzenia połączenia, przy samej antenie oraz przy radiu. Co do podsufitki, poszukaj na forum skody.
Czy mozna spróbować dodać wzmacniacz antenowy do anteny?Może lepsza antena.
Dzięki wszystkim za pomoc, wymiana pompy pomogła.
Niestety nadal to samo. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić działanie konwertera sygnału? Czy jest sprawny?
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
Dwa piny masz niewykorzystane. Jak je przerobisz, to masz wyprowadzone podświetlenie na osobnych. Od bólu można dać baterię ośmiu przekaźników. Pewnie jakieś małe wystarczą. Wszak to tylko sygnał sterujący.
Nie mierz przewodów miernikiem tylko sprawdź żarówką 21W. Wystarczy słaby styk czyli jakaś dodatkowa rezystancja i wyskoczy błąd o sygnale poza tolerancją.
sygnały skoda skoda sygnały dźwiękowe skoda fabia sygnały dźwiękowe
bloody sterowniki renault laguna przycisk czujnik poziomu tonera
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Instrukcja obsługi regulatora RE 7 Lumel Jak pobrać identyfikator TeamViewer komputera?