a cisnienie sprezania mierzyles? w tym motorze gdy jest kiepskie spalanie na ktoryms cylindrze sterownik silnika odłącza go
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie dawno zakupiłem w.w auto. Stan zew dobry, silnik chodził równo i bez żadnych zarzutów (odpalał za 1 razem, silnik czysty-nie myty) Podczas prób pękł przewód hamulcowy prawe tylnie koło (ostatni w układzie) Około 2tyg po zakupie silnik zaczął nierównomiernie pracować. Auto zaczęło spalać dużo paliwa i pobierać...
Jak naprawisz pierwsze , to sonda lambda na 3 cylindrach bedzie prawidłowo funkcjonować.
to masz bardzo źle wyregulowany gaźnik
Według zdjęcia które wstawiłeś wygląda to tak, że na 3 cylindrze spalane są za duże ilości resztek oleju. Więc oczywiście na początku pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach przy wykręconych wszystkich świecach. Jeżeli pomiar wyjdzie dobry na wszystkich cylindrach no to trzeba będzie sprawdzić uszczelniacze na zaworach a następnie ( o ile nie będzie...
Skuter 2T pali 8-9 litrów . Zużyty cylinder ?
Standard, wałek.
Witam, mam problem z autem ciężarowym Daf XF105 460. Spadła moc silnika i zwiększył się apetyt na paliwo (40l/100km). Nigdy tak nie było! Auto ma 317000km przebiegu! Byłem na serwisie, zmienili mi podstawę filtra paliwa, wstępną pompę paliwa i nic nie pomogło! Filtry powietrza i paliwa nowe! Przy kolejnej wizycie powymieniali mi już prawie wszystko,...
Garnek=cylinder. Przerywa znaczy nie dochodzi do procesu spalania w cylindtze nazwane w terminologii diagnostycznej wypadaniem zapłonu. Jak nie spala jeden cylinder cały czas to silnik równomiernie nadmiernie wibruje. Jak garki wypadają losowo to masz nierównomierne losowe szarpnięcia.
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Możesz założyć takie same ale z ciepłotą 6 ponieważ jest wyższa temp. spalania w cylindrze.
Spokojnie. Jemu nie zaszkodzą obroty ale zbyt duże obciążenie i większa z tego powodu temp. spalania w cylindrach co może się przyczynić do przytarcia tłoka.
witam ponownie czy kolektor ssący z mondeo 2005 rok 1.8 125 km będzie pasował do tego samego silnika lecz z 2001 roku??? bo mam okazje taki kupić w dobrym stanie klapki bez luzów lecz czy warto ??? pozdrawiam
Odnośnie wypadania zapłonu na cylindrze , błąd należy interpretować : spalanie nie nastąpiło , więc wchodzi jeszcze w grę kompresja, wtryskiwacz i jego obwód.
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
To raczej jest brak kompresji, a brak pracy jednego cylindra niewątpliwie podnosi spalanie (bo paliwo do niego idzie a nie ma z tego pożytku).
Bo w cylindrze spala się więcej paliwa, a wentylator nie generuje większego ruchu powietrza do chłodzenia.
Nie uszkadza się sonda tylko katalizator, bo paliwo zamiast w cylindrze spalane jest w katalizatorze co powoduje jego lawinowe zużycie ( potrafi się rozgrzać do czerwoności). Sonda lambda do poprawnej pracy wymaga wysokiej temperatury dlatego montowana jest blisko kolektora wydechowego. Przy uszkodzonej świecy rejestruje się błąd sondy lambda ponieważ...
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Świece sprawdź, a dokładniej szerokość szczeliny między elektrodami czy jak to się nazywa. Za duża to będzie problem z odpaleniem, za mała to będzie niewłaściwe spalanie, może nie być synchronizacji cylindrów, jak iskra za szybko przeskoczy.
Kopcenie na biało( kąt wtrysku, wtryskiwacze, dawka paliwa,nie spala, ciśnienie w cylindrach, spalanie oleju itd. ) potrzebujesz warsztatu do sprawdzenia tego
Silnik już działa poprawnie? Co było przyczyną? Co z głowicami nie tak?
A jak ze składem mieszanki , może za uboga. Co nie tłumaczy nienormalnej obsługi zapłonu. Chyba że jakieś przebicia na wn. (rzuć nowy nr komórki na pw).
Witam ponownie. Do objawów doszła jeszcze marchewka i napis żeby wymienić filtr paliwa. Po wymianie dzieje się to znacznie mniej razy tzn wcześniej raz dziennie nieraz dwa a po wymianie dwa razy na miesiąc. Błędy oczywiście sprawdzę znowu jak będę w domu. Dodam co wyskoczy.
Dym jest biały, czy może delikatnie niebieski. Objawy które podajesz bardzo często występują przy uszkodzonej turbosprężarce,wycieka z niej olej i dostaje się do cylindrów a tam spala się w sposób niekontrolowany.
Witam, problem podobny do wypadania zapłonów. Auto jest zagazowane. Czasami jakby chodził na 5 cyl. Wszystkie cewki wymienione na DELPHI. Nowe świece NGK. Błąd pojawia się niezależnie od podawanego paliwa. Czy gaz czy benzyna jest to samo. Czasami 400km można zrobić bez błędu a czasami zapala się co drugi dzień. Sondy pracują prawidłowo. Akurat teraz...
johnny883 jak wyliczyłeś te 40 zł rocznie? ;)
nie chce mi sie teraz myslec , ale czy takie wyniki sa wiarygodne? przeciez silnik sie zuzywa a starty na sciankach cylindra rosna...
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
P1070 brak informacji o rodzaju usterki P1038 nieprawidłowe spalanie P1060 nieprawidłowe spalanie w cylindrze 3 P105E nieprawidłowe spalanie w cylindrze 1 Nie jest to lista błędów odczytana Clipem , więc przypisana do kodu błędu nieprawidłowość może być różna od rzeczywistej
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Dymi z komina na czarno??? Może ma nieszczelny dolot i musisz go mocniej przycisnąć. Sprawdź też sprężanie na cylindrach.
Po zamianie wtrysków z 1 na 2 i przejechaniu 40 km kolejne błędy: 1. Sonda Lambda 2 rząd 1 -zwarcie do masy; 2. Adaptacja mieszanki rząd 1 -ponad możliwie najwyższym progiem; 3. Spalanie cylinder 2 -zwarcie do bieguna plus; 4. Spalanie cylinder 4 -zwarcie do bieguna plus; W parametrach na biegu jałowym sonda przed kat. 75mV bez zmian, krótkotrwałe dopasowanie...
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Witam każdy elektromechanik mówi coś innego wymieniłem cewki sprawdziłem wtryski i wszystko ok a ciągle mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. I listę błędów wykrytych przez komputer. Takich jak Kod usterki DTC 042009 Kontrola katalizatora Kod usterki DTC 0606F8 Sterownik silnika Kod usterki DTC 03251C Czujnik spalania stukowego Zakłócenie funkcji obwodu...
podtrzymywac ma mniejszymi prądami w czasie pracy silnika (zależnymi od obrotów). Przepraszam za Off-Top, ale w silniku spalinowym ze świecą żarową służy ona tylko do rozruchu. W czasie pracy silnika, jej temperatura jest podtrzymywana przez proces spalania w cylindrze, więc nie ma sensu jej zasilać czymkolwiek.
Zacznijmy od tego że takie zabiegi nie są do końca legalne. A sposobów jest kilka, od zabawy z ustawieniem zapłonu i mieszanki przez co mieszanka nie dopala się w cylindrach i jej spalanie następuje w układzie wydechowym, do montażu dodatkowego podawania paliwa w wydech i iskrownika na końcu. Ale tak jak pisałem policja bardzo lubi interesować się tak...
Któryś z cylindrów nie spala paliwa, więc sobie go spala w katalizatorze. Sprawdź cewki zapłonowe.
Witam mam problem z fordem mk1 115km 2001r. migająca sprężynka kod błedu p2339 nieprawidlowe spalanie cylinder 4 po wpisaniu kodu ze wtryskiwacza błąd mozna usunac lecz po kolejnym wlaczeniu zapłonu pod pojawia sie dalej. Przełożenie wtryskiwacza z innego cylindra nic nie zmienila nadal ten sam bład. Prosił bym o pomoc.
witam mam pytanie co może być przyczyną błyskania kontrolki świec po podłoczeniu cdif wyszło złe spalanie 3 cylindra proszę o pomoc Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza, manta.
Myślę że wtryski do sprawdzenia i kompresja bo po objawach które opisujesz brak spalania na którymś z cylindrów.
georgesgr podał już pewnie odpowiedź na wszystkie wątpliwości. Ja silnik nie kopci, nie spala gigantycznych ilości oleju to dół i cylindry są ok. Winna zapewne będzie głowica. Nieszczelność zaworów?
Czyli przesłuch między cylindrowy wywołany wywaloną uszczelką.
Witam kolegów. Mam problem z Clio II 2002 rok 1.5 dci . Przy wpisywaniu kodu wtrysku daje komunikat sterowanie nie możliwe. Auto miało wymienione wtryski wszystkie 4. Lecz nie chodzi na 1 cylinder a dokładnie 1 po wypięciu kostki od wtrysku nr 1 brak reakcji. Błąd w clipie spalanie cylinder nr 1.
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Wydaje Ci się. Tłok nie ma zagłębienia na komorę spalania, tylko wypukłość. Denko tłoka jest dodatkowo toczone do połowy na płasko. Taki wymysł konstruktora, musi być dopasowany z kształtem komory spalania w cylindrze.
Witam wszystkich użytkowników Mam tyki sam problem z vw Bora 2,0 apk powtarza się błąd wypadanie zapłony na cylindrze 3 nie wiem co z tym zrobić wogule i proszę o pomoc
Witam, Nissan Almera N16 1.5dCi 60kW 2003r. Nie pali 4 cylinder (1 od strony rozrządu). Błędy: 772-Spalanie cylinder 4; 516-Zawór wtryskowy cyl. 4 - zakłócenie funkcji obwodu prądowego; Wtryski mają po ok 9 omów, sprawdzona wiązka od EDC do wtryskiwaczy, ciągłość oraz zwarcie między przewodami. Uszkodzony EDC ?
Pierścienie tłokowe wymienione, Uważasz wymianę pierścieni za naprawę silnika? Założenie nowych pierścieni do zużytego cylindra tylko pogarsza sprawę. Silnik może spalać olej i stąd świeca może się kleić od nagaru.
Wtryski były u pompiarzą ? Czasem po takiej awarii uszkadza się końcówka wtrysku i paliwo nie jest poprawnie rozpylane i nie jest zupełnie spalane w cylindrze a dopiero w wydechu.
Silnik chłodzony cieczą d-60 chyba jeśli się nie myle chociaż w niektórych zdaje się można spodkać d-240. Kolego tpolo to nie spalona ropa leciała ci z tłumika a nie olej. Ze skrzynią ci nie pomoge niestety a jeśli chodzi o silnik to; czy dobrze założyłeś pierścienie, czy są przesunięcia na zamkach, jaki był na nich luz i czy to te co trzeba? Mogą być...
Jak nie masz immo to wkładaj i zobaczysz co nie tak. Generalnie jeśli kupiłeś zegary z auto o tym samym silniku (rodzaj paliwa i ilość cylindrów ) to powinno działać czasem spalanie się nie zgadza ale niektóre licznika mają dostępna korektę podobnie z prędkością.
To nie chodzi o to, że ON spala się stukowo w cylindrze od świecy, tylko o to, że benzyna zanieczyszczona olejem będzie zapalać się od świecy przedwcześnie. ON się nie spala ale jego obecność zmniejsza LO benzyny i w tym tkwi problem.
Witam mam problem z 1,5 DCI a więć po wymianie silnika 2 tygodnie auto chodziło i umarło. silnik zakupiłem z przebiegiem 46 tyś bez osprzetu, wczesniejszy slnik miał przekulane 270 tyś. Standardowo wymieniłem nowy rozrząd, osprzęt przełożyłem autko odpaliło i jezdziło 2 tygodnie. Fakt jest taki iż na wolnych obrotach troche silnik wpadał w wibracje...
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
No i warto wyprogramować sobie odłączanie cylindrów. Spalanie jest minimalnie większe (może litr większe), za to silnik mniej po tyłku dostaje. Ciekawe, możesz rozwinąć myśl... ja mam silnik R4 z ACT i nie widzę żadnych negatywów tego systemu, za to różnicy 1l/100km w spalaniu nie nazwałbym minimalną.
Czujnik spalania detonacyjnego (stukowego) rejestruje hałas pochodzący z poszczególnych cylindrów... coś więc w tym jednym bardziej stuka (i nie koniecznie jest to efekt niewłaściwego spalania).
Gdy wymieniłeś cylinder z tłokiem pisałeś, że był zatarty więc normalny efekt, że miałeś dużo mieszanki w skrzynce. Zatarty tłok, tak jak pisałem na początku, nie daje sprężania, tym samym w ruchu tłoka w dół nie wypycha mieszanki benzyny z powietrzem ku górze, nie jest szczelny tłok z cylindrem. Zostaje nadmiar mieszanki z olejem na dole. Po remoncie,...
Nie powinno być problemem, bo przez ten cylinder przechodzi jedynie powietrze. Gorzej by było, gdyby wtryskiwacz podawał paliwo, które nie byłoby spalone; wtedy byłoby trochę zagrożeń, od rozrzedzenia oleju smarujacego cylinder, do spalania paliwa w układzie wydechowym (detonacje). Mam nadzieje, ze to auto kupiłeś za równowartość kraty piwa, bo inaczej...
Strasznie zalany. Jeśli sondy sprawne stawiał bym na przeplywke ale niech fachowcy sie wypowiedzą.
Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40......
P1061 - nieprawidłowe spalanie na 4 cylindrze P1088 - błąd ciśnienia na listwie CR
Pierwsze że bez czujnika wałka gaśnie, i nie zapala. Drugie to spalanie stukowe tylko i zawsze na 1 cylindrze. I co tu poradzić?
Błąd masz wypadanie zapłonu, tak? Wypadanie zapłonu to brak spalania w cylindrze czyli albo brak kompresji, albo brak paliwa, albo brak iskry, albo za dużo paliwa. Po co kupujesz i wymieniasz podzespoły skoro nie zdiagnozowałeś problemu.
Tak „po całości” to strzały do tłumika wskazują na niepełne spalanie mieszanki w cylindrze. Czyli za dużo paliwa, za mało powietrza, niewłaściwy zapłon (szczególnie zbyt późny)
Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, zawór membranowy też do przeglądnięcia.
Dokładnie. Dwa środkowe to ssące. Zostaw może ten rozrząd. Jak nikt w nim nie grzebał to będzie dobry. Powąchaj spaliny. Jak to ropa to wtryski przykręć koło pompy i sprawdź. Nie zdziwił bym się jak jeden z cylindrów pływa w paliwie. Nie spala się ono tylko paruje i stąd ten dym.
Witam. Chciałbym odświeżyć temat. W mojej C-360-tce również mam problem ze spalaniem w jednym cylindrze. Po wymianie tłoków, pierścieni, reg. głowic i pompy w dalszym ciągu nie spala w pierwszym cylindrze od zbiornika (widać że spod uszczelki kolektora wycieka paliwo). Przed remontem również tak było i po remoncie usterka nadal występuje. Mógłby ktoś...
Sprawdziłbym jeszcze czy tłumik nie jest zapchany.
zrobiłem diagnostykę. Na 3 cylindrze Przerywacz spalania cylinder 3 rozpoznany
Któryś z japońskich producentów, bodajże Mazda zaproponowała silnik dwusuwowy zbudowany z silnika czterosuwowego. Dwa zawory grzybkowe dosłownie sterowane wałkiem rozrządu obracającym się z tą samą prędkością co wał korbowy. Teoretycznie takie rozwiązanie pozwala całkowicie odseparować skrzynię korbową i wyeliminować problem spalania oleju, tyle że...
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
Z tego co mi wiadomo to takie rozwiązanie ma sens gdy do cylindra trafia woda w stanie ciekłym lub zawiesiny czyli mgły. Wtedy woda odbiera energię spalin zamieniając się w parę wodną zwiększając średnie ciśnienie w cylindrze i jednocześnie obniżając EGT. Niższe EGT to możliwość pracy na uboższej mieszance czyli niższe spalanie. Wprowadzanie przegrzanej...
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Korekta wtrysku na poziomie 1/3 średniej dawki. Różnica miedzy najsłabszym cylindrem a najmocniejszym połowa dawki.
Okazało się że benzyna zamiast spalać się w cylindrze wlewa się do silnika - Konieczny jest szlif. Temat uważam za zamknięty
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
Witam wszystkich forumowiczów :) mój problem dotyczy tak jak w tutule AUDI A4 AVANT Kombi 1,6 beznyna 1997 rok. Autko ma ABT i 136 KM. Problem polega na tym,że zalewa świecę na jednym cylindrze (4-tym) podczas pracy na wolnych obrotach (najczęściej podczas jazdy w korku),pije olej przy ostrzejszej jeździe,dużo pali i nie jest dynamiczne. Wymieniłam...
Cokolwiek się tobie spodoba tylko nie 1.0 ecobust ford na mokrym pasku , obecnie robią go na łańcuchu ale i tak masz ciągle 3 cylindry i spalanie jak w 1.6 lub większej pojemności 1.2 puretech psa plus opel na mokrym pasku 2.0 d jaguar/ range rover problem z łańcuchem ( montowany od strony skrzyni .
EGR nie jest powodem kopcenia nie ma powodu by go zatykać .To ta dziura stanowi problem jak założysz przewód autko będzie śmigało odrazy. Powód to brak powietrza w komorze spalania tz. że źle przebiega spalanie w cylindrze bo brak tlenu co za tym idzie że nie wszystkie cząsteczki paliwa się nie spalają i w postaci sadzy wydobywają się z rury wydechowej...
Pewnie uszczelniacze prowadnic zaworów puszczają olej do komory spalania który osiada na świecy i spala się na niej.
Witam. Pompa ma za zadanie wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie. A zwiększone zużycie paliwa i zwiększający się poziom oleju to nic innego jak dodatkowy dotrysk paliwa celem wypalenia DPF. Paliwo się nie spala w cylindrze i ścieka do miski. Szukałbym przyczyny w DPF. Może trzeba mu kompem wymusic wypalenie.
Jeśli zapłon masz prawidłowo ustawiony i nie występuje spalanie stukowe, to albo luz na sworzniach, albo tłoki "bujają" się w cylindrach. Jeśli nic poza tym dźwiękiem się nie dzieje, nie ma co kombinować, moim zdaniem.
jakaś masakra, nadal nie wiem jak to jest możliwe przy postoju w ciepłym garażu tylko przez rok. Ciepło przyśpiesza proces korozji. W paliwie spalanym w cylindrach są związki siarki które też mają swój udział w tym procesie.Reanimuj.
Myślałem, ale BMW dużo pali, dlatego mniej przyglądałem się tej marce, aczkolwiek w ulubionych miałem jakieś egzemplarze, tylko daleko ode mnie to, że dużo pali to jest mit. owszem benzynowe silniki mają sześć cylindrów, także te spalanie według praw fizyki musi być nieco większe, ale można kupić z silnikiem diesla, który jest dosyć oszczędny. Ogólnie...
Też myślę że nic mu nie będzie, to olej przystosowany do spalania w cylindrze, najwyżej trzeba będzie wyczyścić komorę spalania z nagaru, jeśli taki się pojawi (będzie widoczny na świecy).
Na ten moment przetłumaczę te screeny może to coś pomoże Screen 1 DTC DF 090 Obwód czujnika prędkości pojazdu DEF Zapamietany DTC DF 124 Niszczycielska szybkość spalania Po kliknięciu na błąd DF 090 pojawia się screen nr 2 : ET427- Obwód czujnika prędkości pojazdu NIE PR155-Prędkość pojazdu. 0 km/h Po kliknięciu na błąd DF 124 pojawia się screen nr...
A Szacowny ,,Strumieniu" policz jeszcze warunki spalania mieszanek stechiometrycznych dla benzyny i LPG.w obecności N2O. Temperatura, uwarstwienie ładunku mieszanki w cylindrze, a przede wszystkim temperaturę spalania. :D Znam paru NOSowcow, wiem jak silniki np. Nissana Skyline 3l wyglądają po paruset kilometrach, ale gazu LPG tu nie ma. :cry:
Witam wszystkich.Problem z typowym silnikiem 4t,wyrzuca olej pomiędzy pomiędzy głowicą a cylindrem.Skuter jeżeli odpali to dymy z tłumika od spalanego oleju.Głowica i cylinder nowe.Wygląda tak jakby dopływ oleju do wałka rozrządu był przyblokowany.
Kup ten EGR i nie kombinuj bo emulator może oszuka sterownik , ale nie oszuka rzeczywistości . Jak zamiast spalin w cylindrze będzie powietrze to proporcja paliwo / powietrze jest nieprawidłowa bo jest zbyt dużo powietrza (tlenu) ten w temperaturze spalania jaka panuje w komorze spalania jest na tyle chętny do reakcji spalania że spali się z materiałem...
Koło było sprawdzane przy okazji wymiany rozrządu. Wieszaki to też nie to. Były sprawdzane. To jest ewidentnie stukanie w rytm spalania w jednym cylindrze.
Cała ta dyskusja to tak naprawdę nie ma sensu, to wróżenie z fusów. Nawet nie znacie stanu cylindra, pierścieni i tłoka a tym samym przyczyny spalania oleju. W silnikach tych jest cylinder bez żadnej warstwy utwardzanej ani tulei, tłok jest twardszy niż sam cylinder. Zużycie pierścieni jest równoznaczne ze zużyciem cylindra. Tak jak napisał kolega kkknc...
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Diagnostyka jest najwazniejsza i sprawdzenie parametrow rzeczywistych podczas kiedy nie chodzi. Wlacza sie dmuchawa wiec moze byc problem o informaci temperatury silnika. Blad z katalizatorem moze wynikac ze nie spala paliwa w 2 cylindrze reszte bledow tez podaj najlepiej wklej zdjecie bo wszystko jest wazne. To jest kiepski silnik BMW i czesto zacieraja...
Co do tego wskazania spalania przez komputer to oznacza to iż im jest to większa liczba tym masz mniejsze spalanie a im mniejsza to spalanie wzrasta. Tak to dziwnie rozwiązał fiat. Co do wymiany pierścieni to raczej będą musiały sie dotrzeć do cylindrów więc spalanie może być większe. Najprawdopodobniej powodem będzie większe tarcie.
A w jaki sposób miałby się zużyć? :) W moim aucie zabawa trwała rok i wniosek jest taki że do doładowanej jednostki benzynowej magnetyzer nie ma sensu do wolnossących które mają niższą sprawność - można zakładać że magnetyzer może poprawić spalanie w cylindrach - w efekcie podbić moment w dolnym i średnim zakresie oraz zmniejszyć trochę zużycie paliwa...
Witam, W swoim czasie poświęciłem trzy lata zajmując się tym paliwem. 5 lat ogrzewałem dwa domy tym olejem. Było super ciepło i super tanio. Najprostsza konstrukcja to płaska płyta o grubości ok 6mm z otworem na środku o średnicy około 10...15mm. od dołu przyspawana jest rurka doprowadzająca olej , który podawany jest pompką olejową od poloneza lub...
Dla mnie jakby spalał detonacyjnie na którymś cylindrze, od czego pali check?
spalać cylinder passat błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder
700ma prąd ładowania delphi otwieranie uszkodzony zasilacz corsair
gdzie kupić panele fotowoltaiczne brymen bm869s
Trzaski w kamerze monitoringu na kartę SIM TP.SK713S.PC825 (N) Smart TV Board Issues and Solutions