Chciałbym dowiedzieć się czy powinno smarować się uszczelkę silikonem pod misę olejową. Dwa dni temu wymieniłem i zaczyna się wyciek z jednej strony. Uszczelka wysunęła się delikatnie z jednej strony. Pomóżcie, bo nie wiem jak zakładać kolejną?
Części łudząco podobne jedyne co mnie zastanawia to fakt że w częściach zamiennych jest do kupienia cylinder sprężarki a w mojej cylinder z komorą korbową są jednością - nie widzę miejsca skręcania czy podziału. W sumie to chodzi mi o zakup kilku części: zaworów i uszczelek oraz wykonanie smarowania. Czy zdecydować się na smarowanie rozbryzgowe czy...
Witam Ad 1: Na ogół w odsysaczu są standardowe o ringi, a one są olejoodporne. Ad 2: ja (obecnie) nie smaruję niczym. Uszczelkę pokrywa drobniutki pył z lutowia, który dobrze spełnia rolę smaru. Kiedyś, kiedyś smarowałem odsysacz olejem w spraju (typu Luboil) i nie zauważyłem, by niszczył gumę. Jednak zaprzestałem tego, bo irytowało mnie czyszczenie...
Przepłukałem zbiornik gorącą wodą. Potrząsłem piłą i włączyłem kilka razy bez prowadnicy i łańcucha. W końcu woda zaczęła lecieć ciurkiem z punktu smarowania. Wylałem więc resztki wody ze zbiornika, wlałem oleju do pełna ale coś jest nie tak i nadal słabe smarowanie. Powtórzyłem więc zabieg z gorącą wodą ale nadal to samo :-( Nie wiem czy dobrze zrozumiałem...
Przepraszam że się nie odzywałem ale nie miałem czasu praca , dom itp. W tym tygodniu zrobię pomiar ciśnienia. Jeżeli mam zapieczone pierścienie czy można spróbować odmoczyć je w nafcie wlewając pare ml ? Czy to ma sens na dłuższą mete ? Rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził że to pierścienie, tylko jesteśmy zdziwieni obaj bo przed złożeniem silnika...
Witam... Mam zamiar wymienić uszczelkę misy olejowej w samochodzie corsa c 2004 rok 1.2 benzyna+LPG. Kupiłem uszczelkę firmy elring. Smarować ja dodatkowo silikonem?? Około pół roku temu wymieniałem już uszczelkę ale niestety wyciek mam dalej. Wtedy smarowałem lekko czerwonym silikonem firmy Ceresit przeznaczonym właśnie do tych celów. Proszę o pomoc,...
Odkręć korek dolewania oleju i sprawdź czy jest smarowanie zaworów, albo odkręć dekielek zaworów. Przypuszczam, ze olej zamiast smarować zawory, spływa do cylindrów. W bloku silnika jest rurka która dostarcza olej smarujący zawory, ta rurka musi być mocno wciśnięta w głowicę, bo inaczej olej może spływać między głowice, uszczelkę i blok.
Dziękuję, "Czy wtedy włączył Pan środkowy przycisk Service , ten pod pokrętłem ilości kawy ? " tak wciskałem, mało to zmieniło. znalazłem na razie 1 błąd - nad pokrywą tłoka plastikową z 4 wkrętami idzie jeszcze uszczelka i mosiężna obrączka z kołnierzykiem. ten kołnierzyk dałem w dół - tak żeby dopychał uszczelkę, a powinien być w górę. po takiej zamianie...
Co do silikonu przerabialem ten temat i 3 mechaników mi zaleciło abym delikatnie go dał tylko w miejscach zalaman, na płaskich elementach nie. Ewentualnie jak gdzieś Ci się rowek zrobił. Całej nie musisz smarować. Wymieniałem uszczelkę w A3 na febi bez silikonu, brat w A3 na elringa i również bez silikonu oraz znowu ja w a4 b6 na Reinza z silikonem...
Prowadnice w zacisku hamulcowym na których "pracują" (przesuwają się) klocki hamulcowe smaruje się smarem miedziowym (może być w sprayu, ale znacznie lepiej sprawdzi się smar z tubki lub innego pojemnika gdyż jest znacznie bardziej gęsty i można go swobodniej aplikować). Smar miedziowy nie wpływa negatywnie na jakość hamowania. Inne smary niż miedziowy...
Problem rozwiązany, w kolanku pomiędzy zbiornikiem oleju a pompa wstawiłem dyszę z otworem fi 0,8 mm wykonaną z mosiężnej śrubki M4 przetoczonej na fi 3,25 mm Za pompą w wyjściu na rowek drugą dyszę z otworem fi 0,8 mm ze śrubki M4 wkręcona w gumę dobrze trzyma. Po wkręceniu tworzywo zmatowiłem drobnym papierem, blaszkę pomiędzy tworzywem a prowadnicą...
Wytłumacz proszę jak wanna może ocierać o fartuch? Uszczelka jeśli nie jest sparciała i nie rozpada się w rękach to możesz ją wykorzystać ponownie. Chyba, że po latach zrobiła się twarda lub jest gdzieś odkształcona. Ja składałem pralkę Electrolux na uszczelce od pralki Amica bo pralka trafiła do mnie już z rozpołowionym zbiornikem i uszczelki już nie...
Dzięki za podpowiedź..myślałem o takim .. Interflon FINSUPER + teflon ...gdzieś czytałem że jest dość rzadki i wniknie w pory ale nie wiem czy jest nie toksyczny. O tym faktycznie zapomniałem choć wydaje się że kawa nie będzie się stykała z tym miejscem...oddziela ją filcowa uszczelka.Ale to zależy jaki poziom toksyczności ma ten smar. Jak niewielki...
Wahacze sa montowane na lozyskach igielkowych. Jak kazde lozysko, musi ono byc smarowane. I, oczywiscie, jest smarowane przy montazu. Nie ma wiec mowy o uszczelkach, ktore nie sa odporne na smar. Kolega wyzej opowiada bzdury. "Patent" ze smarowniczkami jest znany od lat i stosowany od czasow 205-tki, pierwszego peugeota z tego typu zawieszeniem. Pomysl...
Moje osobiste doświadcznia z trzema preparatami które miałem pod ręką: 1. Olej wazelinowy (kupiony dosyć dawno), buteleczka 90 ml, oznaczenie W3 4001K i przeznaczony do mechanizmów w maszynach do szycia. Nistety, zbyt ciekły, szybko wypłynął na zewnątrz a efekt smarowania prawie żaden. Nie polecam, być może do regularnego, profilatycznego smarowania...
Żadnych silikonów, żadnej wazeliny. Uszczelki smaruje się GLICERYNĄ.
Posmaruj podejrzane uszczelki gliceryną.A nawet odcinkami, jeżeli chcesz precyzyjnie ustalić winowajcę.Ale po kolei,żeby ustalić po którym smarowaniu ucichną.
Witam posiadam piłę spalinową z firmy flo ( chińczyk) od pewnego czasu pojawił sie problem z cięciem mianowicie spadło bardzo nisko smarowanie łańcucha więc kupiłem części wyczyściłem filtr oleju wymieniłem pompkę oleju oraz napęd założyłem uszczelki od przewodu oleju rowka sprawdziłem bez prowadnicy i piła wyrzuca olej tylko pierwsze pytanie czy ma...
Temat w dziedzinie akwarystyki. Elektrozawór bez oznaczeń jaka to firma, na 230 V. Przepuszcza CO2 na odciętym zasilaniu. Po rozebraniu mam takie coś. Czytałem że takie zawory można naprawiać poprzez: - wymianę uszczelki - tutaj jej brak - smarowanie uszczelki - ale jej brak - rozciąganie sprężynki Czy tutaj powinna być uszczelka czy się może rozsypała?...
Odkopie, bo temat ciekawy. Mnie nurtuje jak i ile smarować elementy udaru pneumatycznego w młotach, po użyciu zachwalanego smaru Smar Eps-1 mam wrażenie, że udar pracuje ciężko, potrzebuje czasu by się rozgrzać, wtedy energia uderzenia się zwiększa. Teraz na stole mam młot DeWalt i zastanawiam się czy nie użyć oleju stosowanego przez np Hilti, tzn.,...
witam posiadam eclipse 1g 2.0 16v 150kM problem tkwi w tym ze silnik strasznie gubi olej po ogledzinach silnika wszystko wskazuje na to ze olej sączy sie z pod uszczelki głowicy,dodam ze w układzie chłodzenie nie ma oleju anie tez płyn chłodzący nie poszedł do układu smarowania a wiec czy muszę planowac głowicę przy wymianie uszczelki i czy wogule moze...
Nadmienię, że serwisant już próbował uszczelnić bęben silikonem, ale wytrzymał 2 tygodnie. Potwierdzam, że uszczelka zbiornika jest niedostępna, natomiast dziwię się, że uszczelnienie przez serwisanta silikonem wytrzymało dwa tygodnie. To nie jest możliwe z technicznego punktu widzenia, gdyż naprawy, typu wymiana łożysk (w tym modelu) zawsze kończyło...
Witam, problemy zlokalizowane, jeden to kiepska uszczelka pod korpusem filtra oleju a druga (trochę zastanawiające dlaczego tak się stało) nadmiernie zużyta tulejka małego koła pośredniego rozrządu, wymieniony był niedawno komplet, nowy sworzeń i koło (nominał). Smarowanie tego koła jest, prawdopodobnie tulejka była zrobiona z nieodpowiedniego materiału....
Jeśli nie masz wżerów myślę że nie ma potrzeby dawać past uszczelniających. Nowa uszczelka powinna się ładnie ułożyć, odcisnąć. Uszczelka za każdym razem nowa na dokładnie oczyszczoną powierzchnię. Ja składałem smarując lekko smarem grafitowym.
przy mocnym mrozie chwilowy brak smarowania to normalka przy odpalaniu, problem może tkwić nawet w złym doborze filtra, jest nieraz tak, że mechanik nie ma filtra z katalogu wiec wkłada taki który pasuje gwintem i uszczelką ale zaworki antypienne sa ułożone inaczej ( idzie to w parze z przepustowością ) i będzie się świeciło ciśnienie.. olej każdy jest...
Witaj, Jestem entuzjastą Hondy i właścicielem i serwisantem swojej BB9 2000r F20a4. Nie wiem jak Twoja "Pralka", czy już naprawiona, ale śpieszę z pomocą: Uszczelnienia trzonków zaworów, o które pytasz najlepiej wymieniać w zakładzie, wraz ze sprawdzeniem i planowaniem głowicy. Ubytki oliwy mogą niestety pochodzić z innych miejsc, (pierścienie, uszczelnienia...
Witaj. Zaznaczam ze nie jestem mechanikiem ale zarowno ja jak imoja pani jezdzimy Lianami od kilku lat. To co ci moge podpowiedziec to jest: -świeci EGR - a zawór jest sprawny, elektryka ponoć też. ----- zawor ci nie siwci swieci check engine. Takie same objawy byly w lianie mojej pani kiedy padla sonda lambda za katalizatorem - nie wiem jaka masz liane...
Jak widać na zdjęciu uszczelka jest mokra nie wiadomo z jakiego powodu. Na tym zdjęciu co wstawiłem uszczelka jest trochę wyszczerbiona tuż przy kanaliku, ale to już poprawiłem. Edit Dzisiaj ustawiałem gaźnik i zauważyłem, że olej kapie spod pilarki, nie wiem skąd się tam bierze. Sprawdziłem kanalik w głowicy ale był drożny, otwór w prowadnicy trafia...
Olej był praktycznie wszędzie oprócz na czujniku :D w gnieździe na wałek rozrządu w bloku był olej, na panewkach korbowodów, panewkach głównych, w filtrze odśrodkowym. Jak pokręciłem pompą oleju to było słyszalne takie "chlupotanie", tryby całe w pompie. Uszczelka plastikowa na smoku jest, zaślepki na wale całe, zawór ciśnienia oleju tego chyba nie...
uszczelka ma garaba który po skręceniu elementu odkształca się dopasowując do obu płaszczyzn. Nową się nie smaruje. Smarować można w przypadku kiedy używa się tej samej, np po wykonaniu napraw, kiedy wymagane było zdemontowanie pompy.
Witam. Chciałem zapytać szanownych kolegów, bardziej oblatanych w kwestii armatury wodnej, czy można (i ew. czym) smarować przy składaniu elementy armatury wodnej, czyli: elementy zaworów, ruchomych/obracanych wylewek, gwinty, uszczelki, oringi itp. Czy to smarowanie, przynajmniej w jakimś stopniu uchroni co niektóre elementy, przed osadzaniem się kamienia...
Jeżeli piszczy tzn. że pracuje nie tam gdzie trzeba. Trze o metal. Tak jak czasami zwykłe gumy na stabilizatorze. Tuleja powinna pracować tylko wewnętrznie. Smarowanie może tylko zapudrowac problem jakim jest niska jakość elementów jako całości i tyle. Guma też by piszczała gdyby nie była zwulkanizowana z częścią metalową. Co do febi to dobre były może...
Do uszczelki pod głowicą będzie ci potrzebna instrukcja: Jak już zdejmiesz głowicę i zrobisz z nią to co tam potrzeba to oczyszczasz powierzchnię bloku oraz usuwasz starannie olej z otworów gwintowanych w bloku - to jest bardzo ważne! Wydmuchaj sprężonym powietrzem, wyczyść szmatą na śrubokręcie, tak żeby nie stał tam żaden płyn. Potem bierzesz nowe...
Mi to bardziej wygląda na jakiś sylikon... No ale ja widzę zdjęcia Ty widzisz to na żywo. Skoro odkręciłeś to rzuć okiem... Poniekąd pod pokrywę uszczelka jest jednorazowa... W sensie należy ją wymienić gdy się pokrywę ściąga... Mniejsza o to... Najlepiej byłoby zamówić nową założyć bez sylikonów dokręcić jak należy i zapomnieć o sprawie. Jeżeli ciężko...
ja tam Reinzosilem smaruję wszystkie uszczelki i nigdy mi wtedy nic nie cieknie, tylko tym Reinzem właśnie a nie zwykłym sylikonem czerwonym czy tam jakimś innym, bo zwykły jest gówniany i śliski i też cieknie
Napęd działa lecz brakuje pełnego otwarcia. Zdjęcia w załączniku. Smarowałem uszczelki i zawiasy, podkręciłem moc. Napęd pracuje koło 9 lat problem pojawił się jakiś czas temu lecz jak zrobiło się chłodnie problem nasilił się. Może ktoś pomoże
Trochę niedobrze, że mechanik nie wie. Zupełnie nie wiem dlaczego zmieniliście popychacze i po raz drugi uszczelkę. Trochę za mało informacji aby diagnozować. Sugeruję jednak, że uszczelka może nie jest do tego modelu silnika. Mianowicie może zatykać kanały olejowe. Ale to raczej da się zauważyć. I wreszcie głośna praca zaworów to pojęcie względne....
... Ale własnie nie wiem czy jest zalecane smarowanie uszczelek czy lepiej na sucho dać ? lepiej posmarowac, z uszczelkami papierowymi roznie bywa, a silikon wysokotemperaturowy jest super i nawet pewnie obylo by sie bez tej papierowej uszczelki, musialbys jedynie dobrze odtłuscic powierzchnie i naniesc nie za grubo tego silikonu. ja kiedys uszczelki...
Witam Uszczelki się nie smaruje, sprawdź mocowanie kolby (może być pęknięte). 4 śruby mocujące grzałkę mogą być poluzowane. Pozdrawam
W tym silniku zasilanym lpg bezwzględnie trzeba sprawdzić zawory i ich gniazda, głowice po zdjęciu oddać do warsztatu zajmującego się ich regeneracją, sprawdzą i w razie potrzeby od razu splanują płaszczyznę głowicy. Jak olej zmienił kolor, to filtr i oliwa do wymiany (nie ważne, że ma mały przebieg) Ile ma rozrząd ?, przy takiej operacji powinien być...
sprawdź czy klawiatura ma smarowanie, jak nie to zła uszczelka pod głowicą lub źle założona.
Mam pytanie auto z okolic 1996 . Czy uszczelka w silniku 1.1 a 1.2 pod głowica była inna ? Pytam bo po wymianie mam wrażenie że głowica nie ma smarowania .
dzięki.Co prawda to wiekowy ekspres Masumi (PRC) ale dopasowałem po wymiarach uszczelkę i czekam na przesyłkę Czy przed pierwszym założeniem kolby z kawą (bez kawy) . smarować rant jakim "śłizgiem"
Oczywiście opcja nr 1 jest poprawna ;) Proszę pamiętać o smarowaniu tłoka poruszającego się w siłowniku ;) Na sucho może zniszczyć świeżo nałożone uszczelki..
A uszczelka płynna (silikonowa) np. taka jak używane są do montażu mis olejowych w samochodach? Smarujesz (układasz), lekko dokręcasz, czekasz aż "ostygnie" i dokręcasz. Zrobiłem na tym instalację w domu zamiast włosia, teflonów i innych. Już 9 lat i zero przecieków.
Dirko szary, uszczelkę oczywiście smarujemy z dwóch stron. Możesz próbować bez Ty masz gaźnik na miejscu nie ja.
Sprężyny były lekko skorodowane, ale na trzpieniu tłoka spinka która podtrzymywała plastikowy tłok rozleciała się wręcz od korozji - wymieniłem na nową - wymieniłem uszczelki tłoka wody, tłoka dociskającego, kociołka, trzpień przesmarowałem smarem spożywczym, ale sprężyn nie smarowałem.
Witam szanowne Gremium! Kupiłem nową uszczelkę GM do Opla Corsy C 1,7 DTI i potrzebuję specyfikacji. Etapy dokręcania oraz kolejność śrub znalazłem w "Sam naprawiam", jednak nic nie wspomniano o ewentualnym smarowaniu bądź odtłuszczeniu łączonych elementów. W sieci natknąłem się na informację, że niczym nie smarować i czytać specyfikację. Przy zakupie...
Dobra mogła by być wykonana z silikonu. Wykonana na miejscu. Czyli smarujesz czymś jedną powierzchnię (pewnie najlepiej tą w komorze), a silikon (nieutwardzony) nakładasz na drugą (na drzwiczki). No i potem zamykasz drzwiczki, ale bez dużego docisku. I tym sposobem uzyskasz uszczelkę dopasowaną do powierzchni, i jednorodną na całej długości. Dzięki...
Witam wszystkich. Problem z moim ekspresem jest taki że po uruchomieniu i wyboru kawy działa dobrze ale, mieli kawę, tlok idzie w dół coś tam "brzeczy" jest ok, następnie wyrzut pary i to nie jest ok bo to przedwczesne wyrzucenie pary powoduje ze mniej kawy zaparza a po 8 cyklach tacka opiekować jest wypełniona po brzegi. W czym może tkwić problem....
Olej wymieniałem w pazdzieniku zrobiłem na nim 8.000km. Podejrzewam, ze uszczelka pod głowica puszcza bo zrobił sie jakby zadszy chociaz plynu raczej nie ubywa.
Witam, przerabiam taki silnik na sprężarkę... zaślepiłem już kanał olejowy co idzie do głowicy, otwory po popychaczach. Kolej przyszła na zaślepienie otworów po pompce paliwa. Jak to zaślepić??? wystarczy jak przykręce kawałek blachy z uszczelką???, czy może trzeba coś włożyć do środka żeby zatkać jakiś kanał olejowy. Poprostu pytam, żebym czasem nie...
Witam. Mam Corse 1.2 8v z '93 r z silnikiem C12. Mam taki problem: pod pokrywką obudowy wału rozrządu osiada się jasno-brązowa 'maść'. Poziom oleju jest większy niż maksymalny, natomiast poziom cieczy chłodzącej spadł. Czy jest możliwe, żeby ciecz chłodząca zmieszała się z olejem? Czy to może być przyczyną powstania 'maści'? Czy mogą być inne przyczyny?...
wiec tak ciśnienie mierzyłem przy filtrze i są tam dwa czujniki, akurat w głowicy czujnika nie ma.... ale chyba znalazłem przyczynę... znalazłem klinek z wałka od pompy oleju (pośredni) możliwe ze to jest przyczyna.... hmm ale żeby uszczelka pod głowicą była złe założona czy coś to i tak ciśnienie smarowania byłoby przy samym filtrze?? hmm <myśli>
dużo nagaru/"mazi" - czy to może być od zbyt późnych wymian oleju? . To "masełko" świadczy o zbyt krótkich trasach (niedogrzany silnik) nawet na dobrym oleju. Może też powstawać (sporadycznie) po uszkodzeniu np. uszczelki pod głowića, gdzie płyn miesza się z olejem w niedużych ilościach. Co do tego: to wina pompy to wcale nie byłbym taki pewien, że...
Połączenie pompa ssak jest ok założona uszczelka i mocno skręcone. Wszystkie połączenia były drożne i mocno skręcone zabity jedynie był ten prostokątny otwór w przystawce od filtra ale tam nie ma przepływu do filtra... Jak tą pompe mam zbadać czy jest ok? Coś mogło stać się z wałem jeżeli słabnął? Kręcić się kręci bo bręchą próbowałem kręcić kołem zamachowym......
Olej pojawił się na intercoolerze przy złączce, myślę że to może być oring albo jakaś uszczelka. Ale tak się zastanawiam czy rozbierać, bo to jest niewielki wyciek. A wy co sądzicie?
Cześć 26 to uszczelka korka paliwa, może jest do wymiany. Nie masz, przypadkiem, zrobionego otworka w korku? Trzeba odkręcić zbiornik oleju i sprawdzić czy nie jest pęknięty, oraz wężyk łączący zbiornik z pompką oleju.
mowisz o kole czyli wałkiem rozrzadu? jeśli nie dało sie ruszyc nim to zatarł sie i jak wczesniej pisałem moze byc przez to ze uszczelkę pod głowica odwrotnie założono i przez to smarowania nie było na gore (wałek itd..)
Koszt 400 zł to sporo. By wymienić pompkę trzeba zdemontować cylinder. Myślę że koszt wymiany nie powinien przekroczyć 100 zł plus pompka około 80zł i ewentualnie uszczelki.
Witam, mam problem ze znalezieniem odpowiedniego smaru lub oleju. Maszyna to urządzenie pobierające i dozujące kit termotopliwy z beczek, na misie pobierającej ten klej są zamontowane uszczelki-dokładnie takie same jak o-ringi tyle że dużo większe i grubsze. Producent zaleca smar PURMELT-O-LUB którego nie mogę nigdzie dostać. Co możnaby dobrać zamiast...
Używanie "cudownych" sprayów nie rozwiązuje problemów, gaźnikowy reaguje z gumą. Umyj pędzelkiem benzyną ekstrakcyjną, ona rozpuszcza olej nie rozpuszczając gumy, uszczelek, plastiku. Piszesz bo tak Ci się wydaje czy wiesz to z własnego doświadczenia? Stwardniałe pozostałości oleju do smarowania łańcucha są trudne do rozpuszczenia, benzyna tego nie...
Witam ponownie. Wczoraj wszystko jeszcze raz pooglądałem i zauważyłem: 1) Jak wykręciłem szpilki olejowe (te co mają tulejki) z cylindra to nie znalazłem żadnych dodatkowych otworów magistrali olejowej którymi olej mógłby wypływać i dalej po szpilkach płynąc na głowicę do góry 2) Sprawdzałem otwory są czyste -dmuchając w te otwory nic się działo jakby...
Kurcze nie za ciekawie to wygląda, no ale jak nie znajdę fachowca, to będę musiał sam spróbować. A uszczelki wszystkie trzeba dać nowe, czy można poskładać na starych (cylinder-karter, gaźnik)? Szkoda, że w tym filmiku nie pokazano też procesu składania piły :|
Delikatnie posmaruj smarem miedziowym łapki od klocków i wytrzyj nadmiar smaru do szmaty. Tłok z uszczelką przepłukaj smarem silikonowym albo WD40 w spraju. Tulejki nasmaruj smarem do łożysk ŁT4.
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
W pompce jest regulacja, trzeba zamienić miejscami te dwa wkręty, są dwa stopnie jego intensywności. Jeden wkręt jest dłuższy i to on ustala ilość oleju w zależności od otworu, w którym jest wkręcony. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość oleju to ten dłuższy wkręt musi być wkręcony bliżej tych dwóch otworków z gumową uszczelką. Korki nie są identyczne, ten...
Szukaj u tych co sprzedają sprzęty z odzysku (choć wątpię czy sprzedadzą - raczej całą piłę) albo w Husqwarnie - oni serwisują markę partner. Albo zrób z grubszą uszczelkę z tego materiału co pisałem wcześniej pomiędzy krater a prowadnicę bez tej blachy (nie zapomnij wyciąć rowek do smarowania) może pomoże taki wynalazek - w/w niewiele tracisz oprócz...
Jeżeli osłony prowadnic, tłoczków są ok, kapsle prowadnic nie zgnite(zaciski knorr, wabco) zacisk suwa się lekko to uważam że szkoda zachodu i pieniędzy. Można za to odkręcić siłownik hamulca i sprawdzić czy sprężyna powrotna oraz osłona gumowa są całe. Osłonę zobaczysz przez otwór na sztycę ale sprężyny nie. Jednak da się wyczuć czy jest pęknięta....
Młynek pracuje odpowiednio do ilości ziarek 5 7 10 sekund. Chwilowo po czyszczeniu robi z 3 Jarek, ale czuć że ma ciężko. Mam już mocno zużyta uszczelkę przy "sitku" muszę kupić zestaw naprawczy. Czy czasy są odpowiednie?
Polecam smar EPS-1, dostępny na allegro. Podaję link do rysunku. Odkrywając pokrywkę nie nasmarujesz tłoka, żeby to zrobić musiałbyś odkręcić 4 śruby części 15. układ pneumatyki bardzo delikatnie przesmarować, i skoro to robisz to wymień przy okazji elementy 18 i 21 - uszczelki na tłoku. Jeżeli nigdy nie rozbierałeś tego młota, to rób sobie zdjęcia...
widziałeś to kiedyś? Widziałem i nawet jeszcze jeżdżę czasami takim ciągnikiem. A co do kurzu i brudu to naprawdę byś się zdziwił ile tam może go się napchać pomimo zabezpieczenia gumową osłoną. Przez uszczelki też ten brud przechodzi do skrzyni i silnika? Napycha się bo jest albo uszkodzona albo luźna. Jakim cudem według Ciebie przez gumę może się...
Ma sprawdzić te uszczelniacze jak rozłoży piłę. Widać że chłop się stara a nie te skur... Z oleo maca. W tym wypadku nie trzeba nic "rozkładać", wystarczy sprawdzić szczelność komory korbowej "ciśnieniowo" (prosto mówiąc, uszczelnić gdzie trzeba, tam gdzie "naturalne wyloty", "napompować" i patrzeć gdzie "ucieka"). jeżeli ucieka tam gdzie nie powinno...
Problem rozwiązał się sam, ale sposób zupełnie mnie niesatysfakcjonujący. Z maszyny wypadła część uszczelki dystansowej odpowiedzialnej za szycie zygzakiem. Miała 35 lat i kruszyła się w palcach. Nie podjąłbym się regulacji więc maszyna powędrowała do serwisu a ten nałożył na przekładnie smar stały - jaki, serwis nie powiedział. Dla pragnących zgłębić...
Dzięki udało się nasmarować ,ale jak rozebrać żeby wymienić uszczelkę Dodano po 9 Za choinkę nie mogę dojść jak ściągnąć tą czerwoną część zamocowania są na jakiś zaczepach pewnie je pourywam
Są ludzie o bardzo rozdętym ego, o ograniczonych horyzontach i do tego (i dlatego) po prostu niegrzeczni. Czego nie doświadczyli osobiście - to nie istnieje. Jest też kwestia pogardy dla teorii - nie czytam, bo i po co. Piszą w instrukcji, by nie mieszać olei i smarów - to idioci, ja wiem swoje. Ale szkoda czasu na dyskusję z takimi osobnikami. Istnieją...
Bo uszczelka jest . Trzeba wiedzieć o czym się rozprawia i gdzie to jest jest. Uszczelnienie dotyczy otworu dźwigni który jest jedyną możliwą drogą zanieczyszczenia styków. Sam element zaciskany również powinien i posiada cienką uszczelkę akrylową widoczną przez moment w przedstawionej prezentacji(08:19). Sama siła docisku maszynowego i odpowiednie...
Skoro problemem są amortyzatory gumowe, to możesz je łatwo i tanio zregenerować. Wystarczy wymontować te gumowe elementy i dokładnie nasączyć czystą gliceryną (bez kosmetycznych dodatków). Ten środek łatwo wnika w strukturę gumy, powodując zmiękczanie starego i stwardniałego elementu. Po użyciu gliceryny amortyzatory będą także miały większą elastyczność....
WD-40 To nie jest dobry pomysł, Coś na bazie silikonu by się przydało, bo są tam uszczelniacze. Proponuję wyczyścić to co tam jest, i dać coś do gumowych elementów, typu : uszczelki, oringi, uszczelniacze. W AGD pracuję na CX80, smar zalecany do śrub motorowych, ale u Ciebie nie ma potrzeby stosowania drogiego smaru do tak ciężkich. warunków. Proponuję...
W autach uszczelniacze chodzą w wysokich temperaturach i z agresywnymi olejami. I wszystko ok. A nie wydaje mi się aby inco dobierała specjalną mieszankę do simmeringów do pralek. Te "agresywne" -jak to nazwales- oleje doskonale smarują. I co najwazniejsze simmeringi w samochodach są cały czas smarowane. Nie smarem stałym jak w pralkach (ktory zreszta...
jak kat jest zapchany to samochód nie jedzie na wysokich obrotach a układ wydechowy porusza się na złączach przy przegazówce.a olej to wina zaciętego zaworu w ukłdzie smarowania
klucz dynamometryczny to nie wszytsko ... to sa srubki plastyczne, i je sie dokreca ostatecznie poslugujac się kątem obrotu ! oczywiscie przed zakreceniem nalezy sprawdzicj ich dlugosci. powierchnie styku sie takze czyms tam smaruje. polecam dialogys i poczytac instrukcje serwisowe renault - takze noty techniczne !
co ty, smarujesz tylko na brzegach dla pewnosci ze nie bedzie wycieku. Pisalem juz przeciez ze u mnie skladala sie z jednej czesci.
Witam Ja stosuje masę uszczelniająca taką jak do montażu szyb samochodowych . Smarujesz dociskasz czekasz [najlepiej na noc ] i gotowe a trzyma jak ,, pies sołtysa ,, Pozdrawiam
Witam ja w swojej renówce po awarii układu smarowania [olej dostał się do układu chłodzenia] skorzystałem z takiego czegoś: kupiłem dwie butelki i po operacji już tylko czyściutkie PETRYGO P.S. Oczywiście zanim wlałem Petrygo wielokrotnie zalewałem układ czystą wodą, potem jak już było w miarę czysta woda użyłem tego specyfiku żeby do czyścic układ....
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Niczym się nie smaruje, o ile płaszczyzny uszczelniane są równe, gładkie. Jeśli były by jakieś wżery, głebokie rysy, to można cieniutko viktorem reinzem, wcześniej trzeba odtłuścić nitrem.
W takim wypadku musiało być też połączenie do układu smarowania czego bezpośrednio nie widać na zdjęciu. Ogólnie rzecz biorąc uszczelka w bardzo słabym stanie ;) To wręcz książkowy przykład uszkodzonej uszczelki z wszystkimi jego objawami. pozdrawiam i życzę owocnej naprawy :)
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc.
Witam bardzo proszę o pomoc straszliwie skrzypią uszczelki (prawdopodobnie) drzwi kabiny w moim masterze , smarowałem czym sie da , czy trzeba je wymienic aby nie skrzypialy ?
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Zaznaczam że w mojej pralce LG występuje tłumik potocznie zwany amartyzatorem,ale to jest zwykły tłumik cierny drgań i nic ponadto.Tłok w formie rurki metalowej przesuwa się w pierścieniu z plastiku szerokim na 5 mm.Wyrobienie się tego pierścienia powoduje niewłaściwą pracę tłumika.Te tłumiki są drogie ,nie wiadomo za co tyle kasy szok 8-O Do naprawy...
Witam, Panowie niby prozaiczna rzecz ale czym smarujecie uszczelki w samochodzie? niektórzy mi mówią że najlepiej WD40 inni że wazeliną, ale co będzie najlepsze? Jakieś wynalazki w sprayu od "PLAK" albo "K2" ??
Zmień mechanika. Skoro ubywa płynu a nie olej to jak może być uszkodzona turbo sprężarka. Ona jest chłodzona i smarowana tylko olejem.
Na króccu powinny byc dwa zęby, w które wkładasz i przekrecasz termostat. Miedzy termostat a króciec wkladasz oring. Tak przygotowany zestaw pchasz w blok ówcześnie smarując oring płynem. Tak to wygląda w oryginale, ale pewnie po tylu latach króciec nie ma już zębow i wkladasz tak jak radzili koledzy, czyli termostat w blok, potem oring, króccem dociskasz,...
Nie zauważyłem tego, a mi w sklepie wcisneli zestaw "DRM018" i była lipa, za duża była ta uszczelka. No nic trzeba takie kupić (25zl za szt.) masakra. Dzięki. A smarować ceramicznym podkładkę czy nie?
Może to być troszkę bardziej "be" z opisu wynika że paliwo wycieka spod dużej podkładki ..... w tym miejscu bardziej spodziewał bym się oleju , jeżeli rzeczywiście jest ropa to mogło paść uszczelnienie na wale pompy , jest smarowana ropą . Jest to przypuszczenie bo przydały by się jakieś zdjęcia i opis ile tego jest . :shii:
Śrubunki stożkowe bywają z uszczelką (oringiem) lub - najczęściej - bez uszczelki i w tych ostatnich bardzo ważne jest, by gładź stożka nie była uszkodzona (nie można stożkiem uderzyć o beton, kamień czy stal, żeliwo) oraz musi wszystko (obie części śrubunka) być ustawione liniowo (by tworzyło prostą a nie łamaną). Czasem (jak jest niewielkie uszkodzenie...
Witam. Może i nie warto mącić w tej kadzi, ale na wszelki wypadek. Honowanie ma na celu usprawnienie stanu gładzi cylindra bez jakichkolwiek zmian geometrycznych czyli wymiarów Może nie do końca ten link jest poprawny. W honowaniu cały proces polega nie na wygładzeniu wnętrza tulei cylindra, a na wprowadzeniu w niego odpowiedniej struktury. Czytać rowków....
Witam Panowie, jaki smar zakupić do smarowania uszczelek? Miejsce gdzie kawa ma styczność z smarem, zależy mi na tym żeby nie wpływał na smak kawy oraz żeby był 100 bezpieczny dla zdrowia? Czy smaruje się element, który ślizga się sam, zaparzacz tzw. windę? Ślizgi? Czy wystarczy tylko oringi i tuleję wewnętrzną zaparzacza?