Naładuj na full i sprawdź zasięg w km.
Sprawdź regulator napięcia.
Witam Mam problem ze spadkiem napiecia Stało się to nagle podczas jazdy, został mi jeden bieg do przodu i wsteczny.. (automat) Żadnej kontrolki ani komunikatu, jedynie komputer pokazuje spadek napiecia na skrzyni Akumulatory nowe Na początku był alternator w regeneracji Po kilkunastu kilometrach stało się to samo Drugi alternator (używka, sprawdzana...
Jaki masz rodzaj akumulatorów? Pomierzyłeś każdy aku? Może masz jeden uszkodzony. Wszystkie mają takie samo napięcie? Przydałoby się pomierzyć rezystancję wewnętrzną. Zmierz podczas obciążenia spadek napięcia na każdym akumulatorze oddzielnie. Do pełni szczęścia wypadało by zmierzyć prąd pobierany z akumulatorów podczas jazdy. Jaki jest silnik i układ...
w trakcie jazdy spada napiecie pradu Czyli poza silnikiem nic nie działa?
Nie tylko. Spadek objawia się np. przy załączeniu wycieraczek w trybie manualnym. Zaobserwowałem, że spadek jest dość spory, nie spotkałem się z tym w żadnym innym aucie.
Cześć, Miałem słabe ładowanie akumulatora. Wymieniłem nowy regulator i mostek prostowniczy. Efekt jest taki, że na zimnym silniku (ze światłami) jest 14V, ale w trakcie jazdy (jak sądzę rozgrzewania się alternatora) napięcie spada po kilku kilometrach do 13,6V. Spadki na przewodach minimalne. Czego to może być wina? Czy może być problem z uzwojeniami,...
Spadki napięcia podczas jazdy powoduje alternator. Jeżeli jest to "mikrosekunda" to albo w/w koło albo napinacz lub pasek.
czujnik wody , wysokie napięcie do kontroli
przeprowadziłem pomiary multimetrem i oto wyniki: Jak nie uruchamiasz napędu jazdy to jest ten sam objaw braku skrętu? Bo problem zapewne zasadza się na zbyt duzym spadku napięcia - silnik jazdy pobiera zbyt duży prąd.
No to sprawdź instalację do radia bezpieczniki kostkę ale na samym początku zmierz napięcie podczas jazdy na akumulatorze.
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Wygląda na to, że traci zasilanie, gdzieś pojawia się znaczny spadek napięcia. Musisz sprawdzać, zasilania i masy, ściągnij schemat i szukaj głównych połączeń.
Klema plusowa na akumulatorze grzeje się podczas jazdy. Jutro przy wolnej chwili sprawdzę spadek napięcia na plusie
Sprawdziłem poszczególne obwody. Przy wyłączonym silniku po wyjęciu bezpiecznika 24 (Oświetlenie wnętrza, oświetlenie bagażnika, światła awaryjne, zegar, radioodbiornik, komputer pokładowy) natężenie prądu (mierzone poprzez odłączenie klemy (-) i wpięcie tam w obwód amperonmierza) spada z 0,7A do 0,018A. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę, że kiedyś...
Cześć, jak drastycznie spada napięcie baterii podczas przyspieszania i jazdy z prędkością maksymalną?
Najpierw należy sprawdzić czy napięcie na wyjsciu baterii nie ma spadku.
Jeśli nie startuje wspomaganie, odpalaj przy wyłączonych światłach. gdzieś następuje spadek napięcia i problemy ma sterownik wspomagania. U mojego ojca w takiej samej pandzie czasami wyłączało się wspomaganie podczas jazdy, na serwisie poradzili odpalać przy wyąłączonych światłach, od tego czasu jest spokój.
A wiec tak przy wlaczonej klimie, swiatlach i mocy wzmacniacza ok 50% miernik pokazywal 14,1V. Przy max. mocy wzmacniacza (tyle na ile glosniki pozwalaja :) ) wskazanie wynosilo 13,8V. A wiec takie spadki nie powinny miec zadnego wplywu. Nie ma, silnik cały czas powinien pracować równo (tolerancja błędu czujników jest większa niż % spadki napięcia)....
Jedyne możliwości moim zdaniem to: - wadliwe połączenie wyjścia alternatora z akumulatorem (spadek napięcia). Nie znam na pamięć schematu tego motorka ale przy tych objawach to możliwe tylko gdyby ten woltomierz mierzył napięcie bliżej alternatora, przed miejscem spadku. Mierzyłes napięcie bezpośrednio na aku w czasie jazdy ? - wadliwy akumulator
aku po naładowaniu mają jakieś 13,5V. Zmierz napięcie podczas jazdy :)
Witam, mam sterownik świateł dziennych philips day light, który po napięciu z akumulatora włącza światła dzienne. Niestety przy niskich obrotach jak ruszam ze skrzyżowania lub parkuję to światła potrafią na chwilę przygasać, tak jakby napięcie spadło poniżej 14v i sterownik wyłącza światła. Pomyślałem aby zamontować kondensator przed sterownikiem, który...
Witam kolegów czym może być spowodowane nagły spadek napięcia w manie podczas jazdy ładowanie cały czas 28,5 akumulatory nowe i nagle podczas jazdy zamigają zegary na kokpicie a podświetlenie tablicy po zapaleniu świateł przygasa. Czasami auto pali normalnie a czasami jest problem z rozruchem. Dzieki
Ładowarkę masz do pakietu 14s. Licząc tylko prąd nominalny to teoretycznie powinno ci dostarczyć na jakieś 28 - 30 minut jazdy. A to masz w praktyce pobierane prąd będzie większy a i spadek napięcia w akumulatorach ich pojemność przy tak dużym obciążeniu będzie znacznie mniejsza niż wynika to z nominalnych jego parametrów. Więc tak podejrzewam że powinieneś...
podtrzymanie prądu, bo jeżeli może są jakieś minimalne spadki napięcia, to kondensator to podtrzyma,
Kontrolka "wskoczyła" w czasie jazdy także spadek napięcia raczej trzeba wykluczyć.A może jakaś podpowiedź jak sprawdzić ten sensor.Czy tylko podstawienie drugiego wchodzi w grę??
Sprawdź kabel masowy od aku. Sprawdź spadki napięć na przewodach. Ogólnie wszystkie "grube " połączenia. podczas jazdy ładowanie nagle spada na około 8 Volt Jak już to napięcie ,choć ciekaw jestem jak to ustaliłeś? Tak jak pisałem szukałbym problemu w przewodach głównych masa,plus itd. Może i sam aku się kończy.
Mechanik miał rację sugerując montaż świateł LED do jazdy dziennej .Jeżdząc na światłach mijania uzyskujesz duży spadek napięcia a co za tym idzie znacznie mniejszy prąd ładowania. Jazda na światłach mijania gdy moc żarówek wynosi 2x50W stanowi prąd poboru rzędu 8.5A gdy jazda z zamontowanymi światłami LED obciąża akumulator prądem rzędu 1,5 do 2A skutek...
ABS/ASR może się zapalać nie zostawiając błędów gdy na chwile napięcie zasilania spada poniżej 8-10V. Trzeba by podłączyć komputer i blokach pomiarowych modułu ABS/ESP znaleźć parametr napięcie zasilania i dokonać jazdy próbnej obserwując jakie napięcie zasilania widzi ABS. Najlepiej przełączyć w funkcję wykresu. Wtedy ładnie widać nawet po chwili czy...
Po odpaleniu na wolnych obrotach 10 do 11V. W czasie jazdy ok 12 do 12,5V. Po rozgrzaniu podczas jazdy 13,5 do 14V, ale na wolnych ok 12,5V.
Spadek napięcia masz w normie, ładowanie jest dobre, ja bym nic nie grzebał w tym alternatorze, też co jakiś czas doładowuję akumulator, gdyż robię mało kilometrów i po prostu w czasie jazdy się nie doładuje, a i przy jego zakupie spoglądałem raczej na dolne półki.
Kolego (at)domex32 tylko tak się zastanawiam. Kiedyś miałem problem niby ze spadkami napięcia podczas jazdy (link wklejam poniżej). Jak się później okazało, to były przeładowywania. Kupiłem używany alter i od tego czasu wszystko jest w porządku. Tylko, że nie wiem czy prąd ładowania jest dokładnie ten sam. Stary alternator, jak się później okazało po...
Potrzebujesz źródło prądowe na prąd LED-a. Ile sztuk LED-ów możesz połączyć szeregowo, zależy od ich napięcia przewodzenia i spadku napięcia na źródle prądowym. LED-y trzeba posegregować wg prądu, takiego samego.
Zasilacz 12V z napięcia w samochodzie to nie jest dobre rozwiązanie biorąc pod uwagę że często występują spadki napięcia poniżej 12V np w czasie jazdy na światłach lub na postoju przy niedoładowanym akumulatorze masz napięcie niewiele wyższe od 12V i nie bardzo jest co stabilizować. Więc chyba lepszym rozwiązaniem jest to powyżej. Po prostu uwalisz...
Na stole pod obciążeniem ładuje do 14.8. Więc spadki napięcia masz w aucie.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem.Po przejechaniu nieraz np 100 czy 200km na wakacjach nieraz 700km faktycznie na drugi dzień nie mam problemu ze spadkiem napięcia ,ale postoi kilka dni bez jazdy lub na krótkich odcinkach i sytuacja się powtarza.Problem tkwi że normalnie pokonuję właśnie te kilka km,natomiast dłuższe trasy okazjonalnie.
Biorąc pod uwagę wiek auta, logika podpowiada mi żeby zaglądąć nie tyle na szczotki ile na współpracujące z nimi pierścienie ślizgowe. Oczywiście szczotki też nie będą w najlepszej kondycji. Kolejna sprawa to pomiary spadków napięcia, bezpośrednio przy alternatorze i na zacikskach aku. Mimo to myśle że tu problemem będzie bardziej zużyty rozrusznik...
Podłącz nowy normalnie a nie za pomocą kabelków, spadek napięć powoduje takie jazdy. Podłączysz, zapalisz i w drogę, będzie dobrze.
Mam taki zamontowany powiem, że jest pomocny jak chcę zobaczyć napięcie na akumulatorze lub spadek napięcia na nim przy grzaniu świec lub uruchamianiu silnka przycisk na jeden, jak chcę naładować zestaw głośnomówiący przycisk na dwa.Podczas jazdy można podejrzeć w każdej chwili napięcie ładowania alternatora. https://obrazki.elektroda.pl/5610126000_...
może jeszcze raz zmierz napięcie przy podłączonym pod gniazdo zapalniczki telefonie. Może być tak że przy dzwonieniu pobiera większy prąd i jest spadek napięcia bo np użyłeś jakiejś gównianej wtyczki z cieniutkimi drucikami zamiast przewodów. Poza tym w instalacji samochodowej jest raczej wyższe napięcie niż 12.3V, zwłaszcza podczas jazdy..
no, czytam i zastanawiam się nad swoim radiem FORD 5000 RDS z gałką ( z FOCUSA) ma pełen zakres odbioru częstotliwości, auto dostrajanie, auto wyszukiwanie alternatywnej częstotliwości, cyfrową głowicę etc. ( długoby wymieniać). Tak więc mam podobny problem co kolega, ze swoim radiem. Na postoju odbiera wszystko. Jak tylko bujne autem, to gubi zasięg...
Spadki napięcia na instalacji,zwłaszcza kolo rozrusznika
Witam mam podobny problem z tym wózkiem ostatnio szybko zaczęły się rozładowywać baterie i zaczął głośno jeździć. Czy problemem morze być blokada jazdy na luzie.
Jaki spadek napięcia występuje na 3 diodach przy prądzie 350mA?
jutro sprawdzę. ale podczas spadku napięcie na świecy przeskakuje iskra
Podczepię się do tematu. Mam te same objawy. Rano, gdy jest zimny to nie ma problemu (kontrolka zapala się, po uruchomieniu autka gaśnie). Po nagrzaniu auta ładowanie pojawia sie i znika, ale częściej znika. Wnioskuję po spadku napięcia w instalacji. W trakcie jazdy po mieście (światła, dmuchawa, wentylator na chłodnicy) napięcie na gnieździe zapalniczki...
Postaram się to tak sprawdzić. Monitorowałem napięcie na instalacji z zapalniczki i nie było spadków w tym momencie. Pytanie, czy w tym aucie jest jakiś przekaźnik, który daje napięcie na ECU?
Własnie podczas jazdy nic nie wychwycilem żadnych spadków napięć a błąd pojawia się róznie raz przy przyspieszaniu a raz zaraz po odpaleniu być może to instalacja ale pruć całą po kolei to mnie przeraża
Jeszcze tylko "silniczek krokowy sprawdzić"!!! Kolego, pomiar kostki stacyjki, jak nie to spadki napięć akumulator>masa silnika i>karoserii, akumulator> rozrusznik>alternator>stacyjka. Sprawdzić zasilanie elementów zapłonu. Cieszyć się jazdą. "Ponownie wyczyścić krokowy i wtryski po 27 min jazdy." :) :)
W czasie próby włączyć też wentylator kabinowy na maksa (ale chyba tylko modelach z klimatyzacją automatyczną i półautomatyczną), jak będzie się wyłączał to spadki napięcia są i elektronika odłącza duże odbiorniki.
Mój esiok zrobiłem na akumulator na silniku szeregowym o mocy do 300W 240V obojętnie czy to AC czy DC. Podczas jazdy i ciągnął furę drzewa wóz konny-prad skakał w okolicach 5A przy napięciu 140V li-jon 4Ah...ze spadkiem napięcia pakietu do 135V i trasa przejazdu z lekką górką i to mnie zasmuciło bo teoria i obliczenia pokazały mi ok 1,25A. Przepraszam...
Ja mialem taki sam problem z diodą ale w Maluchu!!! Tak...tak...okazało się, ze i masa była zła i spadki napięcia też wytępowały. ;-) Pozdrawiam
No ewentualnie masa między aku budą, mierz napięcia na urządzeniu, oba kable miernika na np na komp silnika, nie jeden kabel miernika na minus aku a drugi na urządzenie. Nikt nie pisze że wina Aku i alternatora, tylko spadku napięcia
To znowu ja tak w kwestii uzupełnienia....(przypominam że auto to Hyundai Terracan z tym samym silnikiem co w Kijance). Otóż pomierzyłem ładowanie akumulatora jego napięcie itp. Okazało się że był niedoładowany (jeżdżę autem 1-2 razy w tygodniu). Wczoraj go powoli naładowałem, dzisiaj spokojnie zapalił (duuużo lepiej) i nie zdarzyło się by zgasł w czasie...
Przeczytałem ten przypadek bardzo ciekawy tylko zauważyłem że gość odłączył licznik i miał spadek napięcia które mu kradło ja natomiast odpinałem licznik i tego spadku nie było nadal coś kradło myśle że u mnie będzie coś innego,jeszcze mnie zastanawia wczasie jazdy pika mi samoczynnie jakiś stycznik jakby od kierunkowskazów fakt nic się niezapala na...
Witam. Samochód Toyota Avensis T25 1,8 benzyna 2008 r. Problem z ładowaniem na niskich obrotach. Alternator to DENSO 27060-OD170, został zregenerowany prawie od podstaw, trochę hałasował i słabo ładował. Wymieniłem łożyska, mostek prostowniczy, regulator napięcia, szczotki, komutator. Alternator prawie nowy. Dzisiaj podczas jazdy przy dużych opadach...
Zdecydowanie lepiej dobijać starą baterię niż nową. Przy okazji - nowa bateria magazynowana w domu dostała zwarcie po 2 dwóch latach... Baterie montowane przez producenta samochodu wytrzymują dłużej - znam przypadek 9 lat, ale samochód jeździ rzadko i na długich trasach. Częste rozruchy i krótkie jazdy, szczególnie zimą, szybko wykańczają akumulatory....
Mam jedno, dość zasadnicze pytanie, czy wykluczenie cewki kontaktronu ze względu na spadek napięcia, to aby nie przesada? Jaki może być spadek napiecia na około 10 cm drutu o średnicy rzędu 1÷2mm, i wiecej? Cewka kontaktronu w takim układzie może mieć około 5 zwoi, rezystancja nie mierzalna. Proponuję wziąć pod uwagę ten układ: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Lampy otrzymały nowe, markowe diody LED typu 3030 3V 150mA (wymienione wszystkie). Świecą jak nowe - mocno i jasno. Na wszelki wypadek dałem po jednej diodzie prostowniczej na stronę, żeby uzyskać nieznaczny spadek napięcia. Temat uznaję za wyczerpany. Pozdrawiam, Krzysiek
Przyczyna terkotania to ewidentne uszkodzenie akumulatora-Po podaniu napięcia na cewkę stycznika (solenoid) zostaje zwarty obwód główny , który podaje napięcie na rozrusznik powoduje to znaczny spadek napięcia na akumulatorze a jednocześnie wyłącza stycznik . Efektem jest słyszalne terkotanie pod fotelem . Podobny efekt jest przy utlenionych stykach...
Ładowanie pięknie 14.2-14.5V Po przejechaniu jednego-kilku km napięcie na woltomierzu spada do 7-8V Wymień na czas testów akumulator na inny egzemplarz. Nagły spadek napięcia do 7-8V, może świadczyć o złej kondycji akumulatora i braku ładowania.
...ale jak zaraz po uruchomieniu jest 13,9 V, a auto jeździ tylko po mieście to po paru tygodniach akumulator padnie, jak się go nie doładuje. Przecież te 13,9 V będzie tylko przez chwilę od uruchomienia silnika, potem zacznie spadać (jak regulator się ogrzeje). Też tak miałem, zrobiłem porządek z przewodami między akumulatorem i alternatorem, z 13,9...
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Witam wygląda to na wysokie napięcie lub zapchany wydech.
Zajedzie, spokojnie na te 4-5 minut jazdy z pełną mocą starczy. Oczywiście jak sprawna na 100%. Nie liczącą spadku napięcia przy dużym prądzie.
Witam, mój Opel Astra G 1.7 DTi 75km Isuzu 2001 r., przebieg 250 tys. Alternator HITACHI LR1100-502G 100A U mnie podobna sytuacja, ale z drugim alternatorem. Pierwszy oryginalny Hitachi dostał zwarcia na diodach i puszczał napięcie na układ. Objawy: po przekręceniu stacyjki startuje pompa wspomagania i świeci się pomarańczowa kontrolka układu chłodzenia....
W takim razie do czego to toroidalne trafo można wykorzystać Jak mniemam ten transformator pierwotnie służył do zasilania 12V halogenów oświetleniowych zanim nadeszłą era "żarówek" LED i w związku z tym zdecydowanie mniejsze zapotrzebowanie na moc. większość wzmacniaczy ma i tak toroidalne. Oczywiście - lwepsza sprawnosć w porównaniu do klasycznych...
Powyżej 2000 obrotów powinno ładować na obciążeniu ponad 14V inaczej nie jest w stanie naładować akumulatora podczas jazdy
Może coś przywiera i powoduje takie spadki napięcia.Sprawdź prąd jaki pobiera twoje auto i to w ASO przy uruchomionym silniku i z różnymi odbiornikami powłączanymi-oczywiście w obu autach te same odbiorniki
Witam .Chciałem podzielić się nowym doświadczeniem jak w temacie.Pisałem o tym wcześniej ale bez wyraźnego skutku.Kupiłem nowy akumulator i SPOKÓJ! Żadnych problemów przez tydzień, a napewno by już były.Widocznie ECU łapał jakieś dziwne błędy podczas rozruch ,przy zbyt dużym spadku napięcia słabego akumulatora, a potem podczas jazdy sobie je przypominał...
Skoro 1 akuu ma mniej o wolt to może on pada pod obciązeniem. Zmierz napięcia jak obciążysz silnikiem lub/i po zakończeniu jazdy. Padający akumulator ma dużą rezystancję wenętrzną, ą że są połaczone szeregowo to wygląda jakby cały aku padł.
Witam wszystkich. Mam problem z Octavią 1.6 BFQ z 2005r. Podczas jazdy na desce rozdzielczej wyskoczyła kontrolka EPC, check i silnik wszedł w tryb awaryjny - brak mocy, prawie zerowa reakcja na gaz. Vgate ELM327 wykrył błąd P0342 - camshaft position sensor A, bank 1 - low input. Na drugi dzień samochód odpalił już bez EPC i bez trybu awaryjnego ale...
250 W, przy tuningu 350 W. Czyli na zwykłym silniku M365 250W podniosłeś moc o ~50%? Nie boisz się że go upalisz? Zakładaj silnik PRO i nawet na ustawieniach producenta z wersji PRO będziesz zadowolony z jazdy :D. Co do prądu pobieranego z pakietu nigdy go nie mierzyłem. Opierałem się głównie na aplikacji. Można by założyć bocznik przy baterii i amperomierz...
Napięcie mierzyłem z podłączoną żarówką, Odbłyśniki są bardzo dobre i reflektory nie są porysowane, tydzień temu miałem przegląd i diagnosta nie widział problemu zeświatłam według swojego przyrządu . Podczas jazdy skupienie świateł jest dobre . Ja myślę, że może coś jednak być ze spadkiem napięcia , 1,7 V to prawie 13% spadku.
Czy opłaca się zbijać napięcie opornikiem Kolego budujesz wzmacniacz na lampach (jak dla mnie wyższa szkoła jazdy), a piszesz takie bzdury !!! Opornikiem "nie zbijesz napięcia", rezystorem ogranicza się PRĄD !!! Pierwsza część prawda to wyższa szkoła jazdy ale czy I przepływający przez rezystancję nie powoduje spadku napięcia na nim? :-)
Zrób loga z danych przepływomierza oraz ciśnienia doładowania. Czym skoro Akurat nie posiadam oprogramowania, by zrobić diagnostykę w trakcie jazdy. Sprawdzę go multimetrem. Multimetrem to możesz sobie napięcie na akumulatorze sprawdzić a nie przepływomierz.
Witam, Podczas jazdy samochodem zauważyłem, że co ok. 15 sekund w samochodzie występuje nagły spadek napięcia. Przygasają światła mijania, zwalnia wentylator, lekko ciemnieje deska rozdzielcza. Spadek trwa ok 0,5 sekundy, potem znów jest ok. Za ok 15 sekund kolejny spadek. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
Bez obciążenia przy wył. silniku 13V, natomiast przy obciążeniu (radio światła drog, awaryjne) ok 12V. Kontrolka gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika (podczas jazdy nie świeci się).
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
Sprawdzić spadek napięcia na przewodach/zasilanie. Sprawdzić CAN ,sprawdzić testerem co widzi sama pompa i licznik.
Dlatego teraz chciałbym sprawdzić podłaczając zasilacz pod płytkę pomijając baterię, ale niestety wtedy silnik nie pracuje w żadna ze stron, mimo, ze zasilacz podlaczony bezposrednio pod silnik wprawia go w ruch. Nie wiem jakie napięcie, mają naładowane baterie oraz jakie napięcie oraz prąd obciążenia daje ten zasilacz. Może być tak, że bateria jest...
Radio też podmieniałeś? Pisałem o tym powyżej Dodano po 1 Podaj napięcia akumulatora Na wyłączonym silniku , podczas pracy silnika i przy obrotach np. 2500obr/min Tą samą próbę wykonaj przy włączonym sprzęcie audio i wtedy gdy pojawia się zaniki owego basu . 12,6v na spoczynku, 14,3v na zimnym silniku, średnio 13.9 ładowanie podczas jazdy. Miałem voltomierz,...
Odkąd kupiłem był taki problem, ale raz na jakiś czas zdarzyło się, że było wszystko okej, takie miałem przynajmniej wrażenie podczas jazdy. Słuszna uwaga, też myślałem nad diodą, bo te napięcie 0.7V sugeruje spadek napięcia na diodzie właśnie. Nie pomyślałem jednak nad sprawdzeniem napięcia na przewodzie masowym. Jak tylko odbiorę auto od mechanika...
Aktualnie tego jeszcze nie zmierzyłem, ale interesuje mnie sam fakt, że na postoju mogę wycisnąć nawet 3/4 mocy, a podczas jazdy wszystko się wyłącza. Skąd brałby się taki spadek napięcia? Subwoofer działa w zakresie 12-14V według specyfikacji. Czy kondensator coś by w tym przypadku pomógł?
Zastanawiam się nad sensem tego cudowania w ogóle. Po co ci w trybie ciągłym nagrywać to, co dzieje się na parkingu? Po pierwsze: przy wysokiej jakości nagrania pliki też są duże i może się okazać, że jak coś wydarzy się wieczorem, to rano już będzie “nadpisane” na karcie. Kamerka ma wymyślony tryb parkingowy i w większości wypadków to wystarcza. Po...
Myslę że to wszystko jest dużo prostsze. Ale nie napisałeś jakie masz radio i nie mierzyłeś napięcia w instalacji a szczególnie w momencie gdy się to dzieje. Otóż dobre markowe radia mają dobrze działać od około 11,5V a czesto mnie do napięcia około 14,8V. Jesli masz słaby akumulator i jeżdzisz po mieście na światłach słuchając muzyki głośno to normalne,...
Do kolegi Jsah: Popraw podłączenie do cewki, przelutuj je, naet jeśli wydaje się OK, sprawdzaj dokładnie wtyk centralki, masa- daj nową na przyzwoitym przewodzie, zsilanie centralki przejrzyj spadek napięcia między nim a akumulatorem, posprawdzaj połączenia elektro-zaworów.
Dzień dobry. Czy jest tu może ktoś - kto za butelkę wina podjechał by na ul. Paryską (Warszawa) z woltomierzem i wiedzą jak i gdzie przyłożyć końcówki woltomierza, ażeby sprawdzić czy padł regulator napięcia, czy coś innego? Historia jest taka, że od jakiegoś czasu nastąpił spadek mocy - podejrzenie serwis kierował na pompę paliwa, albo regulator napięcia,...
Cześć. Jeśli jeździsz w analogu, to policz sobie jakie minimalne napięcie będzie potrzebne żeby taki układ w ogóle zaczął działać (min. Uin - Uout przetwornicy + spadek na mostku). No i kwestia samego zasilacza, np. taki Fz1 nie daje na wyjściu napięcia stałego! Co na to powie przetwornica? Witaj Justyniunia, Moja kolejka jest w skali 1:22,5, analog,...
Mam poprowadzony jakiś kabel od alternatora... zapomniałem napisać. Masa nie był robiona, bo powiedział, za nie potrzeba chociaż czytając o audi a2, to trochę tematów do tego było... Strumień świadomości, co sugerujesz, ze robota została odwalona? I 14 napięcia musi być? A jak ustosunkujesz się do spadków napięcia na postoju - normalne? czy w trakcie...
Do silników bezszczotkowych zalecane pakiety to LiPo w zależności od pobieranego prądu muszą mieć określoną wydajność prądową podawaną oznaczeniem literą "C" na przykład 7,4V 5000mAh 40C. Standardowe pakiety NiMH są mało wydajne prądowo spadek napięcia przy większym obciążeniu jak szybki start modelu. Niektóre regulatory spadek napięcia sygnalizują...
Jeśli zamierzasz używać go w samochodzie polecał bym stabilizatorek... Zwykły LM317 wyda 1.5V. W samochodzie w czasie jazdy napięcie wzrasta do 14,4V, więc i zmieni się wartość spadku napięcia na rezystorze.
Witam! ... wiem jak dziala każda z tych wypisanych czesci ... Zatem dla Ciebie to nie nowina, że akumulator samochodowy nie jest przeznaczony do jazdy na rozruszniku - a taki pobór miewają "ambitne" sprzęty audio montowane w samochodach (zapewne, aby zagłuszyć odgłosy pracy silnika). I oczywiscie kondensator. O możliwie dużej pojemności, prawda? Oczywiście...
Może masz przysmażone styki w kostce i występują spadki napięcia, które wykańczają żarówkę. A jeśli to nieoryginalny reflektor, to nie drży ci światło na drodze w czasie jazdy?
Zasięg takiej zabawki zależy od: 1. Pojemności baterii akumulatorów zasilających silniki 2. Obciążenia silników (opory toczenia czyli waga pojazdu i rodzaj nawierzchni, po której się toczy) i poboru prądu. 3. stylu jazdy - gwałtowne ruszanie to duży pobór prądu. Większość tych zabawek ma pod pedałem gazu tylko włącznik, więc pobór jest maksymalny w...
Ty ten pojazd masz do mierzenia napięcia akumulatora, czy do jazdy? :) Jakie są powody twoich trosk, opisanych wyżej? Nie można uruchomić silnika po wyłączeniu? Jeśli można - to wszystko w porządku. Powinien w nim być akumulator 32Ah, nigdy nie naładujesz go do "pełna" ani w nocy, ani w upale; chcesz mieć wciąż 100%, to trzeba doładować na postoju....
trzeba wpiąć się w gniazdo i sprawdzić co jest powodem. Podejrzewam że spadek napięcia przy kostce od poduszki. na kompie wszystko wyjdzie!
Witam Od pewnego czasu mam w BMW E61 ( rocznik 2004, benzyna 2,5L/177KM, silnik N52) charakterystyczne krótkie spadki napięcia ładowania: Na stałych obrotach ( także na wolnych) napięcie jest stabilne - ok 14,1-14,2V, mierzone w komorze silnikowej na zacisku PLUS, natomiast przy każdym mocniejszym dodaniu gazu,( takim ok. 2200-2500rpm) oraz podczas...
Daj se spokój, lepiej kup światła do jazdy dziennej z homologacją, zaoszczędzisz kłopotów i sobie i reszcie użytkowników dróg...
Zdaję sobie sprawę z tego , że nigdy nie jeżdżę z takim obciążeniem to były tylko testy . Tylko czemu mam ciągle niedoładowany akumulator ? Pytam dlatego bo niektórzy twierdzą , że przy tak dużym obciążeniu są normalne takie spadki ładowania do 11v nawet podczas jazdy, bo niby alternator nie wyrabia . Jutro podepnę miernik bezpośrednio do alternatora...
migomat spadki napięcia spadki napięcia komputer spadki napięcia samochodzie
symbole pralki zafira alternator check broken
odpowietrzenie szamba piekarnik amica
Ciepłe brzmienie: co to oznacza w audio? Jak odblokować Skype: Konto, Aplikacja, Kontakt, Sieć