Napięcie ładowania powinno być w okolicach 14,2V i powinno się utrzymywać na tym poziomie nawet po włączeniu świateł, nawiewu i tak dalej. Może spaść pod obciążeniem do 13,8V i niżej nie. Alternator do sprawdzenia.
Dziś przy temp. czerpni około -3 nawiew wskazywał około 15,4 gdy temperatura na czerpni zrobiła się plusowa nawiew spadł na 13 stopni
Sprawdzić należy cały układ począwszy od monowtrysku przez zbiornik podciśnienia aż do kabiny do przełącznika. Często pod maską lubią pękać sztywne przewody połączone z gumowymi. Jeżeli jest wszystko ok to sprawdź czy przy przełączaniu tego pokrętła słychać charakterystyczne "psyt". Jeżeli tak to mogło spaść cięgno poryszające kurtynami kierunku nawiewu...
Czeka Cie sporo zabawy z przewodami pneumatycznymi od regulacji nawiewów .Trzeba sprawdzic wszystkie połączenia i zawory.Potrafią sie zacinać.Oczywiście jeśli nagrzewnica jest OK.U mnie spadł jeden przewód w kabinie i jak nawiew był na szybę to było zimno jak diabli.
Sterowanie klapami nawiewu jest tam podciśnieniowe. Przynajmniej w moim Plusie tak było. Skoro dmucha ci tylko na szybę to spadł/sparciał wężyk.
Jak masz dwa PIDy w kaskadzie to jesteś w domu. Ustaw drugiego na "szybkiego i silnego" (parametry dynamiczne) ogranicz mu zakres nastawy na 15*C i 30*C (to będą ograniczenia nawiewu). Wtedy jeśli temperatura z jakiegoś powodu spadnie poniżej Tmin (np. 15*C) - często tak jest na starcie, że zanim pierwszy PID zadziała albo temperatura pomieszczenia...
prawdopodobnie nie spadł bo gdy przełączam sterowaniem pokrętłem nawiew na szybę itd to słychać jak coś syczy przy przełączaniu ?
Bezpiecznik od LPG też sprawdziłeś, monterzy często montują go poza skrzynką bezpieczników, jesli jest ok to sprawdź czy jakiś przewód nie spadł z jakiegoś zaworu.
prawdopodobnie przełączanie jest sterowane podciśnieniem z silnika. Musisz wykręcić cały blok przełączników i założyć wężyk od podciśnienia, bo pewnie spadł i stąd kłopoty z przełączaniem kierunku nawiewu.
Sprawdzałem to 3 dni temu Przy nie przekręconej stacyjce pobór prądu wynosił 680mA. Po wyjęciu bezpiecznika który odpowiada za wnętrze samochodu ( zegarek lampka nawiewy ) pomiar spadł do 10 -20 mA ( za duży zakres pomiarowy na mierniku aby stwierdzić dokładnie). Nie wiem ile pobiera prądu sam zegarek, który jest włączony 24 h.
Dzięki było to przybliżone, śrubki się znajdowały dwie nad popielniczką i dwie pobokach, a nie przy nawiewie i usterkę usunołem spadł pancerz z plastikowego elementu przy pokrętle więc uważam temat za zamknięty . Pozdrawiam.....
Jak odkręcisz panel to sprawdź czy linka jest zapięta z tyłu jeśli tak to mogła spaść przy nagrzewnicy, łatwa robota
w większości aut, przełączanie kierunku nawiewu jest serowane podciśnieniem z silnika. Może spadł ci któryś z wężyków ?
Witam. Jestem posiadaczem cc700 LPG. Nie wiem dlaczego ale mój samochód się bardzo wolno nagrzewa nawet gdy przejadę 20-30 km to temp pokazuje ok 55' , a podczas jazdy potrafi spaść poniżej 50' po czym znowu wzrosnąć do 50+ i nie jest to wina wskaźnika ponieważ gdy temp. spadnie to nawiew nie grzeje. Myślałem, że to wina termostatu. Wymieniłem go na...
To zadbaj o wentylację. 71 to nie tragedia ale lepiej schodzić poniżej 60 przy tych prockach. Nawiew przód i wyciąg tył i temp. mogą spaść o 10-15 stopni
GPU VRM - 95 C Jest to temperatura sekcji zasilającej. Na zdjęciu z link'a nie widać czy na mosfetach są jakieś radiatory? Możesz sam takowe założyć a temp. powinna spaść. Można także dać dodatkowy nawiew na sekcję zasilania i zobaczyć jak będzie z temperaturą. Reszta temperatur w normie. RivaTuner w nowszych wersjach obsługuje karty ATI - sprawdź czy...
witam,w moim seacie 1,9 tdi zauważyłam że ostatnio dziwie zachowuje się wskaznik od temperatury czego nigdy wczesniej nie robił tzn.przez ostatnie 3 dni z rzedu w czasie jazdy zauważyłem że temperatura BARDZO powoli rosnie nie byłoby w tym nic dziwnego bo jezdziłem wieczorami(temperatura powietrza ok -15 st.) ale zatrzymywał mi sie wskaznik na 80 st.,(zaznaczam...
Witam Od kiedy posiadam VW Passata B3 (1,8 rocznik 1990 sedan), mam problem z nawiewem. Niezależnie czy załączę nawiew na 1wszy bieg czy 4ty bieg praktycznie w ogóle nie wieje z żadnej z kratek na desce rozdzielczej. Ani ze strony drzwi, ani centralne. Jedyne co wieje, to nawiew na szybę przednią. Gdy reguluję skalę nawiewu od 1 do 4 słyszę że wentylator...
Jeżeli nie masz z boku wentylatora to zrób to. Wytnij w bocznej osłonie okrągły otwór na wentylator 120mm (lub większy) tak aby jego nawiew skierować na płytę główną z wszystkimi paściami. Możesz dorobić regulację prędkości albo skorzystać z tej którą posiada nawiew procesora. Przy dobrym wykonaniu temperatura powinna spaść o 10-12*C w stosunku do tego...
Dlaczego pamięci włożyłeś do dwóch "innych" banków? Wsadź do banków tego samego koloru to pamięci będą pracować w Dual-Channel. Zrób taki nawiew jak radzi kolega tronic1 to temp powinna spaść i wogóle będziesz miał lepszy przewiew w obudowie.
Rano jak zwykle pusty zbiornik, dolałem parę setek, układ znow się zapowietrzył, woda była gorąca pokazywało 100st a z nawiewów leciało chłodne, po czasie dłuższym już ciepłe. po paru km woda spadł do 75-77stopni i nie szło nic więcej w górę. Wcześniej wszystkie błędy pokasowałem na kompie także narazie nic nie wyskoczyło. po 14 wymieniam zbiornik,...
dryndanie co to takiego?? Dokładnie jest tak, wczoraj odpaliłem, i wskaźnik pokazują na zimnym silniku że jest zagrzany,następnie przejechałem się do Wola Parku, następnie wziąłem klucze i odkręciłem i wymieniłem stary na nowy, złożyłem i odpaliłem na nowym , wskaźnik pokazał że jest w normie ,przejechałem się kawałek i wskaźnik doszedł do czerwonej...
VCDS i patrzysz czy silniczki zmiany temperatury widzą skrajne położenia i płynnie przechodzą. Jezeli tak, to jak wyżej napisane możesz wykręcić je i ręczne placami obrócić klapę zmiany temperatury bo może się zdarzyć że silnik pracuje i vcds widzi ale trybik spadł z klapy i jej nie przestawia.Tak ostatnio miałem w octa 3 i szczerze to nie mam pojęcia...
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Mam alternator suchy od jakiegoś czasu. Nie pamiętam od jakiego. Wymieniłem go jako lek na zło jakim jest mokry. Chwilę się cieszyłem, ale widzę, że napięcie buja. Nieraz mam przez kilkadziesiąt km 14 lub 14,1 V, a nieraz jest tragedia gdy włączam nawiew. Przyzwyczaiłem się, że nawiew mam mieć ustawiony na 3, góra 4 kreski. Powyżej napięcie może spaść...
nadal nie mam ogrzewania w inne partie samochodu, jak tylko na szybę. Podejrzewam, że to może być elektryka. Wcześniej po przekręceniu gałki kierunku nawiewu było słychać jak charakterystyczne pukanie (siłowniki ustawiały się w odpowiednich położeniach). Teraz tego nie słychać i wieje mi cały czas na szybę, bez względu na położenie gałki (na kropce...
W tych rurach będzie tona pleśni, i innych bakterii, które potem będą wdychane. Nie do końca sie z tym zgadzam. Pleśn raczej sie tam nie rozwinie,, a na pewno bedzie jej mniej niz na wylocie nieserwisowanej klimatyzacji w biurze. Bakterie pewnie bedą jak i wszędzie, a najwiecej ich mamy na telefonie, czy klawiaturze kompa, czy pilota. Mam taki patent...
Do niego nie ma dochodzić powietrze , ma być zasysane. A jeśli nie ma podciśnienia to gdzieś masz przerwany obwód albo poprostu spadł wężyk, pękł ,przetarł się itp. Sprawdzać musisz na odpalonym silniku. Podciśnienie brane jest zapewne z kolektora bądź pompy vacum (nie pamiętam dokładnie jak to jest u Ciebie)
Panowie jaja. Odpaliłem auto. grzeje, temp lekko ponad 90 stopni a dolny wąż zimny (woda bulgocze, wąż zimny-pomyślałem ze termostat papa)Aż tu nagle termostat puścił, WIATRAK SIĘ WŁĄCZYŁ i wodę zassało. Zakręciłem kurek i wiatrak wlączał się tak na 10 sekund i wylaczal i tak co chwile, wody nie wyrzucało nawet jak odkręcałem zbiorniczek. Z nadmuchu...
Kiedyś chyba w PE był opisywany regulator PWM do sterowania nawiewem. Konstrukcyjnie to było tak zrobione, że autor w VW wymontował przełącznik prędkości nawiewu i w to miejsce zamontował ten układ. Regulacja była płynna i co najważniejsze nie oddawało to aż tyle ciepła ze względu na straty mocy. kiedyś robiłem próby z dmuchawą ze starego Audi'ka i...
Witam mondeo 95r 1.8td . Otwieramy maskę silnika w prawym górnym rogu jest sterownik podciśnienia groszka z przewodami od lewej wychodzą dwa przewody. Jeden to chyba zasilanie podciśnieniem idzie do silnika do takiego grzybka kolo pompy wtryskowej chyba pompa podciśnienia. Natomiast drugi około 80 cm spadł . Problem tkwi w tym ze nie wiem z czego spadł...
Wyjaśnij mi, dlaczego pisze, że silnik gorący chłodnica gorąca a jemu zaczyna leci zimne powietrze Jak silnik się przegrzewa w korkach wykorzystuje się nagrzewnice do obniżenia temperatury? W taki sposób, że odkręcasz ciepłe powietrze na ful do środka i włączasz nawiew na ful i opuszczasz szyby i Jeśli nagrzewnica jest sprawna to na silniku powinna...
Jaką pomoc? Zobacz na kanały dystrybucji powietrza i już, może coś spadło, coś się zatkało?
Witam. Jeżeli po ładowaniu prostownikiem akumulator miał 12,94V to trochę mało. Następna sprawa, jeżeli obciążamy akumulator światłami i nawiewem na biegu jałowym to napięcie może spaść do 12,20V. Proponuję dodać gazu i wtedy zmierzyć. Na instalacji jest spadek i jest to normalne , dobrze jest wykonać pomiar na końcówce B+ alternatora względem jego...
Kiedyś testowałem dmuchawę ze swojej starej "audicy" i jak sobie spokojnie leżała na biurku to przy 12VDC pobierała ok 20A :!: Po znacznym przydławieniu wylotu pobierany prad spadł do wartości ok 6A. Pobór prądu przez ten sinik w autku nie jest mały dlatego jak bedziesz robił regulator to proponuje wykorzystanie jakiegoś MOSa wraz z regulatorem PWM...
no tak ale mi z kolektora ssacego wychodzi wezyk srednicy około 4 mm i wisi sobie swobodnie wiec napewno z czegoś on spadł a druga rzecz to ze z tegoz przełącznika zdjełem złączke z przewodami podciśnieniowymi i zasilający jest czarny , po uruchomieniu silnika teoretycznie powinno byc zasysane nim powietrze a niestety niejest , wiec moja diagnoza jest...
Witam, mam problem z falującymi obrotami w VW Polo 6N 1.4 AEX 97r. Sytuacja wygląda następująco: Gdy włączę nawiew na poziom 3-4, włączymy światła i dodatkowo ogrzewanie tylnej szyby to zaczyna ostro bujać obrotami od 1100 aż potrafi spaść do 500, że kierownicą trzęsie. Gdy wyłączy się wszystko, co może pobierać prąd, pracuje równo. Sprawdziłem alternator,...
Odpiąłem całkowicie radio- pobór prądu nie spadł, dalej wynosi 0,14A na otwartym samochodzie bez kluczyka w stacyjce. Myślałem także nad przebitą diodą w alternatorze ale ładowanie przy obciążeniu(światła, klima, nawiew 4-ty bieg, ogrzewanie szyby) wynosi 14,25V na jałowych obrotach. Bez obciążenia 14,5V. Więc to raczej nie to. Pozostaje znaleźć opis...
Witam wymieniałem wczoraj alternator na regenerowany bez żadnego obciążenia mam 14,1-14,4 V na wolnych obrotach ale gdy włączę światła i nawiew na maksa to już mam 13,4 V a jak załączę dodatkowo podgrzewanie tylnej szyby to napięcie potrafi spaść na 12,5 V i stąd moje zapytanie czy to normalne czy na przykład szczotki musza się ułożyć czy coś w tym...
Witam , mam podobny problem z tym że u mnie pobór prądu przy zamkniętym samochodzie wynosi 12mA (miernik wpięty między masową klemę i ustawiony na zakres 200m, wynik - 01.2) http://obrazki.elektroda.pl/3468680100_1... Przy otwartym samochodzie wynik ten sam : http://obrazki.elektroda.pl/1647644600_1... Jedynie przy pierwszym...
Witam. Potrzebuje pomocy, mam problem związany z elektryką. Dodam, że udało mi się raz i samoczynnie problem zaniknął, ale wrócił. Po odpaleniu włącza się od razu czerwona śnieżka, nie pokazuje temp zewnętrznej, przy próbie otwarcia okna włączają się wycieraczki. I przestał działać nawiew. Raz miałam ten problem i sam ustąpił. Jest to moje drugie auto...
Wszystko zależy od tego jak ta maszyna jest obciążona. Jeżeli przy połączeniu w gwiazdę silnik będzie regularnie i często przeciążany (a jest to prawdopodobne) to na pewno szybciej zakończy żywot. Jak się bardzo postarasz to możesz go też zabić w krótkim czasie. Wszystko zależy od obciążenia w funkcji czasu. Racja, w takim przypadku przeciążany będzie...
Cóż, odpowiedzi wiele nie ma. Problem z nieświecącą konsolą pozostał podobnie jak tylna wycieraczka. Udało mi się naprawić oświetlenie sufitowe poprzez przeczyszczenie styków. Nie miałem problemu też z wymianą oświetlenia tarczy zegara... KOnsoli nie wykręciłem, bo na forum przeczytałem, że jak spadną linki od nawiewu to niezłe frytki dla amatora i...
Dom był skończony w tym roku we wrześniu. Wejście jest szczelne - z pomieszczenia technicznego nieogrzewanego. W dachu nie ma okien, bo poddasze jest nieużytkowe, a budynek parterowy. Stopnie dachowe są na całej połaci, więc dostęp do stopni z drabiny i po stopniach do pólek kominowych jest bardzo wygodny. Latem na poddaszu było jak w szklarni, więc...
Panowie mam pytanie . Jeździłem z miernikiem w samochodzie żeby sprawdzić prąd ładowania . Po uruchomieniu samochodu ładowanie jest w granicy 13,8v-13,9v włączę świtała, radio, wzmacniacz jest tak samo dołożę szybę ogrzewaną , klime , nawiew na maxa ładowanie spada do około 13v ale podczas jazdy jest 13,7v-13,8v jak dołożę jeszcze halogeny i długie...
Tak na początek to należy sprawdzic stan płynu chłodzącego bo jeśli spadł ponizej minimum to pewnie sie układ zapowietrzył.Odpowietrzasz nagrzewając silnik aż sie wiatrak włączy i odkrecasz odpowietrzniki ale po trochu az zacznie gaz ulatywac ,jak juz zacznie woda leciec to zakrecasz.Tyko nie odkrecaj całkiem bo wrzatkiem dostaniesz a i cisnienie w...
Jak leci ciepłe cały czas to znaczy że spadło cięgło albo urwała się linka. Silniczków przy manualnej nie ma, jest tylko od obiegu wew/zew ale od ogrzewania już nie. Zdejmij obudowę od strony nóg kierowcy i zobacz co się dzieje jak kręcisz gałką. Jak tam nic nie znajdziesz to trzeba wyjąć panel nawiewów i zobaczyć czy tam linka nie spadła za pokrętłem.
Albo zamienione cięgna albo co innego rzeźbione. może klapka zablokowana połamana lub spadło cięgno.
Gdyby był zapowietrzony to raczej by sie szybciej grzał. U mnie w Clio po zmianie płynu w chłodnicy i przed odpowietrzeniem temperatura najpierw skoczyła w górę a po chwili spadła i tak przez cały czas odpowietrzania przez prawie godzinę pracy silnika ani razu wentylator nie zaskoczył.Warto sprawdzić szczególnie jeśli masz odpowietrznik na chłodnicy.
Jedno zdjęcie (z Internetu) wyraża więcej, niż 1000 słów. Ja bym zaczął tu: http://obrazki.elektroda.pl/9645967500_1... W najlepszym przypadku rdzeń niebieskiej linki spadł z nastawnika (nie będę zaznaczał, gdzie - rozbierzesz to sam zobaczysz :-) ): http://obrazki.elektroda.pl/5222904200_1... Kiepski przypadek - pęknięcie...
nawet jak nie ma płynu w układzie to po włączeniu obroty powinny delikatnie spaść ewentualnie niewielkie zachwianie obrotów, poza tym przy włączeniu jak będziesz słuchał przy otwartej masce to słychać jak sprężarka pracuje, przypuszczam że być może nie jest włączane sprzęło na sprężarce czyli do sprawdzenia po kolei od samego włącznika po przewody przy...
Witam Może ktoś wie jak naprawić przełącznik sterowania nawiewów w carinie.Autko kupiłem 2 tygodnie temu i żeby było śmieszniej to przełącznik działał podczas jazdy próbnej,a zablokował się w drodze do domu.W tej chwili ustawiony jest w pozycji nawiewu na nogi i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać.Próbowałem zdjąć pokrętło,schodzi bez oporu,a...
Bsm może pokazać 12V. Ale pod obciążeniem spadnie do 3V czy tam 5V.
Właśnie gdy przełączam te tryby, to słychać taki dźwięk jakby otwierania się klapy. Pewnie spadło ciengienko od klapy i pracuje tylko silniczek.
temat rozwiązany spadła linka wystarczyło wyjechać panelem środkowym i porobić pare patentów. dzięki wszystkim za pomoc :)
Jeśli chodzi o opornik to jeśli jest spalony to na 1 na 4 biegu działa tak samo na Max, powinno być od 1 do 4 coraz szybsze obroty. Sterowanie obiegiem zam/otw jest raczej na lince wiec może tylko spadła chyba że jest klimatronik to wtedy sterowanie odbywa się przez panel i moduły
Witam, zostałem obdarowany regulatorem REX-C100 do sterowania jednostki klimatyzacji. regulator działa. ALE.... jeśli temperatura jest za wysoka regulator załącza jednostkę i ta chłodzi. jeśli temperatura nawiewu zacznie spadać regulator zmniejsza procentową pracę jednostki. Temperatura nawiewu jest ustawiona na 16st. Jednostka zaczyna schładzać powietrze...
Coś dziwnego dzieje się w Gorzowie Wielkopolskim. Gdy na mapie GIOS zobaczyłem, czerwony punkt pomyślałem, ze pewnie benzen wyskoczył ponad normę bo o tej porze roku inne są mało prawdopodobne. Ale nie, znaczne przekroczenie dotyczyło NO2 i nie jest to awaria stacji: https://obrazki.elektroda.pl/5211301300_... Wzrost NO2 wynika ze...
LPG nie mam, czysta benzyna. Multimetr mam więc sprawdzę. Dziś odpalałem auto i po przekręceniu kluczyka rozrusznik działał dłużej niż zwykle(jakieś 2-3 sekundy zajęło mu aby odpalić silnik, ale to chyba przez to, że silnik był zimny?) i po odpaleniu kontrolka check engine pojawiła się dopiero po około 5minutach do tego czasu obroty utrzymywały się...
Witam, dziękuję za wszystkie odpowiedzi. No termostat wydaje się być dobry bo auto jak idzie bez włączonego nawiewu kabiny to się grzeje bardzo dobrze i temperatura trzyma się na poziomie 90 stopni to jedno a drugie to wymieniłem go kilka dni temu na nowy (jakiś fMade in France). Problem pojawia się kiedy jadę na dość niskich obrotach lub też stanę...
Witam! Tak, kondensatory sprawdzane były na zimno. Zgodnie z tym co mówisz, u mnie jest cewka 3mH, przed nim elektrolit - to ten bezpośrednio za mostkiem prostowniczym (aktualnie dwa). A za cewką są dwa niespolaryzowane kondensatory, zamiast jednego. Oznaczenia 473J (47 nF / 500V) oraz 1n5J (1,5 nF). Czy to te filtrujące nadal? Akurat nic nie miałem...
Czy są wersje tego zaworu sterowane bez udziału elektryki? W poście wyżej wrzuciłem zdjęcie takiego zaworu w sprężarce Denso. Według informacji które znalazłem w eLearn Fiata ma on działać tak, że obniża wydajność sprężarki na podstawie ciśnienia po stronie ssącej. Im niższe tam ciśnienie, a więc im mniejszy "odbiór zimna" z parownika, tym niższa wydajność...
Co ciekawe, "szafa" badająca automatycznie również szczelność instalacji zaraportowała, że instalacja jest szczelna. Swoją "szafę" przyłapałem na tym że nie wykryła nieszczelności nawet jak po zegarach ewidentnie było widać że podcienienie spadło. Także ten raport to tylko przykrywka żeby nie ukarali nabijacza za ładowanie freonu do nieszczelnego układu.
Wcześniej ładowanie spadało, kiedy włączałem podgrzewanie przedniej szyby bardzo mocne spadki, z 14.7 na 12. Spadało również gdy włączyłem nawiew na szybę na 3 lub 4 bieg, gdy mam na szybę włącza się automatycznie klima, gdy nawiew włączony jest na nogi, lub normalnie na nawiewy to ładowanie było ok. Obroty u mnie wynosiły 795-805 rpm na wolnych więc...
Jak na pasywną to całkiem niezła temperatura. Bywają wyższe nawet po 90 stopni i karta żyła. Daj nawiew na kartę to spadnie z 10-15 stopni.
Witam. Dość pilnie potrzebuje pomocy. Zima w pełni, a w aucie nie działa prawidłowo nawiew. Działa na 1 na 2 i 4, na trojce się wyłącza. Do tego bardzo słabo grzeje mimo ze przekręcony na full. Czytałem trochę ze może to być 'zamulenie' nagrzewnicy lub zapowietrzenie układu. Linka sprawdzona i wydaje się ok. Sprawa pilna bo właściciel chce jechać wkrótce...
no to sprawdź linkę (lub 2 linki) która idzie od pokrętła kierunku nawiewu do zespołu dmuchawy, pewnie spadła z dzyndzelka który steruje klapą albo dzyndzelek się ułamał, albo zabezpieczenie pancerzyka spadło/ułamało się, i klapka się nie rusza lub rusza się nie w pełnym zakresie, musisz wleść pod fotel najpewniej pasażera z latarką i tam pod deską...
Albo spadła jakaś linka i nie otwiera klapy,albo coś jest zatkane .Tak jak piszesz ,trzeba posprawdzać. Kiedyś robiłem coś podobnego i jakiś mistrz podłączył odwrotnie bieguny wentylatora.
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Dzięki za pomoc i podpowiedzi, problem rozwiązany. Jeden silnik był spalony (ale już przewinięty i działa) a w drugim silniku spadła sprężynka i nie dociskała szczotki. Teraz działają dwa biegi.
jak to, że do cylindra nie dostaje się paliwo! Jak do cylindra może nie dostawac się paliwo? Jezeli tylko wtryskiwacz sika to innej opcji nie ma, zawór ssący je spija? Ja myslę że problem jest spowodowany znacznym zubożeniem mieszanki dla tego cylindra który nie pali i powodem będzie fałszywe powietrze, a czy to na gumce uszczelniającej wtryskiwacz...
Na przypadki overvoltage też robimy testy- krótkotrwałe 27V Dla jakiego osprzętu? Kiedyś, w czasach Jelcza i Stara (a także podobnych wiekowo konstrukcji) była moda na test ładowania poprzez zdjęcie klemy z akumulatora :D. Przy sprawnym regulatorze napięcia (elektronicznym) nic się nie stanie (utrzyma nominalne napięcie), z elektromechanicznymi różnie...
Środkowe pokrętło porusza dwoma linkami - jedna z nich zamyka i otwiera nawiew na szybę. Trzeba sprawdzić, czy nie spadła.
Może ostatnio wymienialiście filtry i stąd przeciążenia? Jeśli silnik ma czujniki ptc w uzwojeniach, to można je wykorzystać do zabezpieczeń zamiast termika. Jeśli silnik ma skuteczne własne chłodzenie to na zabezpieczeniu ptc można z silnika wycisnąć więcej mocy niż pozwala termik. Jeśli w szafie z termikiem robi się gorąco (np. przez poluzowany styk...
Posiadam następujący problem z tym samochodem,wymieniany był w nim silnik z nawieu.Do czasu jego awarii wszystko z ogrzewaniem było w porzadku przy odpowiednim ustawieniu pokręteł nawiewał ciepłe powietrze,a po wymianie temperatura nawiewanego powietrza wyraźnie spadła,przyustawieniu na gorące powietrze.Nie znam przyczyny tego,mechanicy tez nic nie...
Okazało się, że po prostu ta biała dźwigienka spadła z tego kółka, które obraca pokrętło. Problem rozwiązany :) https://obrazki.elektroda.pl/1641846100_... https://obrazki.elektroda.pl/1437213700_...
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Parametrów nie mierzyłem, ale odpala zawsze. Co do jego wieku to ja mam go około 6 lat, ale nie wiem ile poprzedni właściciel na nim jeździł, może nawet 5 lat. Co do jakości akumulatorów, to miałem na myśli te sprzedawane w polskich sklepach. Dziś w czasie jazdy 13.6v na jałowych obrotach około 13.2v, a przy ruszaniu bez gazu jak obroty spadną do 500...
Witam mam duży problem z wentylacją grawitacją w domu jednorodzinnym. Dom w miarę nowy oddany do użytku w 2015 jest to dom piętrowy, na parterze jedno duże pomieszczenie połączone w salon kuchnie i jadalnie, na poddaszu korytarz, sypialnia, dwa pokoje, łazienka i pralnia. Do domu wprowadziłem się rok temu pod koniec maja gdy na zewnątrz było już dość...
Jest tam klimatronik? Jeśli zwykłe nawiewy, może spadła linka, klapka się urwała do sterowania itp.
Dzisiaj będzie o ładowaniu na publicznych stacjach ładowania. Dlaczego ich unikam w miarę możliwości napisałem na początku tematu. W minionym tygodniu jednak z pewnych względów nie miałem możliwości naładować auta na podwórku. Podjechałem zatem przed pracą podładować się trochę w punkcie Greenway pod Kauflandem na Kilińskiego. Miałem nadzieję, że te...
Akurat nie wiem jak jest w tym modelu ale sterowanie zazwyczaj jest przez linki lup przewody pod ciśnieniem.U ciebie prawdopodobnie nie możesz otworzyć klapy nawiewu na szyby a spowodowane to może być tym,że np.masz uszkodzoną klapę(może pęknięta),linka spadła lub jeżeli są przewody to masz pęknięty.Najlepiej dostań się do tej klapy która jest od nawiewu...
Nie wiem jak jest w bmw ale w innych autach miałem już takie przypadki że pokretło nie działało i przeważnie winna była linka która spadła z uchwytu pokretła.
Witam, mam problem z Fordem Focusem C-max 1.8 Duratec 2006 rok polegający na spadku napięcia do ok 12.2-12.4V. Zaczęło się od tego, że w podziałek zapaliła mi się kontrolka ładowania przy włączonym grzaniu na szybę przednią + ogrzewanie szyby przód/tył po ok 2km jazdy kontrolka zgasła. Pomierzyłem ładowanie i wyszło, że bez obciążenia ładowanie ma ok...
Andrzej, Zmierzyłem - wartości w teście OBC pokrywają się z tymi wskazywanymi przez miernik. Ale zrobiłem jeszcze jedno - uruchomiłem wszystko co mogę w samochodzie (światła długie, przeciwmgielne, grzanie tylnej szyby, klime, radio itp) - ładowanie alternatora spadło - o dziwo, do 13 V (ta sama wartość w teście OBC i miernikiem) i dmuchawa zaczęła...
W końcu wyciągnąłem nagrzewnicę. Udało się ją wyjąć po zdjęciu pokrywki od strony pedału gazu, odkręceniu pokrywki plastikowej nagrzewnicy oraz jednej śrubki osłony rurek aluminiowych przy grodzi silnika. Moja nagrzewnica firmy Kamoka miała trochę pod innym kątem wyjście z dołu ale udało się nagiąć rurkę do podłączenia. Zdemontowana nagrzewnica po wylaniu...
to prawda że pończoch kiedyś się zapcha, lecz nawiewanie powietrza do środka ma sens, gdyż kiedy podkręciłem procka, graę i pamięć to powietrze wychodzące z kompa było bardzo ciepłe. po wsadzeniu opisywanego przedmiotu jego temp spadła, a jak wiemy im mniejsza tem. komponentów tym dłużej one "żyją"
składałem radio i probówka mi się wymsknęła z ręki i spadła mi na płytkę z nawiewu i poszło zwarcie
Ale sterowanie samymi klapkami nadmuchu masz ZTCP pneumatycznie, podciśnieniowo, nie elektrycznie. Może ci podciśnienie z silnika nie przychodzi bo rurka spadła ? Zdejmij panel, zobacz rurki, odłacz tą zasilajacą i zobacz czy ssie.
Dzięki już naprawione, spadła linka która otwierała dmuchanie na nogi i trzeba było ją założyć, wystarczyło tylko zdjąć plastykową osłonę spod kierownicy.
Witam. Opiszę problem z autem od początku. W aucie był przed zimą uwalony termostat. Mechanik wymienił na nowy oryginalny. W zbiorniczku jednak była jakaś mazia. Za czas jakiś okazało się że kontrolka od płynu się świeci. Poziom plynu poniżej minimum. Płynu dodałem jednak taki glut w zbiorniku wypłynął na górę. Następnie spuściłem płyn jednak za dużo...
Rozumiem, że chodzi o temperaturę za odzyskiem na nawiewie? Jak tam temperatura spadnie poniżej 0 to otwieram przepustnice i wtedy nie będę miał odzysku a na czujniku temperaturę zewnętrzną. Skąd wtedy będę wiedział kiedy ponowny odzysk jest możliwy? Jak robią to producenci dedykowanych automatyk? Bo z tego co znalazłem w internecie to niektórzy nie...
Sprawdź rury dolotowe do wywiewów.Zapewne jakaś spadła.
Witam. Niedawno kupiłem Audi A4 2.8 Quattro 95r Problem polega na tym że samochód po 2-3km drogi łapie już temp wody 90C. Kupiony samochód zalany był wodą, zalałem płynem odpowietrzyłem go następującym sposobem ( rozgrzanie do 90C odkręcenie korka wlewu płynu do chłodnicy właczenie nawiewów na szybę) temp po minucie od 90 dochodzi do 110C i płyn wylewa....
Witam kolegów i koleżanki jak się trafią...Moje pytanie dotyczy zacnego chociaż w leciech podeszłego auta jakim jest RENAULT LAGUNA I 1,8 90Km 8V z roku 1994. Ostatnio zauważyłem dziwną wielce przypadłość. Najpierw spadł poziom płynu chłodzącego więc go uzupełniłem, po kilku dniach jadąc do pracy, zatrzymałem się w delikatnym korku poruszając się na...
Witam. Potrzebuje pomocy w kwestii ogrzewania - samochod jak w temacie fiesta 1997. Zachowuje sie dosc dziwnie, otoz po odpaleniu leci tylko zimne powietrze. Jesli zostawie go na chodzie po kilku minutach wskaznik temperatury na pulpicie idzie do gory lecz nawiew nadal zimny. Wrzucam bieg i po przejechaniu kilku metrów powietrze jest gorace. Czyzby...
Witajcie, Problem dotyczy mojej Zafiry A 2001 1.8 125km. Dzisiaj rano kiedy temperatura była około 1 stopień zauważyłem, że nawiew ciepły jest bardzo słaby pomimo tego, że silnik jest nagrzany do 90 stopni (termostat sprawny). Auto posiada instalację gazową, reduktor (temperatura na reduktorze to 85-87 stopni) wpięty jest szeregowo z nagrzewnicą, czyli...
No i już dzisiaj wywaliłem deche z Astry , wygląda to teraz jakby tam granat wybuchł w środku 8-O , trochę problem jest żeby dopasować nawiewy , z bocznymi bez problemu sobie poradziłem te w desce z astry G odciąłem i wpasowałem w te od F ,środkowy nawiew w nagrzewnicy zaślepiłem bo w nim tylko leci zawsze zimne z zewnątrz , ale ze środkowego też będzie...
Witam, mieszkam w mieszkaniu ok 40m^2 ktore znajduje się na poddaszu. Dom jest już dość stary. Mieszkanie posiada "skosy" które są prawdopodobnie z supremy + jakiś nieznany mi typ ocieplenia (jakieś wiórki i pył , zna ktoś taki typu ocieplenia?) + 10-15cm wełny mineralnej + blachodachówka. + z jednej strony ściana domu jest ocieplona styropianem ale...
Witam Panów! Problem wygląda tak : podczas jazdy nie nagrzewa mi się Audi do 90 stopni, Audi A3 97r. Nagrzeje się po 20km (mniej / więcej) do 70 stopni, po czym znowu spadnie do 60 stopni, a po minucie wzrośnie do 80 i za parę sekund znowu spadnie do 60. dodam, że jak włączę nawiew to mam i ciepłe powietrze i jak włączę zimne też działa, tylko na liczniku...
projektor spadł spadł odnośnik spadł pasek
intel celeron t3500 jaeger licznik peugeot wersja oprogramować elm327
czujnik temperatury czujnik temperatury
Czy maszyna do szycia Łucznik 414 jest dobra? Waga zestawu Schneider SPP 95 - 95 kg