C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
Dobrze podejrzewasz, raczej to jest przegub.
montowałem kilka i nigdy jeśli nie było na żółtym nie grało ale raz miałem taki problem więc włożyłem do auta i próbuje kropka na żółtym krece w lewo w prawo i tasma nie poszła czemu niewiem spróbuj może sie uda
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
jest zepsuty czujnik pozycji....
Sprawdzić/zmienić na właściwe kodowanie sterownika i adaptować czujnik skrętu.
Bezpiecznik nr 7, 10A, kolor czarno-niebieski (+12V po przekręceniu kluczyka), idzie na: -sterownik ABS (w tym roczniku pin 23 na kostce ABS) -włącznik stop przy pedale hamulca, -przycisk do wyłączania ESP, -czujnik kąta skrętu G85 pod kierownicą.
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
Czujnik skrętu jest tylko w przekładni .
Witam podczas skrętu lewo prawo mam drgania kierownicy . Dodam że olej od wspomagania był wymieniony A problem dalej jest miał ktoś podobne objawy ? Czyżby pompa padała ? Passat b5 fl .2.0 benzyna .
Inicjowałeś czujnik kąta skrętu kierownicy?
Poszukuje numeracji lini diagnostycznych do Vag-a , chodzi mi o to że chcę zaprogramowac czujnik kątu skrętu Vw Passata z 2002 roku jaki jest numer lini adaptacji i jakiś spis tych wszystkich lini
Też mam ten sam problem. Czy ktoś go rozwiązał?
A wspomaganie masz normalnie czy pracuje wtrybie awaryjnym?
W twoim opisie jest też przyczyna, żle wykonana wymiana elementów zawieszenia. Na 100% geometria jest zła , tym bardziej że piszesz że drze ogumienie. Ciekawe w jakim celu zeszlifowano ograniczniki skrętu. To właśnie przez ich zeszlifowanie zwrotnica - kolumna przy maksymalnym skręcie kół niszczyła przegub homokinetyczny . On nie jest przystosowany...
Nie chodziło mi o bordnetz tylko o moduł sterujący łączący "pająk" kolumny i czujnik kąta skrętu itd.
Poza tym zatrąbienie przy zamykaniu i otwieraniu nie jest zbyt przyjemne dla otoczenia i może narazić użytkownika na powybijane szyby przez sąsiadów. Zamiast tego proponuję zamontować głośny buzzer i podpiąć go do plusa kierunków w module komfortu. Będzie przyjemny, niezagłośny dźwięk i wszyscy będą zadowoleni. Od razu odpowiadam na ewentualne wątpliwości:...
Właśnie nic dziś zawiozlem auto do mechanika zobaczymy co z tego będzie. Dodano po 3 Mechanik stawia na czujnik skrętu g85
A czy wymieniane były łożyska amortyzatorów - te pod kielichami z przodu pod maską ? U mnie w B5 jak miałem to to skrzypiało i wymiana pomogła. NO tak ,łożyska w pasacie b5. Powiedz że jeszcze skrzypiały przy skręcie.
Pozostało drganie karoserii. poduszka silnika lekko piszczące opony przy skrętach ale to pewnie wina nieustawionej zbieżności, czy TAK? Może być zła zbieżność.
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
zrób kodowanie czujnika kąta skrętu i po problemie:)
Witam wszystkich, ostatnio zaobserwowałem, że w VW Passacie B7 podczas skrętu na włączonych światłach soczewki Xenonów nie skręcają, a strumień światła skierowany jest cały czas w lewą stronę. Podczas odpalania auta pojawia się kontrolka z żółtą żarówką, która 5 razy mignie i gaśnie, ksenony wykonują ruch poziomowania, a podczas skrętu kierownicą podczas...
Albo skrajnie zużyte zawieszenie przednie, albo zwyczajnie maglownica do wymiany.
Mogę się mylić jeśli tak to na pewno ktoś mnie poprawi. Sprawdzałeś coś takiego jak czujnik konta skrętu. I tak jak kolega wyżej posprawdzaj czujniki w kołach. To że nie ma błędu nie oznacza że jest ok. Wejdź w parametry i popatrz co jest nie tak.
silniczek ci pada zegar do wymiany!!!!lub sam silniczek...
Pacjent to Passat B6 1.9 BLS. Po wymianie sterownika EPB na taki sam, i zakodowaniu ABS, wywaliła mi błąd wspomagania z kodem 02546, czyli adaptacja. Kręcenie kierownicą nic nie daje, nawet ta dłuższa adaptacja 30 sekundowa nie pomaga. Ktoś wie jak to ugryźć? Jak ustawić ogranicznik kąta skrętu?
Przegub wewnętrzny może się blokować i półoś nie przesuwa się podczas skrętu w stronę skrzyni.
I wiadomo co to było? U mnie pojawił się ten sam problem..
przejedz sie to powinno samo zgasnac
Witam. Ponawiam pytanie Swiecą mi się kontrolki od ABS i ASP no i mam błędy nr 778 i 1044 czyli coś z czujnikiem skrętu kół i właśnie mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik skrętu kół Pomóżcie. dzięki Passat 2002 r.
Może jeszcze być przyczyną zawieszanie się zaworu kulowego w maglownicy. Miałem to niedawno ale samo ustąpiło. Co do paska, to chyba najprościej sprawdzić. Jeśli chodzi o związek z temperaturą, to ciepła guma ma lepszą przyczepność, zwłaszcza, że wspominasz o popiskiwaniu. U mnie to się dzieje przy maksymalnym skręcie. Powodzenia :)
Praktycznie wszystko było sprawdzane na podnośniku na kanale, tak jak pisałem metaliczny strzał przy skręcie w lewo ale kierownica musi iść do oporu w lewo
Brat podłączył mi komputer, wykazało jakiś problem z czujnikiem kąta skrętu. Czy to może mieć coś wspólnego?
A co innego? Do tego odgłos potrafi się pojawić przy ostrym szybkim skręcie w prawo.
Witam wszystkich. W moim Passacie po podpięcia VAG pokazuje błąd uszkodzony czujnik kata skrętu. Mam pytanie gdzie on się znajduje i czy wystarczy podać numer VIN w sklepie. Czy samemu można wymienić i czy trzeba go adoptować do auta? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Witam. Ostatnio w Passacie B5 FL przy maksymalnym skręcie w lewo i tylko w lewo świeci kontrolka ABS i TC na żółto do momentu zgaszenia silnika. Po odpaleniu jest ok dopóki znów nie skręcę kierownicą w lewo na maksa. Co to może być? Czujnik ABS? Jak go sprawdzić?
Wymieniłem czujnik kąta skrętu G85 i potrzebuje wykonać adaptację pomoże ktoś? Posiadam vcds, Pasek B5 rocznik 2000, wspomaganie hydrauliczne.
Nr błędu??
Witam wszystkich. Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem a raczej usłyszałem, delikatne szumienie bądź szuranie, ocieranie w tylnym prawym kole TYLKO przy skręcaniu w lewo, podczas skrętu w prawo i jazdy na wprost jest cisza, czy to może być łożysko w piaście? Jeśli tak, to czy nie powinno hałasować cały czas a nie tylko podczas skrętu i to w jedną stronę?
Przy skręcaniu w prawo dociążane jest lewe koło a więc i lewe łożysko. Czyli, skoro wyje głośniej przy skręcie w prawo, to....
Witam. Potrzebował bym parę wskazówek jak podłączyć moduł skrętu zakupionych na allegro do passata b6. Chodzi mi o takie przewody jak halogeny prawy lewy i czujnik pomiaru prędkości.
Witam mam mały problem z passatem b6 przy maksymalnym skręcie w lewo zapala sie żółta kontrolka kierownicy wspomaganie ciezko chodzi.czy to wina czujnika kąta skrętu (gdzie go szukać jak sie do niego dostać)
Pierwsze co to sprawdź wszystkie złącza, złącze lampy, złącze zasilania przetwornicy i złącze samego żarnika. Moduł skrętu nie powinien odłączać żarnika.
Możliwe bo kierownica jest delikatnie ucieka do prawej a i jak przejechałem tak ok 10 kilometrów to zaświeciło mi się ESP i ABS musiałem zgasić i ponownie zapalić silnik i błędy znikły to też jest powodem źle ustawiony kont skrętu czy inny powod
Rozumiem że zawieszenie wielowahaczowe? Jeśli tak to dopóki koła nie odpadają lub tuleje tych wahaczy nie są pozrywane to nawet dość dobry diagnosta na szarpakach nic nie wyczuje, tam jeden wahacz trzyma drugi i redukuje luz. tak naprawdę sprawdzić to zawieszenie może albo naprawdę dobry mechanik na podnośniku albo zawieszenie trzeba zwyczajnie rozpiąć...
Witam, przecież pisze że geometria wykazała że jest ok. Czytam teraz o czujnikach kąta skrętu, możne coś znajdę w tej kwestii.
Z tego co piszesz to wygląda, że zaciął się zawór w pompie. Przy pełnym skręcie kiedy nie ma przepływu płynu zawór ten ma zapobiegać nadmiernemu wzrostowi ciśnienia i uszkodzeniu pompy.
Jestem od niedawna właścicielem fiata tipo 1.4 t-jet sedan z 2019 r. Nigdy nie jeździłem fiatem i nie wiem czy to normalne, a nie odczuwałem tego np w VW Pasacie. Chodzi o to że podczas maxymalnego skrętu kół np w lewo , prawe koło zostawia ślad na ziemi tzn jakby bardziej zrywało ziemię , lub np podczas zmiany nawierzchni i asfaltu na grunt w maksymalnym...
Ekolodzy może i nie czytają tego, ale np. ja tak. Upominam Cię oficjalnie, żebyś takie techniki/metody naprawcze zachował dla siebie! Od tego są testery i przyrządy diagnostyczne + wiedza, a nie hektar pola/łąki... Ostrzeżenie ustne dziś, a za następne bzdury, zgodnie z regulaminem..! [/quote] Kolego zeimp to nie są żadne bzdury - "SYSTEM CZEKA NA...
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
To jedź do innego i niech go tam podepną pod komputer. Ciężko stwierdzić bez oględzin. Może być czujnik skrętu ale bezsensu jest wymiana części na pałę.
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
mi kontrolka włącza się przy ostrym skręcie np. rondo albo jak jest wilgotno to świeci.ale sprawdzę dzięki pozdrawiam
Czy masz wspomaganie kierownicy? Sprawdź w nim zawór ciśnieniowy.
no a prześwietliłeś instalacje do czujnika?
Osłona była tylko spadła z zacisku Stwierdziłem, że jeśli nie strzela na skrętach to jeszcze jest dobry. Parę osób mi to mówiło
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
To taki typowy dźwięk dla łożyska ... jak dodaje gazu to cykanie też przyspiesza, dodatkowo wspomaganie nie działa tak jak powinno na wolnych obrotach i przy skręcie maksymalnym na kołach wyje dodatkowo ...
Jak cyka przy skręcie to wymien, jest to objaw początku zużycia. Albo zmień gumę i odwleczesz ta wymiane na jakis czas. A smar nie jest grafitowy, tylko z dwusiarczkiem molibdenu.
FORTUNE - nie znam, może ktoś inny się wypowie. Łożyska jak nie słychać to nie zmieniaj - napisałem Ci co można zmienić przy okazji wymiany zawieszenia. Bremsbelag prufen - prawdopodobnie zużyte klocki albo brak kontaktu w kostce od czujnika zużycia klocków. Oczywiście można zająć się całym układem hamulcowym bo i tak jest odkręcany. Podczas skrętu...
Pewnie myślisz kolego o przegubie i jego specyficznym klekotaniu. Otóż nie. Stuka przy jeździe na wprost i podczas skrętów także. Wrażenie trochę jak przy sworzniach wahaczy. Ale to nie one.
W zeszłą zimę możne tak mi się stało ze dwa razy na śniegu, wiec stwierdziłem że to nic takiego i ze pewnie strasznie ślisko jest i odpuściłem temat. Teraz za każdym razem gdy nacisnę pedał hamulca drga, pulsuje, odbija nie wiem jak to nazwać profesjonalne. I w momencie kiedy ten pedał hamulca pulsuje, auto w ogóle nie reaguje na skręty kierownicą.
Po wpisaniu loginu i kodowania, musisz bez rozłączania ze sterownikiem od razu skalibrować czujnik kąta skrętu - inaczej kodowanie wróci do zera. powodzenia.......................
Witam, używałem przez kilka lat Gutmann 55. Czyta większość samochodów, czasem ma problem z Francuzami - błąd nie znany albo fałszywie wyświetla 20 błędów. Nie obsługuje wszystkich adaptacji. Nie da się kodować wtryskiwaczy w dieslach. W Japońcach często można przeczytać tylko jeden moduł np. SILNIK podczas gdy ABS, Airbag i inne nie są dostępne. Generalnie...
Te błędy to standard po odpięciu aku, ale kontrolka ESP zgaśnie sama po przejechaniu kilkuset metrów i wykonaniu kilku skrętów kierownicą do oporu, może to jest jakiś trop?
Podnieś auto z jednej strony i sprawdź, czy koła napędowe kręcą się bez większego oporu. Jeśli będzie problem z obrotem koła, to albo faktycznie padł mechanizm różnicowy, albo też auto zostało przystosowane do jazdy wyczynowej po torze z "uślizgiem" (stała blokada mostu).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Słychać, że na 99% ten dźwięk wydobywa się z pompy wspomagania, a płyn jakoś tak nie wygląda najlepiej i jest go raczej za mało już. PS. Młody nie miał siły, żeby dobrze skręcić kierownicą, ale przy niewielkich skrętach już słychać te dźwięki wydobywające się z okolic pompy wspomagania.
A tak to nie da rady jest to realizowane w nowszych autach za pomocą układu ESP i jego czujnika skrętu cyfrowo ,raczej w b5 zapomnij. A do absu nie potrzebny jest czujnik skrętu kierownicy???
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Zaraz zaraz. Czyli czujnik kata skrętu jest w kierownicy? Przy wymianie czujnika esp trzeba robić adaptację czujnika skrętu ? I jeszcze raz zapytam czy polskim vag 4.9 można zrobić adaptację czy trzeba pełną wersję ?
Witam proszę o szybką pomoc , a wiec chodzi o to ze kierownica po wyjęciu kluczyka się nie blokuje , podczas jazdy niby wszystko jest w porządku do momentu skrętu wtedy kontrola trakcji wariuje i auto wpada w lekki poślizg , pacjent to passat b5 fl 2005r
Witam Najprawdopobnie masz zalane wtyczki instalacji w plastikowej obudowie komputera silnika ,trzeba zdjąć pokrywę komputera i od strony kierownicy są wtyczki skierowane ku dołowi i wchodzą do karoserii tam często dostaje się woda i często komputer silnika nie ma komunikacji z ABS
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
A ja w Leonie kiedyś miałem walnięty czujnik kąta skrętu i objawy takie same. Kontrolka świeciła co jakiś czas, więc klientka nie mówiła mi o tym. Trochę szukania było...
Witam Zmieniłem ostatnio licznik w passacie b5fl z wersji ang. na europe. Wszystko działa jedynie 3 błędy których nie mogę usunąć we wskaźnikach a mianowicie: 1316Sterownik ABS magistrala CAN brak sygnału 778Czujnik kąta skrętu-G85 magistrala CAN brak sygnału 1318Sterownik pompy wtryskowej-J399 magistrala CAN brak sygnału W abs nie ma błędów jedynie...
Podaj błędy jakie generuje. Co do czujnika kąta skrętu przecież widać w parametrach czy działa. Wieczorem poszukam kodu dostępu. Podaj mi kodowanie jakie masz obecnie.
Sprawdz wszystkie parametry wspomagania mógł nie wytrzymać sterownik .Czujnik kąta skrętu może być wypadkową zamiany biegunów mają też wpływ na to usterki w ABS i hamulce ręcznym
A skąd pewność że to koło szwankuje może czujnik skrętu, lub przeciązenia.? Czy podczas jechania bokiem zapala się kontrolka esp? Jak wyłączysz esp to tej taki cyrk się dzieje?
Witam, kolego sprawdź dolną śrubkę z osłony tarczy, mi kiedyś się dziwnym trafem popuściła i przy skręcie w lewo strasznie coś ocierało, dwa dni z tym walczyłem ale doszedłem do tego. Musisz zdjąć tarcze i popatrzeć dokładnie na śrubki od osłony.
witam! posiadałem w swoim passacie b4 115km ten sam przypadek. strzelanie przy skręcie. w samochodzie zostalo wymienione praktycznie wszystko. wszystko na mcpersonie, elementy zawieszenia, jednak problem pozostał. az do dzisiejszego dnia. zmieniłem koła na zimowe ( z alu na stal) i problem ustał. samochód zakupiłem na felgach aluminiowych- oryginalnych....
A to nie takie proste i nie każdy potrafi.Trza się glebnąć pod fure z brechą i podstukując ręką równocześnie naciągać brechą i patrzeć co z tym ustrojstwem.Jak się koleboce poprzecznie to może być jak wzdłużnie to robi się problem bo może luz wzdłużny być także zależny od obciążenia przodu i skrętu kół przy naprężonym sworzniu wachacza górnego i dolnego...
Witam, w moim Passacie B7 mam dokładnie ten sam problem, soczewki nie skręcają, a strumień światła skierowany jest w lewą stronę... Jak rozwiązałeś problem, to podpowiedz, co było przyczyną takich objawów.
Witam. Mam problem z naprawą Passata B6 1.9 TDI. Samochód stał miesiąc i po tym czasie rozładował się akumulator. Występuje upływ prądu ok 700mA. Po wyjęciu bezpiecznika F9 (sterownik kierownicy) pobór prądu wraca do normalnych wartości. Dodatkowo nie działają kierunkowskazy. Jest problem z czujnikiem skrętu g85. Świeci kontrolka ESP i kierownicy na...
Odłącz aku na dłużej, ew. może być wymagana podczas robienia abs aktualizacja wspomagania. Czasami są takie akcje, że aktualizując jeden sterownik trzeba zaktualizować także inny. Trochę ubogie w opisie te twoje błędy. Spróbuj wykonać nastawy - (położenia krańcowe,nastawy podstawowe, czujnik kąta skrętu)-dla wspomagania może tu coś go boli? Wstaw ten...
Kolego , a dlaczego nie uruchamiasz tych lamp skrętnych jako halogeny? Chyba kolega nie zrozumiał do końca. W takim wypadku zapalał by mi je przy skręcie kierownica a mówimy tu o reflektorach tego typu http://obrazki.elektroda.pl/3273715200_1... W 09 sprawdź? Mógłbyś rozwinąć co masz na myśli z tym W 09 - jakiś przekaźnik ? nie siedzę...
W sprawie mojej awari w Passacie CC sprawa wyglada następujaco, zatarta z prawej strony oraz peknięta przy czujniku skrętu brak możliwośći naprawy, uszkodzona maglownica jest z numerem 3c1 423 050E z roku 2008r. rok prod. samochodu to 2011r. Według serwisu VW po numerze Vin powinna być taka 3AB423061G lub F. Czy można maglownicę założyc z innymi numerami...
Witam Pukanie przy skręcie na postoju czy podczas jasdy. Jeśli jest to taki dziwny dzwięk powiedzmy stukania podczas jazdy to może to byc przegub Pozdrawiam
Mój przedmówca się myli. Przy pedale hamulca zlokalizowane są 2 właczniki zamknięte w jednej obudowie. jeden jest odpowiedzialny za światło stop a drugi przekazuje informacje o hamowaniu do ECU silnika i sterownika ABS/ESP. Częstą przyczyną niedziałajacego ESP jest właśnie uszkodzenie bądź też złe ustawienie tego włącznika. Spotkałem się z taką sytuacją...
Witam. Mam passat b5 FL 1.9 TDI i mam problem z zakodowaniem abs. Na taśmie żółta kropka jest na środku tzn. od żółtej kropy mam 2,5 obrota w prawo i w lewo. Zapaliło mi się to po złożeniu. Wprowadzam kodowanie: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta...
na moje to problem leży w czujniku skrętu. Podłącz vaga i odczytaj błędy Dodano po 2 Co masz na myśli "zaprogramowac ABS" ?
Akurat stary passat ma dobry skręt i nie ma problemów z parkowaniem tego auta, i jest to prosty solidny samochód choć nie taki super jak się pozornie uważa. Mam stare scorpio, którym wjeżdżam ku zdziwieniu pasażerów w tak małe "dziury", że póżniej ciężko jest wyjechać,hi,hi. Często te duże auta mają bardzo dobry skręt. Zapominacie Panowie, że zaleta...
odgrzewam temat po pół roku, ponieważ nie znalazłem skutecznego rozwiązania: - vw passat b5 2004 1,9 TDI, skrzynia 6 manualna - błędy abs/esp: 01044 - niepoprawne kodowanie sterownika oraz 00778 czujnik skrętu G85 (błąd sporadyczny) - parametry urządzenia (ster.pompy abs) j.w. 4B0614517G front3428, kodowanie ecu - wyskakuje oczywiście 00000 1. auto...
Odkręciłem sterownik od pompy, co się okazało że blaszki były zagięte i nie dociskały. Po wyprostowaniu blaszek, skręceniu do kupy sterownik wstał. Potem krótki test i ABS i ESP działa. Mam wrażenie, że lepiej niż przed awarią ;-) Ciekawi mnie jeszcze czemu zakodowany był jako diesel w orginale. Czy to miało jakieś znaczenie przy jego pracy?? Mam jeszcze...
Oj majsterek, Twój nick opisuje Ciebie dokładnie. Nie rozróżniasz nawet rozkodowania pompy od potrzeby adaptacji czujnika kąta skrętu G85. Skąd też możesz wiedzieć co robię a czego nie robię. Tylko ja w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę tu łapać klientów na siłę. Choćby z Lublina na Podkarpacie mieli jechać :)
Witam, mam od niedawna Passata B5 FL 1.9 TDI 130 KM. Kupiłem go z uszkodzonym sterownikiem pompy ABS, sterownik wymieniłem i było ok, ale tylko przez jakiś miesiąc i zaczęły się zapalać kontrolki ABS i Kontrola trakcji i zawsze podczas jazdy, raz przy skręcie, a czasem jak hamuję. Oczywiście wszystkie czujniki sprawdzone, czyszczone i również przekaźniki,...
A elektryczne wspomaganie Golfa VII stawiane jest za wzór pod względem mechanicznym jak i programowym (sterownik i silnik montowany na przekładni kierowniczej). To samo Passat B6, touran , golf V VI itd. kąt skrętu kierownicy W przekładni z zamontowanym czujnikiem kąta skrętu i po dokonaniu adaptacji wystarczy samo jej kręcenie. Przekładnia w pełni...
Vag commander i pin z licznika rozwiążą problem swapu. Niestety Vag comem się nie da tego zrobić. Oprócz znalezienia odpowiednich kodów do danego typu silnika trzeba przeprowadzić adaptację czujnika skrętu , jeśli jest na wyposażeniu , pojeździć trochę po placu aby wszystko się poprawnie poustawiało.Na sieci są dokładne porady jak wszystko skonfigurować...
mam passata 19tdi zacząl mi ostatnio troche głośniej pracować silnik a dotego wszystkiego przy pełnym skręcie zatrzymuje pompe wspomagania aż szarpie silnikiem wymieniony napinacz nawet pasek założyłem 7mm krótszy dokąd jest zimny jest spokój jak się zagrzeje to jeszcze szarpie i mam jeszcze takie błędy 17664 - engine coolant temp sensor (g62) open...
passat czujnik skręt czujnik skręt passat mercedes skręt
pralki blomberg honda civic benzyna akumulator kondensator ładowarce
zamrażarka whirlpool instrukcja obsługi radia blaupunkt
Skoda Octavia 2 - Problemy z przewodem niebiesko-brązowym Jak zdjąć mieszacze w pralce Hanseatic?