Rozmawiałem ze znajomym i przypomniał mi ze własnie miał podobny problem jak ty i wymieniał rozrząd , najlepiej jedz z tym do warsztatu :)
Witam. Zajzyj do tak zwanej gruszki która znajduje sie na kolektorze ssącym , lubi sie czasem zaciąć .
Nikt nic ? :)
A z coolera nie wychodzi przewód? Może na płycie Masz pasujące złącze opisane FAN ew CPU FAN i to o nim zapomniałeś. Sprawdź też czy czegoś nie poluzowałeś.
Pomiar ciśnienia sprężania – wynik OK Ile wyszło to ok? Pokaż jak wyglądają świece Dodano po 2 Nadmierne zużycie oleju Konkretnie ile wciąga?
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
mialem ten sam przypadek 2 lata temu, podjechalem do mechanika, podniosl auto, 10 minut pozniej skasowal mnie 10 funtow i auto smigalo, wspominal cos o jakiejs zlaczce/ kablu nie pamietam dokladnie i pomoglo, myslalem ze to kazdy umie, bede musial sie chyba przejechac do niego- jesli jeszcze tam pracuje, u mnie nawet na pierwszym biegu przyspieszenie...
Turbina w regeneracji ok. miesiąca temu, więc z nią chyba powinno wszystko być okej. . I tu bym się mocno zastanowił czy problem nie pojawił się po regeneracji turbiny :cry: ? W zrzutach masz że ciśnienie jest za niskie. Może być jeszcze elektrozawór sterowania turbiny lub EGR.
Czyki zdemontować i umyć ?
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Panowie mam problem z Fordem Mondeo Tdci wersja 130 Km z 2002 roku. Otóż objawy są następujące w momencie przyspieszania na wysokich biegach auto nagle zaczyna tracić moc i zaczyna mrugać kontrolka grzania świec. Niedawno wymieniałem pompę ale i to nie pomogło. Problem pojawiał się praktycznie przy każdym przyspieszaniu...
Dzieki za spostrzegawczość. Pomyłka to był continental
A czy był wymieniany pasek rozrządu ?
Witam! Miesiąc temu kupiłem Audi A4 1.6 1998r benzyna w komisie i zaczynają się z nim robić problemy. Oczywiście na samym początku wymieniłem podstawowe rzeczy jak gałki, wahacze, tarcze z klockami, wszystkie filtry i łożysko w tylnim kole. Rozrządu nie wymieniałem ale jest w porządku. Problem 1: Szarpanie podczas przyspieszania Po upływie ok 2 tygodni...
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
z takiego opisu nikt ci nie powie co jest uszkodzone. Jednym czarodziejem jest komputer. Podjedź do mechanika specjalizującego się w MB, podłącz pod komputer i błędy ci wyjdą. Zaoszczędzisz kasę o będziesz wiedział co wymienić.
Widzę że nikt tego nie wie. Zamykam temat.
Nikt nie ma jakiegoś pomysłu?
nieszczelny dolot,brudny filtr powietrza
Witam Może ktoś rzucić okiem na logi? Spodziewałem się braku dmuchania z turbiny, ale z logów to na to nie wygląda. Tyle tylko, że chyba za mało nadąża ciśnienie i ilość powietrza za wartościami wymaganymi. Pomóżcie dobrze ocenić o co tam chodzi. Auto jeździ względnie dobrze, ale przy wyprzedzaniu wydaje mi się że lepiej się zbierało. Stąd podejrzewałem...
Nie pali się "check" wcześniej też się nie palił.
prawdopodobnie pada ci zawór chłodzenia tłoków , jak masz jakąś diagnostyke to sprawdź jakie jest ciśnienie oleju chłodzenia tłoków , przy obciążeniu min 1 bar. Ewentualnie czujnik, aczkolwiek jesli tylko pod górke i przy przyspieszaniu to obstawiam zawór.
Sugeruje sprawdzić przepustnice, a dokładnie mechanizm sterujący klapą.
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
Witam. Przyczyną braku mocy silnika mojej renówki był pęknięty katalizator ,który pod wpływem wysokiej temperatury topił się ,co spowodowało brak swobodnego przepływu spalin i braku mocy.
Czy bardzo czuć spadek mocy podczas przyspieszania ?? Nie przejmuj się krytyką ważne że Tobie dobrze służy.
Wiecie co musze się jeszcze raz przejechec z laptopem i zwrócić uwage na temperature wody bo tyle co pamiętam że miała około 70 stopni ale nie pamietam dokladnie ile , bo sama temperatura gazu spadała dosłownie w parę sekund . mozliwe ze ma słaby obieg wody .... Muszę to sprawdzić.
Problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy przy przyspieszaniu (jedzie nie jedzie) w takt migania kierunkowskazu ale tylko w lewo.
Jeszcze przepływomierz i łącznik elastyczny...do sprawdzenia
Dla potomnych, obstawiam PRZEPŁYWOMIERZ. Tu więcej: http://e46forum.pl/320d-m47-spadek-mocy-...
od pewnego czasu-może wczesniej tego nie zauważyłem- przy łagodnym przyspieszaniu np, na 3 biegu i obrotach ok 2600-2800 na chwilkę zawiesza się jakby moc,ale auto zaraz odbija i jedzie dalej,jak wcisnę wtedy pedał gazu mocniej to to zaniknięcie ulega skróceniu,nie ma tego ,gdy ostro przyspieszam autem,wtedy od 2000 obr do końca prawidłowo,jest tylko...
Witajcie proszę o pomoc w interpretacji objawów w Audi TT 1,8 benzyna podczas przyspieszania ma chwilowe spadki mocy pierwszy przy 1800 obrotów drugi przy 2800 obrotów, filtr paliwa wymieniony błędy silnika dwa j/n 2 Faults Found: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity...
Cześć, jak drastycznie spada napięcie baterii podczas przyspieszania i jazdy z prędkością maksymalną?
Reduktor Omvl reg MP, ciśnienie 1.7, ustawione też na 1.2, na obydwu dzieje się to samo. Na reduktorze zmieniłeś ciśnienie a ustawiłeś w programie przy jakim ma się przełączać na PB czy zostawiłeś tak jak było?
Instalacja LOVATO z układem STAG 2-L + silnik krokowy z ręczną korektą (śruba). Jednak są spadki w przyspieszaniu. Przy zmianie biegów troszkę szarpie na LPG na benzynie jest ok. Tak od razu zapytam na wszelki wypadek czy STAG2-L PLUS można zastosować zamiast STAG2-L ?
Witam, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu nastepujacego problemu. Od pewnego czasu zdarza się zarówno przy zimnym jak rownież rozgrzanym silniku, że obroty spadają poniżej 1000 i silnik zaczyna dziwnie pracować, słychac jak by świst w silniku, przy dodawaniu gazu i zwiekszeniu obrotów świst jest coraz głośniejszy, po chwili silnik wraca do norlmalnej pracy....
No a czemu nie może być spadku jeżeli podczas przyspieszania złapie przebicie? A pozatym wymieniłem wszystko co się dało , co może odpowiadać za moc. Zostały tylko kable i sprawdzenie kompresji. Ale własnie raz auto Jeździ fajnie a raz podczas przyspieszania czuć delikatne szarpniecie i muł go łapie.
Witam Stawiam na kontroler, spadek na przewodach przyspiesza wyłączanie. Mało kto rozumie działanie i potrzeby przetwornicy STEP-UP, koszt większego poboru prądu przy cienkich przewodach jest nieskończony.
Witam Opiszę problem najbardziej obrazowo jak potrafię. Kłopot jest ze skokowym przyspieszaniem i spadkiem mocy przy dodawaniu gazu. Wygląda to tak: Włączam dwójkę dodaje gazu do końca samochód przyspiesza skokami i bardzo powoli jakby mu coś nie pozwalało jechać, puszczam gaz wciskam ponownie i samochód idzie jak strzała. Na 3cim biegu podobnie. Z...
Sprzęgło i koło 2 masowe odpada, ten objaw wygląda tak że jak jadę z stałą prędkością w pewnym momencie odcina jak by całkowicie mocą i zaraz wraca, lub podczas zmiany predkości (jazda z stała prędkością i wciśniecie gazu) spadek mocy i zaraz przyspiesza - te objawy występują czasami. Można przejechać 50 km i nie wystąpią a czasami na tych 50km wystąpią...
Witam, mam problem z instalacja w motorku rieju mrt 50 (bez akumulatora), chodzi o to że gdy go odpalam to swiatla normalnie swieca natomiast kiedy dodam gazu miernik mi pokazuje spadek mocy do 4v i przestają swiecic swiatła... Założyłem nowy regulator i nic z tego. Prosze o szybka pomoc
Witam problem objawia się chwilowym spadkiem mocy. Przy przyspieszaniu jedzie około 500-1000 metrów po czym nastepuje spadek mocy, praktycznie nie da sie jechać. Wystarczy popuscic gaz na 2 sekundy lub zmienić bieg po czym samochód znowu jedzie taka odległość. Gaz to CNG, zwykły mieszalnikowy Zmieniłem przepływomierz, przecyściłem przepustnicę i nie...
Witam Podmien przepływomierz
Zainstaluj system na 4GB - ten dysk jest szybszy. Tak czy inaczej zainstaluj też program FlashFire - przyspiesza dyski SSD; do pobrania za darmo ze strony producenta. Ile masz RAM?
Witam mam podobny problem jak kolega(TOUAREG 2,5 tdi r5) tzn silnik wpada w lekkie wibracje, wolne obroty ok ale przy lekkim dodaniu gazu miedzy 800 o/min a 900o/min silnik dostaje lekkie wibracje na wyzszych obrotach jest ok.Nie ma spadku mocy przyspiesza normalnie.Co zauwazylem ze przy zmianie biegow silnik gwaltownie spada z obrotow tak jakby mial...
Wymieniłem przepływomierz ale dalej to samo oprócz tego że lepiej przyspiesza
Kompletnie nie rozumiem tego sterownika. Przyspiesza ta sprężarka jak sama chce i nie wplywa na to spadek temperatury...
Reduktor prinsa nie jest połączony z kolektorem (poza turbo) i ciśnienie nie ma prawa się zmieniać, co najwyżej mogą być spadki ciśnienia przy przyspieszaniu i delikatne przerosty na cut-offie to wszystko. A sama różnica ciśnienia może wynikać z uszkodzonego czujnika ciśnienia, lub z wyboru niewłaściwego rodzaju czujnika w programie.
Własnie podczas jazdy nic nie wychwycilem żadnych spadków napięć a błąd pojawia się róznie raz przy przyspieszaniu a raz zaraz po odpaleniu być może to instalacja ale pruć całą po kolei to mnie przeraża
Niestety nadal nie ma już tego kopa co kiedyś, ale ma już 4 lata i z 1500km przejechane. Natomiast pracuje równomiernie i nadaje się do wyskoczenia do sklepu. Dzięki! Na przebieg 1500km to za wcześnie aby coś się działo z baterią czy czymkolwiek innym. Na początek sprawdź spadki napięcia przy przyspieszaniu. Pisałeś że wymieniałeś sterownik, w nim...
Tego Ci nie powiem. Miałem pożyczony kabelek ale znudziło mi się ciągłe kasowanie błędów, więc oddałem. To raczej jest problem LPG bo na PB chodzi równiej. W momencie przełączenia PB/LPG potrafi nawet zgasnąć i chodzi jak traktor. Przy normalnej jeździe jest raczej ok, chociaż czasami przy przyspieszaniu czuć spadek mocy, takie chwilowe szarpnięcie.
Zasilanie 230V z przetwornicy też nie ma sensu - nie zbilansujesz mocy-moc klimy samochodwej to kilka do kilkunastu KM, i tyle potrzebne jest do skutecznego działania. Przy stratach na przetwarzanie jak na klime starczy auto może nie ruszyć. Mam pojazd 140 KM i jak rusza dwustrefowa klima odczuwam spadek mocy przy przyspieszaniu i osiągach max.... Pozdr.J.
Witam wszystkich, w moim Peugeot 308 II z 2015 roku, HDI 1,6 92 KM(3003,ATP) wystąpił błąd P2562 i odczuwalny spadek mocy przy przyspieszaniu. Po skasowaniu błąd powraca po pewnym czasie.Kupiłem czujnik ciśnienia taki jak na zdjęciu, ale nigdzie na drodze od turbiny nie mogę go znaleźć. Jedyny czujnik w układzie dolotowym jest przed turbiną i to może...
Tak wymień zawór SPV dawkujący paliwo w pompie wtryskowej.(ten duży z góry pompy na klucz 38mm).Po wymianie inaczej auto przyspiesza ,niema spadku obrotów,i tego okropnego dźwieku.
Witam! Jeżeli pokazuje spadek napięcia bez przeciążenia przy przyspieszaniu to albo faktycznie spada poziom DC (warto by podłączyć do szyny jakiś oscyloskop lub szybki miernik) albo gdzieś w obwodzie probierczym zakradł się np zimny lut. Przy faktycznym spadku sprawdzałbym kolejno: mostek, oporność szeregową na wejściu (jeżeli jest) i jednak kondensatory.
Błędów brak, nic nie było robione, spadek przyspieszenia stopniowy, ale w sumie przez miesiąc stało się to już odczuwalne, że coś się dzieje.
Mogę przełożyć z innej, tylko ze ona przyspiesza normalnie nie widzę spadku mocy względem pozostałych aut. Popraw pisownię Swoich postów w temacie.
to jest bateria 12S od samochodu elektrycznego , ok na pewno , wszystkie ogniwa są ok bo BMS pokazuje każde .. bardziej boję się czy np spadek napięcia np. na przewodach , połaczeniach nie wywołuje reakcji sterownika który ogranicza prąd .. nie wiem jak te sterowniki się zachowują gdy przyspieszam a układ nie jest wydolny prądowo , będę to sprawdzał...
bez oporu. z góreczki na luzie przyspiesza i to dość znacznie
Witam. Mam problem z wydobywającym się z filtra powietrza basowym dźwiękiem coś w stylu dudnienia. Silnik o kodzie BRE 2.0 tdi 103kW 140KM. Objaw występuje po rozgrzaniu silnika do temperatury 90° na wolnych obrotach biegu jałowego.Przed zagrzaniem silnika brak występowania tego dźwięku jak również dźwięk ustaje po lekkim dodaniu pedału przyspieszenia...
Obroty nie wzrastają… to jakby nie reagował na pedał gazu. Na tempomacie problemu brak i można przyspieszać guzikami z kierownicy
Niepokojące objawy to m.in.: - problemy z uruchomieniem silnika, - nierówna praca silnika na biegu jałowym, - gaśnięcie silnika i brak mocy podczas pracy na benzynie, - znaczący wzrost lub spadek spalania LPG, - szarpanie podczas przyspieszania, - przełączanie się na benzynę podczas gwałtownego przyspieszania, - błędy w ECU związane z układem kontroli...
W IS7 mogę na wyjście anologowe mogę wyrzucić różne wartości w tym aktualną częstotliwość na IS7. Wydaje mi się że w takim układzie muszę zestroić tylko prędkości dwóch napędów, i to chyba w taki sposób aby ten sterowany momentowo był deczko szybszy, od tego co pomaga. Inaczej obawiam się że że ten silnik wspomagający przejmie całą pracę, a ten momentowy...
Witam. Odgrzeje kotleta. Czy ktoś mógłby wysyłać mi zdjęcia prawidłowo podłączonego N75 i DV ?? Mam problem ze spadkiem mocy i szarpaniem przy przyspieszaniu w C5 1.8t AEB z LPG. Czy wartość 114g/s przy ok 5000rpm to dobre wskazanie ? Nie pamiętam tylko jakie napięcie lambda pokazuje. Muszę w loga spojrzeć. Z góry dziękuję za pomoc.
Niestety dalszy ciąg problemów z passatem. W sterowniku silnika pojawił się błąd 65535 - uszkodzenie wewnetrzne sterownika. Samochod czasem nie daje sie uruchomic, raz odpali za 1 razem innym razem po 20 kreceniach rozrusznikiem. Podczas jazdy czuc ze szarpie, w szczegolnosci przy przyspieszaniu, odczuwalny tez duzy spadek mocy. Właścicielka twierdzi...
Na 100 % padła ci cewka w renówkach to standart. objawy to spadek mocy wzrost spalania i szarpanie przy przyspieszaniu. cewki są 4 padła pewnie jedna koszt nowej to ok 150 zł. szt.
jest w stanie pracować w zakresie 4V do 30V, więc to powinno zadziałać. To fajnie. A co do napięcia z przetwornicy to nie musi być to akurat 24V. Może być dowolne byle spełniające takie dwa warunki. Dolna granica napięcia przetwornicy wynika z maksymalnego napięcia na instalacji i tą sprawę wydaje mi się raczej czujesz, że im więcej na akumulatorze...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Passatem b5 2.5 tdi 150 km, mianowicie w momencie, gdy załącza się turbina, puszcza straszną chmurę czarnego dymu. Zauważyłem to jakiś miesiąc temu. Mogę jedynie dodać, że nie czuję żadnego spadku mocy, samochód przyspiesza normalnie. Dodatkowo dodam, że auto posiada przebieg 190 tyś. Czy może być to wina wałków...
Jak patrzyłem w takiego to na wolnych miał połowę z tego. Około 100 MPa miał przy spokojnym przyspieszaniu.
(at)konradc02 Pierwsze i podstawowe pytanie wentylator przyspiesza podczas wzrostu temperatury procesora?
Turbina sie nie wylacza, nie musze wylaczac samochodu, wrzuce tylko wyzszy bieg i dalej ladnie przyspiesza do tych 2900 obrotow
Odgrzebuję temat, bo mój przypadek może rozłożyć niejednego fachowca. U mnie objawy podobne autko w trakcie jazdy nagle traciło moc. Po pewnym czasie znowu można było przyspieszać. Spadki mocy w totalnie przypadkowych sytuacjach przy czym silnik się nie krztusił ani żadnych dziwnych objawów nie dawał... Wymiana filtrów niczego nie dała, komputer też...
No dobrze a dzieje sie tak takze na zimnym silniku? I jak bardzo w trakcie jazdy jest to odczuwalne (poczujesz gwałtowny spadek mocy i po chwili przyspiesza?). Czy jadąc 20 na drugim biegu, jak dasz mu więcej gazu tez się zadławi czy tylko na wolnych?A masz katalizator?Osobiście mi to wygląda na czujnik TPSu
Witam. Problem dotyczy błędu "ryzyko zapchania filtra cząstek stałych". Wstępna diagnoza mechanika (przed komputerem): płukanie filtra. Po podłączeniu do komputera - jednoznacznie zawór EGR. Po wymianie zaworu sytuacja bez zmian - tyle, że nie wyrzuca błędu. na biegach 1-4 totalny brak dynamiki, mozolne minimalne przyspieszanie z ewidentnym spadkiem...
przewody od turbo do gruszki są ok gruszkę sprawdzałem strzykawka taki sposób znalazłem w necie. i chyba mi się wydaje ze wcześniej przy przyspieszaniu słyszałem syk przy przyspieszaniu teraz tego nie słychać
W zasilaczach komputerowych często kondensatory elektrolityczne umieszczane są zbyt blisko radiatora, co powoduje ich przegrzewanie, a to z kolei przyspiesza wysychanie elektrolitu i spadek pojemności. Skutek jest taki jak opisuje kolega powyżej. V.
kolego sprawdz sobie czujnik masowego przepływu powietrza , po prostu wypnij kostkę i wtedy sprwdz jak przyspiesza
Z tego wynika,że nie jest to raczej problem elektryczny, może katalizator przytkany. Ja kiedyś podobnie miałem w Golfie, dopiero pojechałem w trasę i ,,przedmuchałem go" i to nieświadomie się oczyścił środkowy tłumik . Gulf orzył😉.
Witam w moim passacie 1.9tdi jest problem z mocą i wibracjami. Na początku było tak że po jakimś czasie ubywa mocy i przy około100km/h są wibracje a zwłaszcza przy przyspieszaniu. Normalnie na obroty wchodzi turbo sprawne . Ostatnio to się objawia bardzo dużym spadkiem mocy i wibracjami . Wibracje pochodzą z przodu chyba od silnika
Nie bieduj bo oszczędności się mszczą. Zamontuj AC W03 lub Barracuda. Zamontowałem AC W02 . Jednak chyba przesadziłem z rozwiercaniem dyszy: zrobiłem 2.4. Teraz Na wolnych obrotach mam mnożnik w granicach 1.1 przy ciśnieniu 1.10 bar oraz mnożnik około 0.9 w górnych partiach. Zmniejszyć dysze na 2.3 czy obniżyć ciśnienie do 1bar? Dodam że na takim mnożniku...
Programy które przyspieszają transfer obarczają go błędami przesyłowymi. Mogą wystąpić później problemy z plikami przy odczycie
To nie jest falowanie tylko redukcja. Jeszcze raz: jakie auto, jaka skrzynia? Nie można wnioskować co jest awarią a co czymś normalnym bez znajomosci konstrukcji skrzyni biegów. volvo v70 aisin To nie jest redukcja! Np jadę na 5b mam 1300obr lockup jest nie spięty puszcze gaz spada do jalowych wcisnę idzie na 2300 i w tym miejscu stoi a auto przyspiesza...
Aktualnie z żadną grą nie mam problem (gram w GTA V, CS:GO, War Thunder, Just Cause 4), poza grą Star Wars Battlefront 2, w której mam duże spadki fpsów, przy jakiś wybuchach czy coś.
Sądzę, że problemem było "paliwo wyborcze" z połowy października od "polskiego giganta naftowego", które kupiłem na zapas. Po dolaniu depresatora i świeżej zimowej ropy, długie kręcenie na razie się nie pojawiło. Ja bardzo rzadko tankuję na Orlenie, tylko jak nie mam wyboru. Jak miałem 1.9 JTD silnik wyraźnie głośniej na nim chodził, obecnie mam benzynę...
Taki objaw świadczy że wybuch w cylindrze trwa przy uchylonych zaworach wydechowych i mieszanka dopala się w wydechu. Najpierw rzeczywiście stroboskop i zobacz co się dzieje z tym zapłonem . Ja szukał bym usterki w układzie wysokiego napięcia i układzie przyspieszania zapłonu.
Na gazie wszystko jest ok. Tylko na benzynie sa te problemy. Gdy jest zimny dusi sie i nie ma mocy. Troszke lepiej jest jak jest cieply zapala za pierwszym razem jednak czuc spadek mocy dlawi sie i nie przyspiesza jak kiedys.Dzisiaj wymienilem filtr paliwa ale usterka pozostala nadal do rozwiazania.
Czołem. A tak BTW to co powodowało, że te mostki tak leciały? One się starzeją, i to bez względu na to czy są używane, czy nie. W nieużywanych rośnie prąd wsteczny, ale można prostownik uformować - łącząc go pod napięcie w kierunku zaporowym (lub zmienne) i stopniowo zwiększając napięcie, pilnując przy tym, by się nie przegrzał. W czasie pracy rośnie...
ale nikt nie mówił, że grzalki g1 i g2 są zepsute. Z tym , że jak spojrzysz na ten układ na drugim biegu powinny działać obie w połączeniu równoległym co powoduje zmniejszenie rezystancji do 45 ohm czyli spadek napięcia jest mniejszy i silnik przyspiesza. A temperatura spadła, bo grzeje tylko jedna g2. tak mi się wydaje.
Sprawdź wszystkie podciśnienia może wężyk spadł. I Co?! Że niby to ma być przyczyna wzrastających obrotów??? I nie regularny spadek nocy?
Vectra C 2004, benzyna/gaz 2.0T- silnik z20Net Po porannym odpaleniu auta zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Mianowicie doszło do spadku mocy auta- nie przyspieszał, zachowywał się jak 2 tonowa ciężarówka. Ledwo wchodził w ponad 2 tys obrotów, czasami miałem wrażenie że 2tyś to maks jaki może osiągnąć. Myślałem że może tryb awaryjny się załączył (chociaż...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Jaki jest najszybszy sposób na sprawdzenie mapsensora? Czy doladowanie nie powinno być większe? (Ponad 1bar). Jakbym nie przyspieszał doładowanie nie przekracza 0,4 bara
Witam mam problem z autem jest to audi a4b5 1.6 z gazem . Problem polega na tym że auto z rana odpala normalnie a po rozgrzaniu kręci i nie chce odpalić. Łapie dopiero po dłuższym kręceniu a czasem trzeba odpalać na dwa razy a jak już odpali to czuć mocny zapach benzyny jakby ją zalewało.Gdy zgaszę auto i chcę odpalić to pali na strzała a po około 5/10...
Jak jest moc podczas przyspieszania, a tylko szarpie to raczej zainteresuj się układem zapłonowym .Dlatego pytałem o to na samym początku.
Dalej nie rozwiązałem problemu kodowania, natomiast poradziłem sobie z faktem iż samochód nie wkręca się na obroty. Aktualnie, samochód jest jezdny natomiast przyspiesza dobrze do ok. 2300RPM po czym nastepuje spadek mocy który z powrotem powraca przed 4000RPM i przyspiesza dobrze aż do końca zakresu obrotów. Towarzyszy temu kontrolka ESP, na przycisk...
Opisujesz że wszystko spada w dół wskazówki itp. A to się mierzy z spadkiem napięcia . Czy podczas szarpnięcia faktycznie auto zwalnia ? Czy poprostu nie przyspiesza jak byś oczekiwał. Jak cała sytuacja minie to auto wraca do normalnej pracy ? Opisane jest to tak jakby przygasał ci tylko licznik . "Przekłamywał"
a co ma wspólnego ciśnienie paliwa z warczenie przy przyspieszaniu?? Zbyt uboga mięszanka.
Obroty idą, ale auto nie przyspiesza tak. Rozrząd wymieniony był około ~240tys. Koloktor dolotowy wyczyszczony, zaślepiony. Witaj, pisz trochę bardziej szczegółowo a nie to co Ci przyjdzie na język. Co masz na myśli z obrotami bo to co napisałeś świadczy o ślizganiu sprzęgła. Po co piszesz kiedy był wymieniony rozrząd skoro nie wiadomo ile masz teraz...
Tak na pierwszy rzut oka to źle połączyłeś TL082. Tu wygląda na komparator a ma być liniowym wzmacniaczem. Zacznij od połączenia w układ wtórnika napięciowego. Połącz wyjście czujnika na 3, 2 połączona z 1 i stamtąd wyjście, zasilanie tak jak na rysunku. Tyle na razie (mam mało czasu). W przyszłości staraj się używać ogólnie przyjętych symboli elementów...
Odnosnie dotrysku pb, to taki ekstra wtrysk który trwa zazwyczaj od 0.5 do 1.5 ms wystepuje przed wtryskiem normalnym. Powoduje np 10% wzbogacenie podczas gwaltownego przyspieszania co powoduje spadek AFR z wartości 14.7 np na 13 i przy zachowaniu pracy CL te 3% wiecej mocy wtedy kiedy potrzeba gwaltownie ruszyć. Również dla dużych obciążeń czesto dotryski...
Witam. Do antenek-kiedy masz te przyduszenia(w czasie gwałtownego przyspieszania podczas jazdy)?Na postoju już się kręci do końca?
Witam wszystkich mam pewien problem z paskiem. Otóż przy ok 3800obr/min jest nagły spadek mocy auto nie przyspiesza dopiero jak zgaszę i zapale silnik to wszystko wraca do normy. Zamieszczam logi grupy 3 i 11 proszę kogoś o analizę i pomoc w ustaleniu usterki. Mam swoje podejrzenia ale na razie się nie będę się nimi dzielił żeby nie sugerować odpowiedzi....
kopci przyspieszaniu przerywa przyspieszaniu szarpanie przyspieszaniu
zelmer malakser wymiana symetryzator internet zawiesza
chrysler pacyfica wideodomofon hikvision internet
Resetowanie panelu sterowania chińskiego Webasto Jak zbudować keypad do drzwi na tranzystorach?