czujnik sprzęgła
Jeśli na postoju jest dobrze a podczas jazdy obroty spadają może to być zależne od zasysania powietrza. Mam tak w Fordzie Mondeo. Podczas postoju powietrze zasysane jest swobodnie a podczas jazdy na luzie zbyt dużo powietrza dostaje kolektora. Sprawdź ustawienie kolektora ssącego i czy możesz ewentualnie go odwrócić w mniej przewiewne miejsce lub początek...
Sprawdź kompresję. Jesli bedzie poniżej 8,5 to masz odpowiedź.
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
Przepustnica do wyglancowania:)
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Witam.Długo mnie nie było ale praca i praca. Przepustnica czysta adaptacja zrobiona.Lewego powietrza na 100 % nie ciągnie. I nadal to samo. Jadąc przy zmianie biegów na zimnym silniku jest dobrze. gdy osiągnie jakieś 50 stponi zaczyna trzymać obroty i powoli opadają. Teraz ciekawostka:). Jadę na biegu 4,3,2, bez znaczenia obroty prawie 3000 puszczam...
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
ELMm i PCMSCANem da rade to odczytać? Vidii niestety nie mam.
w wydechu
Nie przesądzam, ale głównym powodem wolnego opadania obrotów jest zużyty silnik - mała kompresja
Sprawdź czujnik prędkości w skrzyni biegów odłączyć i zobacz jak obroty będą spadać u mnie on zawinil
Jak chcesz regenerowane to ze sprawdzonych warsztatów. Głowiczki różnią się w zależności od modelu pompy mimo że fizycznie pasują. Część warsztatów wstawia na zasadzie "to jest to samo" i potem wychodzą takie dziwactwa jak klekotanie silnika, spadek mocy itd.
Szkoda a co obstawiasz?
Gdy silnik jest rozgrzany (tj. po około 15 min pracy) podczas wysprzęglania przy zmianie biegów obroty spadają bardzo wolno, przez co po puszczeniu sprzęgła pojawia się na nim niepotrzebne tarcie, powodujące uszkadzanie tarcz sprzęgła. Wcześniej gdy samochód był na gwarancji, z powodu wolno spadających obrotów doszło do awarii sprzęgła (podejrzewam...
Jeżeli czujnik prędkości wykrywa poruszanie się samochodu to sterownik programowo powoduje wolniejsze schodzenie z obrotów.
sprawdź czy nie bierze "lewego" powietrza
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Robiłem nie pokazuje żadnych błędów dziwne jest to zapala ładnie po odpaleniu reaguje wkręca się na obroty normalnie ale po chwili jak się zagrzeje wolne obroty spadają i już przestaje reagować maksymalnie do 2.5 tysiąca i przerywa Dodano po 37 Robiłem nie pokazuje żadnych błędów
Witam mam problem z Lagunom II 1.9dci 2001r. Mianowicie ostatni czas dotknął mnie problem z obrotami. Po kręceniu powyżej 2tys obrotów i zmianie biegu wolno spadają mi obroty i niekiedy też po hamowaniu spadają po niżej 900 obr. tak jak by miał zgasnąć i trzeba dodać troszkę gazu żeby się ustabilizowały. Proszę o pomoc.
Niezbyt rozumiem w czym masz problem ? Tak jasniej mozesz napisac o co ci chodzi ?
Kolego sprawdz czujnik połozenia pedału sprzęgła.
Wolno spadające czyli sterownik silnika podtrzymuje RPM gdyż wykrywa jakiś błąd.
Jak ze szczelnością dolotu? wszystkie podciśnienia podpięte? Może ciągnie lewe powietrze w okolicy przystawki podającej gaz.
Voyger 2l benzyna 1998rp. po nagrzaniu silnika podczas zmiany biegów obroty silnika spadają bardzo powoli.Może ktoś podpowie od czego zacząć :D
Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Ale najpierw upewnij się że żadne podciśnienie się nie wypięło _zasysanie lewego powietrza_
Po wymianie silniczka krokowego wszystko wróciło do normy i obeszło się bez wizyty u mechanika. Mam jeszcze jedno pytanie otóż jeden wąż(grubszy) pokrywy zaworów jest podłączony do komory przed przepustnicą a drugi cieńszy przewód powinien być gdzieś podłączony?? Przy demontażu nie zauważyłem żeby był gdzieś podłączony. Nie znalazłem miejsca gdzie mógł...
kolego Vatislav, dowiedziałeś się już ,co może być przyczyną twojej usterki w aucie.Mam to samo i może pomógłbyś mi.
Dla mnie jest to bardzo wątpliwe, bo jeśli lambda daje nieprawidłowe wskazania to ECU to wykryje i wyświetli check. Umyłeś też gniazdo w zespole wtryskiwacza do którego wchodzi ten trzpień od silniczka? Zdejmij chwyt powietrza i zobacz jak wygląda przepustnica. Jeśli jest brudna to trzeba ją umyć.
podczas prania silnik jak i bemben obracają się bez problemu, To wskazuje, że silnik i moduł raczej sprawny. podczas wirowania silnik obraca się zbyt wolno prawie jak przy praniu. czasem rozpędza się lecz szybko spada z obrotów i nie wiruje. Powodem może być problem z wyważeniem prania przy małej jego ilości.
jak masz możliwość to podmień całą przepustnice albo jej potencjometr powinno być dobrze
Witam, Autko to Ford Sierra 1.6i z silnikiem CVH o mocy 59kW lub 80 kucyków. Rocznik produkcji 1990, sedanik. Mam następujące problemy na ten moment: - TPS (Throttle Position Sensor) lub Potencjometr Wychylenia Przepustnicy i jego powiązanie z wolno spadającymi obrotami - auto nie nagrzewa się do temperatury roboczej podczas jazdy - ciśnienie w układzie...
witam! mam w vw vento 1,8 założony od niedawna gaz. problemem jest to, ze przy jezdzie na gazie, mimo iz silnik jest zagrzany to wolne obroty nie spadają poniżej 2000 obrotow/min. co ciekawe, nawet przy przełączeniu na benzynę, te podwyższone obroty zostają. na samej zaś benzynie działa bezproblemowo. a po użyciu gazu do normalności można powrócić poprzez...
Witam. Po puszczeniu manetki gazu przepustnica w gaźniku od razu wraca na miejsce. Na początku myślałem że to może być wina linki ale nie jest. Masz może jeszcze jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić? Dodano po 1 Dodam że obroty spadają bardzo wolno po puszczeniu manetki gazu. Minie około 1 minuty aby spadł conajmniej 0,5k obrotów.
Witam. Od tygodnia denerwują mnie wolno spadające obroty silnika 1.6 tdi cayc. Wygląda to tak: podczas zmiany biegu, po puszczeniu gazu a wciśnięciu sprzęgła obroty jeszcze przez około sekundę idą w górę i wygląda to tak jakbym nie potrafił zmienić biegów. Podobnie jadąc obojętnie na jakim biegu to po odjęciu gazu przez dwie sekundy silnik utrzymuje...
Ja słyszałem że śrubką od przepustnicy nic się nie kręci!!. Jeżeli jest problem z utrzymaniem stabilnych obrotów biegu jałowego to należy problemu szukać gdzie indziej . Obejrzyj organoleptycznie przepustnicęi przynależne do niej elementy, wężyki.Może któryś z wężyków sparciały jest...... Przewody wysokiego napięcia z końcówkami, świece zapłonowe tez...
urządzenie o które pytasz występuje napewno w twoim aucie ale silnik krokowy jest to pojęcie dosc ogólne najlepszym okresleniem jest regulator biegu jałowego przy opisanych przez ciebie problemachsprawdził bym jeszcze kąt ustawienia zapłonu oraz przewody podcisnieniowe
przeczyść przepustnice i stabilizator wolnych obrotów. tak do pewności na początek
Co prawda nie zostawiałem go włączonego zbyt długo ze względu na mocno grzejący się kolektor wydechowy, ale tak do 50 stopni nic się nie zmieniało w obrotach. Czasami zdarza się, że po dodaniu gazu obroty wolno spadają do tych 2, 2,5 tyś.
nie znam sie tak dobrze na budowie pompy wtryskowej ale wydaje mi sie ze cos w srodku tej pompy powinno cos byc odpowiadajacego za wolne spadanie z obrotów. w niektórych dieslach jest taki siłowniczyek na pompie wtryskowej który odpowiadał za wolne spadanie obrotów. Niewiem co Ci doradzic tym przypadu moze cos w pompie jest cos walniete.
panowie mam dylemat : ładowanie w 126 p mam obecnie przy wygaszonych światłach i iinnych urzadzeniach 13,7v/wolne obroty a przy załączonych 12v i spada do 11v/ wolne obroty czy to normalne a jak dodam gazu to widać jak się światła rozjaśniaja
silniczek krokowy reguluje obroty i na gazie i na benzynie, ale problem moze byc tez w czujniku polozenia przepustnicy, na youtube sa porady jak posprawdzac dokladnie większość czujnikow w silniku zetec
czyli co tak ma być, jeżdżę R19 i tak nie mam, rownocześnie wciskam 2 pedały, piszą na forum Renault laguna , że za wolno spadają obroty, że to wina przepustnicy albo potencjometra
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
Witam Od jakiegoś czasu, gdy po odpaleniu dodaje gazu obroty zawieszają się na 1300, gdy naciskam na pedał dłużej niż 5 sekund obroty zaczynają rosnąc, gdy puszcze wolno spadają, po ponownym dodaniu gazu wszystko jest OK. Komputer nie wykrył żadnych błędów. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Gaz to nie sekwencja tylko bezpośrednio wpuszczony w dolot. Oto przyczyna Twoich problemów!
Dioda świecąca w zasilanie i już wiesz czy zasilanie zanika po puszczeniu gazu obroty spadają bardzo wolno, po odpięciu włącznika sprzegła jest lepiej, ale nadal podwieszają się.. A może zamiast wypinania spowodować aby pracował prawidłowo . Może będzie lepiej schodził z obrotów.
wolne spadać obrót silnik wolne obrót spadać wolne obrót cordoba wolne obrót
attiny25 programowanie tplink w8901g firmware domofony breloki
plugin minecraft interfejs lexia
Jak naprawić LED COB - Diagnostyka i naprawa Najlepszy piec na pellet i drewno - wybór i analiza