raczej 0691
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... tu masz opisane ale przed kalibracja dokładnie ustaw zbieznosc kół i przejedz sie kawałek czesto sam sie wtedy kalibruje bez komplikacji
Wymieniając przełącznik, pewnie zamontowałeś na chybił i podejrzewam już zerwaną taśmę. Na moje podejrzenie to: zerwana taśma bądź (o ile taśma cała) nie została ustawiona w pozycji "zero", mając uwzględnioną kierownicę na wprost. Zobacz w parametry kąta skrętu i jakie odchyłki ma, a jeżeli nie pokazuje, to zerwana taśma. A czy Ty widziałeś w ogólne...
czy w vagu bez kalibracji w czasie rzeczywistym można zaobserwować zmianę parametru podczas skrętu kierownicy? Nie, dopiero po kalibracji.
Sprawdzenie błędów przez vcds. Adaptacja czujnika kąta skrętu, kalibracja wspomagania
Nic nie robisz prócz wymiany i musi działać,ew. Kalibracja czujnika skrętu
Pewnie czujnik kąta skrętu. Może kwestia kalibracji ? A co konkretnie tym launchem było robione ? W trakcie gdy launch był podłączony ? Jaki błąd w ESP/ABS ?
Mexico to oryginał.Kolor otuliny ma znaczenie.
A kalibracja kąta skrętu jest możliwa ?
To nie ten czujnik obrotów bierze z tego z tyłu, a czujnik skrętu WOM ma znaczenie w czasie kalibracji.
Słyszeliście może o takiej czynności, jak kalibracja czujnika skrętu? P.S. o tym obciążaniu czujnika, to pisałeś po pijanemu czy jak? :P
Jeśli chodzi o parametry czujnika to jest pozycja czujnika : 365568,4° >> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - rzeczywisty: 0 Nm >>> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - żadany: 46 Nm kalibracja czujnika kąta skrętu: niewykonana Błędy: Sygnał czujnika pozycji kierownicy - błąd wewnętrzny C1135 Czujnik kąta skrętu kierownicy...
Citroen C5, 2006r mam u sibie podobny problem : sciągałem koło kierownicy, spadła mi tasiemka, poskładałem ją. Niestety po odpaleniu zgłasza bład czujnika położenia i bład ESP. W Lexii widać cały czas ten sam kąt wogóle się nie zmienia jak kręcę. Czy jest możliwe że coś poskładałem nie tak i cały czas jest ten sam kąt. Chyba że go uwałiłem. KAlibracja...
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Wchodzimy do: [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04]...
Witam. Czy ktoś może podpowiedzieć w którym elemencie znajduje się czujnik kąta skrętu? Nr 1 czy nr 2 na załączonym zdjęciu? Wymieniłem cały moduł (zespół manetek) z ukladem active stering ale nie idzie skalibrować czujnika kąta skrętu. Auto z 2005r z silnikiem m57, 218KM. Komputer pokazuje następujące usterki których nie idzie wykasować: 005EBA - czujnik...
Mam pytanie, dużo czytałem na elektrodzie, ale chciałem potwierdzić, czy po wymianie czujnika kąta skrętu wspomaganie powinno ruszyć bez kalibracji czujnika kąta skrętu. Czy konieczna jest kalibracja po wymianie, żeby wspomaganie ruszyło. Auto jest bez ESP. Przed wymianą miałem błąd C1500 z opisem "Nieprawidłowy sygnał czujnika". Po wymianie czujnika...
Kalibrację czujnika kąta skrętu zrobić
Wymieniałeś, albo rozkręcałeś moduł CIM? Masz błąd kalibracji czujnika kąta skrętu, więc albo uszkodzony CIM, albo coś przy nim kombinowałeś. Te błędy są od braku komunikacji CIM i IPC(licznik), są niezalogowanie w ogóle, albo niepoprawnie. Kontrolka ABS się świeci po odpaleniu?
Kolego aby udała się kalibracja w ABS nie może być żadnego błędu. Po za tym ja walczyłem kiedyś z tą kalibracją długi czas problemem okazały się uszkodzone bieżnie magnetyczne na tylnych piastach, po wymianie i kilku próbach kalibracji udało się.
Piszesz w pierwszym poście że „zbieżność ustawiona”. Nie wiem jak i czym, ale nawet prostsze urządzenia do kalibracji wykrywają jak jest duża różnica w kątach skrętu w lewo i prawo i kalibracja nie zostaje zatwierdzona.
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
- wyprostuj kola - uruchom samochod - skrec kiere 1 obrot w prawo, wyprostuj i skrec 1 obrot w lewo i wyprostuj - przejedz sie kawalek po prostej nie jadac szybciej niz 20 km/h. - zatrzymaj samochod z kierownica na wprost - nie ruszajac kierownica przeprowadz adaptacje VAG-COM: [03 - Brake Electronics] lub [44 - Steering Assist] [Coding-II - 11] lub...
Witam. Mam podobny problem volvo v70 D5 wyskakuje błąd: Usterka wewnętrzna czujnika kąta skrętu. Program wskazuje, że kierownica jest skręcona o 180st w lewo gdy koła są wyprostowane, adaptacja czujnika nic nie daje. Trzeba wymienić czujnik, czy można to jakoś naprawić?
Gość pisze że świeci abs ,esp,serv a wy zaczynacie od wymiany płynu? To jakaś nowa procedura diagnostyczna.
Wykonaj kalibrację czujnika skrętu.
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
A raczysz zrobić kalibrację kąta skrętu ? Błędy w ABS są ?
MaxiCOM MK808TS ma procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy dla VAG.
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
Nie ma nic takiego na zegarach. Zrob zdjecie. Ale sadze ze to kontrola trakcji ci swieci. :>
No to coś masz nie tak z kalibracją albo samym czujnikiem siły, bo jak nie przykładasz żadnej siły do kierownicy to powinno być równiutkie 0 Nm. Płaski betonowy plac, podjedź kawałek nie dotykając kierownicy i zrób kalibrację czujnika siły skrętu (to jest czujnik siły skrętnej przyłożonej do koła kierownicy). Potem ustaw kierownicę na wprost i zrób...
Sam chcę wiedzieć, co można naprawić albo od czego zacząć.
Nie, od przełącznika kierunkowskazów nie ma żadnych przewodów do których mógłbyś się wpiąć. Jeśli w ogóle, to trzeba się wlutować wewnątrz przełącznika, poglądowo zamieszczam zdjęcie dla orientacji, jak coś uszkodzisz, nowy 700 do 1300zł w zależności od wersji. Po demontażu może zajść potrzeba kalibracji czujnika kąta skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/9140780000_...
właśnie objawy mam podobne do tych opisanych do twoich, ok spróbuję coś pokombinować z potencjometrami (też suwaki) dzięki
Albo cim uszkodzony. Jakby miał inny pin to by auto nie paliło. Miałem takie coś, wymieniałem cim bo astra nie przyjmowała pinu żeby zrobić kalibrację czujnika skrętu.
Czyli kalibracja to 250zł za dostęp on-line
Basic Setting Steering Angle Sensor (G85) Calibration [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Start Engine (session still running). Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done,...
Autka jak w tytule, elektronika hamulców Bosch 8.2, potrzebuje procedurę kalibracji czujnika kąta skrętu. Nic z innych modeli VW/Audi nie pasuje.
Czujnik położenia/skrętu w kolumnie kierowniczej. Być może wystarczy zrobić kalibrację - najlepiej Tech-em, Oczywiście trzeba najpierw sprawdzić akumulator i alternator (napięcie ładowania). Wspomaganie jest bardzo wrażliwe na wahania napięcia.
Spróbuj przejechać się po placu i kilka razy skręcając max w prwo i lewo powinien skalibrować sie automatycznie.
Czy ktoś naprawiał przełącznik Valeo com 2003 ? nie udaje mi się skalibrować czujnika skrętu. Często padają a używek nie ma a jak są to cena kosmiczna
Istnieje szansa, że skasuje się kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy. Z reguły wystarczy przeprowadzić prostą kalibrację na postoju, koła max w lewo, max w prawo, ustaw na wprost, rusz powoli kilka metrów.
Witam, Posiadam kierownicę Logitech Driving Force GT. Podczas jej użytkowania poczułem silny opór, a potem jego brak. Kierownica kręci się normalnie w lewo, lecz w prawo ma lekki opór, mimo wyłączonego w oprogramowaniu (kiedy jest odłączona od zasilania występuje to samo). Poza tym kierownica jest sprawna, można normalnie z niej korzystać. Jest jednak...
Ostatnio miałem podobny problem. W caddy tylko tam kontrolka kierownicy świeciła na żółto - brak możliwości kalibracji kąta skrętu itp. Uszkodzony był 1K0959654
Witam, po wymianie modulatora 2-giej osi na desce rozdzielczej świeci kontrolka esp z komunikatem usterka ESP. co wykonaliśmy: - wymiana modulatora 2-giej osi (poprzedni umarł) - do wcześniejszej diagnozy podmiana sterownika EBS z innego samochodu - kasowane błędy bezpieczeństwa - w sterowniku ebs brak błędów, - jazda testowa po odcinku 3km w miarę...
Witam , mam pytanie w temacie. Wymieniłem również przekładnie na inną używaną .Kodowanie ze starej bez problemu . Po przekładce mam błąd kalibracji czujnika skrętu .Moje pytanie jak w passacie B8 ten czujnik skalibrować ( model i wyposażenie jak wyżej ).
Każdy czujnik kata skrętu kierownicy podlega kalibracji, z reguły kręcąc kierownica do oporu w lewo w prawo naprzemian Jeśli jest nieskalibrowany jest odpowiedni błąd
Wspomaganie wymienione na używkę (sprawne z innej Corsy). Działa bez kalibracji czujnika skrętu.
Nie za bardzo widzę związek z wymienianym elementem. Jakaś podpowiedź? I dla tego na przyszłość powinieneś naprawiać samochód u mechanika.Czujnik kąta skrętu do kalibracji.
nic się nie resetuje tylko jeżeli nic nie padło wprowadza się od nowa kalibracje czujnika skrętu ewentualnie ponawia kodowanie abs,jeżeli mieszkasz niedaleko mojego miasta to mogę ci to ogarnąć sam tego nie naprawisz !!! pozdro rox1
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Wszystkie błędy związane były z potrzebą kalibracji czujnika kąta skrętu. Pozdrawiam Czy poza testerem istnieje możliwość ręcznej kalibracji czujnika kąta skrętu? Mam błąd MID136 PSID53 FMI10, drążek od kierownicy do wieloklinu kolumny/wspomagania był odkręcony... Czy Autocomem 2013 można takie coś skalibrować?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
Czujnik kąta skrętu kierownicy wykrywa błąd przy odchyleniu powyżej 5 stopni podczas jazdy na wprost. Pierwsze proponuje sprawdzić geometrie następnie wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu ;)
Witam Mamy problem z czujnikiem skrętu koła Ogólnie chciałbym się dowiedzieć o kalibrację tego czujnika. Nagle przestał działać były przerwane przewody. Przewody polutowalem, czujnik sprawny napięcia są, mierząc multimetrem, a widać je także normalnie w oknie diagnostycznym na wyświetlaczu. Może to coś innego jednakże wydaje mi się że jakaś kalibracja...
Witam, mam problem z kontrolką ESP, po montażu tempomatu wyskakuje mi błąd 01826 , nadmieniam że kalibracja czujnika skrętu przebiegła pomyślnie ponieważ vag pokazuje mi w nastawach ze sensor jest ok. Nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Po każdym odpaleniu auta uruchamia się test i nie kończy się poprawnie ponieważ kontrolka ESP znów się zapala. Ktoś...
Witam szanownych kolegów! Może być wina CIM-a(zintegrowany moduł kolumny kierownicy), ale nie musi. W pierwszej kolejności należy się OPR ludziom z serwisu. Taśma nie ma tu absolutnie nic do rzeczy, problem leży w czujniku kąta skrętu, który to znajduje się w CIM-ie. Zacząć trzeba od kalibracji, więc podjedź do innego serwisu i poproś o kalibrację czujnika,...
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
no okey kwestia jeszcze jaki numer przekładni (silnika znaleźć) Dodano po 58 dziwne, że nie ma żadnych błędów w wspomaganiu, kalibracja czujnika kąta skrętu itd. przeszła bez problemu, nie ma żadnych błędów, tylko w ABS, no i TPMS oraz parktronic.
Sprawdź czy nie piszą o kalibracji czujnika skrętu w tym wozie.
Wymiana czujnika , ponowna adaptacja całość śmiga od jakiegoś czasu bez najmniejszych problemów. Dziękuję wszystkim udzielającym się w temacie za pomoc. Pozdrawiam Temat do zamknięcia.
podeślij wsad z 93lc66, ale czy bez TIS-owego Security Access to ogryziesz, to nie wiem.
Witam. Problem zaczął się od pojawienia ikony AIRBAG. Podpięcie PP2000 pokazało uszkodzenie 1 stopnia aktywacji airbag w związku z czym zacząłem szukać używanego zwijaka airbag. Dosłownie po dwóch dniach do świecącej ikony AIRBAG doszedł komunikat na wyświetlaczu komputera Airbag system fault oraz co jakiś czas pikanie dźwiękowe. Ponowne podpięcie PP2000...
Witam serdecznie, w mojej Toyocie świeci się po lekkim skręcie VSC i TRC, wymieniłem czujnik kąta skrętu i nadal mam błędy i moje pytanie jest takie czy wie ktoś jak przeprowadzić kalibrację tego czujnika?
Jeśli taśma jeszcze cała to sprawdź jego ustawienie. Jak przestawiony o obrót to go ustaw i sprawdź czy sie kalibrację da zrobić. Czujnik skrętu mechanicznie sie nie uszkodzi, jedynie może sie zablokować programowo.
Wymieniłem czujnik momentu obrotowego w przekładni kierowniczej , sterownik wspomagania , ustawiłem zbieżność, żeby kierownica była prosto , kalibracja czujnika skrętu i autko naprawione.
Zakoduj sterownik i nie rozłączając się zrób kalibracje czujnika kąta skrętu
Częsta przyczyna tkwi w luzie sprzęgła silnika skrętu. Podczas uruchamiania wózka wykonuje test poprawności poprzez kalibrację napięć. Jeżeli silnik wykona ruch, a napięcie się nie zmienia, to rozłącza sterowanie. Druga opcja to uszkodzony potencjometr położenia koła (skrętu). Bez Truck Doctora to robota po omacku.
Witam Nie mogę sobie poradzić z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Na desce świecą się kontrolki kierownicy i trakcji, których nie idzie wykasować. Brak możliwości kalibracji czujnika skrętu, na komputerze cały czas pokazuje jedną wartość 3276,7 stopni. Nawet po ściągnięciu kierownicy i symulowaniu na „ pajączku” obrotów zero reakcji. awne.Pozostałe...
Zrób kalibracje czujnika skrętu.
Zapewne potrzebna jeszcze kalibracja samego czujnika...
To podepnij kompa zrób diagnostykę każdego koła czy prędkości masz takie same i czujnik skrętu do sprawdzenia lub kalibracji
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
a masz mozliwośc podłacznia komputera pod autko i sprawdzenia na bloku pomiarowym jaki kat jest przy kołach ustawionych na wprost? i czy ta "zółta kropka jest w okienku"? Jest bardzo wazne by zółta kropka pokrywała sie z zerowym katem ustawienia czujnika kata skrętu który mozesz sprawdzić na vagu inaczej nie uda Ci sie zrobić kalibracji czujnika i kontrolka...
A może nie chodzi o kalibrację? Może coś uszkodziłeś?
U mnie wystarczyło zrobić kalibracje czujnika położenia skrętu w lexi
W aucie po ustawieniu zbieżności kół zrobiono reset pamięci a następnie kalibrację czujnika kąta skrętu za pomocą narzędzia TS. Niby kalibracja przebiega pomyślnie, ale chyba przy okazji wyczyszczona została pamięć czujnika momentu obrotowego w kolumnie kierownicy. Teraz pojawia się kod błędu X2610 (Torque Sensor Missing Calibration of Adjustment Value...
Dodatkowo kalibracja czujnika kąta skrętu i ustawienie paru innych dupereli. kdvc, powstrzymaj się z pisaniem bzdurek. Poza tym jaki masz teraz CIM, z indeksem XR?
Zrób kalibrację czujnika skrętu kierownicy w INPA.
a robiłeś kalibracje czujnika skrętu ??
witam. mam ten sam problem w vectra C 2002r po wymianie przekładni. kierowniczej .byłem u elektryka i kts sprawdził tylko jaki jest kąt skrętu (u mnie do zera brakuje dwóch jednostek ponoć wystarczy zrobić kalibrację konta skrętu) ale KTSem się nie da .W oplu powiedzieli mi że uszkodzona jest tasiemka pod kierownicą i mam tą całą część wymienić, natomiast...
Dzień dobry, Mam pewien problem z Mercedesem Actrosem MP3 2009r. z systemem EHZ. VIN WDB9302151L451114. Otóż, w bloku hydraulicznym były uszkodzone czujniki oraz jedna cewka elektrozaworu. Elementy te zostały wymienione na nowe. Po wykasowaniu błędów pozostały 2: przyuczanie czujnika PSY oraz informacja, że system jest nieskalibrowany. No i podczas...
Poczytajcie o kalibracji czujnika skrętu w EPS. Problem najczesciej spotykany w Corsach ale w innych autach też. Wystarczy skalibrować czujnik obracając go wokół osi kolumny. Można to zrobić podpinając auto pod kompa w ASO lub wpinając sie woltomierzem w sterownik wspomagania i ustawiając równe napięcia na dwóch parach przewodów - rozkalibrowany czujnik...
Doprowadz do porządku tę sprawę a załozę się,że wszystko będzie dobrze. Podałbym na TRQ3 napięcie pożądane i wszystko będzie jasne.W tym przypadku 2,63v-to próba statyczna.Mostkując TRQ2 i TRQ3 zamiast C15555 pewnie pojawi się błąd kalibracji.
Myślę, że temat można uznać za zamknięty. Po kalibracji kąta skrętu zrobione samochodem ok 50km i błąd nie wyskakuje... Do tej pory już zdążyłby sygnalizować usterkę.
Próbowałeś zrobić "kasowanie przyswojenia typu pojazdu" w MESie? U mnie wyskakuje komunikat "niepowodzenie". Kalibracja czujnika kąta skrętu zrobiona, doświetlanie zakrętów działa. Przestawiałem ustawienia pompy ABS, ale po osiowaniu nadal mam błąd c1103 z komunikacją z przekładnią... Zastanawia mnie temat taki, że body widzi nową przekładnię, numery...
Rozbierzesz CIM to kalibracja czujnika kąta skrętu pewnie będzie potrzebna.
Uszkodzony okazał się czujnik kąta skrętu umiejscowiony w module kolumny kierowniczej. Po wymianie i kalibracji wszystko działa.
Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki po załączeniu AC? Może zbyt mało czynnika i niby chłodzi, ale nie czuć 3, 4 - roleta i fotele to raczej bezpieczniki 5 - tu mogą być wtyczki 6 - zapewne kalibracja czujnika położenia skrętu - potrzebny PP
Dodam tylko że został sprawdzony cały komputer kalibracja czujnika skrętu po wykasowaniu błędu po chwili wraca. Zawieszenie normalnie pracuje tylko ciągle wyświetla blad
Do grupy vw nie ma chyba nic lepszego jak vag. Mylisz się. Jest VCDS który daje podpowiedzi przy kodowaniu, adaptacjach, pokazuje jakie powinny być poprawne wartości w blokach mierzonych, z automatu usuwa inspekcje. VCDP+K gdzie np. przy kalibracji czujnika skrętu nie trzeba znać procedury jak w VAGu czy VCDSie lub VAS gdzie też nie trzeba znać procedur...
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Dodam, że na błędzie ESP jeżdżę od prawie 2 lat. Napraw ten błąd, dopiero wtedy będzie można przeprowadzić kalibrację czujnika kąta skrętu.
źle rozpoznaje pozycję srodkową.Możliwa usterka czujnika kąta skrętu,lub wystarczy dokonac kalibracji. Zgłoś się do kogoś kto ma tester diagnozstyczny Tech2 (prawdziwego Techa,nie ten syf na PC)
I napewno kalibracja czujnika kąta skrętu - G85
Tak jak pisze kolega wyżej do sprawdzenia zasilania ,a jak wszystko ok to moze pompa uszkodzona.Przy wymianie na inną mimo iż te same numerykodowanie może byc inne ,no i bedzie wymagał kalibracji czujnik skrętu
Cześć. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, to podjedź do kogoś, kto ma WDS/IDS i zrób kalibrację konta skrętu kierownicy. Zwykle po ustawieniu zbieżności jest z tym problem. Jeśli masz niedaleko do Grudziądza, to zapraszam do mnie. 512267340 www.czescimondeo.pl
Przy zmianie czujników MUSISZ mieć Vag-a - inaczej nie przeprowadzisz kalibracji i ASR nie będzie działał, więc kolejne świecidełko na tablicy...
kalibracja skręt kalibracja czujnik skręt czujnik skręt kalibracja
arduino przerwania wewnętrzne wygłuszanie pomieszczeń nawigacja skoda octavia
Kierunkowskaz zwarty do masy - co to oznacza? Parametr P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW