Podciśnienie 0.5 bara powinno utrzymać się, przez co najmniej 20 sekund, ewentualnie może się zmniejszyć do wartości nie wyższej niż 0.3 bara.
http://obrazki.elektroda.net/42_12595951... Raczej o to Ci chodzi :D
D420 Sterownik L090 moduł Function C20 Pin modułu: 4 Signal, crankcase ventilation speed C76 Pin modułu: 3 Signal, crankcase ventilation activation C77 Pin modułu: 4 Signal, crankcase ventilation low speed 4 do 5 V Na zapłonie C85 Pin modułu: 3 Signal, crankcase ventilation diagnostic 3.8 do 5.5v Jak silnik pracuje Pin modułu: 2 Earth https://obrazki.elektroda.pl/7854484400_...
Jeśli mówimy o tym samym silniku, to by tak było jakby tam było podciśnienie... Ale go nie ma :D Problem z dymieniem na wolnych?
W takim razie z tego co napisałeś wynika raczej, że uszkodzone jest uszczelnienie wału, nie robi się podciśnienie w skrzyni korbowej, nie zaciąga mieszanki i nie przerzuca jej nad tłok, gdzie iskra powinna to zapalić (chociaż kichnąć, strzelić na samostarcie).
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
tak to prawda zrobi sie ciśnienie w skrzyni korbowej silnika i wyrzuci olej w najsłabszym punkcie czyki miarka wyczyść odpowietrzenie i bedzie ok
Znasz temat lepiej niż ja :) Co do nagarowania zaworów , to czy tak czy tak będą się nagarować. Jest to nieuniknione niestety, ale fakt faktem można ograniczyć to do minimum. A i jeszcze odnośnie ciśnienia turbo i nieszczelnego zaworu odmy, nieduży nawet przedmuch do skrzyni korbowej powoduje wycieki oleju z korka, bagnetu etc. Więc jak niema tych objawów...
Odpowietrzenie skrzyni jest pod kolektorem ssącym. weź latarkę i przyświeć w plastikowego "barana" . Te rurki parcieją i zasysają się. Nowe chyba koło 140 zeta kosztują.
zapewne będzie to wąż gumowy od skrzyni korbowej do kapy zaworów. gdzie jest w astrze nie wiem. w Omedze x20xev jak silnik jest wzdłużnie - to stojąc przodem do auta - rura ta jest po prawej stronie (strone kierowcy) od strony podszybia. około 2cm średnicy
Wciskasz i tyle jak bardzo ciasno możesz pomóc sobie kropelką oleju
Albo zużyta sprężarka i ma przedmuchy do skrzyni korbowej, albo zbyt duży stan oleju. Jakie obecnie daje ciśnienie. Sprawdź, czy sprężarka ma odpowietrzenie skrzyni korbowej, może trzeba je tylko udrożnić.
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Kazda sprężarka chłodnicza posiada kanał łączący skrzynię korbową z kanałem ssącym ( wlot do głowicy ). Musisz > zamknąć < ten kanał od strony skrzyni korbowej i dorobić dodatkowy otworek odpowietrzający skrzynię!!!!!!!!!!!!
Uszkodzona membrana odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).
Zużycie pompy i przedmuchy do skrzyni korbowej
Pompa paliwa była też napędzana podciśnieniem ze skrzyni korbowej.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Wlot odpowietrzania skrzyni korbowej, czyli potocznie odma.
Muszą być jakieś usterki!! Odłącz czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej
Czyli np uszkodzone uszczelniacze wału Dokładnie tak, może to być wina uszczelniaczy, ale też w zależności od konstrukcji wina uszczelki na łączeniu elementów skrzyni korbowej, między cylindrem a skrzynia korbową, wszystko zależy jak skonstruowany jest silnik. Jest trochę zabawy z tym ale jak ktoś ma smykałkę to na pewno da rade.
1- odpowietrznik skrzyni korbowej kompresora, 2- ucho do podwieszania silnika.
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Stracił kompresję, przedmuchuje do skrzyni korbowej i wydmuchuje olej odmą, może to tylko pierścienie na tłokach.
Citroen C4 czym mogę uszczelnić wąż wentylacyjny skrzyni korbowej,
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
Dzięki bardzo ,miłego dnia
Raczej membrana. Ciśnienie wywala ze skrzyni korbowej przez pompę do zbiornika.
A odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma ) drożne.
Dobrać się do skrzyni korbowej i sprawdzić ''ręcznie''. Obawiam się że mogły paść łożyska.
To "kolanko", to tzw. odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej).
Kompresja, ciśnienie w skrzyni korbowej, gaźnik, i jego ustawienie, paliwo. Zapłon instalacja. Więc wszystko do sprawdzenia. Zwłaszcza jak nie masz słuch, węchu i doświadczenia. AFR też się przydaje jak się nie znasz.
Jeśli kapie z tego przewodu to podążając za nim coś jest nie tak z odpowietrzeniem skrzyni korbowej.
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
To rurka odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej) musi być olejoodporna Nowa to raczej w ASO
To jest wężyk odmy, pełni funkcję odpowietrzenia skrzyni korbowej, i powinieneś go dostać w dobrym sklepie motoryzacyjnym.
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Powinno być szczelne bo będzie zaniżało wskazania z przepływomierza - chyba że tutaj go nie ma.
Odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika "odma", możesz na tym patencie śmiało jechać do domu, przy najbliższej okazji przewód wymienić na nowy.
Niektore czytają temperature z czujnika poziomu w misce a niektóre z czujnika ciśnienia w bloku 4 piny musi mieć kostka Górny czujnik jest od cisnienia/ temp oleju Dolny cisnienie skrzyni korbowej
W korbowodzie powinieneś mieć zabierak który to rozbryzguje olej po skrzyni korbowej, w WAN'ach był to po prostu drucik. W skrzyni korbowej musisz mieć coś w rodzaju odpowietrznika (otworu)
Witam, mam ten sam problem, dokładnie te same objawy, czy znalazłeś przyczynę ???
Z tego co widać na zdjęciach jest to odma - układ opowietrzenia skrzyni korbowej. Jeśli tam zauważyłeś jakiś wyciek to raczej nie jest to płyn chłodzący tylko olej.
Gdzieś tu pisali chyba nawet Sztomel że olej w dolocie nie jest pompowany przez turbo tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej(potocznie odma)
olej zaciąga przez odmę, a te gwizdy to powietrze, które zasysa do skrzyni korbowej przez zimeringi. do wymiany cały zawór i labirynt.
To niezaślepiony otwór skrzyni korbowej. Możesz spokojnie wkręcić śrubę, nic się nie stanie. Bzdura. To tzw. gwizdek - wskaźnik wypalenia uszczelki pod głowicą.
Nadciśnienie w skrzyni korbowej . Przyczyną może być zatkane odpowierzenie (czyszczenie kominka to może być mało) lub luzy w układzie tłok-cylinder Pozdrawiam D
Witam, To cięgło służy do regulacji wydatku smarowania. Tam jest pompka membranowa zasilana podciśnieniem ze skrzyni korbowej a ilość oleju zależy od położenia przepustnicy. Na wolnych obrotach zaworek jest całkowicie zamknięty brak smarowania.
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Odpowietrzenie skrzyni korbowej, tzw odma, czyścić można a nawet trzeba bo jak się zatka sadzą czy innymi osadami to będzie wywalać olej przez uszczelniacze. Możesz go np naftą płukać.
Dlaczego niby miałby nie działać w innej pozycji ?, to nie 4 suw z miską olejową. Problem jest tylko taki, że ten otwór sterujący pompką w gaźniku musi być połączony ze skrzynią korbową silnika z pominięciem membrany (nadciśnienie i podciśnienie)
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Przy montażu nowej/regenerowanej sprawdza się spływ oleju (ma być drożny bez większych przewężeń) doprowadzenie oleju (wiadomo). Odma czy działa czy w misce/skrzyni korbowej nie gromadzi się ciśnienie które utrudniałoby spływ oleju. Dobrze jest też przed założeniem turbo wstrzyknąć olej w wejście przewodu olejowego oraz przy pierwszym uruchomieniu przytrzymać...
Podejrzewam nieszczelność na połączeniu gaźnika z cylindrem, lub nieszczelność skrzyni korbowej. Napisz coś więcej, czy stało się to nagle, czy może silnik ostatnio był remontowany, a może motocykl wykopany ze stodoły po 20 latach?
Kolejny błąd, nagar z tłumika dostał się do skrzyni korbowej a tym samym do łożysk walu. Druga sprawa, taki nagar jest bardzo twardy i może spowodować uszkodzenie cylindra i tłoka.
Jest taka możliwość, bo taka jest budowa sprężarki. Budowę sprężarki znam. Przy drożnym wydechu i sprawnej sprężarce nie widzę takiej możliwości. Widziałem coś takiego, ale w touranie 1.9 bkc silnik, kiedy to spaliny waliły do skrzyni korbowej przez spływ oleju z turbiny, ale wirnik był uszkodzony tak, że blokował całkowicie przepływ spalin, auto ledwie...
Te rysy z prawej strony to zatarcie tłoka i cylindra, tędy dostaje się olej do komory spalania, i jednocześnie są tam przedmuchy do skrzyni korbowej, i wyrzuca olej odmą. Naprawa nieopłacalna.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Pomogła wymian modułu odmy
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
jest to dodatkowy odstojnik opar oleju zamontowany na wężu odpowietrzania skrzyni korbowej czyli tzw. odmy, chodzi o to aby opary oleju wraz z drobinami oleju uchodzące ze skrzyni korbowej do zaworu odpowietrzania (tego czarnego dysku) umieszczonego na pokrywie zaworów osadzały się w tym odstojniku i nie przedostawały dalej do dolotu powietrza do turbiny,...
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
Witaj, to sprężarka chłodnicza, najprawdopodbniej 4-ro cylindrowa. Pod te elementy przyłączony był presostat, to nie są smarownice. Jako sprężarka powietrza trudna do użycia. Nie posiada pierścieni olejowych i dodatkowo ma kanał łączący skrzynię korbową z wylotem, przez co powietrze jest bardzo zanieczyszczone olejem, ubywa go na tyle szybko, że można...
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Już sobie zobaczyłem powiem ci jak jest w moim stilo ten z przodu w dolot a ten co masz dobrze widoczny i zsunięty bezpośredni spływ oleju do skrzyni korbowej . jak zdejmiesz to z któregoś dmucha ???
Ten rozłączony przewód to odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma), pewnie od czasu wyjęcia obudowy filtra powietrza. Nie będzie to przyczyną nieprawidłowej pracy silnika , na pewno przez to czuć spaliny wewnątrz, można go połączyć. Bez diagnostyki się nie obędzie.
jak pierścienie były by juz na wykończeniu to czasem oleju by nie brał ? Brał by i kopcił na niebiesko.Rurka biegnąca ze skrzyni korbowej do pokrywy zaworów i z pokrywy zaworów widać tylko część,
Ta nie denerwuj się. To nie chodzi tyle o Twoje finanse co wiedzę składającego. Ze coś tam trzeba popatrzeć, pomierzyc, nawet przetrzeć ręczna honownica i dalej powinno się kręcić. A takie pytanie, odma jest oczywiście sprawna i drozna? Nie rośnie ciśnienie w skrzyni korbowej?
Pokaż jakieś zdjęcie co to za piła (albo napisz co to za model) bo z tego co napisaleś nic nie wynika. Już chyba wiem co to za piła, jest to chińczyk nie żaden Stihl. Górny przewód to podciśnienie (musi iść do skrzyni korbowej - okolice dolnej części cylindra).
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
O to jakaś inna a z zewnątrz wygląda identycznie . Czy ten tłoczący kalał ciśnieniowy biegnący od głowicy przez cylindry jest połączony ze skrzynią korbową ? Bo jeżeli tak to można go odseparować od skrzyni i w bloku wykonać normalny otwór z odpowietrzeniem do dolewania i kontroli poziomu oleju . Wtedy skrzynia nie musi być szczelna bo nie zależy nam...
Witam, To kółeczko to napęd pompki oleju , co do montażu to przede wszystkim czystość, pierścienie uszczelniające zakładamy na posmarowany wał olejem jak też i łożyska oraz tłok , część prowadzącą i cylinder. Płaszczyzny styku skrzyni korbowej i cylindra muszą być czyste bez oleju posmarowane pastą uszczelniającą.
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Bagnet nie ma znaczenia i będzie chlapać nawet fiat maluch 126p chlapię jak nic... Olej bity przez wal korbowy i oddech skrzyni korbowej powoduje chlapanie olejem. Rozbryzgowo olej trafia do otworu jak lotto piłki... Olej w porządku jest. Obroty masz dobre to jedna niewiadoma odpadło. Zostało koło zamachu i sprzęgło.
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Olej rozpuszcza się w benzynie, a więc najłatwiej benzyną (taką, do której jeszcze nie dodano oleju do dwutaktów :-) ). Co do technik, to Ci nie podam, bo sam nie do końca wiem, jak to zrobić dobrze (jeśli benzyna dostanie się do tłumika, może wypłukać z niego syf i zanieść go na łożysko w skrzyni korbowej... To byłoby bardzo źle.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Zapewne jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej Kolega chyba żartuje- w silniku 2T odpowietrzenie skrzyni korbowej?
Może być to kwestia zaworu odpowietrzającego skrzynię korbową. Jest on długości około 4 cm i widać go od przodu pojazdu. O ile dobrze pamiętam od góry odchodzi od niego przewód odpowietrzający gumowy. Gdyby nie to to może być kwestia przyblokowanych zaworów w głowicy.
Witam Mam do sprzedania różne części do Mf-70 - skrzynia biegów, silnik, tłok, cylinder, głowice, gaźnik, obudowa silnika, wał korbowy, tuleja skrzyni, skrzynia korbowa silnika, koła, koło magnesowe. Oferty na PW.
Bo chyba tłoków po szlifie i wymianie wcisnąć od dołu się nie da Smile No właśnie że tak się to robi. Tłoki zamontowane na korbowodach wprowadza się do cylindrów właśnie od strony skrzyni korbowej. Nie ma potrzeby rozbierać wału, jeśli łożyska główne i w stopach korbowodów są sprawne.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Na drugie pytani. Wykręć świecę wlej przez otwór strzykawką 2ml mieszanki, pociągnij delikatnie kilka razy by paliwo się rozprowadziło, wkręć świecę i próbuj odpalić. Sprawdź kilka razy. Jeżeli silnik się nie odezwie może być zużyty. Jeżeli silnik jest poziomy to przy wlewaniu mieszanki ustaw go w pionie by paliwo dostało się do skrzyni korbowej bo...
Ona nie była smarowana olejem z silnika bo ma miejsce na bagnet, tylko w tym miejscu teraz wkręcona jest śruba w celu "zaślepienia" tego otworu Powinna mieć odpowietrznik skrzyni korbowej - wykreć tą śrubę. I lej mniej oleju.
Nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej to zasługa pierścieni ,pękniętego tłoka . Czy ciśnienie które pokazujesz na zdjęciach jest dobre , trzeba by sprawdzić w instrukcji . 28 atm w mojej wieloletniej praktyce to silnik do remontu .
Można byłoby je wymienić, ze względu na to, że kosa i tak jest rozebrana, nie są one czymś drogim (najlepiej kupić w sklepie z łożyskami, w serwisie będą drogie), 7 lat to już trochę czasu. Błędne jest twierdzenie, że od uszczelniaczy (simmeringów) jest lepsza kompresja. One mają za zadanie uszczelniać skrzynię korbową, co jest niezbędne do prawidłowej...
Witam Mam do sprzedania różne części do Mf-70 - skrzynia biegów, silnik, tłok, cylinder, głowice, gaźnik, obudowa silnika, wał korbowy, tuleja skrzyni, skrzynia korbowa silnika, koła, koło magnesowe. Oferty na PW.
[url=https://www.google.com/search?q=965...
Możesz mieć nieszczelną skrzynie korbową.
https://www.toolsandpartsdirect.co.uk/sp... Może tu
Fotek nie mam ale jeśli będzie trzeba to zrobie,nie ma problemu. Postaraj się wrzucić fotki na forum. prądnicą Sicro SK160WB. Jeśli chodzi o ścisłość, "sincro"- literówka. Prądnicy( generatora) nie ma się co obawiać. Zrób fotki silnika począwszy od wlotu powietrza, z wyszczególnieniem okolic odmy( odpowietrzenie skrzyni korbowej) poprzez cały układ...
Odpowietrzenie skrzynie korbowej
Dziękuję za pomoc a ten czujnik ciśnienia oleju znajduje się przed kasetom tam są dwa czujniki który to będzie ten wyżej czy niżej pozdrawiam Witaj Czujnik ciśnienia oleju jest nad czujnikiem ciśnienia w skrzyni korbowej. Czyli w twoim przypadku ten wyżej. http://obrazki.elektroda.pl/4413476400_1...
Znalazłem na allegro taki agregacik za 550zł: https://allegro.pl/oferta/agregat-pradot... I widzę że tutaj przynajmniej mechanicznie jest w miarę przyzwoicie. Tzn prądnica jest tak zamocowana że idzie ją wymontować i zamontować gdzieś indziej. Prądnica z uzwojeniem aluminiowym, przód i przednie łożyskowanie...
starscream5 Łożyska mają takie same wymiary - 6202. Kupujesz 2 sztuki łożysk 6202 tzw. otwartych - bez uszczelnień - patrz foto na dole. Montujesz je na wale skrzyni korbowej. I kupujesz 2 sztuki 6202-2RS tzw. zamkniętych - z uszczelnieniami po obu stronach. Montujesz je na wałku sprzęgła. Uszczelniacze łożysk nie zapewniają szczelności skrzyni korbowej...
sprawdz silniczek krokowy i przepustnice nieraz wystarczy przeczyscic Tam nie ma silnika krokowego. Nauczcie sie rozróżniać podzespoły. Sprawdź gumowe rurki z tyłu silnika od odpowietrzenia skrzyni korbowej i reszte tego układu, wyczyść zawór wolnych, wyczyść przepustnice, sprawdź potencjometr przepustnicy, a na początek odczytaj kody usterek :)
Wszystko pięknie ale uszczelniacze puszczają przy podciśnieniu w skrzyni korbowej. To by mu odpalał tylko silnik nie dał by sie kompletnie wyregulować a on mu wcale nie odpala więc uszczelniaczy może tam już nie być, gdy zaleje paliwo to mu wyleci. Wiem że uszczelniacze sprawdza się na podciśnienie muszą trzymać i nie łapać powietrza. Niech sprawdzi...
automatyczny skrzynia usterka skrzynia skrzynia biegow renault skrzynia skrzynia 4hp20
zaawansowane zarządzanie energią numer dekodera polsat honda magna
kamera monitoringu kopia zapasowa nawigacji
Pilarka Faworyt RG 5300 18: Chińskie części i czterotaktowanie Schemat podłączenia podgrzewanych foteli Audi A4 B5 2000