Jarzmo (na powierzchni zacisk-klocek i klocek-tłoczek oraz klocek-jarzmo) - ATE plastilube Sworzeń jarzma zacisku, cylinderek hamulcowy (ogólnie tam gdzie guma) - ate bremszylinder
Sprawę smarowania zakończyliśmy. unable to clean Wpisz to w wyszukiwarkę Forum.
Jeśli stanął w miejscu - to zapewne albo silnik (do wymiany, choć można spróbować reanimacji za pomocą WL'a - było na Forum), albo właśnie brudne prowadnice. Smar na prowadnice jaki ja stosuję to "Smar TF" w niewielkich ilościach. Nie trzeba wcale tak, żeby "kapało" - wystarczy cienka warstewka. Powodzenia- Pozdrawiam.
Smar teflonowy do mechaniki RTV kupisz w prawie każdym sklepie z częściami elektronicznymi.
Naskosil - do 230°C, atest PZH nr W/93/95 i H/14790/99. Zastosowanie m.in. w przemyśle spożywczym, nawet w przypadku kontaktu z wodą wodociągową. Plastilube - do ok. 1000°C, smar hamulcowy, atestu do żywności chyba nie ma, ale raczej nie powinien stwarzać problemów (zapach) w temperaturach do 300°C.
Motodoktor to takie "badziewie" które ma cudownie naprawić silnik w samochodzie, zagęszcza olej i zwiększa lepkość , faktycznie pomaga , do czasu wymiany oleju bo wtedy trzeba robić generalkę ;) (wlewają to na giełdzie, silnik przestaje kopcic i kopa dostaje bo sprężanie rośnie....) Jest tak lepki że jak wylewa się z puszeczki to potrafi zamieniać się...
Ale kombinujecie. Ja zawsze daje pastę miedzianą i nigdy nie było problemów z ponownym wyjęciem zacisku.
nie, trzeba posmarować grzałkę i prowadnice, dalej smar sam się rozsmaruje jak będzie taka potrzeba. http://www.youtube.com/watch?v=X9F7WeK9c...
sprawdź czy skaner nigdzie nie przyciera i czy nie ma za dużo starego smaru na prowadnicy. Też z tym kiedyś walczyłem (znaczy 2d) a rozwiązanie było banalne... :-) C. p.s. a czujnik Home Position sprawdzałeś ?
Teraz się pokazały - na listwie zębatej smar albo wazelinę techniczną stosuję - zresztą to tylko mechanizm wysuwania szuflady wiec jest rzadko używany.
Nie napisałeś czy to brama przesuwna, czy rozwierna. Na początek przyjrzałbym się zanieczyszczeniom błoto,liście ewentualnie zaschnięty smar w prowadnicach. zużycie mechaniczne rolek lub zatarcie zawiasu w przypadku gdy masz bramę rozwierną. Może deformacja w poprzez uderzenie. Rozłącz napęd i ręcznie sprawdź czy skrzydło w obydwie strony przesuwa się...
Wyczyścić prowadnice ,rolki i smar z teflonem
Proszę całe forum o pomoc Moje PS2 Fat model 5004 ma jakiś problem z napędem Dziwnie zgrzyta przy poruszaniu głowicą lub odcztywaniu płyt. Trzeba nasmarować te prowadnice jakimś smarem? Jeżeli tak to który wybrać? Czy może coś wymienić? Co ciekawe lekki docisk powoduje, że zjawisko nie występuje. Bardzo proszę o pomoc Smar teflonowy
Witam, a co to jest "bialy smar", prowadnice powinny byc posmarowane bardzo lekko lekkimi smarami cieklymi, on tam nie moze zostac bo bedzie zbieral kurz. Jak wygladaja te prowadnice? Pozdrawiam
Montuje tylko TRW i ABS, jeśli klient chce taniej. Zawsze mierzę czujnikiem zegarowym bicie piasty oraz tarczy. Czasami warto zamontować tarczę w kilku różnych pozycjach, o ile konstrukcja na to pozwala, tak, aby uzyskać jak najniższe bicie. Piastę zawsze czyszczę do gołego metalu szczotką drucianą na kątówce. Pomiędzy piastę, a tarczę nie stosuje żadnego...
Może i głupie zapytanie, ale nie raz już pomogło : kiedy ostatnio zmieniany był płyn hamulcowy ? Po upływie kilku lat , nabiera wody i różne rzeczy zaczynają się dziać . W prowadnicach powinien znajdować się też odpowiedni smar do prowadnic żeby nie zapiekało podczas mocnego hamowania
Smar teflonowy suchy nie zaklei prowadnicy, tak zrobiłem na szlifierce z castoramy w której od początku miałem problem z załączaniem. Teraz śmiga aż miło. Nie mylić ze smarem z dodatkiem teflonu, taki się nie nadaje.
Manuale nie podają jak i czym smarować mechaniki CD. Użyć teflonowego , rzadkiego smaru i będzie jak ta lala.
Możesz kolego popytać w sklepach modelarskich o olej/smar do dyferencjałów. Możliwe, że smar wiskotyczny do układów różnicowych byłby dobry. Jeszcze co przychodzi mi do głowy to biały smar do zawiasów i prowadnic foteli samochodowych co prawda jest on w sprayu ale po odparowaniu jest gęsty i lepki.
Słuszna sugestia pdw. Najlepiej wyczyścić prowadnice i nałożyć nowy smar.
W tej chwili mam HP3820, w której pampers wykonany jest ze sprasowanego papieru. Ciekawy jestem czy to pojedynczy przypadek a jeżeli nie to czym koledzy zastępują takie pampersy. Ja będę próbował zaadaptować materiał ze zwykłej gąbki kąpielowej.
Temperatura pracy Smar TF (-40°C do 250°C) powinien się nadawać. Smar MAG:LT4S3 Produkt przeznaczony jest między innymi do smarowania łożyska zębatki prowadnic pilarek spalinowych i elektrycznych. Temperatura pracy: -30 do +130 °C
Tak to jest ten smar, pojemnik 35g kosztuje ok.25zł i starczy na długo, mają też inne smary, oliwki, części do VCR i TV - zadzwoń do nich i dowiesz się wszystkiego dokładnie.
Smar silikonowy.
Jeżeli były suche, to nie powinny być smarowane. Smarowanie może nawet obciążyć przesuw skanera, w zależności od lepkości oleju lub smaru. Nawet w szybkich maszynach nie smaruję prowadnic, które fabrycznie nie są smarowane i nie ma problemu. Najważniejsze, żeby były czyste.
Ten Brunox powinien być OK, a co do prowadnicy - ten Dry (wg opisu jest specjalnie do połączen metalowo-plastikowych). Ceramiczny raczej nie - po co dawać smar wytrzymujący 1400 stopni i jeszcze brudzący - do kawałka szyny pod dachem...
witam. ja radziłbym jeszcze nasmarowanie "smarem" prowadnicy lasera moze poprostu sie delikatnie zacina. pozdrawiam
Smar miedziany/miedziowy stosuję się tam, gdzie jest ryzyko zapiekania się, zatarcia. Nie nadaje się kompletnie, do połączeń z małym pasowaniem, uszczelnianych. Tak, możesz zastosować ten od tłoczków. Zdjęć nie chcę, sam Ci kiedyś manuala wrzucałem.
Witam Przelutowałem płytkę odpowiedzialną za sterowanie mechaniką, posmarowałem smarem prowadnice głowicy i jak na razie jest oki.. Pozdrawiam
Witam Paska nie wymieniałem ale dałem jeszcze trochę smaru na prowadnice od napinaczy taśmy i na razie mam oglądniętych kilka kaset i wszystko działa jak należy. Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam. Temat zamykam jako rozwiązany.
witam.wina leży po stronie silniczka.wymontować wymyć dodać smaru grafitowego i będzie śmigał.przy okazji przesmarować prowadnice
Podstawa to prawidłowo wyczyścić, odtłuścić i nałożyć niewielką ilość smaru.
moze nie dotykac soczewek, przy skladaniu, zdjac stary smar z prowadnic, dac nowy i oczywiscie potraktowc wszystko powietrzem z konkretnej gruchy. Rzecz nie jest tak skaplikowana jak sie wydaje, choc precyzyjnej zabawy jest troche ;) pzdr.
Nigdy w życiu, zabijesz się tym sposobem. Wyczyścić prowadnice, wymienić uszczelniacze w zacisku i już. żadnych smarów, sprężynek i innego syfu... Akurat smar na prowadnice można dać, ale jak napisałem powyżej, specjalny smar do hamulców. Oczywiście smaru nie dajemy na klocki hamulcowe, czy jarzmo.
Witam wszystkich. Zbudowałem ploter do rysowania płytek drukowanych, jeszcze nieoprogramowany, ale nie o tym. Obie osi poruszane są przez pręt gwintowany M3 połączony z silnikami krokowymi. Po stronie"odbioru" napędu mam na śrubie po dwie nakrętki, jedna stała, druga na ruchomym ramieniu. Ramie ruchome połączone jest z ramieniem stałym sprężyną - tak...
Jak czytam, że ktoś poleca smar miedziowy do prowadnic to mnie krew zalewa. Smar miedziowy oraz grafitowy po pewnym czasie wysycha, w wyniku czego prowadnica staje. Tylko smar syntetyczny na prowadnice lub ceratec textsra i bliźniacze. Czerwony smar tzw. Ruber grease też słabo na tłoczki go dawać. Od tego jest bremse zylinder paste od ate. Mamy xxi...
Zamówiłem. Na pewno też smar na prowadnicach trzeba będzie zmienić. Przy okazji może do mode switcha zerknę i myślę że trochę pochodzi na nowej zębatce.
Brudny enkoder przesuwu karetki, częsta przypadłość, gdy usuwamy papier z przodu, a nie z tyłu urządzenia, na 99% brudny od smaru prowadnicy, który dostał się na zacięty papier, a z papieru na enkoder ;) https://obrazki.elektroda.pl/2122776900_...
Czytałem to . U mnie migają wszystkie koła . Dziwna sprawa , bo po przejechaniu kilku kilometrów koła przestają migać . Ale gdy wyłączę zapłon i włączę ponownie to znowu zaczynają migać . By nie zakładać nowego tematu . Z każdą chwilą użytkowania coraz bardziej zaskakuje mnie ten samochód . Po paru razach poprawnego działania zaczął niedomykać się przedni...
Pręt wyczyszczony i nasmarowany smarem do prowadnic HP pomaga na kilka uciec. Dodam jeszcze ze ploter ma znikomy przebieg - wiecej stoi niż jest używany.
Chyba nie zawsze tak jest. Racja, gumka się starzeje. Ale często silnik też jest problemem. Wczoraj walczyłem z tacką Pioneer BDP-160-K. Pasek wymieniony a silnik nie ma siły ją wysuwać, zatrzymuje się. Wyczyszczone i przesmarowane białym smarem wszystkie prowadnice. Silnik na napięcie 3V model RF-300C-11390. Zasilanie zmierzone 2,7V. Ze ściągniętym...
Dużo korzystałem z tego materiału i już nawet miałem załatwiać sterownik bo byłem przekonany że jest uszkodzony bo ciągłość obwodu silnika od sterownika była OK ,ale nie dawało mi spokoju że co jakiś czas zakręcił motorem od lewego hamulca. Hamulec postojowy lewy tylny, nie działał i wywalał błąd 02432 , napięcie hamulca lewego. Brak możliwości skasowania....
Polecam smar grafitowy :)
Do tłoczków smar czerwony Do prowadnic smar silikonowy inaczej smar techniczny Wśród smarów technicznych można wyróżnić aż siedem rodzajów. Wśród nich znajdziesz: (...) https://www.ebmia.pl/wiedza/porady/narze... Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Albo stary zesnchnięty smar wyczyść prowadnice.
Witam Powinieneś jeszcze przyjrzeć się silniczkowi "krokowemu" który odpowiada za posuw lasera a także samym prowadnicom po których przesuwa się laser. Jeśli te prowadnice są zanieczyszczone bądź suche ( brak smaru ) mechanizm może się blokować...
Na prowadnice gumowe tylko smar Knorr do zacisków. Puszka 0,5 kg ok. 200 zł. Do środka i prowadnica z mosiądzu może być smar łożyskowy.
Klocki są nowe? tak. szeszlifuj lekko brzegi klocka tzn element metalowy, tak żeby klocek miał lekki luz na metalowej blaszce. Przesmaruj lekko smarem miedzianym. Sprawdź i wyczyść nasmaruj prowadnice używając smaru do prowadnic np z firmy ate itp. Dodano po 2 hmm, a tłoczki w jakim masz stanie??? nie mają czasem wżerów lub rys?? jeśli tak to wtedy...
Dobry jest smar LSM do prowadnic, jest odporny na kurz i takie tam, nie zmienia właściwości znaczy sie :D
Służył bardzo dobrze, zrobił 9 tys. kaw aż to usterki wyświetla się komunikat "jednostka centralna zablokowana" - raz blokuje pojemnik od fusów, którego nie mogę wyjąć, raz mogę go wyjąć. Nieraz, jak z pięści stuknę w bok ekspresu, odblokowuje go i dalej robi kawę. Wczoraj wyczyściłam blok zaparzający, nasmarowałam prowadnice smarem Saeco - zrobiłam...
Jest specjalny smar do prowadnic zapytaj w sklepie.
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
Spróbuj to posmarować - prowadnice szyby wazeliną techniczna a przekładnie jakimś smarem stałym. Mialem podobne problemy. Rama szyby się od (u mnie od wysokich temperatur :D) deformuje czasowo i też tak bywało.
Dodam jeszcze że warto przeczyścić ,a później przesmarować smarem silikonowym prowadnice lasera.
Spróbuj popsikać potencjometr kontaktem lub czyms podobnym. Ja użyłem ostatnio "smaru do prowadnic"(bardzo rzadki smar w spray) i potencjometr w pioneerku śmiga od pół roku. Jeśli to nie pomoże to tak jak mówił kolega WMichał potencjometr do wymiany...
Wyczyść dokładnie smar którym posmarowałeś prowadnice. (Ten smar może być za gęsty.) Nasmaruj olejkiem do maszyn, powinno pomóc.
"Wózek" transportujacy czytnik powinien swobodnie przesuwać się po prowadnicach ale bez luzów zwykle jedna z nich to to stalowy polerowany pręt, druga to plastikowe "widełki" prowadzące tu na widełkach powinno odbyć się poprzez wymianę smaru teflonowego na nowy,(odrobina) a na metalową prowadnicę dodać kropelkę oliwy do maszyn przesunąć trybem napędu...
może prowadnice lasera suche i powstają za duże opory. Trochę oliwki do maszyn precyzyjnych.... Jasne - od razu zalać wszystko co się da jakimś smarem... Prowadnice nawet całkiem suche/bez smaru nie wprowadzają takiego oporu, by zacinała się karetka lasera. A co do konkretnego przypadku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Przeczytaj,...
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
A co to ma do tego? Klocek chodzi luźno Jak zerwiesz farbę z rantu, to owy rant zardzewieje, klocek złapie do jarzma i będzie się grzać. Rozebrać jeszcze raz, dać smaru pod tłoczek i pod prowadnice, jarzmo wydrapać do gołego metalu, wszytsko przesmarować pastą miedzianą i musi chodzić. Tłoczkiem przy wymianie przewodu się nie przejmuj. I tak trzeba...
spróbuj może najpierw smarem grafitowym prowadnice nasmarować u mnie lewa szyba nie chciała się do końca dosunąć nasmarowałem prowadnice o od razu szybciej zaczęły pracować. Coś ją blokuje na pewno i dlatego się nie podnosi/opuszcza tylko pstryka.
zobacz czy moze cos sie zacina czy cos takiego , nasmaruj smarem zebatki prowadnice itp chociaz nie smaruj gumki :D
Niestety, tak się dzieje przy użyciu zbyt dużej ilości PR'a do potencjometrów. Rozpuszczalniki wypłukują również oryginalny smar ułatwiający poślizg. Możesz ewentualnie (po rozebraniu suwaka) posmarować te prowadnice "Smarem TF" (Silikon+ Teflon). Powinno pomóc, ale nie dawaj tego smaru zbyt wiele,żeby nie dostał się na ścieżkę oporową. Pozdrawiam.
Jeśli idziesz „szeroko” to jest specjalna pasta do prowadnic / te w gumkach / przylgnie klocków smar z dodatkiem miedzi , smarujesz / delikatnie / miejsca przylegania / pracy , suwania / klocków w jarzmie . Może byś molikot / jak pisał wopor /
Przyczyn może być kilka. Sprawdź gumkę przekazującą napęd z silniczka na koło pasowe otwierające tackę. Czasami tacka blokuje się przez kurz i inny syf w prowadnicach. Proponuję wydobyć napęd optyczny z konsoli, przeczyścić i nasmarować smarem stałym prowadnice od tacki w napędzie.
...laser się kończy... Niestety niebawem nawet x4 nie będziesz mógł nagrywać. Chociaż spróbuj jeszcze wymienić smar na prowadnicach pick-up'u lasera.
czasami piszczy jeszcze skaner zwłaszcza przy powrocie, trochę białego smaru na prowadnice załatwia problem a na odrywacze olej silikonowy - na trochę wystarcza
DIP4 może zostać na ON - ten DIP na OFF umożliwia dopisywanie oprócz pilotów z kodem zmiennym tych z kodem stałym - u ciebie zbędna funkcjonalność. Co do prowadnic - można maźnąć rzadkim smarem (np półstałym w sprayu Wurth HSW100) w newralgicznych miejscach, ale ogólnie tworzywowe rolki współpracujące z metalowymi bieżniami powinny pracować na sucho...
Przydało by się tez nasmarować przekładnie i prowadnice smarem silikonowo-teflonowym.
Witam, wspomniales ze: " Jak gra to gra, moge wyłaczyc z prądu właczyc za 30 minut i też wszystko gra! Ale jak jest przerwy kilka godzin lub po nocy to sa problemy by wystartować" - widzialem takie zachowanie 2 razy wprzecie mi dostarczonym. A powodem okazal sie smar na prowadnicach, ktory byl brudny albo jego brak, Smar ten jak by "zastany" byl sztywny...
Ja na szczęście "problemowe" plotery zabierałem na serwis i sobie kombinowałem. Dawałem np więcej smaru na prowadnice karetki, dawałem smar wymieszany z olejem ;) dosłownie cuda. Wiem że nie powinno się tak robić, ale nie miałem już wyjścia. Czasami kończyło się to wymianą karetki (używanej) z innego urządzenia. Jeśli jest to mniejszy ploter (24") to...
bardzo czesto pomaga smarowaie prowadnic ,robie to smarem silikonowym,bardzo mala iloscia,prowadnice stawiaja opor i laser porusza sie z oporem to powoduje nieprawidlowa prace lasera
Czy po wciśnięciu przycisku otwierania słyszysz jakieś dźwięki, coś się dzieje, szufladka się lekko rusza? Jeżeli tak, to silnik po prostu nie daje rady otworzyć napędu. Najprościej to sprawdzić w ten sposób: otwórz napęd ręcznie (przez włożenie cienkiego pręta w otwór pod szufladką), a następnie naciśnij przycisk zamykania (oczywiście przy włączonym...
A czym ja teraz to posmaruje? Smaru nie mam. Nie chodzi chyba o smar na prowadnicach. Dodano po 3 Panowie pomocy, może jakies domowe sposoby?
Dziękuję za odpowiedź . Problem już został rozwiązany. Pomogło bardzo dokładne wymycie całego bloku zaparzającego i nałożenie nowego smaru na prowadnice. Zaparzacz widocznie musiał przycinać się w pewnej pozycji przez co przerywał cykl.
Prowadnice czyszczone były? Jakiś smar ktoś dał? No to jaki? Mam nadzieję że nie WD 40...
Jeżeli dalej brak smarowania, to trzeba sprawdzić samą pompę. Wykręć tą podwójną śrubę, tylko zwracaj uwagę w jakiej kolejności jest to wszystko włożone, sprawdź sprężynę na popychaczu. Możliwe że jest uszkodzona i nie cofa tłoczka.
servo do wymiany, servo do wymiany... też was posłuchałem, kupiłem servo ( na szczęscie b.tanio)przełożyłem i nic... a przyczyną był stwardniały, zasuszony smar na prowadnicach optyki.... po wyczyszczeniu i posmarowaniu system ruszył.... pozdrawiam Paweł
Zgadza się. Do znudzenia temat czyszczenia CD pojawia się średnio dwa razy w tygodniu. Soczewkę czyścimy izopropanolem i przedmuchujemy sprężonym powietrzem pickup (nie przechylać pojemnika!). Smarujemy prowadnice (jeśli trzeba) lekkim smarem teflonowym. Może być LSM ale lepiej TC.
Tak pilarkę trzymam tak jak bym chciał przeciąć ten biały parapet. Apropos czy smarowanie polega na wtłoczeniu tak jak smarownicą w szczeline prowadnicy. Widziałem taką łyżeczkę do czyszczenia z zabrudzonej prowadnicy (smar+brud). Równie dobrze można wykąpać w jakimś rozcieńczalniku.
Wsadzic do prowadnicy i troszke scisnac zeby nie bylo luzu, do tego przesmarowac ta gume w prowadnicy smarem siliconowym i bedzie miodzio.
Witam U mnie w MS 250 też jest problem ze smarowaniem. Zdjąłem prowadnicę i po odpaleniu w otworze smarującym prowadnicę pojawia się olej ale z pęcherzykami powietrza. Co może być powodem ?
Silnik tez podmien jak sie da. Dodano po 7 Przeskakiwanie moze byc winą drugiego silnika od przesuwu głowicy. Obejrzyj też zębatki połączone z tym silnikiem czy nie są popękane tryby i czy nic nie blokuje prawidłowego przesuwu głowicy np. wyschnięty smar na prowadnicach
Moja diagnoza,uszkodzenie płyty głównej.Pozdrawiam.
Stare szuflady na drewnianych prowadnicach smarowało się parafiną (świeczka) . Spróbuj pokruszyć i w szczeliny trochę wsypać, powinno pomóc. Olej będzie się mazał i kurz będzie się kleił.
Możesz zrobić zdjęcie tych szpilek.?
Tak, to chyba jedyna usterka w tych maszynkach. Musisz wyczyścić tę czarną półkę właśnie. Ma ona takie prowadnice, które wchodzą w metalową obudowę. Fabrycznie smarują to jakimś smarem, ale z czasem zaczyna się on kleić. Wyczyść, trochę oliwki i będzie śmigać.:|
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Wystarczyło nasmarować tryby ośki prowadnice i teleskopy BIAŁYM SMAREM następnie rozruszać i wszystko działa ponad rok bez zastrzeżeń.
Tak dla potomności też miałem w/w problem po wymianie części ślizgowej do prowadnicy. Wymieniłem ślizg razem z linkami i kółkiem i szyba zgłupiała nie dało się jej zaprogramować zawsze gdy dojeżdżała do góry to przy domykaniu miała za duży opór i opuszczała się ok 10cm taki tryb bezpieczeństw. Więc przesmarowałem smarem litowym prowadnice i ślizg(ten...
Smar do tłoczków powinien załatwić sprawę. Bardziej smar do prowadnic, jednak wymiana klocków to pozornie prosta czynność ale da się to zepsuć. Najważniejsze dla prawidłowego pracowania klocków jest właściwe oczyszczenie wszystkich powierzchni na których pracuje klocek, później nasmarowanie prowadnic. Oczywiscie cylinderek musi pracować lekko. Jesli...
Przypadkiem nie masz tego łańcucha wyciągniętego i przez to zbyt mocno napiętego? Łańcuch przesuwa się płynnie po prowadnicy, czy z takim skokowym oporem?
postaraj sie nasmarowac prowadnice (smarem do smarowania kolowrotkow zakupiony w sklepie wedkarskim). W 99% to momaga... pozdrawiam!
Witam! Spojrzyj na wózek widłowy - dwa ceowniki (lub dwuteowniki), stalowe rolki no i smar. Pozdrawiam.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Nie chce mi się szukać w archiwalnych tematach, także zagranicznych, aby znaleść jak to wyglądało od góry. Dodano po 6 Mechanizm czysty jak łza https://www.sciencephoto.com/media/35197... https://obrazki.elektroda.pl/7328115800_... Może jednak używany przez samozwańczego...
To do sprawdzenia pompka, napęd pompki pod sprzęgłem. Możesz zrobić test i założyć samą prowadnicębez łańcucha,przykręcić ja bezpośrednio piły bez dekla i patrzeć gdzie ten olej leci. Zaslep jeszcze otwór smarujący i może wtedy będzie bardziej widoczny wypływ oleju.
Co to za auto/jaki mechanizm podnośnika szyb. Tak czy inaczej, raczej posłuchałbym mechanika, bo jeśli mechanizm na linkach (np. grupa VW) to niebawem linka się urwie, a smarowanie pomoże na chwilę. Piszczą nylonowe rolki, a nie szyba, a piszczą, bo się wtarły i/lub skorodowały ich sworznie. Jeśli to Skoda to proponuje dołożyć 50 zł i kupić cały mechanizm,...
Witam, Wczoraj rozebrałem drukarkę jak w temacie. Wyczyściłem ją z zalegającego kurzu, przemyłem i wysuszyłem "pampersy" oraz przesmarowałem świeżym smarem prowadnice oraz ślizg głowicy. Gdy była rozkręcona przemyłem wodą destylowaną głowicę od spodu. Oprócz tego po skręceniu dałem parę razy płukanie głowicy czyli funkcję "head cleaning". Kolor ładnie...
W SFP101 wymienia się cały mechanizm z silnikami ,czy po wymianie czytnika usunołeś stary smar? i oczyściłeś prowadnice i nałozyłeś nowy smar?Ale wydaje mi się ze jednak masz silnik do wymiany tak samo się działo w wiezach Sony jak sie wieżyczkę przechiliło to czytała lepiej, i tez był silnik do wymiany.
Witam posprawdzaj taśmę łączącą wyczyść smar z prowadnic powyczyszczj tryby jeśli nie będzie efektu to najprawdopodobniej nowy laser jest uszkodzony zdarza się szczegulnie przy laserach z seri 213 i nie tylko coś za coś cena kosztem jakości podrubek nie brakuje PS przepraszam za błędy jestem dysortografem
montaż prowadnic siemens prowadnic okładzina prowadnic
ładowarka mosfet sprzeglo sprezarki ładowanie baterii wyłącza
plany buggy resetowanie baterii
Klawiatura wypiekacza Kenwood BM350 - opis funkcji Trudności z uruchomieniem silnika - błąd czujnika rozrządu