monk76 napisał: W studni umieszczona jest rura ssąca z koszem i zaworem zwrotnym. Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, Jeśli np. koło korka zaślepiającego jest niewielka nieszczelność i tam będzie powoli zasysać powietrze to stopniowo z...
NO, jeśli masz mozliwość podłączenia testera pokazującego położenie attuatora, to nie musisz się męczyć! Ogólnie w regulacji reduktora chodzi o to, aby uzyskać jak najbardziej liniową charakterystykę pracy attuatora w stosunku do podciśnienia na kolektorze ssącym. Jeśli attuator musi za każdą zmianą podciśnienia zmieniać położenie, to będą straty gazu...
Jeżeli podwyższone obroty utrzymują się w czasie gdy samochód się jeszcze toczy,a zaczynają spadać po całkowitym zatrzymaniu, to jesze jeden eksperyment może coś wyjaśnić. Powinien tam być czujnik prędkości pojazdu. Taki łącznik na lince szybkościomierza przy skrzyni biegów. Zdejmujemy wtyczkę z niego i jazda próbna. Tylko uwaga ,sterownik zapisze kod...
Podciśnienia. Sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnieniowych na możliwość pęknięć i innych nieszczelności. Sprawdź vacupompę i akumulator podciśnienia. To - że wymieniony został zawór sterujący turbiną nie oznacza jeszcze - że w układzie ustalone zostaje właściwe podciśnienie sterujące gruchą. Sprawdź stan złącza i przewodów do zaworu sterowania gruchą....
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
Klimatyzator przenośny ma poważne wady - generuje straty: - karbowaną rurą wyrzucającą gorące powietrze która działa jak kaloryfer. Karbowanie to rozwinięcie powierzchni (podobnie jak w kaloryferze) co sprzyja oddawaniu ciepła z powrotem do pomieszczenia. -wytwarza podciśnienie przez wyrzucanie powietrza rurą w konsekwencji zasysa ciepłe powietrze innymi...
Wg mnie zmienna geometria słabo reguluje pracę tego turbo (pracuje nie płynnie a skokowo lub z opóźnieniem). Popatrz na wykres wysterowania n75. Wysterowanie rośnie (tu jest odwrotnie 0% = max doładowani ,99%= nie ma doładowania). Wysterowanie rośnie a doładowanie zamiast spadać rośnie dochodzi do 94-95% (tyle max wystawia sterownik silnika i dopiero...
Podłącz manometr pomiędzy elektrozawór a gruszkę turbo i w drogę sprawdź czy będzie podciśnienie spadać jeśli tak to gruszka za mocno w robotę idzie czasem przy vw po regeneracji musieliśmy we własnym zakresie regulować turbinę bo było przeładowanie i wydłużenie sztangi pomagało. Dla czego się tak działo nie mam pojęcie. Jeśli ustami będziesz w stanie...
Takie ciśnienie to powinno być przy niepracującym silniku lub przy pedale w podłodze. Wężyk od czujnika jest podłączony? Podłącz na wyjściu czujnika woltomierz i mierz do masy. Przy ciśnieniu otoczenia powinno byc ok 5V a gdy będzie podciśnienie to napięcie powinno spadać - podlacz strzykawkę pod wężyk.
Zrobiłem testy modulacji map sensora i tak jak myślałem, wyszły kolejne problemy. Oszukując go, że ma większe podciśnienie niż w rzeczywistości powoduje to, że kompensacją zaczyna się zajmować silnik krokowy. Obroty zaczynają falować, spadać i ogólnie totalny nie wypał. Po odłączeniu silnika krokowego i sondy lambda, silnik od razu wchodzi na wyższe...
sprawdz podciśnienie na gażnik i kranik wężyki lubią spadać i murszeć... rozrząd też jest ważny
> Jak uda się zajrzeć to po drugiej stronie zaworu powinno być jaki model. Tabliczka z drugiej strony jest niedostępna, nawet fotki nie idzie cyknąć, lusterka nie mamy, kupię :| > Przydał by się termometr żeby mierzyć ile idzie w podłogę Te moje, stojące nie mierzą tego, postaram się coś wymyśleć > Zobacz czy grzeje się woda w bojlerze. Termometr stoi...
Z logów wynika że masz przeładowanie :) Możliwości są dwie: - uszkodzony N75 - geometria turbiny Widać po wysterowaniu N75 że sterownik chce ograniczyć doładowanie ale nie potrafi go zbić, turbina cały czas ładuje co widać też po wartościach z przepływki co mogło by być spowodowane uszkodzonym N75 który cały czas podaje podciśnienie (w co raczej wątpię)...
sprawdziłbym jeszcze przewody podciśnienia. w mojej poprzedniej omedze MV6 miałem coś takiego, że jak ostro przyspieszałem, to spadało podciśnienie i nawiew przełączał się w ustawienie początkowe. po zdjęciu nogi z gazu wszystko wracało do normy. Sterowanie kierunkiem nawiewu (szyba/nogi i tak dalej) odbywa się właśnie za pomocą podciśnienia.
Dodano po 7 MAN 14.224 gaśnie jak się zagrzeje po okołu 100-200 km zaczyna spadać z obrotów po upływie 1-5min gaśnie i tak ciągle po ponownym zapaleniu od razu spada z obrotów i gaśnie.W trakcie jazdy ciągnie normalnie ta sytuacjia ma miejsce tylko na wolnych obrotach. Ta sama sytuacja ma miejsce gdy jedzie załadowany i wysprzęgli na skrzyżowaniu.Proszę...
Hej potrzebuję pomocy w ogarnięciu regulacji nowego reduktora Tomasetto Achille AT-07 100HP zintegrowany z elektrozaworem i filtrem fazy ciekłej gazu. Opis pochodzi z Krótki poemat na temat gazu uzupełniony o moje komentarze do których potrzebuję odpowiedzi w nawiasach kwadratowych i pogrubione. Na necie znalazłem mnóstwo opisów jedne tak inne siak...
Koledzy IACV działa bo jak odłączę to obroty wskakują na 2500. podłączyłem dzisiaj silnik krokowy za blosa i wolne obr juz sa ale strasznie na wolnych faluje. Układ dolotowy szczelny bo skręcałem na metalowe opaski. Sruba duża na bloie wykręcona 2,5 obr a mała 0 obr. Jak zaczynam mała krecic to obroty zaczynają spadać i auto gaśnie. Problem lekko usteuje...
Witaj Po pierwsze : Musisz sprawdzić czy nie padł czujnik wtryskiwacza rozruchowego - ten po prawej stronie przy głowicy - patrząc na silnik jest taki króciec od którego idzie gumowy wąż do chłodnicy - na górę i w nim dwa czujniki - ten od dołu właśnie włącza wtryskiwacz ale powinien tylko na zimnym - na ciepłym nie czyli odłącz go przy ciepłym i spróbuj...
Ok - był fachowiec. Oto co się działo. 1.lodówka stała od 2 dni wyłączona z otwartmi drzwiami. Fachowiec przeciął rurkę serwisową. Spore nadciśnienie. Wyraźny zapach gazu. Czynnik schodził paręnaście sekund. 2.Podłączył VAC i do niego pompę (był to aggregat od zwykłej lodówki) pod rurkę serwisową, włączył i trzymał tak długo aż - sprawdzając poprzez...
Niestety mam lampę ciągłą 2kW, ale mniejsza o migawkę. A jaki czas migawki ma aparat? Bo zdjęcia jak w twoim linku powstają na czasach grubo któtszych od 1/1000s - metodą fleszową. Co do samych kropel, to nie za bardzo można ściskać wężyk czy potrząsać, bo: - kropla musi spadać w ściśle określone miejsce 1. siłę na wężyk możesz skierować pionowo. 2....
Krótki poemat na gazu temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin :-( Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest...
No popatrzyłem na te logi , i w dynamicznych pllik :LOG-01-011-xxx-xxx.CSV ,ty pozazuje jakies głupoty albo ja czytac nie umiem , chodzi o MAP sensora wartosc z niego powinna spadać do zera lub blisko zera wraz z wzrostem obrotów silnka , czyli na wolnych obrotach duża wartość - wysokie obroty bliżej zera . a w tym logu wartosci idą w góre wraz z obrotami...
Szesnacha na dwojce przy 7000 rpm pokazuje 80km/h a moj 1.6 przy 6300rpm pokazuje 90km/ha uwierzcie wkreca sie prawie tak samo szybko jak 1.4 16v. Wiem ze to smieszne ale prawdziwe. Skrzynia biegów jest ta sama, a most różni się przełożeniem tylko nieznacznie, więc nie chce mi sie wieżyć w taką rozbieżność przełożenia całkowitego na tej dwójce... Może...
Williams zrób tak: JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin. Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest ciepły, pracował na benzynie , przełączamy na gaz. Wstępnie...
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Jak jest dziurawa membrana to to w chwili wysterowania zaworu spada podciśnienie w układzie sterowania....i wtedy.....
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Nieszczelność kolektora ssącego w okolicach drugiego cylindra. Do 1500 obr podciąga tyle powietrza, że zakłóca proces spalania. Powyżej 1500 ilość fałszywego do ogólnej ilości zassanego powietrza nie ma większego znaczenia (zwłaszcza, że podciśnienie spada. Z racji dobrego Mapa szukałbym przy samej głowicy. Jak adaptacja sondy na wolnych i powyżej 2000obr?
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Witam. Problem z silnikiem z Mercedesa W123 2.0d z zwykłą pompą. Po odpaleniu ma wysokie obroty. Gdy przytykam trochę dolot powietrza, delikatnie obroty spadają. Co może być przyczyną — podciśnienie na pompie?
Witam. Miałem podobny problem w audi A4 B6 ale disel. Po podpięciu wakuometru okazało się że co jakiś czas spada podciśnienie do 0. Spadało co 0,5-2min. Wadliwe okazało się kolanko podciśnienia które podczas pracy silnika i jego lekkiego "bujania" rozszczelniało się z przewodem gumowym prowadzącym do serva.
Jak spada podciśnień to silnik jest bardziej obciążony - to jest lepsza metoda pomiaru ekonomiczności pracy silnika. Wolał bym z góry wiedzieć jakich wartości podciśnienia mam się spodziewać.
Wiesz co, staram się aby ten impuls trwał ułamek sekundy. Dosłownie tylko cyknie i natychmiast cofam kabel. To nie jest tak że przykładam cały kabel tylko dotykam samym jego czubkiem do prostownika i zabieram. W momencie przyłożenia podciśnienie spada szybko, jak wycofuję trochę spowalnia ale finalnie i tak spada do zera.
Jak na wolnych spada podciśnienie w kolektorze ssącym, to albo jest to nieszczelność ("lewe powietrze") albo zawory niedomknięte / nieszczelne. Inaczej być nie chce ;)
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Jak przeslona (kryza) przyslania dolot to jest wtedy ssanie czyli rosnie podcisnienie w gazniku i silnik zasysa wtedy wiecej paliwa a jak przeslona jest z boku czyli dolot otwarty na ful to podcisnienie w gazniku spada i wtedy silnik ma juz normalna mieszanke czyli ssanie wylaczone
Trzeba zmierzyć napięcie jakie wychodzi z MAP-sensora i podciśnienie. Np. jak zatkamy wydech to podciśnienie w kolektorze ssącym spada i MAP-sensor podnosi dawkę paliwa. MAP-sensor ma pracować zgodnie z wykresem zależności podcisnienie napięcie. Jak odłączymy podciśnienie od MAP-sensora ECU natychmiast zwiększa dawkę paliwa.
Na zrzucie opisanym "dobrze" masz obroty wyższe niż oczekiwane, na tym opisanym "źle" obroty są ok, ale jest bardzo małe podciśnienie w kolektorze, długi czas wtrysku i mocno otwarty kanał powietrza wolnych obrotów (silnik krokowy) - co sugeruje, że działa (jak się otwiera to spada podciśnienie).
myślę że warto by sprawdzić podłączenie przełącznika od regulacji świateł może to wydaje się być głupie To wcale nie jest głupie i zdarza się bardzo często, ale wtedy spada podciśnienie w układzie i EGR pozostaje zamknięty.
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Jak masz możliwość podmień sondę lambda z innego auta. Miałem kilka przypadków ale co prawda z Renault że sonda mimo że "chodziła" nie wywalała błędu było takie odchylenie składu mieszanki że spadało podciśnienie w kolektorze (ecu próbowało korygować obroty uchyleniem przepustnicy). Taka luźna sugestia.
Gdyby tak było dlaczego po wyłączeniu silnika tłok serwa sam wraca na pozycje wyjściową (pozycja : hamulec zwolniony) - z podłączonym pedałem lub z odłączonym. Czemu wówczas nic mu w tym nie przeszkadza i nic go nie blokuje w powrocie na pozycje wyjściową? Może to wygląda że wraca na pozycję wyjściową, ale zaworek pozostaje niedomknięty i po uruchomieniu...
Na pewno nie sekwencyjna bo to auto jest na gaźniku (takie miałem). Więc to I/II generacja. Nie ma podciśnienia w kolektorze bo jest nie szczelny i auto nie jedzie. Albo filtr zapchany. Sam zainteresowany pisze, że po wysprzęgleniu obroty mu spadają lub gaśnie. Spada podciśnienie kolektora i stąd pewnie problem. A temat tak czy siak powinien pójść w...
Samochód jest już po wycięciu dpf-a, ale pozostały 3 błędy na silniku i od czasu do czasu traci moc zaś maksymalna prędkość do 160km/h (ponoć jeździł szybciej). Kody błędów: P2141 P0488 P0234 Dwa pierwsze tyczą się przepustnicy EGR. Czy ktoś z szanownych kolegów przerabiał podobny problem ? W tym modelu jest bypass i przepustnica EGR (obydwie obok siebie)....
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole. Odwrotnie, przy zbyt mocnym wciśnięciu gazu podciśnienie w kolektorze ssącym spada i tedy wskazówka dawała po za żółte pole, oznaczające ekonomiczną jazdę,...
Od pielem wszystkie węże od pompy podpiąłem tylko wąż bezpośrednio pod manometr i takie było podciśnienie . natomiast gdy podpiąłem dodatkowo serwo Po wciśnięciu pedału hamulca kilka kilkakrotnie podciśnienie spadało do zera .
Ale jak dziurawa to podciśnienie spada i wali błędem egr.
Jeśli nie masz żadnej automatycznej regulacji gazu ( silniczka krokowego) tylko ręcznie regulowany register to masz I generację gazu , ale i w tej instalacji po puszczeniu pedała gazu zamknięta jest przepustnica , spada podciśnienie i przecież oczywiste ,że i lpg nie pobiera z parownika ( tyle co na biegu jałowym), bo to działa podciśnieniowo. Nie ma...
Jak się okazuje układ jest bardzo zbliżony do układu fabrycznej prądnicy A355LU4 prod. czechosłowackiej. W tym układzie agregat ktróry wykonałem pracuje chyba najbardziej stabilnie. Schemat pradnicy A355LU4 w załączniku do postu. A głupoty piszesz niestety, świadczące o tym, że wcale się nie orientujesz w zagadnieniu. W tej "czeskiej" prądnicy, kondensatory...
Kupiłem z wyprogramowanym DPF i EGR... Zaślepienie EGR też nie pomogło. Skoro EGR wyprogramowany to powinien być również zaślepiony - dobra praktyka. W Twoim przypadku ważne aby sprawdzić wartość podciśnienia na "zasilaniu" zaworu sterowania turbiną i czy jego wartość nie spada podczas jazdy. Mówiąc trywialnie, czy nie brakuje podciśnienia do prawidłowego...
obrotomierz spadać spadać wskazówka spadać ciśnienie
voice enable elektroniczny włacznik naprawa sprzęgła ursus
poduszka grzewcza poduszka grzewcza
Jak zaprogramować pilot do alarmu Enigma? Wpływ inwertorów na działanie rozruszników serca