Na ten przykład w Twingo. A wogóle to po kiego kombinujesz, niby po co Ci to grzanie ? Przez te 3 minuty zanim się nagrzeje wiele paliwa nie stracisz.
Witam od jakiegoś czasu jestem trochę chyba przewrażliwiony wydaje mi się że autko trochę więcej pali i jakby było słabsze ?? to znaczy od około 80 do 100 na piątce trwa to wieki ?? dziś w garażu sprawdziłem przewody wysokiego napięcia (BERU), na dwóch był zielony nalot w tych miejscach co styka się ze świecą ?? wykręciłem świece (NGK) świece suchutkie...
Witajcie niestety kolejny raz ;( Jestem zmuszony jeszcze raz w ciągu tego tygodnia prosić Was o pomoc no ale co uroki marki ;P Samochód był u kilku mechaników ale niestety usterka jest dosyć trudna do zdiagnozowania. Otóż silnik na wolnych obrotach wpada w wibracje i gaśnie. Dzieje się tak jednak po przejechaniu około 30-60km. I to jest problem bo przyjeżdżam...
witam od dluzszego czasu borykam sie z problemem a mianowice Renault Twingo 96 rok, 11 tys przebiegu, 1,2, silnik D7F na dosc niskich obrotach i raczej jak sie juz nagrzeje silnik zaczyna szarpac, silnik nie rowno pracuje, a jazda na rownej drodze przypomina jazde po brukowej kostce jak zaczyna szarpac od razu spada moc silnika nie trwa to dlugo bo...
Jestem posiadaczem twingo 1,2 1993.r,jest to mozliwe by pali 10/100 .Wiem ze w przeszlosci mi problem z sonda lambda
Witam. Podobny temat już się pojawił na tym forum, ale chyba nie do końca te same objawy są w moim przypadku.Post dość długi, ale proszę o dokładne przeczytanie. Do rzeczy: Twingo 1.2 z 1997, silnik D7F. W czasie jazdy (na biegu) lub czasem zaraz po odpaleniu wchodzi na bardzo wysokie obroty - pomaga jedynie zgaszenie i ponowne odpalenie. Czasami w...
Witam mam Renault Twingo 1.2 8V z 2000 od jakiegoś czasu zauważyłem że dużo pali i pojechałem an komputer. Zdiagnozowali mi że sonda lambda szwankuje więc ją wymieniłem przy okazji wymieniłem świece i kable oraz filtr powietrza. I jak się okazało to nie wiele to pomogło bo jak wleje tak za 50zeta od momentu kiedy kontrolka zaświeci rezerwę to zrobię...
do sprawdzenia - silnik krokowy , sonda lambda (kabelki), rozdzielacz zapłonu (pękniety "palec") Sprawa wygląda następująco - zgodnie z poradą tzw "serwisu autoryzowanego"(w którym pracownik nie mógł znaleźć złącza diagnostycznego :) a potem nie mogł się połączyć) wymieniłem kable WN, świece, kopułkę i palec rozdzielacza. 0% poprawy. sam pomierzyłem...
Więcej szczegółów? W mieście, w trasie? Na zużycie paliwa ma wpływ wiele czynników mniej lub bardziej ważnych. Począwszy od jakości benzyny... Po przez ciśnienie w ogumieniu, styl jazdy, filtr powietrza, nieszczelność w układzie zasilającym, regulacja luzu zaworów, sonda lambda, wtryskiwacze/gaźnik...
Winna sonda lambda. Choć to nietrywialna awaria. Doszło do uszkodzenia mechanicznego, w wyniku czego miała kontakt z karoserią samochodu. Dopóki się nie nagrzała (przejechane 5 km), wszystko było w porządku; po nagrzaniu się następowało zwarcie. Post uważam za zamknięty.
Podaj numery błędów sygnalizowanych przez komputer. Jeśli mechanik mówi, że jest nieszczelność i nie potrafi jej zlokalizować i usunąć to zmień mechanika. Przydałaby się diagnostyka układu zapłonowego, kable WN, świece, zapłon. Sonda lambda też ma wpływ na zużycie paliwa.
No stary to ty musisz wiedzieć czy w twoim Twingo jest komputer(jest na wtrysku?masz sondę lambda?inne czujniki?jeśli tak to masz komputer. VW Golf 1,3 kat z 1992 posiada komputer. Fiat Cinquecento 700 z 1995 roku posiada komputer.