zmień regulator napięcia powinno pomóc
Dla właściwego pomiaru przydało by się wstawić w tor alternatora amperomierz i wszystko było by jasne...
Ładowanie za duże wymień regulator napięcia w alternatorze i powinno być ok
Witam, czy poradziłeś sobie z tym ładowaniem z x5?
Zauważyłem inne objawy - silnik pracuje; włączam krótkie, przełączam na długie - na parę sekund spada strzałka poziomu paliwa w zbiorniku. Wypadałoby sprawdzić połączenia masy akumulatora i alternatora z nadwoziem. Może chwilowe zaniki i skoki napięcia są powodem łapania błędów i ciągłego świecenia kontrolki Check Engine? Przejrzałbym też i przeczyścił...
Jeżeli silnik inaczej chodzi,to znaczy że na wale alternatora nastpił wzrost zapotrzebowania na moment obrotowy,więc obroty silnika spadły.Może to też byc powodem że obroty silnika spadły,więc i spadła prędkość wirnika,a tym samym napięcie.
A to nie powinno być stałe 14,4?
Ponieważ nie mam miejsca na akmulatora czy może jednak zastosować pradnice a światła dać ledowe. Prądnica przy obciążeniu tylko ledowym nie będzie pracować prawidłowo z względu na zbyt małe obciążenie a co za tym idzie mogą (choć nie muszą) występować skoki napięcia które ci te ledy szybko uszkodzą. Prądnica podobniej jak i alternator potrzebują obciążenia...
Alternator po remoncie (wymiana regulatora ze szczotkami, pierścień, łożyska) na maszynie pokazywał 14,5V. Po zamontowaniu w samochodzie miernik pokazuje zaraz po uruchomieniu 14V, po włączeniu świateł napięcie spada do 13,7V, dalej naciskam stop, włączam przeciwmgielne i nawiew to napięcie spada do 12V. Jaka może być przyczyna? Czy jak dam dodatkowy...
Witam. Mam problem prawdopodobnie z alternatorem ale nie jestem pewien a mianowicie jakieś 2 tygodnie temu w alternatorze był wymieniony prostownik bo dioda padła po wymianie alternator sprawdzony i w 100% był ok teraz po 2 tygodniach nowy objaw napięcie skacze momentami na 18V i robi mi sie choinka na zegarach. na postoju nawet przy dodaniu gazu trzyma...
Czesc! Czy alternator powinien caly czas trzymac 14-14.4V czy po naladowaniu regulator powinien zmniejszyc napiecie na ponizej 14V ? Jak to powinno dzialac ? W tym momencie testowalem dwa rozne alternatory, kazdy z nich jak pracuje z czasem obniza napiecie. W skrajnym przypadku w trasie po paru godzinach jazdy mam 13.3 na alternatorze Valeo 180 A. Tak...
Witam, Prubuję uruchomić skuter Aprilia. Z alternatora wychodzą 3 przewody napięciowe. Na etapie kręcenia rozrusznikiem na jednym (idącym do kondensatora) jest 20V, na pozostałych (do świateł i regulatora) jest 1,5V. Czy to normalne?
mam następujący problem mam golfa 1.6 16V miałem w nim akumulator 44 ah i od początku jak stał kilka dni i było chłodno popiskiwał mi alarm przy zapalaniu i migotało mi podświetlenie zegarów napięcie na aku wtedy było 12,00 V i jak był zapalony silnik i włączone światła 14,3-14,4 V myślałem że to wina akumulatora więć kupiłem teraz nowy ale 54 ah po...
Witajcie ja rowniez mam problem z alternatorem ,na odpalonym silniku na wolnych obrotach (okolo 850 obrotow) ladowanie na klemach aku 13.9V ,wlaczam swiatla mijania, radio,ogrzewanie tylnej szyby pokazuje 13.8V minimalnie spadnie ale trzyma. Nastepnie po zalaczeniu dodatkowych urzadzen( np. el. szyby,wentylatorow chlodzenia silnika,dlugich,przeciwmgielnych)...
witam, spotkało mnie ciekawe zaskoczenie, tzn. padły mi łożyska w moim starym alternatorze i uszkodził się wirnik - rozpadł się na dwie części :( no ale wymieniłem stary wirnik alternatora (60A) na wirnik z innego 45A-mperowego alternatora i złożyłem wszystko do kupy tzn. stojan z oryginalnego 60A -mperowego alternatora z wirnikiem 45A, no i teoretycznie...
Witam. Mam taki objaw pracy alternatora. Zapalam silnik i mam za wysokie napięcie w instalacji. Na woltomierzu widać jak wzrasta wraz ze wzrostem obrotów. Zdaża się, że napięcie wraca do normy i jest stabilne (normalne). Jak przygazuję to znowu mam to samo. Rzuciłem się na regulator, ale wymiana w nim tranzystorów na nowe i sprawdzeniu reszty stan pracy...
Panowie, wytłumaczcie mi, skąd alternatory maja taką wydajnośc pradową? Trzy fazy, połaczone czasami w trójkąt, czasami w gwiazdę, nawinięte przykładowo uzwojeniem 1,1 mm i mozesz z niego pobierać 45A. No przecież jak nawijasz transformator, to musisz być naprawdę odważny aby przyjąc gęstość prądu 4A \ mm2 A tutaj... Przykład na fotografii-drut mierzony...
Cześć . Próbuje zmierzyć moc alternatora ( 12V 0,43kW przy 5000rpm ) Jak można to powtarzalnie zmierzyć w bezpieczny dla cewki sposób. Sam alternator to magneto i cewka 3 fazowa połączona w trójkąt o oporności miedzy uzwojeniami 0,6 Ohma. (edytowane na 100% trójkąt ) Pomiar ma na celu ustalenie czy cewka nie ma zwarć w środku i pracuje z pełną mocą....
Witam! Mam problem z alternatorem do motocykla. Wygląda on mniej więcej tak: http://lisciasty_pl.republika.pl/altek1.... http://lisciasty_pl.republika.pl/altek2.... Napięcie między fazami jest około 1,5-2 V, a powinno być około 60-70 V przy 5000 obrotach. Rezystancja mierzona między fazami wynosi 0,5 oma, serwisówka podaje wartość od 0,1 do 1 oma. Przebić...
Witam. Jakiś czas temu w mojej Madzi posypał się alternator i został wymieniony na regenerowany. Po pewnym czasie po odpaleniu autka zaczynało skakać napięcie w instalacji nawet do 17 V. Gdy napięcie skakało w tym momencie obroty silnika spadały a w czasie jazdy był opór przy dodawaniu gazu (dodam że przed awarią po odpaleniu silnika przez kilka minut...
Witam. Używając w codziennej pracy spadku napięć jako jednej z podstawowych metod diagnostyki . Kolega zadał mi pytanie : Spadek napiecia(napiecie mierzone) między biegunem ujemnym akumulatora a obudowa alrernatora wynosi 11.5 V . Jak wyjaśnić te napiecie ( czy jest ono w ogóle możliwe) bedac pewnym w 100 % że masa między akumulatorem a blokiem silnika...
problem polega na tym alternator marka nie znam napięcie mierzone miernikiem na akumulatorze na pracującym silniku14 v i jest wszystko okej gdy włączę światła mijania napięcie spada do 13 v długie 12,5 v jak dmuchawę to 12 v w czym tkwi problem
Witam mam problem z ladowaniem ,zaznaczam ze nie jestem fachowcem w tej dziedzinie i mam awarie z ktora sam musze sobie poradzic.Problem byl zwiazany z piszczeniem paska alternatora po rozruchu,w aucie jest nowy akumulator,rolka i pasek 3 razy mechanicy prubowali naprawic usterke.kiedy pasek piszczał ladowanie spadalo do 11 v,po paru minutach osiagalo...
Witam, mam problem z ładowaniem w moim Vaporze. Chodzi o to ze napięcie ładowania na początku wynosi 14.65 V, po krótkiej jeździe spada do 13,10 V a po włączeniu wszystkich odbiorników prądu, do 11,50 V. Gdy wyłączę silnik i odczekam jakieś pól godziny napięcie ładowania znowu powraca do 14,65 V, jeszcze mam pytanie odnośnie świateł, czy 3,39 A to nie...
Witam przeszukałem forum z podobnym problemem ale żadne rozwiązanie nie okazało sie skuteczne więc zakładam temat . Problem polega na wysokim ładowaniu alternatora w c-360 . Alternator wygląta tak jak na obrazku . http://obrazki.elektroda.pl/1163880700_1... na malutkich obrotach napięcie jest normalne 14.4 V , szybko sie wzbudza kontrolka...
Szanowni (i ew Szanowne jeżeli takie tu są). Miałem problem z alternatorem (nap ładowania na poziomie 11,4V) - wymieniłem dziada na nowy-używany. Obecnie, przy wyłączonych światłach, nawiewie ogrzewaniu szyb, foteli itp - napięcie ładowania mam na poziomie 13,9V. Po włączeniu świateł, dmuchawy i grzania szyby tylnej - Spada do 12,1V - czyli w normie....
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora. Skoki napięcia to są przy różnicy jednego czy nawet kilku V a nie 0.2V. Wymiana tutaj regulatora nic nie da bo napięcie nigdy...
Przy wieku pojazdu 26 lat alternatora bym nie wykluczał bez sprawdzenia. Choć zaczął bym kostki stacyjki ,przekaźników , bezpieczników (czy któryś nie jest nadtopiony) ,wiązki głównej prądowej (masa i zasilanie) a na końcu podmienił zregenerował alternator jak poprzednich krokach nie znajdzie się usterka.
Witam serdecznie wszystkich. Możliwe, że odgrzewam kotleta, ale pragnę podzielić się zdobytą we własnym zakresie wiedzą o problemach ze skokami napięcia w Focusie Mk2 i C-Max podczas kręcenia kierownicą, co wiąże się z dużym poborem prądu przez elektryczną pompę wspomagania. Jeżeli ktoś miał problem z mocno mrugającymi światłami przy kręceniu kierownicą,...
Wyjaśniła się jakoś sprawa ? Bo Też mam problem z ładowanie Scania r420 2005 bez wylacznika adr. Sprawdzony alternator, pasek , napinacz , wzbudzenie podaje , prądu na wyjściu z alternatora nie ma. Podczas jazdy czasami jakieś lądowanie się pojawia, ale strasznie skacze , od 24 do 27. A czasami wyskoczy błąd usterka silnika, zaświeci się błąd akumulatora...
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
Zasilanie układów elektroniki samochodowej może być trudne ze względu na wymagania dotyczące wysokiej niezawodności przy stosunkowo niestabilnym napięciu akumulatora. Różnorodność systemów elektrycznych i mechanicznych współpracujących z akumulatorem pojazdu i może powodować gwałtowne skoki napięcia w nominalnym zasilaniu 12 V. W rzeczywistości napięcie...
Jakie napięcie miałby ten generator z magnesami trwałymi? Dla 3KW potrzebne byłoby co najmniej 24V. Zakładam również, że użyłbyś alternatora zamiast generatora (z odpowiednimi prostownikami?) Bezpośrednie podłączenie byłoby bardzo złym pomysłem, nawet gdyby się udało. Ten silnik/generator będzie działał częściowo jako źródło prądu, a ponieważ jest urządzeniem...
Użyj EcuTweaker i zmień sobie parametr C_B_UbattManu_req w UPC z manual na auto (albo odwrotnie - nie pamiętam). Ładowanie wtedy stoi jak wryte na 14,3V niezależnie od czegokolwiek czyli można stosować normalne akumulatory. Grzebanie z regulatorem napięcia nic nie da, bo on jest sterowany przez UPC i tak na prawdę nie decyduje o napięciu. Jak odłączysz...
Wlasnie przed chwila znalazlem usterke.Byl to uszkodzony przewod miedzy bezpiecznikiem a pinem A alternatora (napiecie z akumulatora).Przewod jest koloru pomaranczowego i byl uszkodzony kolo kolektora dolotowego na skutek przetarcia i korozij.Samochod znowu jezdzi jak powinien...Dziekuje koledzy
https://obrazki.elektroda.pl/2830987100_... Pytanie: Jakimi aktywnymi układami elektronicznymi mogę zastąpić diody transil i bezpieczniki? Odpowiedź: Zabezpieczeniami przeciwprzetężeniowymi. Producenci we wszystkich branżach nieustannie dążą do osiągnięcia najnowocześniejszych systemów, próbując jednocześnie zrównoważyć takie innowacje...
Poza dużym prawdopodobieństwem zniszczenia alternatora spodziewaj się uszkodzonych modułów. Skoki napięcia w instalacji elektrycznej samochodu są bardzo szkodliwe. Praktycznie każdą nową usterkę elektroniki możesz pod to podciągnąć. Zapowiada się drogo... ps. Usterki mogą dopiero przyjść. Odpowiadając na pytanie o alternatorze: alternator nie potrzebuje...
Załóżmy że ten twój elektryk wie co robi ,to problem masz w aucie.Sprawdź dokładnie ten gruby kabel od alternatora do akumulatora.Wszystkie masy i grube połączenia prądowe.
Niestety błąd C1001 w GP jest małomówiący bo powoduje go zarówno sterownik jak i czujnik skrętu. Większa szansa że ten drugi - zwłaszcza jak słyszysz warczenie podczas pracy. Jednak tam czasami padają też sterowniki - pewnie dostają baty z alternatora - skoki napięcia powyżej 16V.
Jeśli wymienione to, co opisane - zjąłbym się połączeniami alternatora z masą, rozrusznikiem; rozrusznika z akumulatorem. I nie poprzestał na próbie dokręcenia nakrętek na końcówkach przewodów a sprawdził trzymanie sie przewodu w klemie, w koncówce oczkowej. To wygląda jakby alternator pracował bez obciążania akumulatorem... regulator mam 6 diodowy...
Jeżeli w aucie jest stary akumulator to bym go na początek wymienił w ciemno. Skoki napięcia jako takie nie są problemem a raczej efektem - w aucie jest smart charge, które potrafi regulować napięcie w zakresie 13-15V (albo i nawet poza zakres) - zależnie od stanu naładowania akumulatora, jego temperatury, obciążenia innymi układami itp. Odpięcie kabelka...
między fazami mam 70, 90 i 90, więc chyba przybogato Nie koniecznie , dziwnie ,że jedna faza ma mniej. Gdyby padały cewki w fazach to by było mniej napięcia a nie więcej, to samo z magnesami .. Może zbyt chiński regulator , a może iskrzenie ,grzanie na złączu( skoki napięcia) go uszkodziły
Witam, przekleję swój post z forum hondy, tam niestety jedyną odpowiedzią było poszukanie okolicznego elektryka samochodowego... "Witam, od dłuższego już czasu mam problem z hanką żony ej9 1.4. Po odpaleniu rano, może nie od razu bo po dodaniu gazu zaczyna falować natężenie prądu skutkujące miganiem świateł obrotów itp, oraz nie działa prędkościomierz....
Rozumiem, że to napięcie z alternatora wchodzi tam, gdzie jest ten czerwony prostokąt? Jeśli są w nim szybkie skoki napięcia (nawet o małej amplitudzie), to pojemności pasożytnicze mogą powodować przewodzenie tranzystora PNP. Kondensator baza-emiter mógłby to poprawić.
Witaj! Kabel o którym pisałem to ten AKUmulator.-ALternator. Zazwyczaj przy utlenieniu się przewodu z klemą zjawisko jest odwrotne.Napięcie zazwyczaj jest zaniżone a efekt taki,że akumulator jest nie doładowany.Napięcie utrzymuje się w granicach 13v. Zjawisko jakie występuje w Twoim przypadku to wygląda tak jak by w momencie wystąpienia napięcia powyżej...
Uważaj , żebyś tylko nie wpadł na pomysł wykorzystania liczników od passata B4 :-( Wprawdzie pasują do B3 (wystarczy tylko włożyć halotron w miejsce linki obrotomierza), ale będziesz wówczas częstym bywalcem przeróżnistych serwisów, próbujących "uratować" baaardzo marudny i czuły na skoki napięcia z alternatora chip Motoroli, który bardzo chętnie się...
Witam pacjent to r420 2005r. Od poniedziałku walczę z ładowaniem. Zaczęło się od mrugania błędu ładowania na desce , po sprawdzeniu okazało się, że dziwne skoki napięcia są. Podmienialem trzy regulatory, dwa alternatory, wymieniłem pasek , wymieniłem napinacz paska,a ładowania nadal nie ma. Wczoraj gdy zjezdzalem nią do warsztatu pokazywało się ładowanie...
Witam! Jeśli problem nie rozwiązany, to może coś pomogę. Ten alternator, w tym układzie ładowania powinien ładować bez problemu bez lampki kontrolnej ładowania. Lampka jest tylko dla informacji kierującego, czy ładowanie jest - pod warunkiem, że sam układ lampki działa poprawnie. aby to wyjaśnić dokładniej dodaję schematy: http://obrazki.elektroda.pl/2421570600_1...
Tylko na odpalonym silniku. Alternator został wyjęty z auta bo nikt nie dowierzał, że może być sprawny. Auto na nowiutkiej centrze futurze zostało odpalone bez alternatora i skoki napięcia były nadal. 406 2.0 1998 rok - bez BSI. Wszystko dzieje się na lekko już ciepłym motorze. Jak jest zimny to jest ok...
Sprubój zmniejszyć przerwe na świecach czasem pomaga a co do ładowania sprawdz masy, alternatora ,silnika i akumulatora
chyba jakaś przetwornica z 12 na 17V byłaby potrzebna... Tak. bo z alternatora masz "gotowe" do ładowania napięcie. Ten układ z obrazka wprowadzi dodatkowy spadek napięcia na diodach prostownika i na elemencie wykonawczym. Dlatego piszą o napięciu zasilającym 17 woltów. Poza tym pokazany zasilacz to układ typowo stacjonarny, niezbyt dostosowany do...
już wiem który to bezpiecznik,zaraz idę sprawdzić. Dodano po 2 bardzo,bardzo dziękuję za pomoc,wyjąłem bezpiecznik i wyglądał jak bezpiecznik,ale wydawało mi się że trochę za luźno siedział w swoich zaciskach,dogiąłem je,teraz siedzi ciasno,ale mruganie i skoki napięcia zniknęły!!!!! :) teraz mam ładowanie stabilne ,cały czas bez względu na obciążenie,14,60V....
Proponuję po prostu zabrać sie za naprawę alternatora bez szukania jakiejś niepotrzebnej i nieistniejącej usterki.... Akumulator jak kolega zauwarzył nowy ... ładowanie kiepskie tak i więc nie jest doładowany ... W pierwszej kolejności zajmij sie alternatorem a co za tym idzie ładowaniem a potem jak dalej bedzie nie tak szukaj dalej bo według mnie jedyna...
Witam ponownie, lecz tym razem z rozwiązaniem kolejnego problemu w postaci wskaźnika temperatury skaczącego na czerwone pole, a po wyłączeniu silnika i jego natychmiastowym włączeniu temperatura już jest w porządku. W międzyczasie pojawił się problem z ładowaniem i tu znalazłem rozwiązanie nie włączania się wentylatorów tak jak powinny i wspomnianego...
Jak ogólnie wiadomo napięcie w aucie podczas pracy silnika podwyższa z 12,8 V do 14,4 v tylko alternator. Jeżeli regulator napięcia alternatora jest uszkodzony to może wysterować tak alternator ,że napięcia będą rzędu 15, 16, 17V. Dlatego ja obstawiałbym regulator napięcia . Nie wiem jak jest w tigrze ale zazwyczaj regulator jest przykręcony do alternatora...
Wiecie co! Jak to sie czyta, to aż ręce opadają! Jeden się dopomina o podanie typu alternatora, autor to olewa, bo to w końcu mało istotna informacja, reszta wali rady na dowolny temat, będąc przy tym precyzyjna, jak jasna cholera! Niby jak można zmierzyć oporność zwartego uzwojenia bez mostka pomiarowego, skoro jego oporność mieści się w zakresie...
Niedawno zrobiłem sobie przetwornicę na układach 7818 (2 równoległe) i za nimi 2 równoległe 7812 oczywiście wstawiłem kondensatorki, żeby wyrównać ewentualne nierówności w pracy. Przy zapotrzebowaniu na większą moc można użuć większej ilości stabilizatorów równolegle. Oczywiście wskazane jest zastosowanie radiatorów. Układ pracuje u mnie bez przerwy...
Nasze rozważania podsunęły mi pewien pomysł. Jeśli chcę być pewien że wina stoi po stronie alternatora to porostu go odłączę na próbę i spróbuję odpalić silnik. P.S. Rozmawiałem dziś ze znajomym który mnie uświadomił iż fakt że kupiłem przewody wysokiego napięcia (dedykowane do tego modelu) to nie jest nic pewnego. Jemu takie przewody zaczęły przebijać...
Witam mam dość spory problem z moim autem a jest to BMW E38 z silnikiem 2.8L z 1998roku i alternatorem firmy Bosch. Problem objawia się iż po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu ładowania akumulatora radio zaczyna słabo odbierać stacje oraz pojawia się pisk w głośnikach który zmienia częstotliwość wraz z wzrostem obrotów silnika. Miernik unit ut71d na...
Witam powiem dokładnie co zrobiłem: Tak jak mówię 3 podgrzewacze to samo Dwa Alternatory to samo (jeden po regeneracji) Nowy Akumulator Przeczyszczone wszystkie styki od podgrzewacza do alternatora i do rozrusznika.Każdy jeden pod maską + przy akumulatorze Jeśli nie uruchomi się podgrzewacz,nie ma żadnych skoków napięcia trzyma napiecię 14.2 14.3 podczas...
Witam Renaut Laguna II 1.9 dci kombi - w sumie piękne autko, wygodne i komfortowe ale niestety z komputerem... Problem polega na tym, że od pewnego czasu zaczął sie pojawiać komunikat o słabym ładowaniu alternatora, do tego sensor defekt - sensor wycieraczek i wawria czujnika ciśnienia w przednim lewym kole. Po dyskotece kontrolek jak padł regulator...
Witam, w samochodzie jest następujący problem: Samochód był u mechanika i tam mechanik naciągnął dwa paski, które piszczały (od alternatora i pompy) oraz wymienił przy kole z przodu tę część która trzyma klocki hamulcowe (bo samochód piszczał przy skręcaniu). I teraz nie jestem pewien, ale chyba po paru kilometrach (być może się już paliła od wyjechania...
Witam. Problem polega na tym iż kiedy mam podpiętą kostkę 2 pin do alternatora silnik nie pali. Wymieniłem już regulator napięcia bo w starym szczotki się skończyły. Kiedy kostka jest wpięta silnik pali niezbyt równo (po chwili pracy chodzi równo) i alternator wzbudza się w okolicach 2000 obr. Obr jałowe 950. Wypiąłem kostkę, po czym odpaliłem i na...
Na wolnych obrotach obecne napięcie masz 14.1V do 14.3V bez żadnego obciążenia - są to za duże skoki napięc ponieważ nie ma obciążenia a spadki występują. Napięcie ma byc stabilne czyli np jeśli u kogoś jest 13,9V to pod obciążeniem wszystkich odbiorników nie może spaśc niżej niż o 0.5V. Jeśli ktoś ma 14,2V również ma byc ono stabilne a pod obciążeniem...
Mam vectre B 97r!!! mialem ostatnio problemy z alternatorem i po tej sytuacji nie działa mi radio. Miałem skoki napięcia az w koncu akumulator sie rozladował. Po usunięciu usterki u elektromechanika mojego radia nie da sie zalączyć tzn nie wysyła informacji na wyswietlacz znajdujacy sie obok zegarow. Wyswietlacz sprawdzilem w salonie opla po podpieciu...
Skłaniałbym się raczej do szukania usterki w regulatorze alternatora niż szukać przyczyny w żarówkach.Problem może pojawiać się przy włączeniu obciążenia 230W-ok18Amper(dwie żarówki 60+60+55+55W).Następuje spadek napięcia i regulator zaczyna reagować podnosząc wzbudzenie alternatora.Przy jakimkolwiek niepewnym styku szczotek z pierścieniami na wirniku...
Tak wygląda wirnik od alternatora w fazie testów klejenia magnesów na wprost . Uzyskane za skoki są mniejsze jak przy klejeniu po skosie . Pierwsze próby wykazały przyrost napięcia i mocy na korzyść prostego klejenia w stosunku do skośnego . Przy wykorzystaniu tak małych magnesów wyniki są obiecujące . Przy 400 obr/min i 15 V bez obciążenia , po obciążeniu...
Cześć wszystkim Pracuję nad projektem, który w znacznej mierze opiera się na skutecznym przetwarzaniu zasilania samochodowego na swoje potrzeby. Utworzyłem kilka schematów na podstawie informacji znalezionych w internecie i literaturze, ale nie wszystkie aspekty działania zostały tam dostatecznie szczegółowo wytłumaczone. Bardzo proszę o pomoc w interpretacji...
skoki napięcia żarówki agregat skoki napięcia skoki napięcia akumulatora
oporność głośnik sterownik bramek mosfet vestel 17ips72
pilot bramy zasięg krups automatyczna konserwacja
Citroen C4 Picasso 2.0 HDI – wyrzucanie końcówek przewodów przelewowych wtryskiwaczy, test przelewowy, oryginalne przewody 6SN7 – optymalny punkt pracy dla dużej dynamiki sygnału audio