Czy trzeba smarować gdzieś na łączeniach jeszcze masą uszczelniającą Nie
Musisz sprawdzić jaka jest tego przyczyna i naprawić to bez smarowania. Zacznij od sprawdzenia czy uszczelka nie wyszła z prowadnicy i wyregulowania prowadnicy na śróbach mocujących do konstrukcji drzwi
Ja zawsze uznawałem, że drzwiczki od lodówki muszą lekko ciężko się otwierać. Problem w tym, ze ta uszczelka tak mocno trzyma, ze przy próbie otwarcia przesuwam całą dużą lodówkę. Nie wiem, może z czasem trochę by się wyrobiła i byłoby łatwiej, ale na razie skorzystam z rady Skryna, za którą dziękuję.
Niemcy polecają gęsty szampon.
Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Techniczny smar odpada.. Ekspres jest urządzeniem, który fizycznie ma styczność z napojem.. Także smary stosowane w samochodzie odpadają ;) Naturalnie zaleca się stosowanie tubek po 40zł, lecz ze względu na koszty ja osobiście polecał bym wazelinę białą kosmetyczną do kupienia w każdej aptece za około 2zł ;)
Uszczelka się blokuje. Smarować to czymś?
Jak nie było żadnej pasty uszczelniającej oryginalnie to nie smarujesz niczym. Nowa uszczelka i ma być. Olej zastosuj ten co masz do benzyny czyli mieszankowy. Tłok, cylinder, łożyska. Śruby dokrecasz ręcznie,do większego oporu. To są cienkie śruby to może tam jest ze 12 niutonów.
kkknc, za każdym razem, jak zakładałeś uszczelkę bez smarowania, to ci trzymała? Ja wymieniając uszczelkę na sucho, pod pokrywą na sucho oczywiście łączenia były smarowane, to miałem przypadek, że ta uszczelka nie trzymała, ale też się zdarzyło, że jak pokrywa była bez zaokrągleń, to zakładałem tą samą uszczelkę, smarując olejem i trzymała. Moim zdaniem...
Jak gładź w porządku to ja smaruje wazeliną. A jak wżery to niestety bez silikonu się nie obejdzie.
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
Gumowa jest do plastikowych pokryw. Najważniejsze żeby wszystko było dobrze oczyszczone, jak będzie tłuste to uszczelka przy ściskaniu rozejdzie się na boki i dobrze nie uszczelni.
Pomysł jest taki, by wstawić w to newralgiczne miejsce oring https://obrazki.elektroda.pl/3385852800_... Udało się dobrać oringi o odpowiedniej średnicy, ba, nawet założyć. Co prawda zwiększają nieco opory, ale tylko podczas kręcenia pedałami do tyłu, co w praktyce niezmiernie rzadko ma miejsce. Sporadycznie o mały kąt, żeby ustawić...
Ale słyszałem gdzieś żeby uszczelki miski nie smarować na całej powierzchni, a jedynie w miejscu tych półkoli, bo podobno lubi się uszczelka wyślizgnąć Dodano po 36 "Wieczne wycieki" tak jest
Czy przy okazji mogę spytać czy śrubunki mosiężne z oringiem stosuje się do podłączenia pieców elektrycznych do systemu centralnego ogrzewania ? Bo spotkałem się z różnymi opiniami , m.in. z tym ,że uszczelka nie wytrzyma temperatury . Czy są specjalne śrubunki z oringiem do c.o. ? I drugie pytanie bardziej pod temat : czy można smarować pakuły silikonem...
Nie potrzeba wyjmować półosi. Wystarczy odkręcić dwie śruby mocujące amortyzator i odchylić całą zwrotnicę, następnie można wysunąć końcówkę przegubu z piasty. Potem trzeba zdjąć mieszek, wyciągnąć pierścień (nie jest to typowy "seger" z oczkami i to stanowi trudność bo ciężko go rozchylić) który zabezpiecza przegub przed zsunięciem się z półosi i można...
cześć, mam 2 sprawy w tym temacie: 1) często psuje mi się główna uszczelka tłoka - nawet oryginalna wytrzymuje ok. 2 miesiące - po wyjęciu jest jakby nieco większa od niezużytej. Czy to może być jakieś uszkodzenie samego tłoka? Staram się ją zawsze smarować przy myciu (chociaż nie przy każdym). 2) Dzisiaj znowu padła uszczelka (tłok ją przesunął i rozciągnął)...
Bo uszczelka jest . Trzeba wiedzieć o czym się rozprawia i gdzie to jest jest. Uszczelnienie dotyczy otworu dźwigni który jest jedyną możliwą drogą zanieczyszczenia styków. Sam element zaciskany również powinien i posiada cienką uszczelkę akrylową widoczną przez moment w przedstawionej prezentacji(08:19). Sama siła docisku maszynowego i odpowiednie...
Witam W zestawie z pompą mam uszczelkę metalową do korpusu silnika i gumową do króćca plastikowego. Czy uszczelkę metalową czymś smarować ?.
Są ludzie o bardzo rozdętym ego, o ograniczonych horyzontach i do tego (i dlatego) po prostu niegrzeczni. Czego nie doświadczyli osobiście - to nie istnieje. Jest też kwestia pogardy dla teorii - nie czytam, bo i po co. Piszą w instrukcji, by nie mieszać olei i smarów - to idioci, ja wiem swoje. Ale szkoda czasu na dyskusję z takimi osobnikami. Istnieją...
Nie tylko raz przy wymianie na nowe.
Chciałbym dowiedzieć się czy powinno smarować się uszczelkę silikonem pod misę olejową. Dwa dni temu wymieniłem i zaczyna się wyciek z jednej strony. Uszczelka wysunęła się delikatnie z jednej strony. Pomóżcie, bo nie wiem jak zakładać kolejną?
Jeżeli piszczy tzn. że pracuje nie tam gdzie trzeba. Trze o metal. Tak jak czasami zwykłe gumy na stabilizatorze. Tuleja powinna pracować tylko wewnętrznie. Smarowanie może tylko zapudrowac problem jakim jest niska jakość elementów jako całości i tyle. Guma też by piszczała gdyby nie była zwulkanizowana z częścią metalową. Co do febi to dobre były może...
Dziękuję, "Czy wtedy włączył Pan środkowy przycisk Service , ten pod pokrętłem ilości kawy ? " tak wciskałem, mało to zmieniło. znalazłem na razie 1 błąd - nad pokrywą tłoka plastikową z 4 wkrętami idzie jeszcze uszczelka i mosiężna obrączka z kołnierzykiem. ten kołnierzyk dałem w dół - tak żeby dopychał uszczelkę, a powinien być w górę. po takiej zamianie...
Witam zakupiłem kompletny rozrząd do matiza.Mam dwa pytania 1.Czy uszczelkę pod pompę wody trzeba smarować silikonem? 2.Na pasku rozrządu jak widać na zdjęciu nie ma strzałek kierunku w którym mam założyć pasek czy jest to obojętne a jeśli nie to jak go założyć ? http://obrazki.elektroda.pl/6130157100_1...
najlepsza jest uszczelka silikon odpada bo po każdym zdjęciu głosnika trzeba smarować na nowo
Nowa wejdzie bez problemu. Jeżeli chodzi o smarowanie uszczelki starej grzałki to ja używam do tego gęstego płynu do mycia naczyń, wkładam ją w otwór, przykładam mocny śrubokręt i pukam młotkiem (ale z wyczuciem, żeby jej nie uszkodzić).
Witam wszystkim. Po długiej przerwie wracam z tematem. Piłę odebrałem dzisiaj z serwisu w częściach pierwszych, koszt naprawy ponad 200pln dlatego zrezygnowałem z naprawy w serwisie. Uszkodzona jest uszczelka między miską korbową a samym silnikiem + uszczelniacze. Serwisant zalecił wymianę pierścienia na tłoku, ponieważ jest już ciężko zużyty. Wszystkie...
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Wymieniłem przewody gumowe przód i tył i potem zalaliśmy płynem i zaczeliśmy odpowietrzać. Wszystki płyn zciekł. Odpowietrzaliśmy wszyskie koła, dlatego że z tyłu płyn nie chciał iść po godzinnym odpowietrzaniu to postanowiliśmy odpowietrzyć przód i potem tył. Jak zaczoł lecieć płyn z przodu to zaczeliśmy odpowietrzać z tyłu. Potem by wykluczyć pęcherzyki...
Witam. Po paru dniach w końcu zdecydowałem się na porządne sprawdzenie zmywarki celem sprawdzenia, dlaczego ciągle załącza się aqua-stop. Postanowiłem więc rozebrać używaną zmywarkę i postawić ja na taboretach. Ale od początku. Kiedy przywieźliśmy zmywarkę do domu nasze ręce były wniebowzięte że to już koniec czasów gąbki i płynu do naczyń. Z radością...
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Tak widzę dawne zmagania z ekspresem. Błąd 8 wyskoczył bo tłok dolny był źle włożony. Serwis regenerował blok zaparzający, jednak niezbyt dokładnie go złożył. Powinni poprawić. Ale tak ku podpowiedziom na "wyskakujące błędy" w ekspresach Jura załączam wykaz błędów. Wprawdzie po niemiecku ale sądzę, że w dobie internetu nie jest to problemem.
Będzie dobre, tylko nie smaruj uszczelki w tym kolanie do którego wchodzi syfon zmywarki/pralki, już dwa razy słyszałem jak uderzenie pompy wyrwało taki syfon, wsadź najlepiej bez smarowania
Czym smarujecie uszczelkę szyby aby lżej dziłała.
Prosze przeczytac dokladnie instrukcje obslugi. Nalezy wyciagnac brühgruppe i sprawdzic czy nie chodzi za ciezko wymiana uszczelek i smarowanie nastepnie wlozyc ja z powrotem i przytrzymac dwa przyciski
Witam Ad 1: Na ogół w odsysaczu są standardowe o ringi, a one są olejoodporne. Ad 2: ja (obecnie) nie smaruję niczym. Uszczelkę pokrywa drobniutki pył z lutowia, który dobrze spełnia rolę smaru. Kiedyś, kiedyś smarowałem odsysacz olejem w spraju (typu Luboil) i nie zauważyłem, by niszczył gumę. Jednak zaprzestałem tego, bo irytowało mnie czyszczenie...
Wymontuj grzałkę , oczyść z kamienia i zamontuj powtórnie smarując jej uszczelkę czymś śliskim ( wazelina, mydło w płynie ,itp) .Będziesz musiał również powtórnie zazbroić rozłączone zabezpieczenie ogranicznika temperatury.
jeśli chodzi o spieniacz, to nie rozumiem dlaczego mleko często się rozpryskuje. Najgorzej jest bezpośrednio po rozebraniu i umyciu spieniacza. Po kilku dniach (pewnie gdy mleko wejdzie w jakieś szpary), to robi się lepiej. Próbowałem smarować uszczelki, które są w spieniaczu, ale bezskutecznie.
Więc podsumowuję: - smarowanie uszczelki pod głowicę czymkolwiek, to błąd, te uszczelki zakłada się na sucho, czysto, sterylnie, na przygotowane wcześniej powierzchnie - wyczyszczone, przeszlifowane, wyrównane i sprawdzone; uszczelki mają pierścień z metalu, który uszczelnia głowicę przy dociąganiu, a często także są pokryte "szlaczkiem" z elastycznego...
No to trochę podpowiedziałem :D Ja bym się cofnął do tego co uszczelki były smarowane. Bo tłok był wyciągany.
Błąd 8 to problem z pozycjonowaniem zaparzacz - do wyjęcia wyczyszczenia, wymiany uszczelek i smarowania. Jeśli ten zabieg nie pomoże do sprawdzenia encoder silnika, elektronika żadziej silnik napędu
Dokładnie taki objaw jak opisujesz wskazuje na mechanizm. Tak to ze sprzętem jest, że wczoraj działał, a dzisiaj nie. Gwint na śrubie się wyciera i jest coraz "mniejszy", mechanizm nie smarowany, uszczelki tłoka nie smarowane, pracuje z coraz większymi oporami i taki efekt. Nakrętka jest z mosiądzu i to ona ulega uszkodzeniu. Jeśli uważasz, że jest...
W Toyocie każdy styk czy to w przełączniku czy nawet kostce w kostce żarówki H4 jest użyty smar. Ja robię to samo od b. dawna, dodatkowo we wtyczkach hermetycznych smaruję uszczelkę i prowadzenie. Stosuje smar teflonowy. Smarów do metalu nie stosuje się, bo starzeje się od nich guma i plastiki.
No nie chodzi o to że po zdemontowaniu cienko smaruję uszczelkę silikonem wysokotemperaturowym by nie bylo przecieku.
Dzięki! Blok dzisiaj wymyty na błysk + smarowanie + wymiana kompletu uszczelek - myślałem, że pomoże :-) Jutro biorę się za sprawdzenie reszty zgodnie z Twoją sugestią.
Smar silikonowy CX80 -60 stC-240 st,trwale chroni,konserwuje,smaruje i izoluje tworzywa sztuczni gumę atest PZH .Używam również CX80 w spreju.Cena smaru ok 50PLN za 400g sprej ok23 PLN.Można smarować blok i wszystkie uszczelki.
Mój elektrozawór otwiera się dopiero przy 8v. Czy to dobrze? U mnie już otwiera się przy 5V ale ja testowałem po wyjęciu z zespołu hydraulicznego. Proponuje zdemontować sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś brudu albo kryształków mocznika. Warto zrobić taką inspekcje i to gniazdo przemyć wodą. Przy zakładaniu należy te oringii lekko przesmarować olejem...
Dzień dobry. Mam problem z lodówką LG na gwarancji, dotyczy skrzypiącej uszczelki przy zamykaniu, mimo smarowania wazeliną. Technik twierdzi, że to normalne. Dla mnie jest to bardzo denerwujące. Dotyczy drzwi górnych, dolne są OK. Co z tym problemem można zrobić?
Ekspres ma problem w górnym położeniu bloku. Nie może go tak "gładko" docisnąć do switcha. Ale dlaczego? Może to kwestia samej konserwacji, wymiany uszczelek i smarowania.. ale może być odkręcona śruba na windzie i efekt będzie ten sam. Używanie ekspresu problem będzie pogłębiać a w konsekwencji grozi zerwaniem gwintu na windzie napędu.
uszczelka smarować smarować uszczelka ekspres smarować uszczelka pralka
oznaczenie wiertarka bosch citroen xsara klima alarm wysokiej temperatury piecu
cabletech urz0338a naprawa dysku twardego
Palnik na olej przepracowany – budowa, serwis, Clean Burn, EnergyLogic, przepisy 2024 Aplikacje układu OB2263 w zasilaczach impulsowych