Górny ciepły, dolny zimny.
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
Iskra nie w tym momencie.
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
Roznie bywa zaleznie od uszkodzenia często tez jest problem na ciepłym oraz spadek mocy .
Wpełzasz pod autko ustalasz gdzie do wydechu masz przytwierdzoną lambdę odpinasz wtyczkę i obserwujesz podczas jazdy począwszy od zimnego po rozgrzanym jak się autko sprawuje
Witam Proszę bardzo o pilną pomoc. Posiadam Opla Movano Renault Master 2,8 DTI (12.2000r) Spadek ciśnienia oleju przy zimnym silniku, kontrolka gaśnie nawet po 15-20 sekundach. Po rozgrzanym silniku zaświeca się na stałe i mruga, gaśnie przy ujęciu gazu i wrzuceniu na luz. Ciśnienie przy zimnym 1,2 atm- 1 atm przy ciepłym, przy 3000 obrotów spada do...
Silnik krokowy to inaczej ssanie działa gdy silnik jest zimny przy ciepłym nie musi. Rozepnij sinik krokowy i na zimnym silniku włącz zapłon sprawdź na wtyce napięcie. Jeśli jest to walnięty jest silniczek krokowy a jak nie ma napiecia to sterowanie. Może również być uszkoazony czujnik temperatury.
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Najprostszy test, to sprawdzić świece, każdą z osobna przez żarówkę typu H4 czy H7, generalnie dużej mocy. Żarówka ma świecić jednakowo jasno na wszystkich świecach po kolei. Jak na którejś nie świeci, spalona świeca, ja na jednej świeci odrobinę jaśniej, świeca ma zwarcie ( rzadko spotykane) żarówka też możesz sprawdzić, czy dochodzi prąd do świec...
Problemem okazały się spadki napięcia na zimnym silnik (czytaj dłuższym postoju).
Witam mam problem z vw sahron 1.9 tdi. Problem polega ta tym ze gdy autko jest zimne i mu sie gwaltownie przyspieszy ma spadek mocy,ale gdy go zgasze i odpale ponownie i go rozgrzeje jest wszystko ok.
kolego sprobuj regulacji zaworow. Clio III ma recznie regulowane zawory (a niektore ASO o tym nie wiedzą nawet - wiem bo mam clio 3 z 2008r 1,2). Jeden serwis mowil zeby regulowac, inny twierdzil ze ma automatyczna regulacje luzu. Auto przed regulacja zachowuje sie tak, ze trzeba je dluzej krecic zeby odpalilo, na zimnym potrafi chodzic nierowno i gasnac,...
A sprawdzałeś to co napisali tu wcześniej ? np tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Mam Zafire z tym silnikiem X18XE1 powiedziano mi ze to najgorszy silnik opla nie równo pracuje na gazie i na benzynie to najgorszy silnik na jakim jezdzilem zycze powodzenia akurat wymienilem pierscienie tłokowe bo strasz\nie brał olej
Cześć ! Miałem podobną sytuację ! Proponuję abyś na początek odpiął kleme minusową od akumulatora na 20 minut , póżniej podłącz i sprawdz jak działa na samej benzynie nie przełączając na gaz , szarpanie powinno ustąpić , sprawdz jak będzie dobrze to napisz powiem Ci co dalej :)
Sprawa jest nastęująca: Po odpaleniu silnika, wciskając delikatnie pedał pszyspieszenia obroty silnika spadają, aż silnik zaczyna prawie gasnąć. Po tym incydenicie wszystko jest OK. Dzieje się to przeważnie gdy silnik jest zimny podczas pierwszego odpalenia. Czy może Ktoś wie co się dzieje???????
Sprawdz czujnik temperatury. ECU podaje zbyt mala dawke paliwa.
Mam Passata z silnikiem benzynowym 1.6i AHL z kompem Simos. Na forum Passata tego problemu nie rozwiązali, ale jest mnóstwo innych modeli z tym silnikiem, od Golfa poczynając na Audi kończąc, może więc ktoś mnie naprowadzi. Ogólnie to problem się wciąż nasila. Jak wyjeżdeżam rano z garażu to robię przygazówę bo lekko pod górkę, obroty mam wtedy 1500-1800...
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
Jedź na diagnostykę komputerową i zwróć szczególną uwagę na temperaturę silnika gdy jest zimny
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
Powodem może być również uszkodzony czujnik położenia przepustnicy miałem podobny problem w Citroenie.
Mam pytanko.Podczas rozruchu na benzynie na zimnym silniku obroty powinny się zmniejszyć by za chwilkę wrócić do normy i tak było.Od jakiegoś czasu obroty spadają i dopiero po rozgrzaniu silnika się podnoszą.Czy może to być przyczyną gaśnięcia silnika po przełączeniu na LPG,kiedy silnik jest jeszcze nierozgrzany Pozdrw
Witam dzięki koledzy za pomoc. Co się okazało to problem był bardziej złożony ponieważ składał się z 2 powodów. 1. podczas testów na komputerze u kolegi przyjechał do niego inny kolega i okazało się że tankowaliśmy paliwo na tej samej stacji i praktycznie w ten sam dzień, i po tym tankowaniu jemu tez się coś takiego działo tyle że on ma 307 i jemu wyskoczyła...
jezeli to tylko na zimnym silniku czujnik temp...
Nie wykluczone, ja ostatnio znalazłem winowajcę swoich problemów z zapłonem. Platynka przerywacza złapała luz... objawy: czterotaktowanie, spadek mocy, problemy z gasnącym zimnym silnikiem.
Witam. Potrzutuje waszej pomocy.. jakiś czas temu kupiłam peugota 307 z 2002 roku benzyna + LPG. Problem mianowicie jest taki ze po odpaleniu gdy jest zimy (nie jezdzony kilka godzin) spadają mu obroty i czasem zgaśnie a czasem się sam odratuje. Dzieje się tak dopuki sie nie rozgrzeje i nie przełączy na gaz. Stoję na luzie wtedy bo jakbym chciała jechać...
Po odpaleniu zimnego silnika obroty rosną do jakiś 2000 RPM i dopiero po kilkunastu sekundach wracają na swoje 800 RPM. Gdy silnik jest ciepły problemu nie ma. Mam jeszcze jedno spostrzeżenie: gdy silnik jest dobrze rozgrzany to mam wrażenie że jest słabszy niż na zimno (pierwsze 10 min.) Pozostałe parametry w normie: temp. silnika na trasie to 92C,...
Witam. Problem to Scania 124 1998 r. Auto jak jest zimne dymi na niebiesko, może lekko na biało. Równo pracuje. Jest trochę słabe. Cóż to może być?
Błąd był taki że ,,usterka modułu sterowania świecami żarowymi ..czy jakoś tak ,był spieczony jeden styk ,a ja to tak rozumie że sterownik daje prąd na świecę ,a po osiągnięciu odpowiedniej temperatury jakiś czujnik daje sygnał że temperatura została osiągnięta i wyłącza sterownik ,a jak był przerwany przewód to sterownik cały czas dawał prąd a czujnik...
za obroty odpowiada silnik krokowy więc może on . Zamiast udzielać głupie prady zapytał byś się czy nie czasem na sprycy Sagem SL96. Widzę, że jestes szpec, wiesz za co odpowiada krokowy, to pociąg dalej ten zapodany wątek.
tylko ze na gazie jest wszystko ok pogrzebalem troche przy pompie paliwa i przy tej wtyczce moze zasniedziala byla bo narazie jest ok niewiem jaki to ma wplyw wydaje sie ze calkiem by niedzialalo
tak samo dzieje się tylko na benzynie bo na gazie na zimnym silniku nie bardzo chce palić
jak ciśnienie drastycznie spadnie To zależy jakie widełki ustawisz, u siebie np dałem dopuszczalny spadek 0,2 bara przez 0,3s i KME TUR ledwie ale daje radę w doładowanym 1.8.
Witam. Długo minęło od czasu gdy zapaliła się Panu błąd 148. U mnie od 2 tyg gdy silnik jest zimny
Problem rozwiązany, okazało się, że alternator za dużo ładował - 18.5V, przez co auto traciło na obrotach. Domyśliłem się tego, bo dziwne było mi, że przy niskich obrotach nawet wycieraczki szwankowały, choć teoretycznie nie powinno to mieć związku. Auto naprawione, dzięki wielkie za pomoc. Dokładnie tak. motor 3,5 V6 :)
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
witam. Jezeli masz termostat na wezu doprowadzajacym powietrze do silnika to wez go zblokuj tak zeby tylko zimne sobie ciagnał.
silnik często wariuje gdy rusza się płytą główną. No to wygląda na jakąś przerwę w lutowaniu ( zimne luty ) . Najlepiej byłoby podpiąć miernik w kolejne punkty zasilania silnika i ruszać płytką obserwując gdzie robi się spadek napięcia. Nie zaszkodzi też przeczyścić dokładnie styków baterii.
Usterka rozwiązana. Okazało się, że jest jakiś spadek napięcia na zasilaniu sterownika pompy. Dopóki nie kręci się rozrusznikiem jest ok, w momencie kręcenia jest tak duży spadek napięcia, że sterownik się wyłącza i nie otwiera zaworu dawki. Dałem mu dodatkowy przewód zasilający pod samą pompe paliwa i teraz odpala idealnie. Bardzo dziękuje za podpowiedzi.
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Jeżeli masz przepustnice powietrza sterowana linka to sprawdź czujnik jej położenia (potencjometr). Uszkodzony powoduje właśnie dziury w prędkości obrotowej silnika
Powiedzmy na 10 uruchomien 3 że spadkiem obrotów, nie ma znaczenia zimny czy ciepły.
Podstawa to,ciśnienie na CR podczas rozruchu,obroty wału i spadek napięcia. Do tego dodał bym sygnały z CKP i CMP. Także bez diagnozy nic z tego nie będzie.
sterownik silnika inaczej komputer czyżby zimne luty w ecu?
Problem polega na tym ze auto odpala normalnie i po przełączeniu na gaz zaczynaja opadać obroty az w końcu gaśnie. dopiero na rozgrzanym silniku chodzi dobrze.
Witam Na zimnym silniku spadają obroty do 300 obr/min za 2 sekundy znowu sa prawidłowe przez minute i znowu to samo.Brak błędów w sterowniku.Gdzie szukać??
na zimnym czy na cieplym silniku,rozumiem ze na benzynie jest zawsze ok, jak jest w czasie jazdy na gazie
Wynika z tego że warto zainwestować w dobry olej zarówno do silnika jak i do skrzyni, proponuje dokładnie obejrzeć kabel lączący akumulator z rozrusznikiem, tam w wielu przypadkach występował spadek prądu.
Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik podcisnienia regulacja zaworów wszystko czysciutkie pozostają...
Zmierzyć napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu, jeżeli występują nadmierne spadki napięcia. to silnik zimny nie będzie chział uruchomić z rozrusznika. Może to być spowodowane , złym stanem akumulatora, niepewnym połączeniem masowym silnika, uszkodzeniem w samym rozruszniku. Co tłumaczy że silnik na pych zapala. Do rozruchu ciepłego silnika potrzeba...
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Przerabiałem ostatnio temeat odpalania zimnego silnika i mogęci kolego poradzić żebyś sprawdził ciśnienie w cylindrach na zimnym silniku bo silniki 1.9 d w francuzie mają miekkie gniazda zaworów co po pewnym czasie użytkowania objawia się spadkiem ciśnienia na zimnym silniku pozdr
Na zimnym silniku przy zmianie biegów spadają obroty z 950 do 500 i słychać piszczenie i po chwili wraca wszystko do normy. co to może znaczyć ?
Węże od chłodnicy puchną? Gdy osiągnie 90'C powinny być troszkę twardsze niż na zimnym silniku.
Samochód zaraz po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach 1500-1700, po 10 sekundach obroty spadają do 1100-1000. Gdy na jałowym biegu dodam gazu do ok 2500-3000 obr i puszcze pedał gazu to samochód zgaśnie. Następnie podczas jazdy gdy zatrzymuje się np. na skrzyżowaniu samochód potrafi także zgasnąć. Dzieje się tak aż do momentu rozgrzania czyli 3-5...
Dzięki za podpowiedzi. A swoją drogą zmieniając temat i markę auta czemu często np. w BMW zamiast wskaźnika temperatury wody jest temperatura oleju? Niby lepiej bo to istotniejsze kiedy można korzystać z pełnego zakresu mocy auta żeby nie męczyć zimnego, ale z drugiej strony to jak sprawdzić czy woda nie ma za dużo? Czy w BMKach są jakieś kontrolki...
Sprawdzałem i wszędzie jest szczelny
Może też być, że któryś wtryskiwacz jest zabrudzony mocniej i nie domyka. Powodem tego też będzie spadek ciśnienia gazu podczas postoju.
Podstaw wtrysk, ale zanim to to sprawdź wiązkę do niego, czasem pęka przewód przy wtyczce wtrysku. Sprawdź jeszcze luzy zaworowe, w szczególności na zimnym po 12-24h postoju.
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
Serwis i tylko serwis do tego wynalazka, przerabiałem w firmie z cargo miał spadki mocy. Polecam serwis w kielcach, to trzeci w którym w autko coś znalezli bez wymiany wszystkich pompowtryskiwaczy.
Moim zdaniem to po prostu słaby olej wlales i na rozgrzanym silniku ciśnienie spadło nic w tym dziwnego nie ma. Wlej sobie turdus lub mobill np. 15w40 I ciśnienie powinno ci podskoczyć na zimnym A i też będzie mniejszy spadek na rozgrzanym silniku
Mam Dodano po 8 Mam dokładnie to samo. Renault Espace 2.0i 8V nie pali na drugi cylinder. Cisnienie na wszystkich cylindrach dobre i równe. Zamieniałem kable swiece cewki i ciągle drugi cylinder nie działa. Wymieniłem drugi wtryskiwacz i nadal nic. Stały plus jest,impulsowy minus też. Na diodzie miga, na żarówce też.Świeca czarna ale sucha. niby elektrycznie...
Czyli nic poza przepustnica nie jest za to odpowiedzialne .
Witam. Bardzo proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie. Być może ktoś miał już taki przypadek, proszę więc piszcie. Problem dotyczy samochodu jak w temacie. Gdy rano odpalam samochód to startuje bez problemów, gdy natomiast ruszę nim i przejadę kilkaset metrów jadąc normalnie, to na 4 lub 5 biegu zaczyna nierówno pracować i znacznie spada jego moc....
Właśnie podejrzewam pompę paliwa ale szukałem dodatkowych inspiracji :) Wepnę przetwornik przez trójnik aby obserwować ewentualne spadki ciśnienia podczas pracy.
Witam, posiadam Opla Astrę II silnik 1,6 SE i od pewnego czasu a konkretnie kiedy nastąpił spadek temperatury, mam problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Gdy go się uda uruchomić następne uruchomienia są bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury który steruje komputer. Sprawdziłem spadek napięcie akumulatora przy rozruchu, który wyniósł 10,5 V....
Wydaje m sie ze gdyby cos sie dzialo z wtryskami to bylyby problemy z odpalaniem a nie ma takich objawow czy zimny czy cieply.
U mnie też nie wraca na pełne 12V, jest lekko przed. Ten spadek to w takim razie grzanie świec bezpośrednio chyba nie jest, bo pierwsze co sprawdzałem to świece i grzeją wszystkie, a spadki mamy identyczne :) Bezpiecznik świec (80A) jak dobrze pamiętam znajduje się na panelu w nogach kierowcy.
pożyczyłem tydzień temu od kumpla kabel i sprawdzałem głównie, czy sonda lambda ma poprawne napięcia. Napięcia były prawidłowe. Zapłon ustawiałem niestety tylko metodą "prób i błędów" czyli podczas jazdy co chwile zmieniałem położenie aparatu i podczas jazdy przy około 20km/h wciskałem do końca pedał gazu. Tak kilkakrotnie aż do momentu uzyskania najlepszego...
Mam problem z silnikiem: Jak jest zimny po pierwszym rozruchu np.rano i gdy ruszam spadają wtedy obroty,słychać jakieś strzały,gdy popuszczam gazu i dodaje to raz się dławi a raz nie.Występuje to tylko na benzynie i jak się silnik rozgrzeje to mija. Na gazie pracuje ok.Aha silnik3.3.POMÓŻCIE proszę...!
Witam Objawy, które obserwujesz, ma także ja i to na identycznym silniku, czyli 1.6 HDi 90 KM od nowości, bo kupiłem samochód w ASO i mam go szósty rok. Spadek temperatury na wskaźniku przy włączonym ogrzewaniu jest normalny - Diesel ma wyższą sprawność niż silnik benzynowy, zatem mocno upraszczając, odda mniej ciepła na zewnątrz niż benzyna. Włączenie...
A możesz podesłać jakiś filmik jak pracuje silnik? Dodano po 14 I jeszcze jedno to co opisałeś dzieje się na ciepłym czy zimnym silniku?
No i już trochę wiem, po laptopie wyszło że błędów jako takich komputer nie zarejestrował, ale wedle parametrów jedna z sond w tłumiku jest mniej ruchliwa. Może to przez to właśnie takie przyczyny z tym dławieniem po odpaleniu zimnego auta?
problem po części rozwiązałem ,dwa z trzech wtrysków odwrotnie zamontowane ,biały dym na zimnym silniku nadal ,spadek mocy jest nadal lecz dużo mniejszy .Jak można sprawdzić pompę wtryskową ?
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
lub zbyt duży spadek napiecia na akumulatorze
Witam Czy ktoś może mi podać prawidłowe ciśnienie oleju w tym aucie jakie powinno być na zimnym silniku oraz na rozgrzanym proszę o pomoc.
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Odpal zimnego i w miarę rozgrzewania kontroluj chłodnicę, jak będzie się rozgrzewała razem z silnikiem to dalej jest coś nie tak z termostatem.
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Karpediem przeanalizuj link który podałem powyżej. Jest tam schemat działania ssania. Nikt nie jest prorokiem. W tym typie gaźnika może być wszystko. Urwany, dziurawy wężyk podciśnienia, termozawór dwudrożny, czujnik biegu jałowego itd. Myślę, że metodą przeanalizowania poprawności działania i kolejnych eliminacji możliwych usterek ssania można do czegoś...
witam mam taki problem z swoją c360 po kapitalnym remoncie po odpaleniu ciśnienie oleje prawie 4 gdy ciągnik pochodził 2 dni Ciśnienie spadło na 2 na zimnym silniku gdzie szukać przyczyny
Sprawdź termostat powietrza w przedniej obudowie filtra powietrza, tam często urywa się dźwigienka od sterowania klapką i silnik pobiera zimne- właściwie: wilgotne - powietrze i są znane problemy...
Witam po długiej przerwie. Co do mojego problemu okazuje się że gaźnik miał ustawioną zbyt bogata mieszankę. Silnik na zimno palił bez wyciągania ssania a jak się nagrzał to gasną. Zubożyłem ją troszkę i już silnik pali na dotyk jak jest gorący ale przy starcie zimnego silnika nie obejdzie się teraz bez ssania.
To nie tak ,alternator jest bardziej wrażliwy na spadki niż rozrusznik.P
A nie ma problemów z rozruchem zimnego i ciepłego silnika?
Sprawdz czy wszystkie przewody WN siedzą na świecach. Miałem tak w R19 jak lekko zsunął się przewód ze świecy to efekt taki jak opisujesz "stukanie zaworu" a spadek mocy podczas jazdy byl nieodczuwalny.
w tamtym roku jakos o tej porze dziś byłem u gazownika wymienił filterek i wyregulował zobazcymy jutro jak będzie zimny silnik jak będzie się zachowywał
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
Mam Mercedesa Sprintera, w którym nie działa ogrzewanie na postoju. Gdy jadę to jeszcze jakoś grzeje, lecz gdy tylko się zatrzymam to powietrze leci zimne i spada temperatura silnika. Co go boli?
co to tego jestem pewien parownik zawsze najszybciej sie nagrzewa i nigdy mi sie nie zdarzyło żeby był szron na nim, dziwi fakt ze jeżeli silnik dostaje zimne powietrze powinien miec lepsze osiągi a tu jest wręcz odwrotnie
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Skąd wiesz, że mam luzy na panewkach? Hydropopychacze fakt klepią bardzo, ale filmik jest sprzed roku, wtedy oddzywały się raz na jakiś czas, teraz zawsze tak klepią gdy silnik jest zimny. Silnik 2 lata temu był zmieniany na jednostkę o przebiegu 88 000km...
Tak, za niskie ciśnienie może powodować problemy, ale spadek o 0,5bar na wolnych obrotach jest normalny, odłącz wężyk podciśnieniowy z regulatora i zobaczysz, że będzie cały czas 4bar
Olej świeżo wymieniony jest stan. A u mnie jest zawór w obudowie środkowego łożyska wału,jest on wkręcony równo z nakrętką kontrująca lecz widać było że ktoś skracał tę sprężynę która jest w środku. I tak też myślałem że to może być ona lecz nie wiem jaka musi być jej oryginalna długość?A ciśnienie wynosi 3atm przy zwiększeniu obrotów spada na 2atm...
Na zimnym silniku będzie większe ciśnienie, w miarę rozgrzewania będzie spadać,ale nie powinno spać tak drastycznie z 4 do zaledwie 1 at Jeśli silnik miał remont robiony nie dawno to jeszcze jest kwestia dotarcia(silnik musi się spasować,uszczelnić,chyba że nie był dobrze zrobiony remont?).
spadek napiąć zimne silnik zimne silnik dusić skuter zimne silnik
ustawienia skanowania wentylator wieża toshiba zapala dioda power
Bezpiecznik 10A do Mitsubishi Colt 1.3 2006 - Wymiary i Typ Hyundai i40 - Automatyczne światła dzienne i tylne