Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
Styk w zamku drzwi kierowcy nie działa jak należy.
Sprawdzę przewody i dam znać. Dodam jeszcze, że od zawsze miałem problem: zamykając pilotem auto, nigdy nie zamykał drzwi kierowcy i trzeba było zamkiem.
Centralka w felicji jest pod schowkiem pasażera. Trzba wyjąc pojemnik schowka i juz masz centralkę!!!
Zdaję się że 12 ale sprawdzę jutro. Chociaż tam klapa zawsze była elektrycznie sterowana. Tak dokładnie 2012r.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
Witam, mam problem z centralnym zamkiem Skoda Octavia 1. Czasem nie mogę otworzyć samochodu. Działały dwa piloty, rano już żaden, dopiero po otwarciu drzwi kierowcy od wewnątrz centralny zamek zaczął działać z pilota. W pilotach różnią się prędkości świecenia diody. Baterie 2x3V w jednym, pomiar 6,2V, drugi mniej niż 6V. Może ktoś coś podpowie? Pozdrawiam...
A sprawdzałeś switch w zamku?
Podłączyć komputer i sprawdzić błędy w module komfortu. Po nich dowiesz się z którym zamkiem jest problem.
Witam Musisz wymontować wkład zamka tych drzwi tam znajduje się taka łopatka przypominająca wiosło oraz pierścień w kształcie podkowy i te elementy często ulega złamaniu np.gdy do zamka dostanie się woda i zamarznie a potem próbuje się otwrzyć zamek kluczykiem i wtedy to peka.Kosztyje to w serwisie 10zł wymienisz i po kłopocie. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w skodzie Fabii 2007 r. Tzn czasami otwiera się ok a czasami nie otwierają się drzwi od kierowcy lub pasażera, tylne drzwi ok, oraz od wczoraj nie mogę otworzyć bagażnika. Proszę o poradę.
Podobnie jest i w VW i AUDI. Elementy ruchome zamka są wykonane z "szajsmetalu" - i dopada korozja (naloty jakby z wapna). Miałem to w swojej A6 , walczyłem długi czas - w końcu potraktowałem to jakimś smarem w sprayu (chyba Wurth - mogę podać później - jaki). Teraz corocznie przed nadejściem mrozów (smar jest do - 70°) traktuję przez otwory technologiczne....
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Skoda Roomster - problem z zamkiem centralnym. Po odryglowaniu z pilota drzwi (oczywiście wszystkich) a nastepnie uchyleniu drzwi kierowcy słychać ryglowanie pozostałych , w momencie zamykania drzwi kierowcy odryglowują się pozostałe. Mam wrażenie jakby coś przestawiło się w ustawieniu funkcji zamka.Co może być przyczyną takiej reakcji zamka ?
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Witam, mam problem z zamkiem centralnym w Skoda Rapid NH3 2016 1.2 TSi. Nie zamykają się drzwi z pilota. Zapasowy teraz nie działa, ale z kluczyka się zamykają. Pomoże ktoś? Jedyne co zrobiłem to wymieniłem baterie w pilocie i dalej nic nawet dioda na pilocie nie świeci to samo na drugim pilocie.
central jest nie oryginalny tylko wstawiany Octavia z dokładanym zamkiem??
To samo masz przy prawych drzwiach, wystarczy tylko rozebrać schowek pasażera i miejsca masz że ho ho. No właśnie, że nie. W fabii '07 podobno można podłapać sterowanie zamkiem w kabinie, chyba przez rezystor 1k, ale domykanie zrealizujemy podłączając się tylko wewnątrz drzwi tak jak napisałem wyżej i ja tak zawsze łączę w modelach powyżej 2005. To...
Mam nadzieję , że to nie wina wiązki w drzwiach , bo wrócisz znowu do serwisu po wymianie modułu . W nich tak jest , że z czasem śniedzieją przewody lub wtyk konektorowy i zaczyna się cyrk z centralnym zamkiem . :|
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
połamane przewody na przelotce
Żółto/niebieski w lewym słupku w wiązce wychodzącej do drzwi. Zamykanie pełna masa, otwarcie przez opornik 180Ohm.
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
Może na początek sprawdź baterię w pilocie. No ale po co, skoro: w samochodzi przy otwieraniu zapala sie tylko światło ale te u góry na głową i nic wiecej sie nie dzieje
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Kwarc 13.575 Mhz. Pilot pracuje na 434,4Mhz
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Udało mi się zdjąć to gumę i okazało się że dwa przewody od białej kostki były urwane i dwa popękane i w brązowej kostce jeden popękany po zlutowaniu ich drzwi działają zamykają się i czerwona dioda znowu zaczęła migać . Dziękuje
1-sza sprawa prowdopodobnie komputer w samochodzie wpisał sobie błęda pasowałoby go podłączyć do komputera i to wykasować oprogramowanie do vw skoda jest popularne i z tym niema problemu 2-ga sprawa prawdopodobnie jeżeli jest fabryczny c.z to powinno ryglować klapę sprawdz może siłownik jest uszkodzony
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
samej krancowki nie kupisz bynajmniej w sklepie motoryzacyjnym wystepuje z calym zamkiem
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Witam, mianowicie mam problem z zamkiem centralnym w Skodzie Superb 1. Wszystkie drzwi otwierają się normalnie, prócz drzwi kierowcy. Czy ktoś wie, co może być nie tak? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Juz sobie poradzilem - problem był mechaniczny nie elektroniczny /zbyt mocno napieta linka miedzy zamkiem a lkamka zewnetrzna/ Jakby co to teraz juz jestem ekspert o zamkow skody octavii i podobnych z grupy. TEMAT ZAMKNIETY :)
Witam! Zauważyłem że mam problem z kontrolka otwarcia drzwi. Gdy otwieram drzwi z prawej strony /przednie i tylnie/ kontrolka wogole sie nie zapala. W konsekwencji po paru sekundach samochod sie zamyka mimo iz drzwi sa otwarte. Jak otwieram drzwi z lewej strony +bagażnik - kontrolka sie zapala i nie ma problemu z zamkiem. W czym tkwi problem ?
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Czyli sprawa bardzo prosta. Aby wszystko dzialalo musisz wlaczyc sie z modulem do przewodow miedzy zamkiem, a silniczkiem szyby. Sillniczek dostaje sygnal, uderza na impuls PWM i masz zamkniecie. Aby potwierdzic moja teze jaki masz modul? 1C0 czy 1J0?
Mam problem z zamkiem centralnym skoda fabia 2000 rok. Początkowo zamek nie otwierał się po postoju na noc jak auto było zamknięte. Dopiero po uruchomieniu silnika drzwi się otwierały potem problem narastał drzwi otwierały się po 20 minutach pracy silnika. Teraz już wcale nie działa centralny zamek tylko po dłuższej pracy silnika słychać jakby tylko...
Master tylko w lewych.
Sterowanie zamkiem masa z alarmu:zolty i zolto/czarny do masy a bialy i bialo/czarny do bialego i brazowego z centralki zamka.Masz mozliwosc wysterowania silownikow samym alarmem(bez centralki zamka)ale sobie chyba nie poradzisz wiec podlacz,jak wyzej
Sprawdź na początek czy podając masę na kable fabrycznej wiązki zamka uzyskasz zamknięcie/otwarcie
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
To co steruje centralnym zamkiem, zamykaniem szyb z pilota itd ?
moze nie zabrzmi to elegancko ale nic sam tam nie zrobisz,te drzwi sa niezle poje....Wyglada na usterke samego zamka,zeby sie do niego dostac trzeba uwolnic szybe,w zaleznosci od rocznika roznitowac blache pod oslona boczka,wyjac wkladke...
Proszę schematy:
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
Trzeba zdemontowac licznik
Mam problem z zamkiem w drzwiach od strony kierowcy w samochodzie Skoda Octavia 1999r. Mianowicie po przekręceniu kluczyka odsuwają się przednie szyby, ale nie zawsze. Jeśli delikatnie przekręcam kluczyk tak żeby tylko zamki się otworzyły to jest ok ale jeśli otwiera się normalnie szybko to odsuwają się szyby. A jeśli chodzi o zamykanie to kluczyk obraca...
W starszych modelach nie ma problemu (nie ma blachy aluminiowej pod tapicerką), a w nowszych ta sama bajka jak w golfie 4
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Powinno podejść coś takiego D2HW-EL291H-A515-AQD, blaszkę prawdopodobnie powinno dać się przełożyć.
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Weź sobie dwie duże, zimne masy i przyłóż do czoła. A ty Kacperek wpisz w wyszukiwarkę Fabia sterowanie zamkiem i nie twórz po raz enty rozwiązanego milion razy problemu.
Witam Jestem na etapie montażu centralnego zamka w Skodzie Fabia 2000 r. http://obrazki.elektroda.net/44_12417326... W samochodzie jest alarm, centralka na foto. Pytanie: chodzi o możliwość sterowania centralnego alarmem, niestety nie wiem czy znajdujący się na pokładzie alarm to potrafi. Może ktoś z szanownych kolegów rozpozna co to za model...
Niech ktoś ciągnie za linkę a pani niech próbuje podnieść maskę. Może przestawiła się tylko na zamku.
a co ze centralnym zamkiem, wymienić najpierw kasetę z nowymi stycznikami czy szukać przyczyny bardziej w module centralnej elektryki?
Okazało się, że był uszkodzony siłownik z zamkiem, wymiana załatwiła sprawę. Dzięki za pomoc. Temat uważam za zamknięty.
Witam! chciałbym założyć alarm do skody (potrzebny mi przede wszystkim do sterowania centralnym zamkiem) , ale nie chciałbym aby to był sprzęt, który za pół roku popsułby się! Czy SILICON za około 170 złotych będzie dobrym rozwiązaniem, czy ktoś może polecić coś odpowiedniejszego??? Pozdrawiam!
Rozumiem że zamek sprawdzony?Zasilania modułu jak i siec can bus sprawdzona?Kable w gumowej przelotce też?Jak tak to możemy myśleć o naprawie.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Wpisz w google>skodaczesci.pl/porady/skoda/fabia...
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
w felicji beda chodzily wszystkie nawet te tanie tylko ze 6kg maja dluzsza wytrzymalosc noi sile otwierania
Radio na 99 %
Elektryk wygórowanej ceny nie podał. Jak sam potrafisz to zrobić , to kupuj ten BX10 , za 80 zł i do dzieła!
Witam wszystkich forumowiczów! Mam problem z centralnym zamkiem jak w temacie. Skoda Octavia 2003 1.9 TDI. Zaraz po rozbrojeniu alarmu otwiera wszystkie drzwi i po 1 sekundzie wszystkie je zamyka. Czasem bez powodu ( bez ingerencji człowieka)otwiera i zamyka sobie drzwi, mrugają awaryjne, sygnalizuje dźwiękowo np. uzbrojenie alarmu. Nie ma znaczenia...
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Tak wymiana zamka.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Wystarczą same silowniki do montażu bez dodatkowego sterownika.Siłowniki centralnego zamka moga być uniwersalne,co do rozpiski okablowania sterownika wewnątrz poszukaj na forum,nie ma sensu powielać tematów.
Pilota do sterowania centralny zamkiem (bez alarmu). Teraz samochód otwiera się tylko kluczykiem.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Schemat schematem ale trzymaj klamkę w pozycji otwierania przy rozkręcaniu bo będziesz nurkował w drzwi a i klamka jest łączona z zamkiem linką po odkręceniu wkładki będzie widać.Powodzenia
Problem Skoda Fabia 2002r z centralnym zamkiem bez pilota: 1. Znikła sygnalizacja dzwiękowa pozostawionych zapalonych swiateł 2. Nie pali się lampka ostrzegawcza otwartych drzwi od strony kierowczy po otwarcui lewych drzwi, jeźeli otworzę prawe to lamka zapala się 3. Nie zapala się oświetlenie wnetrza kabiny po otwarciu drzwi Dziękuję za podpowiedź
W mojej skoda Fabia jest zainstalowany zamek centralny CarProtect BX20, samochód jest kilka lat w moim posiadaniu z względu iż nie było z centralnym zamkiem problemów dlatego też nic w tym kierunku nie sprawdzałem. Ostatnio odmówił posłuszeństwa mianowicie nie reaguje na na pilota zarówno na jednego i zapasowego. Zabrałem się za sprawdzenie. Po odtworzeniu...
ello Zakłądam ze masz wszystko prawidłowo podłączone i że siłowniki są OK... 1. Sprawdź czy wszystkie styki są ok ( połączenia, siłowników, lutowanie kabli). 2. Sprawdż ile otworzysz drzwi centralnym zamkiem jak użyjesz kluczyka. Jak dokładnie tyle samo to zakładam że masz problem z mechanika ( bo elektrycznie wszystkie siłowniki masz podpiete równolegle)...
powinno byc 00259
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Wrzuć fotki pilotów, i zaznacz który obecnie działa. Jak dla mnie masz zamontowany alarm który steruje fabrycznym centralnym zamkiem. Co do dodania nowych pilotów podejrzewam że taniej i pewniej będzie założyć nowy alarm lub jeśli go nie potrzebujesz sam nowy sterownik centralnego zamka.
Mam skode Octawie 1999r z centralnym zamkiem bez pilota.Podlaczylem alarm i moje pytanie czy zamykanie i otwieranie jest impulsem masy.
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Wysuń płytkę modułu z silnika, sprawdź, czy nie pojawiła się wilgoć i śniedź w środku. Być może trzeba będzie troszkę zniszczyć część plastików wokół gniazda. Uszczelnisz to silikonem lub klejem na gorąco. Kilka octavii zreanimowałem w ten sposób.
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
Mam problem z zamkiem od strony kierowcy. Gdy zamykam samochód od strony kierowcy zamek sie zamyka ale nie potrafi zamknąć pozostałych a jak zamykam od strony pasażera to zamyka wszystkie zamki ale nie potrafi od strony kierowcy.Proszę o pomoc.
Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie zamyka i nie otwiera żadnych drzwi z kluczyka (tylko mechanicznie przednie od kierowcy). Z przycisku w środku samochodu zamyka i otwiera wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Wymieniony cały zamek na nowy (w drzwiach kierowcy) bez efektu. Czujnik otwarcia drzwi działa. Co jeszcze może być nie tak? Moduł...
sterowanie zamkiem skoda skoda octavia problemy zamkiem sterowanie zamkiem skoda octavia
inwerter lodówki magnetowid taśmę cofnąć aktualizację
Pendrive z przełącznikiem blokady zapisu - Netac U336, Kanguru Rezystancja pompy Nidec w zmywarce Electrolux