No plus te kopcenie spalinami bagnetu. Tylko kurcze przy takim przebiegu ? Co by się tam miało stać, wtryski były około rok temu wyjmowane bo olej się lał przez te gumowe uszczelniacze w pokrywie. Miały te silniki jakieś wady fabryczne ? Nie wygląda jakby całkiem kompresji nie miał na tym 4tym bo aż tak złe to nie pracuje.
Witam mam problem co robić ponieważ ostatnio z moim autem dzieje się źle ponieważ zaczeło palić olej wali spalinami z bagnetu oleju i spod wlewu oleju do silnika. Co ma robić czy remontować sinik czy zmienić na 2.7.
Popieram przedmówcę może być uszkodzony tłok. A jak tam spaliny (kolor)?? Wyciągnij bagnet od oleju i sprawdź czy wydostaje się dym.
po przejechaniu ~200 km pozom płynu chłodniczego dnia kolejnego za zimnym silniku był taki jak przed dolaniem czyli max. Dodatkowo co zauwazyłem: - z korka wlewu oleju po zwiększeniu obrotów przestaje być czuć spaliny, - z bagnetu/miernika poziomu oleju po zwiększeniu obrotów nie czuć dmuchania bądź jest tak znikome że go nie czuję.
Odma jest wprowadzona za przepływomierzem i są dwie opcje albo zabity filtr powietrza-na amen. Bardziej że silnik ma przedmuchy i zamiast nadciśnienie wracać odmą do doloty i ograniczać przepływ świeżego powietrza (stąd tak niskie odczyty) spaliny uciekają przez rurkę bagnetu.
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
to jest silnik na monowtrysku? czy na pełnym ? ale raczej na mono. więc zostaw wszystko tylko wywal filtr i załóż dekiel tak jakby on tam był. zrób z tymi klemami tak jak mówiłem . musi byc to rozpiete!!! dalej mówisz że kopci ale skad z wydechu czy jak np wyjmiesz bagnet. Jak wyjmiesz bagnet i walą spaliny z dziury po bagnecie to pierscienie. Jeżeli...
Rozrusznik rzeczywiście trochę za wolno kręci zastanawiam się czy jest to spwodowane jego zużyciem czy za słabym akumulatorem (bateria żelowa 85 Ah).Dodatkowo pytanie z innej bajki czy jeśli po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha mocno spalinami a z bagnetu w ogóle nie dmucha to zużyte są tylko uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie?
1-tak 2-tak 3-nie (kiedy jest wciśnięty) 4-siedem razy zagotowała się woda w chłodnicy aż węże porozsadzało i sparciały od gorąca więc cudem by było gdy by były nie popękane a poza tym to wali dymem z pod korka do wlewania oleju i jak się wyjmie bagnet to lecą spaliny i w tym oleju co zostanie na bagnecie są bąbelki powietrza 5- słabiutko -4/5 stopi...
To wyrzuca korkiem spaliny, czy nie. Sprawdź jeszcze raz drożność odmy.
Podaj dokładne odczyty z analizatora, CO CO2 HC O2 i lambdę jeśli twój wylicza. Duże KWZ to znaczy, że sterownik podnosi obroty do nominalnych, czyli silnik trochę słabnie. Na przykład zawory są trochę nieszczelne. Spadek na mocy nie odczuwalny, a na gazie lepsze spaliny. Do prawidłowej pracy potrzebna szczelność skrzyni korbowej. E30 gasła na wolnych...
Wcale nie zadna klątwa, moja ztuningowana astra diesel, po niecałym roku eksploatacji z podkreconym silinikem, wali juz spalinami z bagnetu i pluje olejem :(, jak to ostatnio zobaczylem to sie nie lada zdiwiłem:( poprostu pierscienie nie wytrzymały, co dziwne spalin pod korkiem nie widac. Wczesniej tego nie było. Zwiększenie cisnienia i wieksza dawka...
1.8 Tdci 81kw motorcod RWPA, Ford 2007 Hejka prosil bym o jakas podpowiec , prawdopodobnie auto zgaslo podczas jazdy , i nie dalo sie juz zapalic po podlaczeniu kompa wyszlo ze zaslabe cisnienie na pompie wiec pompe wymienilem(przy uzyciu orginalnych narzedzi do blokowania) i aulto odpalilo bez problemu, lecz po paru minutach pracy zaczely sie problemy...
Wyciągasz i czyścisz wszystko co jest pod bagnetem oleju.
Skoro komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku to sprawdziłbym od sprawdzenia tego ciśnienia. To jest Common Rail, więc za ciśnienie na wtryskach odpowiada pompa wysokiego ciśnienia. Z bagnetu dmucha powietrze czy spaliny i na pewno dmucha, a nie tylko "pulsuje"?
Niestety wiele usterek powoduje takie zachowanie - przepływomierz, same sondy, zapachane katalizatory, nieszczelny dolot. Mała szansa, że dwie sondy padły jednocześnie w ten sam sposób, podejrzyj jak się zachowują. Przydałby się analizator spalin. Ja bym zaczął od nieszczelnego dolotu - upierdliwy check engine i przygasanie w BMW + błędy mieszanki to...
1. Jest woda w oleju? (wygląda jak kasza na bagnecie) czuć ze zbiorniczka wyrównawczego spaliny? 2. Uszczelka pod termostatem, uszkodzony przewód wiele może być przyczyn (może jakieś zdjęcia?) 3. silnik był włączony? bo jeżeli nie to któryś przewód jest uszkodzony
Czy wystarczy wymienić same pierścienie jeśli silnik ma przedmuch spalin z korka wlewu oleju i bagnetu bo nie chce wywalać dużo kasy w ten silnik jeśli to nie ma sensu dodam że silnik bierze dużo oleju bardzo dużo nawet 0.5 litra na 100 200 km nie 1000 czy 2000
Pierwsza sprawa, sprawdz czy masz olej w odmie jesli jest bardzo mokro i rura do turbosprezarki bedzie zlana olejem to nawet nie szukaj dalej - pierscienie, mozesz go tez zapalic, wyciagnij bagnet i jesli dmucha spalinami to wiadomo, jesli natomiast ilosc oleju w odmie bedzie w normie, to wykrec swiece i sprawdz jak swiecą na akumulatorze, jesli będą...
Cześć wszystkim znowu mam problem z golfikiem. Raz na 2, 3 tygodnie muszę dolewać płynu chłodniczego. Płyn w zbiorniczku ma normalny kolor i nie śmierdzi spalinami. Oleju nie dobywa ale sporadycznie nie zawsze na bagnecie lub na korku wlewu oleju pojawia się śladowa ilość "masła" uszczelka pod głowicą powoli puszcza? Czy może coś innego. Czy oprucz...
VW Polo 6R 1.2 12V B, 2009 r. Po uruchomieniu silnika po +/- minucie olej wydostaje się przez bagnet i wężyk biegnący od silnika do przewodu powietrza. Po dopięciu wężyka, jak i odkręceniu korka oleju, olej z bagnetu jakby się cofał i słychać syczenie. Ktoś coś poradzi, może ktoś miał podobny problem. Odma wraz z zaworem wymienione na nowe, robiłem...
Masz jakiś problem z tym autem czy masz za dużo wolnego czasu i szukasz "dziury w całym"? Zostaw ten korek w spokoju. Martwić się zacznij jak Ci będzie wyrzucać olej przez bagnet, albo dmuchać spalinami z korka wlewowego oleju, jak będzie źle to ręki tam nie przyłożysz bo Cię oparzą gorące spaliny albo schlapie Cię gorącym olejem. Dopóki czuć tylko...
Objawami uszkodzenia uszczelki głowicy mogą być: płyn w oleju - po wyjęciu bagnetu olej wygląda jak biała emulsja , olej w zbiorniczku płynu lub przedostawanie się spalin i ciśnienia z komory spalania do zb. płynu co powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Jeżeli tester nie wykrył spalin w płynie to pewnie ich tam nie ma. Poszukaj nieszczelności...
Witam . Panowie byłem dzisiaj u mechanika podłączyć komputer i powiedział ze nic się nie dzieje . Powiedział ze mam jeszcze jechać do jego kolegi sprawdzić. Na kolejnej wizycie u mechanika okazało się że nie ma oleju który wyparował od ostatniego sprawdzenia bagnetu czyli jakieś 3 dni temu. Czujnik oleju pokazywał że poziom jest ok . Mechanik powiedział...
To nie bajki (sam mam instalację LPG i mój brat też) gaz przy spalaniu wytwarza duże ilości pary wodnej (przy nagrzanym silniku też znacznie więcej niż na benzynie). Dlatego też przy autach z LPG szybciej "lecą" układy wydechowe. Przy spalaniu kazdego węglowodoru powstaje woda i nie ma takiej zaleznosci ze przy zasilaniu gazem tej wody jest mniej czy...
Witam,jezeli poziom oleju w silniku jest w normie,sprawdź jedną rzecz;zaraz po zgaszeniu silnika wyciągnij bagnet od oleju i sprawdź czy z silnika nie wydostaje się spaliny w postaci dymu,jezeli tak to wskazywało by to na przedmuchaną uszczelkę pod głowicą (która wydmuchana jest do środka silnika), i co z tym jest związane za duże ciśnienie w komorze...
Witam, proszę o poradę jakie mogą być przyczyny następujących usterek mojego peugeota. 1. czarny dym z rury wydechowej w dużej ilości przy depnięciu na gaz (czytałem że może być zapchany zawór EGR stąd za mało powietrza przy spalaniu). Rozkręciłem dolot do przepustnicy powietrza włącznie i jest mocno zaolejony niestety dalej mi się nie udało wyczyścić...
Witam. Zamierzałem kupić taki samochód - anglik z przebiegiem ok 100 000km (ponoć) w celu przeszczepu silnika. Po oględzinach okazało się że dość mocno pryska olej przy odkręconym korku czy też wyjętym bagnecie. Pytanie brzmi czy to norma w takim silniku czy też oznaka kończących się pierścieni/panewek? Stan oleju norma (1/2 bagnetu), płyn chłodniczy...
Zakładając Tzoku, że jest wzbogacona, zaś to puszczenie powietrza poprawia proporcję, nie sądzisz, że wspomniał by coś, o tym, że kopci na czarno albo spaliny coś za bardzo czuć? :) Zresztą ma za bogato, więc i (jak znam życie) benzyna w oleju; no i ze trzy stany na bagnecie. Dlatego kazałem puścić bez korka wlewu, niech nie pcha odmą.
Otóż zawsze na zużycie oleju przez silnik o dużym przebiegu ma wpływ lepkość oleju smarowego. Zwiększając lepkość oleju zmniejszasz zużycie oleju, czyli to ile bierze ten silnik. zamiast stosować lepkość 30 należy stosować 40, a w niektórych silnikach 50. Dlatego dobrym pomysłem byłoby zastosowanie oleju 5W40 albo 10W40 (lepkość 40), może nawet lepkość...
Nie bardzo to wygląda na wymiany oleju co 15 tyś. Sprawdzałeś czy olej po wymianie czy był jaśniutki tak że poziom trudno odczytać z bagnetu Przy LPG to powinno być tylko lekkie zażółcenie na nie czarny nagar. No chyba że puszcza spaliny odmą ale to musiało by być mega i kompresja co za tym idzie na niskim poziomie. PS Nawet w mojej pierwszej starej...
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Witam. Otóż mam problem z Vw Jetta mk2 1991 rok 1,3 benzyna kat. Problem leży gdzieś w układzie chłodzenia lecz nie mogę dokładnie określić co jest jego przyczyną. Więc został wymieniony króciec przy bloku silnika po prawej stronie wraz z termostatem (wahler) oraz płynem chłodniczym (g12). Układ został odpowietrzony, weszło ponad 6 litrów płynu. Tu...
Ogólnie samochód robi małe przebiegi . Stan oleju cały czas taki sam na bagnecie . Kilka miesięcy temu , czujnik płynu chłodniczego zaświecił mi sie , pomyślałem o uszczelce pod głowicą , był niski poziom płynu chłodniczego , dolałem i cały czas trzymał taki sam poziom. Ogólnie czasami podczas jazdy było czuć spaliny . Raczej to jest jakby spaliny z...
Równlegle jest podłączone. Wziąłem się dzisiaj za odpowietrzanie i ku mojemu zdziwieniu weszło ze 3 litry płynu a na zbiorniczku było dobrze. Aż sprawdziłem bagnet od oleju czy oby tam nie wpada ale tam stan dobry. W spaliny też raczej nie idzie. Zauważyłem że chyba jest termostat walnięty bo się chłodnica grzeje przy 90 stopniach. Ale motor trzyma...
Witam! Posiadam audi a4 b6 1.9tdi 131KM. Moim problemem jest wzrost temperatury do ok 110stopni, zapalająca się kontrolka poziomu temperatury cieczy oraz wyrzucanie płynu chłodniczego ze zbiorniczka. Na wstępie opisze co już zdołałem wymienić po radach mechanika, a więc; kompletny rozrząd wraz z pompą, termostat, chłodnica(która była zakamieniona w...
Jak juz pisalem nie sugerowac sie instrukcja.Pomysl jakby jadl 0.7l na 1000km to moglbys prawie wogole oleju nie zmieniac bo ciagle mialbys nowy.0,2 l oleju na 1000km to daje ,jezeli mnie matma nie myli 2l na 10000km.Rozumiem auto na dotarciu itd,ale np. moje prawie nic nie bierze na 10000km,a ma przejechane 180tys.A kto wie czy nie byl krecony licznik.Mnie...
100% uszczelka pod głowicą. Jest przedmuch do obwodu chłodzącego stąd bulgotanie. Często po odkręceniu korka chłodnicy oczywiście na zimno można wyczuć zapach spalin. Tą samą drogą płyn ubywa dostając się na tłok a potem do wydechu. Proponuję obejrzeć bagnet kontroli oleju, biały nalot tzw. "majonez" świadczy o powyższym. Cylinder który jest nieszczelny...
Mam problem z uruchomieniem silnika w generatorze. Shark KW 6500 to generator prądotwórczy (chiński) z podróbką silnika GX200. Pracował normalnie i w pewnym momencie spadły obroty i zaczęło mocno trząść (kolebać)generatorem. W tym czasie obciążenie generatora było niewielkie ok. 300W. Po wyłączeniu nie mogę go ponownie uruchomić. Przy próbie uruchomienia...
Witam.Komputer pokazał mi że ma dolać olej .Zobaczylem na bagnecie ,faktycznie było już minimum , Dolalem 800 ml.Komputer pokazał 5 kropek na 6 możliwych czyli prawie do maxa miałem dolane. Przejechałem 1600 km ( trasa ,2 razy po 800 km) jazda na autostradzie 120-130 km. Komputer znowu wyświetla brak oleju ( 1 na 6 możliwych kropek,na bagnecie minimum).Zobaczyłem...
Jeśli to nie problem, najlepiej zabrać ze sobą na oględziny kogoś zaufanego, kto ma pojęcie o konkretnych usterkach w poszczególnych typach samochodów. Bez takiej wiedzy nie da się przeprowadzić fachowych oględzin. Z rzeczy absolutnie podstawowych warto zwrócić uwagę na: - ogólne oględziny stanu samochodu pod maską, sprawdzając czystość oraz ewentualne...
Czy trzeba ukończyć dwa fakultety żeby widzieć, ze wykręca się wskaźnik paliwa, a samochodach wysuwa po czym warto przetrzeć go szmatką włożyć, do oporu i wyjąć. Poziom oleju ma znajdować się na bagnecie pomiędzy min. max. Przed sprawdzeniem silnik powinien być przynajmniej kilka minut wyłączony, by olej spłynął do miski olejowej. Problem dotyczy miarek...
Przede wszystkim sprawdz czy masz osad w zbiorniku ....jezeli tak to co to za osad? Oleisty ? Jezeli tak to sprawdz czy rosnie Ci stan oleju na bagnecie ? Jezeli jest ok i nie rosnie nie ma sie czym martwic ...jezeli rosnie to gorzej ....uszczelka pod głowica ..jedz do dobrego warsztatu ..ale dobrego.... niech sprawdza Ci poziom spalin w płynie ...dobrym...
...okey to pogadamy, teraz nie dam rady Ci nagrać tego dźwięku, bo jestem na urlopie ale za tydzień jak najbardziej. Co do zaślepiania egr-u to raczej odradzam, chyba że zamierzasz usunąć dpf, lecz ja nie widzę sensu tego robić. Co do sadzy, to uporasz się z tym problemem właśnie poprzez zmianę przebiegu par oleju z karteru, czyli wydech odmy. Ja zastosowałem...
Da się ocenić po oleju z bagnetu! Jeśli masz płyn chłodniczy w oleju co można wnioskować po kolorze kawowym oleju należy uszczelnić przeciek ( uszczelka bądź korek),możliwe iż jest pęknięty blok lub głowica. Ciśnienie sprężania czy skład spalin nie mają wpływu na obecność płynu w oleju.
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
Witam to mój pierwszy założony temat, a mianowicie mam problem z cc 700 benzyna rok 1993 gazik weber otóż chciałbym odpowiedzi na pytanie czy przyczyna mojej usterki jest uszczelka pod głowica czy coś jeszcze innego. A wiec około 3 miesięcy temu była wymieniana uszczelka pod głowica ponieważ płyn chłodniczy przedostawał się do komory spalania jednego...
Witam. Mam problem. Posiadam Forda Fiestę 1,6 2010r. 108000km. Z silnika słychać lekkie chrobotanie (pojawia się czasem, ledwo słyszalne ale jednak coś nie tak). Później pojawił się wyciek (ubył prawie cały płyn chłodniczy). Mokra plama pod autem na ciepłym silniku. Zauważyłam też że samochód jest troszkę zalany olejem jakby z cylindra ale nie jestem...
witam Piszę na forum bo już sam nie wiem się może dziać z tym płynem. w aucie laguna 1.6 16v 98r. z klima po zimie zauważyłem ubytek płynu borygo,jak łatwo można się domyśleć jego ilość została uzupełniona do wartości pomiędzy min a max. odpowietrzanie układu poprzez pozostawienie korka wlewu odkręconego. problemem jest to ze poziom płynu co jakiś czas...
Dziękuję za zainteresowanie. Przewód jak i filtr siatkowy w pokrywie zaworów były już sprawdzane.Z tym wszystko jest w porządku.Wymieniałem nawet uszczelkę pod głowicą aby wykluczyć ewentualny przedmuch spalin do skrzyni korbowej silnika.Żadnej poprawy.Ten "wystrzał" zdarza się niespodziewanie,niezależnie od tego czy silnik pracuje już od kilku godzin,czy...
Czy to ważne będzie miał kopa przez miesiąc potem silnik pokaże kopyta albo wystrzeli bagnet jak sylwestrową rakietę bo w tłoku zrobi się otworek na wylot . Czym więcej jest mądrali od grzebania tym więcej warsztatów na pracę i szrotów części mechaniczne i zbyt na silniki . Producent siedzi nad mapami miesiącami hamownia , analizatory spalin , temperatury...
Płynu ubyło około 0,7 do 1 litra w ciągu tygodnia, dzisiaj znowu dolałem. Fakt kopci na biało, ale auto pracuje na gazie więc to chyba para wodna. Gdyby palił płyn to czuć zapach glikolu w spalinach? Z miarką oleju to jest pewien problem, a dokładnie mimo tego, że jest poziom oleju widoczny na oleju to zawsze są ślady oleju powyżej linii wskazania lub...
Witam. Dziękuję za podpowiedzi. Właśnie byłem sprawdzić poziom jeszcze raz po dwóch dniach postoju samochodu. Olej chyba spłynął z rurki na bagnet i teraz widzę prawidłowy poziom. Olej wymienię bo już pora. Błąd pierwszy skasowałem i będę czekał na ponowne pojawienie się kontrolki. Sprawdzę jeszcze instalację tego czujnika. Ciągle nie wiem co to za...
1. Samochód w zimie wypluwa olej przez bagnet, słyszałem ze to przez gaz, ze to przez wytarte pierscionki - cisnienie idzie do misy i BUM. Nie wiem czy którekolwiek jest prawdziwe, moze ktos z Was miał podobny problem. Jeżdżę na gazie od dwudziestu lat. Miałem bmw 2000 R6 którym zrobiłem 250000 km. Miał 380000 i jeszcze był w dobrej kondycji. to nie...
To spuść olej, odkręć mickę olejową i dostań się do którejkolwiek panewki. Jak będzie żółta a nie szara, to znazcy że jest zuzyta i silnik do roboty. I przy pracującym silniku wyciągnij bagnet do oleju. Jeśli będzie dymić z gniazda, to masz przedmucy i zużyte pierścienie (pulsowanie ciśnienia jest dozwolone, bo w końcu skrzynia korbowa też zmniejsza...
Bynajmniej nie zauważyłem spadku na bagnecie. Jak wymieniłem olej gdy go kupiłem (w sierpniu) tak zrobiłem już nim 5000km i stan mniej więcej się utrzymuje.. nie trzeba dolewać. A pytam o tą turbinę bo raczej jest w kiepskim stanie gdyż auto trochę mułowate i po wyżej 2200 obrotów turbina przestaje gwizdać. PS. Kupiłem go z tą świadomością, że będę...
Witam Ostatnio wśród znajomych kupujących auta plagą są auta doskonale utrzymane w dobrym stanie po czym po dwóch tygodniach lub kilku miesiącach konieczny jest remont bo okazuje się że silnik był przegrzany. Konieczna wymiana uszczelki pod głowicą czasem zaworów itd. Mówię zarówno o silnikach Diesla jak i Benzynowych. Oczywiście wszyscy znamy metody...
Total Ineo ECS 5W30 i wymiana co 12-15 tyś km i będzie git. Tak chyba zrobię :) Właśnie uczyniłem coś takiego w sobotę. Ja mam osłonę pod silnikiem i z tym trochę dłubania. Ale chyba Berlingo też może mieć coś takiego. Firmowo oczywiście zalecany Total Ineo 5W30. Jasne że można użyć oleju każdej firmy o własnościach 5W30 ale w związku z filtrem spalin...
Witam. Mam poważny problem z moim autem, Citroën Xsara Picasso 1.8 16v 2002r. Z silnika mocno zaczął cieknąć olej. Mechanik zdiagnozował, że to przez uszczelniacz wału od strony koła zamachowego. Po wymianie nic się nie zmieniło, nadal cieknie. Silnik u góry jest suchy, przód również. Kolejną niepokojącą rzeczą jest zapach benzyny w oleju silnikowym....
Piszę z telefonu i nie mam jak obejrzeć filmu więc zapytam-jeśli odpalisz, ma już swoją temperaturę to trzyma żądane obroty na postoju bez zmian obciążenia? Pokręć kierownicą, włącz wszystkie światła naraza (mijania, drogowe, przeciwgilne), obroty powinny opaść i się podnieść w ciągu ok sekundy, dokładna stabilizacja do żądanych, takich jak mają być...
pacjent XF105eev460 2010r AUTOMAT 730tkm Przy korku wlewu oleju tego na pokrywie zaworów zaczął pojawiać się olej nie jakies tam opary tylko po dwóch tyg. było już pełne te korytko wokół korka . JAZDA-serwisDAF testy komputerem: test cyl:jeden 100%reszta po 99.2% test ciśnienia oleju na rozruchu bez odpalania silnika komp.pokazał 0.1 (tu nie wiem nie...
"woda jest cięższa od oleju, w misce jest zagłębienie na smoka, tam zbiera się woda i zatyka przepływ, bo zamarza." Czyli to było przyczyną zatarcia silnika u mnie, a nie odma. Zatkanie odmy mogło by spowodować zwiększenie ciśnienia w komorze i co najwyżej wypchnięcie bagnetu, co dalej spowodowało by wypompowanie oleju z silnika na zewnątrz. Czyli podsumowując:...
Witam! Może na początku "postu" :) opisze mój samochód a więc: Polo coupe 86C. Rok produkcji 1993, numer silnika AAU, pojemność 1053, moc 45 PS, Mono-Motronic Gdy dzisiaj jechałem samochodem brakowało mu mocy w zakresie do 3000 obrotów na minute, a dosłownie samochód nawet nie chciał ruszyć a na wyższych biegach wogule nie było żadnej dynamiki tak jakbym...
Dzień Dobry, posiadam B6 z 2001r z 2.0 benzynowych silnikiem (ALT 131 KM) i zauważyłem że jak zatrzymuje sie na światłach albo stoje w mały korku , do samochodu dostaje się przez kratki smród spalin , żrący w gardle i nosie. (nie widać dymu ale go wyraźnie czuć) CO to może być? Wszystko inne gra, autko ma moc, równo i dobrze chodzi silnik. Może to coś...
Kolektor dolotowy jest podgrzewany poprzez ciecz chłodzącą ale nie to jest przyczyną przegrzewania się się silnika raczej szybki ubytek płynu no wiec juz nie riozumiem... jeden zwas pisze ze ciecz w kolektorze byc powinna a drugi Jeśli w kolektorze ssącym pojawia Ci się ciecz i nie jest to paliwo to raczej będzie to płyn chłodniczy. Zwróć uwagę na...
Możliwe ze od tego czasu doszlo cos co razem z tym bledem daje te objawy ze komp moze dawac inna mieszanke na zimnym wiec czujnik w bloku? Nie wiem . Ale co to jest ... musisz lepiej oczyscic wszystko to na dzień dobry. Czy da sie wyjac czujnik? Usiebie chcialem przeczyscic czujnik temperatury plynu chodniczego ,mialem lekki wyciek. Czyszczenie nie...
Mam mx3 mazde v6 i jak jezdzilem na wodzie w chlodnicy bylo ok tylko zrobilem plukanke silnika wymienilem oleje plyny itd po chwili capucino w zbiorniku chlodnicy. Na bagnecie i korkach oleju i plynu nic nie ma, nie kopci nie faluja obroty, po odpaleniu na poczatku slychac jak by woda chlupnela w kabinie i po chwili przestaje. I mam pytanie jak bym...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu zrobiłem ruraka z malucha, ładnie wszystko działało tylko trochę brał olej i dymił spalinami z korka oleju i z gniazda bagnetu ( silnik był w nie najlepszym stanie gdy kupiłem malucha - dawcę :) za 100 zł :) Ostatnio postanowiłem wymienić domniemana przyczynę czyli pierścienie tłokowe, dziś od południa wytrwale pracując...
Odma to rurka gumowa ,która odsysa opary oleju z silnika i kieruje je do komory filtra powietrza gdzie są zasysane i spalane wraz z paliwem w silniku.Podczas kiedy silnik jest na wykończeniu do komory olejowej przedostają się spaliny i olej , które przy dużej ilości potrafią zadławić silnik. 1 Proponuje jeszcze poszukać tej rurki odczepić od obudowy...
No właśnie olej jest Oki,ani nie zmienił koloru ani nie zauważyłem jego ubytku lub nadmiaru , ani mazi nie ma na korku od oleju ani na bagnecie ani w zbiorniczku , ale ciśnienie jest wysokie tak mi się wydaję bo syczy , gdzieś pisali też że może być walniety korek od zbiorniczka,gdzieś również wyczytałem że z tyłu jest chłodnica EGR i z tamtąd lubią...
Auto nie dymi ani na biało ani na niebiesko. Na zimnym widac normale spaliny... Co zauwazyłem w warsztacie na kafelkach - jak odpala na letnim silniku albo na zimnym na kafelkach pokaże sie taka specyficvzna plama - malutkie kropelki wody zmieszane z sadza. Mechanik mówił ze to norma. Podczas wyprzedzania i gazu do dechy ani chmurki!!! Dlatego to mnie...
witam Chciałbym się przyłączyć do tematu silnika Daf XF 105 .460 Paccard . Kierowca wczoraj zasygnalizował zapalenie się kontrolki silnika a potem kontrolka oczyszczania spalin , silnik zaczął pukać w okolicach 6 cylindra jak by w górnej części . Myslałem ze to może wtrysk zaczął lać . Niestety dziś wrócił samochód okazało się ze jak sprawdziłem olej...
Panowie gruz mi się wysypał. Generalnie jeszcze nie robiłem przy nim nic za bardzo oprócz naprawienia klamki, centralnego i kilku innych szczegółów. Dzisiaj właśnie po zrobieniu klameczki w drzwiach kierowcy (nie to żebym podejrzewał związek z tym co stało się później) wsiadam w autko i pojechałem po kawę. Zaparkowałem sobie pod sklepem, zrobiłem kawę,...
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Witam Dzisaj mi tak samo dymił na zimnym silniku jak i na gorącym silnku Czy możliwe jest aby to była woda w tłumiku bo coś trudno mi uwierzyć żeby aż tyle jej tam było(chyba przewierce tłumik jak mi Wytrych podpowiedział) Chciałem dodac że czasami jak go odpale w garazu to spaliny wydają się ok(musze wyszykować ten samochód bo taką lokomotywą to troche...
można przejśc na półsyntetyk ale: 1-silnik powinien być w dobrej kondycji, czyli nie dymić i nie brać dużych lub większych ilosci oleju -widoczne ubytki na bagnecie po przejechaniu 1-2 tys km 2.trzeba obowiązkowo wymienić filtr oleju,wraz ze zmianą oleju. Tak naprawdę filtr zmieniać sie powinno przy każdej zmianie oleju,podobno niektórzy tego nie robią...
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Sprawdz ciśnienie w układzie tzn ;zagrzej porządnie samochód i odkręć korek z zbiornika wyrównawczego jeżeli syknie jest okej jeżeli dłużej syczy i śmierdzi spalinami ( powąchaj tylko się nie oparz ) to uszczelka pod głowica do wymiany .Sprawdz też korek wlewu paliwa jeżeli robisz długie trasy a jest mleko na korku to też oznaki zużytej uszczelki .Natomiast...
Witam, VW Polo IV 1.4 16v BKY 2005 Zmierzyłem wczoraj kompresje na ciepłym silniku i zrobiłem próbę olejową (8ml), wyniki jak interpretować ten wynik i różnice po 3 latach: - 1,2,4 cylinder przyjąć, że mają teraz zbliżone parametry, po próbie olejowej też, czy jednak 4 vs 1&2 to już duża różnica :?: - Najmniej to 12 Mój plan: - Xado Antykoks Anticarbon...
Witam wszystkich Spalanie benzyny spadło do ok 8L - po adaptacji przepustnicy - zabieg wykonany na sprzęcie serwisowym. Pojawił się następny problem. - jakieś 2 tygodnie temu przytkało odmę i olej z silnika zaczęło wyrzucać w okolicy bagnetu, zawiozłem samochód do mechanika, który przeczyścił odmę i przepustnicą - która została powtórnie zaadoptowana,...
Witam . A ja przedstawie swoj przypadek moje auto to seat ibiza tdi silnik afn ma najeżdzone niby 210tys jak nie więcej mam je prawie 3 lata zrobilem 90tys olej jaki leje od poczatku to castrol gtd 10w/40 oleju aż sam się dziwie mi nie bierze zmieniam co 10tys. cos tam ubedzie na bagnecie ale nie na tyle zeby dolewac. Auta naprawde nie oszczedzam :D...
Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. Mój problem polega na ubywającym płynie chłodniczym. Ubywa go 200-250 ml na dzień lub dwa. Nie podnosi się poziom oleju ani nie ma go w zbiorniczku wyrównawczym. Na bagnecie ani na korku nie ma śladu błotka. Auto pali od strzału nie kopci Byłem u mechanika który zajmuje się audi i sprawdzał ciśnieniowo...
Witam. Pojawił się problem z silnikiem w moim golfie III 1997r 1,9 TDI 90KM. Zauważyłem jadąc trójmiejską obwodnicą, że mam problem z wyprzedzaniem TIR-ów. Na 4 biegu maksymalne obroty to 2400 a na 5 jedynie 2200 a prędkośc na prostej to 120km/h. Gdy silnik ma optymalną temperaturę pracy jakieś 90 stopni to bardzo wolno wkręca się na obroty. Prawdziwy...
W moim Peugeocie 406 (Silnik 2.0 RFR EW10J4, Rocznik: 1999) raczej mam do wymiany uszczelkę pod głowicą albo całą głowicę, ale chciałem jeszcze upewnić się. Samochód dymi na biało, pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło, nie osiąga prawidłowej temperatury oleju (wskazówka ledwo unosi się, nawet po dłuższym działaniu silnika), nie działa nawiew...
Panowie, w silniku wysokoprężnym spala sie tylko PRAWIDŁOWO ROZPYLONE paliwo,nie rozpylone zostaje albo przetłoczone poprzez pierścienie do skrzyni korbowej, albo wyrzucone wraz ze spalinami ( biały dym) tak że darujcie sobie wypisywanie cudów o zasysaniu oleju. Opisane objawy świadczą najprawdopodobniej o uszkodzonym siłowniku, w zależności od tego...
Auto to Renault Trafic z roku 2016 roku z AdBlue, silnik 1,6 DCI MOC: 140 KM, przebieg 100% autentyczny 132 000 km- jestem pierwszym właścicielem auta. Problem polega na tym, że ubywa płynu chodzącego ok 200 ml na 100 km i przedostaje się on do oleju silnikowego- obecność dużych ilości "masła" w przewodzie odmy silnika foto poniżej, oraz dosyć mocne...
Witam. Posiadam Mazdę 5 z benzynowym silnikiem 1.8. Auto nie chce zdać norm emisji spalin. Wiadomo powszechnie, że te silniki są czule na terminowe wymiany odpowiedniego oleju. Samochód zakupiony bez oleju na bagnecie. Po dolewce okazało sie, ze olej jest czarny - mimo, ze rzekomo wymieniony niewiele wcześniej. Dodatkowo samochód palił olej, dymił przy...
Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Działanie zaworu EGR oparte jest głównie o ekologie, uszkodzenie zaworu nie powoduje niemożności uruchomienia silnika przeważnie kończy się to nie stabilną pracą silnika, lub dławienie w zakresie jakichś obrotów no i oczywiście błędem. Też się nad tym zastanawiałem w końcu tylko cześć spalin jest cofana do komory spalania i przy startowaniu powinien...
Jasne a ja mam papier z przeglądu w stacji kontroli pojazdów zwany wydrukiem komputerowym - silnik przegrzany i kompresja spadła o połowę [oznacza to tylko że motor ten mógł jeszcze lepiej jechać], pomijam normy spalin przekroczone o 400%, mi nie wciśniesz... Malec ma przy tym super kompresję i super stan tłoków, głowicy... Nie bede sie kłucić bo mam...
Witam wszystkich, ok 3 m-cy temu pojawił się problem w moim Saabie 9-3 1.8i z 2005 roku, LPG od 3 lat AG, 250 000km, żadnych problemów do tamtej pory, nie brało oleju w ogóle. Opis problemu: Zanim się wszystko zaczęło silnik pochłoną ok. 0.3l oleju jednorazowo przed wyjazdem na autostradę na trasie ok 60km. Ok tydzień później Auto na autostradzie przy...
Bylem "przelotem" u mechanika, posluchal popatrzyl, mowi ze to raczej nie pierscien pekniety, bo by nie chodzil rowniez na wszystkich cylindrach (zaworach?), no i jak podjechalem juz nagrzany byl, ale temp. trzyma prawidlowo, weze nie sa twarde, samochod ma moc. A najlepsze ze jak do niego przyjechalem to praktycznie nie puszczal pary bialej, ale po...
Sugerujesz że coś nie tak z mapami paliwa? Tak, tylko to jest efekt końcowy jakiejś usterki, może nieszczelności (błędy, które wskazałeś na początku, jeśli nie są wynikiem zajechanych sond to właśnie rozjechanych map). Tu naprawdę trzeba dobrze przejrzeć Live Data i najlepiej porównać z innymi. Spróbuję podsumować jak to wygląda, może ktoś z mechaników...
Witam. Ojej do turbiny pompowany pod cisnieniem albo olej idzie do miski albo do kolektora nie ma innej drogi. Jak nie wywala na zewnatrz i nie cieknie zostaje ze idzie do kolektora ssacego bo sa luzy na lozyskach turbiny, ale w tym wypadku powinien kopcic. Moze ci oleju do turbiny nie pompuje, z tym sie nie spotkalem chyba ze pompa oleju slaba lub...
Zeszlem przed chwila do auta i je odpalilem, dymi na bialo - definytywnie spala wode bo przylozylem reke do wydechu i po jakims czasie mialem rose na reku, dziwi mnie to ze nie smierdzi spalonym plynem chlodniczym (a takowy mam w ukladzie) poprostu czysta woda. NNa cieplym tez kopci ale mniej. Zastanawialem sie czy nie daje spalin w uklad chlodzacy,...
Witam. Byłem szczęśliwym posiadaczem Bory 1.9 TDi 136 KM do czasu. Nie dawno odebrałem samochód od mechanika. Wymieniane było: - Popychacz hydrauliczny. - Panewka wałka rozrządu. - Wałek rozrządu. - Uszczelka Dekla zaworów. - Simering wałka. - simering wałka. korb/roz. - KPL. Uszcz. Pompo-wtrysk - Wymiana wałka rozrządu, Panewek, Pop.. - Wymiana oleju...
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Ja mam podobny problem, Astra 1.4 8v Masła na korku mam tyle, że bym kromkę posmarował :) na bagnecie tez czasem jest. I to nie koniecznie uszczelka pod głowicą itd. itp... ! Bo płynu ani kropelki mi nie wzięło od bardzo bardzo długiego czasu!! Takie masło robi się najczęściej przy zmianie temperatur (najczęściej zimą, gdy silnik zmienia temperaturę...
Zasadę działania turbiny i sterowania znam. Wprowadzę może w temat: padła turbina (uszczelnienia po stronie gorącej, łopatki pokrzywione, kierownica na żyletki), wywaliło olej w wydech; po zakupieniu turbiny po regeneracji i wykonaniu: - zmiana wężyków podciśnienia; - kontrola smarowania -drożne; - kontrola węża spływu oleju z turbo - drożny; - kontrola...
osłona bagnetu dmucha bagnetu wymiana bagnetu
renault laguna ekran regulator nagrzewnicy odkurzacz samsung obroty
piekarnik samsung baotian bt49qt
Jak usunąć komunikat "WAIT 1H" w radiu Nissan Micra 2003 Jak podłączyć stabilizator napięcia LM317?