Transformator wyjściowy już odpinałem. Zastanawia mnie tylko dlaczego żarówka przygasa niemal natychmiast po ok 3 s od włączenia Gratulacje jeśli odpinałeś transformator wyjściowy przy załączonym napięciu, prosta droga do uszkodzenia lampy UBL21. Żarówka przygasa po 3s bo jest włączona szeregowo z włóknami żarzenia lamp a tuż po włączeniu zimne włókna...
Podzwoń sobie- ASO jest bardzo drogi. Tysiąc zł, to wstęp do gry, w tym diagnostyka (330zł) Jeśli diagnostyka nic nie znajdzie, zaczyna się szukanie po kolei. Czasem 5000zł załatwi sprawę, ale rzadko. Każda robota ma przewidziany czas, za który musisz zapłacić. Czasem zrobią coś w czasie 10 min. co kosztuje 1 godz. ale też czasem robią coś 5 godzin-...
Były dwie wersję alana 87 : Wersja 1 (z jedną końcówką mocy bez radiatora) moc w AM/FM 4W i w SSB 12W i druga wersja(z dwiema końcówkami mocy z radiatorem) którą właśnie posiadam, moc w AM/FM 10W i w SSB 25W. Tak faktycznie to były 4 wersje Alana 87. Pierwsza z mocą 4/12W, bez radiatora z tyłu, druga z radiatorem z tyłu i końcówkami na 2SC1969 , trzecia...
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
Dzięki za pomoc panowie Temat rozwiązany
Witam wszystkich, potrzebuje pomocy w podłączeniu razem dziesięciu diod LED cob 12v 50w takich jak na dołączonym zdjęciu i czy do zasilenia będzie odpowiedni zasilacz serwerowy Dell jak na załączonym ... Bezpośrednia odpowiedź - Zasilacz ze zdjęcia (Delta/Dell 750 W, wyjście +12.2 V / 61.47 A, +12Vsb 3 A) ma zapas mocy i prądu do zasilenia 10 × LED...
Jeśli jest sprawny, ale zdarza się niestety, że po rozgrzaniu auta wentylator chodzi jak chce, wystarczy jakieś mikro pęknięcie na czujniku i po nagrzaniu chodzi w cały świat.
Wymiana rezystorów mocy (ceramicznych) 5W51R, na rezystory w alu-radiatorze 15W51R oraz wymiana znajdujących się w pobliżu kondensatorów 4700uF/35V i odsunięcie ich od grzejących się rezystorów, rozwiązało skutecznie problem. Zamykam temat.
Szumi poniżej 87,9 czy na jakimś wycinku kilku MHz na dole pasma? Każdy warikap reaguje na chłodzenie, ale tylko dla D104 widzisz namacalny efekt, bo to heterodyna i od termicznej zmiany pojemności warikapu odstrajasz częstotliwość heterodyny, a pozostałe warikapy chłodzone na tyle niewiele rozstrajają obwody wejścia antenowego i wzmacniacza w.cz.,...
Widziałem kiedyś tranzystor poza radiatorem w PW 8010, ale blisko niego i wyglądało to na fabrykę. Z tego co wiem latami tak pracowało na różnych mocach. Oczywiście, że zrobić jak przykazano. W dobrze zaprojektowanym układzie stabilizacji prądu spoczynkowego co najwyżej ryzykujesz przekompensowanie, czyli znaczny spadek prądu spoczynkowego w funkcji...
Czy czujnik obrotów wentylatora to to samo co ten sensor? - nie. Sensor mierzy spadek napięcia na diodzie temperaturowej wbudowanej w układ (np. w GPU) lub na płycie i zamienia na postać cyfrową. Czujnik obrotów jest wbudowany w wentylator - podaje impulsy zależne od obrotów wentylatora (stała ilość impulsów na każdy obrót). Sprawdź diody temperaturowe...
Zmiana świec i kabli wysokiego napięcia wydaje się że wszystko w porządku
Z tego co pamiętam one tak działają. Dlatego pytam w czym problem.
Gdzie ty masz problem? Jak silnik jest zimny, to dostaje więcej paliwa, żeby nie zgasł. Jak się nagrzeje, to zadowoli się mniejsza dawką i jego obroty spadają. Jak utrzymują się równe i na właściwym poziomie, to wszystko jest w porządku.
Pozystor w tym układzie odłącza prąd od cewek po nagrzaniu by je wyłączyć. Cewki rozmagnesowywujące pobierają dość duży prąd i pozystor służy do odłączenia tych cewek kiedy się nagrzeje. Prad płynacy przez cewki przepływa również przez pozystor który nagrzewajac się zwiększa szybko rezystancję i powoduje spadek (duży) prądu na cewkach. Kiedy pozystor...
Kupiłem to auto uszkodzone, z brakiem kompresji na jednym cylindrze. Był wypalony zawór. We wrześniu 2017 roku była robiona głowica (3 zawory, wymiana uszczelniaczy i prowadnic, planowanie, obróbka gniazd zaworowych). I miał wtedy 14. Pierwszy mechanik, który sprawdzał kompresję miesiąc temu, gdy się przydażyła w. w. sytuacja sprawdził kompresję i wyszło...
Witam Objawy, które obserwujesz, ma także ja i to na identycznym silniku, czyli 1.6 HDi 90 KM od nowości, bo kupiłem samochód w ASO i mam go szósty rok. Spadek temperatury na wskaźniku przy włączonym ogrzewaniu jest normalny - Diesel ma wyższą sprawność niż silnik benzynowy, zatem mocno upraszczając, odda mniej ciepła na zewnątrz niż benzyna. Włączenie...
Zamykam temat. auto porusza sie bezświadeł dziennych
Wskazówka obrotomierza tak wskazuje, silnik nie gaśnie ani nim nie szarpie. Ale kiedyś się zatrzymałem i podniosłem maskę to słychać że silnik pracuje na niskich obrotach.
W złączniku opis do alternatora. Powinien coś pomóc :)
Do sprawdzenia temperatury. HWmonitor w tle, pograj trochę aż laptop zacznie zwalniać a następnie daj screenshot z owego programu.
Co z regulatorem konta wyprzedzaia zapłonu do rozruchu na pompie. moze cały czas jest w pracy.
Witam Mam dziwny problem z w/w radyjkiem. Otóż wszystko było w porządku do czasu aż nagle....... słucham cd a tutaj powiedzmy przy vol = 20 cd zaczyna rwać, przerywa i dźwięk ma jakąś taka mniejsza dynamikę. Po chwili dźwięk juz jest do .... basy jak gdyby mniejsze, przy vol=30 dźwięk jest taki jak przedtem ale bez dynamiki. Potem trzeba zrobic na vol=40...
a przed wymianą przewodu było dobrze?
Czy regulacja instalacji nie pomaga ?
hmmm wlasciwie to czasami sie zapala na 10 odpalen silnika zapala sie moze ze 3 razy odczytalem kod bledu i wyszlo nr 42 nie wiem czego to moze byc wina ??
Witam szanownych kolegów. Od dłuższego czasu przeglądam różne tematy, ale nie mogę znaleźć identycznego z moim - postanowiłem więc założyć nowy temat. Samochód to Fiat Marea Weekend 1.6 16V 103 konie z 1999 roku. Auto wyposażone jest w sekwencyjną instalację gazową Landi-Renzo. Problem zaczął się mniej więcej rok temu czyli na początku 2011 roku. Początkowo...
przy pracy emisjami cyfrowymi po kilku łącznościach stopniowo traci moc. po ostygnięciu działa normalnie , i uszkodzenie powtarza się.
https://obrazki.elektroda.pl/8919113900_... Miernik mocy wzmacniaczy elektroakustycznych Wstęp Każdy miłośnik sprzętu grającego zna siłę rażenia mocy wyjściowej posiadanego wzmacniacza. Jest to jedyny parametr, na który patrzymy w tabeli. Może to i dobrze, bo reszta jest zupełnie bezużyteczna. Moc wyjściowa nic nie mówi o brzmieniu...
Przy tak dużej powierzni ogrzewania podłogowego powinno się dodać naczynie przeponowe do CO - to w kotle może nie wystarczyć - pewnie to w kotle się już "zużyło" lub uszkodziło. Stąd skoki ciśnienia przy nagrzaniu wody (woda zwiększa objętość), niesprawne naczynko nie przyjmuje odpowiedniej ilości wody, rośnie ciśnienie i upuszcza nadmiar zaworem bezpieczeństwa...
wydaje mi sie ze to jednak moze byc problem z odbieraniem ciepla przez piec, nalezy obowiazkowo zalozyc zawor odcinajacy bojler po nagrzaniu wody, najprosciej i najtaniej, a automatyka to juz inny temat, mam podobnie bojler 140 l, podlaczony do pieca mialowego z sterownikiem, aby nie bylo problemow z kamieniem nie przekraczam temp 60 stopni, wiadomo...
Rozkręciłem całego na części pierwsze i powymieniałem oringi. Jeden oring wydawał się naderwany. Poskładałem wszystko i po nagrzaniu na zegarze pokazuje po 220 bar na jednym i drugim wężu od siłownika. Wydaje się, że to była przyczyna przebojów ze słabnącym ramieniem. Wezmę koparkę na robotę, to się okaże, czy pomogło, jak popracuje z pół dniówki.
A ile pobiera układ? Jeśli niewiele, to można dać szeregowy rezystor do ograniczenia prądu łączeniowego. Do większych prądów stosuje się termistory NTC, które się nagrzewają, i po nagrzaniu spadek napięcia na nich maleje.
Witam wszystkich. Mam problem z Octavią 1.6 BFQ z 2005r. Podczas jazdy na desce rozdzielczej wyskoczyła kontrolka EPC, check i silnik wszedł w tryb awaryjny - brak mocy, prawie zerowa reakcja na gaz. Vgate ELM327 wykrył błąd P0342 - camshaft position sensor A, bank 1 - low input. Na drugi dzień samochód odpalił już bez EPC i bez trybu awaryjnego ale...
Bojler nr 1 i z niego leci cwu na dom, który ma grzałkę zasilaną z wejścia nr1 w przetwornicy. Po nagrzaniu bojlera nr 1 następuję "cyk" i przetwornica zasila grzałkę w bojlerze nr 2, który jest bliżej ujęcia wody (z wodociągów/ze studni). Ile nagrzeje to nagrzeje ale to co nagrzeje w bojlerze nr 2 to wleci do zbiornika nr 1 jeśli z niego będzie pobór....
Jeśli te rezystory mają rzeczywiście 47 Ohm i napięcia na nich są zmierzone poprawnie to nie mogą one się wogóle grzać gdyż moc na nich wydzielana nie przekracza 4mW! Zgadza się, spadek na rezystorze nie przekracza 0,5 V, więc nie wiem skąd te grzanie. Wylutowałem oba i zamieniłem na mocniejsze. Temperatura spadła o 20 °C, ale dalej przy odchyleniu...
Zachciało mi się policzyć sprawność "amerykanki" przedstawianej jako "wzorcową" (tutaj: http://www.otherpower.com/trips1pl.html ). W/g danych w opisie, do jej budowy użyto drutu o średnicy 1,6mm w ilości 3 kilogramów. Ponieważ jest to prądnica 3-fazowa więc na 1 fazę wchodzi 1 kilogram drutu. Kilo drutu Φ1,6mm ma długość 56m (tu kalkulator: http://www.metale.pl/kalkulator.php?w=p....
Kolego podczas pracy jak masz to 13.45 sprawdzałeś spadki oraz jakie napiecie daje alternator czasami po nagrzaniu połączenia tracą swoje właściwości i mamy spadki napiec można by tez zmierzyć wydajność alternatora w Amperach.
Jeszcze krótki „EDIT” do "zakończonego" już woltomierza V544. Podczas kilku – kilkunastu kontroli wskazań tego przyrządu w kolejnych dniach zaniepokoiła mnie pewna kwestia: Otóż z jednej strony już chwilę po załączeniu zasilania, na zakresach „bezpośrednich” (przypomnę, że na zakresach tych napięcie mierzone jest podawane...
Nie wydaje mi się, żeby było to możliwe w ciągu ca. 3 sek. nie mówiąc już o właściwym 22,5mV {+/- 7%) po nagrzaniu ale spróbuję sprawdzić czy w ogóle coś pokaże. Dodano po 17 Ciekawe bo jak na razie brak jakiejkolwiek reakcji na mierniku. Co prawda digital ale powinno coś dygnąć. Na FR też. Więcej nie sprawdzałem. Sprawdzę jeszcze raz napięcia zasilające...
Ten fioletowy kanał posiada zawór na bloku za alternatorem . Jest prawdopodobnie do tego by olej nie spływał układu kół ZF ,i nie było klekotu po odpaleniu zimnego silnika. Grugi zawór powinien być w głowicy. Nie widać na tym rysunku czy leci to z głównego kanału czy jest jakieś ustrojstwo w pompie które powoduje spadek ciśnienia.
Najprościej byłoby wstawić w szereg rezystor ograniczający prąd. (at)ElektrodaBot, jakie prądy uzyskam podczas ładowania akumulatora LiFePo4 12V podłączonego do instalacji samochodu 12V poprzez żarówkę halogenową H1? Oblicz wartości również dla rozładowanego akumulatora (do wartości bezpiecznej). Podaj też, jakich strat mocy na żarówce można się spodziewać....
Hej mam problem w telefonie nie działa mi dotyk w poprzednim wyświetlaczu myślałem że to wina fabryczna zamiennika natomiast po wymianie działał ten dotyk 3 dni a następnie przestał (ale wyświetlacz w... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka po stronie płyty głównej (tor dotyku), a nie sam moduł wyświetlacza. Dwa różne...
Według tej procedury powinno być w test pointach około 8 mV, a ja mam około 2.7 mV, równo na wszystkich kanałach Czy takie napięcie masz również po 10 minutach od włączenia i nagrzaniu się radiatora? Zabezpieczenie w tym amplitunerze jest wyzwalane zarówno zbyt wysokim napięciem DC na wyjściu jak i sygnałem ASO (Asymetrical Output) otrzymywanym na...
No cóż? Wymienił stryjek porządną instalację na cienkie plastiki. :) Ale to żart tak? W starej instalacji była jeszcze większa masa wody do grzania i nigdzie nie napisałem, że na starej instalacji było lepiej, oczywiście, że było gorzej i chłodniej ROTFL I co z tego, że była jeszcze większa masa wody do ogrzania? Uważasz, że to ciepło wtłoczone do...
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Niebieska kontrolka płynu chłodniczego Niebieska kontrolka z symbolem termometru zanurzonego w cieczy wskazuje, że płyn chłodniczy ma niską temperaturę. Po nagrzaniu silnika powinna zniknąć. Pamiętaj, że dopóki się świeci, powinieneś unikać dynamicznej jazdy. czyli to nie to bo mi gaśnie po dwóch kilometrach Dodano po 4 w większości tych wad które mogą...
panpawel123 To ustaw sobie na te na 0.05 Ale powinien być ustawiony większy luz ponieważ ten luz na 0.05 po nagrzaniu zmniejszy się i może być spadek mocy.
Chyba ze chodzi ci o porównanie czy 20 cieńszych "drutów" połączonych równolegle będzie lepsze niż jeden gruby? Pozdrawiam Chcę konkretnie zastosować w rozładowywarce do li-ion. No tak, najlepiej kupić to i to i zasilić stałym stabilizowanym napięciem i zmierzyć o ile po nagrzaniu zmienia się spadek napięcia na boczniku i rezystorach.
Witam, Mój Golfik po nagrzaniu traci moc. Diagnoza KTS-em wykazała: Ciśnienie doładowania 969 hPa Cisnienie atmosferyczne 693 h ????? .. Masa powietrza-wartość wymagana 715.0 mg/H Masa powietrza-wartość zmierzona 468.0 mg/H Ciśnienie doładow.-wartość wymagana 642 hPa ????? Ciśnienie doładow.-wartość zmierzona 969 hPa .. Diagnoza sterownika FFFF Część...
paski nagrzaniu odchylanie nagrzaniu samsung nagrzaniu
inwerter skymax samsung 300e5a patriot viper blackout
radio preludium oczyszczacz powietrza
Naprawa nieruchomej wskazówki prędkościomierza w Skoda Fabia II Układ Grafta: Powielacz napięcia w elektronice