"F33- Niewłaściwa prędkość obrotowa silnika Skontrolować silnik, usunąć przyczynę blokowania silnika, ewentualnie wymienić na nowy".- to jest wycęte z nstrukcji.
Wszystko ok,ustaliłem że jest problem z przepustnicą Dodano po 2 Po czyszczeniu przepustnicy dalej problem występuje
W skrzynce bezpieczników pod maską masz bezpiecznik i najprawdopodobniej trzeba jego styki wyczyścić Dodano po 31 Warto także skontrolować masę na silniku.
Witam. W silniku oryginalnym skontrolować : - stan izolacji , ciągłości uzwojeń stojana i wirnika, - długość szczotek-...? - wyczyścić komutator wirnika - stan izolacji , ciągłości uzwojeń cewki tachometrycznej
Skontroluj luzy zaworowe.Na zimnym silniku (ok 20st):S 0.2 ,W 0.25mm.
Witam. Wykręć silnik pompy i skontroluj pomieszczenie turbiny. Bywają tam pestki, monety, śrubki, wykałaczki itp.
Witaj Georges, na pewno byłoby to prościej ale skoro kolega chce sam sprawdzić co się da to dajmy mu szanse. Schemat, który podesłałem pozwala skontrolować sprawność silnika wycieraczki i instalacji aż do BSM. PS: mirek_adept -> do schematu wkradł się błąd, poprawiłem załącznik.
Witam. Skontrolować luz poprzeczny na ułożyskowaniu wirnika silnika pompy myjącej oraz silnika pompy spustu wody. W/w silniki są pod filtrem zmywarki ( pod komorą zmywarki ).
Moim zdaniem zaproponowany przez Ciebie sposób podłączenia jest poprawny. Kondensator powinien być w takim wykonaniu, aby nadawał się do zastosowania przy prądzie przemiennym. Po podłączeniu można skontrolować prąd pobierany przez silnik i temperaturę w trakcie pracy (dla pewności). Znalazłem jeszcze schemat podłączenia tego silnika. ale niestety bardzo...
Witaj. Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? Skontroluj odczyt z komputera na rozgrzanym silniku. Dodano po 4 Ewentualnie sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
Witam. Na przestrzeni 1000km dwa razy wyskoczyły mi te same błędy (w parze). Po pojawieniu się błędów auto jeździ normalnie. Wyświetliło mi się "skontroluj silnik" oraz "system start stop wyłączony". Błędy: P0121 - Układ napędowy Czujnik położenia przepustnicy/pedału/przełącznik obwódu Problem z zasięgiem/wydajnością B1500 - Nadwozie https://obrazki.elektroda.pl/5431112300_...
Jeżeli silnik się kręci a bęben stoi to proponowałbym skontrolować pasek klinowy. Ja tu innego logicznego wyjścia nie widzę. Jak nie pobiera wody to skontroluj elektrozawory. Czy cewki maja przejście, czy dochodzi do nich napięcie. Jak nie dochodzi to trzeba szukać w sterowaniu. Tak samo skontroluj czy filtry na wodzie dopływowej nie są zatkane itp.
Mam wrażenie że nie ten dział(Radiotechnika-podstawy). Sugeruję prośbę do moderatora do o przeniesienie do innego działu. Mi co pierwsze przychodzi do głowy to wyeliminowanie najbardziej podstawowych potencjalnych przyczyn. -przeczyść włącznik xboxa z tego co pamiętam to zwykły switch może zwierać- jesli był mocno eksploatowany. Po wylutowaniu sprawdź...
Zakładasz nowy oring(stary wyjmij, oczyść gniazdo) , zakładasz zawleczkę. Jesli spuszczałes płyn tym o czym pisałem to zakrecasz to. Zalewasz płyn , odpalasz silnik i grzejesz aż załącza się wentylatory. Kontrolujesz czy gdzieś nie masz wycieku w międzyczasie. Ja dodatkowo ugniatam grube węże idące do chłodnicy. Jeśli w trakcie płynu będzie mało dolej...
Przed zakupem postanowiłem jeszcze skontrolować stan silnika. Ja bym tam nie zaglądał bo można tylko napsuć, ale wygląda ok.
Od czego zacząć? Od podania, co to za samolot i z jakim silnikiem.
Tak jak goldwinger napisał. Zasilać silnik i ciągnąc szybę ku górze. Albo probuj wysterować silnik bezpośrednio z akumulatora. I skontroluj te napięcia pod obciążeniem, bo bez tego niczego się nie dowiesz...
Potwierdzam - skontroluj układ wydechowy to znaczy tyle co sprawdź silnik. W mojej lagunie 3 (2.0 benzyna), komunikat - skontroluj układ wydechowy, pojawił się przy usterce czujnika ciśnienia absolutnego.
Witam. Mam boxera z 2012. Pojawił się problem z ladowaniem. Po wymianie alternatora problem jest ten sam. Przy odpaleniu pojawiają się komunikaty sprawdź poziom oleju, zbyt wysoka temperatura płynu, skontrolować silnik dopiero po tych komunikatach jak silnik pracuje pokazuje kontrolke akumulatora i nie w rzeczywistosci nie ma ladowania. Spotkał się...
Witam. Skontrolować przełącznik, silnik grilla, grzałka grilla ( środkowa ).
Czy może to być spowodowane temperatura na dworze? Jest to spowodowane niską temperaturą oraz tym że silnik jest niedogrzany. Mam to samo w Seat Leon 1.4 16V . Całkiem normalny objaw. Skontroluj tylko na zimnym silniku poziom płynu chłodniczego i tyle. Dodano po 2 Raczej niesprawnym termostatem. Przy niesprawnym/uszkodzonym termostacie masz 3 opcje...
Czy ktoś wie co to jest ? Tak, na 99 procent zimne luty w przekaźniku zasilającym sterownik silnika. Trzeba zdjąć maskownice plastikową pod kierownicą i dostać się do przekaźnika rozebrać i skontrolować jego stan, naprawić lub wymienić. 1% to uszkodzona kostka stacyjki.
jeżeli możesz skontroluj stan izolacji tego silnika i przewodów go zasilających. najprawdopodobniej nastąpiło zwarcie, upływ (wilgoć, woda) do obudowy jednej z faz tego silnika, do głowy przychodzi mi tylko coś takiego: "praca punktu PEN w instalacji trófazowej" tzn w przypadku asymetri obciążenia na poszczególnych fazach i uszkodzenia PEN nastąpią...
WITAM -trzeba skontrolować instalacje silnika kostki (śniedz woda) a w szczególności tę wiązkę która idzie do pompy wtryskowej złączki i czy gdzieś nie przetarła się do silnika
Układ wtryskowy, wyprzedzenie kąta wtrysku, zużyte pompowtryski itd. Najpierw diagnoza komputerowa silnika i skontrolowanie układu zasilania silnika w paliwo.
Mogą być też uszkodzone poduszki skrzyni i/lub amortyzator sprężynowy silnika. Generalnie do skontrolowania zawieszenie zespołu napędowego.
Dla testów na stole zmostkuj COM-STOP-PHOT-SWO-SWC. Zamiast silnika podepnij bez kondensatorów dwie żarowe żarówki (od chińczyka - już indziej nie znajdziesz) czyli jedną pod COM(ten silnikowy) -MOT1, drugą pod COM-MOT2. Odpalasz centralę krótkim zwarciem COM (ten sterujący-pierwsze zdanie - NIE silnikowy) z P.P. Jesli centrala wykaże chęc współpracy...
Jeśli wytopiło to problem może być w regulacji silnika. Skontrolował bym również zawory bo mogą być uszkodzone.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
skontroluj stan oleju w skrzyni biegów...
Blokada kierownicy siada. Bez niej nie masz prąd na sterowniku silnika a to on steruje pracą rozrusznika.
Witam. Podłącz pompę do sieci 230V( na krótko ) odłączając oryginalne przewody. Wcześniej skontroluj turbinę silnika pompy czy coś tam nie wpadło( wykałaczka, pestka, moneta itp.),
Problemy z pierwszym odpaleniem w silnikach 1.3 może tez powodować zbyt mały luz zaworowy - proponuje skontrolować na zimnym silniku i wyregulować. Regulacja na śrubkach : ssące 0.25 , wydechy 0.2mm ( regulacje najlepiej po nocy bez odpalania zrobić).
Hmmm... Rozumiem ze to jest ten "Slynny Tech2" w orginale tak?? Mi chodzi o program na pc... bo niestety ale na takowy interfejs opla nie stac mnie narazie... Na forum znalazlem Tech2 ale niestety procz tego iz nie wykazal mi bledow oraz podal numery seryjne i programowe to nic poza tym nie oferuje on... a zalezy mi na skontrolowaniu pracy silnika pod...
Delikatna "marka" jak i model do naprawy jak dla amatora :P Wpierw uruchom szufladę : po lewej lub prawej stronie w tylnej części pod szufladą masz silnik z paskiem napędowym, skontroluj czy nie jest wyciągnięty(najczęściej niszczy go obecność smaru ) . Ale by dostać się do tego paska musisz doprowadzić do wysunięcia szuflady , możesz ściągnąć karuzelę...
Proponowałbym skontrolować ciśnienie sprężania na rozgrzanym silniku.
Witam na przyłączu silnika skontroluj miernikiem albo żarówką 24V bo tam próbnik ci nic nie da pozdrawiam.
Witam, Mam pewien problem z falownikiem Lenze Vector 8200. Notorycznie wyrzuca błąd Oc3 - przeciążenie regulatora napędu podczas rozbiegu lub zwarcie. Najdziwniejsze, że błąd występuje nawet wtedy kiedy odłączę przewody silnikowe. Sprawdzałem parametry silnika, wydłużałem czas rozbiegu, skontrolowałem silnik i przewody(ok). Czy możliwe jest, żeby falownik...
proponowałbym najpierw skontrolować długość szczotek w silniku....
Rozrząd musi być ustawiony cały (góra i dół) na znaki i dopiero wtedy kontrolujesz czy zgadzają Ci się znaki. 2 obroty wału to jeden obrót wałka rozrządu i pompy oczywiście. Przed demontażem rozrządu ustawiamy go na znaki fabryczne wtedy mamy pewność, że jest ok. Wtedy również tłok 1 cylindra jest w GMP. Rozrząd ustawiony poprawnie. Spróbuj wykręcić...
Nie można od razu podać najważniejszych danych tylko trzeba tak ciągnąć za język? Skoro przed wymianą było ok to trzeba chyba skontrolować swoje poczynania
Ja bym skontrolował wszystkie domasowania silnika a zwłaszcza cewki
Dobra, nie wchodząc w szczegóły-skontroluj układ zasilania silnika w powietrze.
Płynu na zimnym silniku ma być na minimum, płyn nagrzewając się zwiększa objętość, po ostygnięciu z powrotem się kurczy. Jeśli ogrzewanie jest, węże od układu chłodzenia na rozgrzanym silniku nie są twarde jak kamień, to skontrolować poziom płynu i jeździć, zobaczymy co się będzie działo, możliwe że układ po wymianie rozrządu nie był prawidłowo odpowietrzony....
Sprawdzić ciśnienie oleju, zdjąć miskę, sprawdzić czy nie ma żadnych metalowych opilków, ewentualnie skontrolować panewki ale tu się raczej nic nie powinno stać jeśli silnik nie zassal oleju lub jeśli poziom oleju nie był zbyt mały do pracy silnika
Witam, super rozpracowany temat. W serwisach w Łodzi jedyną wiedzę, jaką mają na ten temat w ASO, wymiana zbiornika na nowy (jeden wymienili już na gwarancji), jak jest błąd niskiego ciśnienia, w innych serwisach usunięcie adblue ze sterownika. Półtora roku temu miałem błąd niskie ciśnienie mocznika. Rozebrałem zbiornik, pomierzyłem wszystko tak, jak...
Czyli będzie sterownik? Czyli trzeba to sprawdzić, skontrolować, zdiagnozować, nie da się odpowiedzieć wprost, skoro nic nie wiesz, podajesz tylko objawy...
proponuje skontrolować szczotki w silniku czy aby się nie zużyły, o ile to jest silnik komutatorowy (szczotkowy) jeżeli nie dociskają do komutatora to nie będzie wirowała, to tak dla pewności i ewentualnie wyeliminowania tej przyczyny
Witam. Wyświetla błąd w obwodzie silnika. Wybuduj, skontroluj jeszcze raz. Może szczotka się zawiesiła, zabezpieczenie termiczne w silniku poprzez rdzę ma przejście do masy ( usterka często spotykana ).
W układzie dolotowym zawsze znajdzie się trochę oleju. Wynika to z konstrukcji silnika I jego komponentów. Jeżeli pokazuje się olej masz poprostu nieszczelne połączenie ic-wąż. Z reguły jeżeli chcesz usunąć ten problem kończy się na wymianie zarówno ic jak i węża. Tego typu wyciek oleju nie oznacza uszkodzonej turbiny, lecz warto to skontrolować. Tzn...
Sprawdź czy hałas nie pochodzi od paska. Zdejmij pasek uruchom pralkę, posłuchaj jak pracuje silnik. Jeśli nie będzie tego hałasu przy zdjętym pasku to wyłącz(!!!) pralkę, ręcznie pokręć bębnem i też skontroluj odgłosy.
Sprawdź czy na tulei wieloklinowej osi silnika nie nawinęły się sznurki po poprzednim pasku , w razie czego wyplącz je.Ta pralka nie ma regulacji napięcia pasa, naciąg jest stały . Skontroluj czy tuleja silnika nie obciera o dolną blachę tylnego wycięcia obudowy
Może masz małą nieszczelność i tracisz paliwo albo skontroluj poziom oleju w silniku czy nie przybywa przez pompe paliwa.
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
No jak silnika nie słychać, a potem cyknięcia przekaźnika grzałki, to szukać przyczyny w obwodzie silnika, czyli szczotki silnika do skontrolowania przede wszystkim :) .
Witam. Swoją drogą co z Ciebie za kierowca? Sprawdzenie poziomu oleju i innych płynów eksploatacyjnych to podstawa w eksploatacji samochodu. Czy kiedy nabywałeś ten samochód to skontrolowałeś coś w tym samochodzie? Wlałeś 1 litr i na bagnecie nie ma śladu oleju, czy aby twój samochód nie dymi na niebiesko, co świadczyło by o tym że bierze olej. Na Twoim...
Jeśli swiatła przygasają na jałowych obrotach to akumulator może być nie pierwszej młodości. Miałem tak u siebie i po wymianie akumulatora jest ok. Ja bym podmienił sterownik . Pisałeś o czujniku MAP że jak go odepniesz to jest w miarę dobrze a ten czujnik ma wpływ na ustalenie kąta wyprzedzenia zapłonu obliczonego przez sterownik. Masz jakieś logi...
Napiecia brak na stykach wejścia do termoobiegu czy moze byc za to odpowiedzialny termostat przy nim który jest walnięty? Ewentualnie jak skontrolować panel sterujący
Witam. Np. rezystory, diody, kondensatory jeśli Masz odpowiedni miernik. Z praktyki po zmianie TDA 1085C i sprawdzeniu triaka-dobry zostawić jak ma zwarcie -wymienić. Ale radził bym skontrolować szczotki na silniku. Zanim sięgniemy do modułu.
Zdejm wsuwki złacz, plastiki pod nimi też i skontroluj stan ścieżek w bezpośrednio prrzy szpilkach - może zostało jakieś ukryte zwarcie. A może przywęgliło któryś przedłużany kabel do siłownika. A centralę skontroluj pod sztucznym obciążeniem na zwykłych żarówkach 100 W wpiętych w każdy kierunek każdego silnika. Może metodą eliminacji jakoś dojdziesz....
Mnie sie po staroświecku wydaje, ze może być problem z masą pomiędzy kabiną i ramą (silnikiem). Sprawdź dla pewności na początku spadki napięć - jak bedą za duże, to wtedy znajdź i skontroluj połączenie masy.
Chyba - przepływomierza tam nie ma. Skontrolować , czego brakuje po zatrzymaniu się silnika - paliwa , czy iskry?
Posiada jeszcze przewód przyłączeniowy, który lubi się uszkodzić :) Ewentualnie zwijacz przewodu.:) Do autora postu- przyłóż sobie omomierz do szczotek i uzyskasz jakieś wskazanie. Kręć delikatnie wirnikiem i skontroluj czy owo nie zanika, wtedy będzie to świadczyć o przerwie w willniku bądź tym, że któraś ze szczotek nie dolega. Teraz taka mała podpowiedź-...
A ja stawiam na uszkodzone świece woskowe. Bez żartów Panowie, to komunikat dla użytkownika, że czas na serwis. A przyczyn może być tyle, ile urządzeń mechaniczno-elektronicznych przy silniku. Może przejedziesz na tym 10000 km, a może za 10 skończysz z dziurą w tłoku,.
Skoro przy wsparciu z plaka ma trudności z paleniem to masz problem z rozrządem lub/i już głowicą. Odkręć "parcianą" osłonę rozrządu i skontroluj pasek, napinacz. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
dokładnie skontroluj czujnik temperatury silnika jest on odpowiedzialny za przekazanie tej informacji sterownikowi silnika ktory na tej podstawie steruje grzaniem swiec co do fazy dogrzewania po uruchomieniu to jest to normalne , po przekroczeniu 2500 obr/min faza ta zostaje wyłaczona
Są gwałtowne skoki temp. ? Pompa wody skontrolowana?
przestała działać. Skontrolowałem i okazało się brak napięcia na wyjściu z transformatora do silnika Przed zakupem może skontrolowac czy jest to uszkodzenie trafa?
muszisz jechac do warsztatu gazowego niech ci wzbogaca skład mieszanki na wolnych obrotach E tam . Przeciez pisze w pierwszym poscie że na benzynie to samo. Najbardziej odpowiada mi podpowiedż o skontrolowaniu luzów zaworowych.
witam prawdopodobnie problem z wyłacznikiem krańcowym po zdjęciu obudowy będzie widoczny zespół wyłącznika krańcowego należy to skontrolować
Witam, Samochód Fiat Grande Punto Rok 2014 Przebieg 58 tyś Benzyna +gaz Luzy zaworowe - regulacja przy 50 tyś., wtedy wymienione zostały też świecie oraz kable wysokiego napięcia bo wcześniejsze uszkodzili przy demontażu. Problemy - występują zarówno przy jeździe na benzynie jak i gazie: 1.Samochód gaśnie zwłaszcza podczas dłuższej jazdy w korku (czasem...
Witam. Pralka wykona ( grzeje wodę, obroty bębna w prawo i lewo są ) pranie, wypompuje wodę ale nie chce wirować. Wykazuje błąd F25. Skasuję błąd. Ustawię na wirowanie znów błąd F25. Silnik, szczotki skontrolowane. W programie testowym na 4 "motor" silnik nie uruchamia się. Co zrobić, czyżby moduł do wymiany ? WAS32790 /01 FD 8608 200578
Kontrolka oznacza uszkodzenie w układzie silnika lub uszkodzenie innego układu elektronicznego. Skontroluj auto testerem
Witam. Załącz regulację i skontroluj czy jest napięcie na silniku wentylatora ? Silnik może mieć termik na uzwojeniu.
Jeśli bezpieczniki są sprawne a napięcia nadal nie ma na silniku to trzeba skontrolować włącznik wycieraczki przy kierownicy oraz przekaźnik sterujący znajdujący się w skrzynce w komorze silnika. Tak jest przynajmniej w moim roczniku - 2000. Schematu niestety nie posiadam więc trzeba szukać po omacku.
Czyli jeszcze muszę skontrolować działanie czujnika na rozgrzanym silniku tak jak opisane na schemacie. Zrobię to jutro bo dziś już mrok.
Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku płynu chłodniczego, jeśli nie i faktycznie ci ubywa płynu skontroluj poziom oleju w silniku czy go nie przybywa. Ewentualnie kup prosty test na sprawdzenie uszczelki pod głowicą.
Dodaj zdjęcia uszkodzenia. W pierwszej kolejności powinieneś odsprzęglić bramę i skontrolować czy przesuwa się bez oporów. Możliwe, że tak ciężko chodzi w jedną stronę, że silnik już nie daje rady (zgodnie z ustawioną pierwotnie siłą). Na płycie sterującej jest trymer oznaczony na rysunku "P" - Trymer regulacji Siły (F). Jeśli brama chodzi lekko w trybie...
Do pompki leci przez uszczelniacz popychacza, a do gaźnika i dolotu przez odmę. W Pierwszym przypadku do kontroli stan uszczelniacza, w drugim powodem może być nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej spowodowane zużyciem silnika (skontroluj sprężanie). Druga przyczyna może mieć też pośredni wpływ na pierwszy objaw.
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
Przerwe swiec ustaw na 0.65mm, skontroluj luzy zaworowe na zimnym silniku: Ssace 0.25, Wydechy 0.2mm.
Przewody zmieniaj zawsze z kompletem świec, wykręć świecę i zobacz czy nie ma na oprawce czarnych zwęgleń od szczytu świecy w dół w kierunku miejsca gdzie zakładasz klucz(miejsce gdzie nakładasz przewody. Jeśli będziesz miał zły skład mieszanki prawdopodobieństwo wystąpienia przebicia jest większe. Ustawienie zaworów warto skontrolować przy tym silniku...
Gdzies masz wilgoc w aucie. Skontroluj pod nogami kierowcy, pasazera. Tylna klapa, podszybie moze. Silnik wycieraczki tylnej moze lac do klapy itp.
Witam. Dzisiaj podczas normalnej spokojnej jazdy poza miastem wyskoczyla mi choinka komunikatów: Pomarańczowy kluczyk Kontrolka silnika Skontroluj wtrysk paliwa Skontroluj układ wydechowy Skontroluj esp I od razu lekkie poszarpywanie całym autem,stanąłem zgasilem odpalilem i po kilku metrach to samo. Później została tylko kontrolka o układzie wydechowym....
Mam tipo z 94'.Miałem ten sam problem.Do porady Tadzia 47 należy dodać iż przyczyną przepalenia oporników w regulatorze obrotów dmuchawy jest najprawdopodobniej zanieczyszczenie komutatora,aby go wyczyścić należy jednak rozmontować silnik dmuchawy co wymaga czasu oraz cierpliwości,ale jest możliwe.Należy pamiętać też o skontrolowaniu stanu szczotek.
dgłosy metalicznego stukania w momencie gdy przyspieszałem z niższych obrotów (około 1600), po przekroczeniu przykładowo 2400 obrotów stukanie znika Właśnie w tej fazie, gdy silnik jest wysilony i trochę "rozbiegane" korekty może dochodzić do jego nadmiernego wibrowania (trzęsienia się) co z kolei przenosi się na układ wydechowy. Dlatego zacznij od...
Simonne, P1138 z przedłużoną pracą silnika po wyłączeniu stacyjki to może być problem na stykach w wiązce czujnika ciśnienia na rampie. Sprawdź co tam masz - czy jest tam krótka wiązka przejściowa ze złoconymi stykami, pomiędzy czujnikiem a wiązką silnika? Skontroluj styki i ew. je podoginaj po wyjęciu z kostki. Delikatnie! Druga możliwość to regulator...
Woda nie moze isc w wydech. Co najwyżej by ja spalalo w cylindrach i zobaczyl bys tylko pare i ubytek. Tez uwazam ze panikujesz. Zrob jak wyzej pisza. Zagrzej, odpowietrz, zrob jakas trase i skontroluj.
Czy Ty prowadzisz jakiś warsztat? Zechciałbyś skontrolować ten rozrząd? Jeżeli tak to gdzie ewentualnie musiałbym przyjechać?
SPN 4069 Ograniczenie mocy OBD Strategia monitoringu Monitorowanie magistrali danych CAN, CAN silnika, za pomocą urządzenia sterującego sterownika silnika A142 Odbiór przez klienta/opis objawów • Moc silnika zredukowana Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 Wartość za wysoka Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania --- OBD OBD / P-Code...
Czy uszkodzona prądnica tachometryczna mogła ubić sterownik? Mało prawdopodobne Czy oporności na silniku są poprawne? Rezystancje poprawne Co jeszcze muszę skontrolować? Wtyczkę i złącze silnika
Dlaczego od razu zakładać, że to jest BSI? Nie róbcie sobie jaj. Skoro wiązka jest dobra to czas na sprawdzenie motoreduktora wycieraczki. Należy skontrolować czy podczas pracy silnika wycieraczki pojawiają się impulsy masowe ze stycznika krańcowego położenia ramienia i czy dochodzą one do BSI.
Renault Magane IV Grandtour 2017 1.5cdi 110 km. Mam problem z mocowaniem rury doładowującej powietrze z intercoolera do sprężarki. Pomimo tego że zamocowania jest na 2 obejmy to i tak się obsuwa i wywala czek silnika z komunikatem "skontroluj ukł. wydechowy". Za każdym razem po poprawieniu rury czek gaśnie ale po 1, 2 dniach jazdy historia się powtarza....
Podmien kondensator (bialy walec pod centrala), on odpowiada za sile silnika. Sprawdz tez czy dobrze krancowka wylacza (skontroluj czy sprezynka z tylu silownika od strony bramy jest odpowiednio zalaczana). Jezeli rozblokowanie i przesuniecie bramy pomaga to moze byc tak ze krzywka na listwie zebatej zle zalacza krancowke i brama dojezdza za daleko...
Każda przyzwoita myjka, jeśli chcemy zapewnić jej dobrą żywotność powinna posiadać bezproblemową kontrolę i możliwość szybkiej wymiany oleju. Szczególnie w pierwszej fazie eksploatacji, po dotarciu w celu wyplucia opiłków. Kupno myjki bez tej możliwości to jak zakup np. motocykla, w którym skontrolować stan oleju lub jego wymianę można byłoby wykonać...
Wymontować silnik z pralki i skontrolować: - szczotki czy nie są za krótkie i czy przypadkiem lice już nie jadą po komutatorze - czy łożyska nie mają wyczuwalnych luzów ( raczej nie powinno ich być - czy uzwojenie czujnika prędkości i kierunku obrotów nie ma przerwy Aj ! Faktycznie gapa ze mnie ! To nie jest silnik komutatorowy, powinienem to zauważyć...
Witam. Skontroluj drożność odpływu wody jak również silnik pompy spustu wody. Jeśli wirnik pompy ma luz poziomy - silnik do wymiany.
Skoro wybrałeś napęd krokowy to już musisz się pogodzić z jego niedoskonałościami. Jedynym miejscem gdzie napęd może się rozjechać to jest sam silnik. I aby to skontrolować nie wystarczy byle czujnik indukcyjny. Aby uniknąć problemów musisz dobrać przełożenie i pracować na takich parametrach aby silniki dawały sobie radę. I jak ci zależy na precyzji...
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Ta pralka ma silnik inverterowy i emituje tępy spojony odgłos . Tu trzeba zdjąć osłonę i skontrolować źródło hałasu tym bardziej iż te wybrzuszenia na filmiku są niepokojące i sugeruję że albo pralka źle ustawiana albo amortyzatory do wymiany , lecz źródłem hałasu może być: uszkodzony pasek łożyska pęknięty krzyżak
skontrolować silnik komunikat skontrolować wtrysk komunikat skontrolować samochód
pioneer mikrofon ustawić zasilać pompa oleju instrukcja radia mondeo
gorenje piekarnik naprawa pompa ciepła split
Volkswagen Passat 2012 - problem z otwieraniem pokrywy silnika Komunikacja sterownika BT auta z chińską stacją multimedialną