Urządzenie do konserwacji. Wymiana oringow i czyszczenie / smarowanie bloku. Smarowanie windy ewentualnie jej oczyszczenie A wisienką na torcie było by odkamienienie.
Mam ten sam problem. Czy udało się rozwiązać temat?
Proszę bardzo: https://obrazki.elektroda.pl/3553291900_... Jeśli chodzi o silnik 3.0 ASN to nie polecam. Te silniki miały problemy ze smarowaniem, blok lubił pęknąć wewnętrznie.
Które elementy w bloku zaparzającym ekspresu do kawy SAECO TALEA Ring Plus należy smarować? Czy chodzi o prowadnice i tłok? Które elementy na obrazku to tłok i prowadnice? Z góry dziękuję za pomoc.
Smarujesz okresowo blok zaparzający
Smar silikonowy CX80 -60 stC-240 st,trwale chroni,konserwuje,smaruje i izoluje tworzywa sztuczni gumę atest PZH .Używam również CX80 w spreju.Cena smaru ok 50PLN za 400g sprej ok23 PLN.Można smarować blok i wszystkie uszczelki.
przeważnie jest to w istrukcji,ale smaruje sie wszystkie oringi zaparzacza
Witam. Nie słuchajcie i nie stosujcie porady co do smarowania bloku zaparzajacego w Jurze, Nic nie smarować. Polecam się w naprawach i częściach do Jury
to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej uszczelce przciska się do kanału wodnego. Tylko że w tym silniku smarowaniw idzie przez drążki popychaczy. Mój błąd PRZEPRASZAM. Zasugerowałem się czymś innym.
ewidentnie masz problem z ustawieniem bloku zaparzacza. Te strzałki musza się w 100% pokrywać. A ze zdjęcia wynika że NIE pokrywają się. Błąd 04 oznacza, że blok zaparzacza nie może przejść z pozycji Wyjściowej (Home) do Roboczej (Work). Albo problem ze smarowaniem (sucho na szynach prowadzących) albo problem ze switchem. Sprawdź blok czy ma smarowanie...
Winda bloku zaparzania. Do smarowania, zaniedbania mszczą się, także warto nie lekceważyć.
Już rozwiązałam, tego wyłącznika nie da się wcisnąć, bo klika i wraca do tej samej pozycji. Odkrecilam wszystkie śrubki i doszłam, że gruby bolec, który trafia w żółte kółko z bloku zaparzajacego musi być w odpowiedniej pozycji, przedstawiam, poskrecalam i działa😁😁😁 Dodano po 16 Jednak nie do końca się udało, raz zadzialalo,...
Porzadne czyszczenie i smarowanie bloku, regulacja grubosci mielenia kawy.
Porzadne czyszczenie i smarowanie bloku zaparzajacego pomogło. Objawy ustąpiły.
Ale czy w ogóle należy smarować oringi w bloku zaparzającym i od zaworu?
Witam zmierz skok gwintu i to odejmij M11 czyli średnica zewnętrzna 11 i wtedy na bank masz średnice pod gwint. Z doświadczenia wiem że aluminium gdy gwintuje na wodę lub emulsje wychodzi mi ładny gwint. Masz jeszcze jedno wyjście wkładka helikolowa ale to już trzeba taką mieć i wtedy wkręcasz orginalną śrubę jak byś taką miał to mogę ci podać jaki...
A smarowanie idzie blokiem silnika, czy jest osobna rurka z bloku do głowicy? Nie wiem jak on zrobiony jest, ale są silniki, w których smarowanie klawiatury idzie wzdłuż jednej ze śrub głowicy. Zamiana śrub powoduje brak smarowania. Może uszczelka pod głowicę wadliwa, nie ma otworu na kanał olejowy. Zdarzało się.
(at)kamilb93 Możesz mówić że miałeś szczęście. Posmarowanie tej uszczelki silikonem kończy się przeważnie tym że ona wypłynie bokiem. Te powierzchnie się myje i odtłuszcza ,a uszczelniacz kładzie się jedynie na łączeniach pokryw w minimalnych ilościach. Przecież pisał że mechanik smarował powierzchnie bloku i miski a nie pokrywy rozrządu.
Hmmmm proponuje odkamienc ekspres, i pazadnie umyc blok zaparzajacy. smarowanie bloku hmm teoretycznie co 500 kaw. Ale mysle ze raz na pol roku wystarczy. Proszę zapoznać się z tym tematem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php , pkt.15 i poprawić post! mod. mrhari
cześć miałem ostatnio podobny problem z Saeco Talea Ring. Myślałem, że to kwestia mechaniczna, więc zacząłem od smarowania bloku zaparzacza. Nic to nie dało - po wstępnym parzeniu kawa była wyrzucana do p[ojemnika na kawę, a sam blok nie wracał do pozycji wyjściowej. Okazało się, że winą był zawór główny, który miał przecieki i nie wysyłał sygnału (lub...
Przyjrzałem się zasadzie działania bloku zaparzającego i zauważyłem, że "zaparzalnik" nie podchodzi do końca pod ten "lejek" nad nim, tworzy się szczelina i przez nią kawa ucieka na zewnątrz. Gdy jest za mało kawy w "zaparzalniku" to też nie będzie próbował jej zaparzyć. Smarowanie dolnego tłoka pomogło. Przy okazji wydało się, że - nie mówiąc o smarowaniu...
Moze uciec bo jest brany z układu smarowania z bloku silnika. Mam taką vacumpompę na zbyciu jakby ktoś potrzebował.
Podaj model domofonu! Więcej szczegółów na temat jego budowy! Sprawdż u sąsiadów jak działa ich i swój.
Pękł blok + smarowanie tulei się zepsuło i nie zczytywało sygnału.
Witam Okazało się, że ekspres ma jeszcze dodatkową gwarancję i zanim dostałem pierwszą odpowiedź z instrukcją już był w serwisie, dlatego nie miałem sposobności przeprowadzenia testu. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Z pewnością uzyskane informacje wykorzystam w przyszłości. Zastanawiam jakie były przyczyny awarii, czy zbyt duże spadki napięcia zasilania...
Z tego schematu raczej nie wywnioskuje. Smarowanie głowicy odbywa się przez 2 szpilki głowicy. To te, które mają w miejscu wkręcenia w blok tulejki mosiężne- uszczelniające. Olej idzie po szpilkach i rozbryzgowo smaruje głowicę z pod podkładek nakrętek głowicy /nacięcia na powierzchni pod podkładką/. Jak sprawdzić, czy jest smarowana- wyjmij czarny...
Pierwsza z brzegu, sprężarki nie chodzą z pełnym obciążeniem cały czas nastawione na 6 bar przy czym wiodąca idzie z falownikiem dopiero gdyby ona nie wyrobiła dołącza się następna. Nie chodzi mi o narzekanie itp a raczej o pokazanie, że wcale nie są takie super pod względem kupna używanej dla domowego warsztatu i można wtopić. Nikt nie wymieni bloku...
To jest ten cienki metalowy przewód który idzie od góry turbiny do bloku To jest rurka smarowania czy taka rurka która idzie od spodu turbiny z takimi charmonijkowymi gięciami?? To jest spływ
Panowie odgrzeje temat ale czy przyczyną takiego stanu rzeczy nie może być zużyty wałek rozrządu, bo z tego co pamiętam wałek i wał mają wspólne kanały smarowania w bloku , i tak jeśli wałek zużyty to nie ma ciśnienia na czopach wału bo całe ucieka na wałku rozrządu. Czy może źle kombinuję?
Problem ewidentnie leży w bloku zaparzania. Co dokładniej, ciężko powiedzieć. Być może wymaga tylko czyszczenia i smarowania, gdyż nie chce się zamknąć do końca. Usterka nie jest uciążliwa i nie ciągnie za sobą żadnych konsekwencji, jednak mimo wszystko warto skontrolować pracę bloku lub profilaktycznie nasmarować przekładnię i uszczelkę.
Tak powinno być. Powieżchnie pompy i bloku są tak obrobione, że przylegają bardzo ściśle. A formą uszczelnienia tego punktu jest sam olej silnikowy. Jak będziesz składał nie smaruj ani pompy, ani bloku, bo narobisz sobie kłopotów.
A jak "chodzi" blok zaparzajacy? Zapewne nie był smarowany i się blokuje. Jeżeli natomiast blok działa płynnie to pewnie problem z odczytem jego położenia.
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Sorry że to powiem ale trzeba było wyczyścić kanały olejowe w bloku i w głowicach przed montażem silnika.Odkręcałeś rurkę smarowania głowic od bloku , olej z bloku płynie? jeśli nie to musisz wyczyścić kanał aż do panewki głównej.Dół silnika robiłeś?Jakie ciśnienie oleju na manometrze?
To dla mnie nowość w takim razie, w 100% silników, które robiłem, panewki były smarowane od wału. Dysze przykręcane do bloku nad wałem zawsze były skierowane na denko tłoka.
Brak ciśnienia oleju z bloku na klawiaturę, co robić?
Sama głowica to nie problem- około 100 zł, smarowanie jest w silniku, chłodzenie- wodne w bloku + nagrzewnica np Żuk, Nysa: pancerne. Zawór zwrotny można kupić na Allegro ale dalej pozostaje pytanie "do czego? kompresor"
to przecież da się sprawdzić, jeżeli jest smarowana od silnika to będzie miała w bloku otwory służące do smarowania, a jak będzie chłodzona cieczą to będzie tez widać bo będzie miała odpowiednie otwory w cylindrze. Pozdrawiam
Oczywiście najlepiej było by ustawić geometrię zawieszenia i kierownicę idealnie na wprost, ale załóżmy, że jest poprawna. Znajdź sobie kawałek równego, pustego placu, tak aby przejechać się po nim i znaleźć położenie kierownicy do jazdy na wprost, eps możesz w tym czasie odłączyć, wyjąć wtyczkę albo bezpiecznik, aby nie bruździło. Jak znajdziesz zerowe...
Samochód straci dużo na dynamice, będzie słabszy od klasycznego 1.8D, za to może zużywać więcej paliwa. Prawdopodobnie masz pompę Lucas, one się różnią w wersji D i TD, inaczej też dawkują paliwo i to wymaga korekty. Samo wycięcie turbiny nie jest dużym problemem, natomiast jeżeli chcesz, żeby samochód jeździł na poziomie fabrycznie wolnossącego, to...
Dzięki! Blok dzisiaj wymyty na błysk + smarowanie + wymiana kompletu uszczelek - myślałem, że pomoże :-) Jutro biorę się za sprawdzenie reszty zgodnie z Twoją sugestią.
Elementy bloku powinny być myte pod bieżąca ciepłą wodą i lekko smarowane np smarem silikonowym do urządzeń gastronomicznych.
Jest to zawór drenażowy. Jak remontuję blok to całość odtłuszczam, myję płynem do naczyń, a po wyschnięciu składam ponownie wymieniając wszystkie uszczelki na nowe. Nie należ nić smarować poza cylindrem aby na starcie nie uszkodzić oringów.
Hej, mam taki ekspres, i oto co z nim robię: 1. Odkamieniam zgodnie z procedurą z instrukcji, używam odkamieniacza Rossmanna "Domol" (koszt kilka groszy polskich) 2. Raz na tydzień szoruję zespół zaparzacza szczoteczką do zębów pod kranem - bez użycia detergentów 3. Następnie uszczelki w bloku spryskuję sprayem silikonowym CX 80 (ma atest PZH do kontaktu...
Ekspres ma problem w górnym położeniu bloku. Nie może go tak "gładko" docisnąć do switcha. Ale dlaczego? Może to kwestia samej konserwacji, wymiany uszczelek i smarowania.. ale może być odkręcona śruba na windzie i efekt będzie ten sam. Używanie ekspresu problem będzie pogłębiać a w konsekwencji grozi zerwaniem gwintu na windzie napędu.
To dobrze że grzałka nie jest zapchana duży wydatek. Pamiętaj że przy wymianie złączki musisz mieć dwie nowe opaski zaciskowe rozmiar 9,5, stare nie zawsze trzymają a szkoda Twojej roboty. Co do smaru jest to smar sikikonowy zakres temperatury (ja taki używam) -50 do +250 stopni z atestem do żywności. Z racji tego że używam go dużo w serwisie więc kupuje...
Jednakże pomimo iż sytuacja została rozwiązania wtrące swoje "ale". Bloki zaparzacza nalezy rozebrać możliwie maksymalnie jak się da i wyczyścić a do smarowania użyć wazeliny (dostępnej w każdej aptece za około 2 zł). Nie polecam stosowac WD40 czy smarów silikonowych gdyż psuje to smak kawy a przy tym można stracić sporo czasu w WC :] Wazelina jest...
Zaniast szukać sobie problemów można by zajrzeć do instrukcji napraw ciągnika lub przynajmiej katalogu części. I wyjdzie, że nie ma tam żadnej opaski bo i po co. A ż sparcieje to już wiesz bowiem musiałeś wymieniać. A co do smarowania to masz dwadzieścia litrów oleju w bloku napędowym który chlapie we wszystkie strony.
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Witam. Po włączeniu powinien spróbować zrobić test napędu zaparzacza. Do sprawdzenia właśnie napęd ( przekładnia, wyłączniki krańcowe przekładni, silnik lub samo zasilanie) i w końcowym efekcie blok do smarowania. Ewentualnie jak kolega wyżej napisał obwód grzania do sprawdzenia.
Zobacz czy w spoczynku tłok w bloku da się dopchnąć w dół. Jeżeli tak, to oznacza ,że tłok bie powraca tmdo końca. Smarowanie, ewentualnie zadra na kole, kto wie. A jak schodzi do końca to próbuj skręcić mlynek bardziej. Drobniej mieli - mniejsza objętość kawy.
Odkręć korek dolewania oleju i sprawdź czy jest smarowanie zaworów, albo odkręć dekielek zaworów. Przypuszczam, ze olej zamiast smarować zawory, spływa do cylindrów. W bloku silnika jest rurka która dostarcza olej smarujący zawory, ta rurka musi być mocno wciśnięta w głowicę, bo inaczej olej może spływać między głowice, uszczelkę i blok.
Tak jak pisze retrofood: kiedyś po taniości formy do płyt kanałowych smarowano ropą,czyli olejem napędowym żeby łatwiej wyciągać gotowe płyty. Wówczas możesz mieć poważny problem z jakimkolwiek tynkiem.Sprawdź,czy nie ma tam pozostałości czegoś podejrzanego.
Witam, zgadzam sie ze uwagami, chociaz nie do konca rozumiem "A kondensat w sprezonym powietrzu skad sie bierze tzw."majonez"" o co tu kolega pyta. Raczej zastanawia mnie samo zjawisko, woda jako taka powstaje w procesie spalania ale w sprawnym szczelnym ukladzie nie powinna sie przedostawac do obwodow smarowania. Kondensacja tak ale gdzie, cylindry...
Czy wymiana przewodu smarowania turbiny w Peugeot Partner 1,6HDi MK1 polift, , 90KM (9HX (DV6ATED4)) wymaga demontażu katalizatora aby dojść do śruby w bloku silnika czy może wystarczy odkręcenie turbiny ? Czy ktoś poratuje ściągawką z procedurą serwisową ? Z góry dziękuję :) Pozdrawiam Krzysztof
Witam, Czy mozna smarowac uszczelki i blok zaparzajacy ekspresow cisnieniowych SIEMENS EQ7 zwyklym techniczneym smarem czy musi to byc firmowy Sieemns, Bosch z tych malych tubek po 40 PLN? Dzieki
Praktyka każe smarować olejem gwinty, a dobrze jest też przesmarować łeb i podkładkę. Jak nie nasmarujesz klucz może zacząć "strzelać" i dokręcać będzie skokowo. Taka ilość oleju na gwincie nie spowoduje "rozepchnięcia" bloku.
Po takim zabiegu, włącznie z nawiercaniem bloku, aby dorobić smarowanie turbiny, silnik od Vito 2,3D wytrzymał 15.000 km. Warto? Moim zdaniem całkowicie bez sensu. Kup cały silnik, ceny znacznie spadły.
Do smarowania tłoka i innych ruchomych części bloku zaparzającego należy zastosować silikonfett bezpieczny dla żywności. Możesz kupić zestaw o-ringów, ale najpierw wypróbuj Silikon. Istnieje wiele dobrych filmów na You Tube, które pokazują, że jest bardzo podobny do jednostek Bosch.
gruba uszczelka pod głowicę( a nie kilka cienkich ) i max ciśnienie 0,5 bara. oczywiście kolektor wydechowy do wymiany plus zawór upustowy. modyfikacje map by sie jeszcze przydały. Ale na 0,4 bara powinieneś trochę posmigać, bo tłoków za szybko nie spalisz. Powodzenia Aha przydałoby sie stoczenie denek tłoków i doprowadzenie smarowania turbo z bloku...
Wypnij czujnik i przegazuj ponad 2 tys.obrotów. zobaczysz że zaświeci i zapiszczy. Ten typ tak ma. że pomiar ciśnienia zaczyna się powyżej 2 tys. obrotów. Nie jeden z tego powodu się zatarł stojac np. na wolnych obrotach w celu rozgrzania (zima) a smarowania nie ma bo smok zamarzniety lub kanały w głowicy :-) A remontu nie zrobisz ,cały blok z wałem...
"Filtr wymieniany z zachowaniem wszelkich zasad"... Czym go dokręcasz? Może zbyt mocno i zwija Ci uszczelkę? Uszczelka smarowana? A podstawa w bloku nie ma jakiś wżerów lub uszkodzeń? Nie sądzę byś miał zbyt duże ciśnienie oleju na tyle by Ci wypchnęło tą uszczelkę...
Witam czy w silniku f20z1 jest jakaś zaślepka w bloku silnika gdzie można by było podciągnąć smarowanie do turbiny czy trzeba podkładkę pod filtr oleju lub trójnik na czujnik ciśnienia oleju?
U mnie przy podobnym uderzeniu miska co prawda była szczelna (bo stalowa) ale ułamało smok przez co silnik umarł po 3 kilometrach (brak smarowania- uszkodzony czujnik ciśnienia).
Witam! Mam podobny problem jak większość z was ,a więc Saeco odea giro robi kawę ok ale mokre-rzadkie fusy + głośna praca. Robiłęm już: - czysczenie i smarowanie bloku zaparzającego przy 10 kawie zrobił krążek prawie suchy a następny już mokre rozlany; - ponowne czyszczenie bloku zaparzającego ; -czysczenie młynka; - zmiana grubości mielenia ; wymiana...
W narożnikach miski masz uszczelkę szerszą w skośne prążki. W tych miejscach daje się dodatkową pastę uszczelniającą. Śruby smaruje się klejem uszczelniającym, bo otwory gwintowane w bloku są na wylot do skrzyni korbowej.
Plastikowe atrapy płytek ceramicznych też klejono butaprenem. A kto pamięta hit z lat '60 czyli posmarowane butaprenem gałązki oblepione kulkami ze styropianu? Zwykle stały na telewizorze. 😄 Wracając do Hermetyka. Sąsiad miał czeskiego Velorexa, którego ciągle remontował. Jak składał silnik to jedną część smarował hermetykiem i kładł cienki karton,...
Andrzej771021 - a czy smarowanie tych tulei nie spowoduje problemów z późniejszym demontażem tych tulei??
Wymieniłem lejek przez który podawana jest mielona kawa. Zaraz podeślę fotkę. Witam. Mam pytanie czy po wymianie tego lejka zniknął problem rozsypywania kawy wewnątrz ekspresu? Mam taki sam model i jakiś czas temu zaczęło się pojawiać dużo suchej kawy zmielonej na bloku zaparzacza. W jego dolnej części tam gdzie jest żółta wajcha. Serwis Philips twierdzi...
A więc jestem już w temacie mądrzejszy. Otóż silniki pasują zamiennie (blok z głowicą zamknięte), różnica jest w osprzęcie, przystawkach do dzwonu skrzyni biegów, kołach zamachowym i pasowym wału i pompy wody, kolektorze wydechowym i średnicy otworu w wale korbowym na wałek sprzęgłowy. W moim przypadku przekładam silnik z Ducato do Mastera i trzeba...
Wczesne wersje miały swój olej , potem było centralne smarowanie . Prosta sprawa jak jest rurka olejowa od bloku silnika do pompy wtryskowej to ma centralne smarowanie . A jak rurki nie ma to trzeba o olej samemu dbać . U góry jak przewody wtryskowe są przykręcane jest czerwony korek tam chyba jest wlew , a kontrolka to nawet nie wiem . Ciągniki co...
Czy jak wyciągnąłeś blok to strzałki były zgodne? Nie Co było z blokiem? był ustawiony w pozycji pośredniej Czy blok umyłeś i nasmarowałeś (oczywiście odpowiednim środkiem) umyłem ale nie smarowałem ? Próbowałeś go uruchomić bez bloku, a później z blokiem? tak - ten trzpień wychodzący z expresu i napędzający blok czy to sam czy z blokiem kręci sie...
Na moim procesorze (Phenom II x4 965) rozsmarowywanie dawało ok.3-4 stopnie różnicy. Ja używałem minimalnej ilości pasty AS 5 i delikatnie ostrym nożykiem smarowałem. Używam custom waterloopa z blokiem MNP Poseidon.
Witam serdecznie. Posiadam JURA S7, w którym ciężko chodził mechanizm bloku zaparzającego. Ponadto moją uwagę zwróciło niedokładne wypozycjonowanie bloku w pozycji wyjściowej. Dokładniej po przetestowaniu się ekspresu i ustawieniu do gotowości cylinder do którego wsypuje się kawa nie pokrywał się dokładnie z otworem w obudowie nad nim. Było przesunięcie...
Zwróć uwagę na zewnętrzną powierzchnię tulei, gdzie przylegają oringi. Nie może być zbyt "wyżarta bo nawet nowe nie uszczelnią. Nie dawaj tam żadnych silikonów, bo to niebezpieczne dla ukł. smarowania. https://obrazki.elektroda.pl/9391532400_... Ta akurat nie ze scanii.
Witam, Problem ze smarowaniem głowicy może mieć kilka przyczyn: - zanieczyszczone przewody doprowadzające do głowic olej. - zanieczyszczona śruba drążona w bloku (ta pod drugim cylindrem od strony kabiny). - źle zamontowana lub obrócona w gnieździe tuleja wałka rozrządu ta od kabiny.
W śrubie doprowadzającej olej do turbo, tej wkręcanej w blok silnika jest sitko, filterek. Jeśli nie została wymieniona lub wyczyszczona przy wymianie turbosprężarki to może jej po prostu brakować smarowania
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Blok zaparzania był dokładnie czyszczony a gwint w środku smarowany ?
To nie filter ani olej masz ,zatkany otwor w bloku w najgorszym wypatku trzeba wyjac wal , przeczyscic otwur w bloku i olej bendzie plynal. POWODZENIA
(at)mlodyzdolny Komunikacja UART wygląda na osobny blok funkcjonalny, działający niezależnie od aktualnie poruszanego zagadnienia.
Jak jakie szklanki? Normalne , te co po krzywkach ganiają. Już widziałem jak niechluje do nich syfu nawalili jak czyścili blok pod uszczelkę i na tym syfie oparły się popychacze. Silnik pochodził chwilkę, brud wygniotło i luz zrobił się na 3 mm i zdziwienie. Jeszcze w 60-ce, smarowanie klawiatury poszło papa. W każdym razie rozrządu nie przestawisz...
Jeśli uszkodziłeś miskę oleju mogło dojść do uszkodzenia turbosprężarki w skutek braku smarowania . Sugerował bym sprawdzenie ciśnienia doładowania w bloku parametrów pracy silnika .
Na Twoim miejscu zmienil bym olej, moze sie byc gorsze smarowanie a to skutkuje wypchnieciem korbowodow przez blok silnika, ostroznosci nigdy za wiele, lepiej wymienic olej za 70 zl niz silnik za 800 ;)
Tuleje można wyciągnąć śrubą lub zniszczyć przecinakiem. Otwór w bloku czyścimy papierem ściernym sprawdzamy czy u góry blok jest nie wypalony bo wtedy jest złe odprowadzenie ciepła z tulei na blok, smarujemy TYLKO otwór i wciskamy tuleję śrubą. Przed końcem wciskania wydmuchujemy otwór w który wchodzi kołnierz oporowy tulei. Do Perkinsa produkowane...
Gwint świecy zapłonowej musi mieć dobry styk elektryczny z blokiem silnika. Jest to jedna z elektrod świecy. Nigdy nie spotkałem się z zapieczoną świecą zapłonową o ile została dokręcona w odpowiedni sposób.
Jeżeli rurka jest na zewnątrz tak jak w 3P to trzeba ją odkręcić na dole i sprawdzić czy tam jest ciśnienie. Jeżeli na dole nie ma ciśnienia to trzeba przeanalizować jak się olej ma tam dostawać. Jeżeli smarowanie jest z panewki na wałku rozrządu to mozliwe, że obróciła się tulejka w bloku. http://obrazki.elektroda.pl/5831652400_1...
Nie ma idealnego zabezpieczenia bo jeśli nie odkręci to rozbije ,ludzie smarują nawet towotem całą żarówkę.
Na króccu powinny byc dwa zęby, w które wkładasz i przekrecasz termostat. Miedzy termostat a króciec wkladasz oring. Tak przygotowany zestaw pchasz w blok ówcześnie smarując oring płynem. Tak to wygląda w oryginale, ale pewnie po tylu latach króciec nie ma już zębow i wkladasz tak jak radzili koledzy, czyli termostat w blok, potem oring, króccem dociskasz,...
Auto trafiło do mnie po dwu krotnej wymianie turbosprężarki z powodu przedostawania się oleju do wydechu . Z rysunku układu smarowania wynika że olej trafia do bloku pompy i dalej ,no właśnie jak to na ogólnym szkicu dokładnie nie wiadomo zapewne na stronę ssącą . Sądzę że utrudniony odpływ z zaworu nad miarowego może być przyczyną takiego wzrostu ciśnienia...
Witam. Mam Renault Master 2014 r 2.3 dci 150 KM M9T w którym urwała się dysza smarowania tłoka. Dzwoniłem po serwisach część nie występuje osobno tylko kompletna z blokiem. Czy ktoś dobierał już z was taką dyszę?
Nie mogę nic na temat wału powiedzieć bo go nie widziałem. Nawet nie wiem jakiej firmy był założony. Mam nadzieje ze pompa olejowa była nowa założona i kanały wszystkie w bloku wyczyszczone.
Witam Jezeli jest jakis smar jury a o tym numerze nic nie znalazlem a robie serwis jury ,To tylko jest stosowany na blok zaparzacza w dwuch punktach .Zarazem uszczelek nie smaruje sie w jurze poniewaz sama kawa jest tlusta.
Witam, ekspres ma problem - podczas uruchomienia (nagrzewania) pojemnik na skropliny zostaje napełniony do pełna a podczas powrotu zaparzacza do dolnej pozycji woda wychlapuje się do pojemnika na kostki (fusy). Co może być przyczyną zaistniałej sytuacji? Prace wykonane: - Wymiana pompki wody (nie dozowało w ogóle kawy do kubka) - Czyszczenie bloku zaparzającego...
Dzień dobry, Proszę Was o poradę w sprawie ekspresu Saeco Picobaristo SM5473. Przegrzebałem pół internetu w poszukiwaniu rozwiązania, natomiast bez sukcesu. Przez moment myślałem, że udało się znaleźć rozwiązanie w tym temacie (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic... natomiast u mnie nie przyniosło to efektu. Problemy: - Przy włączaniu/wyłączaniu...
Ja pastę termo nakładam albo dość twardym pędzelkiem, albo zapałką. Jeśli daję pastę zwykłą - silikonową, to używam pędzla - smaruję do uzyskania jednolitej warstwy. Jeśli pasta jest z dodatkiem srebra, to nanoszę ją na środek rdzenia i powoli rozprowadzam od środka - na zewnątrz. Zakładanie bloku wodnego powinno się odbywać w takiej pozycji komputera,...
Już rozwijam temat bo rzeczywiście podałem zbyt mało danych a jak widzę problem nie jest prosty. Jest to rodzaj honownicy DIY, wyposażona jest w układ pneumatyczny realizujący ruch posuwisty góra dół ustawiany ręcznie poprzez przemieszczenie wyłączników krańcowych. Do tego jak to w honownicy odbywa się ruch obrotowy skrawający materiał, pompę smarowania...
Mam problem z pilarką husqvarna 236. Po paru minutach blokuje się łańcuch. Po popuszczeniu śruby od napinania łańcucha, łańcuch puszcza i jest znowu ok. Ciężko więc wyczaić w którym miejscu i co blokuje łańcuch. Prowadnica YATO YT-84931 łańcuch YATO YT-84951 Kupione niedawno i na początku wszystko było ok. Wygląda na to że smarowanie jest ok bo jak...
szabla blokuje się, silnik się kręci..... Witaj na forum elektroda.pl! Rozumiem, że masz problem ze zblokowaną szablą, mimo że silnik się kręci. Chciałbym Ci pomóc, ale aby to zrobić, potrzebuję odrobinę więcej informacji. Istotne będzie określenie, do jakiego urządzenia należy wspomniana szabla i silnik. Przykłady urządzeń mogą obejmować różnego rodzaju...
Nie smarowane turbo sztanga na dole - jak pisze kolega, oraz sprawdz polaczenie z intercoolerem czy flansza nie jest uszkodzona. Blok vgt od przodu. Czujnik wilgotności na filtrze powietrza.
ekspres bloku smarowanie ekspres smarowanie bloku smarowanie bloku ekspresu
kontrolka tempomat obliczanie transformatora impulsowego wyciek passat
resetowanie delonghi resetowanie delonghi
Wsad BIOS Lenovo IdeaPad S145-15IWL - jak pobrać i zaktualizować? Jak zwiększyć zasięg Wi-Fi do 300 metrów?