Witam, Nic nie grzebałeś? Wygląda, jakby silnik był podłączony odwrotnie. Daj więcej informacji, zdjęcia, co to jest?
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
ten koles sprzedaje na allegro silniki do skuterow elektrycznych 100 i 250W z takimi mozna duze maszyny budowac ;) Usunąłem link do aukcji Allegro
Te moce są porównywalne z silnikami odkurzaczy, wiertarek, pralek i innych. Chodzi o zwartość konstrukcji - w przeciwieństwie do wymienionych wyżej, w silnikach rowerowych nie wozimy :) powietrza. Technologiczne wyciskanie mocy z kilograma trwa. Bariera to kompromis rezystancja przewodu a ilość upchanych zwojów, przy koniecznej koncentracji energii....
silnik od kosiarki ma cewkomoduł, wychodzi z niego tylko WN do świecy i kabelek gaszenia-do masy możesz spróbować rozciąć drugą taką cewkę WN z innego silnika i nawinąć na nią dość gruby drut odwinięty z jakiegoś transformatora , przynajmniej 0.5mm grubości a ilość zwojów to eksperymentalnie i zamontować obok cewki WN, wtedy będzie produkowała prąd...
Czyli ładujemy: - prądem stałym - przez 10h - prądem 10% pojemności Tak ładujemy prądem stałym i o wartości max 10% pojemności ale nie przez 10h tylko do wystąpienia oznak pełnego naładowania (czyli napięcie 14,4 V dla akumulatora 12 V). A 2.4V / ogniwo rozumiemy jako 100% naładowania. Czyli przeważnie baterie ołowiowe mają 5 ogniw? Baterie 12 V mają...
To by wskazywało na zbyt krótki pasek (za mocno napięty). Kup dłuższy - 729/17.5/30 lub 729/17.8/30.
Na prawdę różnie z tym bywa, ale coś z przedziału 5,5 -6,5.
1500W to ze 25A pewnie będzie. Na pakiet 4P to musisz ogniwa wysokoprądowe typu sony VTC5A 2600mAh, VTC6 3000mAh, LG HG2 3000mAh i podobne. Większych niż 3000 nie kojarzę. BMS'a ze starego nie przełożysz? Jeśli chcesz kupować nowy to z zapasem kup a nie na styk. W tanich chińskich konstrukcjach to zapas 100% nie zaszkodzi. Na silniku pisze chyba 500W...
Z google: 603 799 245
Mam pytanie o Ampery i Amperogodziny w akumulatorach. Co oznaczają i jaki wybrać do np takiego silniczka: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store... Chodzi mi o akumulator samochodowy lub do skutera( szerokość ok 7 cm) itp. Jak masz akumulator 10 Ah to możesz pobierać z niego przez 10h prąd 1 A albo przez 1h prąd 10A (teoretycznie)....
Ewidentnie albo źle połączyłeś, albo coś nie teges z prądnicą. Miernik w łapki i sprawdzać.
Dokładnie, powinna tam być uszczelka w postaci takiego charakterystycznego oringu który jest z jednej strony płaski.
Tylko i wyłącznie gaźnik. Wyjmij, wyczyść ale tak żeby i dysze były przejrzyste. Potem odpal i wyreguluj.
Dużo jak na jałowym, powinny być rzędu 1500 obrotów. Wyczyść gaźnik.
Akumulator naładowany ?
Normalnie musiałbyś u tokarza najlepiej dorobić piastę za pomocą której założysz zębatkę łańcuchową zamiast koła do wyjścia z przekładni , a na Twoją ośkę drugą taką zębatkę żeby było przełożenie 1 do 1 to jak będziesz miał koła tylne podobnej średnicy co tylne było w skuterze to powinieneś mieć zbliżone osiągi.
Witam Pompa od Poloneza czy innego auta zasilana silnikiem do wycieraczek może być .Tylko konstrukcja siermiężna zatapiana w otwartej beczce. Ze względu na dużą wydajność wymaga zabezpieczenia elektrycznego przed przelaniem oleju.Ja stosuję do palnika podsysającego przerobioną pompkę od chińskiego skutera.Wszystko razem z napędem mieści się w rurze...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Obecnie jedynym słusznym wyborem oleju to Platinum Rider Scooter 2T. Druga sprawa, może wcześniej skuter był używany na małym gazie przez co odłożył się nagar w wydechu. Jeśli teraz jeździsz na pełnym gazie to zaczyna się wypalać nagar w wydechu i w sumie takie zachowanie jest korzystne dla wydechu który ma konstrukcję nierozbieralną. Ostatnia możliwość...
Witam. Najłatwiej sprawdzić kontrolką na przewodach w tej wtyczce,na którym będzie plus w momencie kręcenia. Można też przeciąć zasilanie wchodzące na włącznik start/stop, One wszystkie sterują przekażnikami.
To wygląda trochę jak problem z zapłonem, może przestawiło się magneto, i w nieodpowiednim momencie ma iskrę.
Witam, jak chcesz jeździć legalnie rowerem spalinowym z silnikiem Skyhawk, to pozostaje ci się przeprowadzić do Stanów Zjednoczonych. Tam rejestrują rowery spalinowe, numer VIN wybijają na silniku i taki sam numer VIN na ramie roweru, i zakłada się z tyłu tablicę rejestracyjną jak w motorowerze, skuterze i można założyć silnik Skyhawk do pojemności...
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
a gdzie mogę to sprawdzić ?
Jak dajesz impulsator ze skutera to nie musi być żadnego magnesu. Starczy sam lizak z blaszki.
(at)78db78 Już Ci napisałem. Mam powtórzyć? Wszystkie obrotomierze np. w skuterach tak działają. W silnikach dwusuwowych 1 impuls na jeden obrót wału.
W instrukcji serwisowej KINGWAY jak i w innych jest napisane, że poziom oleju ma być pomiędzy maxi a min Ja osobiście polecam zawsze utrzymywać poziom oleju na maximum Przy wymianie oleju od zawsze czyli już od 12lat wlewam ok. 800ml i jest Ok. Silnik się nie przegrzewa bo ma zawsze odpowiednie smarowanie A w tych silnikach jest to bardzo ważne, aby...
Dałem inne zdjęcie
Kiepski pomysł. Niestety w motocyklach sportowych (rzędowych czwórkach) pompa oleju oraz cieczy jest montowana na jednym wałku, a napędzana poprzez łańcuszek lub przekładnię zębatą od kosza sprzęgła. Drugi problem to brak końcówki PTO. Z jednej strony masz alternator i ew. wolne koło rozrusznika. Z drugiej dość cienką końcówkę wału korbowego, łańcuch...
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
jeżeli instalacja 12V to nie ma problemu tylko przy zamówieniu bierz taki jak do malucha
Olej tak jak pisali 0,7L przy zwykłej wymianie, 0,75L po remoncie (silnik suchy). Jest miarka, bagnet do sprawdzenia. Odnośnie kopka, są różne, kupować po marce. Sprawdzic ilość frezów i średnicę otworu w który wchodzi oś startera oraz ogólnie kształt.
Na moje oko to odma silnika lub od przekładni. To nie odma . Jest to przewód dopalania spalin w tłumiku. Jeden wąz wisi luźno i pobiera powietrze a drugi dostarcza dodatkowe powietrze do tłumika powodując dokładniejsze spalanie spalin. Trzeci cienki to podciśnienie
Widocznie masz zapłon DC-CDI. Niestety nie znam tego modelu. Niby jest to samo co Keeway, a tam jest zapłon AC-CDI. Należałoby więc sprawdzić jakie zasilanie jest do CDI. W kwestii ładowania, światła są zasilane z akumulatora czy ze silnika? Czy nie ma zamontowanych zbyt mocnych żarówek jak np. samochodowe H4 zamiast motocyklowych HS1?
Układ sterowania jest oparty na tranzystorach mocy prawdopodobnie polowych ze sprzężeniem zwrotnym w postaci prądniczki tachometrycznej do układu automatyki regulującej zadaną prędkość obrotową silnika i prądu jednocześnie . Układ i silnik pracuje przy napięciu 24V a to z tego powodu aby pobór prądu był mniejszy a moc silnika duża . Może ta podpowiedź...
Witam. Ustaw magneto na znacznik "T" (na znaczniku "F" powinna być iskra). Wałek rozrządu (znacznik "T" po zdjęciu pokrywy zaworów) ma być tak ustawiony, aby duża dziurka była na środku, a 2 mniejsze muszą być równo z bokiem głowicy. https://obrazki.elektroda.pl/6951088900_... Odnośnie ustawienia zaworów - tu szkoły są różne, jedna...
No cóż, wygląda na to, że 6V to za niskie napięcie, ponieważ obroty silnika prądu stałego zależą od napięcia podłączonego do niego. Dodano po 5 Jak koledzy radzą należy zajrzeć na dane z zasilacza jeśli takowy posiadasz lub szukać tabliczki znamionowej silnika na której powinno być podane napięcie.
Dobrze kombinowałeś ale zamiast druta miedzianego 2,5mm2 dodaj równolegle kawałek druta oporowego albo jakiś rezystor mocy poniżej 1 ohma ,ponieważ miedziany i to do tego o takim przekroju posiada praktycznie zerową oporność i na nim nic się nie odkłada, w konsekwencji nie ma żadnej regulacji. Pozdrawiam.............
Ja z powodzeniem stosowałem zwykły lakier do paznokci :D z witaminą! Działa do dziś i samozapłonu nie zaobserwowałem hehe jeszcze. Oto mój stojan z aktualnego silnika (140cc) który ma zmasowane uzwojenie. http://obrazki.elektroda.pl/1279569600_1... Musiałem założyć oryginalny stojan z 50cc który ma cewki odmasowane , tak by działało...
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Może byc tam aby był jakikolwiek olej masz tam zwykłe łozyska kulkowe kazdy olej moze byc przekładniowy silnikowy obojetne ale ten hipol jest ok
Głowica do 80 nie musi ale powinna być inna z większymi zaworami żeby silnik miał większy dopływ mieszanki jak i wydech niż na tej z 50. Z dyszami też różnie bywa mi nie chciał chodzić na tej dedykowanej do 80 musiałem dobrać coś po środku...
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
Jasne, nie będzie problemu
Teoretycznie 0.05 mm na obu zaworach, pomiar na zimnym silniku.
Fakt, nie doczytałem, że to dwutakt :). Jeżeli sprzęgło silnie się nagrzewa, to znaczy, że się ślizga. Sprzęgło odśrodkowe powinno trwale połączyć napęd po ruszeniu z miejsca. Jeżeli ślizga się, to albo szczęki nie poruszają się swobodnie, albo wina tkwi w okładzinach.
Wychodziły wtedy dwie wersje silnika Piggio :gaźnik i wtrysk. Regulator powinien być przykręcony centralnie do ramy za przednim kołem na wysokości osi koła wersja wtrysk, https://www.easyparts.nl/showdrawing/735...
Jeżeli to faktycznie w efekcie przycierania to: -możliwe że mu przejdzie wraz z kilometrami -potrzebny szlif Co do przyczyn Możliwe że był źle dotarty, lub słaba jakość materiału. lub też złe pasowanie tłok cylinder Jakiś mechanik powinien to w miarę szybko zdiagnozować (mowa o silniku), jeżeli faktycznie problem tam gdzie myślę to można go wywołać...
toyota silni silni siemens obliczanie silni
grzejniki piwnicy media konwerter konfiguracja osram quicktronic
stanley fatmax termostat bimetaliczny
Schemat skrzyni biegów BMW X5 E53 2002 - GM 5L40-E, ZF 5HP24 Fortnite: Dlaczego każda aktualizacja pobiera całą grę?