Ogólnie udało mi się znaleźć przyczynę, ale nie podjąłem się jej naprawy. Przyczyną potwierdzoną przez innych użytkowników, takich jak my, a także przez audytora budowlanego, oraz przez JEDNEGO specjalistę od kominków (powoli kolejni okrywają "zalety" stosowanej przez nich latami izolacji) jest zastosowana wełna do izolacji komory nad wkładem kominkowym....
Mam pytanie, jaka powinna być średnica przewodu kominowego do nagrzewnicy olejowej 70 kW o temp. spalin ok. 150 stopni, która większość czasu pracuje z mocą 20 kW i ma spaliny 70 stopni, czyli kondensuje wodę. Nagrzewnica turbo/kondensacyjna. Jaką średnicę komina stosuje się do podobnych mocy i temperatur spalin? Są jakieś wytyczne producentów, co można...
Ogólnie to dziwi mnie fakt, że to stało się tak zero jedynkowo. Nagle. Z usterkami jest różnie. Jedne zaczynają występować z początku jak drobny problem i z czasem się nasilają, inne pojawiają się nagle w jednej chwili, a jeszcze inne występują okresowo, albo poziom problemu nie nasila się. Tak więc wystąpienie usterki nagle nie jest niczym dziwnym....
Dzięki, sprawdziłem co pisał T5 i nigdzie tam nie ma wydostawania się spalin. Całośc tego przodu gdzie jest klapa gasząca plus ten egr była poskładana na silikon ktoś tam już grzebał. Wymieniłem uszczelki na nowe może to pomoże dziś sprawdzę i napiszę. Pewny jesteś że z tego uszczelnienia nie może śmierdzieć spalinami ?
Witam, Mam następujący problem z mercedesem A-klasa, W168 z silnikiem 1.7CDI. Podczas jazdy zaczyna w kabinie śmierdzieć spalinami, bez znaczenia czy klima włączona czy nie.Czy jest tak jakiś przewód elastyczny podprowadzający powietrze, który mógł puścić?Skąd pobierane jest powietrze.Chciałbym sprawdzić całą drogę przebiegu powietrza, ale nie wiem...
Zgłaszałem w serwisie, ci twierdzili, że nie zauważyli takich objawów (oczywiście), auto stało u nich 2 doby, podobno (pewnie, żebym się odczepił) uszczelnili odmę, ale wiadomo - nic to nie dało bo to nie spaliny silnika czułem. Od tego roku samo się skończyło - przestało śmierdzieć samo z siebie. Pewnie coś co się tam topiło w środku wytopiło się do...
Założyłem iż mechanik ustawił pompki książkowo tylko pomylił książki, więc cofnąłem każdą śrubę o 45 stopni (z założenia dało 225 st ale tego nawet najstarsi Indianie nie wiedzą). Silnik pracuje bardziej miękko, spaliny przestały gryząco śmierdzieć przy synchro 0.0 a spalanie na postoju jakie było takie jest. Niestety do otwarcia maski potrzebowałem...
wiem jak wygląda palenisko, jest na stronie producenta to przedstawione, zbudowane jest z trzech żeliwnych pierścieni o grubości ścianki 30mm, więc budowa solidna ale czy to jest szczelne? chodzi o to czy spaliny nie będą przenikać do wdmuchiwanego do pomieszczenia powietrza, czy nie będzie śmierdzieć spalinami, skoro mieliście doczynienia z tym piecem...
Wczoraj jechałem samochodem włączyłem nawiew w pozycji 2/4 i zaczęło śmierdzieć spalenizną i pojawił się dym. Zatrzymałem się na poboczu i podniosłem maskę a tam wszystko w porządku. Uznałem że to może spaliny z innego pojazdu i pojechałem dalej i nie włączałem już nawiewu. Rano jadąc do pracy znów włączyłem nawiew i znów ta sama sytuacja. Teraz nawiew...
Boże co wy piszecie ludzie co wy piszecie, zastanówcie się przecież tam sprężarka musi calu czas chodzić gdyż jest smarowanie olejem z silnika i musi być obieg tego oleju to nie jest taka sprężarka jak w c330 że się zakładało lub zdejmowalo pasek. MF-255 maił alternator za sprężarką, U-3512 miał już alternator na pasek jeśli tak wnikacie w temat, jeśli...
Turbina wstaje przy 2400 obrotów na minutę. Za późno. Jak spaliny śmierdzą to źle ustawiony zapłon (kąt wtrysku itd) Również bym rozrząd porządnie zweryfikował.
Dla bezpieczeństwa wymień piecyk bo PG4 to archaiczna konstrukcja a tym bardziej że jak już zaczyna spalinami śmierdzieć to możesz stracić przy tym zdrowie a nawet życie.Na temat tego drugiego piecyka moge niewiele powiedzieć ale jedno wiem że Ferroli niezbyt popularna marka więc bedą kłopoty z ewentualnym serwisem i częściami.Według mnie lepiej kupić...
Niby działać działa i piec nie gaśnie, pomijając, że czasami (dosyć rzadko) śmierdzi spalinami, ale jesteśmy na ostatnim, 4-tym piętrze bloku, więc pewnie tylko dlatego jeszcze się nie potruliśmy, bo jest dobry ciąg... Jak śmierdzi to wyłącz ten piecyk z użytkowania go do czasu uporania się z tą usterką. W przeciwnym razie może się to skończyć tragicznie...
2.0TDI i wszytsko jasne. Spaliny śmierdzą olejem?
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Podjedź na analizator spalin i sprawdź. Jeżeli ci się nie chce, musisz być pewnym, że silnik nie pracuje "na zimno" w trybie zimnego rozruchu, czyli ze ma prawidłową temperaturę pracy. Spradź, czy jakieś 2-3 minuty po rozruchu nie masz ciepłej chłodnicy. Czy obroty na biegu jałowym są prawidłowe?? Czy spaliny nie śmierdzą??
Pod kątem uszkodzonej uszczelki możesz jeszcze sprawdzić czy płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami lub czy w zbiorniczku nie widać pęcherzyków powietrza na pracującym silniku
Przepraszam, że tak bez ogródek napiszę. A znasz się w ogóle na mechanice, bo pytanie tak ogólne ja moja odpowiedź: Zepsuł się quad. Jaki to dym? Czy śmierdzi olejem, spalinami, plastikiem czy zgrzanym drutem? Czy śmierdzi tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem? czy rozrusznik działa prawidłowo? Czy kable się grzeją? Czy wszystko jest suche? Czy rozkręcałeś...
W takim razie podepnij komputer, zmierz kompresję, sprawdż wtryski na przelew to możesz zrobic sam.
witam mam podobnie wykryłeś usterkę??
Człowieku, to wygląda jak 40 letni ursus a nie Cinquecento. Kup 10L wody destylowanej, wylej tą breję z układu, zalej do pełna wodą (ew. z dodatkiem do płukania układów chłodzenia), przejedź się 10km, spuść, jeszcze raz zalej wodą, kolejne 10km, spuść, zalej świeżym płynem, dopiero można gadać dalej. Z taką breją może się zacinać termostat albo przytykać...
Nie śmierdzi spalinami?
Witam, mam problem ze swoim audi A4 1.6 98r benzyna. A mianowicie gdy podłączam go pod vag-a to wyskakuje błąd 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanka przekroczona wartość adaptacji - dodawanie. Gdy go usunę to po przejechaniu jakiś 30km błąd znów się pojawia i auto zaczyna nieznacznie przerywać gdy jest zimne oraz śmierdzą spaliny. W lecie poprzedniego...
Nie ma kata spaliny śmierdzą. Testy ok moc jest nic nie ubywa. Lataj
Ciśnienie ma i to dobre 14 bar, równo na wszystkich, dym biały gesty śmierdzi spalinami, próbujemy zawory regulować
W łazience śmierdziało spalinami - kocioł z wentylatorem do wyrzutu spalin http://obrazki.elektroda.pl/7649290600_1...
Niekoniecznie ponieważ uszczelka jak już pisałem wcześniej mogła ulec uszkodzeniu w sposób niewidoczny nawet z zewnątrz mogła po prostu ugnić gdzieś przy kanaliku pod głowicą i też będzie lipa .Możesz jeszcze sprawdzić czy po odkręceniu korka w zbiorniczku czy jest duże ciśnienie jak auto zagrzane prawidłowo może troszkę syknąć jak długo syczy to idą...
Masz blokadę skrzyni?
JAK Kopci na biało to nie dopala ropy, pokrzywiło korby i po zawodach, na pewno spaliny śmierdzą ropą a nie olejem, sprawdź kompresje przede wszystkim
Przy dużemj nezwładności systemu przeładowanie rzędu 0,25bara jest raczej błędem pomiarowym spowodowanym dobrocią czujników. Spaliny śmierdzą raczej z braku niedoładowania. Co z recyrkulacją spalin? Auto jest Twoje czy klienta?
Wyciągnij główną kratkę w czopuchu i telefonem nagraj filmik gdzie leci dym ,na początku palenia .Będziesz wiedział gdzie masz nieszczelność
Ok dzięki. Nie zakładając nowego tematu mam pytanie odnośnie renault Kangoo II bo rano jak odpalam praca jest strasznie nie równa i spaliny śmierdzą dzisiaj badałem to wtyczka na bt i programem car scaner narazie taki tylko mam i wyszło mi że czujnik tlenu 2 bank 1 krótkotrwała korekta paliwa -100% sonda lambda padnięta ? https://obrazki.elektroda.pl/1729262800_...
W sumie to już nie wiem gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem jeszcze raz w pompie i jest inny, szkoda że nigdzie nie można znaleźć schematu układu paliwowego z tej cytryny, byłem też na stacji diagnostycznej i tam nigdzie nie widać wycieków, teraz zostają jeszcze wtryski do sprawdzenia, czy są wyłączne w czasie pracy...
Lukasz wiem do czego zmierzasz ale weź pod uwagę , że usterki wymiennika to margines a po drugie dymienie w takim przypadku występuje proporcjonalnie do ciśnienia w układzie chłodzenia a spaliny śmierdzą przegrzanym glikolem.
Wygląda na uszkodzenie ośki klapki chłodnicy spalin, co jest dość częstą usterką w tego typu chłodnicach. Do puki nie śmierdzi spalinami w kabinie, nie ma co panikować.
Biały dym przypominający parę wodną to uszczelka pod głowicą. Sprawdź zapach tych spalin, jak śmierdzą słodkawo to uszczelka.
Przy odpalaniu wygląda tak jak odpali silnik to automatycznie bije do około 320 bar. Zauważyłem że zimny kopci strasznie, ale to nie olej tylko ropa. Spaliny śmierdzą ropa. Jak się zagrzeje silnik to jest ok. Brak kopcenia i smrodu nie przepalonej ropy. Teraz i ja tak myślę,podsuneles mi pomysl że wtrysk któryś leje. Dodano po 1 Postaram się jutro test...
Jedzie do mechanika we wtorek i nie ma pojęcia, czy może z tym jeździć. Co jest najlepsze, kontrolka po ponownym uruchomieniu auta dalej się paliła. Spalinami nie śmierdzi, nie dymi, auto dobrze jedzie, ma moc i nie ma pojęcia, skąd ta kontrolka nagle się pojawiła.
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
Testowałem z zakręconą butlą, zmieniłem również parownik na nowy i bez zmian. Nie wspomniałem, że nie był dawno wymieniany rozrząd. Słyszę z pod pokrywy rozrządu metaliczne stukanie przy wyższych obrotach. Objawy nieodpalania na ciepłym mogą być związane z rozciągniętym paskiem? Ostatnio na benzynie śmierdziało spalinami z pod maski i w środku auta....
coś musze z tym zrobić bo pewnie katalizator padł jak sonda nie była zrobiona i spaliny śmierdziały paliwem
oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zatkany wydech, wycięty klin na dolnym kółku - macha zapłonem żeby prędkość biegu jałowego utrzymać.
Przejechane ok 2000 i ciągle regeneruje się co 30km - max 70. Dodam jeszcze ze spaliny śmierdzą. Odłączyłem przepływke niestety nic to nie dało dalej się tak szybko zapełnia. co sprawdzić jeszcze
lecz z tłumika czuć jak by nie spaloną ropę, konkretnie chodzi mi o to czy brak FAP'a może powodować kopcenie? Może, no i dlatego również śmierdzi z niedopalonych spalin. Z tym Fapem, to też bzdura była go wyrzucać, ale nie moja brocha...
Olej do komory spalania może się przedostawać przez zużyte tłoki-pierścienie, uszczelniacze zaworowe, odmę lub wypracowaną turbosprężarkę. Może masz wydłubany katalizator, wtedy spaliny też dziwnie śmierdzą.
Ok podam się tematowi jeszcze raz. Czy sprawdziłeś wypadanie zapłonu( piszesz że spaliny śmierdzą). Poprostu cewka do wymiany( 90 procent) albo katalizatar
spaliny mocno śmierdzą benzyną , przepływkę sprawdzę jutro i błędy jak mi się uda.
Obraziłeś się ale nie tędy droga. Z Twojej wypowiedzi wynikało, że nie masz bladego pojęcia o co biega z Twoim samochodem (wcale się nie dziwię). Objaw byłby rozpoznawalny od razu ale zauważ, że napisałeś tylko o tym mi.in. że ciężko wkręcić silnik wyżej niż 2000 obrotów i podałeś, że nie dało się nim ruszyć i przy tym kopcił ale gdybyś napisał, że...
Spaliny śmierdzą zawsze a rano to ściana szarego dymu. Mają racje. w Bosch serwis , stwierdzili że pompa jest po słabej regeneracji Albo ma problem z regulacją początku wtrysku i dawki paliwa.
Sprawdź czy nie sapie przy kolektorach spaliny mogą wydawać się jak olej a z kolektora może zawiewać do kabiny
śmierdzieć spaliny śmierdzieć spaliny śmierdzieć spaliny akumulator śmierdzieć
sprężarka kostkarka edifier głośnik r2600 karta pamięci goodram
Zestaw naprawczy do przedniego mechanizmu różnicowego Fendt 612 Turbomatik 1989 Bezpiecznik elektrycznego zamka bagażnika w Renault Thalia 1.2