skrzynia rainbow hammer

Znaleziono około 34 wyników dla: skrzynia rainbow hammer
  • Rainbow Hammer 12 - wzmacniacz

    Witam. Potrzebuje porady jaki wzmacniacz dobrać do głośnika rainbow hammer 12 zamkniętego w oryginalnej skrzyni BR, przyłącze 4 Ohm. Obecnie mam słaby Blaupunkt ema 255 165W na mostku 4 Ohm, którym napędzałem wcześniej tekturowe GTB 1200 i czuć że brakuje mu mocy dla rainbowa. Postanowiłem nieco zmodernizować...

    CarAudio Co kupić?   04 Cze 2018 09:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 381
  • [Sprzedam] Carpower 1/1000D + Rainbow Hammer 12"

    Witam, sprzedam: Monoblok Carpower 1/1000D + Kondensator Dietz 1F - 649 zł Dane techniczne: Moc maks. 1,500WMAX Moc RMS 1Ω 1,200WRMS Moc RMS 2Ω 870WRMS Moc RMS 4Ω 530WRMS Pasmo przenoszenia 20-300Hz Impedancja obciążenia (min.) 1Ω Czułość wejściowa (line) 0.2-6V Stosunek...

    CarAudio Bazar   05 Wrz 2014 11:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1851
  • Rainbow Hammer i inne 12" o mocy okolo 500 watt rms

    Mowicie o Emphaser do br?? Jak on sie ma do Hammera 12 ? Ktory z nich lepszy, szybszy ? Oczywiscie mowa o skrzyni br.

    CarAudio Co kupić?   28 Lis 2008 16:53 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3681
  • 2 x Rainbow Hammer do samochodu:)

    Z zewnatrz skrzynia,jak skrzynia.Wazne jest serce wlozone w prace i niestety portfel,tu sie nie oszukujmy.Drozsze glosniki prezentuja napewno ciekawsza scene dzwiekowa niz jego odpowiedniki za 1/4 lub 1/5 ceny. Tu pochwale kolege,ze odlozyl pieniazki na zacny cel:) i chociaz jeszcze;) nie mialem mozliwosci...

    DIY Akustyka   04 Lut 2007 16:27 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 10235
  • Rainbow Hammer czy Hertz ES300

    No bo właśnie mam ES300 ale nie jestem zbytnio z niego zadowolony, gra w closed ok 34 litrów, skrzynie robił mi Zomer i w nią bym wpasował tego hammera. Opłaca się zmienić?

    CarAudio Co kupić?   30 Sty 2009 12:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1379
  • Carpower HPB 1502 750W ok 500RMS + Rainbow Hammer 12 400RMS

    Witam was szanowni użytkownicy mam pytanie czy Carpower HPB 1502 750W ok 500RMS + Rainbow Hammer 12 400RMS będąze sobą współprac. Poczytałem troche forum i wiem jakie zaraz będą pytania więc odpowiadam na nie z góry Samochód Fiat Siena HL (sedan) Półka tylna narazie wyjęta, lecz planuje kupić...

    CarAudio   05 Maj 2009 10:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1635
  • rainbow hammer 12 400w rms,skrzynia

    ogolnie to ta moja skrzynia z tym głosnikiem ładnie daje,ale mysle ze moze byc jeszcze lepiej...a jak wyglada sprawa z wygłuszeniem skrzyni bass reflex??

    CarAudio   21 Mar 2008 22:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1781
  • Raibnow Hammer 12 czy Powerbass L-12

    Z powodu braku Rainbow hammera 30cm na magazynie w cenie do 600zł postanowiłem kupić jednak Powerbass L-12. Gra ok tzn. Mocno,głośno,bass da się odczuć, i najważniejsze nie buczy. Moim zdaniem 400W rms ma efekty porównywalne z JBL gt5 o mocy 275W rożnica niewielka. Tylko tak, ja go testowałem...

    CarAudio   20 Lis 2009 09:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2272
  • Rainbow 4.300 - dobór wzmacniacza

    Witam, W samochodzie posiadam aktualnie radio Alpine 114BTI i głośniki Hertz ESK 165. Teraz chciałbym dobrać do tego sprzętu wzmacniacz i skrzynie basową. Pierwotnie myślałem o Infinity REF 475A lub o Crunch GTX-4600, lecz po wizycie w car audio Panowie doradzili mi wzmacniacz Rainbow 4.300. Co...

    CarAudio Co kupić?   19 Lis 2010 23:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1566
  • Wzmak i skrzynia do Alpine CDA-9886R i Infinity Kappa 64.7CS

    Skoro zależy Ci podwójnie na jakości to poleciłbym Ci suba RAINBOW HAMMER 12 a do napędzenia RAINBOW iPAUL 2.400. Moje 5 groszy.

    CarAudio Co kupić?   11 Gru 2008 06:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3037
  • Nastepca AZX-W12 Nuke. jaki głosnik pod taka sama skrzynie.

    Skrzynia zostala mi 60L z Br prostokatnym przez całą wysokosc skrzyni gdyby nie to ze głosnik sie spalił to byłoby ok bo resztki wiurow mi z nije wywiało przy 30% mocy. Otwor mam 30cm pod własnie Nuka12 i parametry pod niego wzmacniacz 1200W max Dodano po 3 Może rainbow hammer 12''? ma 2x2...

    CarAudio   08 Lut 2007 22:38 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 6126
  • Peiying PY-2H30R 1200W jaka skrzynia do tego wzmacniacza?

    Osobisicie bym polecił RAINBOW HAMMER 12. skrzynie sam możesz zmotować tylko musiał by ktoś Ci litraż wyliczyć do tego dosć duży bass reflex i rozsadzi Ci tą furmanke ;) pozdraiwam

    CarAudio Co kupić?   06 Sty 2011 13:43 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 10262
  • Jaka skrzynia do Carpower Power 4/400

    2x Rainbow Hammer 10

    CarAudio Co kupić?   29 Sie 2011 22:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1137
  • 2 x Blaupunkt GTt 1200 do jednej skrzyni (małe auto).

    Jeśli masz fundusze to kup lepszy wzmak typu Rodek, Kenwood, Ground Zero itp o mocy minimum 400 watt rms, do tego Rainbow Hammer 12 lub Re Audio SR 12, zrób skrzynkę otwartą (szczelinę) i będziesz na pewno zadowolony.

    CarAudio   06 Paź 2011 22:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2228
  • Jaki głośnik 30cm ok 400RMS skrzynia br

    No chyba, że podłączę tak :D To poszerza zakres poszukiwań... Jak nie będzie dobrze grało w br to się przerobi na closed tylko pojemność zostaje ok 50l. W moim przedziale cenowym mam takie do wyboru - powerbass m-124 - RAINBOW HAMMER 12 - Kicker CVR122 lub Kicker CVT122 - Hollywood...

    CarAudio Co kupić?   26 Gru 2011 19:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3235
  • Earthquake DBX-12R 1000W czy RAINBOW 12 HAMMER

    w jakiej skrzynce masz tego lanzara ?? jezeli zasilasz go tym wzmakiem co masz to nie ma co sie dziwic ze cie nie satysfakcjonuje kup cos co bedzie mialo okolo 350rms dla niego a wogole slyszales inne glosniki ze piszesz ze cie ten niesatysfakcjonuje?? lub co ci sie nie podoba w jego graniu? trochu...

    CarAudio   19 Sie 2006 09:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1624
  • jaki wzmacniacz do CARPOWER SONIC 15 lub RAINBOW 12 HAMMER

    a jaką skrzynie do tego głośnika najlepiej wybrać CARPOWER SONIC 15 i czy można podpiąć dwa głośniki zamiats jednego do tego wzmaka ,czy kondensator będzie potrzebny ?? :|

    CarAudio   17 Sty 2007 22:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1461
  • jaki wzmacniacz do tego głośnikczka RAINBOW 12 HAMMER

    no to więc chyba się zdecyduje na carpowera w jakiej skrzyni najlepiej zamknąć ten głośnik ??

    CarAudio   19 Sty 2007 23:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1589
  • ok 1100zł na dwa SUBy po 500rms2ohm lub po 400rms4ohm ???

    zastanawiam się nad: CarPower PREDATOR-12 lub Hifonics ZX-1254 (skłaniam się bardziej ku hifonowi) wzmak Hifona Olympus XI (4x125(małpa)4 /2x400(małpa)4 / 2x500(małpa)2 muza clubbassowa/dance ale i rap i hh, nie ukrywam że chce mieć możliwie najmniejszą budę zastanów się jeszcze nad...

    CarAudio Co kupić?   19 Paź 2008 00:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1035
  • JAKI Głośnik do CAR AUDIO do 550 zł

    Heh widze nowy temacik :) Powiem tak ze nikt nie powie ci ktory jest najleprzy. Oczywiście za chwile ktoś napisze o ten jest zarombisty, a za chwile kto inny napisze ze ten jest do bani i wymieni swojego. Wdg mnie jest to troszke bezsensowne. Wiadomo ze należy sie wystrzegać czegoś takiego jak alphard...

    CarAudio   20 Paź 2008 12:26 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 19056
  • Projektowanie dobrego systemu car audio do audi a4 b5.

    Jeśli chodzi o głośniki z przodu to tylko 16,5mm, natomiast głośniki z tyłu sobie odpuść i dołóż te 300PLN do czegoś innego. W tym budżecie co posiadasz poleciłbym Ci tylko i wyłącznie firmę Rainbow. Na przód wrzuciłbym Rainbow SLX 265 Deluxe (500PLN) lub jeszcze lepsze RAINBOW SAX 265.20 [url=]Test....

    CarAudio   19 Lut 2009 22:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 13295
  • Pomoc w wyborze subwoofera dla Hifonics BXi1100D

    Może Rainbow Hammer 12" w br. Ten budżet to na nowy przetwornik czy może być używany? a jak sprawa wygląda z tym hammerem bo nie ukrywam że mnie zainteresował. Jak dużą skrzynie BR potrzebuje do niej i jaki musi być port szczelinowy żeby to ładnie zagrało?

    CarAudio   18 Lut 2009 21:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1269
  • Zestaw około 2000 zł co sądzicie?

    Ale chyba trochę nagiąłeś budżet bo za wszytko zapłacisz 2400PLN poza tym nie uwzględniłeś kabli oraz wygłuszenia. To kosztuje dodatkowo z 200PLN. Razem wyjdzie 2600PLN. W tej cenie myślę że mógłbyś złożyć coś bardziej jakościowego. Przede wszystkim ten wzmacniacz mnie razi. Oto moja propozycja: 1....

    CarAudio   11 Sty 2009 14:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1238
  • Alphard Yakuza 12" coś szybszego o podobnej mocy

    Witam, szukam głośnika który zagra potężnie ale szybciej i bardziej jakościowo od Yakuzy. Ten głośnik naprawdę nieźle trzęsie autem ale gubi się w szybkich rytmach i męczy podczas dłuższej jazdy. Wmak jaki posiadam to Hifonics Zeus (600 rms w mostku) Muzyka House, Trance oraz HH Fundusz... Około...

    CarAudio   10 Sie 2010 09:34 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3119
  • JBL p1224 czy GROUND ZERO GZRW 30SPL?

    Nie kupuje się głośnika pod skrzynię tylko wykonuje się skrzynie pod konkretny głośnik. Twój wzmacniacz ma 650 watt rms przy 1 ohm tak? Do GZRW to za mało. JBL nie gra rewelacyjnie, zamiast niego brałbym Re Audio SR 12 lub Rainbow Hammer.

    CarAudio Co kupić?   03 Sie 2014 19:28 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5898
  • składam poważniejszy sprzęt, co o tym sądzicie?

    witam zamierzam kupic nowy sprzecik do samochodu, tak studiowałem fora o car audio i w sumie miałem już kupować na przód powerbassy ck6 i do tego suba Hertz ES300 w skrzyni br, ale ostatnio trafiłem na bardzo ciekawą oferte: przód: Phase PCS 165.20 wzmacniacz: Phase Evolution RS 4 i do...

    CarAudio   21 Kwi 2006 20:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1764
  • Jaki następca STX AP pod hpb-1502 ?

    Witam. Obecnie mam dylemat. Posiadam suba na stx AP i pędze go monacorem 1502. Czuje niedosyt, to jeszcze nie jest to co oczekiwałem. Zastanawiam się nad zmianą suba pozostając przy tym wzmacniaczu. Jak na moje wymagania to jakość dźwięku jest zbyt mała no i mogło by być trochę głośniej, wewnątrz...

    CarAudio   31 Gru 2006 00:39 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 4455
  • Co wybrać do zabudowy? Czy coś z listy będzie dobre?

    Przecież już kupiłeś - to co Ci po radach ? Oceńmy dotychczasowe dokonania : 1) Napisałem poczytaj -> uznałeś , że to zbyt trudne i pracochłonne i kupiłeś. Zalety zakupu : 1) Głośniki ładnie się nazywają -> na Max-a ; 2) Zajmą z pewnością większą część bagażnika (mam nadzieje, że to nie sedan gdyż...

    CarAudio   14 Paź 2008 12:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1361
  • CarPower Power-1/1000D + JBL GTO 1204BP

    Na tego CarPowera na allegro jest tygodniowa promocja - 799 zł. Co do głośnika to za 60 zł więcej będziesz miał Rainbow HAMMER 12 wraz ze skrzynią, a różnica między nimi kolosalna!

    CarAudio   02 Gru 2008 23:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1447
  • Pioneer GM5300T i TS-W307 D2 czy PowerBass S-10 + USAmps XT

    Sprawdź sobie jaki masz alternator a nie zadajesz pytania czy naładuje czy nie. Chcesz litraż skrzyni poczytaj na forum jak się go oblicza, dokładna instrukcja jest użytkowania WIN ISD. Pozdrawiam. P.S GZTA 2250MK2 + RAINBOW HAMMER 12 a czemu bo głośnik uniwersalny, dość mocny a wzmacniacz dlatego...

    CarAudio Co kupić?   22 Lut 2009 00:18 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2452
  • 2x25cm coś konkretnego do techno,trance,house.

    Te 600 zł to chcesz wydać na jedną sztukę lub dwie? Jeżeli na jedną to tak jak kolega wyżej napisał 2x rainbow hammer 10 lub dwa takie te głosniczki na pewno zagrają precyzyjnie i bez buczenia, moc też nawet w miarę i najważniejsze nie potrzebują dużej skrzyni. Ewentualnie coś z hertza ale niech się...

    CarAudio   19 Paź 2009 17:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1035
  • JBL14001 jakie glosniki do JBL14001

    PB L-12 bedzie gral dla wiekszosci az za dobrze przeciez to lipa nie glosniki to jest bardzo dalekie od grania i zapewne to co gra pod tym twoim wzmakiem 1167W RMS :) Tez nie gra tylko robi cisnienie :) Zgodze sie z mike 21 bo tye glosniki to kompromis pomiedzy cisnieniem a gra , ja dodam jeszcze...

    CarAudio Co kupić?   25 Lis 2009 23:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1155
  • Uniwersalny silny bas do ok 1.5k zł i 70l brutto w kombi

    Sorry za OT ale 125 Bpm to chyba nie Techno tylko jakiś baaardzo wolny Housik :) Wracając do tematu proponuje Rainbow Hammer 12, ze skrzynią BR można go dostać za jakieś 750 zł

    CarAudio Co kupić?   28 Sie 2010 22:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1933
  • [Sprzedam] pioneer deh 88rs , alpine 9812rb , dls r6a , tweetery morel, kable RC

    Witam mam do sprzedania trochę sprzętu car audio oczywiście sprawnego i legalnego który mi pozostał: 1. Radio Pioneer Deh 88rs cena jakieś 650 zł w pełni sprawne wadą są lekko wytarte potencjometry ,z orginalnym kartonem 2. Radio Alpine 9812 w pełni sprawne z pilotem cena 450 zł Tuner Tuner...

    CarAudio Bazar   01 Lis 2014 11:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1503