Niemcy polecają gęsty szampon.
Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Techniczny smar odpada.. Ekspres jest urządzeniem, który fizycznie ma styczność z napojem.. Także smary stosowane w samochodzie odpadają ;) Naturalnie zaleca się stosowanie tubek po 40zł, lecz ze względu na koszty ja osobiście polecał bym wazelinę białą kosmetyczną do kupienia w każdej aptece za około 2zł ;)
Jak gładź w porządku to ja smaruje wazeliną. A jak wżery to niestety bez silikonu się nie obejdzie.
Jak nie było żadnej pasty uszczelniającej oryginalnie to nie smarujesz niczym. Nowa uszczelka i ma być. Olej zastosuj ten co masz do benzyny czyli mieszankowy. Tłok, cylinder, łożyska. Śruby dokrecasz ręcznie,do większego oporu. To są cienkie śruby to może tam jest ze 12 niutonów.
Czym posmarować uszczelki nowej lodówki, by drzwiczki gładko sie otwierały? Chcesz, aby się lekko otwierały? Przyklej taśmę u góry uszczelki, aby powstała minimalna szpara pomiędzy uszczelką drzwi, a komorą. Będzie dochodzić powietrze i drzwi nie będą się "zasysać"... :) To stary kowbojski sposób... na upierdliwych klientów :wink: Smar (wazelinę) sobie...
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
Nie tylko raz przy wymianie na nowe.
Nowa wejdzie bez problemu. Jeżeli chodzi o smarowanie uszczelki starej grzałki to ja używam do tego gęstego płynu do mycia naczyń, wkładam ją w otwór, przykładam mocny śrubokręt i pukam młotkiem (ale z wyczuciem, żeby jej nie uszkodzić).
ja tam Reinzosilem smaruję wszystkie uszczelki i nigdy mi wtedy nic nie cieknie, tylko tym Reinzem właśnie a nie zwykłym sylikonem czerwonym czy tam jakimś innym, bo zwykły jest gówniany i śliski i też cieknie
Będzie dobre, tylko nie smaruj uszczelki w tym kolanie do którego wchodzi syfon zmywarki/pralki, już dwa razy słyszałem jak uderzenie pompy wyrwało taki syfon, wsadź najlepiej bez smarowania
Ja kupowałem zawsze tylko i wyłącznie korkową. Kiedyś założyłem uszczelkę smarując ją uprzednio silikonem i po krótkim czasie zaczęła przeciekać. Później zamontowałem taką samą bez użycia silikonu i śmiga już ponad rok bez żadnych przecieków. Sprzedawca powiedział mi, że silikon rozpuszcza korek i nie powinno się go smarować tym specyfikiem. Ile w tym...
Czym smarujecie uszczelkę szyby aby lżej dziłała.
Tak widzę dawne zmagania z ekspresem. Błąd 8 wyskoczył bo tłok dolny był źle włożony. Serwis regenerował blok zaparzający, jednak niezbyt dokładnie go złożył. Powinni poprawić. Ale tak ku podpowiedziom na "wyskakujące błędy" w ekspresach Jura załączam wykaz błędów. Wprawdzie po niemiecku ale sądzę, że w dobie internetu nie jest to problemem.
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Witam Ad 1: Na ogół w odsysaczu są standardowe o ringi, a one są olejoodporne. Ad 2: ja (obecnie) nie smaruję niczym. Uszczelkę pokrywa drobniutki pył z lutowia, który dobrze spełnia rolę smaru. Kiedyś, kiedyś smarowałem odsysacz olejem w spraju (typu Luboil) i nie zauważyłem, by niszczył gumę. Jednak zaprzestałem tego, bo irytowało mnie czyszczenie...
Dokładnie taki objaw jak opisujesz wskazuje na mechanizm. Tak to ze sprzętem jest, że wczoraj działał, a dzisiaj nie. Gwint na śrubie się wyciera i jest coraz "mniejszy", mechanizm nie smarowany, uszczelki tłoka nie smarowane, pracuje z coraz większymi oporami i taki efekt. Nakrętka jest z mosiądzu i to ona ulega uszkodzeniu. Jeśli uważasz, że jest...
jeśli chodzi o spieniacz, to nie rozumiem dlaczego mleko często się rozpryskuje. Najgorzej jest bezpośrednio po rozebraniu i umyciu spieniacza. Po kilku dniach (pewnie gdy mleko wejdzie w jakieś szpary), to robi się lepiej. Próbowałem smarować uszczelki, które są w spieniaczu, ale bezskutecznie.
W Toyocie każdy styk czy to w przełączniku czy nawet kostce w kostce żarówki H4 jest użyty smar. Ja robię to samo od b. dawna, dodatkowo we wtyczkach hermetycznych smaruję uszczelkę i prowadzenie. Stosuje smar teflonowy. Smarów do metalu nie stosuje się, bo starzeje się od nich guma i plastiki.
Prosze przeczytac dokladnie instrukcje obslugi. Nalezy wyciagnac brühgruppe i sprawdzic czy nie chodzi za ciezko wymiana uszczelek i smarowanie nastepnie wlozyc ja z powrotem i przytrzymac dwa przyciski
No nie chodzi o to że po zdemontowaniu cienko smaruję uszczelkę silikonem wysokotemperaturowym by nie bylo przecieku.
Więc podsumowuję: - smarowanie uszczelki pod głowicę czymkolwiek, to błąd, te uszczelki zakłada się na sucho, czysto, sterylnie, na przygotowane wcześniej powierzchnie - wyczyszczone, przeszlifowane, wyrównane i sprawdzone; uszczelki mają pierścień z metalu, który uszczelnia głowicę przy dociąganiu, a często także są pokryte "szlaczkiem" z elastycznego...
No to trochę podpowiedziałem :D Ja bym się cofnął do tego co uszczelki były smarowane. Bo tłok był wyciągany.
Mój elektrozawór otwiera się dopiero przy 8v. Czy to dobrze? U mnie już otwiera się przy 5V ale ja testowałem po wyjęciu z zespołu hydraulicznego. Proponuje zdemontować sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś brudu albo kryształków mocznika. Warto zrobić taką inspekcje i to gniazdo przemyć wodą. Przy zakładaniu należy te oringii lekko przesmarować olejem...
Musisz sprawdzić jaka jest tego przyczyna i naprawić to bez smarowania. Zacznij od sprawdzenia czy uszczelka nie wyszła z prowadnicy i wyregulowania prowadnicy na śróbach mocujących do konstrukcji drzwi
No właśnie. Ja też nigdy nie smaruje olejem uszczelek ,to takie papranie nie robota. Gdzie trzeba dać to trzeba, ale silikon w rogach.Tak samo jak przewiduje sama fabryka np na uszczelkach pokryw zaworowych.
Błąd 8 to problem z pozycjonowaniem zaparzacz - do wyjęcia wyczyszczenia, wymiany uszczelek i smarowania. Jeśli ten zabieg nie pomoże do sprawdzenia encoder silnika, elektronika żadziej silnik napędu
Witam Panowie, jaki smar zakupić do smarowania uszczelek? Miejsce gdzie kawa ma styczność z smarem, zależy mi na tym żeby nie wpływał na smak kawy oraz żeby był 100 bezpieczny dla zdrowia? Czy smaruje się element, który ślizga się sam, zaparzacz tzw. windę? Ślizgi? Czy wystarczy tylko oringi i tuleję wewnętrzną zaparzacza?
to połowa szyberdachu wychodzi. Wybacz, po nicku wnioskuję pokolenie 2000+ ("masny"), nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Nie otwiera się cały? Otwiera się sam? Nie trzyma? Jeśli przepuszcza powietrze, to przepuści i wodę, o szyberdach trzeba dbać i smarować uszczelkę.
Witam Niedawno ekspres wylądował w serwisie fabrycznym. Po przeglądzie otrzymałem informację o czyszczeniu i regulacji młynka oraz smarowaniu uszczelek i oringów na systemie zaparzającym. W sumie niewiele się zmieniło - odpadki są nadal mokre i rozlazłe, ale kawa smakuje znacznie lepiej - i to chyba najważniejsze. Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam...
Żadnych silikonów, żadnej wazeliny. Uszczelki smaruje się GLICERYNĄ.
Smar silikonowy CX80 -60 stC-240 st,trwale chroni,konserwuje,smaruje i izoluje tworzywa sztuczni gumę atest PZH .Używam również CX80 w spreju.Cena smaru ok 50PLN za 400g sprej ok23 PLN.Można smarować blok i wszystkie uszczelki.
Co najlepiej użyć do smarowania uszczelek (oringów)? Ludwik. Żadne ropochodne bo te uszczelki nie są na nie odporne.
Smarować nie, ale ważne jest, żeby dokładnie oczyścić miejsca przylegania uszczelek.
Witam czym odkamienić nagrzewnicę??? Można rozgrzanym octem??? Słyszałem że odkamieniacz do czajników zbyt wiele nie wskóra:( Nagrzewnica wygląda dobrze ale odkamienić nie zaszkodzi. W jaki sposób sprawdzić czujnik czujniki NTC zasilania, cw? Wystarczy zmierzyć rezystancję(14kOH)??? ps. Co to za czujnik przykręcony przy nagrzewnicy(ogranicznik temperatury????Przed...
Witam problem występuje w drzwiach przednich pasażera przy opuszczaniu szyby elektrycznie schodzi niżej jak w drzwiach kierowcy i zaczyna strzelać silniczek, próbowałem regulować smarowałem uszczelki olejem silikonowym mechanizm wygląda na nie uszkodzony. Auto Zafira B 2006r. Jakieś propozycje.
Z tym smarowaniem uszczelki to kwestia gustu i estetyki ;)
Na wejściu wody do GIWH jest filtr wewnętrzny tzw. kolektor przepływu z mini regulacją (czerwona łopatka+-). Wypiąć wyjąć, oczyścić od tyłu siatkę i wcisnąć na swoje miejsce. Uszczelki smarować a kolektora nie rozbierać. Czasami trzeba go wymienić...Dalej może być również blokada nagrzewnicy i trzeba ją odkamienić...Rozglądaj się powoli za junkersem...
Napęd działa lecz brakuje pełnego otwarcia. Zdjęcia w załączniku. Smarowałem uszczelki i zawiasy, podkręciłem moc. Napęd pracuje koło 9 lat problem pojawił się jakiś czas temu lecz jak zrobiło się chłodnie problem nasilił się. Może ktoś pomoże https://obrazki.elektroda.pl/3524043800_... https://obrazki.elektroda.pl/5192175900_...
Możesz dać np dirko sht czarny.Będzie dobry.Tylko porządnie odtłuścić.Najlepiej poczekać przez noc jak olej całkowicie skapie.Nie powinno się też smarować uszczelek korkowych bo przy montażu lubią się wyślizgnąć.Tym bardziej jak nie ma tam tulejek lub jakichś innych ograniczników.
Możliwości : - pompa daje za słabe ciśnienie - zawór na pompie przepuszcza wodę - zły montaż siłownia - niewłaściwe uszczelki lub smarowanie uszczelek - któryś z filtrów wody zapchany.
Ekspres ma problem w górnym położeniu bloku. Nie może go tak "gładko" docisnąć do switcha. Ale dlaczego? Może to kwestia samej konserwacji, wymiany uszczelek i smarowania.. ale może być odkręcona śruba na windzie i efekt będzie ten sam. Używanie ekspresu problem będzie pogłębiać a w konsekwencji grozi zerwaniem gwintu na windzie napędu.
Uszczelka się blokuje. Smarować to czymś?
Witam. Konstrukcja- siemens, nivona jeśli się nie mylę. Do sprawdzenia: zaparzacz - czyszczenie, smarowanie do weryfikacia uszczelka górnego tłoka . Mikrowłącznik krańcowy górnego położenia zaparzacz. Napęd zaparzacz.
Witam, Panowie niby prozaiczna rzecz ale czym smarujecie uszczelki w samochodzie? niektórzy mi mówią że najlepiej WD40 inni że wazeliną, ale co będzie najlepsze? Jakieś wynalazki w sprayu od "PLAK" albo "K2" ??
Witam No prawie , ale smarujesz sznurek i uszczelkę , wkładasz sznurek w uszczelkę na zakładkę , wsuwasz szybę dołem w otwór okienny , kolega delikatnie dopycha szybę a Ty wyciągasz uszczelkę sznurkiem i cała tajemnica wiary http://obrazki.elektroda.net/66_12571938... pS. jA PRZEZ WYDECH ROBIĘ KAPITALKĘ. pOZDRAWIAM
Smarowanie lub wymiana uszczelek na tłoku zaparzacza rozwiąże problem
Zlecieli się skrajnie przewrażliwieni fachowcy, którzy koła w samochodzie pewnie dokręcają kluczem dynamometrycznym :D Ludzie, wrzućcie na luz, do tego nie potrzeba specjalnych umiejętności, a tym bardziej fachowca. Porównałbym to do wymiany żarówki - robota jest tak prosta, że aż głupio byłoby wzywać wachownika i mu za to płacić. Ucinasz rurę czymkolwiek,...
Podczas grzania żeliwo się rozszerza i klinuje. Trzeba porządnym kluczem złapać i się zaprzeć, a druga osoba niech bije w korek. Z umiarem, żeby nie potłuc. Należy też pamiętać o rodzaju gwintu. Jak będziesz ten korek na powrót wkręcał, to przypadkiem nie smaruj uszczelki, bo wtedy wyjeżdża.
Tam mogło być coś zabrudzone pod uszczelką lub nierówne i ona źle przylega. Może być także niedokręcona naba (ale to jest aluminiowy grzejnik, więc nie można użyć wielkiej siły, co innego w przypadku żeliwnego). Można na początek spróbować dokręcić. Jeśli wyciek zniknie, to już więcej nie dokręcać. Do wymiany uszczelki musi się zakręcić wodę na zasilaniu...
Widziałeś skraplacz zapchany silikonem? Nie? To lepiej żebyś nie zobaczył. Posmarować olejem przed skręceniem jak najbardziej. A widziałeś silikon w "szpreju" ? To taki rzadki olejek do smarowania uszczelek drzwiowych, super śliski. Pomyślałeś na pewno o silikonie budowlanym, dobre sobie. :D :D :D
A smarowanie idzie blokiem silnika, czy jest osobna rurka z bloku do głowicy? Nie wiem jak on zrobiony jest, ale są silniki, w których smarowanie klawiatury idzie wzdłuż jednej ze śrub głowicy. Zamiana śrub powoduje brak smarowania. Może uszczelka pod głowicę wadliwa, nie ma otworu na kanał olejowy. Zdarzało się.
Może i nastawnym się uda, ale trochę w to wątpię, natomiast co do smaru, NIGDY towotu. Do smarowania uszczelek itp stosujemy TYLKO smar silikonowy lub teflonowy
Cześć Mam pytanie jaki jest najlepszy samar ( jaki pewien ) być smar do pneumatyki to smarowania uszczelek po wymianie w siłownikach czy wyspach zaworowych ? Jestem początkujący praktykantem w pneumatyce to wiecie panowie :P :)
ja tam wszystkie uszczelki czy to gumowe, papierowe czy korkowe zawsze i tak smaruję Reizosilem (oczywiście oprócz uszczelki pod głowicę:) ) - i wtedy jest długo dobrze Też kibicuję - sam też wszystko naprawiam sam i lubię takie starocia, ale coś takiego to już by mnie chyba załamało, bo też nie mam żadnego kanału, dźwigu, widlaka itp tylko radzę sobie...
Jest na to rada. Trzeba zawsze stosować olej o niskiej lepkości w niskiej temperaturze np 0W40 , 5w50 a nie 15W40 czy 10W40. Przed sezonem oczyścić odmę oraz w duże mrozy porządnie rozgrzać silnik przed kolejnym zgaszeniem. Nie wolno tez zaraz po odpaleniu silnika wchodzić na obroty. Silnik musi się trochę rozgrzać bo inaczej bardzo gesty olej nie da...
Ale własnie nie wiem czy jest zalecane smarowanie uszczelek czy lepiej na sucho dać ? Spokojnie , możesz lekko przesmarować będzie lepiej , dasz na sucho też nic sienie stanie sama po czasie naciągnie oleju .
Zaglądałem wszędzie w zakamarki pralki i niestety nie ma żadnych numerów zaczynających się na 85... Znalazłem jakieś numery za programatorem. Może to coś pomoże w identyfikacji części: Nie pomoże w niczym... I przy tej pralce nie będzie. Łożyska i simmering wedle rozmiarów. Suwmiarka w rękę i mierzyć. 1. Wybijam stare łożyska i nowe wbijam bez żadnego...
Ja bym zostawił stare pierścienie. Na zębatkach rozrządu są znaki do ustawiania. Uszczelek niczym nie smaruj. http://obrazki.elektroda.pl/8382490700_1...
to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej uszczelce przciska się do kanału wodnego. Tylko że w tym silniku smarowaniw idzie przez drążki popychaczy. Mój błąd PRZEPRASZAM. Zasugerowałem się czymś innym.
Powiedziano mi że może to być przyczyną rozprogramowania, tylko nikt nie mówi jak na powrót zaprogramować okna (szczególni tylne). Przednie okna chyba z powodu częstszego użytkowania działają poprawnie. Wczoraj przejrzałem wszystko ze strony mechanicznej, umyłem uszczelki i jedyne okna jakie cudują to tylne, najbardziej lewe. Wie ktoś może czy wskazane...
Ekspres po wymianie uszczelek, smarowaniu, ogólnej konserwacji i robi słabą kawę...
Nie wiem czy temat kwalifikuje się do tego działu, jeśli nie, proszę o przeniesienie. Z racji wieku (4 lata) powoli zaczął poddawać się akumulator zainstalowany w szczoteczce, co skutkowało coraz mniejszą liczbą cykli mycia na jednym ładowaniu i coraz szybszym zapalaniem się diody ostrzegającej o niskim poziomie energii. W momencie kiedy dwie osoby...
Olej zapobiega wsiąkaniu wilgoci, dodatkowo zmiękcza karton, ułatwiając układanie na obwodzie cewki. Sam w sobie jest też izolatorem. Olej silikonowy w sprayu (np. DenBraven) to przydatna rzecz w chałupie i samochodzie, choćby do smarowania uszczelek w zimie, więc "inwestycja" przydatna :) V.
Przyznam ze zastanawialem sie skad te lozyska bierze bo cena dobra ,twierdzi ze ktos mu z fabryki zalatwia, niestety niema ich za duzo raczej za czesto wiec raz poraz kupuje po normalnej cenie ,i to wszystko ps. lozyska lozyskami a czym smarujecie uszczelki ?
Nie może mieć włącznika mechanicznego, który szybko się zużywa i też powoduje słaby kontakt z obniżeniem jasności. Bateria lub akumulator musi mieć pewne połączenie przez lutowanie czy zgrzanie, a włącznik musi być niezawodny. Mam Convoy M1 od 10 lat, używaną codziennie jako "domowa dla wszystkich". Wyłącznik mechaniczny nadal działa perfekcyjnie,...
Nabyłem drogą kupna w akcesoriach meblowych ersatz. Komplet (2 suwaki) = 11,22zł. Niestety musiałem wywiercić 4 szt. dziurek w drzwiczkach lodówki i sympatycznie zaślepić te po wihrpoolu. Kiedyś zajrzę do serwisu aby rozważyć kupno kompletu zapasowego (2 drzwiczki) - zobaczymy czy interes się opłacił... A czym najlepiej smarować uszczelki aby uniknąć...
Mam to samo, nowa uszczelka a woda leci po trzpieniu tłoka wyrzucającego krążki. Część wody po płukaniu zostaje w kotle. Ekspres kilka razy rozbierany i smarowane uszczelki od nowa. Już nie mam pomysłu, dystrybutor wody rozebrać? Palcem pokazuje gdzie leci woda, a drugie zdjęcie pokazuje gdzie ona spada z tłoka. Uszczelki zakupione z aukcji na allegro...
Posmaruj podejrzane uszczelki gliceryną.A nawet odcinkami, jeżeli chcesz precyzyjnie ustalić winowajcę.Ale po kolei,żeby ustalić po którym smarowaniu ucichną.
Dzięki! Blok dzisiaj wymyty na błysk + smarowanie + wymiana kompletu uszczelek - myślałem, że pomoże :-) Jutro biorę się za sprawdzenie reszty zgodnie z Twoją sugestią.
Czytałem gdzieś kiedyś w Internetach, co na ten temat napisał główny konstruktor FSO, że wcale to nie był efekt placebo, tylko to naprawiało błąd konstrukcyjny zbyt małego gaźnika w 126p. Moim zdaniem realnie mogło to działać gdyż wówczas gaźniki były mocno archaiczne a pierwsze maluchy 600 ccm miały jeszcze stary gaźnik z kiepskimi przepływami (chyba...
Zamiast czujnika podpiąć manometr i sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, jak faktycznie jest za wysokie to jest zablokowany zawór przelewowy w pompie Nigdy nie smaruj uszczelki filtra żadnym silikonem !, tylko olej i dokręcenie ręką, zbyt mocne tylko pogorszy sprawę, odkształca się ta część filtra z gwintem i przestaje go prawidłowo dociskać
Bosch ma dobrze zrobione pasowanie osi,nie trzeba jej smarować.
Ja dokrecam 45Nm jarzma, i 30-35Nm króćce. Wcześniej smaruje uszczelki i gwint smarem lub olejem. Chodzi o zmniejszenie ryzyka zakleszczenia iglicy wtryskiwacza a są one bezprzelewowe i bardziej podatne na blokowanie Nowe wtryski i króćce utrzymują szczelność na tych siłach, ale wielokrotnie wyciągane już nie. A często klient nie widzi potrzeby wymiany...
Smarowanie możesz przerobić, powinno dać radę, co do uszczelki to właśnie chyba gruba uszczelka dawała luz dla blaszki.
na górze tego zdjęcia kończy się blaszka która leży na baterii, tam ją podważasz małym śrubokręcikiem i masz dostęp do baterii. Po wymianie na nową resetujesz moduł, uszczelkę smarujesz silikonem do uszczelek aby nie była sucha i układasz w rowku tak aby jej nie przyciąć przy domykaniu dekla, potem zamykasz , skręcasz i cieszysz się działającym zegarkiem....
Uszczelniacz się nabija i ma wejść ciasno w gniazdo zbiornika. Uszczelki zbiornika nie należy smarować silikonem jeśli nie jest pokaleczona lub popękana. Jeżeli była by twarda od starości to wymaga wymiany.
Witam wszystkich, mam problem z cieknącą miską olejową; wymieniałem uszczelkę chyba ze trzy razy i dalej olej się wydobywa z pod miski olejowej; smarowałem uszczelkę hermetykiem; kolejną uszczelkę brałem na silikon i dalej to samo. Mam pytanie do forumowiczów o jakieś sprawdzone sposoby na porządne uszczelnienie miski. Mam też jeszcze jedno pytanie...
To już było robione na samym początku, blok był cały rozkręcony, czyszczony smarowany plus nowe uszczelki
dzisiaj rano zdjąłem pokrywe foto : https://scr.hu/633dr2 foto2: https://scr.hu/0YY6qv woda cieknie z tego czarnego (jest tak jakby troche stopione rady? Wymiana elementu grzejnego. Najprawdopodobniej kamień, który osadził się na grzałce spowodował przegrzanie i rozszczelnienie. Możesz jeszcze spróbować uszczelnić jakąś poxiliną, ale i tak trzeba grzałkę...
Nadmienię, że serwisant już próbował uszczelnić bęben silikonem, ale wytrzymał 2 tygodnie. Potwierdzam, że uszczelka zbiornika jest niedostępna, natomiast dziwię się, że uszczelnienie przez serwisanta silikonem wytrzymało dwa tygodnie. To nie jest możliwe z technicznego punktu widzenia, gdyż naprawy, typu wymiana łożysk (w tym modelu) zawsze kończyło...
Tego się nie składa na silikon tylko na pastę Dirko. Tam nie ma uszczelki. Pasta zaschnie szybciej niż poskładasz graty do kupy. Trzeba dobrze odtłuścić zmywaczem obie powierzchnie i cienko rozsmarować pastę. Wystarczy "zabielić" obie powierzchnie. Pół godziny wystarczy. Nie ładować pasty dużo bo i tak wypchnie ją podczas dokręcania. Paluchem smarować....
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Nie ma co kombinować. Przez pięć lat zakładałem te moduły do samochodów Daewoo i nigdy nie było z nimi problemów. Najważniejsze aby dbać lekką pracę podnośników szyb tzn. smarować prowadnice i uszczelki jakimś preparatem na bazie silikonu. Nie wiem jak w Fiacie ale w Daewoo w silnikach od szyb były jakieś przeciążeniówki - chyba jakiś bimetal, jak przytrzymałeś...
Do smarowania zaparzacz. Ewentualnie wymiana uszczelek tłoka zaparzacza. Podpinam się pod temat- takie smarowanie może być konieczne w prawie nowym ekspresie? Mam takiego samego DeLonghi kupionego w sklepie jakieś 3 miesiące temu.
W czujnikach.
Masz filtr w zbiorniku lub przed przeplywomierzem? Wymontuj i uruchom bez filtra. Uszczelki były smarowanie ? Filtra w zbiorniku nigdy nie było. Ten przed przwpływomierzem już wywaliłem. Tak, uszczelki smarowane smarem spożywczym. Przy wciskaniu tłoczyska ręką idzie gładko, nie czuć innego oporu niż opór powodowany przez sprężyny
Temat w dziedzinie akwarystyki. Elektrozawór bez oznaczeń jaka to firma, na 230 V. Przepuszcza CO2 na odciętym zasilaniu. Po rozebraniu mam takie coś. Czytałem że takie zawory można naprawiać poprzez: - wymianę uszczelki - tutaj jej brak - smarowanie uszczelki - ale jej brak - rozciąganie sprężynki Czy tutaj powinna być uszczelka czy się może rozsypała?...
Czy skręcając obudowę bębna smarować jeszcze oryginalną uszczelkę silikonem czy nie trzeba?
Pokrętło ? Po wyjęciu regulatora ilości wody smarujesz go ( uszczelkę - oring ) smarem do "wody", lub innym podobnym, który ma dopuszczenie do takiego zastosowania.
Nie, to nie uszczelki
Witam, jeśli chodzi o Faac 414 to polecał bym smarować silikonem w spreju dobrze to robi na uszczelki WD i tym podobne są robione na rozpuszczalniku co za tym idzie szybko wyparowują i mogą zacząć popiskiwać uszczelki, tak więc lepiej stosować sylikonu w spreju do smarowania tuby. 414 niema wyłączenia przeciążeniowego jedynie dobrze dobrana siła powinna...
Nic się nie roluje bo widziałem już tłoki z takim rozwiązaniem i w mojej maszynie tak samo jest....zrobię fotkę i pokażę o co mi chodzi... Fotka: http://obrazki.elektroda.net/15_12563220... Jeszcze jakieś pytania....Olej można uzupełnić wyciągając tłok i delikatnie smarować między uszczelkami olejem maszynowym... Pozdrawiam
Patelnię do uszczelki pod głowicą porównujesz? Gratuluję. Ty chcesz żeby było szczelne czy żeby smażyło? Żadnego towotu nie dawaj. To teoria dziadków którzy dziś nie żyją a twierdzili że smarowanie jest lekarstwem na wszystko a w praktyce nic nie dawało. Ważna jest czystość, płaszczyzny, odpowiedni moment i sposób dokręcenia. Towot nie nadaje się nawet...
Dirko szary, uszczelkę oczywiście smarujemy z dwóch stron. Możesz próbować bez Ty masz gaźnik na miejscu nie ja.
Czyżby zużycie uszczelki zamiast nieszczelności powodowało ciężką pracę pomimo smarowania? Zużyte uszczelki wprowadzają większy opór na układzie. Smarowanie będzie działać, ale jakoże przez ekspres przelewa się woda, i kawa, to smar ulegnie wypłukaniu / starciu podczas normalnej pracy, i wtedy problem powróci.
Chciałbym dowiedzieć się czy powinno smarować się uszczelkę silikonem pod misę olejową. Dwa dni temu wymieniłem i zaczyna się wyciek z jednej strony. Uszczelka wysunęła się delikatnie z jednej strony. Pomóżcie, bo nie wiem jak zakładać kolejną?
Do prowadnic zacisku należy stosować ATE Plastitube lub smar silikonowy (obojętnie jakiej firmy np. smar Eze-Slide). Do smarowania (choć nie trzeba smarować) prowadnic klocków i samych klocków używa się smaru ceramicznego np. firmy Permatex lub także smaru silikonowego np. Eze-Slide. Używanie smaru miedzianego w układzie hamulcowym jest niedopuszczalne...
Nie, nie ruszaj tego. W środku jest smar dla łożyska więc jak to zdejmiesz to będziesz musiał zapewnić smarowanie.
Wymieniłem elektrozawór. Spienianie mleka działa, gorąca woda również leci. Dziękuję 🙂 Jak już się wziąłem do roboty, to przyniosłem z piwnicy jeszcze jednego klamota. Konkretnie 23.210.b i też z problemem. Woda pojawia się w pojemniku na fusy, nie w tacce ociekowej. Sprawdziłem przy otwartych drzwiach i woda leci z tłoczka. Pamiętam, że czyściłem go,...
smarować uszczelki ekspres uszczelki głowicą uszczelki glowica smarować stacyjka
podłączyć telewizor philips router naprawa drukarki brother oporność kondensator elektrolityczny
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Usterka pieca Junkers CE/36 - diagnostyka i rozwiązania Kody błędów pomp ciepła Brotje - diagnostyka i przyczyny