podłącz go do innej płyty głównej jako CHASE_FAN i zobacz jakie osiągnie obroty. Jeśli dalej nie idzie w pełną prędkość to znaczy, że jest do wymiany.
czy alternator przestanie ładować po odłączeniu wzbudzenia przy pracującym silniku Nie, nie przestanie ładować, chyba że znacznie spadną obroty silnika. Jest to mały, prosty 20A alternator Zrób mu zdjęcie, jest szansa, że taki maluch jest samowzbudny
Mechanikę sprawdź a potem zajmij się elektroniką. Tam się przeciera i pęka ze starości guma dolotu.
Cześć. Mam ten sam problem z Clio2 , też elektroniczna przepustnica (bez krokowego). Moje obserwacje są takie: - po odpaleniu obroty nieco powyżej 1000 - powinny spaść ciut poniżej, - po wciśnięciu bardzo lekko czasem wracają do 1000, - po przekroczeniu 1200 lecą same do 2000, - po wyłączeniu silnika są niskie aż nie dodam gazu, - po poduszeniu - popuszczeniu...
Ruszysz kierownicą, to obciązysz pompe serwa, ta obciazy silnik, ktoremu spadną obroty. Wykryje to ECU i tak wysteruje nastawnik wolnych obrotow, azeby je spowrotem zwiekszyc. Raczej jest wszystko ok
Wygląda na ścięty klin koła zamachowego. Musiał być ostry dzwon w jakąś przeszkodę. Odkręć zbiornik, obudowę silnika, odkręć koło zamachowe i będzie widać klin. Dodano po 38 A :) sprawdź czy wał nie jest krzywy, lub nóż.
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
To dobrze, teraz zajrzyj tam gdzie napisałem. Rurka do zaworka wchodzi w górny kruciec. Tą rurkę wyciągnąłeś, czy tak już sobie leżała ? Połowa daewoo jeździ z odłączonym zaworem EGR, a jedyny błąd który może pokazać się od EGR powstaje przy odłączeniu elektrozaworka sterującego egieerem. Samoodłączenie wtyczki wydaje mi się wątpliwe. Check się zaświecił...
jakimś cudem wyresetowało ci sie koło foniczne z pamieci ECU. rozgrzej silnik do 80 stopni a nastepnie wprowadz go na 5000 rpm potrzymaj 2 sekundy i puść pedał gazu zeby obrotu spadły do obrotów biegu jałowego. czynność powtórz 3 razy a kontrolka powinna sama zgasnąć
Tam pod kolektorem masz taką "zasuwę termiczną" i dochodzące dwa węże - zaślep albo zaciśnij na chwilę jeden z węży i zobacz czy obroty spadną
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Podczas pracy pod obciążeniem przy zaniku 1 fazy spadną obroty i będzie można wyczuć wibracje silnika. Ponadto, jeśli silnik jest zabezpieczony przez przeciążeniem, to przy zaniku 1 fazy przy obciążeniu zadziała zabezpieczenie z pewną zwłoką czasową. Podczas biegu jałowego praktycznie nie występuje spadek obrotów i zabezpieczenie nie zadziała. Wg mnie...
Muszę poszukać jakiejś 3A diody i zrobić test czy silnik będzie działał na połowie sinusa. Ale, jak spadną obroty silnika, a raczej tak, to zmniejszenie przepływu powietrza zniweluje zmniejszenie mocy grzałki i temperatura na wyjściu nie spadnie, a może nawet wzrośnie.
Sprzęgło przy odpalaniu było by korzystne bo kręcisz tylko wałem silnika a nie całym zespołem, a gdy w zespole tnącym zostanie kawałek drewna to będą problemy z odpaleniem bo nie szarpniesz. To plus, a minus to taki że jeśli chwilowo przydusisz i spadną obroty to może rozłaczyć napęd i nie przerobi tego co wrzuciłeś. Mam 90kg ubijarkę i silnik 6,5kM...
od razu jak tylko spadną obroty
Nie zdechnie, spadną obroty to i spadnie moc prądnicy. A potem się podniosą. Patrz na wykres charakterystyki zewnętrznej silnika. To silnik przemysłowy. Ma 11KM.
Co do pierwszego pytania to funkcja którą wyłączyłeś odpowiada za sprawdzanie poprawności działania wentylatora od procesora- gdy jest zabrudzony i spadną mu obroty lub jest wyłączony to bios informuje wtedy o nieprawidłowości. Co do drugiego pytania to czy ramy są tej samej firmy? Jakiej prędkości są te pamięci?
Jeżeli silnik inaczej chodzi,to znaczy że na wale alternatora nastpił wzrost zapotrzebowania na moment obrotowy,więc obroty silnika spadły.Może to też byc powodem że obroty silnika spadły,więc i spadła prędkość wirnika,a tym samym napięcie.
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
Po wyłączeniu i ponownym załączeniu spadły obroty silnika. Czy to mamy przyjąć jako, pierwsze włączenie jest OK, a ponowne jest źle? Czy to pierwsze było "kiedyś" :D Skoro obroty spadły, to brak dobrego przepływu powietrza i czuć "lekki swąd"-przegrzewa się grzałka.
Witam. Mam pytanie odnośnie Renault Clio III 1.2 16v 75km 2007r. Zauważyłem że kiedy poruszam się na parkingu i spadną obroty poniżej 650rpm (a to się często zdarzy jak trzeba na samym sprzęgle podjechać) to przygasają mi światła. Czy to w tym modelu jest normalne, czy mam coś uszkodzone? Jeżeli to normalne to dużo zachodu żeby to poprawić? Akumulator...
Witam, mam szybkie pytanko - mam prądnicę 12V 3F chciał bym podbić napięcie kosztem natężenia - jak rozlutuję uzwojenie i połączę tak że każda cewka zostanie rozbita na dwie osobne i połączę te osobne nowe szeregowo (zwiększając długość cewek dwukrotnie) to czy napięcie podskoczy dwa razy do 24V a prąd spadnie dwukrotnie a moc generatora pozostanie...
...nagle nacisnę pedał gazu to najpierw obroty delikatnie spadną o około 150-200 obrotów a dopiero wtedy wchodzi na wyższe, to jest zauważalne gdy samochód pracuje na gazie, na etylinie jest to raczej niezauważalne, mieliście kiedyś z czymś takim doczynienia ? świece, przewody...
Nie każda to zniesie. Zauważ, że jak spadną obroty wirnika to pogorszy się chłodzenie, zaś tarcza polerska stanowi jednak spore obciążenie.
Może przez kondensatory spadną obroty, ale nie spadną one przez falownik, tylko wzrośnie pobierany prąd, co może doprowadzić do przegrzania. Można poszukać falownika na 230/3x400, ale ciężko będzie znaleźć taki. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
chwilowy dojazd do wymiaru jest na spowolnieniu Tylko PWM. obniżenie napięcia spowoduje spadek mocy i nieprzewidywalną prędkość w czasie. Przy sterowaniu PWM moment mniej-więcej zostanie a spadną obroty
Teraz podczas jazdy zapalił się check engine pokazało czujnik wału korbowego, czujnik został zamontowany nowy a objawy dalej jak były tak są. Gdy spadną obroty wyskakują również kontroli trakcji oraz ciśnienia w oponach. Natomiast check engine pokazuje teraz brak korelacji między czujnikiem wału a wałkiem oraz rozciągnięty pasek rozrządu a rozrząd był...
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Witam. Mam problem z suszarką Philips o oznaczeniu BHD514/00, w ostatnim czasie nagle spadły obroty wentylatora, co skutkuje przegrzewaniem suszarki. Udało mi się ją rozłożyć, wszystko wygląda dobrze. Po wciśnięciu przycisku turbo obroty wzrastają, ale są proporcjonalnie obniżone. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/2949978700_...
Dzięki, panowie. W tygodniu podjadę do niego i napiszę, jakie to błędy. Jeszcze raz dziękuję. Ogólnie wygląda to tak, że jeżdżę dwa, trzy dni i nagle, jak samochód jest dobrze rozgrzany i trochę szybciej się pojedzie, 120 na godzinę, to nagle wyskoczy silnik, żółta kontrolka i klucz, a na wyświetlaczu usterka silnika. Spadną obroty i nierówno chodzi...
No można zaspawać tak jak koledzy piszą ale o ile się nie mylę to obroty spadną na wyjściu o połowę , bo Jeżeli jedną półośkę zatrzymamy to druga kręci się dwa razy szybciej a po zespawaniu to tak będzie jak obie by się kręciły .Jeśli się mylę to mnie poprawcie
Dysk SSD. Ale po kolejnym restarcie procesor przestał "pompować", spadły obroty wentylatora na procku i wszystko NARAZIE wróciło do normy. Być może zaktualizował się.
A możesz opisać jak wygląda sprawa z autotransformatorem? Cena, zagrożenia dla silnika, o ile spadną obroty, możliwość docisku do ścierniwa
Da się za pomocą vag'a. Ale może lepiej poszukać przyczyny dlaczego obroty spadły...
Jak ci spadną obroty to i pompa wspomaganie nie działa.
Witam mam problem volvo fh12 500 przy przytrzymaniu gazu na 1400 obrotów zaświeca się konewka tak jak by nie było oleju a jest gdy spadną obroty to gaśnie kod MID128 PID100 FMI1 co to moze byc za przyczyna prosze o pomoc
Raz wzbudzony ładuje aż spadną obroty ponizej tych powodujących zanik ładowania
Czujnik wałka rozrządu podmieniony, rozrząd sprawdzony na blokadach i sprawdzony impulsator (to kółko z ząbkami). Wszystko jest OK. Po wykasowaniu błąd wraca jak obroty spadną poniżej około 1000 obrotów. Jakieś pomysły?
Witam. Jak w temacie. W weekend rozładował się akumulator. Cały weekend był w domu ładowany. Dzisiaj nagle na wolnych obrotach obroty spadły. Podczas przyśpieszania szarpie plus mruga kontrolka jak by wody w filtrze paliwa ale to nie diesel (wygięta rurka jak by prysznic a poniżej dwie krople wody) nie mogę niestety nigdzie znaleźć na necie opisu kontrolek....
Główny problem w takim rozwiązaniu będzie obciążenie, sprzęgła odśrodkowe nie przeniosą dużej siły zwłaszcza w pile gdzie obciążenie będzie duże i spadną obroty, do tego sprzęgła muszą być obroty a te silniki mają 3,5-4tyś obr/min max.. Rób po prostu bez sprzęgła jak większość producentów.
No to jechać trzeba do gazownika, niech włączy gaz. chyba że ktoś ze znajomych ma interfejs kabelek ja mogę ci podesłać program. Objaw masz typowy jak dodasz gazu to przełączy się na gaz, spadną obroty czyli noga z gazu to przełączy się na benzynę. Wystarczy włączyć gaz w programie i wszystko będzie OK
Mam Jeep grand Cherokee 3.0 CRD Problem polega na tym że zapala bez zarzutu ale po chwili jak się zagrzeje obroty spadną i nie może wejść na wyższe obroty silnik przerywa na wolnych obrotach normalnie
Moja wkrętarka ma 1600 obrotów/min, więc muszę poszukać jakiejś szybkiej wiertarki. Wystarczy że obroty wiertarki pod obciążeniem spadną poniżej 1200obr i juz po ładowaniu. Tak się nie sprawdza!!!!!
Dzień dobry wszystkim. Pacjent , to Crafter II z 2017 r. 2.0tdi 102 konie przebieg 237tys.km Spotkał sie ktoś z takim objawem ,że na pierwszych trzech biegach odcina moc przy 2500-2700, a na pozostałych normalnie kręci sie bez problemów do 4000 rpm. Żadnych błędów itp..... Nie ma żadnych braków mocy itp.....tylko po prostu nie można go przeciągnąc powyżej...
Czy gdy tak się dzieje wciskałeś pedał hamulca? Jeśli tak to czy w tym momencie obroty spadły?
Witam. Mam taki problem w leonie podczas jazdy jak mi spadną obroty poniżej 2tysięcy to wywala mi epc check bład p0106. Na luzie jest ok tylko podczas jazdy. Wtedy go przydusza🙄 mechanicy elektrycy go oglądali i nic - albo słabi są albo nie wiem.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Jak w tytule. Niecały rok po zmianie obydwu sond lambda, nowy katalizator i znów świeci ECU oraz takowe błędy są w sterowniku ECU. Czasami zdarza się że traci moc podczas jazdy, pomaga wciśnięcie sprzęgła aby obroty spadły do wartości pracy na wolnych obrotach i problem mija. Błędy widoczne na zdjęciu:
w sterowniku ustawia się próg obrotów powyżej których przełącza się na lpg, ale nie powinno wracać na benę jak obroty znów spadną , choć sterownik ma i taką opcję w zakłądce przełączanie na benzynę. Trzeba wstawić 0 w okienku minimalne obroty na lpg. Oprogramowanie staga jest bardzo intuicyjne więc z pewnoscią poradzisz, a instrukcja i inne materiały...
Witam dawno tu nie zaglądałem - nie było problemów. Ale niestety znowu jest problem. Otóż po zregenerowaniu wtrysków - wszystko jest ok. silnik w miarę zapalał miał moc itd. Wczoraj natomiast miałem taką sytuację: w trakcie jazdy auto nagle przestało reagować na pedał gazu. Samoczynnie spadły obroty, zapalił się check no i silnik zgasł (auto automat!)....
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Na diodzie Shottky jest ok teraz. Obroty z 900 spadły do 820rpm i obroty nie skaczą. Poprawiło się jak podałem z płyty głównej większe napięcie na baze tranzystora. Trochę to dziwne po przecież dioda ograniczająca oborty wentylatorów nie ma wpływu na tranzystor (przynajmniej według mnie). Założę dziś 2 diody Shottky może spadną obroty do 500rpm (tyle...
Sprawdz czy działa silniczek krokowy bo on odpowiada za obroty.Zapal auto i odłącz go i zobacz co sie dzieje.Jak spadną obroty to masz przyczyne.Jaki masz wtrysk boscha cz abimex ?
Hucul wg Ciebie to przy moim silniczku 3,8 KM otrzymam moc 3kw(4,05KM) odejmując nawet 20% strat otrzymam 3,24KM. Tz. jeżeli wrzucę silnik 1600cm3 i mocy 130 KM to z alternatora będę miał 130KM i odejmę te straty 20% to otrzymam 104KM. Zakładając oczywiście że obroty obu silników są takie same w 1 jak i w 2 przypadku np.3500obr/min. To po co te parametry...
Witam! Mam passata 1.9 tdi 115 KM. Wymieniłem turbinę na regenerowaną i zaczeły się problemy, początkowo wydaje mi się że wszysko było OK. ale po krótkotrwałym przyśpieszeniu turbina raz działa raz nie działa. Czasami obroty są w pełnym zakresie wtedy turbina nie załącza się,czasami obroty dochodzą jedynie do około 3-3.5 tyś. i jakby dalej odcina odcina...
coś w silniku stuka tylko jak spadną obroty tak na 700 bo jak jest zimny to nie słychać czyli to może być rozrząd jutro nagram filmik tego stukania
Witam Mariusz_M1986, jedni zmieniają przy niższych inni przy wyższych, jeśli to diesel to musisz pamiętać aby nie były zbyt niskie, wszystko zależy od "kultury" jazdy. Jeśli ktoś napisze Ci abyś zmieniał biegi przy obrotach np. 3000 to ktoś napisze że przeciągasz na biegach, jeśli np przy 1200 obrotach to też nie będzie dobrze bo przy zmianie na bieg...
Jak ci to bardzo przeszkadza, to przed wrzuceniem biegu spróbuj rozkleić sprzęgło. Czyli wciśnij klamkę i przegazuj silnik. Nie puszczaj klamki, poczekaj aż obroty spadną i wtedy wrzuć bieg. Powinno być zauważalnie mniejsze szarpnięcie
ok sprawdze .ale coś nie tak jest teraz odpaliłem i było ok przejechałem około 7 km i znowu spadły obroty i zgasł i łapie powietrze .ale spróbuje i sprawdze
lekko szumi a przebieg to 160 tyś. jak obrotomierz dojdzie do 3000 to później ładuje już dobrze nawet jak spadną obroty.
To zrobić tak, że jak spadną obroty silnika to ta tajemnicza żmijka przystanie. Obrotomierz możesz zrobić nawet bezkontaktowo, strumień światła skierować na łopatki wentylatora.
Witam ,posiadam od niedawna ford focus 1.8 tdci. Podczas jazdy spadły obroty i zgasł. Teraz nie można go odpalic . Wydaje mi się ale nie jestem pewien ,że oświeciła się kontrolka swiec zarowych wtedy ale nie mam pewności bo za szybko zgasł. Prawdopodobnie zgasł bo zabrakło paliwa ,niby pokazywało że jest ale ten pokaznik na ile km zostało może oszukiwać....
Nieszczelność w dolocie może też być. Ściągnij wąż z przepustnicy i sprawdź czy bypassem ciągnie mocno powietrze i czy po przytkaniu go spadną obroty. Rób to na pb.
Napięcie masz stałe, obroty osiągnie. Tyle tylko że bez obciążenia. Jak założysz konkretne narzędzie, i będzie duży posuw, to obroty spadną ze względu na obciążenie. Jeśli obciążenie będzie znaczne, to spadnie napięcie na zasilaczu ze względu na niewystarczającą moc. A to spowoduje przeciążenie zasilacza ( i być może usterkę ). Ogólnie zasada jest taka,...
no to chyba mowa o dieslu,alternator na stół i do roboty
Silnik chodzi jak złoto przy 30µF wyłącznik odśrodkowy nieco klapie po starcie i gdy obroty spadną poniżej pewnych obrotów zadziałania . Dziękuję wszystkim za pomoc . Temat do zamknięcia.
Eksperymentując musisz się kierować ogólną zasadą, że należy tak dobrać przełożenie (tu ciężar rolek), by silnik osiągał obroty mocy maksymalnej i jednocześnie pojazd był najszybszy. W normalnej jeździe, tzn po równej drodze i bez wiatru, z obciążeniem normalnym. W instrukcji masz podaną moc silnika i obroty. Nie wyciśniesz z pojazdu więcej, niż na...
U mnie ma to działać w uzależnieniu od obrotów wiatraka, jeśli przekroczy pewien zakres to ma lekko złożyć ogon, jeśli obroty spadną to ma wyprostować. I tak w koło.
Sprężynka jest, nigdzie nie zaczepia, jednak przy założonej sprężynie na dole, przepustnica jest otwarta na maksa i jedynie ręką mogę ją zamknąć. Może ten regulator jest uszkodzony? Ale skoro mówisz że ten regulator bez tej sprężyny nie powinien działać, to dlaczego silnik pracuje, a jak tylko lekko spadną obroty to uchyla przepustnicę sam?
W tej chwili mam bardzo ograniczony budżet ale staram się odkładać. Zastanawiam się tylko czemu mi naglę spadły obroty wentylatora. Może ktoś coś poradzi żeby to zwiększyć. Od razu mówię "Speed Fan" w ogóle nie wykrywa ani procesora ani żadnych radiatorów tylko przy GPU.
Świeca sucha. Nie wiem czy brać się za czyszczenie gaźnika? czy to coś da... ciekawi mnie to, że po tym walnięciu z ten pręt kosiarka normalnie odpaliła i kosiłem jeszcze dobre pół godziny kiedy nagle spadły obroty, brakło mocy i zgasła.
Pompy nie zmieniałem, ale sprawdzana była i nie huczy. Jak zapalę i chodzi na ssaniu to nie huczy jak spadną obroty to zaczyna jak dodam obrotów do 0,9 z 0,7 to przestaje.
Podjadę i sprawdzę ale aż po nowym roku bo wyjeżdżam.Czujnik na wszelki wypadek założyłem, odpaliłem i gdy go założyłem znacznie spadły obroty. A czy kąt wtrysku można sprawdzić zwykłym WAG-iem?
Aaa w ten sposób kolega kombinuje, ja znowu zakładałem zupełny brak wspomagania ze strony układu zwiększania i ew. ingerencję kogoś z wcześniejszych właścicieli ;) Jeśli kolega masz faktycznie rację to łatwo to będzie ustalić, zdjąć podciśnienie na zagrzanym silniku i zobaczyć czy faktycznie spadną obroty do poprawnej wartości :)
Podczas pracy nagle spadły obroty silniczka suszaki do włosów.Mam pytanie jakie silniczki montowane są ogólnie do suszarek?Nic na nim nie pisze co do napięcia zasilania i innych parametrów.Jak takie silniczki są zasilane...są tam jakieś diody podłączone do spiral grzejnych....
Być może dużo się zmieni jak wejdą w pojazdy szumnie zapowiadane odpowiedniki czarnych skrzynek Patent z kasy fiskalnej lub tachometru elektronicznego wystarczy. DO tego odpowiednie kary i po cofaniu. Trzeba chcieć. Dopuki ludzie będą olewać kary i ich nieuchronność doputy przestępstwa będą się odbywać. Żaden Janusz nie zaryzykuje 100zł by zarobić...
Mój przypadek jest podobny,tzn. na ciepłym nawiewie wieje zimne powietrze, ALE przy obrotach od 2000 powietrze robi się ciepłe, spadną obroty-powietrze zimne. Poradzi ktoś coś?
Efekt zmniejszenie koła na silniku to też fizyka spadną obroty stożka ale moment wzrośnie. U mnie przy przekładni 1:6 obroty są wystarczające. Problemem może być kąt opasania koła ale przy odpowiednio silnym napięciu pasków (mam dwa) zblokowanie klina powoduje zatrzymanie silnika czyli nie ślizga się, można zastosować dodatkowy napinacz który zwiększy...
żeby obniżyć temperatury w grze w LOL. Teraz cpu chodzi na 1,2V na 3,8GHz. Osiąga 70st. Jako że obudowa mała wszystko się grzeje bo wiatrak dmucha na płytę. Gra nie potrzebuje takich zegarów. Przy zmniejszeniu napięcia muszę zmniejszyć częstotliwość a przy zmniejszeniu napięcia spadną temperatury i spadną obroty wiatraka. Chyba.
Moc= Moment x Obroty Moc masz stalą, zwiększysz dwa razy moment, spadną dwa razy obroty;)
Kidu22 chyba źle mnie zrozumiałeś , śrubę mam rozkręcona i przykręcam aż spadną obroty później rozkręcam do momentu aż obroty przestają wzrastać i jest to jeden pełny obrót
No więc tak kupiłem założyłem i odpalilem noj problem po odpaleniu sam wszedł na ok 3500obr potem spadły obroty i zaczeły falować między 800-1200 słychać było jak by ciagnął jakieś powietrze oczywiście oring założyłem, w końcu założyłem stary i teraz znowu dobrze idzie.Moje pytanie co to może być ze po założeniu nowego tak się dzieje
nie w trakcie jazdy spadły obroty a potem zgasł a i zapomniałem dodać ze troszkę wali mi olejem po silniku a poza tym nie jestem elektromechanikiem samochodowym tylko RTV /AGD
Na wolnych obrotach włącz światła i ogrzewanie tylnej szyby jeśli zauważalnie spadną obroty to zwiększ dawkę gazu (około 1\4 obrotu przy reuktorze)i po problenie. W Toyce w ten sposób należy regulowaćwolne obr. przy włączonych światłach powodzenia
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
z ostatniego postu wnioskuję że krzaczy na początek zawór obejściowy więc zaciśnij wąż do niego na rozgrzanym silniku (wystarczy ok 60-70st) jeśli się nie zamyka to obroty spadną druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) trzecia sprawa to obroty jałowego - musi być 950-1050 ale...
Dzięki za wieści. Będę musiał to wszystko na spokojnie przemyśleć. Dzisiaj od rana wszystko ok. Zapomniałem dodać, że wczoraj wolne obroty jakby spadły na benzynie, a podniosły się trochę na LPG i taki stan się utrzymuje. Widzę, że Prins żyje swoim własnym życiem.
witam wszystkich volviaków a mianowicie posiadam od jakiegoś czasu volvo s 80 2.9 benzyna 204 km.z roku 1999 mam taki problem wszystko jest ok postoje w korku na wolnych obrotach zgaśnie odpale jade dalej tylko jak spadną obroty na wolne zgasnie nie mam pojęcia co jest , auto ogólnie ze szwecji chłopaki pomocy czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem...
Dzięki Mikok ,po odłączeniu czujnika w skrzyni obroty spadły pzd
kolego o ile dobrze pamiętam.uruchom silnik naciśnij gaz do dechyn aż silnik przekroczy 6000 obr.puśc gaz obroty spadną i znów gaz w dechę.i tak 3 razy.za trzecim razem jak obroty spadną gasisz silnik .i już kontrolka nie powinna świecić.pozdrawiam
I takie pytanie mam co mogłem popsuć? Faktycznie opisane objawy sugerowały by przedostanie się oleju do komory spalania, ale: Po ok 20min pracy w kosiarce spadły obroty. Po dwudziestu minutach pracy silnika nadmiar oleju w powinien się wypalić. A tutaj czytamy, że po tych dwudziestu minutach pojawiły się pierwsze objawy niedomagania silnika. I to:...
A ja sądzę że ciśnienie jest na pograniczu 0.4 bara tyle co łapie czujnik i przy ruszaniu obroty spadną poniżej jałowych a tym samym spadnie ciśnienie oleju co skutkuje mignięciem kontrolki. Sądzę też że po dość ostrym przegonieniu tego auta kontrolka zapali się na dłużej. 🙁
Odłączyłem kostkę od MPV i nie było żadnej reakcji. Postanowiłem przetestować ten sam zabieg na obok stojącym Dafie 220 i po odłączeniu kostki na chwilę spadły obroty, więc zakładam, że ten zawór jest dobry. Pozostaje wymiana tego zaworu na nowy czy jest może jakiś bezpiecznik albo przekaźnik od tego, który można by jeszcze sprawdzić. Nie będę ukrywał,...
Kilka wizyt u mechaników i elektryków podłączanie do komputera i sprawdzanie po kolei wszystkiego co jest odpowiedzialne za obroty na biegu jałowym - problem występuje tylko na biegu jałowym. Wystarczy włączyć klimatronika i wszystko jest OK. Ani raz nie spadną obroty... Ktoś może ma pomysł będę wdzięczny Pozdrawiam
Rozpędź samochód tak do ok 80 km i puść gaz jeśli obroty spadną do jałowego lock-up nie trzyma jeśli obroty spadają proporcjonalnie do hamowania silnikiem lock-up trzyma. Nie nie jest to potencjometr tylko zwykły włącznik z dwoma wyjściami ( 1- na światła stop i elektromagnes lewarka biegów 2 - na informację do kompa. ) co się tam psuje?? Pewnie styki...
Witam EC 4 (error clutch 4)oznacza brak kalibracji sprzegiełka cztery w skrzyni biegów.Pewnie szarpie na niektórych przełożeniach podczas przełaczania. Powód-prace przy nim(sprzegiełku), odłączenie akumulatora na długi czas,albo rozpięcie wtyczek pod kabiną lub od kompa i sterownika hydrauliki co spowodowało utrate pamięci. Podobnie kod E 24-oznacza...
Witam,,mam problem z kontrolką świec żarowych w passacie B6 2000r 2,0 TDI comorial,,po właczeniu silnika jest wszystko ok a gdy tylko obroty spadną do ok.1000 obr zapala się kontrolka,,po wyłaczeniu zapłonu i ponownym właczeniu kontrolka gaśnie i przy jeździe na wyższych obrotach nic się nie dzieje,,moc samochodu jest ok ale gdy tylko się zatrzymam...
Witam, mam problem z autem Seat Leon 1 z 2004 roku, silnik 1.8T o mocy 180KM. Obroty falują na biegu jałowym w zakresie 850-950, ale nie zawsze. Czasami, gdy przejadę kawałek lub przygazuję, samochód działa normalnie, ale głównie gdy spadną obroty, zaczynają falować. Wcześniej występowały błędy o kodach 17704 i 17705, ale nie miały one żadnego wpływu...
Film dość krótki, ale zgaduję, że po tych kilkunastu sekundach, jak już obroty spadną poniżej 1000 RPM, to trzyma całkiem stabilnie. To widoczne lekkie szarpnięcie obserwuję też czasem w wersji 150 KM, ale jako że nie występuje za każdym razem, to raczej nie ma się co przejmować, prawdopodobnie te silniki tak mają (w necie uświadczysz więcej filmików...
spadły paski spadły obrót spadły pasek
drive fault hasło kamera lodówka elektrozawór
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Ślizgający się uchwyt wiertarski w wiertarce Metabo Zablokowany telefon przez konto Google po resecie - jak odblokować?