Ten wężyk od spodu jest tylko de serwisu gaźnika i spuszczania paliwa na zimę. Z niego w normalnych warunkach ma nie kapać i nie spływać paliwo (śrubka/zawór zamknięta). Wężyk za paliwem z baku ma być może nie pełny ale musi nadążyć napełniać gaźnik. Zrób test z butelka zamiast baku czy na butelce będzie lepiej? PS Masz tam jakiś filtr na odcinku bak...
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Spływa mu paliwo z filtra.
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Po odkręceniu korka nie spływa?
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Jeśli się zdecydujesz na przekładkę, pamiętaj, że najlepiej wziąść z komputerem nawet jeśli silnik jest taki sam. Jak weźmiesz jeszcze kluczyk, to odpadnie konieczność zgrywania immobilizera. przyczyną było zepsucie pompowtryskiwacza Te silniki nie mają pompowtryskiwaczy. To nie jest Passat :) I tu właśnie potrzebowałbyś komputer, żeby sprawdzić oryginalny...
Podłączę się pod temat, bo mam ten sam problem, ale z agregatem prądotwórczym. Nie sądzę aby to był problem regulatora odśrodkowego (braku tej sprężyny), bo wtedy silnik pracowałby na wolnych obrotach, tak było gdy u siebie wypiąłem tą sprężynę. Problem wg mnie, tkwi w gaźniku, autor wspomniał, że wymieniał iglicę. U mnie na początku nie było falowania...
Pojawił się problem, bo paliwo teraz leci z obudowy tam gdzie przewody od wtrysków się znajdują , spływa paliwo po takim korpusie co niby był od immobilizera na 2 śrubki, osłania on tą głowice co paliwo się wlewa przez przewód od filtra paliwa. Gdzie mogła się pompa rozszczelnić , bo nic nie widać gołym okiem.
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
moim zdaniem zle jest ustawiony kąt wtrysku po wymiane pompy lub gdzies się dostaje powietrze w wyniku czego spływa paliwo do baka
Może trochę nieprecyzyjnie napisałem. Generalnie toto się powinno swobodnie samo odpowietrzyć po wymianie filtra, zwłaszcza jak go zalałeś ropą i zwłaszcza, że w końcu odpala. Skoro po dłuższym postoju pojawia się problem, to prawdopodobnie gdzieś objawiła Ci się nieszczelność powodująca spływanie paliwa z przewodów i zapowietrzanie się układu.
On nie miał nigdy pompy paliwa, w gaźnikach zazwyczaj paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika, a pracujący silnik otwiera zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem.
dokładnie ten sam :) silnik a pompke jutro sprawdze a mail mr-z(at)wp.pl i thx za to a jak pompka będzie miękka to co z tym dalej robić ?? gdzie jest zaworek ktury powinien zapobiegać spływaniu paliwa spowrotem ??
Być może że zaworki zwrotne w pompce nie trzymają i po pewnym czasie spływa paliwo do zbiornika. Są takie pompki przepływowe które można zamontować na przewód zasilający i po bulu.sprawdż sobie to.Powodzenia
Może być bez trójnika. Trójnik miał zastosowanie przy paleniu węglem - gdzie potrzebny był odskraplacz i ew. rewizja na dole. Tutaj nie ma potrzeby rewizji/oskraplacza, gaz jest "czystym" paliwem. Kondensat spływa przez kocioł do kanalizy. Przepis prawa bud. tak tylko mówi, a że to nie zostało poprawione na Wiejskiej....
Jeśli chodzi o pompki to są dwie wydajności ta od DIESELa am od 0-2.5 bar a od benzyny ma 0 -3,0 bar może zmieniłeś na tę wiekszą od benzyny i nie nadąza przepalać http://obrazki.elektroda.net/17_12866154... lub wypalona komora spalania ala filc po którym spływa paliwo http://obrazki.elektroda.net/74_12866155...
Próbę przelewową powtarzałem i było to samo. Czyli ... wtryski. Mam pytanie, to z artykułu w necie: podczas wypalania PDF - "Ma to jednak negatywne konsekwencje, bowiem pewne ilości tego „nadprogramowego” paliwa spływają po tulejach cylindrowych do miski olejowej i rozrzedzają olej." Trudno mi to zrozumieć, a i znaleźć odpowiedź w necie też trudno....
Cewki sprawdzane są ok. Wymieniełem też świece. Zauważyłem, że problem objawia się po zimniejszych nocach, wtedy zawsze muszę kilka razy kręcić nim zapali. Jak jest cieplej odpala za pierwszym razem. Słyszałem sugestie, że problem może być w pompie paliwa i zaworkach zwrotnych, które pozwalają na spływanie paliwa z powrotem do zbiornika.
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
Witam mam mega problem z autem Land Rover Freelander 2.0diesel td4(bmw) Nie chce odpalić jak postoi kilka godzin. Jak odpalę go z plack-a to potem pali na strzał. wydaje mi się że spływa paliwo. uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku więc została wymieniona druga elektryczna na filtrze działa. filtr wymieniony. Co można jeszcze zrobić by się to paliwo...
Raczej nie. Paliwo spływa po demontażu pompki.
Niby tak sam z siebie się rozregulował?... Zdejmij wężyk z gaźnika i sprawdź czy paliwo dobrze spływa(np. do słoika). Sprawdziłem paliwo ładnie , bez przeszkód spływa ..
kolego marco122 zadajesz problem na forum a nie masz zielonego pojęcia o podstawowych elementach silnika lepiej zasuwaj do mechanika bo naprawdę opelek ci wybuchnie (nie po raz pierwszy zresztą)a bulgotanie to pewnie przez to ze jest nieszczelnoś ć w układzie i paliwo spływa do zbiornika
Jeszcze jedno pytanie. Jest jakiś zawór zwrotny paliwa może paliwo mi rano spływa dlatego resztką paliwa zapala i zaraz gaśnie potem muszę go "łechtać" aż pompa poda paliwo i dlatego pali już normalnie
Założyłem webasto do swojego auta i miałem ten sam problem. Kupiłem urządzenie diagnostyczne i wyskakiwał dokładnie ten sam błąd. Doszedłem do tego. U mnie dolot paliwa robił za dużą pętle nad piecem bo mam go ustawionego pionowo, i na postoju odpalał za każdym razem ale po jeździe blokował się. Podczas wstrząsów zalewało świece żarową. Zainstalowałem...
Przecież zatkany zaślepiony jest tylko z jednej strony więc w czym problem. Z drugiej normalnie spływa. To jest tylko przelew tam paliwo ma tylko kapać.
myślałem o jakimś przepływomierzu cieczy na wężyku paliwowym, który mierzyłby opadowe spływanie paliwa do gaźnika, ale nie wiem skąd by coś takiego wziąć. Myślałem o automacie podającym insulinę cukrzykom, na pewno ma jakiś przepływomierz cieczy i to bardzo dokładny, tylko koszta są wysokie a problem z brakiem wiedzy chciałem rozwiązać (jak w temacie)...
Dzięki wszystkim za pomoc. Kranik był wadliwy. Na nowym kraniku wszystko hula. Tip - jak sprawdzić czy twój kranik podciśnieniowy działa prawidłowo? Górne wyjście jest do filtra paliwa, dolne do króćca gaźnika w którym wytwarza się podciśnienie, przy ruchu tłoku w dół w cylindrze. To podciśnienie obniża membranę w kraniku, dzięki czemu grawitacyjnie...
Witam. Dzisiaj miałem okazje nalewać paliwo "pod kurek" z bański i zaciekawiło mnie pewna sprawa z takim dzyndzykiem których zmienia położeni jak się zakręci kurek. Po prostu widać, że paliwo nie spływa, ale gdy zmieni się położenie tego dzyndzyka to paliwo spływa i słychać powietrze. Takim sposobem wlałem z 5 litrów jeszcze(więcej nie miałem). Zastanawiam...
(at)milejow Gdyby to był silnik diesla, to wskazywałoby na kłopoty z filtrem DPF, ale w benzynowcu? żeby gęściejsze paliwo spływało po gładzi cylindra to chyba niemożliwe. Wszak to nie dwusuw, gdzie paliwo w pewnym momencie jest w skrzyni korbowej i w niektórych silnikach była nawet śruba do spuszczenia jego ze skrzyni korbowej (WSK-175).
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Prawdopodobnie masz niedrożny układ paliwowy. Na spodzie gaźnika znajdziesz wkręconą śrubkę w dnie komory pływakowej. Podstaw jakiś słoik i spróbuj czy paliwo po jej wykręceniu będzie spływać swobodnie ciurkiem.
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Teraz zauważyłem paliwo spływa po gazniku, i to dość sporo i nie odpala
No niestety. Jak czytam opis to jest elektrozawór jak do pralki. Po pierwsze przyłącza 3/4 cala, po drugie potrzebuje ciśnienia dla poprawnej pracy. A ciśnienie paliwa spływającego ze zbiornika nie przekracza 0,02bara.
Jak można zaślepić zaworek iglicowy? Przecież nim paliwo spływa do komory pływakowej. Więc którędy to paliwo miało by się dostawać do gaźnika po jego zaślepieniu?
Jek dla mnie to właśnie paliwo spływa. Kup w sklepie pompkę za 15 złotych do paliwa i zamontuj. Przed odpaleniem przepompuj żeby paliwo przeleciało przez układ i odpal.
Po prostu ja zalewa i paliwo spływa do wydechu. Sprwadz układ pływaka.
Dzięki za podpowiedź U mnie jest przeróbka, zasilanie od dołu. Sprawdziłem i normalnie paliwo leci. Dla pewności przedmuchałem. Gdy pompuję ręczną pompką do nadmiarem paliwo spływa do zbiornika, tak chyba powinno być.
Witam.Czytam posty i żadnych mądrych słów a kolega szuka pomocy. Rzadki olej może być spowodowany niepracującym cylindrem lub przestawionym rozrządem, wtedy niespalone paliwo spływa po ściankach cylindra do miski olejowej . Napisz poziom oleju ubytek wody.
Jak się okazuje pompy pld nie podają paliwa. Brak błędów elektrycznych. Diagnozowane komputerem. Pompa paliwa nowa ( ale przy kreceniu rozrusznikiem paliwo jakby tylko się sączyło do filtra sprawdziłem na zdjętej pokrywie filtra), Po napompowaniu ręczna pompka i odkręceniu dekla filtra. W środku sucho jakby paliwo spływało odrazu do zbiornika. Jakieś...
Witam. Ja mam troszeczke inny problem. Silnik pracuje równo, jest po remoncie kapitalnym. Niestety kiedy zwiększe obroty (prawie na maks) silnik pracuje przez chwile równo a póżniej obroty spadaja i dusi się, pochodzi chwilke na niskich i znów można dodać gazu. Objaw jakby wypalił paliwo z komory pływakowej i mu brakowało. Dodam że filtr i kranik są...
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Prawdopodobnie paliwo nie spływa a zalewa silnik i dlatego kolega musi długo kręcić
Panowie a u mnie to coś nie tak jest z gaźnikiem. Po założeniu uszczelki dalej cieknie ale mam wrażenie że to nie wina uszczelki tylko tak jakby cofało się paliwo. Prawdopodobnie spływa z filtra powietrza. Płynie po kołnierzu od komory pływakowej i dopiero skapuje. Dlatego mogło mi się wydawać że to wina uszczelki. W czym może być problem??? Chyba naprawdę...
Czy przybywa oleju? Może któryś wtrysk leje i nie ma ciśnienia w układzie paliwa a paliwo spływa przez tłok. Wejście na wysokie obroty może świadczyć o zaolejonym od turba intercoolerze Dodano po 51 No i odma do sprawdzenia skoro uszczelnieniem poszedł olej.
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
Czy wlanie z powrotem oleju było dobrym pomysłem? Olej nie był rozcieńczony paliwem? Niestety często w trakcie wypalania DPF, zwiekszona dawka paliwa spływa do oleju silnikowego, szczególnie jak filtr DPF jest już dosyć zapchany.
Być może pływak się zaciął i iglica nie pozwala napłynąć paliwu do komory pływakowej. Nie wiem jak wygląda ten gaźnik ale spotykałem na spodzie innych śrubkę, do opróżniania tej komory. Po odkręceniu powinno paliwo energicznie spływać. Jeśli nie -to zacięty , zapchany układ iglica-pływak.
Witam, najwazniejsze - zeby benzyna doplywala z komory plywakowej pod dysze glowna, wtedy silnik 'musi' zaciagnac' ja do cylindra / pod tlok i dac sie uruchomic. Trzeba odkrecic pod dysza te 'zaslepke' - srube spustowa pod dysza glowna i jak odkrecisz kranik paliwa, to benzyna powinna splywac / 'kapac' w miare spadania poziomu paliwa w komorze i jej...
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Auto dzisiaj trafiło na kanał. Pierwsza diagnoza - po odpaleniu nie działa pompka paliwa przy baku. Rozłączyłem przewód paliwowy za pompką, żeby zobaczyć czy tłoczy paliwo i nic, paliwo kapie sobie spływając sobie z baku pod wpływem własnego ciężaru. Przewód został znowu spięty. Wziąłem się za sprawdzenie połączenia elektrycznego pompki paliwa. Odpiąłem...
Po dłuższej prerwie nieobecności na forum, pragnę podielić się doświadczeniem z przystosowania palnika na o.o. Hansa i Interoil. Kupiłem dyszę, adapter i zrobiłem drążek do palnika Hansa. Doprowadziłem sprężone powietrze przez elektrozawór i reduktor używany przez lakierników. Idealnie reguluje ciśnienie powietrza od 0 do 1 atm. Drążek zrobiłem z dużego...
zakupilem pompke, zapomnialem dodac że wczesniej paliwo spływało grawitacyjnie bo pompka byla zaslepiona, teraz zakupilem nowa pompke, pompuje bardzo ładnie, ale silnik teraz wogóle nie chce odpalic, na wężyku powrotnym paliwo leci, a swiece suche, raz na jakis czas sie odezwie
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Ok ale jak pod cylindrem puszcze to ze zbiornika będzie fajnie paliwo spływało wężykiem, ale później do gaźnika będzie szło trochę pod górkę? . Oj, chyba się nie uważało na lekcjach fizyki :D Zbiornik jest wyżej niż gaźnik.
A odpowietrznik zbiornika paliwa znajduje się w korku wlewu? Jeśli tak, to jak mogę sprawdzić czy jest sprawny? Bo jak wyżej pisałem kosa pracuje dobrze w pozycji kiedy paliwo spływa ze zbiornika.
Zaworek zwrotny na wężu w 60-ce za bardzo nic nie daje. On służy po to by gdy silnik nie pracuje paliwo nie spływało do zbiornika. W tym ciągniku zbiornik jest nad pompą więc nic nie spłynie. Załóż nowy igielitowy przezroczysty wężyk pomiędzy filtrami a pompą i obserwuj czy nie ma w nim powietrza.
Rozszerzalność temperaturowa cieczy. Ciecz traci objętość zamiast zassać paliwo zasysa sobie powietrze. Dwa zrby silnik ostygł potrzebuje czasu a paliwo też spływa powoli.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Skoro jest tak jak mówisz to nie masz się czym martwić. W zimne i chłodne dni potrafi zebrać się dosyć dużo pary wodnej, mgły i innych rodzajów wilgoci na np. filtrze powietrza lub wręcz w gaźniku (jeśli taki jest). Powstaje też wilgoć na ściankach niepełnego zbiornika paliwa spływająca później kropelkami na jego dno i tworząca tam spore ilości. Wszystko...
Typowe objawy z powietrzem w układzie paliwowym, jakaś dziurka w w przewodach i paliwo przez noc spływa do zbiornika.
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
To znaczy, że paliwo lub (i) filtr powietrza zatkany. Być może jak spuszczałeś paliwo w celu wymiany kranika to się poodrywały jakieś farfocle ze zbiornika i pozatykały kranik lub gaźnik. Paliwo spływa zbyt wolno do komory pływakowej i efekt jest taki, że chodzi tylko tyle ile ma paliwa w gaźniku.
w tych silnikach swiece grzeja ponizej 5 stopni , jesli ma takie objawy jak napisałes to po pierwsze wymien wszystkie przewody nadmiaru paliwa nawet niewielka nieszczelnosc powoduje ze paliwo spływa z powrotem do baku i taki jest efekt
Witam wszystkich. Po regeneracji wtrysków jakiś czas miałem spokój aż pojawił się nowy problem. Mianowicie gdy samochód dłużej postoi np. przez noc to owszem zapali na dotyk ale lubi czasami po chwili zgasnąć i w tedy trzeba trochę pokręcić żeby znowu zapalił. Dalsza jazda cały dzień bez problemów. Na mój gust to wygląda tak jakby paliwo spływało z...
Jak masz auto kilka dni to zacznij od wymiany filtra paliwa i powietrza bo nie wiadomo kiedy były wymieniane. Jak to nie da rezultatu to podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem tak aby paliwo spływało grawitacyjnie wykluczysz w ten prosty sposób cofanie się paliwa i zaciąganie powietrza. Jeśli to nie pomoże sprawdź podpowiedzi kolegów. Filtr paliwa...
Problem rozwiązany. Okazało się że to nie olej tylko silnik był już tyle razy zalany,plus brak iskry że paliwo spływało do wydechu. Tak głupi ja.😁 a problemem okazał się brak opornika na kablu masy od cewki. Nie pytajcie ten model po prostu tego potrzebuje. Dziękuje koledze za fatygę. I życzę najlepszego. zamykam wątek.
Witam! Nie tak dawno temu kupiłem nowy silnik (model jw.). Po zamontowaniu go w kosiarce nie chce zapalić. Iskra jest. Jakby paliwo nie spływało. Możecie mi coś doradzić? Pozdrawiam bar_bur
Pierwsze co widać to wyciek nie przy zbiorniku. A wyciek na samym silniku. Silnik pokazany od spodu, czyli tam gdzie paliwo zgodnie z teorią grawitacji spływa. Wyciek prawdopodobnie jest wyżej. I aby go zlokalizować trzeba by odkręcić te "piękne" plastikowe osłony w górnej części silnika. Bo właśnie tam podawane jest paliwo. I to właśnie tam trzeba...
:arrow: Znane zjawisko - a niektórzy się cieszą :P Musi być przeciek paliwa ! A jeżeli nie ma - to z któregoś cylindra spływa do skrzyni nie spalone paliwo!
Witam w Nowym Roku. W sprawie reduktora, to może zastosować zwykły, własnej roboty zawór zwrotny, regulowany, konstrukcji jak w pompie palnika na oo. Na ścieżce dodatkowo dokładny manometr, a twardość sprężyny dociskającej kulkę dobrać eksperymentalnie. Myślę, że im dłuższa, tym dokładniejsze możliwości nastawów, jednak bez przesady. Mając do regulacji...
Witam. Z racji takiej iż usterka występuje nie tylko u mnie a nigdzie nie ma odpowiedzi otwieram temat tutaj. Ile razy jadę na stację i chcę zatankować do pełna zbiornik paliwa to kreskę poniżej full wskazuje wskaźnik a paliwo jest po korek i nie chce spływać... Po odczekaniu około 2 minut dopiero spłynie. Zatankowałem więc paliwa do kanistra i w domu...
Powiedziałbym, że masz problem z pompą paliwa, gdy auto dłużej postoi to paliwo spływa w stronę pompy (nieszczelny zaworek zwrotny). Ale skoro piszesz, że problem występuje tylko w dni deszczowe to raczej przyczyną jest wilgoć, sprawdź elektrykę - kostki czy któraś nie zawilgotniała. Zawsze zapalałeś z gazem czy dopiero jak wystąpił ten problem to zapalasz...
Jeden chwalił się, że w jego Fordzie nie dość, że nie ubywa oleju to nawet przybywa (sic!). Do dopiero super dobry silnik To akurat "typowa" przypadłość kilku dieselków, nie tylko w Fordach. Przy próbie wypalania DPF sterownik podlewa paliwa na bogato i w miejskim trybie jazdy robi to dość często. Paliwo spływa do miski i poziom oleju rośnie. Zwłaszcza...
Troszkę w mniejszym aucie zamontowałem elektrozawór / z instalacji gazowej/ koło filtra paliwa , kluczyk włączony elektrozawór ma prąd - otwarty , po wyłączeniu elektrozawór zamknięty ,paliwo nie spływa do zbiornika , do autobusu (oczywiście zależy jaki) potrzeba trochę większy ale bez wynalazków - to jednak paliwo , część autobusów chodzi na cng tam...
Kupowanie auta z filtrem na miasto to strzał w kolano. Zawsze będą kłopoty z wypalaniem , większe zużycie paliwa itp. Masz dwa wyjścia: kupić auto bez filtra albo wywalić to dziadostwo ze swojego. Jeśli zainwestowałeś już jakieś pieniądze w ten samochód to rób na offa i będziesz jeździł. Jazda z częstymi wypalaniami skutkuje podnoszeniem się stany oleju,...
Podepnij bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy wtryskowej tak, żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie. Odpal auto i jak trochę popracuje, zgaś i zostaw tak na noc. Jak rano odpali prawidłowo, to przyczyna usterki tkwi w układzie zasilania paliwem, a jak nie odpali - prawdopodobnie padła pompka wstępna w pompie wtryskowej. Powodzenia.
"Po dłuższej chwili z gaźnika odpalił na kilka zapłonów. Trzeba czekać długo, aby znów "zagdakał" Po tym stwierdzeniu jednak przychylałbym się że gaźnik nie dostaje w odpowiedniej ilości paliwa które spływa zbyt wolno do komory pływakowej.
Niech ten znajomy się przyzna, czemu skuter już dwa lata stoi :D Do sprawdzenia zawór podciśnieniowy paliwa tak, jak pisał (at)carrot . Ściągasz z kolektora, zasysasz ustami i paliwo ma zacząć spływać. Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, bo jeśli tam jest problem, to grubsza sprawa. spróbuj nalać do gardzieli trochę paliwa lub popsikać w czasie rozruchu...
Inną i najbardziej prawdopodobną przyczyną kapania paliwa do wydechu jest wypalony wkład palnika. Paliwo nie spala się w całości i resztki spływają do wydechu.
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik.
To sprawdź sobie olej czy czasem nie rozrzedzony przez paliwo. Bo jak leją ekstremalnie to ropa spływa do oleju.
(at)wojtek1234321 w tych starszych było tak jak piszesz, w tych nowszych z literą e na końcu nie ma ani membrany ani filterka, paliwo grawitacyjnie spływa do gaźnika. Trwałość i jakość materiałów użytych do wyprodukowania silnika również drastycznie spadła. Widać to na filmiku wyżej podczas rozbiórki silnika.
Wygląda na wężyk z przelewu gaźnika. Spływa nim pod pojazd nadmiar paliwa. Filtr powietrza znajduje się na początku wlotu do gaźnika :D
Witam Mam zamiar wykorzystać ogrzewanie WEBASTO AIR TOP 2000 ST (zasilane olejem napędowym) do ogrzewania garażu. Do zasilania mam zamiar wykorzystać zasilacz np. taki [url=http://www.tme.eu/pl/details/gs-35-... Webasto ma moc maksymalną 29W więc 36W na wyjściu zasilacza powinno dać radę. Mam jednak inne...
Kolego jeżeli chodzi o przelewy czy też uszczelniacze trawersów to wszystko zostało wymienione. Jedyne co zauważyłem to po zdjęciu przewodu wychodzącego z filtra na pompę paliwo zaczęło bulgotać i spływać do baku. Czy to normalny objaw?
Nie wiem tylko czy temperatura otwarcia termostatu nie powinna być ciut wyższa. Poza tym wygląda ok. Może trochę za dużo podnosi te obroty (w Yarisie podnosi stopniowo - 600 na pełnym rozgrzaniu, potem 700, potem 800 w duże mrozy - ale tylko przy postoju, w trasie "nie stygnie" nawet przy -18, jak było ostatnio) ale sam widzisz - 4 minuty grzania i...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Trafikiem. Samochód po dłuższym postoju gdy ostygnie silnik ciężko zapala. tzn tak jakby paliwa spływało. Za 1 razem przekręcę, silnik już pali ale po chwili gaśnie. I tak muszę powtórzyć 4-5 razy zanim zapali. W zimie około 8-10 razy. Świece grzeją. Jak już go odpalę to bardzo kopci, lecz gdy sie nagrzeje...
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Co do FAP-a to nie jest takie proste, bo poza likwidacją wkładu filtrującego trzeba poradzić sobie z elektroniką. Mam nadzieję, że robili to FACHOWCY! Inny skutek uboczny to, to, że część dodatkowego paliwa spływa do miski olejowej silnika, rozrzedzając olej i podwyższając jego poziom. Gdy rozrzedzenie oleju przekroczy 10%, trzeba go natychmiast wymienić,...
Wychodzi że masz bardzo małą dziurkę na przewodzie w baku, i normalnie układ zapowietrza się. Gdy dziurka jest "w paliwie" to paliwo z układu nie spływa do baku. Żadne oglądanie nie pomoże, tylko wymiana na nowe. Gdyby ta dziurka była poza bakiem to łatwo byś ją znalazł (zatłuszczony przewód paliwowy), a tak to niemożliwe.
Witam. Zamiast maty można zastosować drut oporowy. Owinąć takim drutem parownik przełącznikim go załączyć na chwile i wykonać rozruch. Oczywiście trzeba sie liczyć że przy słabym akumulatorze to nie wiele da, ale przy dobrym może zaoszczędzić rozrusznik. Też o tym myślałem kiedyś przy starszym samochodzie szczególnie na gaźnik. Często paliwo spływa...
Witaj. Mój mechanik znalazł przyczyne takiego problemu na pompie paliwowej. Jest tam zawór zwrotny, w którym powinna być kulka i sprężynka. U mnie tego nie było i z oczywistych względów paliwo spływało z powrotem do zbiornika. To jest gdzieś przed wtryskami, łączy gumowe węże, ale nie umiem dokładnie wytłumaczyć jak sie to miejsce fachowo nazywa. Jak...
wskaźnik paliwo paliwo paliwo dusić paliwo paliwo brudny paliwo
schemat zasilacz antenowy wymiana żarówki punto potencjometr cambridge audio
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Jak wyłączyć tryb demo w pralce Candy Rapido Pro? Volvo S60 D5 2003 - Komunikat "System silnika wymagany serwis"