Z wyglądu to identyczny mam w Zumico GR500. Chodzi o ten pierwszy regulator.
http://www.motocdi.com/jak-dziala-regula... Podłączenie dwóch przewodów może się różnić od wersji skutera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
http://obrazki.elektroda.pl/8201887300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8201887300_1...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Według tego schematu nie mam pojęcia do którego pina co podłączyć.
Nie da rady- bardziej podejdzie regulator od skuterów.
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Ja zastosowałem w silniku zaburtowym regulator od skutera chńskiego . Podłączenie do regulatora 2 przewody od cewki ładowania 1 przewód mas i przewód + akumulatora .Akumulator jest ładowany prądem 14V .Regulator kosztuje 19 zł i jest z mostkiem prostowniczym. Może się to się dla kogoś przyda.
Musisz mieć zgodność połączeń początków i końców uzwojeń, podłączone odwrotnie będą generowały zerowe napięcie. Bez sensu trochę ta przeróbka. W platyniarzu zakładasz dwie cewki świetlne 12V, łączysz końce ze sobą i masz alternator który podobno uciągnie nawet H4. Stosując żarówkę przedniego reflektora o mniejszej mocy, regulator napięcia ze skutera,...
Ja sam miałem problem z przepalającymi się żarówkami po jednej jeździe. Jak się później okazało osoby które montowały ten skuter, zapomniały podłączyć regulator napięcia i po podpięciu go problem zniknął. Więc albo masz regulator nie podpięty albo spalony Ramo
Może przybliżę trochę temat dla jasności. Jak widać po obrazkach kolory kabli są różne bo jest to chińska zbieranina od różnych skuterków, ogólnie pasują do siebie ale mogą różnią się podłączeniami kabli. Zapłon ma służyć do poczciwej wsk 125. Wiem że nie jest łatwo teraz powiedzieć gdzie co podłączyć jak iskrownik jest od quantum, moduł od keewey itp...
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Chyba chodzi o regulator napięcia :P
Potrzebuję schemat instalacji do tego skutera.
Dodam tylko że prezentowany na zdjęciach silnik jest moją własnością. Przetoczyć żeby nie było bicia --> dobry tokarz to załatwił za 30zł tylko trzeba zanieść wał aby dopasował stożek po dopasowaniu należy jeszcze stożek dotrzeć z wałem za pomocą pasty do zaworów. Filmiki są krótkie gdyż zepsuł się aparat w przyszłości nagram dłuższy filmik. Do tego...
Tak jak w temacie, nie działają kierunkowskazy, światła, światło stop i klakson, jedyne co działa to jest to, że skuter pali. Problem polega na tym, że chciałem sprawdzić czy skuter ma ładowanie bo często musiałem ładować mu akumulator, gdy odłączyłem regulator napięcia i sprawdziłem czy skuter ma ładowanie (nie ma go) to podłączyłem znów regulator...
Gdy podłączę regulator U, to robi mi się zwarcie, ale jak odłączę zielony przewód od regulatora to jest ok, lecz nie ma nic na wyjściu. Czy to oznacza, że regulator jest przepalony. Mierzyłem miernikiem i pokazuje mi jak przedtem gdy był dobry czyli między zielonym a żółtym jest przejście ok 153 , czerwonym a pomarańczowym też ok itd..,tylko nie ma...
Szkoda bo nie bardzo mam kase na to żeby wydawać już na niego pieniądze ponieważ i tak już wiele w niego włożyłem. Ale jak go kupiłem to ten właściciel przede mną podłączył to jakoś że kierunkowskazy działały bez tego regulatora.....Tylko że ja nie pamiętam jak to było podłączone...
Od zwykłego skutera nie będzie pasował - tutaj masz uzwojenie bezmasowe służące wyłącznie do ładowania. Jaką moc ma ten alternator? Nie chce mi się szukać serwisówki i danych technicznych. Jeśli ma moc nie większą niż 100W, to można spróbować zastosować regulator od skuterów ze światłem zasilanym z akumulatora, np. od Zipp Vega lub (china Romet) Router...
Dwa błędy związane z podpięciem tego regulatora. 1. Kondensator 4700 uF to za mało, taki regulator zawsze będzie przekraczać dopuszczalny zakres napięcia wyjściowego. W KTM czy innych motocyklach offroad stosuje się kondensator o bardzo dużej pojemności, np. 15mF/50V. Poza tym zwarcie na wyjściu spowodowało uszkodzenie tyrystora w regulatorze i puszczenie...
Witam, może regulator/iskrownik jest źle podłączony skoro był wymieniany?
dabu i tutaj się mylisz ,nie masz pojęcia co potrafią koła magnesowe w skuterach należy pamiętać że te pojazdy i układy elektryczne jaki i elektroniczne ,to wierne kopie ich poprzedników . to znaczy Piaggio Yamaha Honda itp.A dla kolegi poniżej dodaje schemat podłączenia standardowego regulatora napięcia do instalacji zasilania reflektora ,sam montuje...
Iskrownik tez wymieniałem. Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie podłączyć ten opornik.
Jeśli sprawdzasz ładowanie poprzez pomiar napięcia na wyjściu regulatora bez podłączonego akumulatora, to nie mamy o czym dalej dyskutować.
Bądź pójść w obecną technologię i założyć cały "zapłon CDI" (tak sprzedają przerobione iskrowniki z magnetem z chińskich skuterów) i cieszyć się wszystkimi udogodnieniami płynącymi z tejże technologii.
Witam. Robię instalację w takim skuterze i proszę o poradę jak podłączyć najefektywniej ładowanie. Z silnika wychodzi 6 kabli - dwa to zapłon CDI - a 4 na jednej wtyczce to ładowanie. Kolory - 1 zielony i 3 żółte. Zielony - masa. Żółte - na każdym jest ok. 18 V napięcia zmiennego. Jak to podłączyć żeby maksymalnie ładowało akumulator? Jak podłączam...
Konstrukcja alternatora i regulatora napięcia w chińskich skuterach dalece odbiega od rozwiązań stosowanych w samochodach i uniemożliwia proste podłączenie kontrolki ładowania. Tam nie ma obwodu wzbudzania alternatora, bo nie ma tam uzwojenia wzbudzającego, zamiast niego są magnesy stałe. Regulator jest prymitywnym regulatorem stratnym.
Główny problem nie jest w konstrukcji tylko w napięciu jałowym/maksymalnym. Może się okazać że prądnica bez obciążenia daje 20-30V i po prostu spali regulator.
Maximizer/ minimizer = mizeria :D Kolego Autorze. Sa dwie metody sterowania mocą i prędkością obrotową silnika DC w Twoim przypadku - kilka biegów przełączanych stykami manetki jako rezystory chłodzone wodą w spodzinie silnika (rozwiązanie proste, ale nieekonomiczne - oryginalne). Przy zastosowaniu regulatora PWM układ pobiera akurat tyle pradu z akumulatora,...
Przecież nikt nie może doradzić jeśli nie dowiemy się z jakim rodzajem prądnicy mamy do czynienia. Tutaj ważna ilość uzwojeń. Raczej w skuterze mamy do czynienia z jednym lub dwoma uzwojeniami. Ale też w ogólności nie ma problemów z regulatorami do takiej instalacji. W zdecydowanej większości właśnie stratnymi. Czyżby twój skuter nie miał nazwy?
A przy regulatorze z skutera jedno uzwojenie muszę podłączyć do masy bo inaczej regulator nie działa Który regulator? Mamy na tapecie ze trzy, a może więcej? Zbierz do kupy informacje i podaj je w jednym miejscu JEDNOZNACZNIE, aby nie było wątpliwości. Na razie cedzisz po kropelce i robi się bajzel. Co ci przeszkadza ładowanie jednopołówkowe? W czyt...
Jest to oryginalny regulator od tej Hondy? Takie regulatory to tylko w Piaggio są stosowane. Jeśli to jest oryginalny regulator a skuter produkowany z jakąś licencją z Piaggio, to może serwisówki Piaggio Ci pomogą: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use... http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use...
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
Witam, potrzebuję pomocy w sprawie podłączenia modułu zapłonowego w skuterze Romet 747 2t (silnik 1pe40qmb). Poprzedni moduł był tylko częściowo podłączony i podobno spalony wg poprzedniego właściciela i miał inne kolory przewodów więc nie mogę się nim sugerować. Zakupiłem taki moduł: http://obrazki.elektroda.pl/1986596500_1... Dla jasności...
Witam mam problem mam instalacje 2t w skuterze 125cc zmieniłem silnik na 4t "GY6" teraz mam problem z regulatorem napięcia nie wiem jak go podłączyć. A w internecie jest tysiąc różnych sposobów na podłączenie, w kostce jest kabelki czerwony, żółty, zielony, biały,
wow. Nie napisałeś do jakiego motoru chcesz zamontować tą prądnicę? Temat jest (wbrew pozorom) bardzo trudny a twój "elektryk" nabroił że strach się bać. Widzę że się miotasz a tu trzeba podjąć decyzję o kierunku działań. Postaram się przedstawić kilka rozwiązań problemu. Wybierzesz co ci bardziej odpowiada. 1. Przywrócić oryginalne uzwojenia z dokładnym...
Taki regulator od skutera się nie nadaje. Co prawda da się go podłączyć, ale ulegnie spaleniu od mocy alternatora. Potrzebny jest regulator "dwufazowy" lub ew. trójfazowy.
Chińskie skutery 125 i 150 mają takie regulatory (nie wszystkie)
Nie wiem czy dobrze czytam ten schemat.. żółty kabel z iskrownika podłączam do regulatora napięcia (na schemacie wejście C) i z regulatora wychodzi kabel (B) który musze podłączyć do świateł.. tak? (at)carrot To ten co wychodzi z (B) do światła to jest plus a minus to co do ramy?
Witam, czytałem, że za pomocą żarówki i zasilacza regulowanego da się sprawdzić regulatory napięcia. Posiadam dwa chińskie od skutera i chciałbym je sprawdzić. Niestety nie wiem, gdzie podłączyć zarówkę a gdzie zasilacz. Czy ktoś mógłby pomóc kto się na tym zna? Załączam zdjecie. https://obrazki.elektroda.pl/8195813800_...
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Regulator na moim zdjęciu nie nadaje się. Właściwie pełni on funkcję ogranicznika napięcia podawanego na żarówki, nie posiada on regulatora ładowania - jak widzisz z końca uzwojenia prąd ładowania płynie tylko przez diodę. Generalnie w Aprili RS 50 lub RX 50 jest podobnie, różnica polega na tym że stator ma cewkę "masową" bez odczepu. Regulator napięcia...
Witam Jest schemat - przesyłam , jest regulator napięcia , brakuje wtyczki w wiązce przewodó z prądnicy (fatalnie odcięta) , jak podłączyć regulator , moż jest sposób na określenie wejścia zmiennego do regulatora i wyjścia do instalacji . Jest sprawny silnik , instalacja elektryczna do odbudowania. Porady koledzy jak podłączyć orydinalny regulator (...
Całkiem inna bajka. Masz alternator jednofazowy a regulator od trójfazowego. Poszukaj jednofazowego od jakiegoś skutera. Byle moc alternatora była zbliżona.
Napięcie na żółtym przewodzie z podłączonym regulatorem 12-15V ~, bez podłączonego regulatora (prosto z magneta) złączka wypięta 60-90V~
A jack63 znowu swoje, że istnieje tylko jedno rozwiązanie układowe regulatora napięcia, które zostało przedstawione na forum... Niemal wszystkie regulatory z którymi się spotkałem były typu Shunt (ograniczanie napięcia poprzez zwarcie fazy do masy), pomijając wszystkie nietypowe rozwiązania we włoskich Vespach, Mofa i Simsonach. Co prawda są regulatory...
Witam, posiadam motocykl GILERA KK 125 i była do roboty instalacja elektryczna. Na pierwszym miejscu chciałem zrobić światła i podłączyłem regulator napięcia ze skutera z tego schematu u góry http://obrazki.elektroda.pl/1106418500_1... Tam gdzie jest "AC ŚWIATŁA" jest 30V i pali mi żarówki, sprawdziłem dwa razy poprawność podłączenia...
Skutery 4T miały zapłony CDI lub bateryjne. To jest bardzo ważna kwestia. Jeżeli był podłączony na 24V na pewno regulator napięcia został uszkodzony. Dopóki nie napiszesz co to za skuter, jakiej on jest firmy, to nikt Tobie nie pomoże.
Zapewne jest w nim magneto, prawdopodobnie uwalony będzie regulator.
Dzięki za podpowiedź, oto chodzi że nie było żadnych kabli. Podłączyłem regulator przewodem 0,5 mm², po minucie pracy kable były gorące
Złączenie kabla żółtego z białym dorobienie masy do silnika i podłączenie kabla czerwonego od regulatora do regulatora ze skutera rozwiązało problem
rusek k-750 z wózkiem bocznym- stary motocykl,zastosowałem takie ładowanie,oczywiście przerobione zamiast oryginalnej prądnicy 6v https://allegro.pl/oferta/stator-iskrown... -potrzeba dobrać regulator ze schematem Dodano po 6 https://images.app.goo.gl/3fBTgXGNvGPCnK... -tak mam podłączone
Dzięki, manual fajny, dobrze mieć taki dokument w razie czego, ale proszę mi powiedzieć jak i czy mogę podłączyć regulator napięcia z np chińskiego crossa lub skutera? Mógłbym mi ktoś przesłać albo zrobić schemat podłączenia? Domyślam się, że w tych dwóch żółtych kablach jest duże napięci przemienne zmieniające wartości przy podwyższeniu obrotów silnika...
Miałem na myśli poprawne podłączenie akumulatora do instalacji. Proponuję pomiary napięcia ładowania na "słupkach" akumulatora. Warto również sprawdzić realną pojemność akumulatora: Po naładowaniu akumulatora podłącz żarówkę 5W 12V i zaobserwuj po jakim czasie zgaśnie- powinna świecić conajmniej 10 godzin, jeśli krócej niż godzinę podstaw sprawny akumulator....
Impulsator ma 256Ohm (do248do372 podaje serwisówka) czyli ok. Z magneto wychodzi okolo 27-30V przy odłączonym regulatorze. Sory za wprowadzenie w błąd z aku, chodzi o to że org aku jest rozładowany do zera i siedzi podłączony w skuterze, podłączałem raz aku z samochodu i jechałem i nie było zmiany co do prędkości. Teraz jak podłączyłem sprawne aku z...
Witam, Spalił mi się regulator napięcia w suzuki epicuro 125ccm. Kupiłem nowy "pasujący" do suzuki yamahy itp. Przy odłączonym regulatorze skuter startuje i trzyma obroty. Jednak jak tylko podłącze wtyczkę z regulatorem silnik gaśnie. Wtyczka 5 pin, nowy regulator wizualnie 2x większy od starego, zmieniałem żółte piny między sobą z myślą że coś może...
Witam ponownie. Otrzymałem wczoraj inny egzemplarz regulatora napięcia. Przed podłączeniem zrobiłem test obciążeniowy prądnicy za pomocą żarówek. Prądnica sprawna. Podłączyłem więc kolejny podesłany regulator. Efekt znowu ten sam- brak napięcia na wyjściu. Nie dałem za wygraną i podłączyłem ''na krótko" trochę inny regulator z innego skutera ale też...
Dużo pisania, mało rzeczowych informacji. :cry: Narysuj, nawet odręczny, schemat co z czym masz połączone. Potem możesz na nowo podać wyniki pomiarów zaznaczając na schemacie punkty pomiarowe. Czy w zestawie zakupowym (prądnica + moduł +cewka WN ) nie było schematu połączeń? Wygląda, że moduł zapłonowy jest w jednej obudowie z regulatorem napięcia ???
Podłączyłem nowy regulator. Działa. Dzięki za pomoc :lol:
skuter silnik KHE7 250cm z , stojan 18 cewek z których wychodzi trzy żółte przewody do regulatora napięcia, i dwa z impulsatora. Jaki moduł dc -CDI i jak podłączyć aby wywołać iskrę. schematy pomysły
A ten test to mam na włączonym silniku robić? I to sprawdzać gdy mam podłączony regulator do skutera czy jak. A ładowanie na niskich obrotach miałem 12,8 i jak mu dawałem gazu to wzrastało i doszło do 16 i dalej nie patrzyłem już. Dodano po 8 Na starym regulatorze zrobiłem test diody i pokazało mi 1988. To znaczy dotknąłem sondami pinów i takie coś...
Trzeba przyjąć że regulator napięcia nie jest przeznaczony do tego typu statora, szczególnie gdy taki regulator przedstawiono przy przeróbce statora na bezmasowy. Kup normalny regulator napięcia od skutera, taki w cenie 20-30 zł i podłącz go tak, jak podano na stronie motocdi. Wyjścia regulatora (na akumulator) nie trzeba podłączać pod akumulator.
Witam serdecznie. Posiadam traktorek MTD 21/102. Chcę zastosować w nim regulator ładownia od skutera aby napięcie nie przekraczało mi powyżej 14,(coś)V. Potrzebuję pomocy w tej kwestii, znalazłem takie oto regulatory; http://allegro.pl/regulator-napiecia-4t-...
Witam i potrzebuje pomocy. Odrestaurowuję skuter Yamaha majesty yp250 2003 rok. Poprzedni właściciel rozebrał wiązkę elektryki i obciął kostkę do regulatora napięcia, jest 5 przewodów ( czerwony ,czarny, i 3 białe). Wg schematu i kostki przy regulatorze wiem gdzie podłączyć czerwony i czarny ale problem mam z 3 białymi,są one od magneto i w kostce regulatora...
G... prawda, w skuterach nie wolno ładować akumulatora jeśli jest podłączony do instalacji, przekroczenie 14.4v powoduje jego uszkodzenie. Regulator masz uszkodzony, wymień go i po sprawie (kosztuje jakieś 20-30zł)
Witam. Na początek powiem, że od niedawna mam simsona. Nie było w nim elby, jest mostek gretza. Posiadam też regulator napięcia od chińskiego skutera 2T na 4 piny. Proszę o pomoc w podłączeniu ładowania z tym chińskim regulatorem, szukałem na innych stronach i nie wychodzi. Proszę o nie usuwanie tematu, wiem że to było, ale jestem nowy w Simsonach i...
Regulator podłączyłem normalnie. O regulatorze napisałem że może być źle podłączony ponieważ podejrzewam spore namieszanie w elektryce przez osoby trzecie. Skuter zostawiłem dosłownie na godzinkę bo miałem ważna sprawę do załatwienia na mieście. Gdy przyjeżdżam do domu i chcąc odpalić skuter spotkała mnie przykra niespodzianka otóż nie chce palić. Regulowałem...
Moduł AC zazwyczaj gaszony jest masą. Podłączając jego gaszenie do plusa pewno zgasisz ale w krótkim czasie ubijesz regulator napięcia. Jeżeli wcześniej siedział moduł DC to musisz zmienić stacyjkę na taką od skutera z modułem AC
WRE/SMS 125 ma zupełnie inną instalację co CR/WR 125. W tej MvAgusta przychodzi dokładnie taki sam regulator napięcia co w Cagiva Mito/Planet/Roadster 125. Tylko że potrzebujesz do niego także oryginalnego złącza do instalacji (regulator ma 5 pinów, ale w złączu podłączone są tylko 4 przewody). Regulamin zabrania podawania linków do allegro, na PW podsyłam...
AD 1. Jest kilka rozwiązań układowych takich regulatorów, są regulatory z wejściem "sense" w których tak jak wyżej napisałem, do pracy układu ogranicznika napięcia potrzebne są dwa przewody. Są też takie które obwody ograniczania napięcia (AC) mają oddzielnie od układu regulacji napięcia ładowania (DC), wówczas wystarczy że będzie podłączony tylko jeden...
Światła z akumulatora czy z alternatora? Odłącz regulator i podłącz bezpośrednio żarówkę 24V 60W do alternatora i wtedy mierz napięcie (AC). To wiele wyjaśni.
Dzięki za odpowiedź oraz zainteresowaniem się tematem. Mam pytanie czy jak tego nie podłączę to w skuterze coś może się stać? Dodano po 2 To może inaczej skuter zaczyna przepalać regulatory co chwila... Jak myślisz to jest wina niepodłączonego rezystora?
Jeden problem rozwiązany ,lampa była podpięta pod AC,czyli mam zastosować mostek prostowniczy i będzie OK dobrze kumam.Następny problem jest taki że napięcie ładowania przy wyższych obrotach wzrasta do 16v DC, pytanie czy mogę zastosować regulator napięcia ze skutera jak podłączyć,z alternatora wychodzą dwa przewody ,żólty AC oryginalnie był zastosowany...
TL431 kosztuje poniżej złotówki, zenerki kilkanaście groszy. Potrzebne napięcia powyżej 10V. Chodzi mi o to, że jeśli wymontowując regulator nie zapisałeś, które wyprowadzenie prądnicy gdzie było podłączone, i podłączysz odwrotnie, to może nie działać prawidłowo.
Witam. Mam skuter zipp shock 80cm, wymieniłem regulator napięcia ponieważ był problem z lądowanie, niestety w Nowym regulatorze była inna wtyczka więc podłączyłem bez niej i pomyliłem 2 przewody ( czerwony, zolty) odwrotnie podłączyłem, skuter odpalił ale nie było kierunkowskazów wtedy zauważyłem swój błąd i podłączyłem poprawnie i wszystko było ok,...
Po pierwsze, to alternator w RG80 jest oparty na cewce "bezmasowej", ale widzę że podłączając regulator od chinola zmasowałeś jedno z wyprowadzeń. Po drugie to źle podłączyłeś ten regulator napięcia, wszystko na odwrót. Nic dziwnego że się regulatory paliły. Po trzecie, ponieważ oświetlenie jest zasilane bezpośrednio z akumulatora (patrz schemat: http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/suzuki...
Teoretycznie się da, niemniej jednak taki rozrusznik nie jest przeznaczony do pracy ciągłej; chodzi o kwestie mechaniczne (łożyskowanie) jak i stosunkowo twarde szczotki które dosyć szybko zniszczą komutator. Dodatkowym kłopotem była by kwestia utrzymywania generowanego napięcia w takim zakresie, jakie toleruje akumulator. Rozrusznik ów wyposażony...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
To że się spalił regulator, nie oznacza że to jest głównym problemem. Bo to może być objaw problemu. Podłączysz nowy regulator, podziała jakiś czas i znów może go spalić :/ . Powtarzam ci po raz drugi, najpierw podstawy - sprawdź czy z iskrownika wszystkie przewody są podłączone tak, jak powinny.
Witam, jest to honda scoopy(ma zdjęte osłony-dlatego nie wiedziałem jaki to model, a właściciel powiedział że to mitas)mam nowy regulator(niby do 4t) po podłączeniu według schematu wyżej pali się bezpiecznik przy aku.
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Z uwagi na zapłon CDI akumulator nie jest mu potrzebny do działania (choć powinien być podłączony, bo jego brak grozi uszkodzeniem regulatora napięcia jak silnik odpali).
Rozumiem, że chcesz zaadaptować popularny regulator napięcia ze skutera? w skuterze cewka (szeregowo połączone słupki) jeden koniec mają podłączony do masy. Potem wyprowadzony jest odczep (1 przewód) po 5 słupkach i wyprowadzony jest koniec drutu po 6 słupku (2 przewód). A dlaczego nie chcesz oryginalnego układu ładowania z Simsona? ELBA jest już nie...
Siemka mam problem z moją aprilia sr di tech ponieważ na 2 kablach idących z iskrownika żółty i zielony (które idą do regulatora) jest spięcie i gdy podłącze żółty kabel (od świateł) skuter nie odpala. wymieniony regulator !
Ten zrobiony na płytce ma zapewne jeszcze jakiś stabilizator w obudowie TO-92, możesz odczytać co jest napisane na niej i grzebnąć w internecie co to za układ, ten drugi to sam 2A mostek gretza bez regulatora, dedykowane są w kwadratowej obudowie, z otworem przez środek, z nóżkami na wsuwkę typu konektor i jest w stanie wytrzymać dużo większy prąd....
Wymieniłem dwa małe panele na jeden duży i sterownik PWM na nowszy i mocniejszy. Rano póki nie było słońca było dobrze. Teraz widzę, że sterownik wyświetla wykrzyknij w trójkąciku i na akumulator leci prąd 17-18 V czyli tyle ile generuje panel. Zabezpieczenie jest przy 16,5 V ale nie wiem czemu puszcza prąd większy. Jakieś pomysły żeby zabezpieczyć...
Witam. Zamierzam założyć iskrownik 12V z zapłonem PVL w skuterze z instalacją 6V. Problem jest w tym że nie mam regulatora do tego zestawu. Oryginalny kosztuje 160zł a regulatory do chińskich skuterów od 28zł. Na chwilę obecną rozważam podpięcie świateł od razu z cewek ~12 a ładowanie zrobić przez mostek graetza i Elbę masując minus zaraz na wyjściu...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Jednak chcę założyć elektryczną pompę...Wie ktoś może jaką? może być obiegowa od webasto? trzeba do pompy dać jakiś opornik/regulator na 12v podłączając pod akumulator gdzie ładowanie na wysokich obrotach jest około 14,4
więc jaki kupić ten regulator i jak go podłączyć ? Dodano po 9 taki może być ? http://allegro.pl/regulator-napiecia-12v...
Tu masz serwisówke do swego skutera. http://www.motorscooterguide.net/Manuals... Jest tam między innymi schemat alternatora z którego wynika ze jest to układ 3~połączony w gwiazdę. Środek gwiazdy jest izolowany od masy pojazdu. Początki uzwojeń są wyprowadzone w postaci białych przewodów i łączą się z takimi samymi regulatora...
Witam! Posiadam skuter śnieżny Ski-Doo w , w którym padł regulator napięcia (Puszcza szpilki w elektronikę i prędkościomież szaleje). Potrzebuję zamiennika o mocy około 360W, który obsłuży prądnice połączoną w trójkąt. Na zdjęciu jest właśnie ten regulator. Żółte kable idą do prądnicy a czarny i czerwony to wyjście. Proszę o pomoc w znalezieniu podobnego...
Jeśli chodzi o podłączenie obrotomierza to muszę najpierw odszukać schemat instalacji Alfy i sprawdzić jaki tam jest podawany sygnał (chyba że ktoś z elektrodowiczów podpowie) A jeśli chodzi o ładowanie to może to być kwestia ładowania (uszkodzona cewka alternatora, prądnicy w zależności od modelu skutera) również może być uszkodzony regulator. Pierwsze...
Jest oddzielny rozrusznik, podobny jak w skuterze chinolu. Opowiem coś o napędzie tej prądnicy. Silnik na wale ma wariator jak w skuterze, a przy mechanizmie różnicowym jest sprzęgło odśrodkowe i za tym sprzęgłem jest szajba na pasek klinowy. Krótko mówiąc prądnica jest napędzana tylko wtedy gdy pojazd jedzie, a gdy stoi to nie.
http://www.motelek.net/andere/scooter/pi... Alternator ma wystarczającą wydajność aby pociągnąć to wszystko. Problem prawdopodobnie tkwi w uszkodzonym uzwojeniu alternatora lub nieodpowiednim, ewentualnie źle podłączonym regulatorem napięcia. To jest typowy regulator, że tak powiem "dwufazowy", używany w alternatorach z cewką "bezmasową"....
Witam. Prawdopodobnie posiadasz prądnicę z cewką z odczepem 12V AC do oświetlenia podłączoną do masy, kierunkowskazy, sygnał dźwiękowy zasilany napięciem stałym z akumulatora. Mam prawdopodobnie taki sam układ zasilania w HL50QT16 z silnikem 139QMB. Mój pomysł to "odmasowanie" cewki prądnicy, zamiana regulator napięcia na 5 przewodowy, i podłączenia...
czy mogę podłączyć wiązkę elektryczną od skutera burton cheleenger,do romet2T 747 Cześć! Podłączenie wiązki elektrycznej od jednego modelu skutera do innego może być możliwe, ale wymaga pewnej weryfikacji i ostrożności. Oto kilka kroków, które warto przejść przed podjęciem decyzji: 1. Schematy Elektryczne Najpierw musisz zdobyć schematy elektryczne...
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się że tam czegoś jeszcze brakuje, np przekaźnika rozrusznika. Instalacja jest zbyt mocno nadrutowana, żeby po prostu podłączyć akumulator w ciemno. Bo jak tak zrobisz, a dalej jest grubiej narzeźbione to sobie dołożysz pracy i kosztów (bo np regulator napięcia albo moduł zapłonowy spali). Więc bez schematu się nie obejdzie....
Przerobienie świateł na zasilanie z akumulatora nie stanowi dla mnie problemu, z odmasowaniem prądnicy w normalnym układzie też nie miałbym problemu. W skrócie odpinam uzwojenie od masy i ten początek daje na regulator pomijam odczep i koniec uzwojenia też na regulator, regulator oczywiście pełno falowy. Problemem na tą chwile jest dla mnie prądnica...
Czy jest dobra masa pomiędzy rozrusznikiem-ramą-akumulatorem? Bo jak widać to nie wiesz jak jest podłączony rozrusznik w nim. Co ma wspólnego moduł, regulator, cewki, impulsator z rozrusznikiem :?:
Jest to cewka ładowania jak już mówiłem bezmasowa. Zapłon SLPZ (platyniarz). Chciałbym podłączyć regulator od chińskiego skutera 4t według tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/1139734100_1... Nie wiem tylko czy konieczne jest zmasowanie cewki na rdzeniu? Czy można bezpośrednio przez zmasowanie jednego z kabli (wychodzą 2) do ramy...
regulator skuter skuter regulator regulator skuter kabel
benchmark dysku 25pt4423 dławik eagle zasilanie układu
moduł hulajnogi moduł hulajnogi
Wydajność kompresora 50l: parametry i modele Triumph-Adler Gabriele 110 DS: Data produkcji i funkcje