tak jak kolega napisał Sonda za katalizatorem to sonda diagnostyczna sonda przed to sonda regulacyjna. Znam przypadki że np Honda acord nie chce działać na zamienniku bosch natomiast na NGK jest ok
Sprawdzasz nie tą sondę. To sonda diagnostyczna katalizatora.
Sonda pierwsza - regulacyjna - 036906262J Sonda druga - diagnostyczna - 036906262F
Trzymajcie byka za roki a nie za ogon. Tak wysokie spalanie masz rzeczywiście , czy tylko na wyświetlaczu? Sonda przed katalizatorem i ttylko ona ma wpływ na spalanie , Sonda za katalizatorem to DIAGNOSTYCZNA katalizatora' Sonda za katalizatorem nie ma STAC tylko pracować , podobnie jak pierwsza , ale w przedziale 0,4 - 0,6 V. Spalanie jest nie tylko...
A co z zachowaniem się pierwszej sondy ? Czy nie daje ona zbyt ubogiej mieszanki ? I diagnostyczna to wyłapuje i wyrzuca błąd ? Diagnostyczna czuwa nad katalizatorem, a nie nad regulacją składu mieszanki.
Zapchany wydech spowoduje zwrot części spalin do cylindrów. W związku z tym pogorszy się jakość spalania. Silnik wyrzuci część niespalonej mieszanki w kolektor wydechowy. Pierwsza sonda stanie na bogatej mieszance. Jak kat nie ogarnie to druga- diagnostyczna pokaże niesprawność katalizatora...
http://www.e-czescidoaut.pl/sklep/DE-ES1... Kod towaru: DE ES10792-12B1 Nazwa towaru: SONDA LAMBDA FIAT Opis towaru: Producent: DELPHI Grupa Towarowa: SONDY LAMBDA Cena netto: 171,54 zł Cena brutto: 210,99 zł Dostępność Dostępny oraz z innego forum: http://www.magazyn.czesci24.pl/partscata...
Ok 15 min.
Tylna sonda to sonda diagnostyczna bardziej. W starych układach nie używana do regulacji w nowych tak. Normalnie przy sprawnym katalizatorze napięcie na tylnej sądzie powinno utrzymywać się około 0.7V wykres w miarę płaski. Warunek konieczny to dobrze pracująca grzałka i nagrzany wydech. Jak wskazania tylnej są takie same jak przedniej nawet po nagrzaniu,to...
NTY to Chińszczyzna wiec 2 lata to i tak dużo na ich sondy. Tylnia sonda to sonda diagnostyczna wiec nie bierze udziału w korekcji mieszanki. Trzeba podejrzeć jak pierwsza sonda pracuje. Które błędy wracają po skasowaniu?
druga sonda nie ma wplywu na prace silnika. Jest to sonda diagnostyczna i nie odczuwalem spadku na mocy ani tez wiekszego zuzycia paliwa. Jedyne co to palil sie check engin, ktory mnie denerwowal.
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Witam Dziękuje za odpowiedz. Pojęcie reakcji sondy zawsze przypisywałem tej pierwszej, czyli to jak szybko zmienia się oscylacja. Sonda diagnostyczna katalizatora nie powinna chyba oscylować? Sonda regulacyjna owszem i tam zakres skacze od 0,2 do 0,85V
27 lipca napisałem że Oryginalny EGR załatwił problem z kontrolką silnika, od tamtego czasu mineło 2 miesiące i problem powrócił dzisiaj wracają z urlopu, jadąc autostradą nagle zapaliła się kontrolka i ten nieszczęsny komunikat abgas werkstatt!... przez te 2 miesiące nie zrobiłem autem nawet tysiąca kilometrów. Już chyba wszystkie części powodujące...
OPcom trzeba by kupić z chin czyli klon i wtedy przychodzi z softem. Tak sonda 2 diagnostyczna ale coś powinna pokazywać a nie stać, stoi jak jest zimna ale nie na rozgrzanym silniku. A pokaż wszystkie 4 wtryskiwacze gazu bo widzę 3 plasticzki jak i 3 same wtryskiwacze - nie wiem gdzie jest ten po prawej bo na weżu od gazu nie widać kolanka pod wtryskiwacz...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Druga sonda jest tylko diagnostyczna , jeżeli wali taki błąd , to albo niewłaściwie dobrana sonda albo katalizator do wymiany!
Niestety nie czyta mi parametrów, problem polega na tym że korekta krótko terminowa poszła na -100% co chyba jest przekłamane dodatkowo sonda diagnostyczna sypie błędem że katalizator nie ma swojej wydajności lecz jest w pełni sprawny. Interesuje mnie skąd na sondzie przed katalizatorem aż tak wysokie napięcie ? Zakres tej sondy to przecież 0-5v
Nie no ja cały czas myślę o wymianie sterownika. Już 2 razy wymieniałem główną sondę ta na 5 przewodów. Ale sądzę , że sonda ta diagnostyczna też może być uszkodzona, ponieważ jak założyłem nową sondę 5 przewodową na zepsuty sterownik to po roku czas zepsuła sie i ona. Zareklamowałem i dostałem nową. Chcę wymienić już wszystko sterownik plus 2 sondy...
Bo druga sona nie ma prawa zejść niżej. O to właśnie chodzi. Sonda regulacyjna przed katalizatorem ma pracować ubogo bogato czyli 0V - 1V a sonda diagnostyczna ma sprawdzać stan katalizatora. Słaba jakość zdjęcia ale widać o co chodzi, więć temat do lektury, katalizator i zasada działania.
Usterka sondy drugiej,kat zapchany,lub do wymiany oraz zly sklad mieszanki paliwowo powietrznej.Jedz na analize spalin. Ale to jest sonda diagnostyczna i nie ma wpływu na dawkowanie paliwowo powietrzne... Ona tylko diagnozuje czy kat jest sprawny. Dodano po 2 "działanie katalizatora niedostatecznie" czyli zbyt mała pojemnośc tlenowa katalizatora. Wymiana...
Witam Druga sonda służy jako diagnostyczna np. do sprawdzania sprawności katalizatora. Ważna jest pierwsza sonda. W twoim przypadku zaczął bym od sprawdzenia w jakim stanie jest filtr benzyny i czy jest drożny.
komputer pokazywał błąd katalizatora a nie sondy I dobrze pokazał - druga sonda jest to sonda diagnostyczna i jej napięcie powinno być w miarę stałe około 0.6-0.7 volta a jeśli jest inne czy oscyluje jak pierwsza sonda diagnostyczna to katalizator stracił swoje właściwości oczyszczające i dlatego program pokazuje błąd katalizatora oczywiście w oparciu...
Jeśli masz dwie sondy to ta przed katalizatorem ma pływać, robić taką sinusoide, a druga (za katalizatorem, diagnostyczna ) ma trzymać napięcie :>
To co wykręciłeś na oko n ie sprawdzisz , bo to sonda diagnostyczna za katalizatorem. Masz jeszcze jedną , przed katalizatorem - cztero przewodowa. Którą sondę podglądałeś Vagiem?
15 sekund szukania wykresu i byś wiedział jak powinna pracować sonda diagnostyczna i pomiarowa. tu prawidłowy wykres dla diagnostycznej kolor niebieski, a dla pomiarowej czerwony. http://obrazki.elektroda.pl/1246203500_1...
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Wpisz w nasza szukajkę ; sonda diagnostyczna i ... czytaj , tam wszystkiego dowiesz się! Dodam ,że sonda winna oscylować w granicach od 0,2 do 0,9 V. Sprawdź czy masz zasilanie na grzałkę sondy.
Sonda dobrana wg. katalogu ( sonda diagnostyczna za katalizatorem ) , nie będę kupował innej bo to nie ma sensu..
Motronic ma rację , takie objawy może dawać niesprawna sonda diagnostyczna za katalizatorem.
Witam Mam problem z sondą diagnostyczną. Honda Civic MB2 99r. 90KM. Otóż jesli ją podłacze wywala mi bezpiecznik od ECU.. wiec czas ją wymienić...i teraz zaczynaja się problemy... Nowa diagnostyczna NGK kosztuje ok 500zł, ale...rozmawiałem z Panem z allegro dzis i powiedział, ze regulacyjna i diagnostyczna niczym sie nie róznią..jedynie gumką :) co...
Sonda diagnostyczna martwa - przerwa w obwodzie grzałki. Do wymiany - przestanie wyświetlać komunikat i świecić helikopter na liczniku. Tylko oryginał - bolesne, ale daje rękojmię jednorazowego wydatku.
"Tylna" sonda / za katalizatorem / to sonda diagnostyczna - diagnozuje sprawność katalizatora , a przed katalizatorem sterująca - m.in. dane z niej , sterownik pożytkuje z innymi danymi do dawkowania paliwa.
Dzięki panowie za cenne wskazówki, okazało się że druga sonda diagnostyczna jest uszkodona jutro jadę ja wymieniać, dodatkowo będzie zmieniała uszczelka pod kolektorem ssacym, zobaczymy co to da
Dobry wieczór, od kilku dni mam problem z Oplem Corsą C1.0 43 kW, Z10XE, 2003, 190 000 km. 1. Objaw 1 (9 dni temu): Dławienie silnika podczas ruszania ze świateł (ale nie przygasanie), opóźniona reakcja na pedał gazu, przy 90 km/h i próbie przyśpieszenia brak mocy, wibracje auta, lekki kangur. Brak check engine. Metodą gaz hamulec wystukany błąd P0130....
Co znaczy : "wykres z drugiej sondy jest zbliżony do wykresu pierwszej". Jakie ma wartości ?, powinna mieć w zakresie od 0,4 do 0,6V. "Włączenie" się sondy II uzależnione jest od uzyskania odpowiedniej temperatury przez katalizator. Więcej o II sondzie: sonda diagnostyczna - wpisana w szukajkę!
Sonda 1 prawidłowo pracuje gdyż napięcie powinno samo "skakać", sonda za katem również prawidłowo bo to sonda diagnostyczna i napięcie ma być stałe. Skoro przepływka i odma ok to czepił bym się dolotu. Musi gdzieś ssać lewiznę i to dużo. Może gazownik - druciarz i coś popsuł?
Witam, dzisiaj odpięta została sonda za katalizatorem i pierwsza zaczęła dawać normalne odczyty, odżyła korekta STFT. Pomiar sondy multimetrem wykazał niepożądaną rezystancję między przewodem sygnałowym, a obwodem grzałki. ECU w takim przypadku błędnie to interpretuje i informuje o problemach z sondą przed katalizatorem (P0132). Nowa sonda diagnostyczna...
Tak ale bogata mieszanka to raczej do sprawdzenia : 1. Przepustnica filtr powietrza czy nie ma syfu. 2. Filtr paliwa ma wbudowany regulator i zamiast 4 bar daje 5 bar lub więcej. Na której sondzie jest błąd ewentualnie kod błędu? Jak masz VCDS to sprawdź jaką temperaturę cieczy chłodzącej widzi w (blokach pomiarowych) sterownik silnika. LPG brak na...
Ja bym podjechał na stację diagnostyczna i obejrzał od spodu ,wiadomo ruda lubi Ople. Druga sprawa to analiza spalin czy katalizator sprawny i sonda lambda tak by bez problemu przeszedł przegląd. Trzecia to 300 tys na opla 1.8 to dużo jak silnik nie był dbany to będzie brał olej.
Druga sonda jest sondą diagnostyczną katalizatora, napięcie na niej ma być stałe.
Przeszukałem fora i sklepy internetowe - Są dwie sondy ta regulacyjna i diagnostyczna. Diagnostyczna (wnioskuję że to ona) nie daje znaku życia. Niestety Colt sondy ma pod spodem a ja nie mam za bardzo możliwości wjechania na kanał, a tak to nic nie zobaczę. No ale na 100% są dwie a mi działa tylko ta jedna jak widać.
Druga sonda jest diagnostyczna , sprawdza jak pracuje katalizator - sprawny lub nie. Na tej sondzie nie bedzie podobnego napiecia odniesienia jak na pierwszej. Ma pracować w granicach o,4 do 0,55 , ale napewno to wiesz.
Witam wszystkich zainteresowanych! Od kilku miesięcy jestem właścicielem Opla Corsy C Cosmo z silnikiem Z12XEP 1229 ccm twinport. Jak do tej pory moje działania naprawcze polegały na wymianie obu sond lambda (regulacyjnej i diagnostycznej). Najpierw padła pierwsza sonda - regulacyjna: http://obrazki.elektroda.pl/3082744000_1... Zamontowałem...
Witam Panowie, Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem, ale jak to zwykle bywa szewc boso chodzi. Miałem problem z ze sterownikami do Op-Com'a na Win10 i oczywiście brak czasu. W końcu zainstalowałem Win 7 i uruchomiłem Op-coma. Od mojej poprzedniego wpisu, wymieniłem sondę lambda przed katalizatorem, (korekcyjną) auto odzyskało sporo kucyków, ale...
Przebicie z grzałki na sensor Czy według ciebie 2 sonda za katalizatorem czyli diagnostyczna jest przyczyną spadku mocy silnika i wypadania zapłonów ?
Miałem ten sam przypadek, klient przyjechał z nową sondą diagnostyczną i starym problemem tj. P0420, po organoleptycznym sprawdzeniu kat okazał się wydmuszką. W tym przypadku winna była pierwsza sonda regulacyjna zacięta na ubogiej mieszance i czas wtrysku ok. 8ms.
Właśnie o to chodzi, że wszystko jest sprawdzone, odma nie przytkana i cała, dolot szczelny, ciśnienie paliwa w normie, wykres sondy lambda perfekcyjny, druga sonda diagnostyczna ok, nowe świece, przewody wymienione, sam silnik tez pracuje wręcz perfekcyjnie, nie chodzi o tylko przeczytanie całego internetu, napisałem tak dlatego żeby nie dostać odpowiedzi...
Przed katalizatorem jest sonda REGULACYJNA (skład mieszanki), za katalizatorem DIAGNOSTYCZNA - sprawdza sprawność katalizatora i nic więcej! Przywołany opis to poplątanie z pomieszaniem.
Diagnostyczna sonda nie może wskazywać "do 1V" , gdyż testuje tylko katalizator. Taką wartość przybiera jak nie ma (wypruty) katalizatora. Pierwsza , regulacyjna , powinna pracować w zakresie 0,2 do 0,9V. Warunkiem jej pracy jest temperatura silnika (90*C) i sprawna grzałka. Może masz padnięty czujnik temperatury silnika dla ECU. Czym to mierzysz? Programem...
Witam,problem jak w temacie. Samochód podczas jazdy dławi się i nie wchodzi na obroty.Problem się nasila w miarę dodawania gazu,tzn.im mniej gazu tym bardziej powiecmy płynnie jeżdzi.Nie jest to zależne od temperatury silnika.Błąd jaki udało się zczytać to sonda lambda za niskie napięcie,ewentualnie zwarcie do masy.Sprawdzone, przepływomierz powietrza,drożność...
Zamiennik BOSCHa do obu silników (1.3 12V i 1.3 16V) sondy regulacyjnej (przed kat.) jest ten sam... diagnostyczna (za kat.) w 12V też jest LSH-25C ale o innym numerze (0 258 005 729).
Druga sonda nie ma nic do pływania obrotów. Jest tylko diagnostyczna katalizatora! Szukaj gdzie indziej przyczyny usterki - dobra diagnostyka.
Dobre rady są nie zrozumiane. Sonda nie jest przyczyną, tylko skutkiem. Mało kto to pojmuje z ,,szoferów,, Naj lepiej niech wymieni to co błedy wskazują. I niech nie mówi że ma mało inteligentnego mechanika.
Jeżeli 2E to sonda powinna byc ,a kosteczka diagnostyczna będzie pod maską ,jeden kabelek tak jak w gażnikowych 2EE duża końcóweczka męska .
Współczuje ,że jesteś bez pracy , dlatego masz bardzo wąskie pole manewru! Próbuj sam , jeżeli potrafisz. Wcześniej dowiedź się jak sprawdzić sondę pierwszą i drugą. Wpisz w nasza wyszukiwarkę "sonda lambda" i drugie hasło "sonda diagnostyczna". Zapoznaj się z ich zasadami działania , następnie pomierz ich pracę i jak będziesz miał wątpliwości zadaj...
Witam. Mam problem z moim E46 z silnikiem n42b20, a mam już dość niektórych mechaników w moim mieście wymieniających wszystko po kolei (jeden mechanik stwierdził że to świece, dalej wypadał z zapłonu powiedział potem ze nie wie i że trzeba na stacje diagnostyczna pojechać sprawdzić katalizator, drugi mechanik stwierdził ponownie że to wina świec które...
tak jak myslalem przez to ze to anglik wtyczka diagnostyczna jest przekrecona i czarna a nie biala, jezeli chodzi o ksztal tej kostki i spozycjonowanie terminali jest to samo.odczytalem kody bledow . 139 Sygnał sondy ? 2 zmienia się za wolno - sonda zestarzona( CO TO ZNACZY SONDA ZESTARZONA) 134 Regulacja poza zakresem /'brak sygnału sondy l. i 1310...
Czy tylko korzystasz z tego forum , wiem ,że nie , przed chwilą napisałeś na moją odpowiedz w innycm poście , że sterowanie jest na podciśnienie klapy obiegu wewnętrznego - wierzę. Uwierz i mnie ,że napewno diagnostyczna oscyluje na niższej sinusoidzie. Podpieram sie fachowym opracowaniem , a nie doświadczeniem patantowców! Przepraszam , to nie TY ,...
Jak mniemam pytasz o sondę diagnostyczną (za katalizatorem). Znalazłem takie numerki: NGK OZA659-EE5, BOSCH 0 258 006 172, DELPHI HES20315-12B1. Znalazłem również BOSCH 0 258 986 615 uniwersalna, którą zaznaczono jako regulacyjną i diagnostyczną, więc wynika z tego że pewnie są jednakowe ale 100% pewny nie jestem :) Oczywiście jest różnica w długości...
Witam, miesiac temu kupilem A4 99rok 1.6 benzyna AHL 100 koni (silnik 8 zaworowy). Od poczatku palil mi b duzo i tak jest nadal - 13 l w miescie (płock) przy lekkiej nodze. Na poczatku uwalony byl termostat, wymieniony na nowy, filtry tez, ale pali nadal tyle samo. Swiece i kable sprawdzane wzrokowo przez mechanika- ok. Auto pali na dotyk, przyspieszenie...
Z tego co się orientuję to jest szerokopasmówka LSU 4.9, czyli taka jak się stosuje głównie w dieslach i tylko najnowszych benzyniakach.
Witam Koledzy Dzięki za jakieś podpowiedzi. Z tego co już się zorientowałem to wybór padnie na sondę NR.KAT.BOSCH 0258 986 507 - to sonda uniwersalna (w/g katalogu online pasuje do mojego CIVIC-a i ojca ACCORDA) kosztuje około 250 zł i jest nowa. Może pracować jako regulacyjna lub diagnostyczna (tak jak w naszych przypadkach. Jeszcze nie zamontowałem...
kody 25, 35 i 13 moim zdaniem nie oznaczają uszkodzenia tych elementów. opieram się oczywiście na przeczuciu bo samochodu nie widzę. wydaje mi się jednak że wadliwe działanie tych elementów jest spowodowane inną usterką. także na twoje pytanie czy wymieniać te elementy po kolei czy szukać innej usterki stanowczo ci odpowiadam: szukać inne usterki! zaczął...
Robert >>>Poza tym, obojętnie co by to nie było to chyba zbyt stary sztrucel na sondę regulacyjną +diagnostyczną? <<< A gdzie Ty tu widzisz takie rozwiązanie?
Witam, Posiadam Volvo V40 Bi-Fuel 1.8 2001 - czyli benzyna z fabryczną instalacją gazową. Samochód mam od 3 tyg i awaria jest od samego początku. Problem to przełączanie się samoczynnie z jazdy na Gazie na benzynę. Po uruchomieniu samochodu sam po kilku sekundach przełącza się na LPG. Po ok 5-10 min samoczynnie przełącza się na benzynę, Aby go przełączyć...
Pierwsza sonda ma wpływ na skład mieszanki druga jest sondą diagnostyczną, sprawdza poprawność działania pierwszej i pracę katalizatora... http://obrazki.elektroda.pl/6566794400_1... Może to jakaś nieszczelność na łączeniu katalizatora z kolektorem wydechowym... Czy była wymieniona uszczelka wraz z katalizatorem? Dobrze byłoby odkręcić...
Witam! Tu masz wykres z 4 sond lambda pracujących na wolnych obrotach silnika zamontowanych w Fordzie. W Sonacie powinien wyglądać podobnie. Dwa pierwsze wskazania (czerwony i zielony) są z sond przed podwójnym katalizatorem (sondy regulacyjne czyli bank 1, sonda 1 i bank 2, sonda 1) a trzecie i czwarte wskazanie (niebieski i różowy) z sond za katalizatorami...
Tak myślę o sondzie, ale raczej diagnostycznej czyli tej za katalizatorem, skoro auto normalnie jedzie.
Sondy uniwersalna jak najbardziej mają zastosowanie, ale jako sondy REGULACYJNE. Z diagnostycznymi już tak łatwo nie jest. Czołowy producent sond lambda czyli NGK-NTK do Twojego auta sondy nie robi, więc wnioskuję że siedzi tam najprawdopodobniej DENSO. Moim zdaniem, w tym wypadku zostaje Ci ASO :(
W większości aut nie, w niektórych, zwłaszcza nowszych jednak ma, generalnie przyjmij, że tylna jest tylko sondą diagnostyczną, do kontroli pracy katalizatora. Tylko w autach elektrycznych nie ma nawet pierwszej. ( w sensie zły dział)
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne Dokładnie. Sprawdź też co się dzieje z ciśnieniem na wydechu. Jak to sprawdzisz to pożycz oscyloskop i sprawdź jak pracują sondy bo urządzenia diagnostyczne są za wolne
więc kod błędu to 0420 , jak wynuka z innych postów to katalizator???? gdzieś czytałem że można zrobić cos takiego jak emulator sondy diagnostycznej, co o tym sądzicie ?
wolałbym nie majstrować w sofcie-emulator sondy diagnostycznej wystarczy.
Witam, tak uszkodzona sonda ma wpływ na spalanie. Pierwsza (przed katalizatorem) . Próbowałeś wejść w tryb diagnostyczny komputera aby sprawdzić błędy?
Mamy rozumieć ,że wymieniłeś sondę REGULACYJNĄ , czy tak? Wskazania sondy DIAGNOSTYCZNEJ katalizatora są w normie.
Dziś udało mi się ponownie przeprowadzić pomiary sond i wyciągnąć pomiar z drugiej sondy diagnostycznej za katalizatorem. Przy normalnej i ustabilizowanej jeździe napięcie na 1 sondzie oscyluje w granicach 0.5V tak jak wcześniej, odczyt z 2 sondy diagnostycznej za katalizatorem jest prawie zawsze wyższy od napięcia z 1 sondy i oscyluje w granicach 0.7-0.8V...
czym powinienem się kierować aby zmienić na starą lub zostawić tą co jest? ...chyba zostało to już napisane - należy się kierować zgodnością wskazań obecnej sondy (nie sądy), czytanymi ze sterownika silnika przez interfejs/komputer diagnostyczny, ze wskazaniami analizatora spalin.
Tuning , wpisz sobie w wyszukiwarkę hasło "sonda diagnostyczna" i poczytasz o swoim problemie.
Siatka nie jest katalizatorem, to łącznik elastyczny. Ta sonda to na 99% sonda druga, tylna, diagnostyczna, czy jak ją tam zwał. Jeśli nasz dostęp do testera diagnostycznego, może być ELM327, Vgate czy cokolwiek, uruchom silnik z odpiętą wtyczką i zobacz jakie błędy dostaniesz, najpierw powinien pojawić się błąd grzałki. Jaki masz kod silnika?
Pamiętaj o planowaniu głowicy. Zdjętą głowicę należy splanować. A właśnie że nie. Proponuje pozostać przy swojej profesji, a samochody zostawić innym. Dla ucięcia ewentualnych dyskusji z cyklu "co to nie ja..." - głowice sprawdza się, przy pomocy płyty traserskiej/liniału krawędziowego - dopiero przy stwierdzeniu niepłaskości powierzchni, powyżej wartości...
Tak dla pewności to czy błąd pojawił się po złożeniu rozrządu czy rozrząd był między innymi sprawdzany ponieważ auto nie chodzi prawidłowo ? Mam to samo auto i już mnie różnymi rzeczami zaskakiwało (w tej chwili rozłożone na części). Podłączałeś pod analizator ? Możesz podejrzeć wsp. lambda na urządzeniu diagnostycznym ? Druga sonda nie pokazuje za...
Druga jest sondą diagnostyczną - ma określić skuteczność katalizatora. To co piszesz wskazuje na to, że Twój katalizator ją stracił. Jaki jest konkretnie błąd? Bo wymiana sondy tylko dlatego, że jest "błąd sondy" to strata kasy. Zacznij diagnozować zanim wymienisz element którego błąd zobaczysz.
Można , poszukaj na forum - sonda diagnostyczna.
Nie 5v tylko pradowa. Napiecie jest stałe 1,5V i mierzy sie je najlepiej dobrym sprzetem diagnostycznym.
Gdy osiągnie odpowiednią temperaturę , czy to od grzałki czy też od spalin. Ona kontroluje sprawność katalizatora. Różne patenty są robione z tą sondą. Wpisz do naszej wyszukiwarki / sonda diagnostyczna/ , miłej lektury.
O ile tylną możesz w ostateczności sobie darować, o tyle pierwszej bym nie wywalał, więcej będzie problemów, niż z jej zamontowaniem. Zbyt luźny wydech w Hondach powoduje spadek momentu obrotowego, sprawdzone.
Kolego Predki , wpisz sobie w naszą szukajkę "sonda diagnostyczna" , tam znajdziesz rozwiązanie proponowane przez Kolegę Ele5.
Tylko nowy wkład katalityczny , lub patent z cofniętą sondą diagnostyczną.
A sonda lambda ? Przy wtrysku mechanicznym to wątpię że będzie .
Wykresy której sondy widzimy na screenach? Do błędu P0420 największe znaczenie ma sonda za katalizatorem, diagnostyczna, do składu mieszanki znaczenie ma sonda przed katalizatorem, regulacyjna. Emulator zakładamy na tylną sondę, instalacja gazowa korzysta z przedniej sondy, chyba, że jest jakaś emulacja. Sprawdź, co pokazuje OBD, bo tu możemy mieć przekłamanie...
Ten błąd jest zbyt ogólny, jaki błąd podaje komputer diagnostyczny?
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. /A gdzie tam - zawsze jest jakaś przyczyna. BFQ to nadal SIMOS, tyle że z pompą powietrza wtórnego i sondą diagnostyczną.
Kup nakrętkę bodajże M16 1.25 wywierać otwór w róże przed katem i wspawaj jak chcesz się z tym pobawić Widziałeś kiedyś sondę diagnostyczną przed katem?Ma być za katem .Do tego nie wiadomo czy to kat czy strumienica.Jak strumienica tyo trzeba zrobić jeszcze inaczej.
Dzieki za odpowiedzi. Z ta klima macie racje. Wylaczylem klime, przejechalem, spalanie to samo... Skrzynia nie jest CVT, przy malych predkosciach lockup dziala ok, przy gwaltownym dodaniu gazu wyrywa do przodu jak manual. Tak samo rusza z piskiem opon jak dziki. Tak, sonda szerokopasmowa... Dlaczego nie rysuje wykresu sondy diagnostycznej? Czyli ten...
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Grzałka zasilana jest od momentu uruchomienia silnika a nie od momentu włączenia zapłonu. Autko bez LPG. Które przewody są od grzałki wiem. Dodam tylko że jest to sonda za katalizatorem czyli sonda diagnostyczna.
Korekcje dawki to w sumie niby wlasciwe, jesli o tym samym mowimy. Waha sie od -5% do powiedzmy 7%. Za to zauwazylem ze sonda diagnostyczna, ta za katalizatorem jakos dziwnie oscyluje. Na benzynie inaczej, na LPG inaczej.
sonda lambda sonda diagnostyczna sonda diagnostyczna peugeot sonda diagnostyczna toyota
przekładnia hydrostatyczna engine system failure daewoo rozrząd
obudowa wzmacniacza lampowego instrukcja obsługi
Canon G3400 – jak napełnić puste przewody tuszem w systemie MegaTank? Jak ustawić język polski w telewizorze Sharp Roku TV?