Emulator kosztuje 40 - 45 zł, popytaj w jakiejś hurtowni instalacji gazowych. Sam podłączysz bez problemu, w zestawie powinna być instrukcja.
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
i mechanior ma rację być może ,że silnik krokowy jest zasyfiony ,to najczęstsza przyczyna podniesionych obrotów na gazie,ale możesz zmniejszyć na parowniku i wcale to nie będzie miało wpływ na większe spalanie.
osobiscie uzywam klimatyzacji prawie wylacznie w zimie, nie tyle chodzi o schlodzenie powietrza co o jego osuszenie, dzieki temu blyskawicznie znika zaparowanie/oszronienie szyb. U mnie nie ma zadnego komunikatu ze sie nie zalacza, Moze dla wyjasnienia ja mowie o zimie czyli co najmniej -20C. Pozdrawiam Dziwne.Generalnie klimatyzacja nie działa przy...
spalanie i wolne obroty
Czy olbrzymie spalanie występuje na benzynie i na gazie
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
adaptacja przepustnicy
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Od chwili zainstalowania gazu mam problem z wysokimi obrotami. Jeśli silnik przekroczy pewne obroty i puszczę gaz obroty nie spadają. Jeśli raptownie przyśpieszam i przełączam bieg również obroty się utrzymują, dopiero obciążenie biegiem spowoduje spadek obrotów lub przełączenie na benzynę. Może ktoś miał taki problem. Poza tym wszystko jest w porządku...
To monowtrysk. Sprawdz uszczelkę pod tym ustrojstwem , może brać lewe powietrze. Jak ze spalaniem?
W/g mnie nienormalne - przyczyna dużego spalania 40l/100km. U kolegi w dwóch samochodach ciśnienia 16,2 wolne obroty, 17,1 1500obr. Spalanie 32l/100km. U mnie ciśnienie 14,7 wolne obroty, 15,7 1500obr. Spalanie 40l/100km.
zainteresuj się programem ABCOM. Do tego prosty interfejs i czytasz w czasie rzeczywistym parametry ze sterownika. Wśród tych parametrów jest "ignition retard" czyli o ile stopni jest opóźniony zapłon względem mapy, zmienia się gdy zadziała czujnik spalania stukowego (+ pewien algorytm w sterowniku). Sam sygnał z czujnika tez chyba widać. A. jak masz...
wtryskiwacze gazowe łatwo przemyć - po prostu wykręć listwę, na węza zasilającego załóż lejek, do lejka nalej benzyny, i weź jakiś zasilacz/prostownik na 12v i końcówki np krokodylki i pykaj każdym elektrozaworem kilkadziesiąt razy tak aby benzyna wylatywała króćcem wyjścia gazu na dany cylinder i tak każdy elektrozawór po kolei i się przepłucze, możesz...
Napewno przepływomierz ? nie MAP ? Były przepływki w tym silniku i u autora to jest pewnie główną przyczyną dużego spalania.
to też piszę, żeby oczytał temp. z ECU...
A błędy jakieś są? Sprawdź czujnik położenia przepustnicy oraz czy "lewego" nie ciągnie.
https://obrazki.elektroda.pl/3169068600_... tu lepiej widać efekty kopciucha na drewno Dodano po 3 Spalanie ma być wolne na minimum i stałe. Mniej paliwa i czysto z komina. Na piecu ciągłe ok 40C i w domu trzeba spac przy uchylonym oknie. Edukowac ludzi jak palić w piecu, termomodernizacja budynku i po problemia z zanieczyszczonym...
Zmniejsz ogrzewanie i wyłącz nadmuch i zobacz, czy też tak się będzie działo, czy podniesienie wolne obroty.
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
Obroty wchodzą wolno, straszne przyspieszanie, spalanie na FIS-ie wzrosło. Straszne przyspieszanie to rozumiem że strasznie wolne ? A sztangę zaciąga ? Dolot szczelny?
Nexia SOHC ma dwa czujniki; 1 - w chłodnicy - steruje wentylatorem i wskażnikiem 2 - w głowicy pod aparatem zapłonowym do komputera Nexia SDOHC ma trzy czujniki 1 - chłodnica - wentylator 2 - dwa czujniki w głowicy pod kolektorem ssącym nad 2 cylindrem - do wskażnika i do komputera :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: Mogłeś podać więcej szczegółów,...
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
A propos samochodu przy jakiej prędkości obrotowej silnika mamy najmniejsze spalanie -przy największym momencie obrotowym i nie są to wolne obroty silnika.
Jedynym sposobem na mniejsze spalanie jest obniżenie iglicy i regulacja gaźnika lub wymiana dyszy głównej na mniejszą. A powiedz ile ci idzie (KM/h) i do jakich obrotów podchodzi podczas jazdy jeśli masz możliwość sprawdzenia? Wymiana modułu spowoduje ale nie koniecznie wzrost obrotów max a co za tym idzie większym spalaniem ale też przyśpieszeniem...
Ok. Ok. Te wskazania z maf to co ma być? Spalanie na wolnych? Czy coś innego bo nie kojarzę.
problem jest następujący leje 10l gazu jadę 50km, zakupiłem parownik, dwudyszowy register, założyłem przesłone wlotu powietrza To normalne w tej sytuacji. Silnik nie może pociągnąć powietrza (przesłona), ciągnie gaz. Przy takiej instalacji połączenia reduktor - mikser oraz mikser - gaźnik i to co pod gaźnikiem musi być szczelne. Istotne jest również,...
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
A ja trochę tego teraz nie rozumiem, bo ja mogę jechać równie dobrze Hondą wysokoobrotową i trzymać 3 tys obrotów i dozować gazem szybciej/wolnej i co wtedy mniej silnik spala niż na jałowym w aucie toczącym się się mając 880 obrotów na obrotomierzu? Czyli silnik mniej pali na wysokich obrotach niż na wolnych obrotach?
Skoro na benzynie ma wolne, to problem ewidentnie po stronie instalacji LPG. Na przewodzie paliwowym nie potrzeba żadnego elektrozaworka, bo po odłączeniu wtrysku benzyna wraca do baku przewodem przelewowym i nie jest spalana. Jeśli możesz, to zrób zdjęcie tego parownika - może faktycznie jakoś dziwnie podłączony.
Ja miałem instalacje w polonezie to potrafiło autko przy -16C zapalic, a później ta sama insttalacja była w audi, i nie zapalał zimny wogóle, i regulacje nic nie dawały. Ale jak jest dobre spalanie i wolne obroty jak trzeba to ja bym nic nie regulował. A co do pedału gazu, to zawsze lepiej na gazie zapali przy lekko wciśniętym.
Nie regule się spalania w tym gaźniku który masz. Wolne obroty tylko. To ile niby Ci spala? pewnie dysze masz rozkalibrowane.
Mnie w Tico zastanawiają dwie "wolne" rurki stalowe które nigdzie nie są podłączone i mają "wolny" wlot. Pomimo to silnik pracuje równo. Spalanie: spokojna jazda mieszana poniżej 5l/100 km.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Witam, udało się znaleźć przyczynę szarpania i dużego spalania? U mnie na początku były zatkane kanały EGR i strasznie szarpała, ale teraz po czyszczeniu też czasem szarpie i jak się szybciej jedzie, to czuć przerywanie i jest duże spalanie, a na wolnych obrotach faluje i słychać takie coś, jakby coś obciążało silnik, już nie mam pojęcia.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
Nie w tym rzecz, by ustawić "jak najmniejsze spalanie" na wolnych obrotach - CHODZI O USTAWIENIE LINIOWOŚCI PODCIŚNIENIA (MIKSER KONTRA PAROWNIK). Dopiero liniowe ustaiwnie pracy reduktora da efekt małego spalania. Np. ustawiłeś wolne obroty, ale po wciśnięciu przyśpieszenia reduktor ZNACZNIE więcej daje gazu - większe spalanie, przerywa zapłon, moc...
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Na dole gaźnika jest dwie śruby. A obroty mam ciągle za wolne. A co do iglicy to na którym rowku powinna być?
nad kolektorem ssacym jest zlacze czujnika sprawdz jakie bledy sa w pamieci sterownika i czy czujnik ma prawidlowy sygnal na wolnych obrotach okolo 1v
To jakoś dziwnie mało Tyle pokazuje na biegu jalowym 0mbar a na gaz w podloge 0,1mbar nie wiem jak w czasie jazdy. Nie sprawdzalem a dziś mam wolne
Nie, nie w tym aucie.Uszkodzona sonda może objawiać się dymieniem z rury wydechowej i dużym spalaniem ale wolne obroty nie powinny się zmieniać nawet jak ją odłączysz. Pozdrawiam
Co zostało sprawdzone do tej pory?
na wolnych obrotach zmiany beda wolne, sprawdz przy 3000 obr,min sprawdz czy przewody sygnalowe sondy nie maja przebicia do masy ,- omomierzem i czy jest dobra grzalka w sondzie Dodano po 2 komputer nie zapali odrazu kontrolki gdy odlaczysz sonde . dopiero po kilkudziesieciu km . komputer wykorzystuje do sterowania sygnal od 400 do 600 mw. w tych granicach...
Odpowietrzyl się do końca i tyle, spalanie spadnie, stał pewnie dłużej na wolnych obrotach i sobie naiczył zużycie bez przejechanych kilometrów.
Witam, potrzebuję aby ktoś mi doradził jakie zastosować przełożenie dyferencjału w Mercedes Atego 1823, bo było 29:17 lecz auto było wolne i spalanie wysokie, prędkość 70km/h, obroty 2000-2200, skrzynia biegów 6+polowki, ale nie chciałbym też przesadzić aby go za bardzo nie zrobić słabszym. Typ dyfra hl 7-13 na zwolnicy.
Wrzucam jeszcze filmik czy to normalne aby spalanie wzrastało tam mimo postoju ?😅
alaska do 90KM, więc masz spory deficyt . Valteki zdecydowanie za wolne do tego silnika. Reduktor Magic 3 coś ostatnio ma marne recenzje (puszczanie gazu do układu chłodzenia !), a scorpion mini a jeszcze lepiej st to całkiem dobry pomysł. Wtryski co najmniej magic jet, na nieco wyższym ciśnieniu obsłuży matrixHD344. Ale tak w ciemno i na pewniaka,...
Jeszcze co do gasniecia i falowania obrotow to zobacz na kolektorze ssacym, niedaleko linki od gazu jest taki kruciec zakonczony gumowa zaslepka---lubi sie w niej zrobic dziurka----na wlaczonym silniku przyloz palec do niej od tylu i zobacz czy nie robi sie podcisnienie tz. czy nie ciagnie Ci palucha :lol: jesli tak to silnik bierze lewe powietrze(szarpanie,...
no nie wiem czy to termostat. Jak uruchomię silnik to szybko zaczyna lecieć ciepłe powietrze z nawiewu. A jak mam go sprawdzić?? I czy może to być przyczyną takiego dużego spalania??
mam golfa 2 silnik 1.3 na wtrysku od 2 miesięcy jezdże na gazie (trzeźwy :) ) niby wszystko ładnie i pięknie ale jest problem. Jeżeli puszcze silnik na wolne obroty tzn wcisne sprzęgłó czy wrzuce go na luz, to czasem mi zgaśnie, zapala się kontrolka ładowania i silnik gaśnie. nieraz przełączy się na benzyne ale rzadko. po wizycie w serwisie dalej jest...
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Jeżeli na benzynie jest OK to może po prostu dostaje za dużo gazu na wolnych obrotach. Fachowcy często przrykładają się do składu mieszanki przy wyższych obrotach (2-4 tys) bo to ma duży wpływ na spalanie i użytkownik od razu widzi że coś jes nie tak, a wolne obroty ustawiają na słuch aby tylko spokojnie kręcił. A ponieważ regulacje wykonują przy nagrzanym...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
Witam wszystkich :) otóż mój problem się rozpoczął niedawno jak go kupiłem jakiś tydzień temu , był troche zalany to tego tak nie ujrzałem .Ostatnio wlałem bo się akurat skończył gaz z 9 litrów za 20zł .Mało dosyć nim jeżdzę do szkoły i z powrotem 35km przejechałem i zabrakło gazu .Choć i tak połowe drogi przejezdzałem praktycznie na benzynie zanim...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Dokładnych pomiarów jeszcze nie przeprowadzałem. Myślę, że ok pół litra. Spalanie zależne jest od mocy dmuchawy, jeśli obroty są nastawione wysoko, wówczas webasto chodzi pełną parą bez zwalniania. W wolnej chwili wezmę menzurkę i sprawdzę spalanie ;). Do garażu został też zakupiony czujnik tlenku węgla, licho nie śpi, a sygnalizator dobrze mieć.
A wiec zaczne na nowo pojechalem na servis Volva pod Wrocawiem diagnostyka silnika o.k. pompowtryski o.k. wzmienili czujnik doadowania turbiny bo pokazywla spalanie na wolnych obrotach 16l a na wzsokich 46l po wzmianie spalanie na wolnych obrotach 0l a na wysokich 16l czyli wszystko w normie powiedzieli usterka ustalona. Ale jade pierwszy tydzien spalanie...
Ja stawiam, że podczas dynamicznej jazdy masz za ubogo przez za szeroki zakres pracy aktuatora co skutkuje jego nie nadążaniem stąd spalanie mniejsze. Podłącz sobie kompa i w trasę, będziesz miał jasność. Być może trzeba będzie auto wyregulować tak by góra pracowała poprawniej a wolne były przylane....
Mam bardzo podobny problem właśnie z przeliczaniem średniego spalania. na wolnych obrotach wskazuje dobrze ale na wysokich zawiesza sie na pewnej wartości i tak już pozostaje aż do zgaszenia silnika Jest to silnik 2,2 DTi. Poradził sobie może ktoś z tym?? Czekam teraz za aktualizacją oprogramowania do interfejsu, w przyszłym tygodniu może będe wiedział...
W kotle palimy - ... śmieci domowe. Śmieci nie wolno spalać w kotłach domowych - można "śtraf" zapłacić
Tam regulujesz skład mieszanki. Słyszałem gdzieś, żeby wkręcić do końca i wykręcić 1,5 obrotu, ale najlepiej po prostu to wyczuć. Wkręć ją do końca i wykręcaj tak aby pracował prawidłowo. Drugą śrubką regulujesz niskie obroty na biegu jałowym, ustaw w miarę wolne, żeby mniej palił, ale żeby nie zgasł. Tu znajdziesz więcej: http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-s...
Jak miałem sondę uwaloną w c16nz to kopciła na czarno i szarpała przy gwałtownym wciśnięciu gazu, wolne raczej były ok ale spalanie daleko od ok.
Zmień świece na nowe i wykasuj błąd, mieszanka nie sjest prawidłowo spalana.
Witam wszystkich. Mam Focusa 1.6 diesel 115 koni 2011r. Silnik chodził świetnie bez zarzutów. Spalanie w granicach 6.2 - 6.5 na wolnych 0.4 - 0.3. Dwa dni temu postanowiłem zakodować wtryskiwacz na pierwszym cylindrze testerem CDIF3. Kodowanie miało być tylko w celu szkoleniowym, bo jak wcześniej napisałem, silnik chodził jak zegarek. Wpisałem ten sam...
Witam, pomóżcie. Po wymianie 4 wtryskiwaczy silnik pracuje gorzej niż na starych, wolne obroty nierówne, wypadanie zapłonu, wtryski zakodowane, podczas jazdy spalanie stukowe, podmieniłem wtryskiwacze na zmianę i teraz mam 2 nowe 2 stare, obroty ok ale spalanie stukowe jest. Dałem nowe wtryski do spr. Mówią, że w porządku. Dzięki.
Według mnie nie ma nic niezwykłego w większym spalaniu gazu niż benzyny nawet w tym przypadku. Trzeba pamiętać że wskazania zużycia benzyny są orientacyjne i nie określają rzeczywistego spalania gazu. Przy krótkich czasach wtrysku (bieg jałowy) zwiększone spalanie gazu powodują kiepskie (wolne) wtryskiwacze RAIL. "Check engine" może być spowodowany...
Daj sobie spokoj z palnikiem na olej przepracowany mialem taki w mojej firmie ochrona środowiska zabrania spalania oleju przepracowanego wszystko na ten temat jest w ustawie o ochronie srodowiska Oj panie Jerry albo nie dokładnie czyta pan forum i ustawy albo chce pan widzieć problem wybiórczo. Problem jest złożony 1 Formalny Czy w tej ustawie jest...
Witam ponownie! Znalazło się trochę wolnego czasu i udało rozebrać silnik. Nie dziwi mnie to, ze spalanie oleju było tak duże. Tuleje cylindrów wypolerowane, że brak jakichkolwiek zarysowań honowania, tłoki miejscowo przytarte oraz pomiędzy pierwszym pierścieniem a denkiem wypalone miejscowo. Pierścienie w rowkach zbyt luźne, że na nowych pierścieniach...
Witam, mam problem z golfem 5 gti 2.0 tfsi 200km, na wolnych obrotach nierówno pracuje silnik. Problem zaczął się już rok temu, gdy robiło się coraz chłodniej aż do wiosny, później gdy było cieplej problem ustępował lub był znikomy. Teraz znowu sytuacja się powtarza i próbuje rozwiązać problem bo już narywa aż samochodem. Co zostało sprawdzone: Pod...
Valteki są bardzo wydajne nawet do 50km z cylindra ,tylko że są mało precyzyjne i wolne dlatego spalanie jest wysokie,w cenie Matrixa HD 544 można kupić Hana2100 + rozdzielacz Romano i zamontować je bezpośrednio przy wtryskach PB.
oki podesle mapke... samochod reguluje nawet katem wyprzedzenia zaplonu ( ma czujnik spalania stukowego ) a wolne obroty reguluje silniczek krokowy
Jakie wasze mają spalanie na wolnych obortach bo nie pamietam przed wypruciem dpfa? 0.5-0.7 litra.
Zobacz jakie ciśnienie pokazuje na niechodzącym silniku. Dokładnie. Podano na tacy.
Spalanie kosmos. Wartosc map na wolnych? Termostat ok?
Jeśli wychodzisz z założenia, że wygląd jest ważniejszy niż funkcjonalność i działanie to nie ma co się dziwić, że wyszło jak wyszło. Wolałeś ładniejszy samochód to się teraz męcz z siedzeniem na taborecie zamiast fotela, bez żadnego nawiewu w środku, z przyspieszeniem na poziomie wolnego rowerzysty i spalaniem na poziomie kilkudziesięciu litrów na...
Witam Sprawdź szczelność wężyka od czujnika podciśnienia. Jak łapie gdzieś lewe powietrze to wzrastają lekko wolne obroty i wzrasta spalanie. Pozdro
Żeby mój tak palił. 10-12 litrów na trasie to standard, po mieście 14-16 l.
I za 1000km remont kapitalny silnika :D:D Nawet nie macie zbytniego pojęcia o zwiększaniu mocy w tym i tak słabym już motorku. Jeżeli pozmieniasz mu dysze czy rozwiercisz kolanko to pamiętaj o regulacji gaźnika ,zapłonu, czasem wymiana świec na inne pomaga. Lepszym wyjściem jest również montaż instalacji aku do jawki. Sam montowałem bratu aku i motorek...
Jakie spalanie pokazuje na wolnych na ciepło w litrach na godzinę?
Jazda bez linki powoduje taki błąd,radio też ,bo czujnik jest w liczniku idzie przez złącze radia,do ecu.Jesli stało się po wymianie radia,to pewno one blokuje.Wypnij i zobacz. Jeździc można ,choc spowoduje to większe spalanie i nie stabilne wolne obroty,za wysokie lub za niskie.
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
Możesz się pobawić, i zobaczyć rezultaty, u jednych jeździ dobrze na 0 u innych na -1,7 zerknij też na spalanie chwilowe na wolnych, pewnie trochę ci wzrosło. Rozumiem, że ogólnie spalanie też wzrośnie?
Witam. Mam problem z moim 1.8t a mianowicie samochód nie równo pracuje na wolnych obrotach (mruga check), na wyższych jest już ok. Cewki podmieniałem i bez zmian. Po ostrzejszej jeździe samochód zaczyna równo pracować lecz po chwili zaczyna znów wariować. Spalanie na wolnych obrotach waha się od 0,8 do 1,2l/h. Komputer pokazał błąd losowe wypadanie...
sprawdz uklad przyspieszacza zaplonu. Nie wiem jak to jest w uno ale albo podcisnienie albo czujnik odsrodkowy albo tak jak pisalem stukowy. ew. bardzo zle paliwo:). Moze tez przestawil Ci się caly aparat zaplonowy. pzdr. wmr Odłączyłem wężyk od podciśnieniowego przestawiłem zapłon i to samo, przez 5-10 min jazdy ok i znowu stuki, po jakimś czasie...
i jak tu jechac na regulacje ? :) hahahah Pewnie u mnie tez sa zakrecone wolne oboroty i dlatego jest problem z zimnym silnikiem. Wlasnie sprawdz spalanie - jak sie teraz ksztaltuje.
Szybkie spadanie z obrotów, ich wachnięcie w dół poniżej założonych na wolnych obrotach świadczy o zbyt ubogiej dawce paliwa. Nastawnik pompy wtryskowej jest uszkodzony, ewentualnie zanieczyszczony. Ile pokazuje MID chwilowego spalania na wolnych obrotach przy wyłączonych odbiornikach prądu? Prawidłowe wskazania powinny oscylować w granicach 0,9l/h.
Sytuacja jaką zastałem to owinięte razem dwa złącz (2 piny od czujnika spalania stukowego oraz 3 piny z wiązki auta) na długości kabla od czujnika nigdzie nie znalazłem innej wolnej złączki w wiązce samochodu.
Jaki kod silnika?
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
Sprawdzałeś jak wygląda spalanie benzyny? Na gazie na wolnych pewnie masz za ubogo i dlatego zapłony wypadają.
czy po wymianie krokowca ustawiłeś sobie wolne obroty na nim ?
albo na godzinę na wolnych obrotach.
Wycinane legalne nie jest. Ale lepszy dla turbo jest wolny wydech.
spala klasa chwilowy spala spala elektroda
plamy upadku climatronic regulacja prywatne filmy
Czerwony klucz w lodówko-zamrażarce Beko - co oznacza? Dobór kondensatora do przetwornicy DC: kluczowe aspekty