Pracowałem (jako praktykant) w ZURiT 50 lat temu. Skoro nagrzanie lamp powoduje obniżenie napięcia z zasilacza, to po takim nagrzaniu, ostrożnie - żeby się nie poparzyć, wyjmowałbym poszczególne lampy, żeby sprawdzić która przeciąża zasilacz - skoro na zimno daje odpowiednie napięcie.
50607030 Łącznik (do nr silnika 239374) 50607031 Łącznik (od nr silnika 239375)
czujnik temperatury jest 2 obwodowy 1) ECU 2)wskażnik. Błąd czujnika to dla vag'u 00522 sam czujnik G62. cena od 19-30 zł.
Podzwoń sobie- ASO jest bardzo drogi. Tysiąc zł, to wstęp do gry, w tym diagnostyka (330zł) Jeśli diagnostyka nic nie znajdzie, zaczyna się szukanie po kolei. Czasem 5000zł załatwi sprawę, ale rzadko. Każda robota ma przewidziany czas, za który musisz zapłacić. Czasem zrobią coś w czasie 10 min. co kosztuje 1 godz. ale też czasem robią coś 5 godzin-...
nie robi sie
Były dwie wersję alana 87 : Wersja 1 (z jedną końcówką mocy bez radiatora) moc w AM/FM 4W i w SSB 12W i druga wersja(z dwiema końcówkami mocy z radiatorem) którą właśnie posiadam, moc w AM/FM 10W i w SSB 25W. Tak faktycznie to były 4 wersje Alana 87. Pierwsza z mocą 4/12W, bez radiatora z tyłu, druga z radiatorem z tyłu i końcówkami na 2SC1969 , trzecia...
ida do kompa. http://www.autoelectric.ru/auto/vw/passa... pozycja B132
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
A za dużo paliwa, tzn pracuje jednocześnie na LPG i Pb?
Cykanie o którym piszesz to efekt działania wtryskiwaczy gazowych. Niestety tak są wykonane i tak ma być :) Przełącz brykę na paliwo i wtedy będzie silnik pracował na wtryskiwaczach benzynowych (bez cykania) :-) Pozdrawiam i bez stresu - wszystko jest OK
Gdzie ty masz problem? Jak silnik jest zimny, to dostaje więcej paliwa, żeby nie zgasł. Jak się nagrzeje, to zadowoli się mniejsza dawką i jego obroty spadają. Jak utrzymują się równe i na właściwym poziomie, to wszystko jest w porządku.
Jak się nagrzeje.
Możesz napisać co było mam podobny problem
Hmmm, wydawało mi się, że dawałem rozwiązanie, ale jego tu nie widać. No więc rozwiązanie było takie, że pan w serwisie wymienił świecę, bo tamta dawał iskrę białą, a powinna być niebieska (zapewne chodzi o samą temperaturę iskry). I to wystarczyło. Może to komuś kiedyś pomoże. Dziękuję wszystkim za próbę pomocy.
Jeśli jest sprawny, ale zdarza się niestety, że po rozgrzaniu auta wentylator chodzi jak chce, wystarczy jakieś mikro pęknięcie na czujniku i po nagrzaniu chodzi w cały świat.
Witam,mam problem z mocą w civicu 1,5 tz. jest tak , że podczas jazdy nie dodając gazu samochód zaczyna samoczynnie przyśpieszać,a po chwili znów traci moc, co to może być?
A co ma niby pasc na zarowce?Podepnij jeszcze miernik i obserwuj napiecia
A ile pobiera układ? Jeśli niewiele, to można dać szeregowy rezystor do ograniczenia prądu łączeniowego. Do większych prądów stosuje się termistory NTC, które się nagrzewają, i po nagrzaniu spadek napięcia na nich maleje.
Świece zostały niedawno wymienione łącznie z kablami WN auto posiada też nowy akumulator. Odnośnie istalacji LPG jest to instalacja drugiej generacji musialbym zerknac jakiej ona jest firmy. Ale nawet jesli by bylo cos z instalacja LPG to czemu problem wystepuje rowniez na benzynie? Wygląda to jakby ECU mu nie pozwolił osiągnąć wyższych obrotów
W związku z licznymi pytaniami zamieszczam rozpiskę modułu od poloneza. Jestem na urlopie i narysowałem z pamięci. Do przeróbek stosowałem moduł APE-05 firmy autopower electronic. Moduł nadaje się do prawie wszystkich silników z impulsatorem indukcyjnym i odśrodkowym lub podciśnieniowym regulatorem kąta wyprzedzenia zapłonu. Jedyne problemy jakie napotkałem...
sprawnośc i tak będzie znacznie poniżej 50%. Postaram się to dokładniej sprawdzić - nie bez znaczenia jest również rezystancja przejścia przy mocowaniu grotu (a właściwie to ma spore znaczenie - wystarczy porównać jak grzeje lutownica krótko po wyczyszczeniu styków). Najlepiej dokładnie zmierzyć rezystancję grotu (choć ona i tak wzrośnie po nagrzaniu),...
witam wszystkich przeczytałem wiele postów i odpowiedzi nie znalazłem Mój problem jest ten posiadam BMW 2,5 TDS 93R i podczas jazdy przy zmianie biegów czy na luzie gaśnie dzieje sie to tylko przy nagrzanym silniku jest też problem z odpaleniem nagrzanego silnika na zimnym jest wszystko ok spadają też obroty na nagrzanym silniku.Jaka to może być przyczyna...
Zamykam temat. auto porusza sie bezświadeł dziennych
Mam taki sam problem tylko u mnie nagrzewa sie do danej temperatury pozniej spada do ok 190 stopni C i znowu sie nagrzewa :( Jeżeli to termopara to jak ja wymienić i jak ona wyglada ? Nie zloście sie jestem początkującym amatorem serwisantem. Naprawiam telefony z przyjemności a nie dla zysku. :))
Witam wszystkich mam problem z Hot Air PT 852 a mianowicie nagrzewa sie ona do danej temperatury i pozniej temp. spada do ok. 190 i znowy sie nagrzewa. Na forum wyczytalem ze jest to wina termopary, ale nie wiem co to i jak to wyglada :P Nie zloście sie jestem początkującym amatorem serwisantem. Naprawiam telefony z przyjemności, a nie dla zysku :)
Cześć . W grzałce jest wyłącznik bimetaliczny, który ma zabezpieczać grzałkę w wypadku braku przepływu powietrza (lub gdy jest ustawiona zbyt wysoka temperatura, a za mały przepływ powietrza). Trzeba sprawdzić, czy się wyłącza przy większym przepływie powietrza lub czy styki wyłącznika bimetalicznego w grzałce nie są zaśniedziałe i czy sam wyłącznik...
czyli co może być powodem takiego faktu?
Witam, Mój Golfik po nagrzaniu traci moc. Diagnoza KTS-em wykazała: Ciśnienie doładowania 969 hPa Cisnienie atmosferyczne 693 h ????? .. Masa powietrza-wartość wymagana 715.0 mg/H Masa powietrza-wartość zmierzona 468.0 mg/H Ciśnienie doładow.-wartość wymagana 642 hPa ????? Ciśnienie doładow.-wartość zmierzona 969 hPa .. Diagnoza sterownika FFFF Część...
Dość ważne jest, żeby po nagrzaniu spadek napięcia przy 10mA nie był zbyt niski - ale może pod tym względem dioda Schottky na większy prąd będzie lepsza, bo mało się nagrzeje. MBR1045 jest tania, na 10A (powinna mieć radiator), i wygląda na to, że powinna dać spadek napięcia powyżej 0.1V przy 10mA nawet po nagrzaniu.
re:Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą? na oko jest ok olej nie ucieka,cisnienie w porzadku JACU626 napisał: Co z regulatorem konta wyprzedzaia zapłonu do rozruchu na pompie. moze cały czas jest w pracy. prosze troche jasniej jak to wyglada i jak się obiawia jego praca, jesli jest w pracy to co z tym zrobic ?
Odbiornik Sony KV-29ls60k chassis AE6bpo nagrzaniu ok 15m przestaje reagować na pilota.Napięcie na wyjściu odbiornika podczerwieni spada do ok 0.3v.Odbiornik podczerwieni jest sprawny bo po odłączeniu od wejścia procesora wychodzi z niego sygnał.Słyszałem że sony wprowadził jakąś zmianę w układzie zasilania odbiornika IR
Kupiłem to auto uszkodzone, z brakiem kompresji na jednym cylindrze. Był wypalony zawór. We wrześniu 2017 roku była robiona głowica (3 zawory, wymiana uszczelniaczy i prowadnic, planowanie, obróbka gniazd zaworowych). I miał wtedy 14. Pierwszy mechanik, który sprawdzał kompresję miesiąc temu, gdy się przydażyła w. w. sytuacja sprawdził kompresję i wyszło...
Kompresja jest 8,5 bara na ciepłym silniku.
znaczy filtr paliwa na poczatek i przewod gumowy miedzy kolektorem ssacym i map sensorem umieszczony przy grodzi silnika po stronie kierowcy. Cisnienie jak wyzej napisane rowniez silnik krokowy wykrec i wyczysc na poczatek znajduje sie zaraz za rura dolotowa z filtra na kolektorze ssacym.
Kolego podczas pracy jak masz to 13.45 sprawdzałeś spadki oraz jakie napiecie daje alternator czasami po nagrzaniu połączenia tracą swoje właściwości i mamy spadki napiec można by tez zmierzyć wydajność alternatora w Amperach.
Wymiana rezystorów mocy (ceramicznych) 5W51R, na rezystory w alu-radiatorze 15W51R oraz wymiana znajdujących się w pobliżu kondensatorów 4700uF/35V i odsunięcie ich od grzejących się rezystorów, rozwiązało skutecznie problem. Zamykam temat.
Czy regulacja instalacji nie pomaga ?
a przed wymianą przewodu było dobrze?
Znalazłem wyciek z chłodnicy więc ubywający płyn już jest sprawą nie aktualną. Odłączyłem na noc akumulator myśląc, że może komputer jakiś błąd złapał. Efekt był taki, że zapaliła się kontrolka pomarańczowa - samochód z kluczem. Czy ktoś może teraz będzie w stanie podpowiedzieć co robić dalej?
Witam.W moim piecu spada cisnienie po czym dolewam wody i znowu spada. Dopompowalem powietrza do naczynia przeponowego, pozniej zmieniłem wentyl i nadal dzieje sie tak samo. Po kilku uzupelnieniach wody cisnienie skacze tzn. jak piec zimny to spada do zera a jak sie nagrzeje to ponad 2,5 bara. Czy to oznacza ze naczynie do wymiany? czy moze szukac gdzieś...
dobra nie ważne; chodzi o to, że jak radio się nagrzeje to gra ciszej i nie ma basów.....
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Witam szanownych kolegów. Od dłuższego czasu przeglądam różne tematy, ale nie mogę znaleźć identycznego z moim - postanowiłem więc założyć nowy temat. Samochód to Fiat Marea Weekend 1.6 16V 103 konie z 1999 roku. Auto wyposażone jest w sekwencyjną instalację gazową Landi-Renzo. Problem zaczął się mniej więcej rok temu czyli na początku 2011 roku. Początkowo...
Dlaczego nie ma prawa działać? Suma spadków BE przy nagrzanym radiatorze Przy nagrzanym radiatorze... A diody są gdzie? Na płytce. Może zanim zaczniesz się czepiać słówek chwilę się zastanów czy jest o co?
Niee, nie używałem sprężonego powietrza.
Jaki to ma symbol
Z tego co pamiętam one tak działają. Dlatego pytam w czym problem.
witam możliwe również ze np zb. gazu został źle zamontowany bo wygląda to na spadki ciśnienia po nagrzaniu sie gdy gaz jest rzadszy dlatego silnik pracuje noramlnie zanim sie zagrzeje
Dzięki za pomoc panowie Temat rozwiązany
Być może sonda kończy żywot.Przy sprawnym kacie napięcie na drugiej sondzie raczej około 0.6-08v.Oczywiście po nagrzaniu,wykres w miarę plaski.Po dodaniu gazu i puszczeniu spadek na obu do zera.Czas "wstawiania" sond mówi wiele o całym układzie.
Witam! Sprawdź w jaki sposób masz podłączone impulsy do automatycznego przejścia na gaz. Czy jest nawinięty przewód od centralki gazu na przewód wys. nap. czy podłączony do cewki, bo być może centralka od gazu zakłóca impulsy. Pozdrawiam.
Pomiar na zaciskach akumulatora czy na alternatorze?
Tutaj masz schemat twojego rozrządu. http://obrazki.elektroda.pl/1010924800_1... Ale wydaje mi się że problem leży gdzie indziej. Opisz dokładniej z jakiej okolicy silnika dochodzi dźwięk.W miarę możliwości nagraj ten dźwięk i go wrzuć.
Witam Mam problem z piecem Vaillant turbotec plus VU PL 242/3-5. Piec nie pokazuje ciśnienia i nie chce się uruchomić mimo tego ze na manometrze mam ok 1,3 bara. Dobije trochę wody, piec pokarze już ciśnienie mniej więcej takie same jak na manometrze i piec się włączy, pracuje normalnie ale jak już nagrzeje wodę bieżącą do danej temperatury, palnik...
Nie wiem czy jest taki w sprzedaży ale można zastosować dwa równolegle: Pierwszy dogrzewa wodę do 45°C Drugi załącza grzałkę po przekroczeniu napięcia 252V a wyłącza przy spadku do np. 250V. Potrzebne jest też zabezpieczenie, które wyłączy grzałkę po nagrzaniu wody do temp. 95°C aby nie doszło do zagotowania wody w bojlerze.
Zmiana świec i kabli wysokiego napięcia wydaje się że wszystko w porządku
jeżeli długi pasek, to na końcu LEDy słabiej świecą Tak, w przypadku pasków LED taki efekt występuje, ale to wina tego, że postawiono na prostotę rozwiązania. Dla przewodu o średnicy 1mm2, który ma rezystancję około 20 mΩ/m i prądu 1,25A, spadek napięcia będzie wynosił tylko 25mV/m. Przy takiej mocy przewód się tylko trochę nagrzeje i nic złego się...
Panele w szczycie są najbardziej nagrzane co także wpływa na zmniejszenie napięcia.
Witam, mam problem otóż gram na laptopie, i gdy gram pierwszy mecz (turniej) to do zmiany drużyn jest te 100 fps, ale po zmianie gdy laptop się już trochę nagrzeje spada do 20-40 czasami aż się grać nie da. Moje pytanie Czy w takiej sytuacji kupić podkładkę chłodzącą czy zrobić coś innego (co ?).
A dlaczego miałaby być niepoprawna? To spadek napięcia na rezystorach emiterowych końcówki mocy. Z prawa Ohma możesz sobie wyliczyć prąd. I mierzyć na nagrzanym, bez wysterowania końcówki, wzmocnienie skręcone na minimum.
czyli z pewnością czujnik:P?? Ale hmm spadki fps gdy się nagrzeje jak potrzebuje dużej wydajności...;P
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
Przy tym silniku ten czujnik ma duże znaczenie. Miałem taką samą sytuację na C20NE (tu chyba ten sam silnik). Spadek mocy, zalewanie, strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem. Dramat zaczynał sie po nagrzaniu. Wymienić przepływkę (sam czujnik trudno wydłubać) - kilkadziesiąt złotych na alledrogo np. Aha no i trudno zapalić na ciepłym silniku...
przy pracy emisjami cyfrowymi po kilku łącznościach stopniowo traci moc. po ostygnięciu działa normalnie , i uszkodzenie powtarza się.
panpawel123 To ustaw sobie na te na 0.05 Ale powinien być ustawiony większy luz ponieważ ten luz na 0.05 po nagrzaniu zmniejszy się i może być spadek mocy.
Może termistor (tylko skąd wziąć na taką moc)? Jak jest zimny, to ma duży opór, powoduje spadek napięcia; jak się nagrzeje, to nie przeszkadza w normalnej pracy urządzenia. Chyba to stosują do reflektorów w teatrze - żeby żarówki (a tam są po kilkaset W) nie rozgrzewały się za szybko, bo od tego szybciej się przepalają.
Sprawdź w takim razie skoro nie masz wspomagania i ładowania czy nie pękł ci pasek alternatora, jeśli chodzi o temperaturę to sprawdź termostrat, pompę wody jeśli po nagrzaniu będziesz miał zimna chłodnicę na dole bądz zimny wąż chłodnicy, wszystkie muszą być ciepłe po nagrzaniu silnika. Jeśli chodzi o spadek mocy przy nagrzanym silniku i jest to silnik...
Ten Panel co pokazałeś też mam i jest to najlepsza liga CIGS-ów.( znikomy spadek mocy przy nagrzaniu czego nie można powiedzieć o poli/mono) Jeśli 180W mono w upalny dzień da mniej o 20%, a 90W cigs w takich samych warunkach 5% mniej, to w sumie i tak z mono będzie więcej energii za te same pieniądze.
Chyba ze chodzi ci o porównanie czy 20 cieńszych "drutów" połączonych równolegle będzie lepsze niż jeden gruby? Pozdrawiam Chcę konkretnie zastosować w rozładowywarce do li-ion. No tak, najlepiej kupić to i to i zasilić stałym stabilizowanym napięciem i zmierzyć o ile po nagrzaniu zmienia się spadek napięcia na boczniku i rezystorach.
Twierdzenie, że napięcie żarzenia lampy nie może przekraczać 6.3 V jest błędem! Słowo nie może wymaga zastąpienia na-optymalne napięcie . Zgodnie z notami katalogowymi napięcie żarzenia lampy może mieścić się w zakresie 5,7-6,9 V. Najlepszym rozwiązaniem byłby stopniowy wzrost napięcia wraz ze spadkiem emisji katody lampy , co znacznie wydłużyłoby czas...
Czy czujnik obrotów wentylatora to to samo co ten sensor? - nie. Sensor mierzy spadek napięcia na diodzie temperaturowej wbudowanej w układ (np. w GPU) lub na płycie i zamienia na postać cyfrową. Czujnik obrotów jest wbudowany w wentylator - podaje impulsy zależne od obrotów wentylatora (stała ilość impulsów na każdy obrót). Sprawdź diody temperaturowe...
Czyli, że pogląd na sytuację zmienia się czego trochę spodziewałem się. Ogólnie mówiąc zalecałbym przegląd i konserwację prądnicy, regulatora i rozrusznika. Czyli czystość, stan szczotek, styków i łożyskowań. Być może regulacja na regulatorze, ale tutaj jednak warto mieć wiedzę aby nie narobić sobie szkód. W razie czego nowy elektroniczny regulator...
Na 1 świecę ok. 9 A po 10 s grzania. Świece wykazują znaczny spadek poboru prądu po nagrzaniu. Jeśli mierzyłeś na gorąco to powinny być dobre, jeżeli na zimno - to któraś jest spalona...
Po podłączeniu do komputera okazało się że była to uszkodzona sonda druga, spalone wszystkie świece i jeszcze uszkodzona cewka wtrysku który po odpaleniu samochodu działał normalnie a po nagrzaniu ohm'y przekraczały 5tysiecy
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Witaj. Zacznij od sprawdzenia temperatur podzespołów, bo przy przegrzewaniu się charakterystyczne jest, że na początku gra działa dobrze, a jak się komponenty nagrzeją, to zaczyna się throttling i spadki wydajności.
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
Wymieniłem aku ,nawet alternator i bez zmian ładowanie 11v gasnie jak się nagrzeje .
Ford Mondeo 2.0 Flexi-Fuel = LPG Od kilku miesięcy borykam się z problemem, który dotyczy jazdy na benzynie. Po odpaleniu rano auto normalnie wchodzi na obroty. Niekiedy podczas ruszenia dławi się tak, że nie można ruszyć z miejsca. Po nagrzaniu i spadku obrotów problem jest również odczuwalny podczas jazdy, kiedy obroty są poniżej 2000 obr./min, czuć...
Bardzo dziwna sprawa. Przy pochmurnym niebie z przebłyskami słońca masz znacznie większą produkcję niż przy pełnym słońcu. Coś tu nie gra. A mierzyłeś A i V na panelach? Bo może chiński grid fiksuje z pomiarami. A spadek mocy po nagrzaniu się paneli to sprawa normalna. Poszukaj charakterystyki temperatury swoich paneli - na pewno znajdziesz w necie.
Zwiększenie obrotów na pompie spowoduje wzrost czy spadek temperatury? Podobno mocne pompowanie nie pozwala na odpowiednie nagrzanie się wylewki.
Podaj markę i model zasilacza. Co do temperatury to mi się wydaje że nie jest możliwe aż takie nagrzanie procesora. Pozdrawiam
Tranzystor 50N20 przy temp. 25*C ma rezystancję 0,045ohm, równolegle 8 daje wypadkową rezystancję 0,005625ohm. Przy prądzie 200A powstanie na nich spadek napięcia 1,125V. Po nagrzaniu się mosfetów do 100*C ich rezystancja kanału wzrasta 2-krotnie, czyli żaden zysk z takiego rozwiązania. Jeśli chcesz mieć mały spadek napięcia na prostowniku to użyj diod...
Stawiam na końcówkę. Pentody mocy, bywa, że po nagrzaniu "popłyną" :cry:
Samochód przy prędkości do 140 km nagrzeje do 90° natomiast przy wolnej jeździe spada .
tylko że biosu nie mogę w żaden sposób obciążyć... Porównaj wskazania z innymi programami lub wyłącz komputer tuż po nagrzaniu i sprawdź.
Ten fioletowy kanał posiada zawór na bloku za alternatorem . Jest prawdopodobnie do tego by olej nie spływał układu kół ZF ,i nie było klekotu po odpaleniu zimnego silnika. Grugi zawór powinien być w głowicy. Nie widać na tym rysunku czy leci to z głównego kanału czy jest jakieś ustrojstwo w pompie które powoduje spadek ciśnienia.
0.05 za mało i to o wiele. Przy nagrzaniu zawory są podstawione i bardzo prawdopodobne że już są wypalone
Witam! Mam problem z migomatem Messer Lincoln, mianowicie po kilku minutach spawania, traci moc (pryska i strzela) gdy jest zimny wszystko jest ok, zdjąłem osłonę i stycznik gdy jest zimny załącza bez problemu, a po nagrzaniu wciska się do połowy, i drży, gdzie szukać przyczyny ?, czy to może być uszkodzona cewka stycznika czy spadek napięcia ? Pozdrawiam!
W praktyce alternator jest ok, bo jak się nagrzeje to automatycznie jest większy spadek na diodach i półprzewodnikach. Ja bym się nie przejmował i tak jeździł jak auto dobrze zapala.
Przydały by się zdjęcia ale proszę sprawdzić mostek prostowniczy czy któraś z diod nie ma zwarcia lub po nagrzaniu jest na niej duży spadek napięcia
Hostii no dotarłeś do tych samych wniosków co ja 4 lata temu ( też mam CIGS-y ) Mają dużo mniejszy spadek mocy po nagrzaniu co widać po wynikach. ( porównanie parametrów NOCT też swoje mówi ) A pamietasz posty sprzed 5 lat gdzie ludki jęczały co to za G ?? Jak ktoś ma dużo miejsca to co to za problem.. Problem jest : Nie idzie już ich kupić ( SL2 )...
Co Waszym zdaniem stoi na przeszkodzie, abym zamiast tego rezystora użył odpowiedniego termistora NTC? Przyłączam się do pytania, bo widziałem takie rozwiązania fabrycznie. 1. Zaniżone napięcie podawane na trafo - o spadek na zimnym termistorze. Jeżeli to nie przeszkadza........ Zaniżone napięcie podawane na trafo - o spadek na termistorze jest także...
Słuchaj, powiedz jak z napięciami zasilającymi? Dokładnie zrobiłeś wg. schematu który pokazałeś i uzyłeś tego trafa jak na fotkach? Nie masz za dużych spadków? Ja na tym trafie mam spadki z 311V po nagrzaniu lamp do 198V i 172V. Nie wiem, za słaby czy jak? Ale w radio szedł bez kłopotu i ciągnął 4 lampy. No i z przydźwiekiem mam jajca (~0,4Vpp), ale...
Pytanie podstawowe jak duży jest ten kompresor? Jaki silnik? Jednofazowy, trójfazowy? Jakiej mocy? Czy na szajbie napędzającej sprężarkę masz wentylator? Jeżeli jest to dość duży kompresor z silnikiem o mocy kilku kW to i wentylator chłodzacy musi być duży. Może daj jakieś zdjęcie tego kompresora. Jeżeli chodzi o spadek sprawności kompresora nie jest...
Tak jest. 2x większa moc - dodajemy 3 dB. Idąc dalej 10x większa moc - dodajemy 10 dB (w dużym przybliżeniu). To o czym pisze Silver Sound to tzw. kompresja mocy - power compression. Spadek sprawności spowodowany nagrzaniem się cewki, przy większej mocy. Poszukaj ;-) Inna sprawa, to to, że niektórzy producenci podają skuteczność przy 1 W, inni przy...
Witam. Chciałbym odswiezyc temat cisnienia. W moim piecu spada cisnienie po czym dolewam wody i znowu spada. Dopompowalem powietrza do naczynia przeponowego, pozniej zmieniłem wentyl i nadal dzieje sie tak samo. Po kilku uzupelnieniach wody cisnienie skacze tzn. jak piec zimny to spada do zera a jak sie nagrzeje to ponad 2,5 bara. Czy to oznacza ze...
Panowie! W porządnych alarmach z przed paru lat taki przewód należało podłączyć do wentylatora chłodnicy, aby gdy auto jest gorące zawiesić czasowo (lub cyklicznie) działanie czujnika spadku napięcia. Gdyby tego nie zrobić to przy aktywnym czujniku spadku napięcia (z reguły opcja programowana) za każdym razem gdy zamykamy auto z nagrzanym silnikiem...
Pozystor w tym układzie odłącza prąd od cewek po nagrzaniu by je wyłączyć. Cewki rozmagnesowywujące pobierają dość duży prąd i pozystor służy do odłączenia tych cewek kiedy się nagrzeje. Prad płynacy przez cewki przepływa również przez pozystor który nagrzewajac się zwiększa szybko rezystancję i powoduje spadek (duży) prądu na cewkach. Kiedy pozystor...
gaśnie nagrzaniu paski nagrzaniu radio nagrzaniu
laser myszki podgląd rejestrator logitech wzmacniacz uszkodzony
instrukcja serwisowa zmywarki whirlpool mocny amper
Jak otworzyć zablokowaną pralkę otwieraną od góry? Wymontowanie Bluetooth z radia Manta w Rawiczu