elo witam! tu macie całą instrukcję do smarowanie bieżni . Olej , smar do bieżni najlepszy jest typu R . Bieżnie smarować należy co 20 do 30 godzin pracy biezni . Smaruje się pas do bieżni od spodu. Albo blat do bieżni na wierzchu . [url=http://www.leptos.pl/2011/05/jak-sm...
Brak smarowania bieżni lub wymiana pasa bieżni z powodu zużycia.
Czy ktoś spotkał się z błędem "silikon eartung"? Może to dotyczyć konserwacji bieżni, problemów z uziemieniem lub aplikacji silikonu. Jakie są najlepsze metody naprawy?
Zgadza się pas, a dokładniej płytę pod nim należy raz na dwa miesiące(przeciętnie) smarować olejem silikonowym. Na allegro jest tego pełno, ważne żeby był to 100% olej silikonowy bez dodatków.Jeszcze jedno pytanie,czy bieżnia bez obciążenia też sie wyłącza?
Witam. Czesciej zacząłem smarować bieżnie i błaď przestał się pojawiać. Nie wiem czy to byłą przyczyna ale u mnie pomogło.
Witam, posiadam bieżnię ZIPRO LUNAR i od jakiegoś czasu mruga dioda od oleju. Pas bieżni mam nasmarowany. Orientuje się ktoś jak skasować serwis smarowania bieżni? Nie mogę znaleźć do niej nigdzie instrukcji obsług i
radarator Będę próbował coś działać w tym kierunku, ale póki co nie bardzo mam na to czas. Z Twojego opisu wynika, że największy luz tworzy się na osi młoteczka? Na zdjęciu zaznaczone strzałką. Swoją drogą ten kawałek filcu wedle instrukcji ma być co jakiś czas nasączony olejem, aby zapewnić smarowanie bieżni mimośrodu. http://obrazki.elektroda.pl/5038390200_1...
W pierwszej kolejności w jakim stanie jest pas transmisyjny i płyta pod nim oraz kiedy był smarowany ?
Kiedy była smarowana taśma?
I myślisz, że przez 5 miechów nie mogła się naciągnąć? ;-) Żeby wykluczyć zużycie taśmy lub złe smarowanie stawiaj kroki nie środkiem tylko krajem. Trzeba iść w rozkroku :-)
To nie silnik jest winny tylko zużyty pas bieżni, który to powodując coraz większe opory mechaniczne doprowadza do przegrzania silnika. Remont silnika lub nawet wymiana na nowy nic nie zmieni - dalej będzie się tak samo grzał, aż w końcu się spali. Oczywiście zakładam, że pas był regularnie smarowany.
Prośba o pomoc dotyczącą bieżni: Capital Sports FIT7 Pacemaker F80, która obecnie wyświetla błędy E05 i E07. Niestety, nie znalazłem żadnych informacji w instrukcji obsługi na temat tych błędów. Proszę o wyjaśnienie, co oznaczają błędy E05 i E07, Czasem bieżnia pracuje prawidłowo przez kilka dni, a czasem co chwilę wywala błąd. Nigdy nie pokazał się...
Spróbuję tak zrobić, choć mam wątpliwości czy to podziała. Już próbowałem to jak starłem smar to zaczęło znowu "śpiewać" ale to mnie nie dziwi. Ten smar był prawie jak woda, to smar silikonowy do smarowania bieżni elektrycznych Niby teraz zatrzymuje się ale drukarka nie drukuje i świecą się wszystkie 3 kontrolki
Zacznijmy od podstaw , czyli kiedy smarowałeś pas bieżni? Błąd silnika o którym czytałeś , może równocześnie oznaczać zbytnie obciążenie prądowe silnika i zabezpieczenie zatrzymuje bieżnię w celu ochrony przed zniszczeniem
Obowiązkowo . "Nie smarujesz , nie jedziesz" :-)
Wymieniłem też pasek A nie jest zbyt luźny? Myłeś pasek i bieżnie na których "siedzi"? Jeżeli tak - pozostaje sam silnik, a konkretnie stabilizator obrotów lub/i komutator.
Jak wrzucisz do nafty to uszkodzisz elektonike. Delikatnie wokół igieł mozna wyczyścić wykałaczką i płynem jak kolega Kris21 wyżej napisał. Bieżni karetki głowicy i pręta na którym jest backup niczym nie smaruj, tylko porządnie wyczyść.
Na sucho ;/ Łożyska nasmarowałem myślałem że to starczy. I co teraz samo ustąpi? :sm31: łożysk nie trzeba było smarować, chyba że zastosowałeś "nie kryte" nattomiast trzeba nasmarować simmering (rozbiórka ponowna Cię czeka :evil: ) na sucho to bieżnia na której współpracuje simmering szybko się "wyrobi" ;)
Jeżeli taśma jest prawidłowo prowadzona i o nic nie zaczepia to : regulacja naciągu, prawidłowe smarowanie środkiem do bieżni, ostatnia opcja wymiana taśmy na nową.
Moim zdaniem tok rozumowania masz dobry. Masz podejrzany regulator lub silnik i jedno z tych sprawdziłeś. Właściwie jakbyś chciał sprawdzić ten silnik lepiej, to musiałbyś mu podać znamionowe napięcie, obciążyć mechanicznie (też znamionowym momentem) i zmierzyć prąd. Tylko że to bywa trudne w domowych warunkach, a często nawet danych nie ma. Możesz...
Wyczyść bieżnię małego koła odpowiedzialnego za przewijanie i zbieranie taśmy bo widze że chyba tam koluś oliwka wleciała. Skoro już o tym mowa... Osobiście jestem zdania, że smarować należy z jak największą skromnością. Nakładamy MINIMALNĄ ilość smaru TF (silikon+teflon) wyłącznie na ośki kółek i (jak już ktoś musi) na zębatki - w MINIMALNEJ ilości....
Witam chciałbym podzielić się ciężką usterką do wykrycia przy silnikach bieżni . Bieżnia Proform 500 po załączeniu starcie silnika wybijała zabezpieczenie w rozdz. 16 A . Stwierdziłem uszkodzenie w sterowniku MC 2100 tranzystora G4PC40K sterujący silnikiem. po wymianie i sprawdzeniu wszystkich ważniejszych części wraz z kondensatorami podłączyłem bieżnię...
W drukarkach Oki backapu ani metalowego pręta ani listwy żebatej sie nie smaruje. Smaruje sie delikatnie bieżnie/metalowa listwa/ po której porusza sie karetka głowicy tylną cześcią.
Dzień dobry, Posiadam bieżnię BH Fitness F2W G6474V, którą użytkuję już kilka lat. Bieżnia jest na bieżąco smarowana i czyszczona pod plastikową pokrywą (odkurzanie). Po 40 minutach biegania z prędkością 5-6 km zaczyna śmierdzieć silnik. Co może być przyczyną?
na wyświetlaczu pokazuje się kontrola oleju smarowania A posmarowałeś ostatnio kiedy? silnik jest elektryczny i dziwi mnie ta kontrolka oleju Silnik ma niewiele do smarowania bieżni. Standardowa bieżnia jest zbudowana w ten sposób że ruchomy chodnik przesuwa sie po stałej płycie i między ta płytę a chodnik (pas) należy wprowadzać okresowo odpowiednią...
Ok Dostałem zjeb więc piszę Prowadzę serwis bieżni i z takim "czymś" (uszkodzeniem) spotykam się dość często. Najczęściej jest to brak smarowania pasa biegowego- niesmarowany pas generuje opór rzędu 120-140 kg dodać do tego ciężar osoby biegnącej i mamy zabezpieczenie przed spaleniem silnika przez układ sterujący. Jeśli smarowanie już nie pomoże to...
Teraz robiłem testy i nie zacięło się ani razu póki co. Jak próbuję sięgnąć pamięcią to silnik cały czas pracuje, a poślizg jest na pasie biegowym + blat + rolki.
Zobacz do i poczytaj komentarze jakie mogą być przyczyny usterki. Są to między innymi niewłaściwy naciąg pasa bieżni, brak jego smarowania lub zużycie pasa. Oczywiście to tylko przykłady usterek. W skrajnym wypadku usterka pasa bieżni może być powodem uszkodzenia jej silnika.
Hej Miałem podobny problem. Musiałem wymienić tranzystor GT60M303. Pomogło jeszcze wymiana pasa bieżni bo stary miał straszny opór a płyta jest gładka i śliska ( zaniedbanie smarowania). Mam jeszcze dodatkowy problem przy uruchamianiu i normalnej pracy żarzy się dioda DC Error. Nie wiem dla czego? Może ktoś ma jeszcze podobny problem. Dzięki za odpowiedz.
Na zdjęciach komora z łożyskiem oraz krzywką, pacjent karcher K5. Myjka "podobno" używana kilka razy ma już 3 lata w tych myjkach zamiast oleju jest smar który jak widać zalega po bokach nie smarując łożysk. Ocenę pozistawiam oglądającym Ta bieżnia na tarczy skośnej ma faktycznie "schodki" czy tylko tak wygląda? Koszyk "z kompozytów" zdaje się cały....
Cześć, Posiadam bieżnię Kettler Marathon TX3. Ostatnio pojawił się problem – bieżnia nie chce ruszyć i wyświetla się błąd ERR91. Podczas kilku wcześniejszych treningów zauważyłem, że bieżnia miała „szarpany start” – ruszała nierówno, ale po osiągnięciu prędkości pracowała już normalnie. Podczas ostatniego użytkowania zatrzymała się po przebiegnięciu...
Ja smaruję na osi bębna bieżnię simmeringu, wnętrze między wargami simera też wypełniam smarem. Daje to lepszy ślizg wargi na osi i wydłuża jego żywotność. Te składane na sucho szybciej zużywają się. Po wymianie łożysk wykonuję cykl prania bez wkładania do bębna ubrań.
Bieżnia G-Runner Fit-Net T60. Silnik na chwilę rusza pas po chwili wyrzuca kod błędu E10 i przerywa prace. Miga czerwona dioda na płytce przy silniku. Bieżnia wyczyszczona, smarowana. Pas przy przesuwaniu koła na silniku jak i przesuwaniu ręcznie lekko pracuje. Wie ktoś może co może być przyczyną? Bieżnia ma 10 miesięcy od 3 miesięcy 2 razy dziennie...
Żadnego luzu to chyba tylko nowy nie ma. Nie wiem, czy Ci to coś pomoże, ale: 1. trafiłem raz na mazdę co "klikała' na zakręcie. Mówię przegub. Z ciekawości rozbieram, myję, i oglądam. Kulki- błysk, bieżnie zero zużycia /bez żadnych wybić w środkowej części/, koszyk- super. Myślę wieloklin. Sprawdzam, ciasny. Zakładam go z powrotem, z nowym smarem i...
Tam masz sprzęgło na lince? Na początek sprawdź jej stan, nasmaruj lub wymień. Jeśli hydrauliczne, to do sprawdzenia pompa i wyprzęgnik. Sprawdź też łożysko oporowe sprzęgła, może tam ma już zużytą bieżnię (rdza, wżery, brak smarowania) i przyczynia się do w/w problemów.
Zewnętrzne przeguby homokinetyczne do wymiany i tyle. Smarowanie tu nic nie pomoże, ponieważ zużyte są bieżnie i wcale nie musi to oznaczać wyczuwalnego dużego luzu.
Witam! Chciałbym się podzielić moją smutną historią serwisową z w sumie bardzo fajną (o ile działa) bieżnią Urbogym V520M. Wiem, że to forum generuje wyświetlenia w Google, stąd mój post. Będzie długo, ale uważam, że jeżeli mam pisać opinię niepochlebną, to niech będzie wyczerpująca. Jestem zaawansowanym biegaczem. Półmaratony, 15 km, 10 km i inne....
Delikatnie posmaruj olejem= kazdy dobry, byle nie zbyt duzo. ( może byc taki wazelinowy do maszyn do szycia ( jest bezkwasowy0, wiec bezpieczny dla elektroniki. może być też smarowane wazeliną techniczna - cieńka warstwa... na bieżnie... ( na dolnej wówczas "przykleisz kuleczki i nie spadną podczas składania :D To łożysko nie przenosi obciążeń
Tulejki dokładnie wyczyścić ze starego smaru i jako nowego użyc oleju do tulejek capstan lub oleju silikonowego... ostatecznie jakiejś zwykłej oliwki maszynowej. Raczej nie smar. Najważniejsze, co dalej w tym mechanizmie, to dokładne wyczyszczenie bieżni- pomiędzy osią którą smarujesz a talerzykam(od przodu).
ja już kiedys pisałem, jak smarować. Żadne WD-40. Jest to po prostu "za cienkie", a dokładnie uzyskana w ten sposób warstwa smarująca ma niewielką grubość i przy większych luzach na łożysku (ślizgowym czy kulkowym) to nic nie da. I tak będzie luz, który powoduje "trzepotanie" osi w bieżni. Jeśli już smarować to kropelkę, bądź dwie oleju silnikowego...
1. Zbyt mało smarowany pas 2. Uszkodzony silnik Bieżnia po prostu się zatrzymuje, ponieważ nie może uzyskać prędkości. Mrugająca dioda skazuje na to że napięcie jest zwiększane na zasilaniu silnika (powinno być) Aby to sprawdzić wepnij się z multimetrem w miejsce gdzie podłączony jest silnik ( przy podłączonym silniku! )na płytce i sprawdź czy przy...
Witam. No to naprowadzę Cie. Tam może luzu nie być a twardy smar niszczy igiełki i bieżnie. Tam te łożyska się nie kręcą tylko pracują lekko w ruchu prawo-lewo. Własnie polonez, 125p ,żuk.. robiły to samo. Czasem jest tam kalamitka do smarowania. Ale nie zawsze. Jak jest to nasmaruj. Poprawia się na jakieś 100-200 km ale i tak czeka cie wymiana. Pozdrawiam.
Kolego, czasem prozaiczne rozwiązania są najlepsze Bieżnia działa mniej więcej w taki sposób; płyta główna steruje prędkością obrotową silnika- jeśli pas nie jest smarowany (np. silikonem) powstaje duży opór więc płyta wychwytuje różnice pomiędzy tym co zadała a tym co jest- aby ochronić silnik wyłącza bieżnię np. poprzez wywalenie bezpieczników (skrajność)
Szukam instrukcji do tej bieżni głównie chodzi o panel sterowania i czy się czymś smaruje taśme.
Główną przyczyną padania pomp delphi jest ich konstrukcja, a dokładniej kształt bieżni rolek poruszających tloczkami. Na drodze tych rolek są takie garbiki na ktorych następuje gwałtowne uderzanie i z czasem uszkodzenie powierzchni metalu. Podobnej konstrukcji są pompy denso np. w toyotach ale tam nie ma takich garbików i te pompy są trwalsze. Tak ,że...
Dostałem na warsztat urządzenie z dość rzadko spotykanym footprintem potencjometrów. Po dłuższym researchu udało mi się zidentyfikować producenta, TT Electronics, model P120PK-Y30AR20K. Niestety dostępny na zamówienie tylko po 3.03zł/szt, ale za to w ilości minimum 6000szt, co daje kwotę przeszło 18kzł. Netto. https://obrazki.elektroda.pl/1326245100_...
pasek zaczyna przywierac do napedu/rolek. Nie przywiera, a się ze starości rozciągnął i stwardniał. Jak ułoży się w położeniu w jakim był dłuższy czas to nie ma siły - będzie się ślizgać. Pasek do wymiany a koła pasowe (bieżnie) do wymycia IPA do czysta - dokładnie jak Kolega zadam64 radzi. Silnika smarować nie trzeba - zdecydowanie mniej używany od...
Witam Problem polega na tym, po ośmiu latach bieżnia podczas użytkowania na wyświetlaczu pojawiała się informacja "system fault "- (błąd systemu) i bieżnia zatrzymywała się. To tak mniej więcej po 20 min później 15... i coraz krócej. Wymieniłem pas smarowanie odpowiedni naciąg i jest ok. Po około 1 roku bieżnia zatrzymuje sie po 15 minutach , ale już...
Dokładnie jest tak jak opisał Neronik1. Ja zapomniałem dodać że smarujemy olejem bo tylko olej może spłynąć rurką i dostać się do łożyska. Wskazane jest aby podczas smarowania uruchomić silnik i przycisnąć sprzęgło aby łożysko obracało się, wówczas smarowanie będzie efektywniejsze. Łożysko jest zakryte ale w miejscu nad rurką jest filc i specjalne doprowadzenie...
Dzień dobry, posiadam bieznie Ketler, po 10 sekundach pojawia się informacja silikon wartung, dodam ze smarowanie pasa nic nie daje. Czy jest jakiś tani sposób żeby to naprawić np wylaczyc to ostrzeżenie, bieznia jest używana tylko przeze mnie tak więc biorę na siebie pełna odpowiedzialność
Jak nie trzyma obrotów (znaczy się kręci jak chce) to sprawdź żaróweczkę i fotorezystor na tarczy silnika. Widocznie elektronika nie dostaje informacji o ilości obrotów. Taki efekt mam u siebie (też GS-438) jak wyjmę żarówkę - głupieją obroty. Pasek przetrzyj spirytusem. To samo z osią silnika (bieżnia na pasek) i bieżnią na tarczy. Lekkie wahania będziesz...
bieżnia smarować silnik bieżnia smarować silnik bieżnia bieżnia
awaria sprzęgła piecu pierwsze ładowanie baterii smartfona memory configuration
interfejs multidiag makita migają diody
Integra 64 - Brak możliwości zmiany hasła administratora i tworzenia użytkowników Insekt w wyświetlaczu ekspresu DeLonghi - możliwe uszkodzenia