Jest może jakiś pobór tego radia na wyłączonym? Co do Akumulatora to wystarczający.
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Na skutek niskiej temperatury, spada napięcie akumulatora i uruchamia się syrena z własnym zasilaniem - wykrywając znaczny spadek napięcia.
zwarcie w jednej celi ZAP Piastow to badziew
Obawiam się iż akumulator pada pożycz od kogoś na próbę inny. A jakie masz napięcie w trakcie ładowania ?
Regeneracja rozrusznika . Sprawdź do ilu spada napięcia na akumulatorze przy pierwszym rozruchu mirnikiem .
Przy grzejniku 150W i zasilaniu 12V z akumulatora prąd jaki popłynie to 12,5A czyli teoretycznie 3 godziny ale to tylko teoria w praktyce napięcie na akumulatorze sukcesywnie będzie spadać i automatycznie efektywność grzejnika będzie również spadać.
no to że mój może być po prostu na wykończeniu Toż to Ci wcześniej napisałem. Akumulator "kończy się." Po moim wpisie dajesz przykład akumulatora żony 7 lat i sprawnego. To ni jak się ma do Twojego akumulatora. Jeden żyje kilkanaście lat a drugi 1/10 tego tym bardziej, że jest potraktowany 16 V aż bulgocze. Nie ma nic dziwnego, że stracił pojemność....
WITAM!!! Napiecie podczas pracy silnika czy to na biegu jalowym czy tez na wiekszych obrotach nie moze byc nizsze poniewaz alternator od razu zaczyna prace i napiecie jego wynosi 14V , natomiast sprawny akumulator przed odpaleniem minimum 12V po to jest regulator alternatora zeby sterowal ladowaniem akumulatora tzn.zeby go naladowal do zadanej pojemnosci...
Miernik ustaw na napięcie DC. Przyłóż do klem obie końcówki miernika , powinno się pokazać napięcie akumulatora, następnie przyłóż jedną końcówkę do zacisku ujemnego akumulatora , a drugą do zacisku alternatora.
Witam ponownie. Więc tak. Pasek od alternatora naciągnięty prawidłowo, wiatraczkiem od alternatora można zakręcić ale z w miarę dużym oporem. Obudowa od alternatora bynajmniej od góry nie jest nigdzie pęknięta. Przewody są ok bo mierzone napięcie bezpośrednio na alternatorze jest takie samo jak opisywane w pierwszym poście. Co zauważyłem to to, że podczas...
Skoro napięcie pod obciążeniem spada poniżej napięcia ładowania akumulatora 13,8 -14,2 V ,to jedynym wyjściem jest przetwornica step-up Poszukaj schematów tego typu urządeń,są nawet gotowe scalaki serii LM2577 Ewentualnie szukaj czegoś ze stabilizacją napięcia na wyjściu(dla dobra akumulatora) :)
Sprawdź napięcie czy spada i ole po odłączeniu zasilania sieciowego.
Podejrzewam że jak uruchamiasz słuchawki to napięcie spada, akumulator wygląda na bardzo spuchnięty co świadczy o jego uszkodzeniu i konieczności wymiany na nowy.
Radio, centralka alarmu, zużyty akumulator...
Regulator pobiera 25A tylko gdy ładuje z pełną mocą, gdy rośnie napięcie na akumulatorach prąd ładowania spada. Myślę, że dobrym rozwiązaniem będzie układ mierzący napięcie na akumulatorach, gdy będą naładowane, układ przełączy na grzałkę.
Lampa rowerowa. Zasilanie - akumulator litowo jonowy rozmiar 21700, pojemność 4600 mAh. Problem Autora: 1. lampa przygasa po 1,5 godziny użytkowania. Czy jest tam aby BMS i to jego wina, że lampka przygasa? Lampa przygasa, bo spada napięcie akumulatora. Lampa prawdopodobnie ma opornik jako ograniczenie prądu diod, więc to zachowanie jest naturalne....
Sprawdzić czy opór styków koszyka nie jest zbyt duży. Sprawdzić czy pod obciążeniem spada napięcie akumulatorów, które nazywasz ogniwami. Sprawdzić czy napięcie zasilania nie jest zbyt niskie i gdzie pojawia się przesterowanie. Po badaniach podjąć środki zaradcze.
Zapomnij już o nim bo szkoda czasu. Akumulator któremu napięcie spada do 8V ma uszkodzone dwie cele. P
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
Moim skromnym zdanie to powinno być tak . spada napięcie akumulatora np do 12V czy do jakiego co jest zaprogramowane w zasilaczu ,zapala się kontrolka ładowania i ładuje do znowu napięcia np 13v i kontrolka gaśnie nie ładuję żeby nie przeładować aku.
Zatem zmierz oba napięcia przy dołączonym i wysterowanym serwie. Możliwe, że akumulatory są słabej jakości, przy większym poborze prądu nadmiernie spada im napięcie.
Może ma filtr, ale najłatwiej sprawdzić innym radiem czy antena jest sprawna. Możliwe też są jakieś zimne luty. I najważniejsze pytanie: Czy radio gra dobrze na postoju z włączonym zapłonem? Bo czasami mogą być zakłócenia na zasilaniu itp. z powodu jakiegoś urządzenia. Może spada napięcie na akumulatorze?
Sprawdzić jeszcze na wyłączonym silniku, czy to już nie ma sensu? Nie ma sensu. Wszystko O.K.
Może jeszcze jeden szczegół. Podczas rozładowywania napięcie akumulatora spada, więc Twoje obliczenia są czysto teoretyczne. Inwerter, jaki ma próg odcięcia? Kiedy napięcie spadnie poniżej tego progu inwerter się wyłącza i to ma miejsce u Ciebie po 20 minutach jak napisałeś.
Zmierzyć napięcie lądowania oraz stan połaczenia kabel minusowy i plusowy idący do alternatora i rozrusznika. To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem Obciążeniem ma ją być światła mijania + drogowe, ogrzewanie tylnej szyby,...
To jest normalne, że napięcie na akumulatorze spada, jak się wyłącza ładowarkę, i po to jest nastawiania napięcia włączenia ładowarki, które powinno być niższe od napięcia wyłączenia, żeby ładowarka nie włączyła się z powrotem od tego spadnięcia napięcia na akumulatorze - ma się włączyć dopiero wtedy, gdy akumulator się trochę rozładuje.
planuję żeby lodówka chodziła w 100% z prądu Jaka to lodówka? Taką typowa kampingowa 230V/12V/GAZ? Jeżeli tak to standardowo na 12V nie ma termostatu a grzałka ma moc 100-120W czyli pobieranej ok 8-10A przez 24h daje 240Ah czyli więcej niż masz w akumulatorach. W dzień zasilanie może pochodzić z PV ale wtedy wolniej ładujesz akumulatory. Na zasilaniu...
Spróbuj dzielnika, ale z diodą Zenera, będzie bardziej stabilne niż dzielnik na rezystorach. Być może w ogóle nie będzie potrzebny rezystor pod plus i wystarczy sama Zenerka. Jak nie masz Zenerki, to można popróbować z LED odpowiedniego koloru. Właśnie nie, dzielnik robi robotę, bo jak spada napięcie akumulatora, to spada też na styku trzecim i wtedy...
Faktycznie po przekroczeniu 3000 obr/min pojawiło się ładowanie i było już do zgaszenia silnika. Tak jak pisaliście przerwany był przewód który idzie od wtyczki alternatora (niebieski i chyba brązowy). Po naprawie przerwanych przewodów ładowanie jest OK.
Cześć. Najprostszym rozwiązaniem będzie układ z komparatorem wykrywający naładowanie akumulatora. Wyobrażam sobie to działanie tak: Akumulator naładowany, czyli napięcie na nim ma 14,4 V, wtedy odłączane jest ładowanie akumulatora i zasilanie z paneli i wiatraka przekazywane jest na coś innego. Napięcie na akumulatorze spada do 12 V, wtedy odłączane...
Wydaje mi się, że nie jest konieczna, natomiast chciałbym poznać opinię innych. To zależy od wymagań Twojego układu. Czyli rozumiem, że izolacja zasilania jest jednak konieczna, czy po prostu wystarczą diody zabezpieczające/kondensatory/dławiki? Zabezpieczenie przed przepięciami i izolacja galwaniczna to niezależne kwestie. Chciałbym, żeby napięcie...
Witam "goldwinger" - prawie dobrze, tle że dla akumulatorów samochochodowych to jest prad 10 godzinny a napiecie końcowe rozładowania 1,8 V na ogniwo co daje dla akumulatora 12V - 10,8V. Nie zalecam przkraczać tej granicy. Bardzo trudno potem uzyskać nominalne parametry akumulatora. Nic podobnego, Kolega dobrze powiedzial. Prad rozladowania mierzymy...
Auto golas, z tyłu nie ma nawet skrzynki z bezpiecznikami. Lampy Hir2 więc nie będzie to także wina przetwornic, które lubią być zalewane. Pobór zostaje tylko po jeździe samochodem (i to nie każdej a co któryś raz). Zgasze auto zamknę i pobór wynosi od 0,8A do 1,3A. Mogę go otwierać i zamykać. Pobór zostaje. Znika dopiero po odpaleniu auta na chwilę...
Akumulator Centra Standard 40Ah. ...gęstość elektrolitu, wyszło około 1.200... ...przy obciązeniu 10A napięcie spada od 12.6 do 10.8V w czasie około 10 minut. Poczytaj o gęstościach elektrolitu i zależności w stosunku do napięcia. 10 minut przy 10A, ten akumulator "nie trzyma" już.
Prąd podtrzymania przy napięciu 14,4 V wydaje się prawidłowy. Teraz tylko próba w boju, czyli w samochodzie, dobrze by było sprawdzić jak spada napięcie podczas rozruchu. Napięcie nie może spaśc poniżej 10V.
Niemożliwe żeby 15 min pochodził. Możliwe, możliwe. Są gotowe rowery elektryczne nawet do 3KW https://www.youtube.com/watch?v=5pCxvykQ... 3 akumulatory żelowe 20Ah. Może i są, ale na pewno nie jeżdżą z akumulatorami od UPS-a 7Ah. Odnośnie filmu - widać tam akumulatory żelowe o pojemności przynajmniej 18Ah w ilości sztuk trzy (bo silnik 36V), ponadto...
To proste, weż miernik i zmierz do jakiej wartości spada napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem a potem porównaj to z napięciem jakie dopuszcza do pracy radia producent i nie dziw się że radio w tym czasie głupieje, nawet wyłączone bo w tym czasie procesor radia również pracuje sprawdzając klawiaturę radia czy nie nacisnąłeś klawisza...
Miałem wczoraj dziwny przypadek,mianowicie prostownik rozruchowy 160A ma trafo ok 1kW i napięcie bez obciążenia 16,7V które spada przy 150A do ok. 12V i przy 250A do 9V (pomierzyłem cęgówką hehe) Podczas rozruchu z akumulatora napięcie również spada.
Akumulator ładowany tylko podczas jazdy, podłączyłem miernik do akumulatora i sprawdziłem do ilu spada napięcie na akumulatorze podczas uruchamiania auta, spada poniżej 11V . Napięcie akumulatora ta 12.2V. Natomiast podpiąłem miernik cęgowy i po uśpieniu auta ok 20min. amperomierz pokazywał 0,20A
Akumulator na 2-3 kręcenia takiego motorka ma pojemność już pewnie motocyklowego. Do wymiany raczej. A odpalić powinna Yariska na tyk. Także przyczyna tkwi gdzie indziej, chyba, że tak spada napięcie podczas rozruchu, że elektronika mówi cześć.
Sprawdź napięcie na biegunach akumulatora jak tam też spada a akumulator jest naładowany to trzeba go zmienić.
A do ilu spada napięcie podczas pracy. 22,5V to niedoładować akumulator. Próbowałeś podłączyć za mostkiem?
Kolego, emaero1! Przeanalizuj schemat. W tym wariancie oscylacja jest nieunikniona, ponieważ po osiągnięciu ustawionego napięcia akumulatora przekaźnik odłącza akumulator od źródła ładowania , ale napięcie akumulatora natychmiast spada, i obwód ponownie przechodzi w tryb ładowania , więc powstaje oscylacja. Zamień baterię i źródło ładowania miejscami....
Myślę, że w tym feralnym ogniwie (celi) wystąpiło zwacie i akumulator ma napięcie znamionowe 10V. Alternator daje swoje 14,6V. Dla potwierdzenia tej teorii zaświeć światła mijania na zatrzymanym silniku i obserwuj, czy napięcie na akumulatorze spada do 12, czy do 10V. Powinieneś niezależnie od tego reklamować urządzenie.
Sterownik akumulatora. A tak naprawdę w środku są blaszki pocięte pełniące rolę bezpieczników. Jeszcze się za to nie zabierałem. Na razie wolę sprawić inne opcje. Ale i tak pomysł, żeby tam zajrzeć, zaciągnąłem z forum. Że też Renault wymyśliło opcję pojawienia się komunikatu błędu na desce, którego nie ma w komputerze. I szukaj teraz wiatru w polu....
Czy coś daje radę, czy nie daje rady, to trzeba mierzyć miernikiem. Pytałem gdzie jest napięcie 9,5 V, ale nie odpowiedziałeś. Piszesz o wymianie kabli, więc albo zmierzyłeś, że niskie napięcie jest na wejściu urządzenia, albo w ciemno wymieniasz kable. Nie wiadomo jak bardzo spada napięcie baterii akumulatorów gdy jest obciążana przez webasto.
1. Akumulatory są dość nowe i mają 12,6 V 2. Przy włączonym heblu, napięcie spada do 10,50 V. Mnie to dziwi ten spadek napięcia przy włączonym heblu (rozumiem, że mówimy o wyłączniku głównym akumulatorów). Gdzie jest miejsce pomiaru? Na zaciskach akumulatorów? Pzdr -DAREK-
z tym nożem w kieszeni to uważaj byś sobie czegoś nie uszkodził Będę uważał ;-) idę pożyczyć zwykły prostownik i zobaczę czy tamten go naładuję Obyś go nie przeładował. Kontroluj napięcie. Jak napięcie szybko spada to akumulator do wymiany. Teraz nie produkują takich jak kiedyś.
Zarówno ładowarka sieciowa falownika, kontroler PWM i dodatkowy MPPT mogą jednocześnie ładować akumulator. Przetwornica falownika podłączona jest do tego samego akumulatora i z niego pobiera energię a nie z ładowarek. Zawsze będzie rozładowywać akumulator chyba że suma mocy ładowarek przekroczy moc pobieraną przez przetwornicę. Wtedy proces ładowania...
A co nazywasz rozładowaniem akumulatora: Do jakiej wartości spada napięcie w pozostawionym Seacie i po jakim czasie? Z pierwszego postu wynika, iż elektryk to zbadał, ale możesz sprawdzić sprawdzić upływ prądu w pozostawionym pojeżdzie? - amperomierz między "-" zaciskiem akumulatora i masą.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Odpowiednikiem zwykłej baterii 9V jest akumulator o napięciu znamionowym 7,2V . W praktyce korzystasz z napięcia ok. 8,4V na wpełni naładowanym akumulatorze które powoli spada wraz z rozładowaniem do ok. 6V . Pamiętaj że ogniwa Li-Ion trzeba ładować specjalną ładowarką przeznaczoną do tego celu.
Podczas rozruchu (czy jak to nazwać, bo to pół obrotu) napięcie spada do 10 V na akumulatorze. Zatem rozrusznik. Przy sprawnym rozruszniku i zablokowanym silniku spadłoby do 5 woltów. Spróbuj ponownie, mierząc napięcie na samym rozruszniku. Możliwe, że ujawniło sie utlenienie styków przekaźnika.
klema ciepła podpowiada słaby kontakt na niej, z takiego układu rozrusznika nie uruchomisz. Od tego bym zaczął. Objawy z kontrolkami wskazują na niskie napięcie, ale przyczyną tego może być słabo naładowany akumulator albo... słaby kontakt na klemie Symbol akumulatora mówi to samo albo ... słaby kontakt na klemie. Jak masz chociaż marketowy woltomierz...
Dokonaj pomiaru napięcia akumulatora z podłączoną ładowarką i bez. Podłącz ładowarkę np. na godzinę a następnie mierząc cały czas napięcie odłącz ładowarkę i zobacz, czy napięcie spada. RE306573 to typ akumulatora, a za razem jego wymiary: 3.0 x 65 x 73 mm. Pewnie pójdzie do hasioka, bo pewnie nigdzie nie kupię takiej baterii. Jak masz wyrzucać, to...
W tym wypadku może dochodzić do zadziałania zabezpieczenia. Jeżeli nie masz czym zmierzyć prądu pobieranego przez baterię w odkurzaczu, to można zrobić jedną próbę ze sztucznym obciążeniem. Obciążasz baterię prądem takim, jaki pobiera odkurzacz i obserwujesz napięcia akumulatorów. Które spada do 3V, to powoduje zadziałanie zabezpieczenia, ale zazwyczaj...
A jak wygląda Twój system domowej elektrowni? Może wystarczy za pomocą kontrolera ładować akumulator ze źródła energii, które masz, a jeśli napięcie na akumulatorze mimo wszystko spada, to niech się załączy jakiś zasilacz dodatkowy... Ale to wszystko zależy od tego co masz, jaki maksymalny pobór energii, i inne parametry.... Może lepiej kupić gotowe...
Czy wszystkie ustawienia w menu serwisowym są prawidłowe? A szczególnie 10.5 Output-current limits (I-limits)? Najlepiej przywrócić Factory (default) settings. Poza tym brakuje konkretów o jakim obciążeniu >6A jest mowa. Jaki akumulator, o ile spada to napięcie, czy akumulator jest rozładowany/naładowany. Ta ładowarka wg ustawień domyślnych, akumulatory...
Z odczytu wynika że akumulator zużyty jest w 26 procentach, więc powinien dobrze trzymać. Przy takim odczycie można by przypuszczać że problem nie leży w akumulatorze choć przydał by się jeszcze pomiar napięcia podczas rozładowywania się akumulatora na włączonym laptopie, być może wykaże on czy np. napięcie drastycznie spada co sugerowało by wadę któregoś...
Obecnie coraz mniej alternatorów które ładują "na sztywno" przykładowo 14,4 V. W większości stosuje się regulatory sterowane komputerowo które tylko na początku po rozruchu ustawiają ładowanie na ponad 14 V. W dłuższej trasie gdy akumulator jest w pełni naładowany to napięcie ładowania spada poniżej 14 V. Sterowanie komputerowe pozwala też wyłączyć...
Gdy podłącze 2 naraz prąd ładowania zwiększy się 2 x. Nie do końca tak jest. Akumulator to takie dziwne/fajne ustrojstwo, które w pewnym sensie samo dostosowuje pobór prądu w zależności od swojego naładowania. Dokładniej mówiąc im bardziej naładowany (wyższe napięcie na klemach) tym mniej prądu bierze. Ja u siebie mam podłączone przetwornice dające...
możesz zastosować malutki akumulator - gdy jest odpowiednie napięcie zasilanie jest zewnętrzne, gdy spada poniżej pewnego poziomu działa akumulator. Wystarczą do tego dwie diody. Odnośnie kondensatora - ilość ładunku w nim zgromadzonego to Q = C*V, gdzie C jego pojemność, a V napięcie. Napisz jeszcze gdzie masz włączony ten kondensator (tuż przy procku,...
Naadowany akumulator w stanie spoczynku ma 12,6-12,8 V. Zatem jak podłączysz ruter to w pierwszej chwili to napięcie będzie wynosiło około 12,5 V. Ruter zatem będzie działać bez problemów - około 0,5 V nie ma znaczenia. Z czasem napięcie na akumulatorze, w trakcie pracy rutera będzie spadać. Myślę, że wewnętrzne układy rutera bez problemu powinny działać...
Należy sprawdzić napięcie na każdym akumulatorze przy włączonym silniku, oraz sprawdzić czy nie spada napięcie po włączeniu odbiorników prądu np. świateł napięcie na każdym akumulatorze przy sprawnym układzie ładowania traktora powinno wynosić około 6,8V - 7,2V. Jeśli przy włączonym silniku po włączeniu świateł znacznie spada napięcie może to oznaczać...
Opcje są dwie. Uszkodzony falownik który robi jako zwora Uszkodzone panele, stają się źródłem o wysokiej rezystancji wewnętrznej i tam się odkłada całe napiecie. Bliżej południa możesz zrobić test tak jak teraz. Podłączyć pod falownik i zmierzyć prąd. Jak wzrośnie do kilku amperów to na 99% problem z falownikiem. Tylko wtedy uważaj, bo kilka amperów...
Taką baterię 1S dość łatwo się ładuje i zabezpiecza. Ładujesz to tanim "jak barszcz" modułem TP4056, a napięcie na ogniwie mierzysz z poziomu Arduino. W programie możesz sobie zaprogramować, że jeśli napięcie spadnie poniżej XXX, to usypiasz Arduino. A ile mniej więcej czasu minęłoby zanim napięcie spadłoby poniżej 7 V, jeśli urządzenie pobiera maksymalnie...
No i ostatni prosotwnik oparty o zasilacz laptopowy i przetwornicę, dający przez cały okres ładowania nie zmienny prąd 3.5A - 4A w zalezności od nastawy. Po osiągnięciu napięcia 14.4V następuje odcięcie zasilania, a napięcie spoczynkowe po dobie, zawiera się w granicach 12.3V Źle, bardzo źle. czy zwyczajnie ten akumulator to trup, udający żywego i...
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Kapie plyn z tej zielonej
To dokładnie takie zastosowanie jak moje natomiast na ten moment mam jeden solar 55v 1.2a z regulatorem PWM Te 55v to jest napięcie przy pełnym słońcu bez obciążenia? Jeżeli tak, to moim zdaniem niezbyt szczęśliwie dobrany panel pod względem napięcia - za wysokie napięcie, a tym samym mały prąd jaki daje panel. Ja mam takie panele Model: AMS-10 Maximum...
Pomiar sprawności akumulatora możesz wykonać przełączając miernik na pomiar napięcia, przystawić końcówki miernika do zacisków akumulatora. Następnie przekręcić rozrusznikiem, jeżeli napięcie na akumulatorze podczas rozruchu nie spadnie poniżej 9V można uznać, że jest jeszcze OK. Na nowym akumulatorze napięcie podczas rozruchu nie spada najczęściej...
Umknął mi jeden istotny jego wpis : jak auto pracowało na tym aku obok auta to po przyłożeniu przewodu od auta do alternatora automatycznie spadało napięcie z 14 do wartości akumulatora w aucie nie mam pojecia co może pobierac tyle prądu lub gdzie może być jakieś zwarcie To zmienia postać rzeczy i powoduje, że niektóre moje poprzednie komentarze nie...
Diody LED zasila się zasilaczami stałoprądowymi. Potrzebujesz zasilacza stałoprądowego (najlepiej LDO) 20A. Dołącz też datasheet Twoich diod, bo nie znajduję w internecie takich, które pozwalają na pracę z prądem 20A. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że podczas rozładowania akumulatora Li-Ion napięcie na zaciskach spada do 3V (a w wielu nawet do 2.5V)....
Uwaga, po przekroczeniu 10,5V napięcie zaczyna gwałtownie spadać, co nie jest dobre dla akumulatora. Dlatego powinno się stosować układ zabezpieczający przed takim zdarzeniem (nadmiernym rozładowaniem).
A wygląda wielkość napięcia na akumulatorze w zależności od poziomu mocy? Trzyma napięcie czy spada, przy ilu V odcina zasilanie? Zdejmij z niego koszulkę i mierz bezpośrednio na stykach akumulatora. Może to on kończy żywot. Czy na płytce z elektroniką nie ma śladów nalotu i elektrolizy od wody? Na Youtube jest sporo tematów o Flip 3 i 4, obejrzyj,...
Dzień dobry, Zauważyłem, że jak mierze napięcie akumulatora to po naładowaniu jest 21V, a po minucie napięcie spada 16,8V, a jak się naciśnie przycisk naładowania akumulatora to napięcie wzrasta znowu do 21V, a po minucie znów spada do 16,8V i tak w kółko. Czy możliwe, że to jest jakieś oszczędzanie akumulatora, czy raczej uszkodzony akumulator? pozdrawiam,...
Pytanie jak bardzo spada napięcie podczas próby rozruchu. Akumulator świeży? Czy ma parę lat? Zacznij najpierw od naładowania akumulatora. Potem możesz próbować odpalać.
Żarówka nie pobiera stałej wartości prądu! Tutaj można powiedzieć że rezystancja jest stała a spadające napięcie akumulatora powoduje spadek prądu pobieranego przez żarówkę. Zwróć uwagę że wraz z upływem czasu spada napięcie na akumulatora przez co z upływem czasu tą samą żarówka pobierasz mniejszą moc z akumulatora. Ona na początku pobiera ok 55W ale...
Testowałem na akumulatorze, wyciągnięty rozrusznik kręci normalnie To logiczne, bo rozrusznik nie jest obciążony. Jeżeli napięcie akumulatora spada do 6V, to jest on do wyrzucenia.
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Tylko, że raczej też nie za dobrze dla akumulatorów rozładowywać je do 5V, maksymalnie to do 5,5V. W pełni naładowany i nieobciążony powinien mieć 8,4V. Poniżej 7V stabilizator nie da Ci 5V na wyjściu. Moje pytanie teraz, czy faktycznie lepiej budować stabilizator na diodzie zenera przy założeniu o prądzie wyjściowym 1A, i do tego jeszcze przyjmijmy,...
http://obrazki.elektroda.pl/5705277100_1... uote] Robisz zwarcie w miejscu zaznacznym na zielono. Poza tym wszystko jest zupelnie zle zrobione, napisz dokladnie ktory parametr chcesz mierzyc. Dzielnikow nie daje sie w szereg tylko rownolegle i wtedy dajesz rezysotry o duzym oporze.
Chociażby Pulsara 12V 2A z akumulatorem żelowym 12V 7Ah.
Po pierwsze sprawdzamy napięcie, czy po naładowaniu ma poprawne. Można sprawdzić też napięcie po kilku dniach od ładowania, czy szybko spada (objaw degradacji). Akumulatory "rozruchowe" jak np. w samochodzie spalinowym bada się dużym prądem w krótkim czasie, czyli upraszczając - po podłączeniu bardzo dużego obciążenia sprawdzamy, jakie mamy napięcie...
Ten akumulator nie był sprawny bo skoro po iluś tam godzinach miałaś jeszcze 26A zaledwie 15,4 V. To akumulator wapniowy żeby go w pełni naładować napięcie musi być 16-16.2V z tym że przy sprawnym w akumulatorze prąd byłby już bardzo niski. Skoro ci napięcie spada z niego samoistnie to masa czynna na dole robi zwarcie.
Regulator temperatury grzałki w każdym, odrobine zaawansowanym e- papierosie, musi otrzymać napięcie z akumulatorow w określonym przedziale. Jezeli tam były trzy akumulatory LiPo, czyli razem 3,6 V, to takie maja być. Inaczej elektronika się nie uruchomi. A zwarciem zniszczyłeś jedno ogniwo.
Bez podstawowych informacji nie da rady dalej. Ile wynosi napięcie po ładowaniu, jakie to te akumulatory ze sklepu. Ile wynosi prąd szczytowy i jak spada napięcie
Witam. Czytając specyfikację akumulatora można dostrzec że - początkowy prąd ładowania nie może przekroczyć 1.35A . Akumulatory żelowe powinno się ładować stałym napięciem ( w zależności od trybu pracy - opisane ) z zachowaniem określonego prądu początkowego. Więc wystarczy zasilacz stabilizowany o stosownym napięciu i ograniczeniu prądowym. W miarę...
Jak masz kable rozruchowe to spróbuj na dwa akumulatorki Jak napięcie podczas rozruchu spada do 10 V to raczej akumulator jest coś nie tak. Spróbuj podładować akumulator i potem kable podłącz i odpalaj na dwa akumulatory. Będziesz miał jasne czy to wina akumulatora.
Podczas kręcenia rozrusznikiem drastycznie spada napięcie akumulatora i skutkiem jest słabsza iskra. To dlatego zastosowano cewki 6V z przewodem oporowym bocznikowanym w czasie pracy rozrusznika. Jak akumulator jest w dobrej kondycji to na 12V cewce sprawny silnik odpali bez problemu.
Może po prostu przez ten czas grzeją świece żarowe albo działa jakiś inny prądożerny odbiornik, alternator nie wyrabia, być może akumulator nie trzyma i napięcie spada. Po wyłączeniu odbiornika wszystko wraca do normy
To ma ładować kondensatory w coilgunie... więc 1) Vin(min)=10V, Vin(max)=26V 2) topologia boost 3) praca toru mocy w CCM 4) tryb pracy CC 5) Vout=400V Lepiej się sprawdzi interleaved boost; w skrócie dwufazowy. Trójfazowy jeszcze lepiej, swoją drogą... - Prąd ładowania kondensatorów nie musi byc precyzyjnie ustalony - Trzy fazy dobrze zbudowanego toru...
To zanim coś zaczniesz mieć na myśli to przeczytaj definicję co to jest remont. A coś na temat tego rozrusznika powiesz, pokażesz, może jakieś pomiary przedstawisz. Do ilu napięcie spada na akumulatorze, na rozruszniku ile wtedy wynosi pobór prądu.
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Po obciążeniu go rozrusznikiem napięcie spada do 5,99V (!). Zacznij, od wymiany akumulatora! Napięcie nie powinno spaść poniżej 10,5 V.
W t25 jest tak samo i od 6 lat ten sam akumulator, nigdy nie doładowany. Inteligencji to tam nie ma, tylko uzależnienie napięcia od temperatury. Im zimniej tym do wyższego napięcia ładuje, a że temperatura mierzona jest na altetnatorze, to wystarczy się zatrzymać (brak przewiewu) i napięcie spada. Obecnie produkowane akumulatory są nic nie warte i dlatego...
Napięcie na akumulatorze z wlaczonym przednim swiatlem zaczyna spadać do ok 3,30 V jak włączę kierunkowskaz i klakson to poniżej 3 V spada Doładować akumulator zewnętrznym prostownikiem (6V!) jeśli dalej będzie tak niskie pod obciążeniem to zanieść akumulator do utylizacji. przy dodawaniu gazu nie zauważyłem jakiegoś wzrostu napięcia. Brak ładowania...
problem rozwiązany. Żle zmasowany kondensator zespołu cewki zapłonowej.
W aucie Fiat Panda zamontowany jest alarm HPA . Nie wiem co się dzieje . spada napięcie alarm uaktywnia się . Jest nowy akumulator sprawdzałem już ładowanie jest wszystko Ok . Gdy auto stoi dobę na parkingu alarm uaktywnia się. spada napięcie akumulator rozładowuje się . Byłem w serwisie chciałem reklamować akumulator ale jest wszystko jest OK. Co to...
spadać napiąć zasilacz spadać napiąć kondensator włączyć spadać napiąć
telewizor telefon termostat weller laser sterownik
pralka privileg pralka privileg
Nieregularne działanie ciepłej wody po wymianie zaworu i pompki Czy kierownica z Seata Leona II pasuje do Seata Altea 2005?